アルファ&オメガ Wall

ウォールのエントリー全1901-1910件中21068 件を表示中

anubis210 発言しました …
theres one character ive noticed that one on has claimed so i am...im claiming salty as mine 投稿されました 1年以上前
katealphawolf コメントしました…
what? あなた are leaving Tony? 1年以上前
HumphreyAlpha コメントしました…
How could you! 1年以上前
anubis210 コメントしました…
what...god no i wont leave tony..i just claim salty as a friend 1年以上前
heart
anubis210 発言しました …
can i just say....i <3 Tony 投稿されました 1年以上前
hank666 コメントしました…
can i just say......i <3 hutch, but not in that wy. 1年以上前
anubis210 コメントしました…
haha people should remember i was one of the first to actually use this club and made tony mine so theres only one, no one can even have the clones he belongs to me! 1年以上前
HumphreyAlpha コメントしました…
I ever hear that someone has a clone of my Scar, there's gonna be some serious issues. If I have to, I will call in a tactical nuke, but I would prefer not to. No one clones Scar and gets away with it as long as there is breath in my lungs and blood in my veins! 1年以上前
The14Rusty 発言しました …
This Is RustyandJuneP's Back-up account so, If I Get Blocked and/or suspended, I Will Use This Account. 投稿されました 1年以上前
hank666 コメントしました…
why would u neeed this account, if u dont do anything wrong u wont have to worry about it, but こんにちは if u want one, u can have one. 1年以上前
cool
hank666 発言しました …
ive created club または my A&O zombies!! its called "Alpha and Omega Zombies!!". 登録する please if u r a fan! 投稿されました 1年以上前
hank666 発言しました …
hey, im with my dad for a week so im not at ホーム and i wont be on alot, but right now im on from a constrution site!! 投稿されました 1年以上前
HumphreyWolf11 発言しました …
trying to write my chapter 投稿されました 1年以上前
katealphawolf 発言しました …
Life with Kate part 23 is up, enjoy if あなた can
投稿されました 1年以上前
thealphaboyz コメントしました…
cool 1年以上前
HumphreyAlpha 発言しました …
(678) 803-3499
This is Scars number 投稿されました 1年以上前
HumphreyAlpha コメントしました…
Yes 1年以上前
Alphaman 発言しました …
thumbs up if kates hotter than Lily 投稿されました 1年以上前
thealphaboyz コメントしました…
me! 1年以上前
katealphawolf コメントしました…
same here, i live with Kate. We eat, sleep, mate, and the 一覧 goes on and on! Lilly is cute though 1年以上前
HumphreyWolf11 コメントしました…
Me 1年以上前
Alphaman コメントしました…
24/7 me and kate 1年以上前
Alphaman 発言しました …
It's time to party everyone. Howl at the moon with your mate . 投稿されました 1年以上前
LIL-Humphrey コメントしました…
ahooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo 1年以上前
Alphaman コメントしました…
Ahooooooooooooooooooooooooooooo 1年以上前
Wolfman32 コメントしました…
I Say A AHOOOOOOOOOOOOOOOOOO AHOOOOOOOOOOOOOOOO 1年以上前
Alphaman 発言しました …
I loVe Alpha and Omega ecxept for the part were my little cousin who is 3 watches it like everyday. I know like every line 投稿されました 1年以上前
katealphawolf コメントしました…
lol i have not watched it in weeks and still know every line! XD 1年以上前
thealphaboyz コメントしました…
me too 1年以上前
Alphaman 発言しました …
Yo I just Found some crazy crap from skyline if u look real close theres and Alpha and Omega 2 poster. lol weirdness 投稿されました 1年以上前
katealphawolf コメントしました…
where is this at? 1年以上前
Alphaman コメントしました…
In skyline the movie right as they run to the roof a accidentally hit the pause and found it 1年以上前
katealphawolf コメントしました…
oh, u should see if あなた can take a screencap of it and post it here! i have never watched skyline 1年以上前
Alphaman コメントしました…
I do this from my iPod sorry I can't 1年以上前
CandoAlpha 発言しました …
WHUD UP PEEPS
投稿されました 1年以上前
EightySix コメントしました…
CANDOOOOO!!!! Bored! Chat now? Yes? YES?! 1年以上前
CandoAlpha コメントしました…
lol alright alright あなた damned excitable Beta! 1年以上前
CandoAlpha コメントしました…
Alight, I'm leaving for a while. Catch あなた later, Pack. 1年以上前
angry
boltfan2011 発言しました …
omg i swear i hate when people drive 20 miles below the speed limet come on at least do the speed limet good thing i have a truck because i wanted to spin every body out no need to go that slow 投稿されました 1年以上前
hank666 コメントしました…
if thats what im gonna deal with when i drive, oh god! 1年以上前
boltfan2011 コメントしました…
well im leaving the city going on the high so its pretty bad till u get out there it depends where u live and how much trafic there is most people take there time and try not to crash but i dont want to be behind them lol 1年以上前
RustyandJuneP コメントしました…
WOW, yesterday, I Had To Go To The Bathroom AND This Dude In Frount Of Us (Me and My Parents) Was Driving Like 15 Miles Per Hour! 1年以上前
Wolfman32 発言しました …
Alpha and Omega Rules
投稿されました 1年以上前
hank666 コメントしました…
it does!!! 1年以上前
EightySix コメントしました…
wooooo! 1年以上前
Alphaman コメントしました…
Hell yea!!! 1年以上前
Ignas357 発言しました …
I pee on the side of the toilet to make less noise. There, this ウォール needed this one xD 投稿されました 1年以上前
Garth115 コメントしました…
we didn't need to know that Lolz :] 1年以上前
hank666 コメントしました…
i do that too lol 1年以上前
HumphreyWolf11 コメントしました…
Lol! 1年以上前
thealphaboyz 発言しました …
am not comeing back i ファンポップ maybe 投稿されました 1年以上前
Garth115 コメントしました…
ok 1年以上前
Alphaman コメントしました…
Wha?? 1年以上前
hank666 発言しました …
oshwatt または what ever the name was is gone!! :D 投稿されました 1年以上前
thealphaboyz コメントしました…
........ 1年以上前
hank666 コメントしました…
thank u レポート button! 1年以上前
Garth115 コメントしました…
i know i 発言しました not related too 1年以上前
RustyandJuneP 発言しました …
On Sunday, June 27th, At 11:13 AM I Accadentaly Reported This Club insted of The Oshawat Pic, But, hank666 Pervented months of Work Go Down The Drain, So We Should Honer Him in Celibration. 投稿されました 1年以上前
hank666 コメントしました…
IDK if they have seen it yet. butcelebrating me.....i could live with that! 1年以上前
Ignas357 コメントしました…
I dont think admins would 削除 this club just cuz someone reported it 1年以上前
hank666 コメントしました…
yeah 1年以上前
hank666 コメントしました…
they would 1年以上前
crying
RustyandJuneP 発言しました …
CRAP! I Just Reported This Spot when I Was Ment To レポート The Oshawatt Pic, Sorry! 投稿されました 1年以上前
hank666 コメントしました…
what!? 1年以上前
thealphaboyz コメントしました…
why are あなた doing to me plz stop! 1年以上前
hank666 コメントしました…
calm down 1年以上前
smile
hank666 発言しました …
i have just finished a slideshow of my A&O zombies!!!!! and even though i 愛 country, there r a few rock songs i like, and the one in the video is one of them! and i think it fits the pics well. the video is up in the video section. 投稿されました 1年以上前
omegawolf コメントしました…
cool! 1年以上前
metalwolf116 コメントしました…
awesome! 1年以上前
hank666 コメントしました…
that song is one of my お気に入り rock songs besides "riot によって 3 days garce 1年以上前
hank666 コメントしました…
i meant grace 1年以上前
katealphawolf 発言しました …
Have i missed anything big here? Been gone for a little while, not long though. Dad is bringing ホーム a big motorcycle tomorrow for me to practice riding on, it is a 1998 Husaberg FE600 4 stroke! Can't wait to ride it, hopefully it will be the bike I will ride on our Canadian/Alaskan tour 次 summer! Now I will be going off to ベッド with my lovely gf Kate, am exhausted from the weekend and look フォワード, 前進, 楽しみにして to my soft bed, will try and get another LWK updated when I can. 投稿されました 1年以上前
hank666 コメントしました…
an attack of アニメ and unrealted things happened 1年以上前
hank666 コメントしました…
thealphaboyz started thr ランダム stuff 1年以上前
hank666 コメントしました…
i dont hate あなた 1年以上前
HumphreyWolf11 発言しました …
Learning german
Yay 投稿されました 1年以上前
hank666 コメントしました…
i want to learn german 1年以上前
HumphreyWolf11 コメントしました…
あなた do Another thing in common 1年以上前
Ignas357 コメントしました…
And may I ask what are those 14 things in common? xD 1年以上前
RustyandJuneP 発言しました …
Well, It's 12:34 AM Here in East Tennesee, so Good Night! 投稿されました 1年以上前
hank666 コメントしました…
in the crolinas, its 12:42 AM 1年以上前
hank666 コメントしました…
i meant carolinas 1年以上前
EightySix コメントしました…
Throwing in the towel early? Guess its up to us Texans to keep the board running all night. AW YEA. 1年以上前
big smile
arcticwolf07 発言しました …
I just got my Dedicated ファン Award for this spot! WOOT! *does Happy Dance* 投稿されました 1年以上前
hank666 コメントしました…
:D congrats 1年以上前
arcticwolf07 コメントしました…
Thanks, my fellow Omega 4 Life! :) 1年以上前
arcticwolf07 コメントしました…
Hey, thanks! Much appreciated. 1年以上前
josemurcia2 発言しました …
everyday there is something new
first was like the infected 写真 up
then comes もっと見る YouTube videos
then pokemon
then halo
and then the ウォール post that is in chinesse/japaness/korean
all im saying is this club has gon to shit
get mad with me all u want if u dont like this but nobody ever read my stuff so i got no reason to post this 投稿されました 1年以上前
hank666 コメントしました…
the pokemon crap has to go!! 1年以上前
Red_Pyramid206 コメントしました…
I understand your concerns and me and some members in my committee are working on it. 1年以上前
hank666 コメントしました…
yeah 1年以上前
meh
Red_Pyramid206 発言しました …
Damn, the night I get back this place is dead 投稿されました 1年以上前
hank666 コメントしました…
i know 1年以上前
Alphaman 発言しました …
Ello fre thy sës cēme frøm ædr. 杜學 這 投稿されました 1年以上前
hank666 コメントしました…
i couldnt figure out what this said! 1年以上前
RustyandJuneP 発言しました …
こんにちは Guys, The "Lost On The Moon" story will be continued Wendsday 投稿されました 1年以上前
HumphreyAlpha 発言しました …
LWS will not be canceled! I didn't know that there was Wi-Fi where I was. 投稿されました 1年以上前
big smile
Red_Pyramid206 発言しました …
Im back finally! 投稿されました 1年以上前
big smile
LIL-Humphrey 発言しました …
pum pum param, pum pum pum pum parampum XD

link 投稿されました 1年以上前
Ignas357 コメントしました…
Didn't even watch it yet, but let me guess- that trolling アヒル, 鴨 again? xD 1年以上前
Ignas357 コメントしました…
Well, I sure suck at guessing xD 1年以上前
EightySix コメントしました…
parapum indeed. 1年以上前
anubis210 発言しました …
why do people add あなた but dont bother to chat? 投稿されました 1年以上前
anubis210 コメントしました…
あなた ever had that problem? 1年以上前
anubis210 コメントしました…
it dont happen all the time but when it does its annoying 1年以上前
metalwolf116 コメントしました…
metallica1147 is totally ignoring me, not a dicky bird from the dude 1年以上前
HumphreyWolf11 発言しました …
Idiot test #98433343323
If あなた didnt bother to read the number あなた truly are a idiot! 投稿されました 1年以上前
anubis210 コメントしました…
dont need to tell me that 1年以上前
hank666 コメントしました…
im an idiot 1年以上前
Alphaman コメントしました…
暞只是 然後 𦬅 手法 1年以上前
HumphreyWolf11 発言しました …
anyone seen people that only use two fingers to type XD
lol they fail 投稿されました 1年以上前
anubis210 コメントしました…
i could type あなた a full sentence with in 5 秒 1年以上前
hank666 コメントしました…
i type with 2 fingers!!!!! 1年以上前
CandoAlpha コメントしました…
lol. His SPELLING on the other hand.... 1年以上前
HumphreyWolf11 発言しました …
Typing on a laptop at 12:42AM With school 7 hours away
What am i doing! 投稿されました 1年以上前
hank666 コメントしました…
way to go 1年以上前
HumphreyWolf11 発言しました …
Who can type really fast because i can! 投稿されました 1年以上前
hank666 コメントしました…
i can i can i can 1年以上前
HumphreyWolf11 発言しました …
I Can imagine Kate as a sundae
Vanilla icecream with キャラメル sauce and Sprinkles on top!
XD 投稿されました 1年以上前
hank666 コメントしました…
and humphrey would be? 1年以上前
HumphreyWolf11 コメントしました…
Uhhh errrr is there gray icecream XD XD XD 1年以上前
LIL-Humphrey コメントしました…
this would be great! finaly anyone who wants, can eat kate! XD 1年以上前
omegawolf 発言しました …
Hey! no contest now. :-|
投稿されました 1年以上前
hank666 コメントしました…
what contest? 1年以上前
alphakatewolf 発言しました …
I've been gone for a week from okehampton and its good to be back!
Anything happen while i was gone? 投稿されました 1年以上前
hank666 コメントしました…
yeah 1年以上前
alphakatewolf コメントしました…
thats really useful. : 1年以上前
HumphreyWolf11 発言しました …
Im online XD 投稿されました 1年以上前
hank666 コメントしました…
XD 1年以上前
Ignas357 発言しました …
I've seen many ランダム stuff here, but pokemon? seriously? 投稿されました 1年以上前
Garth115 コメントしました…
i hate pokemon! 1年以上前
hank666 コメントしました…
it was thealphaboyz..... 1年以上前
EightySix 発言しました …
投稿されました NPLH Chp 38 last night. It went largely unnoticed. To the die-hard fans, thanks guys. 投稿されました 1年以上前
CandoAlpha コメントしました…
Oh SNAP! I gotta go read! 1年以上前
EightySix 発言しました …
Steel unload, final blow
We the 動物 take control
Hear us now, clear and true
Wretches and kings we come for あなた

link 投稿されました 1年以上前
Ignas357 コメントしました…
Linkin Park! *headbang* My fav from the new album 8D 1年以上前
CandoAlpha コメントしました…
Hecks yeah! 1年以上前
thealphaboyz 発言しました …
bye and happy oshawott! 投稿されました 1年以上前
hank666 コメントしました…
:D 1年以上前
thealphaboyz コメントしました…
thats for metallica1147 1年以上前
thealphaboyz コメントしました…
ya 1年以上前
Metallica1147 発言しました …
Just to let everyone know that I will not be online for the 次 few days. I will be in San Jose (WOOT! MY HOMETOWN!) till Tuesday night, stay ホーム a few days, then I'll be on the road again and will spend a whole week in Lake Tahoe. Should be a lot of fun for me, Lilly and my family ^^ Try not to go to crazy while I'm gone. I'll be leaving tomorrow morning. But I will have my laptop in the trip (But will be spending もっと見る time with my family...and Lilly ;) XD) 投稿されました 1年以上前
Metallica1147 コメントしました…
I'll see if I can drop a ウォール post while I'm gone. I'll still be here tonight but tomorrow morning. Yeah, gone on the road ^^ lol 1年以上前
hank666 コメントしました…
have fun man! :D 1年以上前
katealphawolf コメントしました…
shit sorry i was not here to say goodbye on chat, anyway i hope あなた have fun with Lilly, your family, and friends! Have a happy and 安全, 安全です 4th of July! 1年以上前
HumphreyWolf11 発言しました …
Did あなた know
Laptops are not supposed to be on your lap because of the lack of circulation of the air so if it does not get air it will overheat but if あなた do use it on your lap make sure あなた clear any obstacles away from the ファン entrance 投稿されました 1年以上前
hank666 コメントしました…
it also kills your.....im not gonna say it! XD 1年以上前
hank666 コメントしました…
if u have it on your lap and it gets to hot, it will kill ur... 1年以上前
HumphreyWolf11 コメントしました…
Dust your table! 1年以上前
HumphreyWolf11 発言しました …
I Dont want alcohol ever! if anyone tells me to i wont!
i already tasted a sip!
Tastes like nothing! 投稿されました 1年以上前
hank666 コメントしました…
i hate it too, i also hate cigarettes! im straight-edge, meaning ive never done drugs and i never will :) 1年以上前
LIL-Humphrey コメントしました…
i also actually hate alcohol ... but its my graduation today os i drunk .... a little .... to much! sorry guys! its embrassing! i'll never do it again! 1年以上前
smile
Ignas357 発言しました …
Just watched Rio... if あなた havent seen it, go watch it... like right NOW! seriously, it's awesome 投稿されました 1年以上前
hank666 コメントしました…
i wanted to but did't have the chance 1年以上前
Ignas357 コメントしました…
So do that like a "pirate" xD 1年以上前
hank666 コメントしました…
oh lol 1年以上前
hank666 発言しました …
I made a new club for ファン of....Yo mamma Jokes!! the name is "Yo Mama Jokes". 投稿されました 1年以上前
smile
hank666 発言しました …
Can Anymore A&O pics be uploaded, I have looked through all of them and I am running out of ones I can Zombify!! 投稿されました 1年以上前
HumphreyWolf11 コメントしました…
STOP THE ZOMBIFYING PROCESS IT IS DISTURBING! But im serious i dont really like seeing them anymore when i check the ホーム but still continue 1年以上前
hank666 コメントしました…
u don't like them, fine ill stop.....not!! iull contniue posting wether people like them または not! i dont care what oher people think, i do what i want to. 1年以上前
hank666 コメントしました…
no!!!! bad garth115 1年以上前
Metallica1147 発言しました …
あなた know how people get Hi または Drunk off of crack または alcohol? Well let me tell あなた something. I don't need to get hi, drunk, または feel happy with anything like that. When I want to get hi, I listen to Nirvana! Because I tell ya, 次 to heavy metal and rock hard, grunge rock is my most お気に入り ^^

link 投稿されました 1年以上前
HumphreyWolf11 発言しました …
Addicted
Try to stay up till 4AM On fanpop
Failed! 投稿されました 1年以上前
Metallica1147 コメントしました…
I stayed up to 5AM on ファンポップ with one of my フレンズ last summer XD 1年以上前
EightySix コメントしました…
I stay up til 7 a few days a week. BAM. Robot Cowboy. 1年以上前
CandoAlpha コメントしました…
lol at all of あなた 1年以上前
anubis210 発言しました …
they've done it again...alpha and omega 2 is on wiki again....is it true または is it false? 投稿されました 1年以上前
anubis210 コメントしました…
fuck...they even have the cast for it and no tony :( just because dennis hopper died doesn't mean they have to kill him off 1年以上前
anubis210 コメントしました…
its also on other site...up coming 映画 for the 次 5 または so years 1年以上前
anubis210 コメントしました…
yeah i know 1年以上前
UriahA 発言しました …
Lol, I went on another ボート trip so I wasn't on for a few days 投稿されました 1年以上前
omegawolf コメントしました…
LOL, that sound like fun! i haven't any time to go trip because my homework! XD 1年以上前
UriahA コメントしました…
lol 1年以上前
Garth115 コメントしました…
last time i was on a ボート i waz on a six 時 cruise 1年以上前
omegawolf 発言しました …
What are あなた doing on this weekend? I have a lot of homework and i have to do it. lol XP 投稿されました 1年以上前
katealphawolf コメントしました…
do あなた go to school 年 round または something? I graduated May 29th but will miss it a little but not much lol 1年以上前
Garth115 コメントしました…
congrats 1年以上前
Metallica1147 発言しました …
Hmmm as I'm watching wrestling right now I wonder something. What would Lilly be like if she was a wrestler. I know she's not a fighter, but idk, seeing Lilly whering sexy tights with a sexy 上, ページのトップへ fighting other women doesn't seem like a bad idea ^^......Ohhh no. As I was typing this Lilly was right behind me, and I'm still typing even though she's right here lol and I'm still going to post this as she's right behind me and saw everything I typed.....*Clicks the post button* 投稿されました 1年以上前
hank666 コメントしました…
link 1年以上前
Metallica1147 コメントしました…
linkThe Miz is AWESOME! あなた just don't want to admit it ^^ 1年以上前
hank666 コメントしました…
link sure he is "awesome" 1年以上前
HumphreyWolf11 発言しました …
. 投稿されました 1年以上前
Ignas357 コメントしました…
Hardcore spam attack! xD 1年以上前
hank666 コメントしました…
XD 1年以上前
Ignas357 発言しました …
Leaving to Krakow tommorow for a few days, but they should have wifi @ the hotel so it's all good. But just in case- cya later! and now some sleep... 投稿されました 1年以上前
sad
HumphreyWolf11 発言しました …
I Finished my Guardians of gahoole series Its so sad
*Crys*
NOW I CANT READ ANYTHING INTERESTING
Also the ending was Sad :( 投稿されました 1年以上前
hank666 コメントしました…
D': sad!! lol i havn't read it yet. 1年以上前
HumphreyWolf11 コメントしました…
Thats Legends of the guardians lol 1年以上前
Ignas357 コメントしました…
Actually it's "Legend of the guardians - owls of gahoole" lol 1年以上前
Ignas357 発言しました …
Now, I have an idea wich I had for years, though I dont know if it's possible. Anyway I'm thinking of inventing a "dark light". Imagine: It's daytime, and あなた want to sleep, but あなた cant do that because of the daylight (and あなた have nothing to cover your windows with), so あなた just turn the dark light on and BAM! the room goes dark! xD 投稿されました 1年以上前
Garth115 コメントしました…
that would be awesome! :) 1年以上前
HumphreyWolf11 コメントしました…
Now i could sleep in the morning yay! 1年以上前
hank666 コメントしました…
that sounds awesome! 1年以上前
katealphawolf 発言しました …
i was just looking at someone's ランダム プロフィール and they had 222 medals! 15 of them were Fanatics too, i could never get that many unless i was on here 24/7 i don't think! lol 投稿されました 1年以上前
Metallica1147 コメントしました…
I have a friend on here who has that many メダル (or was it more?) I forgot but point is she has a LOT of メダル XD 1年以上前
hank666 コメントしました…
DAMN!!!!! 1年以上前
Garth115 コメントしました…
my friend has 623 fans! 1年以上前
omegawolf 発言しました …
YAWWN..Hello everybody, my classroom is so bored, isn't it? :P 投稿されました 1年以上前
hank666 コメントしました…
it must be 1年以上前
Garth115 コメントしました…
i Hate school!!!! 1年以上前
HumphreyWolf11 コメントしました…
Hate is a strong word Garth115 1年以上前
kates-mate101 発言しました …
for my 最近 ウォール post, nun nun nun nun na... I meant, I grad from grade 8... lol I started a 年 late. 投稿されました 1年以上前
kates-mate101 コメントしました…
School that is 1年以上前
katealphawolf コメントしました…
i never graduated from the 8th grade 1年以上前
hank666 コメントしました…
what? 1年以上前
HumphreyAlpha 発言しました …
Life With Scar Part 19 is live! 投稿されました 1年以上前
Garth115 コメントしました…
cool i'll read it 1年以上前
HumphreyAlpha コメントしました…
lol 1年以上前
Garth115 コメントしました…
did u watch it? 1年以上前
Garth115 発言しました …
i made an 記事 Yaaayyyy!!! 投稿されました 1年以上前
Garth115 発言しました …
こんにちは guys look at my お気に入り リンク 投稿されました 1年以上前
HumphreyWolf11 発言しました …
After confusing my brain for a week it does not know whether to use my right hand または left to pick stuff up XD 投稿されました 1年以上前
Garth115 コメントしました…
Ha! Srry 1年以上前
heart
SweetsOmega 発言しました …
Goodnight, Everybody! Thank あなた SO much for your kind コメント on my newest article! You're the greatest! 投稿されました 1年以上前
hank666 コメントしました…
I know we are :) 1年以上前
Garth115 コメントしました…
oh Hank bye :] 1年以上前
SweetsOmega 発言しました …
Hi, everybody! How are ya all tonight? My Arctic and I are feeling fantastic! It's Thursday night. Know what that means? I'm working on another little present for all of you. I'll let あなた know when it's ready. 投稿されました 1年以上前
Metallica1147 コメントしました…
あなた just 愛 saying "Fantastic" Don't you? XD 1年以上前
SweetsOmega コメントしました…
Why, yes, I do! Hee-hee! My 秒 記事 is up, now. I hope ya all enjoy it! 1年以上前
Metallica1147 発言しました …
あなた know what I noticed? Most of the people that use this spot, are guys! XD (A girl comes on here maybe a few times) Gez, I wonder if this has to do with anything of why we always talk to about doing the オオカミ from this movie. :P XD 投稿されました 1年以上前
katealphawolf コメントしました…
haha i wonder! XD 1年以上前
hank666 コメントしました…
I think I can only name a hadful of girls! 1年以上前
wolflove2 コメントしました…
I can get あなた all except a condom I'm a 狼, オオカミ but We can get あなた that 1年以上前
RustyandJuneP 発言しました …
It's Soooo ironic! I Made ファン Art, Downloaded Some Pictures and Made a Story But Never accually get to watch the movie(yet)!
Your Reaction: SAY WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT 投稿されました 1年以上前
HumphreyAlpha 発言しました …
In this order, this is what we've decided on for names for the pups.
Girls: Scarlett, Jenna, Hayden, Thasia
Boys: Jon, Griffin, Cujo, and Cliff 投稿されました 1年以上前
HumphreyAlpha コメントしました…
Don't ask me why on Cujo. That was one of Scar's choices. 1年以上前
katealphawolf コメントしました…
yay one of them is named after me! lol 1年以上前
HumphreyAlpha コメントしました…
Yep 1年以上前
anubis210 発言しました …
2 bears are eating a clown and one of the bears say "does this taste funny to you? 投稿されました 1年以上前
hank666 コメントしました…
*crickets chriping* 1年以上前
anubis210 コメントしました…
lols 1年以上前
metalwolf116 コメントしました…
Halalua 1年以上前
smile
hank666 発言しました …
I made a new club! its name is "The Right To くま, クマ Arms". i enjoy that right! 投稿されました 1年以上前
katealphawolf コメントしました…
Amen brother! If they ever come and try to take ours, they had better bring theirs... 1年以上前
hank666 コメントしました…
im gonna use the 2nd ammendment maturly....well, maybe not! 1年以上前
CandoAlpha コメントしました…
waka waka 1年以上前
Garth115 発言しました …
anybody want 林檎, アップル juice? 投稿されました 1年以上前
katealphawolf コメントしました…
オレンジ ジュース is better! XD 1年以上前
Garth115 コメントしました…
ok here *gives* 1年以上前
Garth115 コメントしました…
i oviesly have A PROBLEM 1年以上前
EightySix 発言しました …
NPLH Chapter Three Seven - hot off the presses. G'night folks. 投稿されました 1年以上前
HumphreyWolf11 発言しました …
link
アヒル, 鴨 song XD
Do あなた have any grapes? 投稿されました 1年以上前
EightySix コメントしました…
bop bop bop bop badadop. 1年以上前
EightySix コメントしました…
*whispers* and he waddled away... 1年以上前
Garth115 コメントしました…
the story of how u were born Lolz 1年以上前
Ignas357 コメントしました…
When watching, I always get the feeling I'm becoming もっと見る stupid at every 秒 xD 1年以上前
HumphreyAlpha 発言しました …
Okay, due to censorship issues, I was forced to censor a part of Life With Scar: Part 17. If I get 20 yes's on the ファン pick created によって arcticwolf07, I'll make the uncensored version available. 投稿されました 1年以上前
katealphawolf コメントしました…
it did not seem that bad to me, were people getting after ya for it? 1年以上前
HumphreyAlpha コメントしました…
No, I chose to censor it cuz it might offend people 1年以上前
HumphreyAlpha 発言しました …
Hey, HumphreyWolf11, can あなた back off on the posting so much? I'm trying to promote something and I need people to see it on the ウォール so that they can find out about it. 投稿されました 1年以上前
HumphreyWolf11 コメントしました…
Okay i will try*Posts 100 posts* 1年以上前
HumphreyAlpha コメントしました…
There is no trying. There is doing. 1年以上前
hank666 コメントしました…
him not posting alot? thats impossible! 1年以上前
HumphreyWolf11 発言しました …
Hank are あなた there? 投稿されました 1年以上前
hank666 コメントしました…
yeah 1年以上前
HumphreyWolf11 コメントしました…
Og 1年以上前
HumphreyWolf11 コメントしました…
Oh 1年以上前
HumphreyWolf11 発言しました …
I Like the squelch of mud
I Don't no it occupies my boredom 投稿されました 1年以上前
hank666 コメントしました…
RANDOM!!! lol 1年以上前
HumphreyWolf11 コメントしました…
lol 1年以上前
hank666 コメントしました…
link 1年以上前
big smile
hank666 発言しました …
A&O Zombies Part 5 is up!!!!!! and this is the last part of the series, sorry but i wanted a short but good series. 投稿されました 1年以上前
HumphreyWolf11 コメントしました…
あなた there? 1年以上前
hank666 コメントしました…
yeah, i wuz doing a zombie pic!@ 1年以上前
AlphaWolfCurt コメントしました…
yer oooo shivers but its a good pic 1年以上前
EightySix 発言しました …
link I'm in 愛 with this song. 投稿されました 1年以上前
Ignas357 コメントしました…
I think we're inlove with the same song... 1年以上前
Garth115 発言しました …
could we have a pack または something? i don't have a Pack 1123 投稿されました 1年以上前
EightySix コメントしました…
A pack. A band of brothers. A functional group strung together によって all they have in common, and even the things they don't. I like the idea. 1年以上前
Garth115 コメントしました…
good 1年以上前
Garth115 コメントしました…
sure i guess 1年以上前
kates-mate101 発言しました …
Well, I'm here for the first in a while. I've just been busy with school, my paper route, and my girlfriend on 上, ページのトップへ of that. She's been moody this week. I did an experiment and I think it's that "time" of the month.
Grad is in 6 days, and the 食 is piling up! Carly and I are staying together, (Class-wise and relationship wise) So it's all good... Keida won't be updated as much however... 投稿されました 1年以上前
hank666 コメントしました…
I was wondering why u didn't post recently. 1年以上前
Garth115 コメントしました…
こんにちは hank :[ 1年以上前
hank666 コメントしました…
hhmm..... 1年以上前
smile
LIL-Humphrey 発言しました …
Hello at all, sorry guys won‘t be able to コメント and post that much for some time cause i‘m on a trip to hamburg city to watch the lion king musical. 投稿されました 1年以上前
Garth115 コメントしました…
oh cool ok have fun :] 1年以上前
LIL-Humphrey コメントしました…
thanks 1年以上前
LIL-kate コメントしました…
iv seen that at ロンドン 1年以上前
katealphawolf 発言しました …
today has been a pretty good 日 overall! took the 上, ページのトップへ off the Bronc and got some もっと見る stuff done on the jeep! I just got done showering but Kate made the mistake of dropping the soap this time! XD So we had some brief fun before I go to work lol. I should be on later tonight. After work I have to get some yardwork done and idk how long that will take. 投稿されました 1年以上前
Garth115 コメントしました…
Dude!!! ............ Nice how long 1年以上前
katealphawolf コメントしました…
about 20 分 is all 1年以上前
Garth115 コメントしました…
oh ok like i say enjoy it while it lasts 1年以上前
metalwolf116 コメントしました…
Best fun that can be had is held with a hot naked babe in the shower, trickling water sliding down her heaving breasts, または us that just my experience ;) 1年以上前
Ignas357 発言しました …
So I was driving in car with my parents, and JB's "baby" comes on the radio. I thought I'd ask my mom "who is 歌う this (gender)". And as I expected, the answer was "female" xD 投稿されました 1年以上前
CandoAlpha 発言しました …
boy oh boy what a day! time to unwind a little bit. People in the club HOLLAAAAA
投稿されました 1年以上前
Metallica1147 コメントしました…
HI CANDO! :D 1年以上前
Garth115 コメントしました…
ha! 1年以上前
CandoAlpha コメントしました…
lol 1年以上前
Ignas357 発言しました …
R.I.P Ryan Dunn. Jackass wont be the same withouth you. 投稿されました 1年以上前
Garth115 コメントしました…
it's true :[ 1年以上前
hank666 コメントしました…
did he die? 1年以上前
HumphreyWolf11 コメントしました…
Oh 1年以上前
HumphreyWolf11 発言しました …
i dont know how but the club seems to creep and get もっと見る ファン every 日 0.o 投稿されました 1年以上前
hank666 コメントしました…
thats good.....right? 1年以上前
HumphreyWolf11 コメントしました…
Yep 1年以上前
hank666 コメントしました…
:D 1年以上前
AlphaWolfCurt コメントしました…
we rock woooohhh!!! 1年以上前
big smile
hank666 発言しました …
link
ランダム song i had in my head! 投稿されました 1年以上前
big smile
Metallica1147 発言しました …
Finally! I got the internet for my Wii to work! Now I can go online on my Wii while I play games and finally I can play Black Ops online! (I just played now, I need to get use to it again XD) 投稿されました 1年以上前
HumphreyWolf11 コメントしました…
BOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!! 1年以上前
hank666 コメントしました…
why u hating on the wii humphrey wolf>? 1年以上前
wolflove2 コメントしました…
i just do ファンポップ on the pc but as a 狼, オオカミ i can't type know i'm going to go to the living room of janets house she tipes for me so ill watch amarican dad. see ya and don't bother asking me anything for a few hours bye. 1年以上前
Ignas357 発言しました …
Home. Finnaly. I can see that this club has become really ランダム now xD "Wich browser is the best", ランダム 音楽 in 動画 etc. I dont even know if I want to go and look what interesting happened on the ウォール in the past days *looks at HW* xD 投稿されました 1年以上前
EightySix コメントしました…
Yup! Thats what happens with no adult supervision. Anarchy. Its like "Lord of the Flies", cept no one named Piggy has died yet. 1年以上前
EightySix コメントしました…
... YET. 1年以上前
CandoAlpha コメントしました…
HA 1年以上前
hank666 発言しました …
link
welcome to the south! :D
投稿されました 1年以上前
EightySix コメントしました…
I see your yacht club, and raise あなた one country ass; link 1年以上前
big smile
hank666 発言しました …
A&O Zombie Part 4 is up!!!!!!!!!!!!!!!!!! 投稿されました 1年以上前
Garth115 発言しました …
well guys im tired Goodnight everyone! 投稿されました 1年以上前
Garth115 発言しました …
i r bored anybody wanna watch my mario YouTube videos? 投稿されました 1年以上前
Garth115 コメントしました…
go to YouTube type mario's restaurants 1年以上前
Garth115 コメントしました…
guys im tired i'll try to stay up 1年以上前
Garth115 発言しました …
just so u know anything i say offensive is cuz im Drunk *sips wine* 投稿されました 1年以上前
HumphreyWolf11 コメントしました…
Are あなた serious if あなた are 0.o 1年以上前
Garth115 コメントしました…
no no offense to anyone 1年以上前
Garth115 コメントしました…
serious 1年以上前