アルファ&オメガ Wall

ウォールのエントリー全1971-1980件中21039 件を表示中

hank666 発言しました …
i dont know where i would be without A&O. i mean what if ya'll and I never found this and we never liked A&O! where would we be in life? 投稿されました 1年以上前
Ignas357 コメントしました…
Probably same as we are now lol. Although I dont think I'd have discovered Deviantart, started to use photoshop 1年以上前
hank666 コメントしました…
i dont think i would have found DA either 1年以上前
kates-mate101 発言しました …
ABout my other ウォール post, the PS3 games I have are LBP (Littlebigplanet) 1 and 2, Resistance 2, Call of duty five, and blackops, ロスト planet 2, Dead nation, Warhawk, Overlord, Prince of Persia, Gran Turismo prologue, dead 宇宙 2, as well as Prototype. Thanks. (Pick one 投稿されました 1年以上前
hank666 コメントしました…
COD: BLACK OPS!!!!!!!!!! 1年以上前
HumphreyWolf11 コメントしました…
BLACK OPS 1年以上前
HumphreyWolf11 発言しました …
Do あなた think im addicted to A&O Because i have watched it 22 times
Maybe i might set a record for watching a Bluray over 50 times 投稿されました 1年以上前
hank666 コメントしました…
beat 213 times! (yes i record it lol idk why) 1年以上前
HumphreyWolf11 発言しました …
Its 5PM In The U.S.A
Its 8:49AM In New zealand 投稿されました 1年以上前
hank666 コメントしました…
that is correct! 1年以上前
HumphreyWolf11 コメントしました…
its because i have a america clock on my Desktop IM WATCHING YOU! XD 1年以上前
Ignas357 コメントしました…
it's 00:00 in LT xD 1年以上前
EightySix 発言しました …
what exactly have I been doing lately? .... hmmm... 投稿されました 1年以上前
EightySix コメントしました…
Also, I'm currently seeking to fill a couple of moderator slots on a forum. Got what it takes? Send me a message and tell me why. 1年以上前
Ignas357 コメントしました…
What kin of forum? 1年以上前
zachwon2 コメントしました…
What kind and maybe I could do it. 1年以上前
alphakatewolf 発言しました …
Hello, lilly 投稿されました 1年以上前
hank666 コメントしました…
run lilly! RUN!!!! 1年以上前
HumphreyWolf11 コメントしました…
*Lilly Warp speeds away* 1年以上前
alphakatewolf コメントしました…
How the- how the hell did she? i dont know what to say 1年以上前
laugh
Metallica1147 発言しました …
I just remembered this rap song that I haven't listen too in so long and it kinda reminds me when Garth howls and knocks out those blue birds XD Cause the name of the song is called "Bluebird on my shoulder" And in the song it ask "There's a blue bird on my shoulder, should kill it?" And it makes me think of Garth since he pretty much kills birds with his howls XD

Here is the song: link 投稿されました 1年以上前
Ignas357 コメントしました…
lol xD nice song though :) 1年以上前
kates-mate101 発言しました …
ABout my other ウォール post, the PS3 games I have are LBP (Littlebigplanet) 1 and 2, Resistance 2, Call of duty five, and blackops, ロスト planet 2, Dead nation, Warhawk, Overlord, Prince of Persia, Gran Turismo prologue, dead 宇宙 2, as well as Prototype. Thanks. (Pick one) 投稿されました 1年以上前
katealphawolf 発言しました …
everyone here should be cool and 登録する my Honda Dirt Bikes club, the link is 投稿されました in the links! 投稿されました 1年以上前
hank666 コメントしました…
i used to have a honda ファルコン but i sold it. 1年以上前
Metallica1147 コメントしました…
I've always wanted to drive a Dirt Bike ^^ 1年以上前
Wolffeelings コメントしました…
With pleasure)) Cool there will be a club)) 1年以上前
ElGalloCaballo コメントしました…
hehehaha!! the link is 投稿されました in the links!! OKAY 1年以上前
kates-mate101 発言しました …
EEEERGGG!!!! MY STUPID FRICKING PACKAGE AIN'T HERE YET! I'M GONNA KILL SOMEONE! 投稿されました 1年以上前
kates-mate101 発言しました …
Wellz, since Jon haz a fanclub of himself and some pics of himself, as well as some pics of his most favourite thing to do, I think I'm gonna make a video of my most favourite thing to do, ( 与えられた that my homework my cat, dog, Girlfriend, and my chores, are taken care of) Vid games! Since I want to develop them, I play alot. I just feel like showin people my SKILLZ! lol someone reccomend a game and I'll tell ya if I have it... 投稿されました 1年以上前
Ignas357 コメントしました…
FPS- Crysis, Crysis 2, fallout 3 New Vegas, Postal 2. Racing- flatout 3, GRID 1年以上前
kates-mate101 コメントしました…
Nope, nope, nope, nope nope nope aaaaand! Nope. I think it would be easier to just 一覧 the games I actually have. 1年以上前
kates-mate101 発言しました …
Jeezus! I can't check ONE thing on my wal posts cause HumphreyWolf11 keeps clogging the wall!! XDXDXD Wtf Humphrey wolf! XD 投稿されました 1年以上前
hank666 コメントしました…
he does post alot, but i can live with it. i really dont mind 1年以上前
EightySix コメントしました…
what we need is the digital equivalent of a flamethrower. I feel that would help. XD 1年以上前
HumphreyWolf11 コメントしました…
(===O>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> 1年以上前
HumphreyWolf11 発言しました …
Did あなた know that the オオカミ do not have the right paw digits XD
It adds a アニメーション twist to it though 投稿されました 1年以上前
HumphreyWolf11 発言しました …
WHY AM I THE ONLY ONE WITHOUT A IPOD!
*Sobs*
*A IPHONE 4G 64GB Drops from the sky*
"Oh MAH GAWSH Oh MAH GAWSH Oh MAH GAWSH Oh MAH GAWSH Oh MAH GAWSH Oh MAH GAWSH Oh MAH GAWSH Oh MAH GAWSH Oh MAH GAWSH Oh MAH GAWSH Oh MAH GAWSH Oh MAH GAWSH Oh MAH GAWSH Oh MAH GAWSH Oh MAH GAWSH Oh MAH GAWSH Oh MAH GAWSH Oh MAH GAWSH Oh MAH GAWSH Oh MAH GAWSH Oh MAH GAWSH Oh MAH GAWSH Oh MAH GAWSH Oh MAH GAWSH Oh MAH GAWSH "
Lol! 投稿されました 1年以上前
hank666 コメントしました…
i HAD an ipodの, ipod until it got wet 2days 前 1年以上前
HumphreyWolf11 コメントしました…
I Know thats sad =( 1年以上前
HumphreyWolf11 発言しました …
My chapter is not going to be finished today =(
if あなた have windows 7 あなた might want to set a clock gadget to New zealand time to see when i can write and when i cannot 投稿されました 1年以上前
HumphreyWolf11 発言しました …
Did あなた know
Someone died from choking on blood from a nose bleed
Also did あなた that あなた should not lean your head backwards as the blood goes down into your stomach causing vomiting
Also did あなた know that when あなた have a nosebleed あなた type very slowly! XD 投稿されました 1年以上前
hank666 コメントしました…
lol XD 1年以上前
EightySix コメントしました…
あなた can 飲み込む a pint of blood before あなた get sick. 1年以上前
HumphreyWolf11 発言しました …
Hi hank XD
Goodnight 投稿されました 1年以上前
hank666 コメントしました…
*yawn* i just woke up and its 11:48 AM 1年以上前
HumphreyWolf11 発言しました …
I Think its legal to copy a DVD/Blu 線, レイ If あなた own and dont plan on sharing the copy with anyone
投稿されました 1年以上前
EightySix コメントしました…
It is. But あなた can actually get busted even if あなた BUY a DVD from the store and have もっと見る than a certain number of people over to watch it. It then becomes a "Public Viewing". Its really interesting the crap they try to pull, あなた should look it up sometime. 1年以上前
HumphreyWolf11 コメントしました…
Yep also public viewing 1年以上前
katealphawolf コメントしました…
I had A&O playing in my living room during my graduation party for the kids to watch, there were over 50 people at my house, 与えられた only about 4 were really watching the movie though 1年以上前
HumphreyWolf11 発言しました …
Sorry everyone
MY CHAPTER MAY NOT MAKE IT TODAY*My timezone*
But time is not infinite 投稿されました 1年以上前
smile
katealphawolf 発言しました …
Got A&O downloaded on my iPod! Thanks again HumphreyAlpha! 投稿されました 1年以上前
HumphreyWolf11 発言しました …
We Haz 830 ファン WOOT
Sorry im a pit poor so no drinks XD
投稿されました 1年以上前
HumphreyWolf11 発言しました …
If あなた have Microsoft word 2007 または 2010 Read!
If あなた do fanfictions and あなた want privacy あなた can put a パスワード so only people who know the パスワード can access it like Hank could have done 投稿されました 1年以上前
Ignas357 コメントしました…
Dont あなた think that the パスワード could get even もっと見る suspicion? 1年以上前
HumphreyWolf11 コメントしました…
Hmm your right! but how do they get on it.....Lol they need a パスワード 1年以上前
smile
arcticwolf07 発言しました …
"Joan's Story," Part Three is up. Enjoy if あなた will. 投稿されました 1年以上前
hank666 コメントしました…
enjoyed!! 1年以上前
arcticwolf07 コメントしました…
Thanks, my fellow Omega 4 Life! :) 1年以上前
EightySix コメントしました…
AHHHHH!!! TOO MUCH STUFF TO DO INSTEAD!! SO FAR BEHIND!!! SO LITTLE JOY HAPPENING!! 1年以上前
HumphreyWolf11 発言しました …
BRAIN Y U SO SLOW AT WRITING! 投稿されました 1年以上前
hank666 コメントしました…
who knows! 1年以上前
HumphreyWolf11 コメントしました…
I Dont know XD 1年以上前
HumphreyWolf11 発言しました …
HANK Y U TURN OFF CHAT! 投稿されました 1年以上前
hank666 コメントしました…
my parents dont want me talking to strangers 1年以上前
HumphreyWolf11 コメントしました…
Oh..... 1年以上前
HumphreyWolf11 発言しました …
link
I AM SPYING ON CITIZENS OF JASPER
XD I Really think that webcam is a fake 投稿されました 1年以上前
hank666 発言しました …
last 日 of school and Ashley wants to celebrate...... 投稿されました 1年以上前
HumphreyWolf11 コメントしました…
With fun*You know what im talking about* 1年以上前
hank666 コメントしました…
yep! 1年以上前
HumphreyWolf11 発言しました …
I Will release the new chapter today!
Yayz! 投稿されました 1年以上前
hank666 コメントしました…
wow, あなた went to ベッド at my morning and now your up and its almost night here lol 1年以上前
HumphreyWolf11 コメントしました…
yep 1年以上前
HumphreyWolf11 発言しました …
I feel like giving away my Runescape account
Its a lvl 74 which i played for 3 years
投稿されました 1年以上前
HumphreyWolf11 発言しました …
I use a USB 8GB Flash drive to store my music, stories ,and other stuff
Unfortunately one chapter of my story was fried によって corruption
NO DO NOT GO AND SAY EJECT IS PROPERLY Because thats what i do 投稿されました 1年以上前
Ignas357 発言しました …
FUCK FUCK FUCKITY FUCK FUCKITY FUCK HOORAY! 投稿されました 1年以上前
hank666 コメントしました…
dick dick hooray dick dick hooray dick dick hooray!! XD 1年以上前
HumphreyWolf11 コメントしました…
ランダム WIERD ランダム WIERD ランダム WIERD HOORAY!! 1年以上前
Ignas357 発言しました …
Can someone please tell me any model of a supercar または a muscle, 'cause I could really use an idea now 投稿されました 1年以上前
katealphawolf コメントしました…
1968 Chevrolet Impala SS427, thats my dream muscle car! 1年以上前
katealphawolf コメントしました…
that または a 1969 Ford マスタング, マストン Mach 1, my dad has one it is badass 1年以上前
EightySix コメントしました…
Probably just not in the mood, its all good, happens to me sometimes too. Anyways, あなた don't just LOSE skill, so, no worries. 1年以上前
katealphawolf 発言しました …
Kate's cool with her sexuality, is that intimidating to any of you? 投稿されました 1年以上前
hank666 コメントしました…
to lilly, yes, to ashley, no 1年以上前
Metallica1147 コメントしました…
I don't get it 1年以上前
katealphawolf コメントしました…
idk i guess some people think its intimidating when a girl is cool with her sexuality 1年以上前
Wolffeelings コメントしました…
There is no it even well) 1年以上前
HumphreyAlpha 発言しました …
If anyone wants a digital copy of Alpha and Omega for free, send me a personal message. 投稿されました 1年以上前
katealphawolf コメントしました…
what does a digital copy do? 1年以上前
HumphreyAlpha コメントしました…
Not always 1年以上前
HumphreyAlpha コメントしました…
For Bolt I did, but Alpha and Omega didn't 1年以上前
big smile
hank666 発言しました …
School is out for me!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! I got the summer coming and I'm gonna sleep in tomorrow! :) 投稿されました 1年以上前
HumphreyWolf11 コメントしました…
Damn well thats a load of good luck for あなた while i shovel in もっと見る bad luck 1年以上前
HumphreyWolf11 発言しました …
*Sigh*
its been 4 months since my PSP Go was either (Stolen または lost) while shifting houses
R.I.P PSP GO
May あなた still be in my thoughts 投稿されました 1年以上前
hank666 発言しました …
all be back at 12:00 pm :)>- 投稿されました 1年以上前
HumphreyWolf11 コメントしました…
NO!!!!!!!!! 1年以上前
HumphreyWolf11 コメントしました…
Its 11:48 によって the time its 12:00PM I will be asleep 1年以上前
HumphreyWolf11 発言しました …
i dont know why but im thinking of those"OPEN WIDE THE Airplanes coming in" Pep talks to babies

投稿されました 1年以上前
HumphreyWolf11 コメントしました…
Hopefully there is no Mom that takes the airplane seriously 1年以上前
HumphreyWolf11 コメントしました…
*Gets shoved down* 1年以上前
HumphreyWolf11 コメントしました…
*Baby Vomits out the F11 into the sky with the pilot inside 1年以上前
HumphreyWolf11 発言しました …
While i chat with Hank i am 書く my story XD
*Multitasking option*(Ticks on) 投稿されました 1年以上前
hank666 コメントしました…
way to multitask!! 1年以上前
HumphreyWolf11 コメントしました…
Yes! 1年以上前
hank666 コメントしました…
ohhhhhhhh 1年以上前
HumphreyWolf11 発言しました …
its amazing what people do to become famous
Like longest toenails/fingernails WTF?!
Biggest tongue
And Ect 投稿されました 1年以上前
hank666 コメントしました…
there was this one for loadest bark and the guy put a lightining bolt on the side of the white dog so he could look like bolt! wierd people 1年以上前
HumphreyWolf11 コメントしました…
Yes wierd indeed 1年以上前
HumphreyWolf11 発言しました …
Anyone ever watched a left hander write 0,o when i watch i think
"Oh mah gawsh WIERD!" 投稿されました 1年以上前
hank666 コメントしました…
nope.......simply no. 8D 1年以上前
HumphreyWolf11 コメントしました…
Hmm 1年以上前
HumphreyWolf11 発言しました …
WHO IS EAST PAW ON THIS Club
*Eastpaw=Right handed*
*Westpaw=Left handed* 投稿されました 1年以上前
hank666 コメントしました…
eastpaw 1年以上前
HumphreyWolf11 コメントしました…
Eastpaw 1年以上前
HumphreyWolf11 発言しました …
I am working to the bone on my A&O Series
XD I Made a little pun in my sentence above
Anyway just to say Im working very hard on my series! 投稿されました 1年以上前
hank666 コメントしました…
working hard id the thing to do! it got me through 7th grade 1年以上前
HumphreyWolf11 コメントしました…
Yep 1年以上前
HumphreyWolf11 発言しました …
こんにちは hank is hank your real name または just a Made up name 投稿されました 1年以上前
Ignas357 コメントしました…
Can't あなた ask these types of 質問 on hank's wall? xD 1年以上前
hank666 コメントしました…
made up, but あなた can call me hank, i dont care 1年以上前
HumphreyWolf11 コメントしました…
sorry ignas 1年以上前
HumphreyWolf11 発言しました …
I Hate timezones it makes chatting Hard
こんにちは hank what time is it in The USA
Well just for heads up its 10:49PM 投稿されました 1年以上前
hank666 コメントしました…
its 6:56 AM here. 1年以上前
big smile
hank666 発言しました …
today is the last 日 of school for me!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
投稿されました 1年以上前
HumphreyWolf11 コメントしました…
YAY FOR あなた Unfortunately*Sad 音楽 plays* I Still have 5 Weeks 1年以上前
HumphreyWolf11 コメントしました…
*Note あなた faked 13 i faked 13 XD* i think your the main reason why i did 13 1年以上前
hank666 コメントしました…
O_O 1年以上前
HumphreyWolf11 発言しました …
HANK Y U NO SUGGEST PUP NAMES! 投稿されました 1年以上前
hank666 コメントしました…
im doing that now 1年以上前
HumphreyWolf11 コメントしました…
Thanks =P 1年以上前
HumphreyWolf11 発言しました …
HANK Y U NO LIKE HELLHOUNDS?!
XD 投稿されました 1年以上前
hank666 コメントしました…
no! they are vicous and hard to kill if あなた dont have the right weapon. 1年以上前
HumphreyWolf11 コメントしました…
*I Do not get 与えられた money for grades =\ oh well* 1年以上前
hank666 コメントしました…
but i DO! :) 1年以上前
HumphreyWolf11 発言しました …
I NEED PUP NAMES FOR MY 4 PUPS
Descriptions
1:Looks a bit like Humphrey but different coloured fur
2:Yellowish 毛皮 with White Patches
3:Seems to look like hutch
4:A Greyish Black to the fur
So anyway i need names または i wont be able to continue story! 投稿されました 1年以上前
hank666 コメントしました…
all male または all female? 1年以上前
HumphreyWolf11 コメントしました…
On the 上, ページのトップへ of the heap XD 1年以上前
hank666 コメントしました…
yep! 1年以上前
HumphreyWolf11 発言しました …
SUN Y U SEPARATE TIME ZONES! 投稿されました 1年以上前
hank666 コメントしました…
*shrugs* 1年以上前
HumphreyWolf11 コメントしました…
WAIT IM A ALPHA!? 1年以上前
HumphreyWolf11 コメントしました…
WHOA THIS IS GETTING OUT OF HAND 1年以上前
smile
HumphreyWolf11 発言しました …
Here is my new chapter!
link
または link
SPOILER! DOWN BELOW!

I Need 3 Pup names Can あなた give me some 投稿されました 1年以上前
HumphreyWolf11 コメントしました…
EDIT:I Need 4 1年以上前
Ignas357 発言しました …
‎"The problem with 名言・格言 found on the internet is that they're not always accurate." - Abraham Lincoln.
投稿されました 1年以上前
EightySix コメントしました…
But they're always funny! 1年以上前
hank666 コメントしました…
lol 1年以上前
HumphreyWolf11 発言しました …
GRR MY BRAIN IS WORKING AT A DANGEROUS SPEED TO GET THIS FANFICTION OUT DONT WORRY IT WILL BE DONE によって THE END OF TODAY*My timezone* 投稿されました 1年以上前
HumphreyWolf11 コメントしました…
DONE! 1年以上前
HumphreyWolf11 発言しました …
I Dont know why but i say Mum in speech but in text i say Mom
Wierd?! 投稿されました 1年以上前
hank666 コメントしました…
i say mom and type it mom 1年以上前
HumphreyWolf11 コメントしました…
Yeah but for me in our country we Say Mum but i type mom 1年以上前
big smile
HumphreyWolf11 発言しました …
People who moan about how many times i post on the wall
Thats a good sign
It means!
im devoted to the club
i respect the club and its members によって putting up ランダム コメント XD
and some other stuff
投稿されました 1年以上前
EightySix コメントしました…
I feel a little disrespected that anything relevant I may have to say is quickly whisked 20 pages away. Also, invest in ritalin XD (that last part, intended as a joke) 1年以上前
HumphreyWolf11 コメントしました…
Yeah sorry about whisking your posts Pages away XD 1年以上前
EightySix コメントしました…
And yet I still had to dig to find this post again. Funny how that works. 1年以上前
crying
hank666 発言しました …
sorry everyone, but i took down all my articles! why?
1. if my mom finds out abut the sexual parts im done for
2. i have finished the series.
BUT i have printed them and have them hidden in my room.
again, sorry exspecially to humphreywolf11, i know あなた liked them alot!!!! 投稿されました 1年以上前
katealphawolf コメントしました…
damn bet that took a long time to go and 削除 them all lol 1年以上前
HumphreyWolf11 コメントしました…
I Dont know why parents do that they get upset when あなた say stuff about sex because sooner または later あなた are going to do it but my point might be wrong XD 1年以上前
hank666 コメントしました…
XD lol 1年以上前
big smile
hank666 発言しました …
my user アイコン is now Ashley!!!!! thanks to mitsi1991 for letting me use it!
now あなた know what Ashley looks like!!!!!!! :D 投稿されました 1年以上前
HumphreyWolf11 コメントしました…
So thats what she looks like XD I WAS RIGHT I SEEN A PICTURE GENERATING IN MY HEAD AND IT LOOKED ALOT LIKE THIS! 1年以上前
kates-mate101 発言しました …
Dirty 尻, お尻 post canada... Goin on strike... THose lazy bastards... AH FUCK! MY PACKAGE STILL ISN'T HERE! I SWEAR I'M GONNA KILL SOMEONE! *Squeezes Flora's tail* Flora: Hey! DEMON'S SOULS! DEMON'S SOULS! Excorsist I am not. 投稿されました 1年以上前
hank666 コメントしました…
O_O 1年以上前
EightySix コメントしました…
Ahhh strikes. The lazy of the world refusing to work because they think the deserve もっと見る for doing a job that a high school drop out stoner would gladly do for half the pay. Assholes. 1年以上前
hank666 発言しました …
my ipdo is ruined!!!! my フレンズ and i were soaking each other with water and my ipodの, ipod is screwed up 投稿されました 1年以上前
LIL-Humphrey コメントしました…
My iPhone 4 was stolen today :-( 1年以上前
hank666 コメントしました…
that sucks!!!! 1年以上前
Ignas357 コメントしました…
If it still works except the screen, then it's fixable 1年以上前
HumphreyWolf11 発言しました …
Hutch y u use face paint XD 投稿されました 1年以上前
hank666 コメントしました…
because he thinks its awesome, wait! he knows its awesome!!!@ 1年以上前
HumphreyWolf11 コメントしました…
LOl! 1年以上前
smile
HumphreyWolf11 発言しました …
I AM WORKING ON THE CHAPTER IF I AM LUCKY I WILL POST TODAY または IF IM NOT TOMORROW! 投稿されました 1年以上前
hank666 コメントしました…
work hard!!! 1年以上前
HumphreyWolf11 コメントしました…
OKAY*Salutes* 1年以上前
hank666 コメントしました…
*salutes back* DISSMISED PRIVATE!!!! 1年以上前
HumphreyWolf11 コメントしました…
WAIT IM NOT A PRIVATE! 1年以上前
laugh
arcticwolf07 発言しました …
Hey, HumphreyWolf11, the ランダム spot's here:

link

lol 投稿されました 1年以上前
HumphreyWolf11 コメントしました…
XD 1年以上前
hank666 コメントしました…
XD 1年以上前
HumphreyWolf11 発言しました …
Did あなた know Spam is a actual food
Who wants some spam XD 投稿されました 1年以上前
hank666 コメントしました…
spam with mayo XD 1年以上前
HumphreyWolf11 発言しました …
I Wonder why Paws are called paws and hands are called hands
=\ 投稿されました 1年以上前
hank666 コメントしました…
thw world may never know. 1年以上前
HumphreyWolf11 発言しました …
My pup Chapter is behind schedule!
OH NOES!
*Dies of shock*
投稿されました 1年以上前
hank666 コメントしました…
NOOOOOOO!!!! 1年以上前
HumphreyWolf11 コメントしました…
I Know NOOOOOOOO!! 1年以上前
HumphreyWolf11 発言しました …
Who wants a prop? 投稿されました 1年以上前
hank666 コメントしました…
me!!!!! 1年以上前
laugh
Metallica1147 発言しました …
Oh its so funny pissing off Nathan about telling him how I do Lilly all the time XD I told him how she made my "Sauce" come out, and how she loves the taste of it. He looked disturbed lol But then Nathan 発言しました he thought of a way to get my mind off Lilly. He 発言しました "I will get Harrison to rape you, and she will never 愛 あなた again!" But then I 発言しました "If that happens, I'll let Lilly rape me so all of the Harrison germs will be killed によって Lilly's sexynest!" He was very grossed out XD 投稿されました 1年以上前
hank666 コメントしました…
ROTFLOL.......wait, is harrison a guy または girl? 1年以上前
Metallica1147 コメントしました…
Guy.....Yup, he's a Bisexual....... 1年以上前
katealphawolf コメントしました…
ha ha lol 1年以上前
HumphreyWolf11 発言しました …
ランダム LAZOR!
BOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOM!
Did i blow up Canada
*Looks on Google earth*
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO I WILL NEVER FORGIVE MYSELF
SUICIDO LAZOR!!!
*Blood splats everywhere* 投稿されました 1年以上前
hank666 コメントしました…
あなた killed the crazy canucks!! XD 1年以上前
HumphreyWolf11 コメントしました…
lol 1年以上前
katealphawolf コメントしました…
dammit u blew up Jasper! 1年以上前
HumphreyWolf11 発言しました …
HANK Y U GO TO SCHOOL WHEN CHATTING!
XD lol 投稿されました 1年以上前
hank666 コメントしました…
i know! 1年以上前
HumphreyWolf11 コメントしました…
XD 1年以上前
HumphreyWolf11 発言しました …
ランダム FACT OF THE DAY
The lighter came before the match. 投稿されました 1年以上前
hank666 コメントしました…
wow, i never new that! :D 1年以上前
HumphreyWolf11 コメントしました…
Neither did i 1年以上前
Ignas357 発言しました …
Who wants to play an online game? just the A&O fans. Like Postal 2? 投稿されました 1年以上前
HumphreyWolf11 コメントしました…
Postal2 is that a post office game? 1年以上前
HumphreyWolf11 コメントしました…
CALL OF DUTY BLACK OPS PS3! 1年以上前
Ignas357 コメントしました…
No, it's a first person shooter where あなた can cut a head off with a showel xD 1年以上前
hank666 発言しました …
i have created a club that is dedicated to the bluebirds in alpha and omega. i cant seem to load a アイコン and a banner though.
投稿されました 1年以上前
hank666 コメントしました…
the name is 'the blue birds in alpha and omega' 1年以上前
HumphreyWolf11 コメントしました…
Joined 1年以上前
hank666 コメントしました…
:D 1年以上前
HumphreyWolf11 コメントしました…
=D 1年以上前
Ignas357 発言しました …
"If あなた embed a YouTube video that turns out to be infringing, and もっと見る than 10 people view it because of your link... あなた could be facing five years in jail" link Now this is just fucking ridiculous 投稿されました 1年以上前
HumphreyWolf11 コメントしました…
Dont worry i have a badge XD 1年以上前
hmmm
alphakatewolf 発言しました …
The ウォール is getting もっと見る ランダム each 日 jdioafsdhuiaqed 投稿されました 1年以上前
EightySix コメントしました…
Thats because no one will slap HumphryWolf's hands away from the keyboard once in a while. XDD 1年以上前
HumphreyWolf11 コメントしました…
HEY! 1年以上前
HumphreyWolf11 コメントしました…
I Know its a ランダム page 1年以上前
Ignas357 発言しました …
FACT: This ウォール now has 1275 ウォール posts and 132 of them are HW's wich is 10.4% lol xD 投稿されました 1年以上前
hank666 コメントしました…
wow! 1年以上前
HumphreyWolf11 コメントしました…
No i only did about 100 1年以上前
HumphreyWolf11 発言しました …
I AM SPAMMING THE PAGE SPAM WITH ME HANK! 投稿されました 1年以上前
HumphreyWolf11 発言しました …
GOODNIGHT ファンポップ 投稿されました 1年以上前
HumphreyWolf11 発言しました …
HANK Y U NO REPLY TO MESSAGES >.< 投稿されました 1年以上前
hank666 コメントしました…
i was at school! 1年以上前
HumphreyWolf11 コメントしました…
Oh!!! 1年以上前
HumphreyWolf11 発言しました …
Paws and hands have different uses
Hands:Grip and other stuff
Paws:Grip and some もっと見る stuff 投稿されました 1年以上前
HumphreyWolf11 発言しました …
Okay if anyone likes cuteness of pups Read my new chapter that will come out tomorrow! 投稿されました 1年以上前
HumphreyWolf11 発言しました …
im using my crappy computer in my room thats connected to a 40INCH LCDTV WHATS UP WITH THAT 投稿されました 1年以上前
hank666 コメントしました…
thast like shit with sprinkles 1年以上前
HumphreyWolf11 発言しました …
i have a really bad thought that one 日 オオカミ will be extinct 0.o 投稿されました 1年以上前
katealphawolf コメントしました…
wont happen, around here they are actually considerd a nuisance, to give あなた an idea how many we have 1年以上前
HumphreyWolf11 発言しました …
If your happy and あなた know it clap your paws XD
If your angry and あなた know it blame hank 投稿されました 1年以上前
anubis210 発言しました …
theres 1265 コメント on this wall....fuck 投稿されました 1年以上前
hank666 コメントしました…
from the start off it または from the 最近 posts? 1年以上前
anubis210 コメントしました…
from the start 1年以上前
anubis210 コメントしました…
wow really lol 1年以上前
hank666 発言しました …
HUMPHREYWOLF11 WHY U SO COOL? :D
投稿されました 1年以上前
HumphreyWolf11 コメントしました…
Thanks =) 1年以上前
HumphreyWolf11 発言しました …
My dream
To live in The U.S.A! 投稿されました 1年以上前
hank666 コメントしました…
あなた dont have to dream, あなた can!!! :) 1年以上前
HumphreyWolf11 発言しました …
Who thinks i should have Pups and a mate
=P Not sure if i should
HANK I NEED ADVICE! 投稿されました 1年以上前
hank666 コメントしました…
only if あなた want to! they are hard work and あなた have to have patience. as for the mate, あなた do need some eye candy! 1年以上前
HumphreyWolf11 コメントしました…
yes 1年以上前
HumphreyWolf11 コメントしました…
LOL! 1年以上前
HumphreyWolf11 発言しました …
Im a Lazy omega wolf
I Make IPAWDS IMATS AND IHOWLS In my spare time
we have gaming days which i play games on the SS3(ScratchStation3)
Which i made as well
i have made a new IPAWD 3 And 与えられた it to Kate
My Nickname in the Pack is Tag
i also weld which lead me to making the SS3
i also 与えられた away some IPAWDS To some pack members
I 与えられた Hutch a IHowl since he desperately begged for one
My お気に入り 食 is Meat(Obvious
I Have taken a record of 8 Caribou down in a hunt
I Exercise in spare time also 投稿されました 1年以上前
HumphreyWolf11 発言しました …
Who uses One of these
GMAIL
OUTLOOK
HOTMAIL
AOL
Other 投稿されました 1年以上前
HumphreyWolf11 発言しました …
Animal planet
"Nature has alot of faces but this one this i dont understand"
*The wildlife man looks at humphrey that is 表示中 a dumb face*
"this is one its called stupidity"
*Humphrey is starting to drool*
"Really take that 狼, オオカミ away from me!" 投稿されました 1年以上前
hank666 コメントしました…
rotflol 1年以上前
HumphreyWolf11 コメントしました…
LOLLY! 1年以上前
big smile
HumphreyWolf11 発言しました …
HANK Y U SO AWESOME XD 投稿されました 1年以上前
hank666 コメントしました…
Its nice to know someone is a big ファン of me. i wish people would act like this at school, but they have to be mean. 1年以上前
HumphreyWolf11 コメントしました…
Yea 1年以上前
hank666 コメントしました…
=P 1年以上前
HumphreyWolf11 発言しました …
In my life as a 狼, オオカミ series i am getting lonely so i am having PUPS >.<
YAY!
Im working on it 投稿されました 1年以上前
hank666 コメントしました…
Yay! 1年以上前
HumphreyWolf11 コメントしました…
Thanks 1年以上前
hank666 コメントしました…
i hope あなた know what your getting into!! XD jk 1年以上前
HumphreyWolf11 コメントしました…
LOLZ! 1年以上前
wink
HumphreyWolf11 発言しました …
West paw=Left handers
East Paw=Right handers
Its a easy way of saying right pawer and left pawer but in a actual Word 投稿されました 1年以上前
hank666 コメントしました…
im a east paw 1年以上前
HumphreyWolf11 コメントしました…
I Am also a east paw 1年以上前
hank666 コメントしました…
=) 1年以上前
HumphreyWolf11 発言しました …
HANK Y UR プロフィール PIC IS A 狸, アナグマ XD lol JK 投稿されました 1年以上前
hank666 コメントしました…
if thats a badger, thats a big badger! 1年以上前
HumphreyWolf11 コメントしました…
lol 1年以上前
Ignas357 発言しました …
They say the pen is mightier than the sword. I say fuck the pen cuz you're gonna die によって the sword! 投稿されました 1年以上前
HumphreyWolf11 コメントしました…
I WILL STAB あなた TO DEATH WITH MY LAZOR PEN 1年以上前
HumphreyWolf11 コメントしました…
LAZOR *A huge destructive lazer appears out of the pen* FACE MY LAZOR *BLOWS UP ENTIRE WORLD* 1年以上前
hank666 コメントしました…
Google does not mess around! 1年以上前
HumphreyWolf11 発言しました …
ランダム FACT!
Grapes will explode in the microwave 投稿されました 1年以上前
hank666 コメントしました…
ive got to try that! 1年以上前
HumphreyWolf11 コメントしました…
*10 分 later* OH MY GAWSH THEY DO XD 1年以上前
tongue
HumphreyWolf11 発言しました …
To start my howl yap and other stuff remix song
Anyone have a collection of those =P
So i could do it
If あなた can that would be helpful 投稿されました 1年以上前
hank666 コメントしました…
look online and あなた should find some. 1年以上前
HumphreyWolf11 コメントしました…
OKAY 1年以上前
smile
arcticwolf07 発言しました …
Part Two of my latest series is up. I hope あなた all enjoy it. 投稿されました 1年以上前
big smile
HumphreyWolf11 発言しました …
HOWL 4 Death 2 & 1 (Left 4 dead)
Coming soon to all IPAWDS IHOWLS AND IMATS
2011 December
Only 30 IBONES *$3 Dollars*
Play as some of your favourite characters from A&O As they survive a horde of zomwolves
Like special one
Boogers(Boomers
MANKS(Tanks)
TARGERS(Charger)
AND MORE
投稿されました 1年以上前
HumphreyWolf11 発言しました …
オオカミ are very social animals
A Lone 狼, オオカミ is not a happy 狼, オオカミ 投稿されました 1年以上前
hank666 コメントしました…
I know, sad lil' lone オオカミ ;'( 1年以上前
HumphreyWolf11 コメントしました…
=( 1年以上前