アルファ&オメガ Wall

ウォールのエントリー全641-650件中21020 件を表示中

trueshadowwolf 発言しました …
So how have あなた all been doing? Have any of あなた got into any trouble? (Joking X) ) 投稿されました 1年以上前
OnlyKate コメントしました…
maybe..... 1年以上前
kate3638 コメントしました…
good! 1年以上前
The_Damn_Guy コメントしました…
I'm Damn good 1年以上前
nicker11500 発言しました …
One もっと見る 日 until School is out and my summer officially starts :D! So how is everywolfy? 投稿されました 1年以上前
OnlyKate コメントしました…
mine starts 次 月 on the 5th 1年以上前
ben15delas コメントしました…
So lucky and I'm in high school I still have to wait:( 1年以上前
OnlyKate コメントしました…
I have like 次 月 yay......wait nooooo 1年以上前
smile
stella2015 発言しました …
こんにちは guys 投稿されました 1年以上前
OnlyKate コメントしました…
hola 1年以上前
stella2015 コメントしました…
k why u say i am lucky? 1年以上前
OnlyKate コメントしました…
idk 1年以上前
LoneOmega 発言しました …
Hey...fanpop has got a new デザイン for the ホーム page ? 投稿されました 1年以上前
trueshadowwolf コメントしました…
I guess I don't know 1年以上前
OnlyKate コメントしました…
same here 1年以上前
The_Damn_Guy コメントしました…
Same here too, Damn 1年以上前
OnlyKate 発言しました …
Not A&O related but I have to get it out of my system.....AHHHH STUPID COMPUTER *throws the computer outside* STAY THERE AND THINK ABOUT WHAT U DID.....grrrrrrrrrrrr.......... 投稿されました 1年以上前
trueshadowwolf コメントしました…
... bad computer 1年以上前
Hiding 127 comments…
nicker11500 コメントしました…
*Pushes Devils off of me* there finally I'm up * looks at Kate and messes up her 毛皮 then runs away* Hahaha =3 1年以上前
OnlyKate コメントしました…
no fair 1年以上前
smile
XPGSaints 発言しました …
Added another definition of my 記事 "Fictional 愛 with a furry" for who want to know もっと見る about ^^ によって the way, i'm thinking about buying a 狼, オオカミ furry costume. This can be awesome =D 投稿されました 1年以上前
LoneOmega コメントしました…
I wish I had a 狼, オオカミ costume :( 1年以上前
XPGSaints コメントしました…
Me too :) 1年以上前
trueshadowwolf コメントしました…
gloves* 1年以上前
big smile
nicker11500 発言しました …
Ok Part 27 of my series is done and 投稿されました it's been awhile since I 投稿されました part 26 so I hope あなた guys enjoy :) ( and If あなた are new to my series I suggest あなた 読書 from the first part to understand whats going on Thank あなた :P ) 投稿されました 1年以上前
worried
Kitsune32 発言しました …
Damn I have exams tomorrow and Wednesday. Might not be able to アップロード a chapter until Thursday. 投稿されました 1年以上前
OnlyKate コメントしました…
I'll be glad to help :) like I did before my account got deleted 1年以上前
Kitsune32 コメントしました…
Thanks. It'll focus on Mooch, Candy, Cando, and Reba just to let あなた know. 1年以上前
OnlyKate コメントしました…
ok........I'll think about them and let u know 1年以上前
big smile
DevilsWrath 発言しました …
My slow arise to fame begins...nope I just wish.... XD 投稿されました 1年以上前
OnlyKate コメントしました…
only wish 1年以上前
Hiding 378 comments…
OnlyKate コメントしました…
hmmmmmm 1年以上前
DevilsWrath コメントしました…
Rhyming words XD 1年以上前
A_Mistake 発言しました …
I'm gay. 投稿されました 1年以上前
ben15delas コメントしました…
Good for you. 1年以上前
A_Mistake コメントしました…
if anyone wants to hook up with me my skype is coltiewoltie2. 1年以上前
trueshadowwolf コメントしました…
Besides I have a friend that's gay あなた can talk to him 1年以上前
TimberHumphrey 発言しました …
my predicted consensus for "The Nut Job 2":
"even though it's an improvement over its predecessor, "The Nut Job 2" still fails to be a good family comedy, thanks to weak characters and a way-too-thin script" 投稿されました 1年以上前
SentinelPrime89 コメントしました…
I bet Surly will still be a little dickhead. 1年以上前
TimberHumphrey コメントしました…
idk, maybe 1年以上前
OnlyKate コメントしました…
hmmm 1年以上前
Kitsune32 発言しました …
Sorry guys for not updating lately but I'll to update at least once this week. 投稿されました 1年以上前
TaZkG3me コメントしました…
reçu :) 1年以上前
Kitsune32 コメントしました…
Huh /: 1年以上前
DevilsWrath コメントしました…
Preferably not if it includes detailed sexual contact, instead try and see if あなた can do it inless detail または try and pass it over please... 1年以上前
tehrealkatewolf 発言しました …
Looking through some of the old promo stuff.. why are all of the DVD covers horrible... 投稿されました 1年以上前
TheChriZ1995 コメントしました…
I don't think their bad, I mean their pleasing but lack as something to catch your eye または considered a work of art. However I do 愛 the original theatrical poster, which I have hanging in my room. 1年以上前
tehrealkatewolf コメントしました…
Im just pointing out what I think.. 1年以上前
LillyRicci コメントしました…
Yeah I never liked the first DVD cover. I think the sequel covers are cute which is a shame. However I adore the first movie's poster and one 日 I plan on getting one. 1年以上前
simmy240 発言しました …
Just 投稿されました DAYZ CHAPTER 2 ;) enjoy 投稿されました 1年以上前
laugh
JennaStone22 発言しました …
XD I 愛 フェイスブック group chats. XD So anyways how is everyone doing tonight または this morning, または maybe this afternoon? 投稿されました 1年以上前
stella2015 コメントしました…
i am good sis how are u? 1年以上前
LILLYxLOVERx 発言しました …
こんにちは guys if ur gonna post dayz stuff plz go to my dayz stan 投稿されました 1年以上前
simmy240 コメントしました…
It's ot based on Dayz at all, I was stuck for a story name 1年以上前
smile
LoneOmega 発言しました …
こんにちは wolves, how are あなた all doing today ? :3 投稿されました 1年以上前
stella2015 コメントしました…
Great and you?? ^_^ 1年以上前
TaZkG3me コメントしました…
good :) 1年以上前
TimberHumphrey 発言しました …
Shyamalan: (in destroying The Last Airbender) This is the way i think of things
me: that's the way u think of things, Shyamalan? really? 投稿されました 1年以上前
laugh
DevilsWrath 発言しました …
こんにちは all my フレンズ and semi friends, acquaintances, and enemies (if any), how is it going for あなた all? 投稿されました 1年以上前
TaZkG3me コメントしました…
yes :))) 1年以上前
OnlyKate コメントしました…
being bored 1年以上前
stella2015 コメントしました…
same k 1年以上前
big smile
Kitsune32 発言しました …
Just a PS VITA yesterday. Finally I play Persona 4 Golden. I'll try to update my story this weekend. 投稿されました 1年以上前
OnlyKate 発言しました …
Geez, is it me または since I joined this club is like a ghost town? Cuz I try to make to make this club active 投稿されました 1年以上前
TaZkG3me コメントしました…
oula it makes me think that I need to put a post one of these days 1年以上前
OnlyKate コメントしました…
it's pretty good to be honest 1年以上前
nicker11500 コメントしました…
Here's my series the first out of the 27 parts when ever あなた have time feel free to read :) ------> link 1年以上前
big smile
NOSEE 発言しました …
Yeah 4400 fans! :D 投稿されました 1年以上前
TaZkG3me コメントしました…
次 goal to reach 5000 ファン :) 1年以上前
OnlyKate コメントしました…
or....10,000 1年以上前
OnlyKate コメントしました…
yeah..... 1年以上前
Kitsune32 発言しました …
Just Uploaded Chapter 23 投稿されました 1年以上前
A_Mistake コメントしました…
Great 1年以上前
OnlyKate コメントしました…
I just read it awesome work 1年以上前
big smile
stella2015 発言しました …
こんにちは u guys! 投稿されました 1年以上前
Canada24 コメントしました…
Hello 1年以上前
OnlyKate コメントしました…
holla 1年以上前
stella2015 コメントしました…
hey! 1年以上前
big smile
JennaStone22 発言しました …
Went to St. Louis, Missouri today and I got to go up in the arch for the first time. It was 630ft in the air and it was awesome!!! :D 投稿されました 1年以上前
nicker11500 コメントしました…
I've been up there before and I couldn't see the ground because it was snowing like if it was a storm... But it was still awesome :D 1年以上前
JennaStone22 コメントしました…
Dude I would have hated that. But the elavators were cool, but I loved how the wind was blowing it was making the arch sway a little. XD I was watching the Cardinals practice for their game. XD But yay!!! The cubs won!! :D :D :D 1年以上前
OnlyKate コメントしました…
aweosme XD 1年以上前
trueshadowwolf 発言しました …
あなた know whats weird about me? People say I look like I'm 26 but I'm really 17. I took a few クイズ online, well a few. But they kept saying I have a mind of 26 または 27 年 old. Its like I'm supposed to be around my 20s. 投稿されました 1年以上前
trueshadowwolf コメントしました…
But the only thing I'm not good at.... is Math for Finance. The ONLY thing I'm not good at neither for Algerbra. 1年以上前
Canada24 コメントしました…
Weird 1年以上前
trueshadowwolf コメントしました…
yeah. 1年以上前
trueshadowwolf 発言しました …
*sigh* everytime I try to write something like a story I'm 書く Dead Wolf. The subject to me gets boring after a while. I wrote some half stories about a kid that transforms into a wolf, a kid that has a spirit that fights demons, but later I'm trying to come up with 2 stories. 投稿されました 1年以上前
trueshadowwolf コメントしました…
Like quick. Like I 愛 to write and give out the fantasies out of my head. I don't just write stories to 表示する people または for the money, I write stories for the fun of it, and see what happens after this, after this, after this... Its just my thing. 1年以上前
laugh
DevilsWrath 発言しました …
Hej hju mur du? 投稿されました 1年以上前
DevilsWrath コメントしました…
Någon annan här Svenska? 1年以上前
OnlyKate コメントしました…
XD 1年以上前
stella2015 コメントしました…
^_^ 1年以上前
SentinelPrime89 発言しました …
link

Screencaps for A&O 3 are up. 投稿されました 1年以上前
tehrealkatewolf 発言しました …
I really want to make a video like this (watch?v=OISSZmPN6I4) but with Kate, sadly I lack the skills to do so.. 投稿されました 1年以上前
XPGSaints コメントしました…
Take your time and do it. You'll gain skills too 1年以上前
ben15delas コメントしました…
True. 1年以上前
meh
OnlyKate 発言しました …
こんにちは guys I'm back I was kate55 but my account got deleted so now I'm onlyKate so if u added me before can u plz add me again 投稿されました 1年以上前
TaZkG3me コメントしました…
ok done :) 1年以上前
OnlyKate コメントしました…
thx :) 1年以上前
big smile
AlphaAmy 発言しました …
Cant wait for Alpha and Omega 4!!!!! XD 投稿されました 1年以上前
LoneOmega コメントしました…
I think it's gonna be a good movie :3 1年以上前
Kitsune32 コメントしました…
Me toooo 1年以上前
AlphaAmy コメントしました…
I agree wiv all u lot!! XD 1年以上前
hmmm
ben15delas 発言しました …
I'm bored where is everyone it's empty here and I sure wish I knew about this place years ago. 投稿されました 1年以上前
tehrealkatewolf コメントしました…
Hey, its still alot もっと見る acitve than most of the クラブ on here 1年以上前
AlphaAmy コメントしました…
this is true........aha I thought I was the only one alive round here XD I agree I wish I joined her years 前 rather than last flippin 月 -.- 1年以上前
TaZkG3me コメントしました…
:) 1年以上前
smile
nicker11500 発言しました …
Happy Mother's 日 to every Mother out there :) 投稿されました 1年以上前
stella2015 コメントしました…
aww thanks same to u!! 1年以上前
tehrealkatewolf 発言しました …
This movie stops me from watching other 映画 xD 投稿されました 1年以上前
stella2015 コメントしました…
why? 1年以上前
DevilsWrath コメントしました…
It is tio awesome.. 1年以上前
big smile
stella2015 発言しました …
Happy Mother's 日 to everybody!!
Have a nice 日 :D 投稿されました 1年以上前
XPGSaints コメントしました…
Yeah, あなた too ^^ 1年以上前
stella2015 コメントしました…
thanks!! 1年以上前
LPSflower コメントしました…
あなた too! 1年以上前
Kitsune32 発言しました …
Sorry for spamming, but what would any of あなた guys think if Marcel and Paddy didn't appear in Alpha and Omega 4? 投稿されました 1年以上前
Kitsune32 コメントしました…
Exactly my point Kira. But if only one was to appear, I prefer it be Paddy since he's the もっと見る likable guy out of the duo. Plus, if they exclude the two, the other characters could get もっと見る screentime. 1年以上前
Kitsune32 発言しました …
Happy Mother's 日 everybody. I'll try to アップロード a chapter today. 投稿されました 1年以上前
TaZkG3me コメントしました…
ok :) 1年以上前
DevilsWrath 発言しました …
Night Alpha and Omega fanlings. Be happy, enjoy life, and don't try and be too big a hero! 投稿されました 1年以上前
TimberHumphrey コメントしました…
night buddy :) *hugs u* 1年以上前
DevilsWrath コメントしました…
*Hugs back* I'll admit I feel a little backward.... 1年以上前
DevilsWrath コメントしました…
I will try 1年以上前
DevilsWrath 発言しました …
Wow, I just watched alpha and omega one, then the 秒 one. It's amazing just how bad the graphics changed... 投稿されました 1年以上前
Canada24 コメントしました…
Yeah. Like Call of Dury Ghosts.. The game is epic. Diffently worth the wait. But some of graphics seem a little old fashioned 1年以上前
DevilsWrath コメントしました…
Absolutely, and in some cases it is nice to continue on. 1年以上前
TimberHumphrey コメントしました…
:) 1年以上前
tehrealkatewolf 発言しました …
I know this isn’t related but....Unreal Tournament 4 is happening...It will be FREE...it will be open source...It will be on Linux...Alexander Brandon will be coming back to compose............. THIS IS UNREAL FGOKRGOPDSRJGOPEJ5OP6J546J546 投稿されました 1年以上前
pabloescaval コメントしました…
This was announced two days 前 of I remember. But still, HELL YEAH. 1年以上前
LoneOmega コメントしました…
PARTY TIME ! 1年以上前
tehrealkatewolf コメントしました…
@Kishin No, back in 1998 there was a game called unreal, then in 99 they made unreal tournament wich had the same game engine and art style but was a completely different game. The game engine for Unreal was so ground-breaking they sold it out to other develepors, thus unreal engine was born. 1年以上前
meh
Kitsune32 発言しました …
Why is everyone changing their プロフィール 写真 constantly? 投稿されました 1年以上前
LoneOmega コメントしました…
O only changed my プロフィール pic once in this place....and it was a long time 前 1年以上前
nicker11500 コメントしました…
I only do it when I'm bored または find a awesome picture :P 1年以上前
DevilsWrath コメントしました…
Eh, just change it with whatever goes best. 1年以上前
Canada24 発言しました …
Dose anyone know if this movie has creepypastas. I am a ファン of creepypastas, and for some reason want to read one, involving this movie 投稿されました 1年以上前
Canada24 コメントしました…
Just scary. No adult themes (if あなた know what I mean) 1年以上前
LoneOmega コメントしました…
I also 愛 creepy pastas and no...This movie doesn't have any, I looked for it once... 1年以上前
Canada24 コメントしました…
Ever read Jeff the killer. It's weird, but it's good 1年以上前
Kitsune32 発言しました …
Uploaded my review. 投稿されました 1年以上前
stella2015 コメントしました…
cool!! 1年以上前
Kitsune32 コメントしました…
Are あなた going to check it out? 1年以上前
trueshadowwolf 発言しました …
Sometimes do あなた ever go to class but あなた have this funny memory that あなた just can't get rid of and all sudden あなた just laugh and chuckle in class but people just look at あなた like "Whatcha laughing at?" 投稿されました 1年以上前
trueshadowwolf コメントしました…
But then it just gets awkward... 1年以上前
Canada24 コメントしました…
Yes.. And not 'just' class.. Hell, even at church 1年以上前
DevilsWrath コメントしました…
Just about everywhere 1年以上前
trueshadowwolf 発言しました …
I miss 書く stories in this place. But I think I'm coming up with a story about Alpha & Omega and putting it into my fantasy's. 投稿されました 1年以上前
trueshadowwolf コメントしました…
just for the heck of it. 1年以上前
Canada24 コメントしました…
I thought I did.. But ended up delateing it an 時 later 1年以上前
DevilsWrath コメントしました…
Haha, it was interesting 1年以上前
TimberHumphrey 発言しました …
the movie that infuriated me もっと見る than any other movie: BlinkyTM
i can literally sum up everything wrong wit BlinkyTM in only a few sentences:
1) atrocious script
2) almost no plot to speak of
3) horrible acting
4) hateful characters
5) abysmal pacing (at only 13 mins, this movie feels like a fucking eternity)
6) Blinky the robot is nowhere near as creepy as he looks in the poster
7) no character depth または development
8) a few racist jokes thrown in によって Blinky (WTF?!!) 投稿されました 1年以上前
Kitsune32 発言しました …
I'm going to put up a review for A&O 3 later today 投稿されました 1年以上前
stella2015 コメントしました…
cool!! 1年以上前
hmmm
Kitsune32 発言しました …
Sorry for not uploading a chapter this week. I'll try to アップロード one this weekend. 投稿されました 1年以上前
Kate55 コメントしました…
it's ok 1年以上前
TaZkG3me コメントしました…
ok ;) 1年以上前
stella2015 コメントしました…
is okay!! 1年以上前
trueshadowwolf 発言しました …
"Sometimes I wish for my ハート, 心 to bleed.........."
-Cody Mills 投稿されました 1年以上前
Canada24 コメントしました…
I can help with that (picks up knife) 1年以上前
nicker11500 コメントしました…
actually in Canada あなた get ミルク in a plastic bag instead of a jug like we get in the US... 1年以上前
Canada24 コメントしました…
We're better that way, hahaha 1年以上前
tehrealkatewolf 発言しました …
I'm tired of people complaining that this place sucks または they hate it または whatever. If あなた don't like it, there's that address bar at the 上, ページのトップへ of your screen, which can take あなた to million of other websites! There is NO reason for あなた to be here if あなた don't enjoy it. 投稿されました 1年以上前
Kate55 コメントしました…
I agree 1年以上前
XPGSaints コメントしました…
Totally agree. 1年以上前
ben15delas コメントしました…
same 1年以上前
trueshadowwolf 発言しました …
OK people think I support the A&O club and the movie. But honestly I like the movie it was a OK but I'm not such a big ファン no more. So I don't really support it. I only come here to see some friends. 投稿されました 1年以上前
Canada24 コメントしました…
Neither am I.. Never seen it in years 1年以上前
Canada24 コメントしました…
Exactly 1年以上前
nicker11500 コメントしました…
yea I've loved the movie up to the second, I would of loved it up to the third but I've never watched it and probably will never watch it または the 4th because I'm 14 and it's kinda taking a turn to a little kids movie to be quite honest but that doesn't mean that I won't support it. 1年以上前
TimberHumphrey 発言しました …
after the "huge success" of Sharknado, The Asylum's making Sharknado 2. thanks, The Asylum... i fucking hate u! 投稿されました 1年以上前
LoneOmega コメントしました…
lol after I heard what " Sharknado " is really about, I didn't even want to check it out xD 1年以上前
TimberHumphrey コメントしました…
yea, and add 2 my nightmare, these assholes are also actually making a Sharknado 3 1年以上前
DevilsWrath コメントしました…
Lol, in all relevant terms, it was just horrible... 1年以上前
trueshadowwolf 発言しました …
So.... anyone watch Beavis & Butthead? 投稿されました 1年以上前
LoneOmega コメントしました…
I did watch some episodes some time ago...but there are som many things that annoys me in that 表示する lol xD 1年以上前
shawnroberts コメントしました…
sometimes 1年以上前
trueshadowwolf コメントしました…
because they had to make room for clevlend 表示する and which became unsuccessful 1年以上前
angry
JennaStone22 発言しました …
Okay for those who are putting up poles about somebody leaving needs to stop that shit now! It is no ones place to say whether または not they should leave. Quit being assholes to each other and just have fun, and if one of あなた guys are 芝居 stupid and immature, needs to stop the shit now and ignore them!!! That goes for all three of あなた guys...TimberHumphrey, Truseshadowwolf, and Kisahn_Kira. あなた guys need to make up and quit being idiots! 投稿されました 1年以上前
XPGSaints コメントしました…
In fact, a public place is made..for public ;) 1年以上前
XPGSaints コメントしました…
­ 1年以上前
Kate55 コメントしました…
huh? 1年以上前
meh
nicker11500 発言しました …
This little fight with Kishin, Timber, and Trueshadow is becoming out of hand I mean ジーザス Christ one put two アンケー up for both to leave, if あなた hate them don't talk to them and don't put shit up for them to leave, it'll just cause もっと見る trouble and we had enough fights and trouble in one fucking life time... 投稿されました 1年以上前
XPGSaints コメントしました…
I agree. 1年以上前
Kitsune32 発言しました …
4:55 and awake. God I hate it when I wake up early. 投稿されました 1年以上前
pabloescaval コメントしました…
Same here. 1年以上前
Kate55 コメントしました…
I feel the same way 1年以上前
shawnroberts コメントしました…
true 1年以上前
LoneOmega 発言しました …
3:30 AM... Time to go to ベッド xD 投稿されました 1年以上前
TheChriZ1995 コメントしました…
Nah just push on! 1年以上前
zzz
TimberHumphrey 発言しました …
night y'all 投稿されました 1年以上前
stella2015 コメントしました…
night! 1年以上前
TaZkG3me コメントしました…
well anyway I think I'll go to ベッド it is midnight goodnight :) 1年以上前
TrueKate コメントしました…
night 1年以上前
TimberHumphrey 発言しました …
wat's ur お気に入り episode from "Courage the Cowardly Dog"? 投稿されました 1年以上前
LoneOmega コメントしました…
ALL OF THEM !!! :D 1年以上前
trueshadowwolf コメントしました…
all of them! 1年以上前
TimberHumphrey コメントしました…
my お気に入り episode has 2 b "The Great Fusilli" 1年以上前
TimberHumphrey 発言しました …
if a Indian rip-off of Alpha and Omega happened, i wouldn't mind seeing it... well, as long as it's not made from M Night Shyamalan (and if ur wondering, yea Shyamalan's Indian) 投稿されました 1年以上前
trueshadowwolf コメントしました…
Kishin あなた got anything better to do then insulting people? 1年以上前
LoneOmega コメントしました…
I'm sorry everybody but... let's try to make this a better place, ok ? Try to keep it without fights and stuff like that so...Kishin, if あなた don't like him, please let him say his stuff, do not insult him, this will only bring up fights :) 1年以上前
Kate55 コメントしました…
nicker I think that あなた should help 1年以上前
TimberHumphrey 発言しました …
dont get me wrong, i like Digimon. but most of the time 2 me it looks like a rip-off of Pokemon 投稿されました 1年以上前
SapphireFox16 コメントしました…
it does 1年以上前
smile
TrueKate 発言しました …
Hi I'm TrueKate nice to meet u 投稿されました 1年以上前
TaZkG3me コメントしました…
TrueKate welcome, I'm French but I can still communicate with my American friends;) 1年以上前
TrueKate コメントしました…
cool! 1年以上前
TimberHumphrey コメントしました…
how ya doin Kate? :) 1年以上前
Canada24 発言しました …
Has anyone ever heard the techno song SandStorm.. Can't stop lessoning to it for some reason. 投稿されました 1年以上前
Canada24 コメントしました…
Yeah.. There's only two dubsteps I get addicted too, the other is Hipster Cutthroat 1年以上前
Kate55 コメントしました…
kinda sounds familiar 1年以上前
LoneOmega コメントしました…
Coincidentally I've been listening to it a lot lately...Old but gold... 1年以上前
Kitsune32 発言しました …
Just Uploaded Chapter 22 投稿されました 1年以上前
TaZkG3me コメントしました…
:) 1年以上前
Kate55 コメントしました…
:) 1年以上前
JennaStone22 コメントしました…
Cool. :) 1年以上前
smile
stella2015 発言しました …
こんにちは guys!! 投稿されました 1年以上前
TaZkG3me コメントしました…
こんにちは 1年以上前
DevilsWrath コメントしました…
こんにちは 1年以上前
stella2015 コメントしました…
こんにちは how are u? 1年以上前
TimberHumphrey 発言しました …
jack and jill only had 1 funny-ish scene (that kinda made me chuckle) and that scene was only 10 seconds.... *covers my face with my hands* 投稿されました 1年以上前
Kitsune32 コメントしました…
Was there ever a time when Adam Sandler was actually funny? 1年以上前
DevilsWrath コメントしました…
Happy Gilmore 全体, 全体的です here too ^_^ 1年以上前
pabloescaval コメントしました…
Kinda surprise that nobody mention watetboy, but I'm probably the only one here who likes that movie 1年以上前
trueshadowwolf 発言しました …
Yo 投稿されました 1年以上前
trueshadowwolf コメントしました…
link 1年以上前
TaZkG3me コメントしました…
Hey! 1年以上前
trueshadowwolf コメントしました…
hi 1年以上前
TimberHumphrey 発言しました …
Courage the Cowardly Dog... ah, the memories! 投稿されました 1年以上前
LoneOmega コメントしました…
Best cartoon from CN ! I'll never forget it x3 1年以上前
JennaStone22 コメントしました…
Truth!!! I also liked Ed, Edd, and Eddy. XD 1年以上前
nicker11500 コメントしました…
That 表示する was one of my お気に入り when I was little, even though it used to scare me at most times xD 1年以上前
DevilsWrath 発言しました …
Hmmm...so I officially have been told I have a way with words....is this true? 投稿されました 1年以上前
Canada24 コメントしました…
Maybe. I don't know. 1年以上前
tehrealkatewolf コメントしました…
There will not be anymore 画像 like that, after the reaction to lillya, あなた would have to be out of your mind to do that 1年以上前
DevilsWrath コメントしました…
Honestly, I'd be fine as long as 画像 are gone, th stories are buried and would have to be found. 1年以上前
Kitsune32 発言しました …
Just Uploaded Chapter 21 投稿されました 1年以上前
smile
kate3638 発言しました …
こんにちは guys i just joined the club and i am new hear too.
How are u guys? 投稿されました 1年以上前
ben15delas コメントしました…
Hello. 1年以上前
kate3638 コメントしました…
hey! 1年以上前
kate3638 コメントしました…
thanks guys!! i am good too!! 1年以上前
Canada24 発言しました …
Even though. I'm a dork who Dosen't do anything for this club since, who knows how long. And has never even seen the sequels, and probably never will.. I'm saying hi anyway. (though at this point, I somewhat wish this was for The Grey または Wolfman. But it's not like I'm expecting my opinion to matter). 投稿されました 1年以上前
Neostream コメントしました…
Guess wut, I didn't see A&O 2 & A&O3 either. 1年以上前
Canada24 コメントしました…
I'll keep that in mind 1年以上前
Kitsune32 発言しました …
I'll try to アップロード a chapter today あなた guys. Might a chapter every two days for now on until some Summer Vacation. 投稿されました 1年以上前
pabloescaval 発言しました …
Hello everyone, just stopping by. How is everyone? 投稿されました 1年以上前
XPGSaints コメントしました…
Fine fine and you? Hi によって the way 1年以上前
pabloescaval コメントしました…
I'm fine. 1年以上前
stella2015 コメントしました…
hey! fine and u? 1年以上前
XPGSaints 発言しました …
Going to make another Kate drawing this weekend and i'll post it monday. The majority choosed Kate so it will be her. Thanks :) 投稿されました 1年以上前
DevilsWrath コメントしました…
Welcome, and your drawings are good, better then mine anyways lol 1年以上前
DevilsWrath コメントしました…
Will do 1年以上前
XPGSaints コメントしました…
Nice ^^ 1年以上前
DevilsWrath 発言しました …
Hey, if あなた agree to get rid of sexually explicit content and make this club go back to beig fun and clean, then I 投稿されました a フォーラ post on this club to get rid of it. I miss it being fun and worth visiting, and now it's falling apart, so come on and help, it takes もっと見る then one person... 投稿されました 1年以上前
XPGSaints コメントしました…
Done. 1年以上前
DevilsWrath コメントしました…
Alright, and thanks 1年以上前
TimberHumphrey 発言しました …
if u guys are thinking wat i'm gonna do wit the movie review channel tht i said: yea, i'm gonna open it, but first i need a new camera, and it's gonna take a while since i don't have enough money. so i'm probably gonna open the new channel probably at the end of summer または start of fall. just lettin ya guys know. 投稿されました 1年以上前
DevilsWrath コメントしました…
cool 1年以上前
TaZkG3me コメントしました…
Ben puts the movie on your computer and saves bous scenes あなた want crtiquer ^ ^ 1年以上前
thealphaboyz コメントしました…
I might make one too 1年以上前
TaZkG3me コメントしました…
good idea 1年以上前
LoneOmega 発言しました …
I wanna say something here, really... I was always the good guy around here, never 発言しました anything mean to anyone, but it's getting harder and harder to do that. This place is ruining my experience with the movie. I made true フレンズ here, but it's hard to keep coming here because of many things. Users who doesn't stop posting yiff edits, users who doesn't respect others opinions, users who have no boundaries...Please people, learn how to live in community 投稿されました 1年以上前
XPGSaints コメントしました…
We can only ignore this type of people and make things change. Like the sex related edits (example), act like they are not here and アップロード drawings または nice pictures ^^ But I give あなた a point about this place. For my part, I just do my things and I try to be nice with everyone ^^ 1年以上前
LoneOmega コメントしました…
Yeah...I know how this works... It's so sad it works this way... 1年以上前
ben15delas コメントしました…
This is not the only reason people started leaving the club. 1年以上前
XPGSaints 発言しました …
Alpha and Omega 4 was 45 minutes. Now they pushed it at 78 分 and are planing to release it in july =D

"Release Date: July 2014 (US)[1]

Running Time: 78 Minutes"

--> link 投稿されました 1年以上前
LoneOmega コメントしました…
This wikia unfortunately isn't reliable 1年以上前
XPGSaints コメントしました…
www.lionsgate.com/uploads/sec/7-9328641-1369962009.rtf The reference 1年以上前
DevilsWrath コメントしました…
Agreed Chriz 1年以上前
Neostream 発言しました …
lol
I've come back just to see if anything has changed there. And this club is still as bad as it was before... pffft... Should be dead によって now 投稿されました 1年以上前
ben15delas コメントしました…
So あなた have returned a lot has changed since あなた left a few months ago. 1年以上前
tehrealkatewolf コメントしました…
ジーザス christ it's only one person. 1年以上前
Neostream コメントしました…
Exactly, it's me Neostorm. あなた weren't mistaken. 1年以上前
SentinelPrime89 発言しました …
I'm sick of the sex edits here. It's shit like those that ruined Alpha And Omega for me for a good portion of almost two years. RPs, it's different because RPs are at least private. 投稿されました 1年以上前
XPGSaints コメントしました…
I'm tired too. Joined 3 days 前 and I saw too many sex pics. There is over 3 million XXX sites and they choose this club?.. Kid logic. 1年以上前
XPGSaints コメントしました…
I choose to ignore them and I go on new もっと見る serious things. I joined this club because i'm ファン of A & O and i'll never get out because of some kids who like fictional animal sex. によって the way, if nobody post serious (you know what I mean によって serious) things, kids will take the place and kill it (for me, it's not dead yet). 1年以上前
tehrealkatewolf コメントしました…
Calm down. Its only one person doing it. 1年以上前
LoneOmega コメントしました…
I only think that they shouldn't ignore the club motto... 1年以上前
rainy
XPGSaints 発言しました …
Am I the only one who got troubles with the フェイスブック connect?.. 投稿されました 1年以上前
SentinelPrime89 コメントしました…
It's a glitch. 1年以上前
XPGSaints コメントしました…
Is there a way to fix this または negative? 1年以上前
SentinelPrime89 コメントしました…
negative. 1年以上前
XPGSaints コメントしました…
All right thanks. 1年以上前
smile
Ashleythewitch 発言しました …
I'm back wolves. 投稿されました 1年以上前
Kate55 コメントしました…
yay I missed u so much 1年以上前
Ashleythewitch コメントしました…
I missed あなた to^^ 1年以上前
DevilsWrath コメントしました…
Hi, first time meeting あなた *Bows falling によって Kate* Still working on bows... 1年以上前
Kate55 コメントしました…
Ash this is shadow 1年以上前
Kitsune32 発言しました …
Just Uploaded Chapter 20 投稿されました 1年以上前
DevilsWrath コメントしました…
I'll read it 1年以上前
Kitsune32 コメントしました…
Thanks. 1年以上前
DevilsWrath コメントしました…
It was great, and welcome 1年以上前
sad
Kitsune32 発言しました …
I'll try to アップロード a chapter today あなた guys. Sorry for the delay. 投稿されました 1年以上前
Kate55 コメントしました…
it's ok if u need halp let me know 1年以上前
Kingdom3 発言しました …
Does anyone here have Skype? I want to chat, but I hate the messaging on this site. It is much to slow. 投稿されました 1年以上前
Kingdom3 コメントしました…
And I don't mean talking face to face, there is a chat thing on it. 1年以上前
thealphaboyz コメントしました…
Sure :3 1年以上前
sanman7 発言しました …
Anyone miss me? i'm back from boot camp! 投稿されました 1年以上前
Kate55 コメントしました…
how was it? 1年以上前
sanman7 コメントしました…
Terrible... 1年以上前
sanman7 コメントしました…
Joining USMC first recon, i didn't make do well enough at marksman school to be put in first recon, but i still passed with flying colors, so now i'm a Marine 1年以上前
zzz
TimberHumphrey 発言しました …
night y'all! 投稿されました 1年以上前
XPGSaints コメントしました…
Good night TH 1年以上前
DevilsWrath コメントしました…
Night 1年以上前
TaZkG3me コメントしました…
Good night :) 1年以上前
Kitsune32 発言しました …
I'll try to アップロード a chapter today. 投稿されました 1年以上前
Kate55 コメントしました…
kk 1年以上前
Kate55 コメントしました…
oh if u need help I'll be glad to help 1年以上前
Kitsune32 コメントしました…
Ok thanks 1年以上前
Kate55 コメントしました…
no prob 1年以上前
bossyalpha 発言しました …
Allons-Y 投稿されました 1年以上前
tehrealkatewolf コメントしました…
? 1年以上前
XPGSaints コメントしました…
Allons-y pour quelle raison? / For what reason? 1年以上前
XPGSaints コメントしました…
Oh I see. あなた confused me 1年以上前
ben15delas 発言しました …
Dear God this was the most terrifying クリーピーパスタ I've ever seen. 投稿されました 1年以上前
ben15delas コメントしました…
link 1年以上前
DevilsWrath コメントしました…
lol 1年以上前
ben15delas コメントしました…
I would never take the 11 miles a 秒 time. 1年以上前
Kitsune32 発言しました …
I'll try to アップロード a chapter tomorrow if I can 投稿されました 1年以上前
Kate55 コメントしました…
kk 1年以上前
trueshadowwolf 発言しました …
What that porcupine from Open Season came in Alpha and Omega....?

*Humphrey was just walking through the forest chilling*
*the procupine: BUDDY!!!! *he attacks Humphrey and stings the crap out of him with his needles*
Humphrey: oh god.... what's wrong with you?!
Porcupine:BUDDY!!! 投稿されました 1年以上前
trueshadowwolf コメントしました…
Kate: he wants a buddy ! :3 1年以上前
Kate55 コメントしました…
lol XD 1年以上前
LoneOmega コメントしました…
Lol, in the brazilian version he doesn't say " BUDDY " he says " Amigão "... Something like big buddy in english 1年以上前
DevilsWrath コメントしました…
lol 1年以上前
sunny
stella2015 発言しました …
こんにちは guys good morning ^-^ 投稿されました 1年以上前
DevilsWrath コメントしました…
Morning sis 1年以上前
Kate55 コメントしました…
lmao 1年以上前
stella2015 コメントしました…
haha..lol 1年以上前
smile
hank666 発言しました …
こんにちは everyone, due to the swarm of コメント on my last post, I'll say some things :P Am I coming back? Pff didn't ever leave :3 Also, I am glad to say I plan on being here for a long time so no worries. I honestly didn't expect the reactions of everyone just from me posting, felt nice to know people knew who I am lol but anyway, sorry for the long post and for it not being A&O related, I will say this: I am anxious for A&O 4, and wonder how they will pull of a ハロウィン themed one! Hope its good! 投稿されました 1年以上前
XPGSaints コメントしました…
I'm sure Alpha and Omega 4 will be great! 1年以上前
DevilsWrath コメントしました…
Same here, maybe add a trick または treat wolven style 1年以上前
LoneOmega コメントしました…
Nice to hear that you're comming back Hank ! あなた weren't active anymore when I joined but あなた are an user that I always wanted to know better :3 1年以上前
cool
JennaStone22 発言しました …
こんにちは guys. 投稿されました 1年以上前
XPGSaints コメントしました…
こんにちは 1年以上前
Kate55 コメントしました…
it's ok 1年以上前
DevilsWrath コメントしました…
Ok.. 1年以上前
TimberHumphrey 発言しました …
(not A&O related) just saw M. Night Shymalan's "The Happening".... (covers my face with my hands) oh my god! and i used to really like Shymalan's movies... 投稿されました 1年以上前
Kitsune32 コメントしました…
I heard it ruined Mark Wahlburg. 1年以上前
TimberHumphrey コメントしました…
well it did, and then "Ted" made him good again 1年以上前
Kitsune32 コメントしました…
It's 発言しました there was a time where M. Night Shymalan was good. 1年以上前
rainy
nicker11500 発言しました …
Oh goody the storm not only left me with no school ( due to flood and I'm happy about that) but It fried my living room TV and DirecTV box... And we had the newer DirecTV box too ( the one with YouTube, Pandora, and other stuff)... But luckily my computer was unplugged so I still got this :P. 投稿されました 1年以上前
LoneOmega コメントしました…
Awesome...I can stay without my TV and everything else...I just can't stay away from my pc xD 1年以上前
XPGSaints コメントしました…
They was Canis lupus tundarum. That's what the guy told me. (White wolves) 1年以上前
Kate55 コメントしました…
hmmm 1年以上前
TimberHumphrey 発言しました …
well, i knew it. i'm getting a lotta hate just for giving A&O 3 an Awesometacular...
*sighs* i'm done! i'm done with this bullshit! i express my honest opinion on a movie and i always get hate. tht's it, i'm tired of that 投稿されました 1年以上前
nicker11500 コメントしました…
All I got to say is "Bill of rights: Amendment #1" ( Read it... Learn it... and don't feel bad... :D) 1年以上前
DevilsWrath コメントしました…
If it's on your post 削除 them, または あなた can even just ignore them. Use them to prove that people who are so timeless to post a bad review towards あなた even have something to say. Though it is called life, it is not always fun. Besides, あなた got フレンズ who stand によって yah, don't give up cause someone who doesn't realize they aren't worth time havesomething so bad to say. 1年以上前
XPGSaints コメントしました…
Agreed with the three above me 1年以上前