ランダム Wall

ウォールのエントリー全2901-2910件中29554 件を表示中

UmOkayThen 発言しました …
I need someone to ファン me so I can have 70 ファン instead of 69. I don't want 69 fans! 投稿されました 1年以上前
big smile
cowgirlcrazy 発言しました …
add me as a fan!! 投稿されました 1年以上前
cowgirlcrazy コメントしました…
ppl add me 1年以上前
billiejean808 コメントしました…
Ok,i'll add あなた :) 1年以上前
cowgirlcrazy コメントしました…
ok 1年以上前
Drisina 発言しました …
how can i erase a 質問 ?made によって me ofc 投稿されました 1年以上前
sportstar12 発言しました …
go to YouTube and look up (providence high school listen) tell all ur フレンズ she my cousin and she sings great 投稿されました 1年以上前
sportstar12 コメントしました…
tell me what u think 1年以上前
singerjazz コメントしました…
i like it.....she sings great 1年以上前
sportstar12 コメントしました…
i know right tell all ur フレンズ 1年以上前
Twilight_Dream 発言しました …
My Pokemon Bring All The Geeks To The Yard,
And They're Like, "You Wanna Trade Cards?"
And I'm Like, "Yeah Sure I'll Trade Cards
Evra Thin' But Not My Charizard! 投稿されました 1年以上前
duncanxgwen4evr コメントしました…
xDDD 1年以上前
Wolfdreamer9 コメントしました…
LOL!! ^.^ 1年以上前
Twilight_Dream コメントしました…
haha, no. i looked up lyrics for parodies of the milkshake song and this was one of them that came up. 1年以上前
tongue
redneck_2037 発言しました …
ファン me?? please!!! 投稿されました 1年以上前
r-pattz コメントしました…
-.- 1年以上前
NomyCake コメントしました…
>_> Seriously? Earn your fans, girl. 1年以上前
singerjazz コメントしました…
yea earn them yourself 1年以上前
Spi_Kat_Penguin 発言しました …
Speak slowly I'm a natural blonde.... 投稿されました 1年以上前
Twilight_Dream コメントしました…
do........you.........like..........cheese? 1年以上前
Spi_Kat_Penguin コメントしました…
Yes, it's yummy... 1年以上前
Snugglebum 発言しました …
IM FINALLY HOME!!!!!!!!!!!!!!!!!! 投稿されました 1年以上前
laugh
Sugartooth900 発言しました …
I gotta new thing to blame stuff on:

Mom: Your father just died.

Me: I BLAME JUSTIN BIEBER!!!

Idea によって tdafan121 投稿されました 1年以上前
renesmee13 コメントしました…
taha 1年以上前
big smile
HOU0007 発言しました …
Its my Birthday 2 Day!!!! 投稿されました 1年以上前
xSannanas コメントしました…
Haaaaaappy birthday! ;D 1年以上前
renesmee13 コメントしました…
happy day!!!! =D 1年以上前
sid1123 発言しました …
Nobody ever 投票 my answer as best.......:( 投稿されました 1年以上前
UmOkayThen コメントしました…
Maybe someday somebody will:) 1年以上前
singerjazz コメントしました…
well u juss keep postin and sumbody will soon 1年以上前
sid1123 コメントしました…
thanx guys 1年以上前
13jen 発言しました …
a F.R.I.E.N.D is one of these rare ppl who ask u how r u nd than wait 4 the answer... (thats deep!!!)lolz
投稿されました 1年以上前
13jen コメントしました…
is it so haaard???!! u can be easly a friend 1年以上前
Jacoblackswife 発言しました …
Oh noes i just got 'LA Baby' on itunes!!!! Damn あなた Jonas Brothers and your hip swaying music!!!! 投稿されました 1年以上前
Twilight_Dream コメントしました…
lol XD 1年以上前
13jen 発言しました …
he gaves her 12 バラ 11 real n 1 fake, nd the he said: ill 愛 u until the last rose dies... awwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww 投稿されました 1年以上前
xxjadehxx コメントしました…
awwww thats so cuteee 1年以上前
darkkhorn19 コメントしました…
Later that 日 someone took the fake rose and replaced it with a black rose 1年以上前
13jen コメントしました…
nanananana he didint stop lovin her 1年以上前
BandOfSkulls 発言しました …
What's the end of everything.? 投稿されました 1年以上前
darkkhorn19 コメントしました…
The Big Crunch 1年以上前
13jen コメントしました…
u in a grayviard!!! lolz 1年以上前
madnessman コメントしました…
G...the end of everything is G.. 1年以上前
madnessman コメントしました…
wow thats so 4th grade -.- 1年以上前
heyitssmarsx3 発言しました …
goodmorning starshine the earth says hello !! well actually its 3 am here soo OK GOODNIGHT (: 投稿されました 1年以上前
rainy
luvmurtagh33 発言しました …
The stronger people are not those who hold the tears in, but those who let them drip free. 投稿されました 1年以上前
hontwilightfan コメントしました…
well i must be really strong then 1年以上前
luvmurtagh33 コメントしました…
thats good to hear, right? 1年以上前
Lolly4me2 発言しました …
Did あなた know that the movie JAWS backwards is about a magical 鮫, サメ that throws up people? 投稿されました 1年以上前
luvmurtagh33 コメントしました…
lol?? 1年以上前
Alexyss_Cullen コメントしました…
lmao 1年以上前
Matsy23 コメントしました…
LOLZ xDDDD 1年以上前
laugh
UmOkayThen 発言しました …
Today my friend told me I eat in my sleep. Then he showed me a video of me eating cheese while I was sleeping over at his house. This just proves that I'm even awesome while unconscious! 投稿されました 1年以上前
luvmurtagh33 コメントしました…
okay...this is kinda wierd, and awesome 1年以上前
surprise
tailslover13 発言しました …
Plz any1 ファン me? If u do I'll ファン u back I promise... 投稿されました 1年以上前
Jacoblackswife 発言しました …
Spent my whole sunday watching episodes of "The Weekenders" on youtube,anyone remember that 表示する it used to come on ディズニー Chanel??? 投稿されました 1年以上前
navajosrock 発言しました …
can we all say AYE to the 愛 of cheese??????? already 発言しました it... 投稿されました 1年以上前
luvmurtagh33 コメントしました…
aye!!! 1年以上前
KishuandIchigo コメントしました…
aye 1年以上前
cake
HOU0007 発言しました …
Who has a death day! ? (a re-birth day) 投稿されました 1年以上前
redneck_2037 発言しました …
please join: link
投稿されました 1年以上前
r-pattz コメントしました…
Nope! 1年以上前
springely コメントしました…
^ 1年以上前
redneck_2037 コメントしました…
its a killer off of a scary movie 1年以上前
big smile
HOU0007 発言しました …
2Moz is my birthday!!!!! 投稿されました 1年以上前
venvargie コメントしました…
Happy Birthday! 1年以上前
twilightrox43 コメントしました…
Happy BDay!!! 1年以上前
luvmurtagh33 コメントしました…
happy bday!!! 1年以上前
Twilight_Dream 発言しました …
my potatoes bring all the irish to the yard, and their like 'That famine was hard' 投稿されました 1年以上前
HOU0007 コメントしました…
LoL! Wtf! 1年以上前
luvmurtagh33 コメントしました…
lol?? 1年以上前
cmrm コメントしました…
XD 1年以上前
InvaderStorm 発言しました …
Does anyone else agree that Jeffree 星, つ星 is クイーン of the Internet? 投稿されました 1年以上前
UmOkayThen コメントしました…
Who's that? 1年以上前
InvaderStorm コメントしました…
Myah... 1年以上前
Goddess_Nyx97 コメントしました…
あなた know, I am starting to have these doubts about the ポニー brigade... 1年以上前
alicia730 発言しました …
i looooovvveeee milk! 投稿されました 1年以上前
Dwolf247 コメントしました…
Yaayz 1年以上前
HOU0007 コメントしました…
Goooo mIlk! 1年以上前
jedigal1990 コメントしました…
ooh ミルク goes great with クッキー または によって its sefl 1年以上前
twilightrox43 発言しました …
♥♥♥♥♥♥♥Peace 愛 Vampires♥♥♥♥♥♥♥ 投稿されました 1年以上前
HOU0007 コメントしました…
Totally. I salute the Vampires... Especially the hot ones. LoL! :) 1年以上前
Jacoblackswife 発言しました …
New Degrassi tomorrow!!!~ 投稿されました 1年以上前
IsabellaMCullen コメントしました…
Can't wait! :) 1年以上前
HOU0007 コメントしました…
Go Degrassi! 1年以上前
big smile
cateyxtwilight 発言しました …
Hola! xxx 投稿されました 1年以上前
HOU0007 コメントしました…
Hola sinyorita! 1年以上前
13jen 発言しました …
im wearin ピンク n black!!!!!!! 投稿されました 1年以上前
HOU0007 コメントしました…
I hate pink. But when its with black, It's not as bad! 1年以上前
13jen コメントしました…
lolz i luuuuv pink!!! 1年以上前
Alexyss_Cullen 発言しました …
Sure leave the white girl alone in an alley in the projects in the middle of the night
NOT KOOL!! 投稿されました 1年以上前
venvargie コメントしました…
D:? 1年以上前
Jacoblackswife コメントしました…
racist much? 1年以上前
IsabellaMCullen コメントしました…
Shes so not rasist, jacoblackswife. I know this for a fact, so um yeah. 1年以上前
navajosrock 発言しました …
something..... the ランダム ウォール told me to do it!!!!! SO I WROTE IT!!! 投稿されました 1年以上前
HOU0007 コメントしました…
If the ランダム ウォール told u 2 do it. Then u must do it. LoL! :) 1年以上前
hmmm
EgoMouse 発言しました …
What is with the ads on MySpace 音楽 player? I'm trying to ポンプ up a beat, but ads keep coming. UGH, I don't care Netflix! They used to be small windows, but now they talk -.- 投稿されました 1年以上前
Alexyss_Cullen コメントしました…
lmao 1年以上前
zanhar1 発言しました …
*-* ベーコン 投稿されました 1年以上前
NomyCake 発言しました …
I've decided that I'm going to 移動する to france and become a MIME 8D 投稿されました 1年以上前
zanhar1 コメントしました…
what made あなた decide this XD 1年以上前
NomyCake コメントしました…
The fact that mimes are awesome XD 1年以上前
katana64 コメントしました…
yeah well im going to 日本 and im going to become a samurai XD 1年以上前
renesmee13 発言しました …
If あなた beileve in ジーザス Christ than post this on your wall. Don't just ingore this because the Bible says if あなた deny him he will deny あなた in front of his father at the gates of Heaven. This is a simple test.IF あなた 愛 God and aren't ashamed than post it!!!!!! =D 投稿されました 1年以上前
Jacoblackswife コメントしました…
....what the fuck are あなた on about? 1年以上前
NomyCake コメントしました…
>_> can we please keep religion out of the ランダム spot? PLEASE? 1年以上前
navajosrock コメントしました…
Uuhh no thats a lie its says it in MY the Damned bible writtin によって Satan... 1年以上前
renesmee13 コメントしました…
i'm just stating what i believe and if あなた dont like it then ignor it 1年以上前
laugh
Spi_Kat_Penguin 発言しました …
If a blonde and a brunette jumped off a building who would hit the ground first?

The brunette -- the blonde would stop and ask for directions. :) 投稿されました 1年以上前
darkkhorn19 コメントしました…
XD 1年以上前
zanhar1 コメントしました…
Thats funny 1年以上前
luvmurtagh33 コメントしました…
lol 1年以上前
darkkhorn19 発言しました …
Kim Kardashian was not here 投稿されました 1年以上前
NomyCake コメントしました…
Sadly T^T 1年以上前
13jen 発言しました …
im hungry!!!....BRB... 投稿されました 1年以上前
Jacoblackswife 発言しました …
"Silly me, always dropping my feminine hygiene products!" -clare 投稿されました 1年以上前
InvaderStorm 発言しました …
This is not sparta..i am ロスト :( 投稿されました 1年以上前
Goddess_Nyx97 コメントしました…
または is it?! 1年以上前
InvaderStorm コメントしました…
Is it!?!? 1年以上前
ToriLuvsYou98 コメントしました…
hahaha! i watched that video today(= 1年以上前
blush
sapherequeen 発言しました …
Team Rosalie! =D

The first time I 発言しました that as a 16-year-old. 投稿されました 1年以上前
Cantwait4book5 発言しました …
Who thinks the Australian National Anthem shouldbe changed to "We are Australian" ??? Cause I do :D "Advance Australian Fair" sucks! 投稿されました 1年以上前
Jacoblackswife コメントしました…
Australia has national anthem?! well thats news to me 1年以上前
meh
xSiVePux 発言しました …
I have no idea for the コメント of hates...
I realize MOST of the ファン say somethin' rude without any reasons as well...
it's kinda weird but it's the fact I known 投稿されました 1年以上前
rainy
sapherequeen 発言しました …
August 14th, 2010, 12:46 am in the morning (at least, where I live right now). I am now 16-years-old.
Do I like it?
Time will tell :( 投稿されました 1年以上前
izzysawsome コメントしました…
Omg your birthdays August 14? So is mine! :D 1年以上前
Metallica1147 発言しました …
I NOT TERRIST I IS ROK STAR! (LOLZ!) 投稿されました 1年以上前
duncanxgwen4evr 発言しました …
<(^_^)>$$ <(^.^)># 投稿されました 1年以上前
Albino 発言しました …
link 投稿されました 1年以上前
jodith 発言しました …
Bla Bla Bla Bla
IM FREAKIN' B.O.R.E.D x< 投稿されました 1年以上前
hmmm
jodith 発言しました …
Am i the only one who thinks that ファンポップ is turning into a フェイスブック wanna be?!! 投稿されました 1年以上前
hermione980 発言しました …
heey! please 登録する the spot for all my stories/art/poems/fanfics/and song lyrics:)

link 投稿されました 1年以上前
arnold44 コメントしました…
okkkk 1年以上前
this-is-my-name 発言しました …
Nope, you're not the only one... 投稿されました 1年以上前
hmmm
navajosrock 発言しました …
A man needs to smell like a man.......im not even a man........oh well but girls can smell like men right???? 投稿されました 1年以上前
tongue
aya3 発言しました …
this ウォール thing is awesome...and little crazy....pretty much fun :) 投稿されました 1年以上前
cake
aya3 発言しました …
ppl, my birthday is 25/9,iam thrawing a big huge party,wanna come u r all invited...love ya alllllll..*kisses* 投稿されました 1年以上前
big smile
navajosrock 発言しました …
OMFHMOGSFTTATPITF (oh my fricken holy mother of god so fat that they ate the pie in the fridge) I saw bigfoot 投稿されました 1年以上前
Matsy23 コメントしました…
nice one!!! xD 1年以上前
jodith コメントしました…
xDLMAO!! 1年以上前
aya3 コメントしました…
i loved ur icon....i want that shoe 1年以上前
big smile
HOU0007 発言しました …
4 もっと見る days till my birthday! 投稿されました 1年以上前
navajosrock コメントしました…
Happy birthday 1年以上前
fun123fun 発言しました …
SO WHAT im still a rock 星, つ星 i got my rock moves and i dont need u and guess wat im haveing もっと見る fun now that were dont and im genna 表示する you! link 投稿されました 1年以上前
amethyst44 発言しました …
*throws キャンディー at rampaging monkey* :P ... O___O *monkey bites arm* OUCH!!!! *shoves rubber duckie into its mouth and runs away* xD 投稿されました 1年以上前
laugh
fun123fun 発言しました …
GO SPINY CHAIRS!!!! *pins around in chair* WWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE 投稿されました 1年以上前
E-rock 発言しました …
Someone should talkk to me :P 投稿されました 1年以上前
Vexi コメントしました…
Hi. 1年以上前
bera コメントしました…
hi:) 1年以上前
jodith コメントしました…
Hi xD whats up!! how u doin' ?!xD *Still talking and talking till u tell me to shut it* xD 1年以上前
j1edwardcullen7 コメントしました…
howdy. ;O 1年以上前
sick
aya3 発言しました …
plzzzzz ppl,when u talk send me a リスペクト with it 投稿されました 1年以上前
r-pattz コメントしました…
Jeez, selfish much? 1年以上前
big smile
mjdabom 発言しました …
BE A ファン OF ME IF UR AWESOME または IF U LIKE PIE!!!LOL 投稿されました 1年以上前
r-pattz コメントしました…
NO I WILL NOT BE A ファン OF U I DONT KNOW U 1年以上前
Bailey_Margaret コメントしました…
nope 1年以上前
CHERRY111898 コメントしました…
NO 1年以上前
springely コメントしました…
^ 1年以上前
hot-disaster 発言しました …
I HATE JUSTIN BEIBER... 投稿されました 1年以上前
123a コメントしました…
I do too! 1年以上前
hot-disaster コメントしました…
lol shank u 4 understanding 1年以上前
colouredhazel コメントしました…
lolz :] 1年以上前
mjdabom 発言しました …
I LIKE PIE!!! 投稿されました 1年以上前
123a コメントしました…
who does not??? :D 1年以上前
springely コメントしました…
L(デスノート) 1年以上前
twistandglue 発言しました …
What did あなた have for brikfast? I had weetabix with worm ミルク YUM!!! 投稿されました 1年以上前
madelinestar714 コメントしました…
i had cinnamin トースト crunch with ミルク and レモネード 1年以上前
mjdabom コメントしました…
and lemonaid!!!lol 1年以上前
meh
Matsy23 発言しました …
i cant believe that my hair got stuck on a wooden mannequin 投稿されました 1年以上前
twistandglue コメントしました…
owch tha got to hert are あなた ok? 1年以上前
Matsy23 コメントしました…
@^: yeah im fine i managed to pull it out........... 1年以上前
midnight-stars コメントしました…
OWCH one time they had to cut a brush outta my hair! 1年以上前
mjdabom コメントしました…
i got gum,pudding,fun foam,and playdogh stuck in my hair and i got it stuck in a ファン before!OWCH!!! 1年以上前
navajosrock 発言しました …
I am a perverted girl damn.....whats wrong with me!!!! lol 投稿されました 1年以上前
navajosrock コメントしました…
I was just kidding .... i think 1年以上前
zanhar1 発言しました …
My family just got a piano, my little brother is trying to play it let me tell あなた he sucks XD 投稿されました 1年以上前
chonny コメントしました…
lol 1年以上前
luv_warriorcatz コメントしました…
i no how to play; go to youtub an type isaac shepard he plays awesom an relaxin 音楽 lik leave in the wind 1年以上前
zanhar1 コメントしました…
i can do that, some are good some arent 1年以上前
avatarluver990 発言しました …
is anyone else bored here???? 投稿されました 1年以上前
Team_Edward77 コメントしました…
im totally bored. like it sad how bored i am. 1年以上前
duncanxgwen4evr 発言しました …
RAAAAAAAAWR!!! >8D 投稿されました 1年以上前
twistandglue コメントしました…
AHHHHHHHHHHHHHH IM SO SKERED. (not) 1年以上前
cute20k 発言しました …
Spare me your freakin'
Dirty looks now, don't blame me!
あなた wanna cash out,
And get the hell outta town.
Don't be a baby,
Remember what あなた told me? 投稿されました 1年以上前
RapQueen111 コメントしました…
愛 that song!! 1年以上前
itachifan1 発言しました …
Derp :B 投稿されました 1年以上前
taismo723 発言しました …
..........................................................................Bored.................................................................................................................................................................................Bored Again......................................................................................................................................................................................................................................... 投稿されました 1年以上前
nikki5516 発言しました …
link 投稿されました 1年以上前
nikki5516 コメントしました…
I dont know why I post that. i was watching this at the time so yah lol 1年以上前
taismo723 コメントしました…
lol I 愛 it! The video is awesome! 1年以上前
nikki5516 コメントしました…
lol thanks :) 1年以上前
trgirl 発言しました …
im gonna sound really stupid when i say this but i dont know how to make a club/spot could somebody help me please 投稿されました 1年以上前
LifesGoodx3 コメントしました…
Here's a link to the page あなた need to make a club:link 1年以上前
avatarluver990 コメントしました…
i like ur icon, just thought i'd say tht :P 1年以上前
Dragondaisy 発言しました …
Rant: Lots (not all) Justin Bieber ファン 発言しました that Bieber 発言しました "If あなた don't dream big what's the use of dreaming? If あなた don't have faith there's nothing worth believing -Justin Bieber"....

When in fact, Emily Shackelton wrote that in a song for David Cook in 2008. TWO. THOUSAND. EIGHT.

Go Google the quote and あなた can see. 投稿されました 1年以上前
Dragondaisy コメントしました…
Idiots... 1年以上前
UmOkayThen コメントしました…
Lol, あなた just crunched his apples! 1年以上前
colouredhazel コメントしました…
Haha FAIL 1年以上前
Jacoblackswife 発言しました …
is anyone having problems leaving コメント on youtube?? 投稿されました 1年以上前
Drisina 発言しました …
can anyone please 登録する my the longest journey club ?link 投稿されました 1年以上前
EgoMouse 発言しました …
Any ファン of Xiaolin Showdown and/or Jack Spicer here? 登録する this spot:
link 投稿されました 1年以上前
xxx_sk8ter_xxx 発言しました …
i hate caver.
i wissh they had a パイク high. 投稿されました 1年以上前
darkkhorn19 発言しました …
If an オレンジ was colored blue, would it be called a Blue? 投稿されました 1年以上前
cmrm コメントしました…
wow! Never thought about it! O_O 1年以上前
darkkhorn19 コメントしました…
Exactly 1年以上前
breebree446 コメントしました…
O.oo.O Never thought of that before! 1年以上前
hmmm
Matsy23 発言しました …
im hungry 投稿されました 1年以上前
Drisina 発言しました …
i just made a spot for the The Longest Journey adventure game series and i would like some help making it if あなた can によって joining it entering on my プロフィール and going on The Longest Journey club and it's even better if あなた played it :D. 投稿されました 1年以上前
Drisina 発言しました …
anyone here can help me with some banners ? 投稿されました 1年以上前
angry
xSiVePux 発言しました …
that ****** b****rd will going down! 投稿されました 1年以上前
iloveduncan6 コメントしました…
????? 1年以上前
springely コメントしました…
Nou 1年以上前
hmmm
redshortee 発言しました …
i have a wierd craving for pie & i dont like pie much. 投稿されました 1年以上前
cute20k 発言しました …
We'll bury the castle! 投稿されました 1年以上前
adultswimperson 発言しました …
Bored..........anyone on? 投稿されました 1年以上前
UmOkayThen 発言しました …
Canceled can be spelled correctly with one または two l's. Canceled, cancelled. IDC WHAT あなた THINK I THINK IT'S FECKIN AMAZING! 投稿されました 1年以上前
NomyCake 発言しました …
ICE CREAM SANDWICH! 投稿されました 1年以上前
cute20k コメントしました…
Nice dream man wich 1年以上前
zzz
hunter51 発言しました …
BORED!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 投稿されました 1年以上前
laugh
Jacoblackswife 発言しました …
Just watched a vid of some amazing person throwing a water bottle at justin biebers head!*sigh* that made my 日 投稿されました 1年以上前
redshortee コメントしました…
that would have made my 日 too 1年以上前
cute20k 発言しました …
***!! I'm only gonna rape rape rape rape rape your fine art !!***

Loving my future parody, are we? Mm, yes/no? Maybe so?
Doesn't ラマ riding sound epic? 投稿されました 1年以上前
blush
232dxc 発言しました …
Stop touching my ジャンク あなた pervert!! 投稿されました 1年以上前
sashlow コメントしました…
but i like it, now what am i gonna do? 1年以上前
Tinkerbell2000 コメントしました…
i know right 1年以上前
232dxc コメントしました…
Oh...a コーン, トウモロコシ dog? 1年以上前
big smile
fun123fun 発言しました …
have u notice is talyor 迅速, スウィフト and talyor launter get merryed they will both be talyor lautner! 投稿されました 1年以上前
Jacoblackswife コメントしました…
wow... 1年以上前
sashlow コメントしました…
saw that long time on face book ... but nice 1年以上前
redshortee コメントしました…
never came ascross my mind 1年以上前
Jacoblackswife 発言しました …
I have 569 fans!!!! :D dont ruin it for me 投稿されました 1年以上前
ilovepercy 発言しました …
peace! 投稿されました 1年以上前
r-pattz コメントしました…
Peace out ホーム skillet biscuit! 1年以上前
ilovepercy コメントしました…
lol 1年以上前
nikki5516 コメントしました…
Peace!! XD 1年以上前