ランダム Wall

ウォールのエントリー全2051-2060件中29542 件を表示中

Shadowmarioking 発言しました …
Reply to a forum, get "500 Internal Server Error Content". 投稿されました 1年以上前
Usui--takumi コメントしました…
XD Oh, shit. I hate it when this happens. 1年以上前
BlindBandit92 コメントしました…
XDD That sucks. 1年以上前
big smile
Simsmaniac 発言しました …
OH YEAH ITS SATURDAY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! THE BEST 日 OF THE WEEK!!!!! 投稿されました 1年以上前
Simsmaniac コメントしました…
NO SCHOOOOOOL AND WE GET TO SLEEP IN!!!! 1年以上前
SymmaGirl2 コメントしました…
It's Saturday, Saturday, everybody get down on Saturday~! Everybody's looking フォワード, 前進, 楽しみにして to the weekdays, weekdays~! 1年以上前
sideshowbobbart コメントしました…
i meant week 1年以上前
cool
SymmaGirl2 発言しました …
Looks like the rules...
*puts on sunglasses*
...just got screwed.
YYYYYYEEEEEEEEAAAAAAAAAHHHHHH! 投稿されました 1年以上前
Shadowmarioking コメントしました…
Screw money I have rules! No wait lemme try that again. 1年以上前
SymmaGirl2 コメントしました…
XD 1年以上前
ultrasonic34 発言しました …
So, I'm at an 林檎, アップル store and this happens:

Me: What's the meaning of the universe?
Siri: 42.

Someone, give me some もっと見る 質問 to ask Siri. 投稿されました 1年以上前
carsfan コメントしました…
POM QUOTE! 8D 1年以上前
Shadowmarioking コメントしました…
If a 木, ツリー falls in a forest, and there's no one around to hear it, does it make a sound? Siri better answer PINGAS to that. 1年以上前
ultrasonic34 コメントしました…
^I wouldn't be surprised. XD 1年以上前
wolfcat866 発言しました …
who can guess what song im typing? (treble clef)
BBBBBAAGGG BBBBBAAGGG BBBBBAAGGG BBBBBAAGGG
anybody have an idea?
投稿されました 1年以上前
Simsmaniac コメントしました…
no 1年以上前
ShadowFanGrl331 発言しました …
(for shadow the hedgehog fans)

link

登録する ShadowFansUnited on deviantart! 投稿されました 1年以上前
egel_0507 発言しました …
Anybody seeing a robot ペンギン playing checkers with a poisonous frog? 投稿されました 1年以上前
carsfan コメントしました…
Yep... xD (Fanguins will get this) 1年以上前
PoMroxx コメントしました…
LOL.....yep! 1年以上前
egel_0507 コメントしました…
XD 1年以上前
DirtyDiva 発言しました …
I like アイスクリーム and make up
投稿されました 1年以上前
Simsmaniac コメントしました…
im a boy so i just like icecream! 1年以上前
mischievous
darkwave 発言しました …
こんにちは :)
Can あなた 登録する my club plz? Thx

link

投稿されました 1年以上前
BookWord123 コメントしました…
And anybody else who is going to コメント on this, dont コメント 'clubwhore' please! 1年以上前
darkwave コメントしました…
Aww thanks sweetie :) 1年以上前
Usui--takumi コメントしました…
I'm already a ファン ;) 1年以上前
Shadowmarioking コメントしました…
Clubwhore. *rebel* But seriously, no thank you. 1年以上前
Pineapple07 発言しました …
This is some true chiz!!!!!!!!!! My dog just sneeze-farted.....LOL 投稿されました 1年以上前
britbrit333 コメントしました…
Hehe!! Really 1年以上前
britbrit333 コメントしました…
Hehe!! Really 1年以上前
Simsmaniac コメントしました…
lol 1年以上前
BVBgirl14 コメントしました…
lol that must have been a awesome site to see lol 1年以上前
justingurl99 発言しました …
If あなた feel blue, または down, please read this article! If あなた feel sad, cold and ロスト in desperation, then guess what? this 記事 was made just for you;

link 投稿されました 1年以上前
Me_Iz_Here 発言しました …
My internet went down randomly and it scared the absolute shit out of me because of the ACTA thing. And right when I was in the middle of something.

My internet has the worst timing ever... 投稿されました 1年以上前
wolfcat866 コメントしました…
same here homey 1年以上前
SymmaGirl2 発言しました …
People. I got someone to think I'm Sealand. XD
link 投稿されました 1年以上前
Shadowmarioking コメントしました…
xD Oh dear. 1年以上前
springely コメントしました…
lol 1年以上前
KlovesL コメントしました…
lol 1年以上前
sideshowbobbart コメントしました…
lol :) 1年以上前
surprise
SymmaGirl2 発言しました …
It's the Mickey マウス Clubhouse~
Come inside, it's fun inside!


Are we sure that this is a kid's show?! O_O 投稿されました 1年以上前
carsfan コメントしました…
O_O... Oh my lord... 1年以上前
Me_Iz_Here コメントしました…
O____________________________________O 1年以上前
BVBgirl14 コメントしました…
do あなた have candy? 1年以上前
jeremy4mscienc 発言しました …
My dear, who else loves this dear pop of fans? 投稿されました 1年以上前
trainofdoom82 コメントしました…
I dearly do~ 1年以上前
Usui--takumi コメントしました…
That's right, mother fuckers dear! I 愛 FanPop~ 1年以上前
trainofdoom82 発言しました …
ACTA was signed.

Fuck. 投稿されました 1年以上前
springely コメントしました…
FFFFFFFUUUUUUUUUUUU- 1年以上前
carsfan コメントしました…
O.O Fuck. 1年以上前
Usui--takumi コメントしました…
Holy shit 1年以上前
Me_Iz_Here 発言しました …
People always brag about the awesome things they did.

I brag about my epic failures. 投稿されました 1年以上前
jeremy4mscienc コメントしました…
We are all dear in our own dear way 1年以上前
Shadowmarioking コメントしました…
I've tripped up the stairs. Like a boss. :L 1年以上前
GoldnSnitch_96 発言しました …
Hurr hurr. This is the only club I ever go to //shotforhavingnolife. 投稿されました 1年以上前
JaseKS コメントしました…
Wait... people with no lives are being shot? Dammit, I got left behind again. 1年以上前
Shadowmarioking コメントしました…
I'd agree with you, but then that would make me a liar. :3 1年以上前
GoldnSnitch_96 コメントしました…
-.- 1年以上前
Heartisalone コメントしました…
This and our family, purrty much. 1年以上前
Jeffersonian 発言しました …
My dad sure loves American Pickers...it's on yet again. I admit I'm growing a little fond of it too. 投稿されました 1年以上前
GoldnSnitch_96 コメントしました…
I 愛 that show! 1年以上前
_LEXII_ 発言しました …
Hehe. I Cant WAIT Till "What Would あなた Do" Comes On Tonightt!!

BEST 表示する EVER!!!! lol Its REALLY Funny How People React To Crazy Things,Yup Find It On Your Local News Channel(: 投稿されました 1年以上前
Simsmaniac コメントしました…
thats a good show! 1年以上前
Heartisalone 発言しました …
She just came back from the hospital.
The doctor diagnosed her with Genital Herp Derpies.

Twas a sad day, for Lady Derpette.
And this is why あなた always wear condoms. 投稿されました 1年以上前
dondon123 コメントしました…
.... yes u could were one または jsut not do it with some one single FTW :v 1年以上前
Shadowmarioking コメントしました…
@SymmaGirl2 O why thank ya fer translating! 1年以上前
SymmaGirl2 コメントしました…
@Heartisalone But it has Greece on it! 1年以上前
big smile
Korone-san 発言しました …
any one need a ファン :P 投稿されました 1年以上前
07ambryce コメントしました…
me xx 1年以上前
Simsmaniac 発言しました …
How was u guyses 日 at school 投稿されました 1年以上前
kat102399 コメントしました…
f**kin rocked!sorry for that bad language.I COULDN'T HELP MYSELF 1年以上前
Simsmaniac コメントしました…
NP! just don't do it again! 1年以上前
MyDeadSummer コメントしました…
I dont start school till the 3rd of Feb >3< YAY! 1年以上前
BookWord123 発言しました …
Doesanybodyknowwhatthebigbaratthebottomisfor? xD 投稿されました 1年以上前
mistymaydawngo コメントしました…
there is a bar at the bottom? 0.0 1年以上前
Heartisalone コメントしました…
Ihavenoidea! 1年以上前
peppergirl30 コメントしました…
The IMing I am assuming? 1年以上前
ImAnEasel 発言しました …
83 < This is the face I pull when I see icecream.

>_< < This is the face I pull when I hear 音楽 I hate.

XD < This is the face I pull when I'm watching The Penguins of Madagascar.

-_- < This is the face I pull when my laptop is taking what seems like hours to load... Like now, for example. 投稿されました 1年以上前
Simsmaniac コメントしました…
LOL!!! THATS JUST FUNNY BECAUSE ITS TRUE! 1年以上前
cmrm コメントしました…
Why is the 秒 line lighter than the rest? O_o 1年以上前
ImAnEasel コメントしました…
^ Really? Yay! X3 1年以上前
TamyCullen 発言しました …
SERBIA !!! WE ARE CHAMPIONS!!! NOVAK DJOKOVIC !!! WATERPOLO! HANDBALL!!! 投稿されました 1年以上前
wierdgem7 発言しました …
こんにちは guys I'm going with my entire 年 to see WAR HORSE in London!! Yes, be jealous :) 投稿されました 1年以上前
Simsmaniac コメントしました…
cool 1年以上前
big smile
carsfan 発言しました …
NO SCHOOL DAY!

There`s a snow storm outside! 8D 投稿されました 1年以上前
ImAnEasel コメントしました…
Lucky you!!!! All we get is a grey sky and mildly chilly weather. -_- Still, I shouldn't complain. I have TPoM to watch. XD 1年以上前
Simsmaniac コメントしました…
Here in northcarolina the weatherman says that its supposed to be raining all day......HE WAS WRONG AS USUAL!! 1年以上前
carsfan コメントしました…
^I know... 8D 1年以上前
laugh
jenna_mason 発言しました …
It's Friday Friday gotta get down on Friday!!!

Happy Friday to all of あなた people! 投稿されました 1年以上前
carsfan コメントしました…
lol Thx! I have NO SCHOOL TODAY! Because of a snow storm! 8D 1年以上前
jenna_mason コメントしました…
:D 1年以上前
jbieber4realz コメントしました…
? 1年以上前
KWcat_03x 発言しました …
I don`t understand how Super Mario can smash blocks with his head, but dies when he touches a カメ ... 投稿されました 1年以上前
afsha1997 コメントしました…
lol 1年以上前
BlindBandit92 コメントしました…
lol 1年以上前
Shadowmarioking コメントしました…
That's the sorcery of his world bro. 1年以上前
laugh
KWcat_03x 発言しました …
- Why did the chicken クロス the road?
-To get to the other side. Duh.
- No, to get to your house.
- .......
- Knock knock.
- Who's there..
- The chicken.
- ....... 投稿されました 1年以上前
carsfan コメントしました…
Pfffft! xD 1年以上前
ImAnEasel コメントしました…
Yay! Dinner! :D 1年以上前
ImAnEasel コメントしました…
In Zelda, あなた can't kill the ckickens... the chickens kill you... O.o 1年以上前
Simsmaniac コメントしました…
IMAN EASAL I AGREE WITH U!! 1年以上前
tongue
cuteypuffgirl 発言しました …
˙˙˙ƃuıɹoq ƃuıʇʇǝƃ sı sıɥʇ 投稿されました 1年以上前
ImAnEasel コメントしました…
How did ya do that!? 83 1年以上前
cuteypuffgirl コメントしました…
@ImAnEasel Google 'write upside down' then click on the first (or secind link, 1年以上前
cuteypuffgirl コメントしました…
second* 1年以上前
Shadowmarioking 発言しました …
Write a long answer to a question, figure out after submitting the answer that the question's been deleted. 投稿されました 1年以上前
hetaliaitaly コメントしました…
thats really anoying!!!! once i got best answer for somthing then the user deleted the 質問 1年以上前
ImAnEasel コメントしました…
Write a really long article, find that your computer refused to 公開する it due to technical difficulties. -_- 1年以上前
Simsmaniac コメントしました…
WOWWWW I KNOW WHAT U MEAN! 1年以上前
Heartisalone コメントしました…
This. 1年以上前
surprise
hetaliaitaly 発言しました …
everybody is beautiful in there own way so 愛 yourselves.......do あなた 愛 yourself???? O.0 投稿されました 1年以上前
crrazycake コメントしました…
Yeah I do :D 1年以上前
Simsmaniac コメントしました…
I 愛 myself!!! because God says to 愛 yourself! 1年以上前
Kenny756 コメントしました…
Nope. 1年以上前
adultswimperson 発言しました …
I'm finally getting Limp Bizkit shirts from their official website.:D
Which they are also my favrotie band of all time, now I just have to wait a week または もっと見る till they come which is going to make me impatient.>.< 投稿されました 1年以上前
Usui--takumi コメントしました…
That's nice. 1年以上前
crrazycake コメントしました…
That's awesome man 1年以上前
adultswimperson コメントしました…
Thank あなた crrazycake. 1年以上前
someone_save_me 発言しました …
カップケーキ are もっと見る fun to make with friends.
投稿されました 1年以上前
KitKatLex コメントしました…
:) 1年以上前
Simsmaniac コメントしました…
カップケーキ r fun to make with friends......BUT FUNNER TO EAT!!!! 1年以上前
PrincessDawn コメントしました…
LOL! I agree^-^ 1年以上前
Me_Iz_Here 発言しました …
That awesome moment when あなた know something that a teacher doesn't, that has to do with what they teach. 投稿されました 1年以上前
red_rosa コメントしました…
Haha! True! 1年以上前
KitKatLex コメントしました…
So true! 1年以上前
Simsmaniac コメントしました…
AWESOME MOMENT! 1年以上前
smile
ripper124 発言しました …
can あなた 登録する my club it hearts with wings please in tell your フレンズ please thanks 投稿されました 1年以上前
someone_save_me コメントしました…
No. 1年以上前
adaug コメントしました…
no 1年以上前
adultswimperson コメントしました…
Hell no! 1年以上前
Usui--takumi コメントしました…
Pffft. 1年以上前
_LEXII_ 発言しました …
I Wish People Couuld Mind There Own Biss. >.< 投稿されました 1年以上前
Heartisalone コメントしました…
Mweahahahahaha. 1年以上前
simpleplan コメントしました…
バットマン does not have to mind anything 1年以上前
ripper124 コメントしました…
tell me about it 1年以上前
Simsmaniac コメントしました…
Oh my gosh don't even get me started on that!! 1年以上前
sick
BookWord123 発言しました …
Broken Nose :( 投稿されました 1年以上前
Kiras_Follower コメントしました…
Cool Story bro 1年以上前
BookWord123 コメントしました…
It really isnt 1年以上前
KWcat_03x 発言しました …
In school :
We learn the lesson before we take the test.
In life:
We take the test before we learn the lesson... 投稿されました 1年以上前
xAnberlinx コメントしました…
XD 1年以上前
Kiras_Follower コメントしました…
Agreed xD 1年以上前
JoshClarksHot コメントしました…
got mid terms 1年以上前
monkey
Pineapple07 発言しました …
Anybody here watch Mrs. Brown's Boys??????? 投稿されました 1年以上前
Simsmaniac 発言しました …
I CAN'T WAIT UNTIL SUMMER!!! WHAT ABOUT U GUYS! 投稿されました 1年以上前
tokidoki123 コメントしました…
i Can't wait either! What do あなた like about summer 1年以上前
Kiras_Follower コメントしました…
I'm in summer right now *lives in south america* lol u mad? :3 1年以上前
Simsmaniac コメントしました…
I like that i can go outside and play with my freinds without freezzing my butt off!! lol 1年以上前
tongue
mr-cullen 発言しました …
HEY............................................................................................................. 投稿されました 1年以上前
tokidoki123 コメントしました…
Lolwut? 1年以上前
mr-cullen コメントしました…
annoyed with twilight haters.......... 1年以上前
KowalSkip9 コメントしました…
^XD 1年以上前
big smile
mina27 発言しました …
yay ma skool's gonna B starting in few もっと見る Days !! Can't wait to see all my frnds n give'em a little welcoming hug ! x :) 投稿されました 1年以上前
tokidoki123 コメントしました…
Likes School...WHAT!? 1年以上前
Simsmaniac コメントしました…
what the heck! u like school 1年以上前
Kiras_Follower コメントしました…
Cool story, breh. 1年以上前
mina27 コメントしました…
hahahah lol ppl, who da hell 発言しました that i like skool..? i hate school..it SUCKS :/ the only reason y i wanna go der.. it's just to meet ma bestiie, dat's all peeps ! :D 1年以上前
tokidoki123 発言しました …
Well here we are again,It's Always such a pleasure,Remember when あなた tried to kill Me twice?,Oh how we laughed and laughed Exept we wern't laughing... o3o Lolyup 投稿されました 1年以上前
Me_Iz_Here 発言しました …
If SOPA/ACTA/whatever passes, we must all meet in Times Square, NY at 1PM, June 25, 2024. Where a strange large balloon hat so あなた can be recognized. ._.

Iamactuallygonnatryanddothis... 投稿されました 1年以上前
someone_save_me コメントしました…
I am too..... 1年以上前
Shadowmarioking コメントしました…
によって that 年 I'll be on the other side of the country...in California. ._. 1年以上前
taismo723 コメントしました…
Like I 発言しました on Facebook, we're all going to the Toys R Us with the big Ferris Wheel in it. :D 1年以上前
mischievous
lloonny 発言しました …
yessssssss,im not going to school this 2 days becauze it's too much snow & it's very cold.....AWESOME 投稿されました 1年以上前
dragonzord1993 コメントしました…
Lucky you. 1年以上前
sick
ShadowProve13 発言しました …
i dislocated 2 of my fingers 2day, & so my 2 idiot cousins Skye & Cj decided put them bak into place, Skye pulled them bak into place, while Cj distracted me によって punching me in the stomach!!! 投稿されました 1年以上前
samreen96 コメントしました…
O_O ..hehehe soooooooo sad 1年以上前
ShadowProve13 コメントしました…
they r both dead 2 me now 。-_-。 1年以上前
Blizz コメントしました…
owwie that's gotta hurt! 1年以上前
crying
luckycloud78 発言しました …
xxx_link_xx dont leave T~T 投稿されました 1年以上前
ShadowProve13 コメントしました…
wht!!! he's leaving, nooo T_T 1年以上前
xx_link_xx コメントしました…
I DON'T HAVE 3 XXX'S IN MY NAME SMART ONE -_- 1年以上前
Jeffersonian 発言しました …
The My Babysitter's a Vampire fanfiction club on ff.net can be vicious...I accidentally made a character's last name Mason instead of モーガン, モルガン and some of them are 芝居 like I'm the worst criminal ever!!! Sorry, had to rant. 投稿されました 1年以上前
Immortal42 発言しました …
I just noticed the レポート button on my own answer. What's up with that? 投稿されました 1年以上前
DmitryVladimir コメントしました…
Isn't it odd?! ._. Who would レポート themselves? o.o 1年以上前
Immortal42 コメントしました…
I have no idea... 1年以上前
Me_Iz_Here 発言しました …
In math class, we cut cardboard for an 時 and a half.

...Wut. 投稿されました 1年以上前
Sammisaurus コメントしました…
Good lord, how long are your classes? 1年以上前
Me_Iz_Here コメントしました…
Depends on what 日 it is. We have a weird schedule... 1年以上前
LUV_4_BIEBER コメントしました…
Sounds a hellofalot better that our class... 1年以上前
Simsmaniac コメントしました…
oh my gosh! that must have been just horrable!! D: 1年以上前
RadioDavidHead 発言しました …
My English teacher started 歌う Video Killed The Radio 星, つ星 in German today xD. 投稿されました 1年以上前
HousesCane コメントしました…
Like a Boss. 1年以上前
someone_save_me コメントしました…
Dude that's awesome. 1年以上前
1uPZero コメントしました…
Cool story bro! 1年以上前
RadioDavidHead コメントしました…
Yeah. Its a pretty fuckin' awesome story xD. 1年以上前
SamsDarkSide 発言しました …
ughh i hate fake girls :( this is why ファンポップ is my ホーム and my true フレンズ :D 投稿されました 1年以上前
RadioDavidHead コメントしました…
Doesn't everyone hate them? xD I hate them too. D:. 1年以上前
SamsDarkSide コメントしました…
This is true lol. 1年以上前
adultswimperson 発言しました …
Can someone please tell me how to get the フェイスブック キャップ または at least tell me what I have to do to get it?
The フェイスブック connect on my プロフィール doesn't work everytime I try and use it.>.< 投稿されました 1年以上前
MissChicky97 コメントしました…
I keep trying to do the connection thing, but it keeps saying the service is not available. 1年以上前
adultswimperson コメントしました…
@MissChicky97, It used to work then it stopped for some reason. 1年以上前
cool
KWcat_03x 発言しました …
A jealous women, does better research than the FBI. 投稿されました 1年以上前
trainofdoom82 コメントしました…
Word. 1年以上前
SamsDarkSide コメントしました…
very very true 1年以上前
tokidoki123 コメントしました…
eeyup 1年以上前
KWcat_03x 発言しました …
At Home:
Oh look. It's snowing...

At School:
OMFG! OMFG! It's SNOWING!!! lol 投稿されました 1年以上前
07ambryce コメントしました…
really!!!!!!!!!? 1年以上前
victoria7011 コメントしました…
lol 1年以上前
-Yusha- コメントしました…
xDD true! 1年以上前
tongue
noobio7143 発言しました …
lawd i havent been on ファンポップ in ages...stupid exams 投稿されました 1年以上前
hamsteret コメントしました…
I am doin them sooo 1年以上前
07ambryce コメントしました…
me too :( 1年以上前
victoria7011 コメントしました…
I hate exams! 1年以上前
rainy
_Gloved1_ 発言しました …
son prankes on dad--

dad is scared to fucking death--

son:WOHOO あなた got pranked

dad:WOHOO あなた are adopted

son:whaaa?

dad:that's right あなた got pranked 30 years 投稿されました 1年以上前
samreen96 コメントしました…
hehehehe 1年以上前
poniesaremybffs コメントしました…
:/? confused. 1年以上前
Henley9809 コメントしました…
LMFAO x) 1年以上前
big smile
hamsteret 発言しました …
i am ment to be revising for a maths test bt still this is もっと見る fun :-D 投稿されました 1年以上前
SymmaGirl2 発言しました …
Uninstall, uninstall
I was told that I am just
A single speck of dust
And cannot be more
But I do not understand
または grasp the true meaning...

I AM SO FREAKING OBSESSED WITH THIS SONG. After seeing that HetaOni video of it, I'm hooked! 投稿されました 1年以上前
ChocoLuvr101 コメントしました…
Ifkr? HetaOni is just beautiful! 1年以上前
Me_Iz_Here コメントしました…
あなた need to see the cosplay video of it, with America. Aghjaskjfkherj 1年以上前
goddessoflife コメントしました…
The cosplay video with America is beautiful! 1年以上前
hidan141 発言しました …
Its a school night and its almost 12:00 am. I should be sleeping NOA. 投稿されました 1年以上前
hetaliaitaly コメントしました…
hmmm i dont like sleeping 1年以上前
hamsteret コメントしました…
I just woke up 2 1年以上前
hamsteret コメントしました…
Do u live in the uk 1年以上前
Tamar20 発言しました …
That awkward moment when you're sitting in your toilet cubical minding your own business and BAM a unicorn busts in trying to sell あなた weed..
投稿されました 1年以上前
carsfan コメントしました…
Pfffft! xD 1年以上前
BlindBandit92 コメントしました…
XD 1年以上前
HousesCane コメントしました…
Lmao! So random! 1年以上前
KaraTAYLORSWIFT 発言しました …
FLYING PIGS! 投稿されました 1年以上前
hamsteret コメントしました…
were oh yh i see them 2 1年以上前
mattthelynx コメントしました…
Weird...when somebody says "flying pigs",I think "Gir" 1年以上前
thetacoman 発言しました …
What does the Midway have to do with American Idol? 投稿されました 1年以上前
PartyOrange 発言しました …
Congrats everybody~ SOPA/PIPA is dead!

... for now Dx 投稿されました 1年以上前
KitKatLex コメントしました…
Party hard! 1年以上前
hamsteret コメントしました…
Thank god 1年以上前
BlindBandit92 コメントしました…
@hetalia I SWEAR to GOD. YES it was. LEARN something before あなた assume. -___- 1年以上前
legend_of_roxas 発言しました …
TOO MANY ゼリー BEANS! 投稿されました 1年以上前
xwolf19 発言しました …
wite out is dangerous!!! I read the bottle! Hang on ill post a pic...:) 投稿されました 1年以上前
xwolf19 コメントしました…
well wait no pic it too blurry 1年以上前
hetaliaitaly 発言しました …
thats what makes あなた beautiful if only あなた saw what i could see あなた would understand why i want あなた so desperetly.....jk.....wait only for some of you......no wait im confused.......?? 投稿されました 1年以上前
tokidoki123 コメントしました…
ಠ_ಠ wut? 1年以上前
xAyumuEndless 発言しました …
Anyone here who likes touhou songs? xD 投稿されました 1年以上前
kitmolly123 コメントしました…
I do :D 1年以上前
namigollgaara コメントしました…
i 愛 them 1年以上前
Sammisaurus コメントしました…
Yup. 1年以上前
supernatural15 発言しました …
Ugh i have finals tomorrow. I'm not looking フォワード, 前進, 楽しみにして to it. -.- 投稿されました 1年以上前
smile
wierdgem7 発言しました …
I'm so proud! I am on ファンポップ on my phone yay 投稿されました 1年以上前
xwolf19 コメントしました…
OMCHEESE! so am i! 1年以上前
cake
hamsteret 発言しました …
i wonder how many happy birthdays can i get before the 7th of feb 投稿されました 1年以上前
hamsteret コメントしました…
its my b 日 o the 7th of feb 1年以上前
victoria7011 コメントしました…
Mines is on the third of february!:) 1年以上前
hamsteret コメントしました…
happy birth 日 for the 18th xxx!!!xx 1年以上前
Shadowmarioking 発言しました …
*sees pictures*
All the Power Rangers?
◕_◕ 投稿されました 1年以上前
springely コメントしました…
What kind of black magic fuckery is this? 1年以上前
Tamar20 発言しました …
Saying "cool" when あなた don't really give a shit. 投稿されました 1年以上前
Shadowmarioking コメントしました…
Saying "wonderful" when something turns out really shitty. 1年以上前
Bones_love コメントしました…
oh sarcasm <3 1年以上前
MiizLadiDiime コメントしました…
Cool story bro. Tell it again but with Dragons. 1年以上前
SymmaGirl2 発言しました …
You're statistically もっと見る likely to be murder によって a family member than someone あなた don't know.
Scary, right? 投稿されました 1年以上前
totaldramafan96 コメントしました…
.________________. 1年以上前
Shadowmarioking コメントしました…
Pffh that figures. 1年以上前
xAyumuEndless コメントしました…
...oh god. 1年以上前
Jeffersonian 発言しました …
Don't know whether to be glad I got a role in my senior play または annoyed that my character is a write in that is in one scene...the weirdest/worst? part, she's based off of Ashley Olsen. Blech! 投稿されました 1年以上前
big smile
PlayingWithFire 発言しました …
I know あなた guys probably don't care about this, but today is Chinese New Year's. This 年 is 年 of the Dragon. Awesome! 投稿されました 1年以上前
trainofdoom82 コメントしました…
Happy new year! 1年以上前
carsfan コメントしました…
Happy Chinese new year! :D 1年以上前
wierdgem7 コメントしました…
I had to have a lesson about chinese new year. in my french lesson 1年以上前
big smile
MzmindlessTlat 発言しました …
Udhhhdhhxyfhfhfuhfhhfyhfhhgfhguuvushsjhd<•••••••••|random 投稿されました 1年以上前
PartyOrange 発言しました …
~ <---- This is called a tilde (teel-day). I use it incorrectly almost everyday. :> 投稿されました 1年以上前
someone_save_me コメントしました…
Same. xD 1年以上前
trainofdoom82 コメントしました…
Anos=anus. Años=years. It's awkward to tell your Spanish teacher あなた have 15 anuses.. 1年以上前
PartyOrange コメントしました…
In 6th grade my teacher 発言しました she had 36 balls.. *fails for trying to fit in* 1年以上前
popzi-angel14 発言しました …
coffe....coffe...coffe coffe coffe coffe COFFE COFFE COFFE COFFE COFFE!!! COFFE!!! COFFE!!! COFFE!!! COFFE!!!!!!!!!!!!!!COFFE!!!!!!!!!!!!! 投稿されました 1年以上前
RagnatheBldedge コメントしました…
lol 1年以上前
Ale1152 コメントしました…
*coffee 1年以上前
popzi-angel14 コメントしました…
yea 1年以上前
laugh
FlightofFantasy 発言しました …
I have 666 fans! NO ONE ファン ME, I WANT IT TO STAY AT THIS NUMBER. 投稿されました 1年以上前
pop-corn2012 コメントしました…
thats awsome!!!! 1年以上前
fly210 発言しました …
20000 もっと見る ファン till 33333 fans!!!!!!!!!!!! THAT IS FIVE 3s!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D 投稿されました 1年以上前
pop-corn2012 コメントしました…
its still alot もっと見る but thats still really cool!!! 1年以上前
Me_Iz_Here 発言しました …
My friend and I sometimes stand up at lunch and start 歌う ランダム ヘタリア songs, and then sit back down and pretend nothing happened. ._. 投稿されました 1年以上前
Sandfire_Paiger コメントしました…
I wish my フレンズ watched Hetalia. 1年以上前
xAyumuEndless コメントしました…
^^^^ 1年以上前
tokidoki123 コメントしました…
XD 1年以上前
goddessoflife コメントしました…
Dude, あなた and your friend win. So. Much. XD (I wish my フレンズ would watch Hetalia!) 1年以上前
big smile
NinaDobrev13 発言しました …
If history repeats itself, I'm totally getting a dinosaur!! 投稿されました 1年以上前
KitKatLex コメントしました…
Me too. 1年以上前
pop-corn2012 コメントしました…
yeah me to that would be so cool!!! 1年以上前
KitKatLex 発言しました …
The shortest horror story on Earth:

The last man in the universe was sitting in the living room when somebody knock on the door. 投稿されました 1年以上前
-random- コメントしました…
ಠ_ಠ 1年以上前
xAyumuEndless コメントしました…
.___. 1年以上前
tokidoki123 コメントしました…
ಠ_ಠ 1年以上前
crying
siean 発言しました …
it's my Birthday today...... and no one cares ........... 投稿されました 1年以上前
BlindBandit92 コメントしました…
Cheer up. Happy birthday 1年以上前
xAyumuEndless コメントしました…
Happy birthday! 1年以上前
siean コメントしました…
thanks ! ^.^ 1年以上前
big smile
kat102399 発言しました …
If あなた guys write ma a funny joke that will make me laugh...I'll give あなた 2 リスペクト and I'll be your fan.But if the joke doesn't make me laugh then あなた get nothing...BUAHAHAHAHAHAHAHAHA! 投稿されました 1年以上前
-random- コメントしました…
KIKIK<DIKIIIKI Ireallydontcareifididntmadeulaugh 1年以上前
MiizLadiDiime コメントしました…
Somebody needs to write explosive on you, because you're the bomb! 1年以上前
laugh
kat102399 発言しました …
I just stepped on a コーン, トウモロコシ flake and now I'm a cereal killer:)
hahahahahahahahaha.........HUMOR! 投稿されました 1年以上前
siean コメントしました…
あなた criminal! get ready to be In the microwave! 1年以上前
kat102399 コメントしました…
I DESERVE IT "CRIES" BOOHOOO TAKE ME TO JAIL NOW 1年以上前
MiizLadiDiime コメントしました…
OMG hilarious like seriously I laughed :) 1年以上前
shadouge101 発言しました …
i 愛 blazblue lol random
投稿されました 1年以上前
pop-corn2012 コメントしました…
thats so sweet 1年以上前
Heartisalone コメントしました…
I 愛 Blazblue too. :D *brofist* 1年以上前
hamsteret 発言しました …
i 愛 RICHARD HAMMON GRANT WILSON and lots もっと見る what r your favirite famous people 投稿されました 1年以上前
hamsteret コメントしました…
ahhhhhhh richard hammond 1年以上前
cake
hamsteret 発言しました …
its my birthday on the 7th of fabuary i will be 12 yrs old 投稿されました 1年以上前
mistymaydawngo コメントしました…
Cool! On Feburary 25th ill be 12 ^_^ 1年以上前
hamsteret コメントしました…
happy b 日 for the 25 1年以上前
kat102399 コメントしました…
:)thats so cooooooool!Happy early birthday! 1年以上前
hamsteret コメントしました…
Thx 1年以上前
KWcat_03x 発言しました …
Cleaning My Room:
1% cleaning ; 30% texting ; 69% playing with stuff I just found . lol 投稿されました 1年以上前
KlovesL コメントしました…
lol so true :L 1年以上前
hamsteret コメントしました…
i do that all the time 1年以上前
kat102399 コメントしました…
me tooo00!lolZ!but for me its 0% cleaning hahahhahahaha! 1年以上前
meh
SymmaGirl2 発言しました …
That awkward moment when あなた start 歌う Marukaite Chikyuu really, really loudly during the five free 分 at the end of history class, and your teacher starts humming along.
:truestoryoffivedaysago:
.________. 投稿されました 1年以上前
afsha1997 コメントしました…
lol u did it? 1年以上前
KlovesL コメントしました…
omg u teacher knows it!? 1年以上前
Sammisaurus コメントしました…
That's amazing! I'd be ecstatic! :D 1年以上前
tdafan121 発言しました …
Happy 年 of the Dragon! 投稿されました 1年以上前
carsfan コメントしました…
:D 1年以上前
BlindBandit92 コメントしました…
Sane to you. :) 1年以上前
BlindBandit92 コメントしました…
"same" 1年以上前
alex1201 発言しました …
Well..my life officially sucks... 投稿されました 1年以上前
HousesCane コメントしました…
Why? 1年以上前
alex1201 コメントしました…
stupid..boysss..ughh.. 1年以上前
smile
Hermione-Fan361 発言しました …
I have no school today.
*Happy Dance* 投稿されました 1年以上前
mistymaydawngo コメントしました…
I didnt go to school today!.....cause i threw up T_T 1年以上前
Shadowmarioking コメントしました…
I'm jealous. 1年以上前
pop-corn2012 コメントしました…
I'm on school holidays!! 1年以上前
_LEXII_ 発言しました …
ランダム Man : A Little Girl Want Some Candy?

Girl : My Mom 発言しました I Couldn't Talk To Strangers

ランダム Man: Whats Strangee About Me?

Girl: That Furry Thing Under Your Nose.

XD 投稿されました 1年以上前
_LEXII_ 発言しました …
Im Aboout To Whoop tHis Girl Named Ashley.

Cant Waait :3♥ 投稿されました 1年以上前