ランダム Wall

ウォールのエントリー全1971-1980件中29542 件を表示中

tongue
kittykat_ 発言しました …
mathematics ?
Naaaaah
boringmatics
somethingBroughtFromHellmatics
pleaseSaveMeFromThissubjectsmatics
投稿されました 1年以上前
theo_love_sam98 コメントしました…
Captain improbable will save you. 1年以上前
smile
kaka99 発言しました …
I would like It If someone joins my club "Fashionista" ! Here's the link : link
Free リスペクト for those who would join! :) 投稿されました 1年以上前
Mac-kenzie コメントしました…
joined:) 1年以上前
kaka99 コメントしました…
Thanks for joining! :) 1年以上前
Mac-kenzie コメントしました…
you're welcome:) 1年以上前
kittyraven 発言しました …
Making パスタ Fagioli スープ for ディナー tonight. 投稿されました 1年以上前
tokidoki123 コメントしました…
Pasta~! 1年以上前
iPsychic コメントしました…
Yum, enjoy it! XD 1年以上前
kittyraven コメントしました…
thanks! :) 1年以上前
dizzydiscgirl コメントしました…
PPAAASSSSTTTAAAAA!!!!! lol 1年以上前
Me_Iz_Here 発言しました …
So apparently Dante Basco is 読書 Homestuck. ._. 投稿されました 1年以上前
Saoirse10 発言しました …
Paddy was asked によって an Aussie tourist. "What's the quickest way to Dublin?" "You walking または driving?" " I'm driving." " Yep, that's definitely the quickest way." 投稿されました 1年以上前
kiss_me508 コメントしました…
XD 1年以上前
Heartisalone 発言しました …
That moment when あなた lose an important essay for school and it's too late to redo it... /why am I so messy oh God 投稿されました 1年以上前
tetoforever コメントしました…
Ouch. I've done that. I about shot myself... 1年以上前
xAyumuEndless 発言しました …
Okay, so i wanted a ヘタリア character to focus on *doing stuff like postibg images, 動画 etc..* but i dont really have a idea who i should do it for.
At least give me a suggetion of a ヘタリア girl other than Hungary & Seychelles, i have already contributed there.. 投稿されました 1年以上前
xAyumuEndless コメントしました…
*posting 1年以上前
mistymaydawngo コメントしました…
Liechtenstein :D 1年以上前
lumforever コメントしました…
Ukraine, Belarus, または Liechtenstein~! :) 1年以上前
Heartisalone コメントしました…
Ukraine! :3 1年以上前
big smile
katy55 発言しました …
Pssst..... pssssstt.....yeah you......if your 読書 this ..........you should no something really important......" Your fucking awesome and the world can't say shit about it!!!!" YEAH!!!! 投稿されました 1年以上前
dreamcatcher321 コメントしました…
aw 1年以上前
iPsychic コメントしました…
Thank-you :) 1年以上前
mintymidget210 発言しました …
:3 投稿されました 1年以上前
iPsychic コメントしました…
:3 to あなた too :3 1年以上前
onlyprettier 発言しました …
Has anyone ever fallen up the stairs? Totally just did that. 投稿されました 1年以上前
mintymidget210 コメントしました…
XD lol 1年以上前
iPsychic コメントしました…
Yes... I've done that multiple times :| 1年以上前
ShadowTail 発言しました …
who made ランダム 投稿されました 1年以上前
Jeffersonian 発言しました …
I tried to make a microwave cake mix from memory and as an experiment added the last lonely キャンディー cane from Christmas...it looks like vomit...I have to wait to find out if it tastes better. 投稿されました 1年以上前
big smile
dizzydiscgirl 発言しました …
Fly away, and fly today, come back when あなた dream あなた stay.

Don't ask me, it just popped To mind!!! 投稿されました 1年以上前
big smile
mintymidget210 発言しました …
Doitsu Doitsu~
<3 投稿されました 1年以上前
SnowWing 発言しました …
here is the link <script>
listia_username = 'mccubbinsbundy';
listia_num_rows = 3;
listia_border_color = '888888';
listia_background_color = 'ffffff';
listia_font_color = '249fd9';
listia_width = '250';
</script>
<script src='link></script>
<div id="listia_widget_content" style="display:none;"></div>
link

that should be the link anyway
投稿されました 1年以上前
SnowWing 発言しました …
登録する this website it is awesome!

HTMLlink

BB Codelink]http://www.listia.com/images/banners/468x60b1.gif[/IMG][/URL][/url]
plz it is awesome

投稿されました 1年以上前
tokidoki123 発言しました …
OMG A DOUBLE 虹 WHAT DOES THIS MEAN!?!?!?!? //shot// 投稿されました 1年以上前
AuthorForPooh コメントしました…
Ahhhhh run!!!!!!!!!!!! 1年以上前
mintymidget210 発言しました …
Who wants some Green eggs and ham? :3
投稿されました 1年以上前
tokidoki123 コメントしました…
Nah,I Want some green ham and eggs x3 1年以上前
mintymidget210 コメントしました…
oh srry we're all out of green ham and eggs :( 1年以上前
90sfan コメントしました…
No,i do not want any green eggs and ham,teehee. 1年以上前
dizzydiscgirl コメントしました…
'I do not like them, Sam I am!' 1年以上前
Sandfire_Paiger 発言しました …
Since today, I've been a Fanpopper for one year.

YES! *fist-pump*

Oh yah , and I started watching Soul Eater, and I'm sure many could guess who my お気に入り character is. >.> 投稿されました 1年以上前
tokidoki123 コメントしました…
Uh...Who? //shot// 1年以上前
BlindBandit92 コメントしました…
Congrats. And I'll bet your fav is Death the kid eh? 1年以上前
Sandfire_Paiger コメントしました…
^Yes. Yes it is. B| 1年以上前
DerpinaDurr 発言しました …
こんにちは guys, it's durr! :D
Missed me~? 投稿されました 1年以上前
tokidoki123 コメントしました…
*Doesn't know who あなた are* o_o" 1年以上前
mintymidget210 コメントしました…
oh snap! durr the troll has a new name! XD jk 1年以上前
ShadowTail コメントしました…
missed 1年以上前
tokidoki123 発言しました …
(¸.•´(¸. ¸.•´¸.•*¨) ¸.♥➷•*¨)
─▀██▀─▄███▄─▀██─██▀██▀▀▀█─
──██─███─███─██─██─██▄█──
──██─▀██▄██▀─▀█▄█▀─██▀█── ♥➷♥
─▄██▄▄█▀▀▀─────▀──▄██▄▄▄█
¸.•´¸.•*¨) ¸♥.•*¨) (¸.•´¸♥➷♥¸.•´♥¸.•´♥¸.•*¨)♥.•*¨)¸.•*♥¸
投稿されました 1年以上前
Twilight_Dream 発言しました …
I hath ninety-nine difficulties, nary a wench among them. 投稿されました 1年以上前
sunny
E-rock 発言しました …
Goodmorning! または goodnight! Wherever あなた all are from. =] 投稿されました 1年以上前
Hattress 発言しました …
I listened to "Rama Lama Ding Dong" at a party and now can't get it out of my head >.< 投稿されました 1年以上前
smile
missracoon 発言しました …
Halla everybody :D 投稿されました 1年以上前
Hattress コメントしました…
こんにちは there! :D 1年以上前
Mac-kenzie コメントしました…
hiya honey! 1年以上前
missracoon コメントしました…
Hiya!! 1年以上前
tokidoki123 発言しました …
Now,you may be asking yourself these questions: "What are these tests? What was in that phone book of a contract i signed? Is this dangerous?" Lemm'e answer these 質問 with a question: Who wants to make 60 dollars? cash. //shot// 投稿されました 1年以上前
kittyraven 発言しました …
not having a good day. its like everyone wants to gang up on me all of a sudden, well ok not "everyone" thats over exaggerating it a bit haha. Just 2 people. But they are the most important people in my life. And to have them saying hurtful things in the same 日 and same 時 just sucks. 投稿されました 1年以上前
tokidoki123 コメントしました…
Aw, I know how あなた feel. 1年以上前
kittyraven コメントしました…
thanks 1年以上前
dizzydiscgirl コメントしました…
Aww, there there I know how u feel! 1年以上前
kittyraven コメントしました…
thank あなた Im doing better today so far lol the 日 just started for me. 1年以上前
klaine_forever 発言しました …
say ! if あなた think botchfromhell swears to much 投稿されました 1年以上前
Heartisalone コメントしました…
あなた can never swear too fucking much. 1年以上前
klaine_forever コメントしました…
Yes but I still haven't seen Micheal または Th.e Spanish Teacher yet:( 1年以上前
Shadowmarioking コメントしました…
Nah, my crazy uncle's just 表示中 off her freedom of speech. :L 1年以上前
klaine_forever 発言しました …
When モッツァレラ, モッツァレラチーズ gets like really cold but not アナと雪の女王 it tasted exacly like vomitt 投稿されました 1年以上前
sheerika コメントしました…
yay true :) 1年以上前
laugh
botchfromhell 発言しました …
My mom likes to call prostitutes and whores and hookers and the like a name. This name is an epic name. She calls them "the lady of the night" oh my fucking god when she told me this i bout pissed my pants 投稿されました 1年以上前
BeastBoyCahill コメントしました…
That's... interesting... 1年以上前
botchfromhell コメントしました…
ikr haha 1年以上前
big smile
botchfromhell 発言しました …
バラ are grey
Violets are grey
I'm color blind
Fuck あなた 投稿されました 1年以上前
mintymidget210 発言しました …
~(‘,’~) (~’,')~ \(‘-’\) (/’-')/ \(‘-’\) (/’-')/ ε(‾^‾)з \(‾^‾)/ ƪ(˘⌣˘)┐ ƪ(˘⌣˘)ʃ ┌(˘⌣˘)ʃ
投稿されました 1年以上前
trainofdoom82 発言しました …
Let the 74th Hunger Games begin!

And may the odds, be ever in your favor~

3/23/12 投稿されました 1年以上前
mintymidget210 コメントしました…
あなた just made me go fangirl XDDDDD 1年以上前
botchfromhell コメントしました…
HOLEY FUCK YES. 1年以上前
Chibi-Baka3 発言しました …
Heading back ホーム from my grandparent's house, channel flipping on the radio while on the way.
And then I heard...IT.

Never gonna give あなた up,
Never gonna let あなた down!

I sang it with my dad while my sister was in the back seat, terrified. o.o 投稿されました 1年以上前
Heartisalone コメントしました…
Oh my God. I would've filmed that. Really. 1年以上前
Chibi-Baka3 コメントしました…
I should've, but I didn't think of it. ;w; 1年以上前
ComputerMaster コメントしました…
IRKC LETASY VEFORE! 1年以上前
LOLerz25 コメントしました…
lmao, I used to like that song until I discovered trolls o_o 1年以上前
worried
ShadowProve13 発言しました …
I've finally ロスト my mind..........i just downloaded the song 'Final ファンタジー VII Advent Children - One Winged Angel' to my computer. 投稿されました 1年以上前
Chibi-Baka3 コメントしました…
I like that song. :3 1年以上前
fearless_wolf コメントしました…
teehee i have all the finalfantasy songs :P 1年以上前
IllegalSponge 発言しました …
Oh, wow. The ランダム spot has the best, most meaningful ウォール posts at the moment.
I'd be jealous. 投稿されました 1年以上前
laugh
Lisa2381 発言しました …
Round and round the record spins all day. Listen again, it takes あなた far away. Trying to stop it is futile; So just listen now to my musical doodle! 投稿されました 1年以上前
Whirlwind586 発言しました …
Let me know when something INTERESTING comes up. 投稿されました 1年以上前
LunaAcores94 コメントしました…
Like wat?XD 1年以上前
Whirlwind586 コメントしました…
I dunno. Something interesting. 1年以上前
LunaAcores94 コメントしました…
XD Pft. 1年以上前
i_luv_Pelon_xxx 発言しました …
Soz cos I'm hard..... 投稿されました 1年以上前
i_luv_Pelon_xxx 発言しました …
コメント ping if あなた think フレッド ( the YouTube sensation ) is wayyyyy better than that オレンジ that never shuts its fuckin gob 投稿されました 1年以上前
i_luv_Pelon_xxx コメントしました…
PING oh and によって the オレンジ thing I mean a 1年以上前
i_luv_Pelon_xxx コメントしました…
The ANNOYING オレンジ 1年以上前
IllegalSponge 発言しました …
link <---- My awful ヘタリア impressions. Don't judge. T_T 投稿されました 1年以上前
Twilight_Dream 発言しました …
What the hell? My barely 15 年 old friend from when I was younger is talking about how she is still "f**ked up" from last night on facebook. -____- 投稿されました 1年以上前
tokidoki123 発言しました …
I Have an uncontrollable urge to call my brother Mister sweden ._. 投稿されました 1年以上前
someone_save_me コメントしました…
Pfft wat. xD 1年以上前
Heartisalone コメントしました…
Meester Sweeeden? xD 1年以上前
Shadowmarioking コメントしました…
Does that make me your brother? ._. 1年以上前
angel702 発言しました …
¯\_(ツ)_/¯ 投稿されました 1年以上前
lexymzmindless コメントしました…
niceeeeee 1年以上前
dizzydiscgirl コメントしました…
ha cool! 1年以上前
i_luv_Pelon_xxx コメントしました…
I have an idea of what it is but can't say for sure..... 1年以上前
1Dx 発言しました …
Who is the smexiest celeb 投稿されました 1年以上前
tokidoki123 コメントしました…
Johnny depp. .3. 1年以上前
i_luv_Pelon_xxx コメントしました…
Pitbull of corse 1年以上前
mina27 コメントしました…
ZAYN MALIK <3 XX 1年以上前
1Dx コメントしました…
ハリー・スタイルズ 1年以上前
mtndewluver 発言しました …
link
Would anyone like to join? 投稿されました 1年以上前
tokidoki123 コメントしました…
登録する my club Tokidoki123's place and we are golden. 1年以上前
mtndewluver コメントしました…
ok! :D 1年以上前
mtndewluver コメントしました…
AAAGH! NO FIGHTING または I'M REPORTING ALL 3 OF YA! 1年以上前
tokidoki123 発言しました …
Did あなた know あなた could donate one または all of your vital organs to the "Appeture science self-esteem fund 4girls?" It's true,well done android, The enrichment center once again reminds あなた that android hell is a real place where あなた will be sent at the first sign of defience.

//Shotsofuckinghard// 投稿されました 1年以上前
peachmoe14 発言しました …
cupcake!!!!!!!!!!!!!!!!!! 投稿されました 1年以上前
tokidoki123 コメントしました…
Because the cake is a lie. 1年以上前
peachmoe14 コメントしました…
YUP!LOL 1年以上前
mistymaydawngo 発言しました …
Its my birthday :D What did あなた people get me? 投稿されました 1年以上前
missracoon コメントしました…
A coment :) 1年以上前
dizzydiscgirl コメントしました…
@ toki LMFAO!!! 1年以上前
klaine_forever コメントしました…
Something FLOPPY! 1年以上前
smile
Pineapple07 発言しました …
I'm begging you!!!! Please watch this video...It's really good......... link and paste it ....it's easier!!! 投稿されました 1年以上前
smile
missracoon 発言しました …
hanged my アイコン again...can't resist Usa :D 投稿されました 1年以上前
tokidoki123 コメントしました…
I Once had a アイコン of him dressed as pikachu! 1年以上前
missracoon コメントしました…
Awww (has image of him in my head) kawaii! 1年以上前
tokidoki123 発言しました …
Who 発言しました we're wack?!You 発言しました we're wack?!You take it back!Who 発言しました we're wack?!You talking smack?! you're gonna get slapped!
Someone 発言しました we're wack!Why would they say that!? I don't think we're wack! Who 発言しました we're wack!?Who 発言しました we're wack!?I Can't believe that!They must be smoking crack,to say that we're wack! 投稿されました 1年以上前
kitmolly123 コメントしました…
XD I remember this from watching a CardGamesFTW video. 1年以上前
BookWord123 コメントしました…
... 1年以上前
missracoon コメントしました…
Yes! me too! I 愛 Yugioh abridged! 1年以上前
BlindBandit92 コメントしました…
Lmao 1年以上前
ShadowTail 発言しました …
ohhhhhhhhh waffle time waffle time wont あなた have some ワッフル of mine and be my friens :D 投稿されました 1年以上前
ShadowTail 発言しました …
2 fun things あなた must do in an elevator!!!!!!
MUST
1.Stare at the ppl あなた are with and once they look at あなた yell your one of them

2.press all the buttons
投稿されました 1年以上前
ShadowTail 発言しました …
patrick your genius is showing......WHERE??? XD 投稿されました 1年以上前
dreamcatcher321 発言しました …
Omg i went to ディズニー on ice with my class today!!!!
I never went to ディズニー world before and this is my first time going to anything ディズニー related >w<

I also got to meet mickey and minnie!!!
THIS PROVES THAT DREAMS DO COME TRUE!!! *Fangirl squee* ^^ 投稿されました 1年以上前
Shadowmarioking コメントしました…
My history teacher goes to Disneyland at least once a year. How do あなた feel now? ._. 1年以上前
dreamcatcher321 コメントしました…
my class goes on a feild trip once a month. so...not any less then i felt before 1年以上前
canddfan29 コメントしました…
OMG! LUCKY! 1年以上前
hmmm
Thecharliejay 発言しました …
Does anyone else think that the new バッジ are just getting sadder and sadder? 投稿されました 1年以上前
someone_save_me コメントしました…
Ikr..... 1年以上前
xwolf19 コメントしました…
yesh 1年以上前
BlindBandit92 コメントしました…
Sadder? あなた mean like pathetic? If so. No not really. Their just caps. 1年以上前
tokidoki123 コメントしました…
Yeah... 1年以上前
botchfromhell 発言しました …
lol my bf sounds so funny over the phone XD i couldn't stop laughing especially when he 発言しました "ah fuck i stepped in dog shit" haha 投稿されました 1年以上前
Twilight_Dream 発言しました …
I was on omegle and after I 発言しました to some dude that I was from the US, he disconnected.
What's your problem, buddy? あなた don't like Americans? 投稿されました 1年以上前
Shadowmarioking コメントしました…
He no speak Americano. 1年以上前
TheFan2000 発言しました …
Whaat? No one likes salami? I like salami. REPLY IF あなた LIKE SALAMI!!!!!!! 投稿されました 1年以上前
IllegalSponge コメントしました…
Holy fuck, stop posting! 1年以上前
TheFan2000 コメントしました…
Okay, I'm unsubscribing RIGHT NOW. 1年以上前
springely コメントしました…
^ Seems legit. 1年以上前
TheFan2000 発言しました …
Do あなた like salami? 投稿されました 1年以上前
TheFan2000 発言しました …
I like salami! 投稿されました 1年以上前
monkey
missracoon 発言しました …
I'm so bored laalallaa 投稿されました 1年以上前
mischievous
Animeanimal 発言しました …
I am so sick of being nice XP I am going to start telling people what i truly think! 投稿されました 1年以上前
kitmolly123 コメントしました…
Okay. 1年以上前
BlindBandit92 コメントしました…
Being nice is so.. overrated. XD 1年以上前
Thecharliejay コメントしました…
^ I don't give a shit that あなた like salami 1年以上前
Simsmaniac 発言しました …
Here r some reasons I like jake from adventure time.
1. Hop in my gut!
2.Key hand!
3.lock hand!
4.Sometimes I think theres a monster in my stomach!
5.A lady....for my laddy.

投稿されました 1年以上前
tokidoki123 コメントしました…
Jakey beefed it! xD 1年以上前
1Dx 発言しました …
How is ur celeb dream of ur life? X 投稿されました 1年以上前
Ryuzakiluver18 コメントしました…
What? 1年以上前
springely コメントしました…
What? 1年以上前
mina27 コメントしました…
ZAYN MALIK <3 1年以上前
Ryuzakiluver18 発言しました …
Finally, I'm back! YEAH
投稿されました 1年以上前
Happygayguy コメントしました…
yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay, remember they deleted my フェイスブック account. urhghghghghg 1年以上前
tokidoki123 コメントしました…
Yay~! 1年以上前
Ryuzakiluver18 コメントしました…
I used to be on here like 24)7 back in day. あなた might not know me if your new ._____. 1年以上前
robobot14 発言しました …
AAAAAAAAAAAAAH!!!!! 投稿されました 1年以上前
Ryuzakiluver18 コメントしました…
o.o 1年以上前
Simsmaniac コメントしました…
ummmmm y? 1年以上前
tokidoki123 発言しました …
Mister Sweden is Straight as a circle! :D 投稿されました 1年以上前
missracoon コメントしました…
was that a ヘタリア refrence?:D I agree :DDDDDD! 1年以上前
tokidoki123 コメントしました…
^ Yes,It was. 1年以上前
dizzydiscgirl コメントしました…
HA lol!!!!! 1年以上前
Shadowmarioking コメントしました…
Someone call m'here? :| *roleplays as Sweden* 1年以上前
angry
Simsmaniac 発言しました …
I'm so annoyed. These birds keep banging on my moms windows and crapping on them. They see there reflection and try to attack it! There so dumb! 投稿されました 1年以上前
Impman コメントしました…
Stupid Birds 1年以上前
surprise
victoria7011 発言しました …
Hate my school at the moment.Someone made a page on フェイスブック called School Memes and the school found out.Now getting a letter ホーム and possibly charged for liking the page with 500 other people in the school!WTF?I never even contributed to the page! 投稿されました 1年以上前
justingurl99 コメントしました…
That's stupid! I mean the one where あなた could get charged for LIKING the page? I mean COME ON! あなた should have the right to choose what to like and what NOT to like! 1年以上前
TayTayBieber コメントしました…
:( 1年以上前
victoria7011 コメントしました…
@justingurl99 yeah agreed. and @someone_save_me some of the pictures were bad but it wasnt made to offend anyone.and why should i get charged?Ive done nothing 1年以上前
Blazefan4life 発言しました …
my dog eats eggs! 投稿されました 1年以上前
dizzydiscgirl コメントしました…
ummm... o - k then! lol. 1年以上前
Blazefan4life 発言しました …
STEWIE JUST 発言しました DAT!!!! TAKE IT ホーム WIT YA!!!! 投稿されました 1年以上前
Heroine999 発言しました …
No school today!There's a blizzard so..! 投稿されました 1年以上前
dizzydiscgirl コメントしました…
WOH COOL!!! blizzard!!! 1年以上前
Simsmaniac コメントしました…
awesome dude. wait! i hope your ok. 1年以上前
kittyraven 発言しました …
got back, had a couple drinks...feels nothing different...ah korea.... 投稿されました 1年以上前
cool
Heroine999 発言しました …
I had a dream that-......................I can't tell あなた what my dream is.................It was awesome though. 投稿されました 1年以上前
dragonchick 発言しました …
I give WEIRD names. Just look at my dogs: pickle, doodle, boijie(boy-key) and bruce XD 投稿されました 1年以上前
dizzydiscgirl コメントしました…
My tortoises names: kristine kochanski and David lister. Beat that xDDD 1年以上前
bubblegum_kiss 発言しました …
WHY are so many people on this spot depressed and talking about suicide?!!! what the hell?! im fucking sick of it! STOP WANTING TO FUCKING KILL YOURSELF. 投稿されました 1年以上前
Heroine999 コメントしました…
What are あなた talking about bro? 1年以上前
kittyraven コメントしました…
yeah that was earlier. I hope the moods better now. 1年以上前
bubblegum_kiss コメントしました…
@heroine999, just look at some of the 質問 and 回答 etc. @kittyraven, yea but this is kinda an ongoing thing.... its been happening for a while... 1年以上前
Blazefan4life コメントしました…
dat iz why dis ファン club iz titled "random" 1年以上前
missracoon 発言しました …
Sing along if あなた know the words! who lives in a pinapple under the sea... 投稿されました 1年以上前
someone_save_me コメントしました…
スポンジボブ・スクエアパンツ 1年以上前
Blazefan4life コメントしました…
SPONGEBOB SQUAREPANTS!!!! i f*****g hate dat 表示する but i luv it at the same time!!! 1年以上前
flabaloobalah コメントしました…
*dances along* SPONGEBOB SQUAREPANTS! 1年以上前
Simsmaniac コメントしました…
Spongebob square pants!!! 1年以上前
smile
arham1234 発言しました …
link
登録する please!!!! 投稿されました 1年以上前
klaine_forever 発言しました …
I like trains! They ARE SO SEXY. Their choo chooing sound like 愛 to me! 投稿されました 1年以上前
missracoon コメントしました…
xD i agree so much! 1年以上前
Blazefan4life コメントしました…
if u luv trains so much then how bout u come wit me on the choo choo shoe. *creepy laugh* 1年以上前
sheerika コメントしました…
lol 1年以上前
klaine_forever コメントしました…
@Blazefan4life pedofile much? 1年以上前
smile
wakana 発言しました …
Can あなた please 登録する my new spot, Sengoku Basara ?
link 投稿されました 1年以上前
BlindBandit92 発言しました …
I like trains. /gets hit によって one. ._. 投稿されました 1年以上前
SymmaGirl2 コメントしました…
*looks out the conductor's window* SUCKER! >:D 1年以上前
Sandfire_Paiger コメントしました…
x) 1年以上前
Shadowmarioking 発言しました …
Subvay bosses Ingo and Emmet like trains.
:| 投稿されました 1年以上前
SymmaGirl2 コメントしました…
FFFFFFFFFFF- 1年以上前
springely コメントしました…
UUUUUUUUUUU- 1年以上前
Shadowmarioking コメントしました…
^Trololol. 1年以上前
BlindBandit92 コメントしました…
XD 1年以上前
SymmaGirl2 発言しました …
I Like trains. 投稿されました 1年以上前
SymmaGirl2 コメントしました…
KEEP THE CHAIN GOING. OAO 1年以上前
RedPineapple コメントしました…
No...NOT THE TRAIN! *hides under a 表, テーブル randomly* 1年以上前
tokidoki123 発言しました …
I Like trains. 投稿されました 1年以上前
dreamcatcher321 発言しました …
The time for me has ended.
but i will never forget the ones i have befriended.
Time to grow my wings and soar.
Time with あなた will last in my ハート, 心 forevermore...

Deticated to travis hollen
ex boyfriend, best friend
R.i.p my 愛 :')
投稿されました 1年以上前
canddfan29 コメントしました…
i'm so sorry! 1年以上前
dreamcatcher321 コメントしました…
its okay. i miss him though. 1年以上前
MonsterHighClub コメントしました…
awww so sweet and so sorry! 1年以上前
dreamcatcher321 コメントしました…
ty 1年以上前
smile
gummybear124 発言しました …
Who is on and plzzz 登録する this club plzzzz 投稿されました 1年以上前
adaug コメントしました…
what is it? 1年以上前
crazypegesus980 コメントしました…
what club.......... 1年以上前
IsabellaFanboy コメントしました…
these people are so obvious 1年以上前
Jeffersonian 発言しました …
Just realized how f'ed up my tumblr probably looks when I reblogged a post about my お気に入り actor being a daddy soon (yay) only to make my 次 reblog an animated gif of a guy getting his tongue ripped out in a brawl... 投稿されました 1年以上前
SymmaGirl2 発言しました …
Okay, um, as lots of あなた guys have probably noticed, I am making Portal/Portal 2 references all over the place. I'm starting to get worried that I'm annoying people. So, if あなた think I should stop making ランダム Portal references, please comment. コメント anything. Seriously, just say French Fry if あなた want to.
Anyways, if I find out that a lot of people are sick of my spam, I'll stop. :3 投稿されました 1年以上前
Heartisalone コメントしました…
I barely noticed. Well I noticed. But like.. it's not on an annoying level. Annoying would be me and Homestuck. または like, half of this club and Hetalia. That's annoying. What you're doing is... eh. Fandomship idek. 1年以上前
tokidoki123 コメントしました…
Only if i can't post ヘタリア referances *wink* 1年以上前
cake
ShadowTail 発言しました …
HAPPY BIRTHDAY!!!!!!!!!!! 投稿されました 1年以上前
laugh
smosher1 発言しました …
if a person yawned, would a death person think that they are screaming? 投稿されました 1年以上前
ShadowTail コメントしました…
lol yes 1年以上前
SymmaGirl2 コメントしました…
If あなた mean deaf, no, they wouldn't. I have some deaf フレンズ and my mom works with deaf kids. I would know. Anyways, if あなた covered your ears and saw someone yawning, would あなた think that they were screaming? Probably not. It's the same with someone who is deaf. *bows* 1年以上前
cool
yarbrough 発言しました …
link

I made this roleplay and i was wondering if u guys could 登録する it. if u havent read the 本 but would like to join, just message me and ill give u all the details. thxs. btw. its about ヴァンパイア and romance and voilence. 投稿されました 1年以上前
tongue
coriann 発言しました …
So, what do あなた guys like? 投稿されました 1年以上前
Heartisalone コメントしました…
I like Homestuck(ホームスタック) and air. :> 1年以上前
carsfan コメントしました…
I 愛 Penguins, cartoons, and pasta. :) 1年以上前
quinlan コメントしました…
lol 1年以上前
i_luv_Pelon_xxx 発言しました …
コメント PING if あなた think annoying オレンジ is getting old 投稿されました 1年以上前
i_luv_Pelon_xxx コメントしました…
I know I'm commenting on my own shit but I think it's true PING PING PING PING 1年以上前
SymmaGirl2 コメントしました…
PING PING PING PING PING PING PING PING PING PING PING PING PING PING PING PING PING PING PING PING 1年以上前
tokidoki123 コメントしました…
PING PING PING PING PING PING PING PING PING PING PING PING PING PING PING PING PING PING PING PING PING 1年以上前
dizzydiscgirl 発言しました …
<this 宇宙 intentionally left blank.> 投稿されました 1年以上前
smile
missracoon 発言しました …
I can't wait for あなた to shut me up and make me hip like badass!
I can't wait for あなた to shut me up and make me hip like badass!
SHUT IT UP!!!
I 愛 that song :D 投稿されました 1年以上前
i_luv_Pelon_xxx 発言しました …
Virgin media. Keep up. 投稿されました 1年以上前
crying
friends_4_ever 発言しました …
Sometimes being a teenager make あなた wanna die!!! 投稿されました 1年以上前
coriann コメントしました…
ikr? 1年以上前
coriann コメントしました…
tell me about it :P 1年以上前
coriann コメントしました…
woa, i feel for あなた :| 1年以上前
BookWord123 発言しました …
Cooking Lesson's For All あなた Fuckers!

''Pick these lovely tomoatos up
and put them on their backs''
投稿されました 1年以上前
BookWord123 コメントしました…
Oh, によって the way, the Tamos are in the fridge ._. 1年以上前
i_luv_Pelon_xxx コメントしました…
I had cooking today at school. This boy pissed me off so I poured flour on his head......... 1年以上前
BookWord123 コメントしました…
^xD 1年以上前