テイラー・モンセン Wall

Next Previous

ウォールのエントリー全1-10件中28 件を表示中

kiss
vaamp 発言しました …
MY QUEEN. I 愛 HER SO MUCH ♥♥ 投稿されました 1年以上前
big smile
mnstera 発言しました …
I 愛 Taylor. shes awesome and very very beautiful ♥♥ 投稿されました 1年以上前
heart
Locadorable 発言しました …
She's perfect. I 愛 her voice!!! 投稿されました 1年以上前
katie403 発言しました …
i was talking with my boyfriend and he asked me what three famous people would i like 2 hang out with. i 発言しました taylor momsen, nina dobrev, and liz taylor 投稿されました 1年以上前
heart
vinnaty 発言しました …
loooovvvvvvveeeee sooooooooooooooo much, dont need anything to say! 投稿されました 1年以上前
heart
QueenofHorror 発言しました …
Damn she can seriously sing! Compared to other artists out there she is truly amazing 投稿されました 1年以上前
snowwhitesilver 発言しました …
Just watched Paranoid Park! She's a hottie! 投稿されました 1年以上前
rubenalex 発言しました …
she is amazing 投稿されました 1年以上前
cake
FairuzBones 発言しました …
it's July 26th 12.08 here
I'm gonna say
HAPPY BIRTHDAY TAYLOR MOMSEN :)
and it's my birthday too :) 投稿されました 1年以上前
FairuzBones 発言しました …
OMG, I just realized that we were born on the same 日 and same year
July 26th 1993 投稿されました 1年以上前
DiabolikBigMac 発言しました …
I am SOOOOOO in 愛 with this girl! She is amazing. Never saw an episode of Gossip Girl... but The Pretty Reckless are fantastic! 投稿されました 1年以上前
EmyL 発言しました …
"I know I fucked up this time..just give me one もっと見る try.." 愛 this song! 投稿されました 1年以上前
heart
Andressa_Weld 発言しました …
Got my yellow medal! 投稿されました 1年以上前
LilRihanna 発言しました …
愛 all her songs <3 she amazing 投稿されました 1年以上前
el0508 コメントしました…
yea me too!!! :D 1年以上前
EmyL コメントしました…
yeeaaaah , all of them! 1年以上前
ericaaa_marieee 発言しました …
あなた make me wanna die<3 投稿されました 1年以上前
heart
Katt94 発言しました …
あなた make me wanna dieeeeee!!! 愛 that soooong!! 投稿されました 1年以上前
hmmm
vanillaicecream 発言しました …
That's weird ... I got my die-hard medal on this spot.....even though i stopped adding content または being active here for like 6 月 already

I was quite happy with my dedicated medal...I dunno
投稿されました 1年以上前
heart
mcrkilljoygirl 発言しました …
愛 her voice 投稿されました 1年以上前
heart
Andressa_Weld 発言しました …
GOT MY MEDAL HERE! 投稿されました 1年以上前
mcrkilljoygirl コメントしました…
congrats =) 1年以上前
Andressa_Weld コメントしました…
Thanks 1年以上前
laugh
desgrace 発言しました …
i 愛 her look.
and the band.
she is so awesome.
投稿されました 1年以上前
hmmm
clm-anomaly 発言しました …
Could we change the icon? I like the banner, but the brownish tint to the アイコン isn't very attractive. Maybe just change it to the colored version? 投稿されました 1年以上前
viju コメントしました…
Agreed! 1年以上前
x-Sophie-Jade-x コメントしました…
it was the one voted for によって the fans. 1年以上前
x-MissPeter-x 発言しました …
B!TCH, YOUR FUCKING CRAZZZEEEYYYY! 投稿されました 1年以上前
heart
jbieberluver94 発言しました …
I 愛 her band The Pretty Reckless 投稿されました 1年以上前
kiss
quishay 発言しました …
she like another me 投稿されました 1年以上前
caitie_cool 発言しました …
make me wanna die!!!! 投稿されました 1年以上前
heart
SelenaTaylor13 発言しました …
Light Me Up When Im Down

I 愛 Tay Momsen 投稿されました 1年以上前
colouredhazel 発言しました …
The offical video for MMWD is out on iTunes! 投稿されました 1年以上前
heart
JoeJGirl1994 発言しました …
i 愛 anybody named Taylor because my name is Taylor. lol
< 3 投稿されました 1年以上前
belieber5959 コメントしました…
i 愛 her she is awesome!! :P 1年以上前