アルファ&オメガ Wall

ウォールのエントリー全921-930件中21011 件を表示中

smile
shawnroberts 発言しました …
こんにちは everyone how are あなた all doing !!?!! :) 投稿されました 1年以上前
LoneOmega コメントしました…
I'm fine thanks ! 1年以上前
alvin33355 コメントしました…
Good. No great. :) 1年以上前
thehumphrey コメントしました…
good, howls bout u 1年以上前
Lyzle 発言しました …
Hey, I'm the hot new guy ;) 投稿されました 1年以上前
thehumphrey コメントしました…
welcome to the club 1年以上前
alvin33355 コメントしました…
Pack greetings!!! :) 1年以上前
dontforgetme コメントしました…
pics または it did't happenm 1年以上前
Lyzle コメントしました…
Don't worry son, that will come later ;) 1年以上前
thehumphrey 発言しました …
Gotta 愛 that Mr. Wolfdog (he was in a commercial I saw) 投稿されました 1年以上前
sick
shadowwolf1 発言しました …
well just to tell あなた guys and my mate, right now im sick so i wont be on that much 投稿されました 1年以上前
LoneOmega コメントしました…
I hope あなた get better soon ! ^-^ 1年以上前
pinkmare コメントしました…
@shadowwolf1 okay honey get better soon i 愛 you. 1年以上前
blondeprincess コメントしました…
get well shadow just don't forget to drink extra water 1年以上前
thehumphrey 発言しました …
Hm....night...moon and all......ok breaks over XD 投稿されました 1年以上前
cake
trueshadowwolf 発言しました …
well today is my birthday :)... im 16 years old now! 投稿されました 1年以上前
alvin33355 コメントしました…
Happy sweet 16 bro!!! <:) 1年以上前
thehumphrey コメントしました…
Happy Birthday...may all your wishes come true :D 1年以上前
dontforgetme コメントしました…
happeh burt duy (lol, to late but still) 1年以上前
laugh
kateandlily4eva 発言しました …
so guys any news on alpha and omega 2? the topic has been abit quiet, または maybe im not around when its being talked about, after all i am a spec ops wolf. :p hehe 投稿されました 1年以上前
shawnroberts コメントしました…
:) 1年以上前
alvin33355 コメントしました…
Haha I was about to ask the same question, I don't know anything new unfortunately :( 1年以上前
Alphawolfben コメントしました…
I hadn't heard much either I researched and it says Tom cruise and Daniel Craig will be in it but I'm not sure but they got justin long to voice Humphrey so it's possible 1年以上前
tongue
humphrey59 発言しました …
こんにちは guys............. don't know if any of あなた remember me but........ I'M BACK!!!!!!!! xD lool 投稿されました 1年以上前
shadowwolf1 コメントしました…
i do 1年以上前
humphrey59 コメントしました…
awesome :P it's been while :L 1年以上前
pabloescaval コメントしました…
i remember, not that much 1年以上前
LoneOmega 発言しました …
It looks like we're gonna get to 3500 ファン faster than we got to 3400 ! :D 投稿されました 1年以上前
thehumphrey コメントしました…
pawsome 1年以上前
Vyeshu コメントしました…
Are あなた kidding? Over 9000!!! 1年以上前
thehumphrey コメントしました…
zero XD 1年以上前
cake
trueshadowwolf 発言しました …
Well its almost my birthday, two days away 投稿されました 1年以上前
trueshadowwolf コメントしました…
I'm going to be 16 years old 1年以上前
Ignas357 コメントしました…
Eight days for me 1年以上前
shadowwolf1 コメントしました…
5 months for me 1年以上前
Canada24 発言しました …
お気に入り way to tease a Chicago ファン I know..

"Whats my お気に入り team Connor?"

"Lets see, あなた have a Chicago jearsy, t shirt, hat, shorts, backpack, so... Toronto" 投稿されました 1年以上前
thehumphrey コメントしました…
lol XD 1年以上前
Canada24 コメントしました…
Heehee tanks man :) 1年以上前
meh
Canada24 発言しました …
Stupidest thing あなた could say at a funeral.

"I'm not sure.. But I think he might be dead" 投稿されました 1年以上前
LoneOmega コメントしました…
I'm gonna say that 次 time xD 1年以上前
shawnroberts コメントしました…
good one XD 1年以上前
Canada24 コメントしました…
^ heehee, thanks 1年以上前
thehumphrey コメントしました…
lol XD 1年以上前
shadowwolf1 発言しました …
i still want to see my old フレンズ from the past for some reason i miss them 投稿されました 1年以上前
Canada24 コメントしました…
Thats not weird at all 1年以上前
trueshadowwolf 発言しました …
If あなた just transformed into a wolf, what's the first thing あなた will do? 投稿されました 1年以上前
trueshadowwolf コメントしました…
I'll be all like ” is this a dream? *pinches myself* nope I'm not.... Ah hell I'm gonna enjoy this haha!!!” 1年以上前
shadowwolf1 コメントしました…
same thing 1年以上前
kateandlily4eva コメントしました…
i would board the nearest cargo plane または ship and ride until i get to Canada then go to jasper park. :) 1年以上前
thehumphrey 発言しました …
Listening to オオカミ on YouTube XD 投稿されました 1年以上前
alvin33355 コメントしました…
Sweet!!! :) 1年以上前
Canada24 コメントしました…
I do that sometimes.. But I prefer scary 'were'wolf howls, from ハロウィン themes 1年以上前
sick
trueshadowwolf 発言しました …
its awfully quite around here as i can see 投稿されました 1年以上前
dontforgetme コメントしました…
yeh 1年以上前
thehumphrey コメントしました…
but isnt that kind of normal for now 1年以上前
shadowwolf1 コメントしました…
no 1年以上前
trueshadowwolf 発言しました …
has anybody seen the "Sinister" That movie is creepy as Paronormal activity. its better. its like a serial killer movie combined with supernatural. the killer in it is Fucking badass then freddy kruger. 投稿されました 1年以上前
trueshadowwolf 発言しました …
im thinking about camping in my backyard to night. cause theres nothing much to do. i hope the full moon will come out tonight. that will be cool. but i might be alone out there. 投稿されました 1年以上前
alvin33355 コメントしました…
:( 1年以上前
trueshadowwolf コメントしました…
what? 1年以上前
alvin33355 コメントしました…
I wish I was there with mah bro :( 1年以上前
thehumphrey 発言しました …
The night awaits XD 投稿されました 1年以上前
LoneWOLF2272 コメントしました…
yep 1年以上前
thehumphrey 発言しました …
Finally, tomorrow friday 投稿されました 1年以上前
Eziero コメントしました…
its friday night at where i am now 1年以上前
alvin33355 コメントしました…
It's Friday Fri- nevermind -_- 1年以上前
thehumphrey コメントしました…
dont even start XD 1年以上前
SnowDogsFan 発言しました …
Haven't logged in for 5 months. Doubt any of あなた even know who I am, I recognize a few of あなた but most of the members from my time are long gone. I was here in the very beginning, the 125th ファン to join. I was once the biggest influence here, many of あなた called me your "leader" but I was just simply another fan. I really am not a big A&O ファン now, moved on to bigger and better things. Hope all here is well, I kinda miss the old place and decided to take a trip down memory lane. How is everyone? 投稿されました 1年以上前
SnowDogsFan コメントしました…
Wow, the number of ファン here as really grown! Think there was around a thousand when I got banned... 1年以上前
shadowwolf1 コメントしました…
are あなた sure its katealphawolf and how much あなた want to bet he dont remember me 1年以上前
sanman7 コメントしました…
i do! 1年以上前
thehumphrey 発言しました …
Well Thursday...this week is slow 投稿されました 1年以上前
shadowwolf1 コメントしました…
i agree 1年以上前
big smile
Hybred98 発言しました …
WHAT UP PEOPLE, THE NIGHT TIME 狼, オオカミ IS HERE TO CAUSE HELL XD, but really how was everybodys 日 to 日 投稿されました 1年以上前
thehumphrey コメントしました…
doable, what bout u? 1年以上前
mischievous
dontforgetme 発言しました …
THE GAME 投稿されました 1年以上前
dontforgetme コメントしました…
hurr durr あなた just ロスト it 1年以上前
alvin33355 コメントしました…
The rapper? 1年以上前
Ignas357 コメントしました…
^ what 1年以上前
smile
slydog11 発言しました …
こんにちは um who wants a nice golden den? if interested message me または on meebo 投稿されました 1年以上前
shadowwolf1 発言しました …
do ya even know its mating season 投稿されました 1年以上前
thehumphrey コメントしました…
for オオカミ this over, cause it only happens in winter....its spring where the pups are born 1年以上前
dontforgetme コメントしました…
do あなた even lift 1年以上前
thehumphrey コメントしました…
but then again, オオカミ dont rely on calendars XD 1年以上前
sunny
SexyRenamon 発言しました …
How are u all ^W^ who wants a hug! *holds out arms * 投稿されました 1年以上前
Vyeshu コメントしました…
I'm fine and who doesn't wants a hug? :) 1年以上前
shadowwolf1 コメントしました…
im good 1年以上前
SexyRenamon コメントしました…
hehe hello *turns around and hugs u very tight * 1年以上前
meh
trueshadowwolf 発言しました …
... ladies and gentemen.... ive... been thinking alot latly... about spirit heart... im thinking about getting rid of them all and 削除 them... all the ideas... all the stories... also the club... so enjoy the 記事 while あなた still can... cause they arnt going to be here forever... sorry... the reason its going to be gone is cause... im usually afraid that some people might still and might fall to the evil hands... so... im sorry 投稿されました 1年以上前
trueshadowwolf コメントしました…
but at 秒 thought... i might make a remake... but im going to keep the ideas to my self... 1年以上前
trueshadowwolf コメントしました…
and also i just keep struggling on making more... theres no もっと見る ideas.... so no もっと見る spirit heart... 1年以上前
trueshadowwolf コメントしました…
yeah... i can see that... no cared for spirit heart... 1年以上前
cool
LoneWOLF2272 発言しました …
https://soundcloud.com/dj-henrey here. my 音楽 投稿されました 1年以上前
dontforgetme コメントしました…
insta dislike cuz nazi 1年以上前
LoneWOLF2272 コメントしました…
wow lol i am a nazi furry. i belive in soley the ideologies of the nationalist socialist and believe with the right fuhrer. We can achieve utopia. but thats just me. also u two calm down no drama today 1年以上前
ilovepokemon3 コメントしました…
.....Sorry, brother................. 1年以上前
smile
kate_humphrey23 発言しました …
Hello :) Remember me? 投稿されました 1年以上前
katelover14 コメントしました…
I remember あなた XD 1年以上前
dontforgetme 発言しました …
あなた just wasted a 秒 によって 読書 this, yet あなた continue to read this whole message wasting even もっと見る seconds, i ask あなた to stop 読書 now, why are あなた still 読書 wtf, ooh wow あなた just dont listen to me and ignore huh, stop reading, あなた just wasted a lot もっと見る 秒 lol, 投稿されました 1年以上前
thehumphrey コメントしました…
now あなた wasted もっと見る 秒 によって 読書 my コメント XD 1年以上前
Charlie_Barkins 発言しました …
How's everyone doing?ill be on this week everyday between 3:15 too sometimes 5 am in the morning so if u want to talk that's the best time and as an FYI I might be leaving ファンポップ I am still debating..... 投稿されました 1年以上前
dontforgetme コメントしました…
okay 1年以上前
thehumphrey 発言しました …
hm.... 投稿されました 1年以上前
dontforgetme コメントしました…
hmmmmm..... 1年以上前
katelover14 コメントしました…
HMMMMMMMMMMMMMMMMM....................... 1年以上前
thehumphrey 発言しました …
how あなた read a few chapters of the history book and come out centuries smarter 投稿されました 1年以上前
thehumphrey 発言しました …
That moment when....I forgot.... 投稿されました 1年以上前
Canada24 コメントしました…
Twice.. 1年以上前
thehumphrey コメントしました…
actually 4 times XD 1年以上前
thehumphrey コメントしました…
wait what was i talking about again? 1年以上前
Vyeshu コメントしました…
idk I forgot what the hell あなた wrote 1年以上前
shadowwolf1 発言しました …
あなた guys still know that im not leaving im staying 投稿されました 1年以上前
dontforgetme コメントしました…
k 1年以上前
dontforgetme コメントしました…
stoners :| 1年以上前
pinkmare コメントしました…
@shadowwolf1 sure :) 1年以上前
thehumphrey 発言しました …
That moment when everyone's asleep and kids are studying...it like the start of industrialization all over again :D (for those of you:it was before child labor laws) XD 投稿されました 1年以上前
cool
slydog11 発言しました …
こんにちは sup everyone um what happens if slydog(me) bumped into Kim? i just bored so yea 投稿されました 1年以上前
thehumphrey コメントしました…
we get a nuclear explosion XD 1年以上前
slydog11 コメントしました…
XD 1年以上前
smile
dontforgetme 発言しました …
i feel like getting an interesting discussion started, so tell me, what is your view on weed, abortion and sex before marriage 投稿されました 1年以上前
kateandme コメントしました…
Weed almost killed me, abortion is stupid!!! あなた can kill a kid that never had a chance yet あなた can't defend yourself with a gun!!!??? WTF!!! and sex before marriage... no comment... 1年以上前
Ignas357 コメントしました…
No, he was comparing how US is planning to ban guns, yet abortion is legal 1年以上前
dontforgetme コメントしました…
ooh lol 1年以上前
shadowwolf1 発言しました …
i really need to lay off on spicy foods like hot cheetos,jalapinos,hot sause and もっと見る 投稿されました 1年以上前
Vyeshu コメントしました…
for example spikes. 1年以上前
thehumphrey コメントしました…
im getting a ブリトー with hot sauce XD 1年以上前
dontforgetme コメントしました…
my fucks are to rare to give to this stuff 1年以上前
trueshadowwolf 発言しました …
what the fuck ? O.o link 投稿されました 1年以上前
trueshadowwolf コメントしました…
my messages are saying that it was sended to me for 56 years 前 O.o 1年以上前
Ignas357 コメントしました…
Uh-huh. We obviously can get access to your messages with only a link 1年以上前
trueshadowwolf コメントしました…
but still it was wierd 1年以上前
cool
Hybred98 発言しました …
What up people 投稿されました 1年以上前
thehumphrey コメントしました…
あなた know the usually, roof, sky, stress XD 1年以上前
Hybred98 コメントしました…
no, but dontforgetme is high XD 1年以上前
dontforgetme コメントしました…
lol 1年以上前
hmmm
katelover14 発言しました …
Seems like I am one of the old members that are not noticed much anymore. But I don't care much.. 投稿されました 1年以上前
alvin33355 コメントしました…
Dude I still remember you! 1年以上前
pabloescaval コメントしました…
i remember 1年以上前
katelover14 コメントしました…
It's chris Dehuanngs. I was with him once XD 1年以上前
hotkate18 発言しました …
hi guys who is online here?
i know thehumphrey is...(funny guy wolf) 投稿されました 1年以上前
Omega90 コメントしました…
Online, for now. Probably gonna be off on a grand-adventure somewhere! I would bring back souvenirs for everyone, but I guess a pic'll do right? I'll be right back. (By right back I mean "gone for a while") 1年以上前
katelover14 コメントしました…
Still here just hardly.. 1年以上前
slydog11 コメントしました…
that is why i came with this plan...you know what i mean?XD 1年以上前
thehumphrey 発言しました …
Anyone watching The Bible または Vikings on history channel? 投稿されました 1年以上前
thehumphrey コメントしました…
I know right! I cant wait for the 秒 part....and especially for the new testament 1年以上前
Omega90 コメントしました…
I'm back (after 3 months) and I saw Vikings but recorded The Bible. Gonna have to watch it tomorrow. 1年以上前
big smile
Hybred98 発言しました …
こんにちは people, how are あなた guys today 投稿されました 1年以上前
thehumphrey コメントしました…
good, howls bout u? 1年以上前
Hybred98 コメントしました…
im good 1年以上前
thehumphrey コメントしました…
pawsome 1年以上前
Hybred98 コメントしました…
yep, lol 1年以上前
Country_Wolf 発言しました …
Just joined ファン pop. And am a ファン of Alpha and Omega. 投稿されました 1年以上前
hotkate18 コメントしました…
こんにちは hi welcome 1年以上前
TruesexyKate コメントしました…
Welcome. I am still semi-new. I was the 3,400th fan.^^ 1年以上前
humphrey202 コメントしました…
hey! hi! yo! hello and welcome to the pack!! 1年以上前
thehumphrey 発言しました …
sad タイタニック song 投稿されました 1年以上前
shawnroberts コメントしました…
why 1年以上前
thehumphrey コメントしました…
probably cause it was used in a different movie i watched yesterday night 1年以上前
thehumphrey 発言しました …
Sunday 投稿されました 1年以上前
thehumphrey コメントしました…
ikr, lol :D 1年以上前
Vyeshu コメントしました…
I like monday, because I can see that everybody feels the same. A lot of us hate it :) 1年以上前
humphrey202 コメントしました…
fuck monday 1年以上前
Vyeshu コメントしました…
yeah, I see I think same as others here, that's why I 愛 monday xD 1年以上前
cool
LoneWOLF2272 発言しました …
こんにちは guys got my internet back after a whole year..so ill be on もっと見る 投稿されました 1年以上前
thehumphrey コメントしました…
pawsome 1年以上前
shawnroberts コメントしました…
thats great:) 1年以上前
LoneWOLF2272 コメントしました…
now i can make and 表示する u guys my furry techno songs i made XP 1年以上前
alvin33355 コメントしました…
Oh my God hi!!!!!! 1年以上前
thehumphrey 発言しました …
Just finished watching the movie White Fang.....watched it for the 1st time (to bad i didnt get to see the 1st hour) but it was sad and good at the same time 投稿されました 1年以上前
Canada24 発言しました …
Has anyone ever heard, によって Crooked Steps, from some band called SoundGround.. I heard it on the radio not long ago, and now I'm in 愛 with it..

And yes.. That's the types of rock/metal I enjoy most.. 投稿されました 1年以上前
Canada24 コメントしました…
I get it from my dad.. Except the heavy ones, like メタリカ and Drowning pool even 1年以上前
LoneWOLF2272 コメントしました…
if u like techno. check out my songs on youtube. imma DJ 1年以上前
Canada24 コメントしました…
techno?... it depends. 1年以上前
thehumphrey 発言しました …
That moment あなた wake up happy its saturday, walk outside, enjoy the view, all calm and stress free, and the remember that u have homework!!! 投稿されました 1年以上前
Vyeshu コメントしました…
And that moment when あなた wake up at Sunday and あなた just know, that you'll have to get back to rutine in a day. 1年以上前
thehumphrey コメントしました…
lol, true :D 1年以上前
LoneOmega コメントしました…
The moment あなた wake up on a saturday...and have to go to school, because your school has classes on saturdays 1年以上前
Vyeshu コメントしました…
True too 1年以上前
Ignas357 発言しました …
Just pointlessly spammin' a wall. 投稿されました 1年以上前
Vyeshu コメントしました…
SPAM CLEAN - aslo pointless xD 1年以上前
mischievous
Sexywolf69 発言しました …
hiya guys^^ *howls sexy* how are ya? 投稿されました 1年以上前
kateandme コメントしました…
Good^^ You? 1年以上前
Sexywolf69 コメントしました…
i'm goodnever been better 1年以上前
Sexywolf69 コメントしました…
lol 1年以上前
meh
alvin33355 発言しました …
Notice anything fishy?

Where's Janice? :/ 投稿されました 1年以上前
thehumphrey コメントしました…
ya, she hasnt been here in a while (depends how u define while XD ) but u know this club is active and off the ground so i guess well keep rollin, just look at Belgium "Belgium's 250 days without a national government" no one has to lead for stability :D 1年以上前
alvin33355 コメントしました…
Yea but she pack leader, I'm a bit worried :( 1年以上前
alvin33355 コメントしました…
Thanks btw. 1年以上前
smile
shawnroberts 発言しました …
Hi how's everyone 投稿されました 1年以上前
alvin33355 コメントしました…
Good ^^ 1年以上前
thehumphrey コメントしました…
goody good....ok what i just did there scred me....lemme start over....im doin great howls bout あなた XD 1年以上前
shawnroberts コメントしました…
good:) 1年以上前
Vyeshu 発言しました …
link 投稿されました 1年以上前
pabloescaval 発言しました …
hi guy, hows it going 投稿されました 1年以上前
thehumphrey コメントしました…
good, howls bout u? :D 1年以上前
alvin33355 コメントしました…
Great. The iPhone is the reason I'm still here lOl 1年以上前
thehumphrey コメントしました…
fine tipped XD...what no response....i guess thats a dead joke....knee slapper XD 1年以上前
Humphrey__13 発言しました …
Wow....this place grew since the last time I visited this place. I only see one senior member I remember from my days, Slydog, I see he is still rockin' this club. 投稿されました 1年以上前
thehumphrey コメントしました…
ya, but its the newbees who keep this movin 1年以上前
Humphrey__13 コメントしました…
Yeah, I see that. Well the sad part, is that there is a huge number of fake fans. What I mean, is people with もっと見る then one account liking the club...so it is hard to know the true number of users who liked this club. 1年以上前
thehumphrey 発言しました …
That moment when あなた see something and cant recover XD 投稿されました 1年以上前
humphrey202 コメントしました…
no kidding. i read a クリーピーパスタ a little while 前 and i still cant stop thinking about it..... 1年以上前
alvin33355 コメントしました…
<3 creepypasta. 1年以上前
LoneOmega コメントしました…
クリーピーパスタ are cool...I 愛 読書 them late at night x3 1年以上前
humphrey202 発言しました …
こんにちは guys! long tie no see. anything change alot? any new fans? 投稿されました 1年以上前
Layla33 コメントしました…
wel im kinda new 1年以上前
alvin33355 コメントしました…
We've got quite a bit of new ファン here :D how are you? 1年以上前
humphrey202 コメントしました…
ok guys, i am planning on 書く some stories (articles) for this club.and i want to hear what do あなた good people out there want to read (friggen questionmark button not working........). my stories will probably have about 3-4 chapters, so dont be dissapointed when i realese one. also they are going to be prtty short, too. sorry. 1年以上前
zzz
slydog11 発言しました …
こんにちは guys what's going on? 投稿されました 1年以上前
alvin33355 コメントしました…
You're still here? 1年以上前
slydog11 コメントしました…
yeah 1年以上前
slydog11 コメントしました…
because i have new mate now..so um yea i'm staying here 1年以上前
smile
shadowwolf1 発言しました …
こんにちは everyone whats happining 投稿されました 1年以上前
tigertank2000 コメントしました…
well uh nothing 1年以上前
thehumphrey コメントしました…
stuff, stuff, and u guessed it items XD 1年以上前
alvin33355 コメントしました…
Trying to get through school :/ 1年以上前
thehumphrey コメントしました…
ikr 1年以上前
smile
slydog11 発言しました …
well guys i changed my mind i'm staying and still single which now am and can someone help me find me a mate? well if so あなた will get free リスペクト and respect from me! 投稿されました 1年以上前
Layla33 コメントしました…
wat type of girl 1年以上前
slydog11 コメントしました…
ok? 1年以上前
kyla503 コメントしました…
wanted to no wat boy i got her 1年以上前
laugh
TruesexyKate 発言しました …
-Howls- Anyone howl with me? 投稿されました 1年以上前
LoneOmega コメントしました…
I would 愛 to howl with あなた ^-^ * howls* 1年以上前
TruesexyKate コメントしました…
Hello. 1年以上前
thehumphrey コメントしました…
wow kateandlily4eva i will pretend i didnt hear that, and TruesexyKate youre great too :D 1年以上前
worried
slydog11 発言しました …
everyone this is my final hours before departure for leaving ファン to face um yea.....anyone up for rp? before i go? 投稿されました 1年以上前
alvin33355 コメントしました…
:( I'm gonna miss あなた dude...sorry I got no Flash Player. Bye bro :( 1年以上前
sunshinegirl123 コメントしました…
What???? 1年以上前
slydog11 コメントしました…
bye bye 1年以上前
thehumphrey 発言しました …
homework never stops 投稿されました 1年以上前
dontforgetme コメントしました…
on soviet russia, homework hates あなた 1年以上前
dontforgetme コメントしました…
in* ._. 1年以上前
tigertank2000 コメントしました…
yep 1年以上前
thehumphrey コメントしました…
well france has a homework ban...no homework for french students...how lucky!! 1年以上前
sad
slydog11 発言しました …
attention ファン of me i'm going to leve this site soon so um yea bye 投稿されました 1年以上前
slydog11 コメントしました…
it's an honour to meeting あなた all 1年以上前
thehumphrey コメントしました…
wait...why? Come on u are wanted here 1年以上前
slydog11 コメントしました…
no what i'm staying but i'm again because my mate dumped me and now i want help to find one 1年以上前
cool
slydog11 発言しました …
*howls awesome solo* hmmm who here hears this? 投稿されました 1年以上前
slydog11 コメントしました…
just bored 1年以上前
slydog11 コメントしました…
*howls sadly* i'm all alone...i'm done here i'm not staying guys 1年以上前
thehumphrey コメントしました…
...and thats good, exactly my point (i hope) 1年以上前
kateandlily4eva 発言しました …
man ive been so busy, and have had no time to go on anything. i apologize my fellow wolfies. :) i shall bring あなた a freshly hunted caribou when I'm out. :D 投稿されました 1年以上前
thehumphrey コメントしました…
lol XD 1年以上前
kateandlily4eva コメントしました…
i will lol you.... :) 1年以上前
thehumphrey コメントしました…
lol 1年以上前
TruesexyKate 発言しました …
*Howls lonely* I am once again mateless. I left my last mate because he wasn't really my type. 投稿されました 1年以上前
thehumphrey コメントしました…
I am very sorry to hear that, hope youll feel better 1年以上前
Humphry-Real3 コメントしました…
to late she my mate now lol 1年以上前
slydog11 コメントしました…
oh right sorry have fun with her;) sly out 1年以上前
shaddow4 発言しました …
こんにちは guys whats up 投稿されました 1年以上前
thehumphrey コメントしました…
good, howls bout ya 1年以上前
shaddow4 コメントしました…
im good thanks 1年以上前
thehumphrey コメントしました…
good to hear XD 1年以上前
Layla33 発言しました …
anyone online 投稿されました 1年以上前
Vyeshu コメントしました…
Yeah, me :) 1年以上前
dehuanngs 発言しました …
Glad to see nothing have changed 投稿されました 1年以上前
Ignas357 コメントしました…
あなた seem fammiliar... 1年以上前
dehuanngs コメントしました…
あなた remember Dehuang 1年以上前
Ignas357 コメントしました…
I do remember the name, but I'm not sure If I remember you. :I I mean like, who あなた actually are 1年以上前
tigertank2000 発言しました …
layla33 dont mean this in any way of harm put that face on your posts is rarter creepy 投稿されました 1年以上前
thealphaboyz コメントしました…
Not being rude but her pic is cute but yet creepy 1年以上前
Layla33 コメントしました…
ok 1年以上前
tigertank2000 コメントしました…
yep 1年以上前
Layla33 発言しました …
i need a friend to talk with anyone online 投稿されました 1年以上前
Layla33 発言しました …
Haven't been here in a while how are u guys 投稿されました 1年以上前
LoneOmega コメントしました…
Hi, I'm fine ! あなた ? 1年以上前
thehumphrey コメントしました…
howls ya doin :D 1年以上前
Layla33 コメントしました…
im sorry i went to sleep im fine hows ur 日 1年以上前
smile
dontforgetme 発言しました …
i always need to take a piss from the waterfalls in the beginning of alpha and omega 投稿されました 1年以上前
Layla33 コメントしました…
ok 1年以上前
LoneOmega コメントしました…
lol xD 1年以上前
tigertank2000 コメントしました…
yah hump 1年以上前
mattwolf199 発言しました …
To all the old members is Jon still here 投稿されました 1年以上前
dontforgetme コメントしました…
dr dre 1年以上前
alvin33355 コメントしました…
No, Jon was banned last fall :( 1年以上前
alvin33355 コメントしました…
What about Dr. Dre? 1年以上前
katelover14 コメントしました…
Surprisingly I am still here.. 1年以上前
soldierboy7141 発言しました …
God...... I've been inactive for ages.... Please Forgive my inactivity guys..... But I've been really busy. I don't think anyone cares but just to let あなた know.... 投稿されました 1年以上前
dontforgetme コメントしました…
パンケーキ 1年以上前
alvin33355 コメントしました…
It's fine we still remember あなた 1年以上前
thehumphrey コメントしました…
welcome back 1年以上前
smile
TruesexyKate 発言しました …
3,400th fan. 投稿されました 1年以上前
Raindropx コメントしました…
Yep. 1年以上前
thehumphrey コメントしました…
(well then again no one disagreed, bit still...yessss!!!) 1年以上前
Humphry-Real3 コメントしました…
i disagree! lol just joking lol we r nice in the pack ^^ 1年以上前
shaddow4 発言しました …
hi 投稿されました 1年以上前
alvin33355 コメントしました…
こんにちは dude :) 1年以上前
alvin33355 コメントしました…
Friday Friday gotta get down on Friday :D 1年以上前
thehumphrey コメントしました…
dont even think! :D 1年以上前
Canada24 発言しました …
"If anyone is feeling shitty today. Just remember....

*shruggs* that's all I got.. 投稿されました 1年以上前
thehumphrey コメントしました…
well thats uplifting 1年以上前
Canada24 コメントしました…
Isn't it :) 1年以上前
trueshadowwolf 発言しました …
lol, turns out im good at photoshop. we had a contest and me and this kid were tied. we had the best 写真 ever 投稿されました 1年以上前
Ignas357 コメントしました…
Cool. Do this 次 link 1年以上前
Ignas357 コメントしました…
XD 1年以上前
alvin33355 コメントしました…
Wow! Nice!!!!!!!!!!! 1年以上前
heart
hhhahaaaa 発言しました …
alpha and omega 2 I can not wait 投稿されました 1年以上前
Vyeshu コメントしました…
Yes, あなた can. 1年以上前
cool
DevilsWrath 発言しました …
こんにちは hju mur du? 投稿されました 1年以上前
Canada24 コメントしました…
Hyyy gy 1年以上前
DevilsWrath コメントしました…
It's swedish for hi how are you. 1年以上前
thehumphrey コメントしました…
こんにちは :D 1年以上前
DevilsWrath コメントしました…
hey. 1年以上前
shaddow4 発言しました …
whats up guys? 投稿されました 1年以上前
pabloescaval コメントしました…
nothing much 1年以上前
thehumphrey コメントしました…
homework, u? 1年以上前
alvin33355 コメントしました…
Making CD's. harder than あなた think :/ 1年以上前
DevilsWrath コメントしました…
Recording my bands album onto discs. About to work on my 動画 based on my stories. 1年以上前
cool
DevilsWrath 発言しました …
*Brofist* 投稿されました 1年以上前
thehumphrey コメントしました…
*brohug* 1年以上前
thealphaboyz コメントしました…
BlowjobXD 1年以上前
DevilsWrath コメントしました…
Brotail 1年以上前
laugh
slydog11 発言しました …
wazz up guys! 投稿されました 1年以上前
DevilsWrath コメントしました…
War 1年以上前
DevilsWrath コメントしました…
Watching youtube. Failing. 1年以上前
slydog11 コメントしました…
wazzz up!XP 1年以上前
big smile
shaddow4 発言しました …
hi how are あなた guys doing? 投稿されました 1年以上前
Canada24 コメントしました…
I'm well, myself 1年以上前
shaddow4 コメントしました…
thats cool :) 1年以上前
shaddow4 コメントしました…
thats great :) 1年以上前
smile
RealSexyAlpha 発言しました …
Hello im new here and i really like it, please ファン :) 投稿されました 1年以上前
Parasara コメントしました…
Hello!! 1年以上前
Humphry-Real3 コメントしました…
i faned あなた back^^ 1年以上前
slydog11 コメントしました…
i hope you'll like this place! 1年以上前
alvin33355 発言しました …
I 愛 あなた guys and girls, you're the reason I'm here. こんにちは I invented a new smiley: ^ > I call it "curious fur" :D 投稿されました 1年以上前
thehumphrey コメントしました…
i pre-fur furry :D oh wait.... ^> 1年以上前
cool
tigertank2000 発言しました …
so how want my pics....the moive has been out for 3 years and just watched it yester 日 on 2/19/2013 lol 投稿されました 1年以上前
LoneOmega コメントしました…
I watched it for the first time on 12/08/12, one 日 before my birthday xD I think it was my birthday present from life , It's the best movie I've ever watched ^-^ 1年以上前
tigertank2000 コメントしました…
that is cool and big deffent in the time i watch it at and yours 1年以上前
Lexiomega 発言しました …
yo! if your my ファン 登録する this club >>>> link <<<<< thanks!! 投稿されました 1年以上前
Canada24 コメントしました…
I did :) 1年以上前
alvin33355 コメントしました…
I did too :D 1年以上前
tigertank2000 コメントしました…
me to 1年以上前
Parasara 発言しました …
I'm new here...... 投稿されました 1年以上前
Canada24 コメントしました…
Hello 1年以上前
Parasara コメントしました…
Oh no!!! I was gonna say "Thank you" but I did wrong... 1年以上前
DevilsWrath コメントしました…
It's alright. Don't worry. 1年以上前
thehumphrey 発言しました …
* solemn native flute 音楽 while studying history* works well 投稿されました 1年以上前
kateandme コメントしました…
true! 1年以上前
big smile
slydog11 発言しました …
who here listens to the soundtrack of alpha and omega? because i do^^ 投稿されました 1年以上前
ActualAlphaKate コメントしました…
Me! 1年以上前
slydog11 コメントしました…
lol 1年以上前
thehumphrey コメントしました…
pawsome 1年以上前
alvin33355 発言しました …
お気に入り rapper?? Mine is 2Pac <3 投稿されました 1年以上前
Lexiomega コメントしました…
kid cudi :D 1年以上前
alvin33355 コメントしました…
Kid Cudi is awesome!!! I always listen to him if I want to Tripp ;) 1年以上前
big smile
shaddow4 発言しました …
こんにちは whats up 投稿されました 1年以上前
LoneOmega コメントしました…
こんにちは ! What's up friend ? 1年以上前
kateandme コメントしました…
:p 1年以上前
shaddow4 コメントしました…
lol :) 1年以上前