Damon & Elena Wall

ウォールのエントリー全981-990件中19562 件を表示中

DelenaDiaries 発言しました …
Me and my 2 best フレンズ (Delena) just watched The New Deal...there was a freaking lot of screaming... 投稿されました 1年以上前
TVDbiggestfan 発言しました …
OMG I JUST SAW THE EPISODE AND I'M FREAKING OUT!!!!!! I CRIED WHEN HE KISSED HER!!!!! <33333333 FREAKING LOVED THIS EPISODE!!!!!!!!!! 投稿されました 1年以上前
sophievn コメントしました…
i cried to! it was just epic<3 1年以上前
TVDbiggestfan コメントしました…
I know it was the best tv/movie-kiss I've ever seen! I told myself not to cry but I coulnd't help, especially when they tricked us and I thought that he was gonna leave but then he stops and turns around omg then I knew that he was gonna キッス her and I just 愛 how elena 発言しました that she wouldn't know what to do if he wasn't there and that she closed her eyes when they kissed, it was so obvious that she had been waiting for that moment to happen too! <3<3 1年以上前
heart
rosyn_cullen 発言しました …
I'm completely in 愛 with the song used in the kiss. "Holding on and letting go" によって Ross Copperman. I 愛 it!! 投稿されました 1年以上前
wichitofan コメントしました…
awwwwwww i know me too i 愛 it !!!!!! they always use the best songs for de moments :) 1年以上前
lipglosssexy コメントしました…
im gonna download it anduse it asmy ringtone!! lol 1年以上前
delenasalvatore コメントしました…
Me too. It's been playing in my head all day. 1年以上前
delenaluv 発言しました …
can someone please explain 2 me that if stefan is no longer compelled NOT 2 care, then why is he being a dick 2 elena and not telling her himself about the fake betrayal and saying how much he's loved and missed her. it's as if he ships delena 2 now. did i miss something not that i'm complaining but it just doesn't make sense 2 me. is it all just his guilt? well guilt can only keep u away from ur feelings n who u 愛 4 only so long as damon so beautifully demonstrated last night. time 2 rewatch 投稿されました 1年以上前
itshanya 発言しました …
Best Thing About TVD Writers that they keep their promises they told us they were going to get cozy on the 秒 half and they did 投稿されました 1年以上前
vidvida 発言しました …
I Want More!!! 投稿されました 1年以上前
az0965022 コメントしました…
me too :D lol 1年以上前
wichitofan 発言しました …
OMG I SWEAR THAT キッス KILLED ME !!! it was amazing because exactly the キッス wasnt about lust または passion for me it was もっと見る than that あなた could just tell によって the way they both looked at eachother for me that is love! 愛 is not something あなた try to explain または say it's something that just happens naturally without trying and to me that is Damon and Elena awwwwwwww 愛 them okay ill stop now and breath lol 投稿されました 1年以上前
big smile
az0965022 発言しました …
So in the promo of the 次 episode elena says to stefan "you had me" as in the past. Delena is going to happen 投稿されました 1年以上前
RoseJackDawson コメントしました…
Jeah, that 'had' is very important. 1年以上前
sophievn コメントしました…
I think it would be a heartbreaking scene, but あなた right the "had"is really important ai think after she sad that she really moves on! 1年以上前
damonelenakat 発言しました …
@Kevin Williamson

Thanks for watching everyone. あなた are the best audience ever!!!
1 時 前 投稿されました 1年以上前
damonelenakat 発言しました …
re-watched the SE first キッス just to compare, and now am もっと見る than convinced that DE is endgame, their first キッス was much もっと見る significant, like the way they didn't unlock lips for a while and they both held their breath...then the way elena looked at damon, she was devastated によって the feelings she felt when he kissed her while with stefan, it was like キス any guy on a first date, barely knows him, and looked at him with a smile, but with damon the キッス involved so much deeper feelings 投稿されました 1年以上前
damonelenakat コメントしました…
and she wanted もっと見る and was left smitten and breathless, the way she sighs when he leaves just says it all 1年以上前
Delenarocs コメントしました…
I did that and I felt nothing, and when it was over I sighed in relief. With DE, I kept replaying the scene over and over. I even woke up at 1 am and watched the キッス exactly 7 times. 1年以上前
danibat1 発言しました …
Yup, still smiling like an idiot and it's been 12 hours. 投稿されました 1年以上前
rosyn_cullen コメントしました…
Same here :D 1年以上前
Joy3570 コメントしました…
lol , me too <3 1年以上前
Katherine-P コメントしました…
me too :D *trollface* xD 1年以上前
sophievn コメントしました…
Same here, i'm still rewatching the キッス scene! I think i saw it like 100 times によって now! :D 1年以上前
smile
az0965022 発言しました …
lol 愛 this コメント
"Nowadays Elena is always looking at Damon's lips when he is talking.. She's been waiting for that キッス as well ;)" 投稿されました 1年以上前
RoseJackDawson コメントしました…
Haha :) She waited for this as much as we did. 1年以上前
Smolderholderx 発言しました …
OHHHH MYY GOOODDDDDDDDDDDDD
FINNAAAAAAAAAALLLLLLLLLYYYYYYYYYYYYY
<3 投稿されました 1年以上前
Delenafan2 コメントしました…
I know, right? I saw it and my ハート, 心 was pounding I was so happy!! I was like YAY!!! FINALLY!!! DELENA ALL THE WAY!!! 1年以上前
sophievn 発言しました …
OMG IT FINALLY HAPPEND!!<3<3 I was crying during the scene! And i rewatched like 10000 times! And this is just the beginning! DELENA!!!!<3<3<3 投稿されました 1年以上前
heart
harry_ginny33 発言しました …
the キッス is soooooooooo touching!!!!i was soooooooo crying!!!i have never cried like this be4!!!!the best キッス eveeeeeeer!!!!♥♥♥ 投稿されました 1年以上前
az0965022 コメントしました…
<33333333 1年以上前
RoseJackDawson コメントしました…
Thanks God someone else who cried :) 1年以上前
sophievn コメントしました…
haha you're not the only one i cried to<3 1年以上前
big smile
HaleyDewit 発言しました …
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhh!!!! They KISSED!!!!! 投稿されました 1年以上前
bussykussi コメントしました…
I know I know I know!!!!!!!!!!!! My feelings play crazy! 1年以上前
twinflames コメントしました…
<3333 1年以上前
heart
bussykussi 発言しました …
The 5th of January should be a Delena day!!!! 投稿されました 1年以上前
emmalouisee コメントしました…
that sounds like a good idea ;) 1年以上前
illcarryyouhome コメントしました…
Totally! After 2 and a half seasons we finally got a mutual キッス 1年以上前
loveVD-DS コメントしました…
Agreed ! 1年以上前
laaureenn コメントしました…
AN AMAZING IDEA BABE! 1年以上前
ruda1990 発言しました …
I guess that CW gave us late クリスマス gift ;) <3 投稿されました 1年以上前
az0965022 発言しました …
so after the キッス i think that elena finally found out that she loves damon もっと見る 投稿されました 1年以上前
sophievn 発言しました …
Januari 5th 2012 BEST 日 OF MY LIFE!!!!<3<3<3 投稿されました 1年以上前
heart
LARC 発言しました …
THEY FINALLY KISSED!!!!! 投稿されました 1年以上前
heart
DelenaFan93 発言しました …
So...after watching the DELENA キッス scene (for the 20th time), I noticed the lyrics in the background, here it is
"It's everything あなた wanted, it's everything あなた don't, it's one door swinging open, and one door swinging closed, some prayers find an answer, some prayers never know, we're holding on, let go"
♥♥♥ I 愛 how it's describing Elena's feelings towards Damon! 投稿されました 1年以上前
heart
bussykussi 発言しました …
Thank あなた TVD for this Delena Kiss! THIS MADE MY YEAR! I shiped Delena before so hard and i couldn't imagine that i can ship them harder but after this キッス ...Dam I So Happpyyyyy! This is OUR 年 または better Delena Year! So Proud to be a Delena Fan! 投稿されました 1年以上前
heart
bright_angel 発言しました …
I am in tears!I wanna scream,we finally got ''THE KISS''!It was so beautiful and seems so forbidden the same time! 投稿されました 1年以上前
laaureenn 発言しました …
This made my year! I just keep replaying the moment over and over in my head! Best キッス on tv ever! 投稿されました 1年以上前
bussykussi コメントしました…
OMFG i know!! Best New Years present ever!!!! I'm so proud to be and Delan fan! 1年以上前
loveVD-DS コメントしました…
I watched it like 1000000000 on youtobe :D 1年以上前
bussykussi コメントしました…
me 2!!!!! 1年以上前
laaureenn コメントしました…
haha me aswell! 1年以上前
illcarryyouhome 発言しました …
I just watched the episode and oh my god!!!! My hands are shaking!! They finally kissed! lksd cioxmvc xzhcnv kdfvmiofdklmbklfd 投稿されました 1年以上前
bussykussi コメントしました…
I know how u feel! OMFG it was ...no words to describe it 1年以上前
heart
tweetybugz 発言しました …
OMG this made me cry because i really waited for that kiss.. and finally an EPIC キッス from DELENA.. 投稿されました 1年以上前
heart
az0965022 発言しました …
Guys i can't stop smiling and jumping and fangirling ( starts jumping and fangirling)
Delena 4Ever 投稿されました 1年以上前
loveVD-DS コメントしました…
I can't stop smiling too !!! <3 1年以上前
big smile
mata1987 発言しました …
gyus i have guestion i saw キッス (again) but i dont know way elena say no when damon leave ?i think she wanted that damon stay with her what do あなた think? 投稿されました 1年以上前
az0965022 コメントしました…
Of course she wanted him to stay :D i want another delena キッス lol (starts fangirling again) 1年以上前
overthedges コメントしました…
i can see a kind of "what..?" 1年以上前
heart
MikuChan 発言しました …
yeaah,feel guilty,man,it's totally worth it!!♥ >:D 投稿されました 1年以上前
LostFreak 発言しました …
THE DELENA キッス WAS SOO EPIC!!! FINALLY! I 愛 the writers so much right now and i hope they've realized that this is what the ファン WANT!!!♡ i hope there is coming もっと見る delena kisses. <33333 i'm so happy, i can't wait to the 次 week... SCREW STEFAN, DAMON KISSED ELENA AND SHE LOVED IT. (i mean, just look at her face after the kiss!) 投稿されました 1年以上前
salvatore2 コメントしました…
lol !! 1年以上前
heart
az0965022 発言しました …
DDDDEEEELLLLEEENNNAAAAA IS FINALLY HAPPENING 投稿されました 1年以上前
m_jee 発言しました …
"I do like this scene between Elena and Damon here. He’s flirting, and she’s clearly flirting back, but he’s not putting pressure on her または taking the eye-sex thing to a level that’s inappropriate for a Sunday morning at The Grill. It’s just casual, comfortable, we’re-probably-going-to-bang-eventually flirtation."

- Carina MacKenzie 投稿されました 1年以上前
overthedges コメントしました…
i still don't like Carina anyway... but great コメント ;) 1年以上前
m_jee コメントしました…
how come u don't like her? 1年以上前
damonelenakat コメントしました…
me too i still dislike carina because if あなた read her recap again, she kept on and on about jeremy and how much she cried but the delena キッス she wrote abt it without any emotions, it is clear she can't stand delena but i コメントしました on her recap and rub it into her face and told her, after the キッス i forgot all what happened in the episode and i kept talking abt the キッス 1年以上前
big smile
iceprincess7492 発言しました …
HE KISSED HER!!!!!!!!!!!! ON THE PORCH!!!!!!!!!! WOOOHOOO!!!!!

It was sooooo intense that scene!!!!! they both were staring at each other!!! and Damon was soooo close to her when he said, he thing he wouldn't have to feel guilty about is the thing that he wants... and then... and then he walks away and... and i'm like go back and キッス her!!! and he listened!!! hahaha.... I looooved that kisssss!!!! i was squealing and clapping like a delena fangirl should!!! i wanted her to キッス him again!! 投稿されました 1年以上前
overthedges コメントしました…
she wanted to キッス him again but he left...Good 移動する Damon, "it was just a taste Elena..." =D 1年以上前
iceprincess7492 コメントしました…
hahaha!!! there's もっと見る to come!!! 1年以上前
20cosmogirl 発言しました …
“I thought for one 秒 that I wouldn’t have to feel guilty anymore.” “Guilty for what?” #Elena “For wanting what I want.” #Damon 投稿されました 1年以上前
m_jee コメントしました…
I 愛 that LINE! <3 1年以上前
overthedges コメントしました…
1年以上前
damonelenakat コメントしました…
me too i 愛 that line and the way damon 発言しました was just heartbreaking 1年以上前
Isabella_tran コメントしました…
yup he made my ハート, 心 melt 1年以上前
erika1998 発言しました …
Omg what an amazing episode I loved every 秒 of it. The way Damon stood in front of Klaus when he was speaking to Elena showed how much he cares and does everything to protect her. And they flirting with each other was amazing. And finally the キッス I was screaming the whole time I nearly fainted, It was so amazing there are no words to describe how beautiful it was and amazing. I fell like I'm in heaven right now. 投稿されました 1年以上前
heart
twilightlover73 発言しました …
They.... they...... they.... THEY KISSED!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! can't believe it!!!! Feels like I've been waiting a lifetime for this!!! My life is now honestly complete.
I mean... I mean... I'M REALLY IN HEAVEN!!! 投稿されました 1年以上前
big smile
az0965022 発言しました …
omg omg omg omg omg omg omg omg omg...........damon and elena......................kissed..................omg omg omg omg 投稿されました 1年以上前
heart
mata1987 発言しました …
OMG OMG MY DELENA ハート, 心 IS HAPPY RIGHT NOW I WAIT ON THIS MOMENT LONG TIME AND NOW....KISSSSSSSSSSSSSSS FINALLLLYYYYYYYYY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 投稿されました 1年以上前
heart
NateHeartSerena 発言しました …
I'm so happy Damon told Elena about Stefan. Even though it may put a bump in their relationship it shows how much Damon truly loves her. Season1 Damon wouldnt have told her this. But this Damon, this Damon can't be selfish with her and he was honest <333

The entire porch scene was A.M.A.Z.I.N.G!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

The キッス was epic. EPIC. 投稿されました 1年以上前
Laynaa コメントしました…
It was! I can't stop smiling! 1年以上前
Manonx コメントしました…
I agree with all you've said. I 愛 it that Damon was honest with her; she needed to know that Stefan didn't screw them over. DELENA <3 1年以上前
20cosmogirl コメントしました…
it was awesome 1年以上前
lipglosssexy コメントしました…
The porch scenes are getting better and better :) 1年以上前
20cosmogirl 発言しました …
Will we see him naked in 次 week’s episode? Yes. [Laughs] He’s got a reason to be in a good mood when we come back 次 week. We start the episode with him in the シャワー starting his 日 off with a smile. -julie plec
all i can say is yay. can't wait to see it. 投稿されました 1年以上前
Laynaa コメントしました…
Mmm... Sounds like a great episode :) 1年以上前
20cosmogirl 発言しました …
One of my お気に入り moments of that whole scene, weirdly, is after he kisses her. It’s very clear that her breath has been kinda taken away and that he’s knocked her socks off a little. Then he just looks at her and says “goodnight” and walks away. 投稿されました 1年以上前
20cosmogirl コメントしました…
julie plec 1年以上前
damonelenakat コメントしました…
i 愛 what she says because that is exactly my favourite part as well, the way damon looked at her and was happy and then elena looked like she can't believe what just hit her and she does a deep sigh as damon took away her breath....i 愛 JP she really seems to be a DE ファン cos she has been on twitter since early hours waiting for reactions of the fans, even kevin williamson was on twitter, they knew it was a very special night for the ファン and they wanted to see it :D 1年以上前
heart
Joy3570 発言しました …
"This is a perfect moment -- it mirrors what he thought was their first キッス in the Season 1 finale, and it's not about lust または fear, just about a quiet moment of support and affection." Even Carina admitted it!
Everything's DE and nothing hurts <3 投稿されました 1年以上前
heart
maribou 発言しました …
I guess We should change the Icon!3x10! 投稿されました 1年以上前
20cosmogirl コメントしました…
yup 1年以上前
loveVD-DS コメントしました…
i agree ! 1年以上前
maryam1311 コメントしました…
Agree. <3 1年以上前
vidvida コメントしました…
Definatyly! 1年以上前
20cosmogirl 発言しました …
It felt like their relationship had evolved to the point where it wasn’t something that Elena would necessarily fight off, または push away, または reject, または even regret.-julie plec 投稿されました 1年以上前
heart
saraochoa 発言しました …
Damon started to walk away, but then he turned back...BECAUSE IT'S REAL! and 'when it's real, あなた can't walk away' <3. 投稿されました 1年以上前
NateHeartSerena コメントしました…
YES! I 愛 this :) 1年以上前
iceprincess7492 コメントしました…
looooove this!!!!!!! 1年以上前
heart
maribou 発言しました …
Please help me,I think I have died!
KISS!!!! 投稿されました 1年以上前
maribou コメントしました…
"No! If I'm going to feel guilty about something, I'm going to feel guilty about this -" 1年以上前
heart
NateHeartSerena 発言しました …
Klaus: "The fact that あなた have no shortage of loved ones. Now あなた just be asking yourself, who next. Bonnie, Caroline...(pause)...Damon" *evil smirk*

Hahah! Klaus totally can see the obvious too!

I loved this episode for Delena <333 投稿されました 1年以上前
damonelenakat コメントしました…
yes and elena's face when he 発言しました damon, showed that he is the one she is worried about the most is damon 1年以上前
20cosmogirl 発言しました …
Aaaand... cue the explosion of the internet. #TVD
投稿されました 1年以上前
20cosmogirl 発言しました …
and twitter explodes 投稿されました 1年以上前
kiss
DSalvatoreLuv 発言しました …
I can't even...what I'm seeing...omg....there are no words...*dead* 投稿されました 1年以上前
shirley_w 発言しました …
Can anyone tell me what is the name of the last song(it plays during the kiss)? 投稿されました 1年以上前
overthedges コメントしました…
Holding on and letting go によって Ross Copperman 1年以上前
shirley_w コメントしました…
thx 1年以上前
20cosmogirl 発言しました …
Damon: "No, あなた know what...if I'm gonna feel guilty about something, I'm gonna feel guilty about this. kiss" 投稿されました 1年以上前
DelenaDiaries 発言しました …
Just went and danced around the pool then jumped in happiness OF THE KISSSSSS OOOOOOOOOMMMMMMGGGGGGGGGGGGGGG Too bad I can only see it at like 2 または 3 pm....RRRRRAAAAAAAARRRRRR 投稿されました 1年以上前
iandamonfan 発言しました …
Can we just freeze time? I would like to stay in this moment forever...
Delena キッス + Nian being cute in twitter.
投稿されました 1年以上前
DaniKatZ 発言しました …
WOW! Im not gonna be able to see this episode for a while! GRRR.. My friend told me not to go onto this club, so i go and do it anyways!!!!!! AAAAAH I GOT LITERAL SHIVERS GUYS! JUST によって SEEING THE PHOTOS! I WANNA CRY THAT I CANT SEE IT BUT SCREAM OF EXCITEMENT! FINALLY!!!!!! AHHHHH THEY KISSED!!!!!!!!!!!!!!!♥♥♥ 投稿されました 1年以上前
DelenaDiaries コメントしました…
I agrreee!!!!!!!!!!!! 1年以上前
heart
STEFIdi 発言しました …
JULIE PLEC: We’ve been building to it all season, and believe it または not, we actually thought that we would get there によって the end of the ninth episode. And then when we got there [to the end of November’s midseason finale], it didn’t feel right. It felt like it wasn’t ready to happen yet. And so, even though god knows who’s gonna have tuned in tonight [Laughs], it finally felt right によって the time we got to the end of tonight’s story. 投稿されました 1年以上前
STEFIdi コメントしました…
It felt like their relationship had evolved to the point where it wasn’t something that Elena would necessarily fight off, または push away, または reject, または even regretWe wanted him to have that moment of F— it. [Laughs] あなた know, I’ve been through a lot. I’ve loved this girl for a really long time. I shouldn’t be キス her. It’s not right. My brother’s saving my life left, right, and center. I shouldn’t be doing this, but damn it, I want to, so f— it. [Laughs] And that’s kinda what he does.. 1年以上前
STEFIdi コメントしました…
The porch is the site of their first fake kiss, when it turned out to be Katherine. It’s the site of her telling him that their friendship was over and that she would never trust him again in the 秒 season. And now, it’s the site of this really sudden and surprising but nice moment between the two of them. 1年以上前
saraochoa コメントしました…
OMG can't wait for 次 week's episode 1年以上前
Alt_Girl38 発言しました …
A コメント from tumblr

can we talk about she was flirting with him at the grill? and they were doing this like it was no big deal at all, like it was the most natural thing in the world!!!! and then the キッチン scene how it was paralleling the scene from 3x09? how he calmed her down when she was about to break down and put his hands on her face? CAN WE TALK ABOUT THAT? AND CAN WE TALK ABOUT THEIR FACES WHEN SHE WAS THANKING HIM? 投稿されました 1年以上前
Alt_Girl38 コメントしました…
and then he fucking kissed her how she took his hands and strocks it with her thumbs? CAN WE? and can we talks about THEIR LOOKS AFTER THE KISS? HOW SHE OPENED HER EYES AND LOOKED AT HIM IN ALL AW AND HE SMILES AT HER AND HBGFERTNYBHGTR 1年以上前
iandamonfan コメントしました…
YES WE CAN!!! WE CAN TALK ABOUT IT AAAAAALLLL! When she opened her eyes it was like she had seen the light!!! 1年以上前
saraochoa コメントしました…
oh i could talk about them all day! their sweet stares make my ハート, 心 melt 1年以上前
iandamonfan 発言しました …
"I'd sort of hoped that Elena would initiate their first real kiss, since Damon's feelings for her have always been on the table, but the fact that she leans into it says everything. This is a perfect moment -- it mirrors what he thought was their first キッス in the Season 1 finale, and it's not about lust または fear, just about a quiet moment of support and affection."
投稿されました 1年以上前
iandamonfan コメントしました…
From Zap2it recap of 3.10 によって Carina MacKenzie. link 1年以上前
iandamonfan コメントしました…
Until I read this I couldn't quite put my finger on what it was that made me all teary eyed about this キッス (aside from the OBVIOUS thing: it' was a DE kiss! Finally!). It's how damon thought their first キッス was! I knew there was something familiar but I didn't notice in the state of shock I was. 1年以上前
heart
STEFIdi 発言しました …
I'VE BEEN WAITING FOR THIS SINCE "he didn't tell me he had a brother" 投稿されました 1年以上前
heart
STEFIdi 発言しました …
I 愛 that they had thier first REAL キッス on her porch. Oh the paralells with these two, between all thier epic scenes and where they take place, the dialouge spoken, and of course the songs and lyrics perfectly chosen to fit the story. The writers are telling us something, they have been since the beginning. All of us DE ファン have waited with excruciating patience for this. And it's only just begun for them, one door swings open as another door swings closed. A new chapter has begun :) 投稿されました 1年以上前
STEFIdi コメントしました…
コメント from YouTube 1年以上前
heart
saraochoa 発言しました …
I LOVE how he kisses her, how their lips linger, their expressions, the softness, the beauty in this kiss! I have NO WORDS. 投稿されました 1年以上前
iandamonfan コメントしました…
It's Nian magic!!! 1年以上前
saraochoa コメントしました…
agreed 1年以上前
20cosmogirl コメントしました…
愛 it 1年以上前
heart
chelle11 発言しました …
Bonnie and Stefan anyone?? 投稿されました 1年以上前
gingerangel16 コメントしました…
yep had that thought 2 1年以上前
iandamonfan コメントしました…
Oh, please no. Bonnie makes boring any couple. IMO. 1年以上前
20cosmogirl コメントしました…
no 1年以上前
heart
maryam1311 発言しました …
OMG, today was my brithday and DELENA kissed. <3 Best gift ever. <3 投稿されました 1年以上前
gingerangel16 コメントしました…
Happy Birthday and that is the best present ever <3 1年以上前
DelenaLover24-7 コメントしました…
Happy Birthday Maryam!!!!!! :) 1年以上前
maryam1311 コメントしました…
thanks. <3 1年以上前
m_jee 発言しました …
OMG!!! I still can't get over the episode! :) FINALLY DE kiss!! 投稿されました 1年以上前
arya3 コメントしました…
hmm.. :) 1年以上前
heart
STEFIdi 発言しました …
Elena in 3x10:"I don't know what i would do if あなた weren't here"
Damon in 3x05:"I will never leave あなた again" 投稿されました 1年以上前
20cosmogirl 発言しました …
Hee. I figured my fellow #Delena ファン would be pleased with tonight's episode. ;) Give writer @MichaelNarducci some love! 投稿されました 1年以上前
heart
laurik2007 発言しました …
Everything is Delena and Nothing Hurts ღ 投稿されました 1年以上前
Laynaa 発言しました …
OMG, Carina just retweeted Nina & 発言しました "I think he has a thing for you." 投稿されました 1年以上前
overthedges 発言しました …
THAT KISS. THE WAY SHE LOOKED AT HIM. THE WAY HE SMILED AT THE END. THE SONG. PERFECT ♥ 投稿されました 1年以上前
20cosmogirl コメントしました…
yup 1年以上前
loveofpete 発言しました …
hahahahaha Why did Elena look surprised when Damon admitted his feelings about "wanting what he cannot have" while being close and staring into her eyes? Don't play coy Elena. People have been telling あなた and Damon did before, that he loves you. lol 投稿されました 1年以上前
iandamonfan コメントしました…
I think it was もっと見る of a "please don't bring this up now" thing. She had a lot on her mind in that moment and I think she didn't want to talk about his feelings for her. 1年以上前
JerseyGirlBritt 発言しました …
OH MY GOD that was AMAZING!! That キッス scene could not have been any better. Delena is simply the best! 投稿されました 1年以上前
FightingDestiny コメントしました…
Of course - nothing can beat them 1年以上前
loveofpete 発言しました …
WELL I am pleasantly surprised that I was wrong about this episode. It was on FIRE. DE, SE, DS, Klaus, Jeremy,Tyler and Alaric. Everything was exciting, shocking and had a great pace. That last porch scene with the DE キッス was sweet. It was not meant to be passionate YET so great start. Damon should NOT feel guilty because he hadn't done anything before. So kudos to him for just going for it. Elena didn't seem to mind :D 投稿されました 1年以上前
FightingDestiny コメントしました…
Ha ha! I agree. I think it is the best of S3. And I am not just saying because of the キッス (That is a plus) but it kept me on the edge of my シート, 座席 all episode. 1年以上前
iandamonfan コメントしました…
He hadn't done anything before, true, but he wanted "his brother's girl" so I understand that Damon felt guilty. 1年以上前
heart
STEFIdi 発言しました …
Damon started to walk away, but then he turned back...BECAUSE IT'S REAL! and 'when it's real, あなた can't walk away. 投稿されました 1年以上前
delenaluv コメントしました…
FUCKIN AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 1年以上前
heart
gingerangel16 発言しました …
Ok i can finally define wot state im in SHOCK Absolute SHOCK 投稿されました 1年以上前
iandamonfan 発言しました …
BTW, this キッス absolutely kicked 2x01 and 2x22's asses. 投稿されました 1年以上前
FightingDestiny コメントしました…
Hell Yeah!! 1年以上前
JerseyGirlBritt コメントしました…
Definitely! 1年以上前
iandamonfan 発言しました …
Did we just get a new spot アイコン tonight???
Should we change it to the キッス または I'm just to excited?? 投稿されました 1年以上前
damonelenakat 発言しました …
omg have あなた seen nian tweet so cute they are proud of their kiss

ian somerhalder
Me too...RT @daniellee0: @morganmcgaw oh my god I know! I've been waiting for that キッス forever! @iansomerhalder
38 分 ago

ninadobrev Nina Dobrev
Lol... oh yeah? RT @iansomerhalder Me too...RT @daniellee0: @morganmcgaw oh my god I know! I've been waiting for that キッス forever!
21 分 前 投稿されました 1年以上前
iandamonfan コメントしました…
I'm still squealing about this... 1年以上前
CheerBabeXHco コメントしました…
<3 1年以上前
damonelenakat コメントしました…
and carina tweeted: @ninadobrev, i think he has a thing for あなた <3 1年以上前
iandamonfan 発言しました …
TBH, moments like this キッス make me wish I wasn't such a spoiler wh*re!
I would have liked to not know but it's IMPOSSIBLE if you're all 日 in the internet.
Would have been even もっと見る perfect and unique if it had been a surprise... 投稿されました 1年以上前
Laynaa 発言しました …
Just read on Tumblr, Damon finally got a thank you.

Yes the キッス was perfect but her deserved a thank you!!! 投稿されました 1年以上前
iandamonfan 発言しました …
Thank あなた Julie & Kevin for making us DE ファン start the 年 like this!
I wouldn't have even imagined it 2 or3 weeks ago...
*emotional*
*applause applause applause* 投稿されました 1年以上前
Laynaa 発言しました …
Now with that beautiful DE kiss, we should seriously vote portraitmagazine.net & beat CHAIR! DE deserves a win after tonight! 投稿されました 1年以上前
delenaluv コメントしました…
if this doesn't motivate us i don't know what will!!!! 1年以上前
iandamonfan 発言しました …
THIS WAS THE TRUE BEGINNING OF DELENA FOR ELENA.
あなた could tell it によって the look on her eyes. 投稿されました 1年以上前
CheerBabeXHco コメントしました…
aahhh, ilove delena<3333 1年以上前
iandamonfan 発言しました …
AAAAAAAAH!! I just finished watching the episode!!!!
Delena heaven is upon us!!! There are some bottles of champage left from NYE in my house and I am drinking in honor of this kiss! AAAAAAAAHH!
Did あなた guys SEE that Elena knew it was coming and yet she stayed right in her place and EVEN GRABBED HIS HAND! Not like get out of here, like holding his hand not wanting to let go. And she never has the impulse to get his hands off of her face. The whole 移動する she does is slow, like FEELING the kiss. 投稿されました 1年以上前
20cosmogirl コメントしました…
愛 it and they were holidng hands 1年以上前
heart
STEFIdi 発言しました …
コメント from tumblr:

I WOULD JUST LIKE TO THANK A COUPLE PEOPLE:
THE GODS: JULIE PLEC AND KEVIN WILLIAMSON. I cannot thank あなた both enough. Perfect キッス at the perfect moment in the perfect way. Thank あなた so much for existing. あなた both are my gods.
THE DELENA FANDOM. あなた ARE ALL WONDERFUL HUMAN BEINGS AND I 愛 あなた ALL. THANK あなた FOR EXISTING.
LJ SMITH: THE GODDESS OF EVERYTHING. WITHOUT YOU, TVD WOULDN’T EXIST. THANK あなた SO FUCKING MUCH.
投稿されました 1年以上前
iandamonfan コメントしました…
Well, that's funny since most DE ファン hate/don't like Julie and/or Kevin... 1年以上前
Delenarocs コメントしました…
She forgot GOD that made us live to see the DE kiss. 1年以上前
Annik 発言しました …
WOOHOO FINALLY AMAZING WAAAAAAH!!!!!! It's what we've been waiting for soo long and it was AMAZING!!!! People who don't agree are just nuts, I'm tellin' ya;).
THEY KISSED!!!!!!!!!!!! 投稿されました 1年以上前
emmalouisee 発言しました …
ITS ABOUT FUCKING TIME! ♥ 投稿されました 1年以上前
mischievous
gingerangel16 発言しました …
I WANT SOME SCREENCAPS I NEED SOME SCREENCAPS
PLEASE SOMEONE GIVE ME A WEBSITE WITH TVD SCREENCAPS 投稿されました 1年以上前
heart
STEFIdi 発言しました …
DELENA IS THE COUPLE ON THE SHOW!!!!!!!!!!!!WHO CARES ABOUT JEREMY,KLAUS,REBEKAH,STEFAN,BONNIE,TYLER,ALARIC WHEN WE HAVE THE DELENA KISS!!!!!!! 投稿されました 1年以上前
heart
gingerangel16 発言しました …
Like OMG OMG im going into total self destruct mode Mi fav couple in the whole entire world just kissed it was EPIC
Damon and Elena kissed
Is this a dream
JUST made mi 日 no actually made mi 年 and they has just started lol 投稿されました 1年以上前
Laynaa コメントしました…
& Ian just retweeted he's been waiting forever for that kiss!!! 1年以上前
Laynaa コメントしました…
We get DELENA & NIAN :) My life is now complete! 1年以上前
STEFIdi コメントしました…
TEAM DELENIAN FOREVER AND ALWAYS! 1年以上前
Laynaa 発言しました …
あなた guys remember the promo for 3x10 where Damon is touching Elenas face. That wasn't in this episode, so does that mean 次 epi? She looks like she's wearing a leather ジャケット in that scene... 投稿されました 1年以上前
damonelenakat コメントしました…
lol yeah i forgot about it 1年以上前
xoxoGG115 コメントしました…
............... so many things i expected to see in this episode........ so many things i didn't see in this episode......... all the things i don't remember/care about anymore since, DAMON AND ELENA KISSED<3 i just want them to make out all the time now.... (what i really mean is that i EXPECT them to make out all the time now.... lol) 1年以上前
Laynaa コメントしました…
^ I expect もっと見る than a making out (Wink), but that's just my dirty mind. 1年以上前
xoxoGG115 発言しました …
awesome kiss... Julie Plec now owns me... lol 投稿されました 1年以上前
heart
rosyn_cullen 発言しました …
It looks like most of us has the same アイコン right now :D 投稿されました 1年以上前
gingerangel16 コメントしました…
SO FUNNY SO EPIC 1年以上前
mischievous
STEFIdi 発言しました …
EVERYTHING IS DELENA AND IT HURTS 4407 STELENA ファン AND 2227 BAMON ファン HERE IN FANPOP! 投稿されました 1年以上前
mariatsaltaki7 コメントしました…
YEAH!!! FIRST TV COUPLE!!! GO DELENA!!! 1年以上前
ILoveYouDelena コメントしました…
6634 SE&DB ファン all together and still couldn't pass us! :) Were awesome! 1年以上前
delenaluv コメントしました…
yeah, amd i guess when damon 発言しました he'd gladly let bonnie die there must have really been something there 2. lmfao 1年以上前
big smile
chelle11 発言しました …
I need a video of the scene. A longer version that is! 投稿されました 1年以上前
xoxoGG115 コメントしました…
couldn't agree more... lmfao 1年以上前
heart
FightingDestiny 発言しました …
I'm Sure Everyone Agrees - That キッス was much better then any SE Kiss! 投稿されました 1年以上前
ILoveYouDelena コメントしました…
Agree! :) 1年以上前
chelle11 コメントしました…
what SE kiss? It must have been really boring, because I was never paying attention when they kissed. lol 1年以上前
lizzie_jo5 コメントしました…
OFC!!!!!!!!!!!! exactly what SE kiss!!!!!!!!!1 1年以上前
heart
Delenalove88 発言しました …
LET ME DIE!!! DE KISSSSSSSSSS!!!!! 投稿されました 1年以上前
Delenarocs 発言しました …
"We got 'em goin down for the count, lookin at the ground
That's why we got haters, that's why we got haters
Haters everywhere we go, haters everywhere we go
Haters everywhere we go, where we go
Haters goin down for the count (ONE) lookin at the ground (TWO)
I think you're a hater, I think you're a hater
Haters everywhere we go, haters everywhere we go
Haters everywhere we go, where we go, haters goin down for the count."
B.O.B 発言しました it better for us. Haters will always hate on DE. 投稿されました 1年以上前
Delenarocs コメントしました…
But we got them looking at the ground and bitting their nails. So suck it haters. Hate, 愛 the delena kiss, I don't give a damn. We still got あなた on the run. 1年以上前
heart
STEFIdi 発言しました …
Does anybody really know if its the end of the beginning?
The quiet rush of one breath
Is all we're waiting for
Sometimes the one we’re taking
Changes every one before..

It's everything あなた wanted, it's everything あなた don't
It's one door swinging open and one door swinging closed
Some prayers find an answer
Some prayers never know
We're holding on and letting go

Sometimes we're holding angels
And we never even know
Don't know if we'll make it,
But we know,
We just can't let it 表示する 投稿されました 1年以上前
Delenarocs コメントしました…
I would have noticed that but my brain was dead the 分 their lips connected. 1年以上前
chelle11 コメントしました…
Im in Damon Heaven! 愛 those lyrics. They are perfect. 1年以上前
delenaluv コメントしました…
if stefan is not compelled anymore 2 not care then why is he being a dick 2 elena and not saying how much he loves her. i'm confused. 1年以上前
kiss
traceypharm 発言しました …
Seeing Damon's car in the background of their キッス made it look boyfriend/girlfriendish in the most basic sense. 'boy kisses his girl on the porch before he goes home.' Something that is ordinary and typical for couples (not a bad thing at all), is made extraordinary によって Delena. 投稿されました 1年以上前
rosyn_cullen コメントしました…
I know :D Everything about them is just perfect ♥ 1年以上前
vampiregirl92 コメントしました…
I thought that too! and the way Damon just says goodnight and walks away. It felt like they had just gotten back from a date! 1年以上前