ランダム Wall

ウォールのエントリー全2011-2020件中29542 件を表示中

mintymidget210 発言しました …
What is the cure for HYPERNESS?!!!!! i currently am suffering from もっと見る than 30 types of it XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD 投稿されました 1年以上前
frostwierdcat コメントしました…
did あなた try falling out of a tall tree? that always works for me XD (really it does) just dont die when あなた do it. 1年以上前
dizzydiscgirl コメントしました…
Idk I was born with it and it never left me IM A TERMINAL CASE YAAAYYYYYYY!!!!!!!!!!!!!!!! 1年以上前
cloudy
frostwierdcat 発言しました …
my sister is making a movie about zombies and im miss kia mad scientist extraordinair (omg creepy!) i am soposed to say meep all the time (even creepier) so i run around turning people into zombies with a gun. (ikr?)
at the end we sing half way thru thriller then say 'now stop! every 日 im shuffiling!' then run into the house. weirdest movie ever right?
my sister has a big imagination. O.o 投稿されました 1年以上前
tokidoki123 発言しました …
Cyclops emoticon-oD I think it's gonna catch on xD 投稿されました 1年以上前
mintymidget210 コメントしました…
lol i'll definitely use it XD oD 1年以上前
HousesCane コメントしました…
That's awesome! oD 1年以上前
dizzydiscgirl コメントしました…
lol cool! oD 1年以上前
_LEXII_ 発言しました …
I WANT THE FLU
投稿されました 1年以上前
amaya2000 コメントしました…
y the flu sux 1年以上前
MsLatimore15 コメントしました…
Yea y do u want dat 1年以上前
tokidoki123 コメントしました…
^ So she doesn't have to go to school,probably. 1年以上前
_LEXII_ 発言しました …
PEOPLE
ORDER
OUR
PATTIES (: 投稿されました 1年以上前
amaya2000 コメントしました…
wtf is tht 1年以上前
amaya2000 コメントしました…
he is my bro haha 1年以上前
dizzydiscgirl コメントしました…
Spongebob!!! 1年以上前
missracoon 発言しました …
muffins 投稿されました 1年以上前
robobot14 コメントしました…
mmmmmmmmmmm 1年以上前
i_luv_Pelon_xxx 発言しました …
WHO UNDERSTANDS THIS:

IF あなた SEEK AMY 投稿されました 1年以上前
dizzydiscgirl コメントしました…
eh? 1年以上前
i_luv_Pelon_xxx コメントしました…
It means fuck me 1年以上前
i_luv_Pelon_xxx コメントしました…
Thnx 1年以上前
i_luv_Pelon_xxx 発言しました …
Say jockey to your perant with your mouth pulled to the side 投稿されました 1年以上前
-Yusha- 発言しました …
I have hope, my hope is to see あなた again in my arms ♥ .. What to do? Come back again and take me, I'm ill without あなた ,hear me and satisfy your conscience, if it's normal for あなた to leave me I would die .. You're silent, what are あなた going to do? You're my soul's angel, my life, my everything ♥ In the days, in the nights, and the hppiness in our eyes when we're alone, and deeply in 愛 ♥ .. Don't leave me my love, I need あなた in my life forever ♥ 投稿されました 1年以上前
dizzydiscgirl コメントしました…
aww! 1年以上前
heart
dizzydiscgirl 発言しました …
what pops into your mind when i say platypus? 投稿されました 1年以上前
BlindBandit92 コメントしました…
Platypus. 1年以上前
victoria7011 コメントしました…
Play Pussy!:S 1年以上前
dizzydiscgirl コメントしました…
Ewww victoria!!! 1年以上前
jeniffer2200 発言しました …
Maths is probably something from hell. 投稿されました 1年以上前
dizzydiscgirl コメントしました…
agreed :) 1年以上前
victoria7011 コメントしました…
Agreed 100% 1年以上前
i_luv_Pelon_xxx コメントしました…
101% And increasing 1年以上前
crash14 発言しました …
Please don't stop the 音楽 投稿されました 1年以上前
_LEXII_ コメントしました…
Stops 音楽 ..... COME AT ME BRO 1年以上前
crash14 コメントしました…
arrrgh 1年以上前
ilovesushi101 コメントしました…
ama sa ama ma ko sa *beat to the music* 1年以上前
kittyraven 発言しました …
cant stop thinking about fanfiction....aghhh! 投稿されました 1年以上前
i_luv_Pelon_xxx 発言しました …
Blood on the dance floor xxxx 投稿されました 1年以上前
i_luv_Pelon_xxx 発言しました …
Beep beep 投稿されました 1年以上前
victoria7011 コメントしました…
あなた on a life support machine??:) 1年以上前
i_luv_Pelon_xxx コメントしました…
No just in a traffic ジャム 1年以上前
tokidoki123 コメントしました…
*Facepalm* 1年以上前
i_luv_Pelon_xxx コメントしました…
Well I was in a traffic ジャム 1年以上前
BillieAverageJo 発言しました …
Its me PimRengsi 投稿されました 1年以上前
smile
BillieAverageJo 発言しました …
Hello everyone I got blocked so I had to create a new acount 投稿されました 1年以上前
heart
lloonny 発言しました …
i 愛 Xena 投稿されました 1年以上前
victoria7011 コメントしました…
Who? 1年以上前
lloonny コメントしました…
Xena the warrior princess,it's a tv 表示する from 90's 1年以上前
victoria7011 コメントしました…
Oh ok. 1年以上前
HousesCane コメントしました…
Xena's one baddass warrior princess. I had a ロットワイラー, 恋人 named after her. 1年以上前
adultswimperson 発言しました …
Pfffft, this user thinks he can impersonate Justin Bieber with stolen 写真 and fake info.xD
link

People that sign up and do this shit all 日 fail at life. 投稿されました 1年以上前
springely コメントしました…
I know right? Let's all レポート that douche! 1年以上前
adultswimperson コメントしました…
@springely, I'm on that right now. 1年以上前
deadmouse コメントしました…
Wow xD 1年以上前
Addicted2Love コメントしました…
Seriously?? :/ 1年以上前
mintymidget210 発言しました …
*pulls out pimp cane* COME AT ME BRO!!! 投稿されました 1年以上前
mintymidget210 コメントしました…
lol jsut being stupid 1年以上前
i_luv_Pelon_xxx コメントしました…
*gets out nuclear bomb and Grenade launcher* BRING IT BRO 1年以上前
BlindBandit92 発言しました …
Who am I? I'm Spider-man. 投稿されました 1年以上前
deadmouse コメントしました…
I am バットマン 1年以上前
lloonny コメントしました…
i am Wolverine 1年以上前
dizzydiscgirl コメントしました…
AND IM DIZZYDISCGIRL lol XD :D 1年以上前
Sandfire_Paiger 発言しました …
Go web. Fly. Up, up, and away web! Shazam! Go! Go! Go web go! Tally ho! 投稿されました 1年以上前
BlindBandit92 コメントしました…
XD 1年以上前
HousesCane コメントしました…
Lmao! 1年以上前
BlindBandit92 発言しました …
With power there must also come great responsibility 投稿されました 1年以上前
HousesCane コメントしました…
~ Stan Lee 1年以上前
BlindBandit92 コメントしました…
"great" ^Stan lee did make it BUT it's supposed to be spider-man's quote. 1年以上前
simpleplan 発言しました …
My spidey senses are tingling. 投稿されました 1年以上前
HousesCane コメントしました…
What's with all the Spidey posts? Not that I don't like them... 1年以上前
simpleplan コメントしました…
No clue. I just wanted to post one. :P 1年以上前
crash14 発言しました …
I'm crazy like taz 投稿されました 1年以上前
crash14 コメントしました…
ohh yeah 1年以上前
i_luv_Pelon_xxx コメントしました…
Bandicoot!!!!!!!!!!!!! U have done it again 1年以上前
ilovesushi101 コメントしました…
ok ok 1年以上前
jay1119 発言しました …
ナイフ 投稿されました 1年以上前
dizzydiscgirl コメントしました…
こんにちは apple... KNIFE!!!!! 1年以上前
selenababby コメントしました…
lol :)) add me as a friend ;) 1年以上前
crash14 発言しました …
Magic バナナ beans 投稿されました 1年以上前
NickelodeonLove コメントしました…
lol 1年以上前
crash14 コメントしました…
omg 1年以上前
i_luv_Pelon_xxx コメントしました…
How amount this then. Gabonzow beans 1年以上前
ilovesushi101 コメントしました…
i like bananas! 1年以上前
mischievous
E-Scope90 発言しました …
everydayimshufflin 投稿されました 1年以上前
springely コメントしました…
Watch out guys, we've got a badass over here. 1年以上前
i_luv_Pelon_xxx コメントしました…
I have a t-sheirt that says that and it has dieomonds on the person 1年以上前
EatTHIS 発言しました …
Hundred angles lost
Fleeing from the beat and the pulse
Laughing like a fool
Playing for the ハート, 心 and the soul
And the soul

*sigh*

If any of あなた have never heard of the band Austra, あなた seriously need to check them out.

They are amazing.<3 投稿されました 1年以上前
someone_save_me コメントしました…
I thought that 発言しました the band Austria at first.... 1年以上前
mistymaydawngo コメントしました…
^Your not the only one. 1年以上前
tokidoki123 コメントしました…
Thought it was Austria xD 1年以上前
big smile
crrazycake 発言しました …
BITCHES, Y U NO ANSWER MY QUESTIONS? 投稿されました 1年以上前
dizzydiscgirl コメントしました…
Calm down crrazy!!! Please? 1年以上前
XxEmolovexX 発言しました …
Woot, got my yellow medal for this club~<3 投稿されました 1年以上前
Johnny1982 コメントしました…
♥♥ ^_^ congrats 1年以上前
XxEmolovexX コメントしました…
Thanks :) 1年以上前
Johnny1982 コメントしました…
your welcome =) 1年以上前
PartyOrange 発言しました …
I hate when people can't freaking spell. I mean, hello, accio, alohomora, colloportus, diffindo, and my fav erecto ;) 投稿されました 1年以上前
KitKatLex コメントしました…
;) 1年以上前
springely コメントしました…
;) 1年以上前
tokidoki123 コメントしました…
;) 1年以上前
robobot14 発言しました …
Cheerios are on the road and they are going to France! 投稿されました 1年以上前
XxEmolovexX コメントしました…
o___o this sounds wrong. lol 1年以上前
tokidoki123 コメントしました…
^ It...does xD 1年以上前
SymmaGirl2 コメントしました…
Oh, Hetalia, what have あなた done to me?! Geez France, first it was little boys, now Cheerios?! 1年以上前
_LEXII_ 発言しました …
R.I.P Whinteey We Loove Youu ♥;Nd あなた Will Forever Be Rememerd . 投稿されました 1年以上前
tokidoki123 コメントしました…
*Remembered* *and* *Whitney* *Love.* *you* 1年以上前
_LEXII_ コメントしました…
Thats How I Type . Dont Like It? Soowwiee 1年以上前
dizzydiscgirl コメントしました…
R.I.P FOREVER もっと見る 1年以上前
smile
frostwierdcat 発言しました …
hola ランダム fanpopers, whatz peepl up to? 投稿されました 1年以上前
botchfromhell 発言しました …
I HAVE MY ACCOUNT BACK!! but though it says i have 100 ファン none of them are appearing on there when i click on it so if あなた were my ファン could あなた refan me? Promise to ファン あなた back 投稿されました 1年以上前
PartyOrange コメントしました…
Welcome back! :D And yeah, Fanpoop is glitchy. 1年以上前
sammers77 コメントしました…
I will! 1年以上前
C-GODZILLA 発言しました …
me: oh! this person's interesting! *adds person*
person: thank add like that あなた :D
me: ಠ_ಠ . . . oh boy. . . 投稿されました 1年以上前
tokidoki123 コメントしました…
xD 1年以上前
HousesCane コメントしました…
LOL. 1年以上前
wildmewmew コメントしました…
:) grins lol 1年以上前
hmmm
Hermione7 発言しました …
Why are so many people talking about suicide here? 投稿されました 1年以上前
KitKatLex コメントしました…
あなた have no idea. 1年以上前
peppergirl30 コメントしました…
I really don't know. 1年以上前
sammers77 コメントしました…
Really? What are they called? 1年以上前
botchfromhell 発言しました …
MY ACCOUNT IS BACK!!! 投稿されました 1年以上前
someone_save_me コメントしました…
YAY! :D 1年以上前
KitKatLex コメントしました…
Yay! 1年以上前
Sandfire_Paiger コメントしました…
Yay~! 1年以上前
smile
Addicted2Love 発言しました …
Anyone wanna chat? 投稿されました 1年以上前
ilovepurple13 コメントしました…
i guess i will 1年以上前
PartyOrange 発言しました …
I'm back... I'm guessing none of あなた missed me? 投稿されました 1年以上前
mistymaydawngo コメントしました…
i missed あなた buddy :3 1年以上前
PartyOrange コメントしました…
I missed you,too. 1年以上前
PartyOrange コメントしました…
I missed you,also. 1年以上前
EricCartmanFan1 発言しました …
ジーザス christ your rapeing my updates! DX 投稿されました 1年以上前
sammers77 コメントしました…
What? 1年以上前
candycaine 発言しました …
Ok so I made a green cake with blue frosting

投稿されました 1年以上前
tokidoki123 コメントしました…
Like a boss. 1年以上前
mischievous
awesome_sauce 発言しました …
Microsoft: "You've got questions. We've got dancing paperclips." 投稿されました 1年以上前
Jeffersonian コメントしました…
XD 1年以上前
Twilight_Dream 発言しました …
It's my birthday today. :) 投稿されました 1年以上前
BlindBandit92 コメントしました…
Happy Birthday. :) 1年以上前
Twilight_Dream コメントしました…
Thanks 1年以上前
KohakuJSMA コメントしました…
oops, i'm l8 HAPPY (unknown age) BIRTHDAY!!! <3 1年以上前
1Dx 発言しました …
Who is the most perfect celeb to あなた ? X 投稿されました 1年以上前
1Dx 発言しました …
Plz add me and I will add u back and give u リスペクト ! Thanx x 投稿されました 1年以上前
smile
1Dx 発言しました …
Everyone and anyone plz 登録する these clubs
Harry styles vs. Aston merrygold
One direction vs. JLS
Zayn malik vs. Liam Payne
Louis tomlinson vs. Harry styles
Louis tomlinson vs. Zayn malik
Harry styles vs. Niall horan
Harry styles vs. Zayn malik
Thanx so much also I will add u if I haven't already x 投稿されました 1年以上前
sammers77 コメントしました…
No I not going 2. 1年以上前
1Dx コメントしました…
don't then I'm not forcing u to 1年以上前
i_luv_Pelon_xxx 発言しました …
The grimmest joke in history: stop it daddy your hurting mommy 投稿されました 1年以上前
MyDeadSummer コメントしました…
X'D 1年以上前
catgirl140 コメントしました…
ewe 1年以上前
i_luv_Pelon_xxx コメントしました…
What? Dgi 1年以上前
yayiv123 発言しました …
I. Want. Bacon. Cheese. Friiiiiiiiiiies!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!¡!!!!!!¡!!¡¡!!!!!!!!!! 投稿されました 1年以上前
i_luv_Pelon_xxx 発言しました …
What? I didn't say anything random, または nothin..... 投稿されました 1年以上前
botchfromhell2 発言しました …
Wow. 10 ファン as opposed to the 100 i had yesterday. Nice. -___- 投稿されました 1年以上前
Master-Chief 発言しました …
Awsome club 投稿されました 1年以上前
scorpion945 コメントしました…
Agreed. 1年以上前
Master-Chief コメントしました…
Yeah 1年以上前
laugh
freyalouxx 発言しました …
thats quite funny Tokidoki123 i'm going to add あなた as a ファン 投稿されました 1年以上前
tokidoki123 コメントしました…
Thank you~ 1年以上前
freyalouxx コメントしました…
your welcome 1年以上前
freyalouxx コメントしました…
(0: 1年以上前
freyalouxx コメントしました…
DIP DAB MMM 1年以上前
tokidoki123 発言しました …
My brother: あなた are stupid
Me: Cool story bro
My brother: What the hell...dumbass
Me: あなた just don't know any good internet memes *jumps out of room*
My brother: *facepalm*

My natural 日 ._. 投稿されました 1年以上前
freyalouxx コメントしました…
;0) 1年以上前
Ale1152 コメントしました…
Obviously, your brother needs a life on the internet. 1年以上前
tokidoki123 コメントしました…
^ Exactly xD 1年以上前
BigSis35 発言しました …
I wanna dance with somebody, somebody who loves me <3

rest in peace whitney houston <3 投稿されました 1年以上前
tokidoki123 コメントしました…
Bless her soul U_U 1年以上前
freyalouxx コメントしました…
bless her U_U 1年以上前
i_luv_Pelon_xxx コメントしました…
I only just found out she bit the dust. Bless her rotting now-zombie BONES(ボーンズ)-骨は語る- 1年以上前
cool
Bond_Of_Fury 発言しました …
"Money For Nothing", によって Dire Straits...

1985: あなた play that ギター on the MTV
2012: あなた act like a d!ckhead in New Jersey on the MTV 投稿されました 1年以上前
HousesCane コメントしました…
Lmao! I 愛 Dire Straits :D 1年以上前
KaterinaLover コメントしました…
Yea me too 1年以上前
smile
Cazzy702 発言しました …
愛 that feeling when あなた see a little notification on your updates. あなた get excited and wonder what it is :D 投稿されました 1年以上前
tokidoki123 コメントしました…
I Wuv zat feeling :D 1年以上前
izfan9500 コメントしました…
Same here :3 1年以上前
tokidoki123 発言しました …
I'm depressed. Anyone else depressed? 投稿されました 1年以上前
Ale1152 コメントしました…
*raises hand slowly* 1年以上前
victoria7011 コメントしました…
Not me 1年以上前
i_luv_Pelon_xxx 発言しました …
The best way to call someone fat.

You: can I ask u something
Fat person: what
You: where do u get your clothes from cos my brother/sister is kinda far and she had a lot of trouble tranna find the right stuff 投稿されました 1年以上前
i_luv_Pelon_xxx コメントしました…
My sister is kinda far* It's ment to be fat 1年以上前
tokidoki123 コメントしました…
Well that's mean >_> 1年以上前
victoria7011 コメントしました…
lol 1年以上前
i_luv_Pelon_xxx コメントしました…
So what if it's mean 1年以上前
angelic
_Gloved1_ 発言しました …
i can't believe whitney houston died she was a diva on earth now she is a diva in heaven
R.i.p whitney 投稿されました 1年以上前
BookWord123 コメントしました…
I will miss her :'( R.I.P 1年以上前
victoria7011 コメントしました…
R.I.P to Whitney 1年以上前
Bananaaddict 発言しました …
Did anyone else have to try like, five times before they were able to log in to their account? @_@ 投稿されました 1年以上前
tokidoki123 コメントしました…
Omg like i did that one time,and it like totally took a million times xD Yeah but seriously i did that one time ._. 1年以上前
robobot14 発言しました …
Nom nom nom nom nom nom nom
投稿されました 1年以上前
BookWord123 コメントしました…
PASTTAAAAA! :) 1年以上前
i_luv_Pelon_xxx コメントしました…
What does moh moh moh mean???? 1年以上前
i_luv_Pelon_xxx コメントしました…
( I know what nom nom nom means 1年以上前
crying
lloonny 発言しました …
oh God,here in Kosovo it's very cold,people are dying beauze of that,and we don't have water becauze it's frozen,my family is watching the news right now,the only good thing about this cold winter is that we don't have to go to school all this week 投稿されました 1年以上前
Bananaaddict コメントしました…
I feel you, bro. Though somehow, the thermometer has managed to stay a couple degrees above the temperature at which the school board cancels where I am. I haven't missed a single day. Dx 1年以上前
i_luv_Pelon_xxx コメントしました…
Sounds like it will be もっと見る than a week. Wanna use my snuggy 1年以上前
i_luv_Pelon_xxx コメントしました…
I'm on school holiday all this week 1年以上前
pineappleglory 発言しました …
Has any1 seen the new movie chronical im gonna watch it on fri just wondering is it good? 投稿されました 1年以上前
BookWord123 コメントしました…
OMG I really wanna watch it! 1年以上前
Juusan 発言しました …
A ランダム quote I just made:
"Your emotions are just like your skin; they seem hard to break through, but are vulnerable. When they get hurt, あなた are bothered. And as time goes by, the pain may be gone, but the wound is still there. It will also take a longer time to heal. . ."

Hmmm. . . It seems too long for a quote; maybe a saying? I don't know. . . Oh, whatever! 投稿されました 1年以上前
BookWord123 コメントしました…
Its good though :) 1年以上前
victoria7011 コメントしました…
Thats wicked!:) 1年以上前
tokidoki123 コメントしました…
Awesome very emotional though ;_; 1年以上前
big smile
SymmaGirl2 発言しました …
I went onto link typed in Russia, and apparently, his destined waifu is Rukia Kuchiki.
Crossover crack, anyone? Just five bucks for the scratch-and-sniff-and-crossover stickers. 投稿されました 1年以上前
i_luv_Pelon_xxx 発言しました …

    

コメント PING all people who have played blinx 1
コメント MEOW all people who have played blinx 2
コメント BLINXY all people who have played both games 
投稿されました 1年以上前
SymmaGirl2 コメントしました…
Envy. 1年以上前
i_luv_Pelon_xxx コメントしました…
What? 1年以上前
i_luv_Pelon_xxx コメントしました…
Blinx is an xbox game 1年以上前
i_luv_Pelon_xxx 発言しました …
Has anybody played on blinx 投稿されました 1年以上前
i_luv_Pelon_xxx 発言しました …
I'm hiding!!!!!!
Who invented marshmallows???!!!!!!
What wrong with oringenal Xbox games???!!!! 投稿されました 1年以上前
cuteypuffgirl 発言しました …
Worst 日 of my life: Best friend moving away, literally ditched によって two others, and being screamed for no reason plus I want to kill myself.

I feel ashamed. 投稿されました 1年以上前
i_luv_Pelon_xxx コメントしました…
Ur not the only one 1年以上前
blackpanther666 発言しました …
Well, this club is... RANDOM! 投稿されました 1年以上前
ShadowProve13 コメントしました…
ur point? 1年以上前
blackpanther666 コメントしました…
Am I required to have one? This site is about being random, so I made a pun. 1年以上前
Me_Iz_Here 発言しました …
Every girl is capable of murder if あなた hurt her.

Guys, take note of these meaningful song lyrics. 投稿されました 1年以上前
ShadowProve13 コメントしました…
true, soo true 1年以上前
tokidoki123 コメントしました…
Oh,well that's nice ._. 1年以上前
ilovesushi101 発言しました …
I like sugar!! 投稿されました 1年以上前
BookWord123 コメントしました…
Sweet! :DD 1年以上前
ilovesushi101 コメントしました…
and sugary 1年以上前
ilovesushi101 コメントしました…
lol yum! 1年以上前
botchfromhell2 発言しました …
I finally get 100 ファン and ファンポップ suspends my account. What kind of shit is this?!!? 投稿されました 1年以上前
Shadowmarioking コメントしました…
It's bullshit my dear uncle who is mentally unstable. 1年以上前
botchfromhell2 コメントしました…
Right my niece who knows iam just messin with people 1年以上前
MissChicky97 コメントしました…
I can't believe this!!! -__- 1年以上前
botchfromhell2 発言しました …
WHOLEY FUCKING SHIT MY ACCOUNT GOT SUSPENDED WHAT THE HELL?!!? 投稿されました 1年以上前
misspansea コメントしました…
What Happened? 1年以上前
botchfromhell2 コメントしました…
I tried to post something on someones プロフィール and it logged me out when i tried to log back in it 発言しました your account has been suspended do not make another account 1年以上前
zanhar1 コメントしました…
Sent it. 1年以上前
azkaban 発言しました …
Haven't been here in so long. :0 投稿されました 1年以上前
carsfan コメントしました…
Welcome back then! :D 1年以上前
Shadowmarioking コメントしました…
I haven't seen あなた post anything on this spot in FOREVER. :3 1年以上前
azkaban コメントしました…
@Shadowmarioking, At least I wasn't forgotten and someone noticed. 1年以上前
BlindBandit92 コメントしました…
I noticed actually. Welcome back. :D 1年以上前
Espeongirl360 発言しました …
I just finished going around my house, tilting every framed picture and painting to make it crooked. How long do あなた think it will take for my parents to notice? 投稿されました 1年以上前
tokidoki123 コメントしました…
7 DAYS //shotsodamnhard// 1年以上前
Me_Iz_Here 発言しました …
I hate it when I'm drinking soda and then 虹 hats come and throw marshmallows at me.

Seriously. It happens all the time and I'm sick of it. >.< 投稿されました 1年以上前
Come_at_me_bro 発言しました …
Sorry for giving あなた guys up. I promise that I will never let あなた fanpoppers down again, and I most certainly will not ever run around and desert you. I swear I am never gonna make あなた cry, and I won't ever say goodbye, and I can assure あなた I'm never gonna tell a lie and hurt you.

I'M BACK BITCHEZ! XD 投稿されました 1年以上前
8theGreat コメントしました…
Great. Now I have that song stuck in my head. THANKS A LOT. 1年以上前
catgirl140 コメントしました…
... Who are you? .3. 1年以上前
Come_at_me_bro コメントしました…
I am all that there ever was and ever will be e.e naw I kid. If あなた know me あなた know me, if あなた don't, then あなた will soon know me ;p 1年以上前
robins-gfriend 発言しました …
OK SOME ONE HELP ME WTF IS SELONTRO? 投稿されました 1年以上前
sammers77 コメントしました…
? 1年以上前
HousesCane コメントしました…
Do あなた mean cilantro? The herb? 1年以上前
robins-gfriend コメントしました…
soz i didn't know ti was a herb and everyone of YouTube vids are like 'I hate Cilantro' 1年以上前
popzi-angel14 発言しました …
i saw a troll in my backyard XDD jk 投稿されました 1年以上前
sammers77 コメントしました…
XD 1年以上前
popzi-angel14 発言しました …
キャンディー キャンディー キャンディー キャンディー キャンディー キャンディー キャンディー candy! 投稿されました 1年以上前
sammers77 コメントしました…
U make me hungry! 1年以上前
oshawott759 コメントしました…
lol 1年以上前
sammers77 コメントしました…
I want candy! 1年以上前
EatTHIS 発言しました …
So my friend had been trying to get me to watch 'The Help' for forever.
I finally gave in and watched it. Apparently root お茶, 紅茶 can change your sexual orientation. Wtf? xD 投稿されました 1年以上前
sammers77 コメントしました…
I was that movie! 1年以上前
angry
bigtimerushfan1 発言しました …
*Listening to rock 音楽 in car*
Dad: TURN THAT OFF!!! THAT TYPE OF 音楽 TALKS ABOUT VIOLENCE, FOUL LANGUAGE, AND IS A BAD INFLUENCE ON YOU!!! *dad switches 音楽 to rap*
Me: -_- 投稿されました 1年以上前
EatTHIS コメントしました…
Parents, right? Always doing shit like that. 1年以上前
bigtimerushfan1 コメントしました…
lol Ikr! Hippocrites :D 1年以上前
bigtimerushfan1 コメントしました…
I 愛 YOUR DADDY!!! :D 1年以上前
saz19126 発言しました …
These trolls are just ridiculous - and they all seem to be in on this spot - i might just unjoin and have done with it - if people stopped replying to their posts it would all go away but instead everyone gets themselves riled up about it - which is only playing into the trolls hands :-/ 投稿されました 1年以上前
popzi-angel14 コメントしました…
hmmm 1年以上前
8theGreat 発言しました …
So I come back to ファンポップ and there's a troll.
Damn, this place is predictable. XD 投稿されました 1年以上前
saz19126 コメントしました…
I know right? 1年以上前
sammers77 コメントしました…
Ikr! Who is it? 1年以上前
dizzydiscgirl コメントしました…
ikr?!?!? 1年以上前
dragonchick 発言しました …
sometimes i wonder if i was like born high cuz i'm so ランダム so easily and i can 宇宙 like a stoner but without the drugs 投稿されました 1年以上前
bigtimerushfan1 コメントしました…
You're not alone... 1年以上前
sammers77 コメントしました…
Haha! 1年以上前
dizzydiscgirl コメントしました…
^ lol!!!! 1年以上前
i_luv_Pelon_xxx 発言しました …
Uhhh wow where's that needle gone Uhhhhh my lord ( in moody voice) 投稿されました 1年以上前
i_luv_Pelon_xxx 発言しました …
The most amazing come back

I don't care
What あなた say
Your a creep
Ima sheep
Go to sleep
Ima *beep*
Watch me
W 投稿されました 1年以上前
popzi-angel14 コメントしました…
........ 1年以上前
sammers77 コメントしました…
Huh? 1年以上前
i_luv_Pelon_xxx コメントしました…
焦げ茶色, ダン, dun matter 1年以上前
Me_Iz_Here 発言しました …
Fun Fact: The average human being has enough BONES(ボーンズ)-骨は語る- in their body to create a human skeleton. 投稿されました 1年以上前
i_luv_Pelon_xxx コメントしました…
Ha ha ha lol do gonna say that in science ( I really will) 1年以上前
dragonchick コメントしました…
lol! do it i dare you! 1年以上前
tokidoki123 コメントしました…
*China's facewall* 1年以上前
dragonchick 発言しました …
ランダム poem time!:
Stitching Stitching
weave and bind
dancing needle
thread and twine

weave together
Colors(色) bright
sewing patterns
dark and light

work our way
into the night
pinning hemming
string it tight

pull and twist
and shape the cloth
to make a dress
fit for a god

tiny fingers
dance and thread
as the tailor
lays in bed

every single
frill and pleat
a lacy elvin tapistry

with a beauty
unsurpast
are the works
of the fair folks cast.

Magic weaver by: me 投稿されました 1年以上前
i_luv_Pelon_xxx コメントしました…
I'm sewing a bow together right k 1年以上前
dragonchick コメントしました…
that's cool. what color? 1年以上前
i_luv_Pelon_xxx コメントしました…
The bow is ピンク with reddish hearts on and the thread is blue......damn 1年以上前
dizzydiscgirl コメントしました…
nice poem!!!!! 1年以上前
dragonchick 発言しました …
TASTE THE RAINBOW!!!! *empies dumptruck full of skittles on the nearest person* 投稿されました 1年以上前
Me_Iz_Here コメントしました…
NOOOOO! NOT THE SKITTLES! THEY BURN! Dx 1年以上前
dragonchick コメントしました…
TASTE THE COLORFUL CHEWY GOODNESS!!! MWAHAHAHAHAHA 1年以上前
dizzydiscgirl コメントしました…
*eats skittles* I R DE KING OF EVERYTINGGGG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HYPERERRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 1年以上前
Crime-Drama-Bee 発言しました …
Can everyone レポート this club (see below) and Chrissy245? She and about 11 associated accounts have made it their mission to spam, personally insult, and offend users on the glee/グリー spot. She's been posting weird spam and comments, and has sent threatening または rude messages to spot members.
The spot is oh-so-ironically called "Get the bullies off Fanpop." Use the 検索 box または link below.
link 投稿されました 1年以上前
Chrissy245 コメントしました…
No あなた can't I made It so fuck off 1年以上前
ilovesushi101 発言しました …
I 愛 fried chicken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 投稿されました 1年以上前
BookWord123 コメントしました…
I 愛 PASTAA! 1年以上前
ilovesushi101 コメントしました…
ご飯, 米 4eva 1年以上前
ilovesushi101 コメントしました…
YEAH I 愛 CHICKEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 1年以上前
adultswimperson 発言しました …
It's been a while since a troll has called me out, not suprising really.>_>
At least he's gone now. 投稿されました 1年以上前
sammers77 コメントしました…
Who? 1年以上前
adultswimperson コメントしました…
The one that was on this morning, BadBoy86. I don't know what made him pick me as his victim but I found his 質問 rather amusing then trolling. 1年以上前
adultswimperson コメントしました…
@ibieber4realz, GTFO dipshit! Your a poser and don't belong on this website. 1年以上前
i_luv_Pelon_xxx 発言しました …
And I just wanted to say it was in Blackpool and I just wanted to add the fact that I am playing on blinx the time sweeper. Then I had to come out with the fact that I have smashed my iPod. Then I want to prove that the song omg says OH MY GOSH NOT OH MY GOD IF U THINK IT SAYD OH MY GOD THEN LISTEN CLOSELY 投稿されました 1年以上前
i_luv_Pelon_xxx 発言しました …
Has anybody watched my video 投稿されました 1年以上前
sammers77 コメントしました…
I did! I liked it sorta. 1年以上前
i_luv_Pelon_xxx コメントしました…
It's not everyday あなた get to see that lol I also saw a drag クイーン god Blackpool is sooo strange I can't wait to get Back to LA 1年以上前
sammers77 発言しました …
H3ll0 3very0n3 !m +yp!ng l!k3 +h!$ b3€au$e !m $0 €o0l!!!!
- $@m 投稿されました 1年以上前
springely コメントしました…
SO HARDCORE. 1年以上前
sammers77 コメントしました…
I know right! 1年以上前
i_luv_Pelon_xxx コメントしました…
Does the word hardcore suit this convo??? 1年以上前
sammers77 コメントしました…
No I need better! 1年以上前
blush
jbiebgirl100 発言しました …
*girlfriend and boyfriend texting each other*

Girlfriend: こんにちは babe, what r u doing? :)

Boyfriend: Nothing much. Em' really tired. Just going to sleep now babe. And you?

Girlfriend: In the club. Standing behind you... 投稿されました 1年以上前