Damon & Elena Wall

ウォールのエントリー全1861-1870件中19563 件を表示中

epicdelena4ever 発言しました …
exactly 100 ファン behind monica and chandler!!!!
remember when we beat romione....then we went down but we can get it up!!!!! 投稿されました 1年以上前
lizzie_jo5 コメントしました…
totally 100 ファン is nothing!!!!!!!!!!!!! Romione(ロン&ハーマイオニー) we are coming to get you.... Again!!!!!!!!!!!!! 1年以上前
xIXIxRSBxIXIx コメントしました…
The only reason nearly all the couples that are ahead of Delena, have no competetion または they're all ready endgame. If this wasnt the case the Damon and Elena would trump all of them!!! 1年以上前
smile
katie15 発言しました …
Vote for Delena! xd

link 投稿されました 1年以上前
lizzie_jo5 発言しました …
Hi everybody! 1 week gone:) 2 to go:) that episode be better good and no stelna crap 投稿されました 1年以上前
DianaSalvatore コメントしました…
This is too hart ! ='( Hope it'll pass quickly.. 1年以上前
angelo4ek89 コメントしました…
can't wait.. 1年以上前
DelenaLover 発言しました …
Is anyone else getting annoyed with the constant reminder that SE are in love? Ever since the finale they've been telling us and even now that their broken up they still find some way to let us know. Is it just me? 投稿されました 1年以上前
gb17 コメントしました…
haha no i think that a lot of us are with you! "i 愛 あなた stefan!" "i 愛 あなた elena" gah, we get it..... im going crazy until we get to see ep. 10! xD 1年以上前
Aubreykarew コメントしました…
It was boring frm ep 1 sea 1 . Wat a crap they were . Elena : hi stefan stefan : hi elena we are in 愛 elena: come let s make up n break up 2 keep d 愛 going !! Wat a waste !! Most pathetic ever. 1年以上前
DianaSalvatore 発言しました …
J-16, guys !!!! I just can't wait, it's horrible. =O GRRR, damn it,Thanksgiving. x) 投稿されました 1年以上前
DianaSalvatore 発言しました …
Guys, I just thought about something.. I know it sounds crazy but remember this ?

« There's a pretty racy scene with Elena and Damon. I wouldn't necessarily call it fun. This isn't a very fun time for Damon. But in the face of adversity and chaos, Damon still has a really good time. But the scene is steamy and it's been waited for. あなた get a really big, huge glimpse into Damon's vulnerability and what the power of attraction can do. » 投稿されました 1年以上前
DianaSalvatore コメントしました…
Do あなた think it could happend in the 次 episode ? I know it sounds too early, to me too but.. If あなた read carefully, Ian 発言しました it's not a funny moment for Damon and that we'll see what THE POWER OF ATTRACTION CAN DO. 1年以上前
DianaSalvatore コメントしました…
I know what racy means but Ian 発言しました steamy. ;) I don't say that I'm right, I'm pretty sure that I'm wrong but I just thought about the possibilty. ^^ 1年以上前
90210ggtvd コメントしました…
the only steamy scene was the when damon and katherine are making out 1年以上前
Anna_JH 発言しました …
My mum has just watched Season 1, episode 15. Her reaction was this;

"What the.... how could.... how could Damon Stab Mulric like that!? And after all the things Mulric has gone through with his wife..."

"Mum... it's Alaric, not Mulric."

"I know, that's what I said." 投稿されました 1年以上前
delena94 コメントしました…
lol 1年以上前
gb17 コメントしました…
LOL! very funny! Mulric tired killing Damon.... it was self defense :)) 1年以上前
katie15 コメントしました…
Rofl my mum's like that, it drives me mad xD 1年以上前
tina-kiss 発言しました …
Does anybody know good DE fanfiction ? :] 投稿されました 1年以上前
IndieRock コメントしました…
This story is amazing♥ link 1年以上前
-eva- コメントしました…
i like 1年以上前
tina-kiss コメントしました…
thanks everyone ♥ 1年以上前
smackyy 発言しました …
Everyone should check out this AMAZING Delena fanvid that I found yesterday. link 投稿されました 1年以上前
gb17 コメントしました…
omg! great video! thanks for sharing! :D 1年以上前
tvdabst コメントしました…
Thanks for the link... it's amazing ♥ 1年以上前
gb17 発言しました …
‎"The real lover is the man who can thrill あなた によって キス your forehead または smiling into your eyes または just staring into space."
— Marilyn Monroe

haha, i just thought i should share this ;) 投稿されました 1年以上前
smackyy コメントしました…
愛 it!! It fits DE perfectly. I just an amazing DE fanvid that has lots of those moments were Damon and Elena just share a look and it really shows off how intense their connection and chemistry is 1年以上前
DelenaLover コメントしました…
aww soo cute! 1年以上前
shereberry88 コメントしました…
愛 this!! 1年以上前
Stelena101 発言しました …
こんにちは guys! How is everyone? 投稿されました 1年以上前
serenate_lover コメントしました…
I'm fine=) You? 1年以上前
Stelena101 コメントしました…
pretty good! 1年以上前
laurik2007 コメントしました…
awesome:)) 1年以上前
lizzie_jo5 発言しました …
Whatever happened to that spoiler about Stefan being the ripper? was it false? I got confused? Anyone? 投稿されました 1年以上前
lapka55 コメントしました…
it's true. When they went on road trip to rescue Elena, Damon 発言しました that Stefan was a ripper in the past until he found something/someone to live for *rolls eyes* I guess we'll find out もっと見る ..maybe もっと見る flashbacks 1年以上前
lizzie_jo5 コメントしました…
but i thought Elena was supposed to learn this during her captivity with Rose and this never happened 1年以上前
Anna_JH コメントしました…
The info was obviously not leaked correctly, または just twisted a bit to make it sound もっと見る interesting. It just happened to be in the episode that Elena was captured... that's it lol. I bet we'll learn もっと見る about it in upcoming episodes 1年以上前
90210ggtvd 発言しました …
link
rejoin guys 投稿されました 1年以上前
Anna_JH 発言しました …
Another 18 days until episode 10..... *sobs* 投稿されました 1年以上前
Stelena101 コメントしました…
I...I need a hug <sobs> 18 days?! I can't take this torture!!! 1年以上前
lizzie_jo5 コメントしました…
think positively! only 18 days! its nothing? 1年以上前
serenate_lover コメントしました…
But then it's the winter break..... UGH. 1年以上前
smile
BrightSparkle 発言しました …
Hey!
I'm a Stelena, ファン and don't ship Delena but i dont mind them .. I just wanted to say you're banner is really beautiful guys! (: 投稿されました 1年以上前
90210ggtvd コメントしました…
aww your sweet:) 1年以上前
BrightSparkle コメントしました…
thanks (: whoever made it should be proud. I 愛 it.. 1年以上前
Irreversible コメントしました…
Thank あなた so much both of あなた <3 1年以上前
lapka55 発言しました …
vote Delenas
link 投稿されました 1年以上前
INLOVEWITHDAMON 発言しました …
For ファン of Jer&Bonnie please 登録する this spot because the other one is spammed
link 投稿されました 1年以上前
shankii コメントしました…
Thank あなた =)! 1年以上前
lapka55 コメントしました…
this's pathetic ..those people ,,,ughhhh ...trashed such a nice spot pathetic just pathetic 1年以上前
inuyashagirl82 コメントしました…
I was about 2 make a new spot 4 them. Im really outraged that someone could be so low. Thats so f*d up. BD ファン should find whos doing that and tell them thats not a good way 2 be a fan. Also thats disrespect 2 jeremy ファン and beremy ファン . 1年以上前
lizzie_jo5 コメントしました…
already did:D 1年以上前
blaalannie 発言しました …
Hii people i used to be a stelena ファン and now im an official delena fan:))
i only liked stelena in the 本 ohh well 投稿されました 1年以上前
gb17 コメントしました…
Heyy!! Welcome abroad!! :D 1年以上前
smackyy コメントしました…
WELCOME!! DE are epic and we're glad もっと見る people are seeing that! =) 1年以上前
minimew037 コメントしました…
Heyy, Welcome !! So glad ur a official Delena ファン ! 1年以上前
90210ggtvd 発言しました …
Personly, I dont like elena that much, i only like her when shes sad 投稿されました 1年以上前
Stelena101 コメントしました…
I don't really like new season 2 elena as of the last few episodes. I still like her but she is missing something... 1年以上前
epicdelena4ever コメントしました…
i 愛 seaon 2 elena! 1年以上前
DelenaLover 発言しました …
The Bonnie/Jeremy spot is now the Bamon spot. If your a ファン unjoin ASAP! 投稿されました 1年以上前
90210ggtvd コメントしました…
how do あなた unjoin?? 1年以上前
DelenaLover コメントしました…
on your プロフィール go to クラブ and when あなた find it click the unsubscribe button underneath 1年以上前
DelenaLover コメントしました…
I don't know. Someone changed the アイコン and banner to Bamon and the モットー is offending Delena ファン 1年以上前
heart
laurik2007 発言しました …
The New Spot モットー is Just ღღღ 投稿されました 1年以上前
av94 コメントしました…
^ agree! :) 1年以上前
DelenaLover コメントしました…
愛 it! 1年以上前
90210ggtvd 発言しました …
愛 the new slogan:D 投稿されました 1年以上前
90210ggtvd コメントしました…
now we could use a new banner dont あなた thing? 1年以上前
epicdelena4ever コメントしました…
yes after this season mid break we should change it 1年以上前
90210ggtvd コメントしました…
think* blehh typos 1年以上前
90210ggtvd 発言しました …
I dont mind Rose that much, first of all , its not like hes with Elena so Damon deserves some love, 秒 of all Damon will always 愛 Elena もっと見る than anyone one and we know that so why do DE ファン hate Rose that much, its not like shes a conniving bitch. 投稿されました 1年以上前
lizzie_jo5 コメントしました…
for my part I like Rose very much.... anything to make Damon happy... 1年以上前
BlairWaldorf-xo コメントしました…
I dont mind Rose either. Ofcourse i want the end result to be Damon and Elena but Rose is a good distraction till then. 1年以上前
hmmm
lizzie_jo5 発言しました …
SPOILER AHEAD
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
it 発言しました there will be some repercussions for Caroline for telling Tyler she is a vampire and keeping it from Damon.
I'm thinking Damon will do something to her... I hope nothing bad since Stefan 発言しました he would kill her. but i guess Stefan proved it time and again he is a drama queen... what do あなた think guys? 投稿されました 1年以上前
sad
lizzie_jo5 発言しました …
Sorry guys for bringing yo all down with me it;s just that i read this 記事 on why I could never ship DE and it just made me sad:(

It actually had some truth in it:( But every argument 与えられた against Delena can also be applied to Stelena.

The huge disadvantage against Delena is that they didn;t get together at the very beginning and so Damon will always be considered Elena's 秒 choice... 投稿されました 1年以上前
epicdelena4ever コメントしました…
dont get sad that girl obviously has no life!!!!!!!!! here ill give u my フレンズ response to that it will make u happy!!!!!!! 1年以上前
lizzie_jo5 コメントしました…
:D please:D 1年以上前
inuyashagirl82 コメントしました…
Hmmm... Maybe stelena feel in luv 2 fast. Delena are taking time to bond to actually develop a relationship. so i find this argument invalid. 1年以上前
hmmm
lizzie_jo5 発言しました …
I hate the fact that TVD (both book and show) is generally described as a Stefan and Elena 愛 story. It's such a sad realization... Are we in denial for thinking that they could ever 愛 anyone else? I feel like Damon is just an obsticle they 愛 need to conquer.

I'm starting 2 think Damon will always b treated as this dangerous guy 2 have fun with on a wild night out and Stefan as this wiser choice, to whom あなた go back in the morning and who will always get the girl.

What a cliche...... 投稿されました 1年以上前
epicdelena4ever コメントしました…
I KNOW RIGHT! it pisses me off!!!!!!!! 1年以上前
Madelayna コメントしました…
yeah it worries me as well ;( 1年以上前
epicdelena4ever コメントしました…
like sexy forbidden love!!!!!!!!!! 1年以上前
Anna_JH 発言しました …
Hello Delena fans!
Eugh, I'm having a really bad day... anyone know any good Delena fanvids to cheer me up? :-) 投稿されました 1年以上前
_Chryso_ コメントしました…
I'm not happy to hear that =( I hope that will help =) link 1年以上前
_Chryso_ コメントしました…
and this: link 1年以上前
Anna_JH コメントしました…
aww thank you! I really enjoyed them! :-D 1年以上前
DianaSalvatore 発言しました …
Guys, あなた gotta read this and answer ! I'd like to but I'm not very good at english :

link

I respect people who doesn't like the D/E but I think it'be intersting to answer. 投稿されました 1年以上前
jendelena 発言しました …
Everyone really needs to vote in this アンケート its almost a tie, this is terrible xd. DE won the E online アンケート but we still need to vote in other アンケー

link 投稿されました 1年以上前
_Chryso_ コメントしました…
OMG we have to vote! 1年以上前
lizzie_jo5 コメントしました…
voted countless times already 1年以上前
Mannefik コメントしました…
Voted! 1年以上前
lizzie_jo5 発言しました …
Hi everyone!!
i wanna take this time and congratulate all of us on regaining 400 ファン since the spaming incident.
You're the best!!!! 投稿されました 1年以上前
big smile
tvdgirl-delena 発言しました …
My OTP! always and 4ever! 投稿されました 1年以上前
_Chryso_ コメントしました…
yeah!! Delena FTW <3 1年以上前
INLOVEWITHDAMON 発言しました …
I'm watching BTVS and there is an episode(5x14) with Buffy,Spike, and Drusilla that reminds me sooo much of Elena,Damon,Katherine in The Return. There were several moments and conversations that seemed almost exact and I was totally blown away and had to share lol 投稿されました 1年以上前
lizzie_jo5 コメントしました…
yeap, that't why i hope they will not turn Delena into SPuffy cause that would not make me vary happy 1年以上前
lizzie_jo5 発言しました …
Yay!!!! we've gained 1 back:D 投稿されました 1年以上前
lizzie_jo5 発言しました …
oooh, we've just ロスト 1 fan:( 投稿されました 1年以上前
lizzie_jo5 コメントしました…
i wish we had 4000 ファン already 1年以上前
epicdelena4ever コメントしました…
we would have had way もっと見る than that! 1年以上前
90210ggtvd 発言しました …
3 WHOLE WEEKS!! god i 愛 vampire diaries but i seriously need to get a life hahaha:) who agrees??! 投稿されました 1年以上前
lizzie_jo5 コメントしました…
my thoughts exactlyXD 1年以上前
Stelena101 コメントしました…
A life? huh what is a life? Seriously によって 次 Thursday I am going to be in a corner mindlessly babbling away. The 次 Thursday I might be robbing banks... 1年以上前
lizzie_jo5 発言しました …
WOW guys! 3612 amazingly awesome fans!!!!!
We are the best:D 投稿されました 1年以上前
_Chryso_ コメントしました…
yeah =) 3614 ^^ 1年以上前
serenate_lover コメントしました…
Yay!! :D 1年以上前
ellietwilight12 発言しました …
are elena and damon going to キッス in the 次 episode ?x
投稿されました 1年以上前
INLOVEWITHDAMON コメントしました…
i doubt it but i think we'll see lots of sexual tension because they'll be "fighting" 1年以上前
epicdelena4ever コメントしました…
i wouldn't be surprised if they did! i mean he 発言しました i 愛 あなた already and i was not excpecting that! 1年以上前
ellietwilight12 コメントしました…
i did , when he cried just one tear , bless himm xx ♥ 1年以上前
crying
laurik2007 発言しました …
This is what i call torture in the 21 century!!! 3 whole weeks 投稿されました 1年以上前
lizzie_jo5 コメントしました…
couldn't agree more:( 1年以上前
KatiiCullen94 発言しました …
i was crying when damon finally confessed his love.
i was soooooo happy. but i was sooo dissappointed that he removed it from her mind.
i think it takes a lot of bravery to literally stand in front of someone and say i 愛 you, but i dont deserve あなた , my brother does.
broke my heart!! 投稿されました 1年以上前
popopaupau 発言しました …
Okay, nobody think its weird that elena didnt ask the salvatore brothers how did she get her ネックレス back ?

(sorry for my bad english) 投稿されました 1年以上前
ellietwilight12 コメントしました…
:( idk :S haaha x 1年以上前
Stelena101 コメントしました…
she probably only remembered Damon coming to give it to her...the I 愛 あなた part she forgot...i think 1年以上前
90210ggtvd コメントしました…
well if あなた see after damon leaves aftr compelling her shes all confused when she touched hr ネックレス and she didnt ask cuz ther もっと見る important things to worry about 1年以上前
inuyashagirl82 発言しました …
BD fa thoughts on who she thinks Damon is and why she doesnt like him this season. She 発言しました "i'm sure i'm not the only who wants this エモ damon to end." I 発言しました "Damon and his emotions is a big part of who he is."

she says "i'm all for damon 表示中 emotion, just not when its such a drastic change that he's not the same person anymore"

that is so ludicris. Damon is basically the same. but now we jus see his emotions. they aren't hidden like Season 1.

wht do あなた say? 投稿されました 1年以上前
tamamakururu コメントしました…
Oh come on,, He's still the same Damon just a little bit of human side.. Look at Stefan, he's so boring so i dont want Damon to be end up like Stefan LoL.. ^_^ 1年以上前
katie15 コメントしました…
They are seriously delusional and hypercritical. When DE ファン 発言しました they didn't like Bonnie anymore because she completely changed, they replied with 'Oh, a family member's death can change people'. Yet that is the same when あなた fall in 愛 with someone - あなた CHANGE. I really don't understand why they are watching this 表示する when all they do is complain and say they are only watching because of DB - News flash - DB WILL NOT HAPPEN UNLESS IT'S A FLING! Lol. 1年以上前
inuyashagirl82 コメントしました…
I was tring to explain that this bamon ファン ships BD cuz she doesnt like elena and then someone responded most bamon ファン 愛 elena and ship her with stelena. dont judge us if あなた dont know us. what is that i was saying ONE ファン ships her cuz she doesnt like Elena not all fans. geez! no one in the worls will ever make me like bamon. blah. 1年以上前
90210ggtvd 発言しました …
im i the only one who felt like crying for katherine in the last scene of katerina :( she has a ハート, 心 too and she ロスト her mommy and daddy:'(..... 投稿されました 1年以上前
serenate_lover コメントしました…
I felt really bad for her...:( I know she's a bitch, but I still 愛 her=) 1年以上前
brokenheartlove コメントしました…
Well she misses her Mom... && evil people aren't born that way, it is from their experiences that they become evil && having some vampire kill your family is ALOT to go through! Poor Katerina... 1年以上前
inuyashagirl82 コメントしました…
poor girl. I felt bd for her even though she is till a selfish person 1年以上前
tamamakururu コメントしました…
I always 愛 Katherine T_T 1年以上前
Anna_JH 発言しました …
Omg the trailer for episode 10 looks sooooooo good for Delena!
I've actually seen a couple of Bamon コメント floating around saying "looks like we get some Bamon action in episode 10."
--- were they watching the same trailer as me, または did they mistake Elena for Bonnie at the end of the promo? lol. I didn't see any Bamon anywhere... unless there's something I don't know? Hmm... 投稿されました 1年以上前
lizzie_jo5 コメントしました…
me neither don;t worry maybe their trailer was ファン made XD 1年以上前
brokenheartlove コメントしました…
Seriously? I thought I saw LOTS of Ben & Jerry :D & Delena! Jeremy actually went into the tomb to help save Bonnie awwww < so cute! && Damon doesn't want Elena to sacrifice herself because he loves her too much to lose her like he's ロスト everything else!! I can't wait!!!!!!!!!!!!!!!!! 1年以上前
mischievous
laurik2007 発言しました …
3600!!! Are we Awesome または What??? *trows confetti...* 投稿されました 1年以上前
_Chryso_ コメントしました…
yeah!! 1年以上前
pinkcrust コメントしました…
WOW!!!*happy dance* 1年以上前
Rennerocks コメントしました…
Yeah me too! :) 1年以上前
heart
laurik2007 発言しました …
Congrats to DaniKatZ...She won ファン of the Month! Congrats hun:* 投稿されました 1年以上前
Teamdamon33 コメントしました…
Congrats! あなた deserved it! 1年以上前
brokenheartlove コメントしました…
Yeah Congratulations!! 1年以上前
bibbii_ コメントしました…
congrats! :) 1年以上前
big smile
Delena4ever-DE 発言しました …
3598 Fans! 投稿されました 1年以上前
Mannefik コメントしました…
Woohoo! Almost 3600! 1年以上前
lizzie_jo5 コメントしました…
YAY:D 1年以上前
inuyashagirl82 コメントしました…
3602 1年以上前
JerseyGirlBritt 発言しました …
こんにちは guys! I couldn't wait to come here and discuss last night's episode. So what did あなた all think of 'Katerina'? Nina is amazing how she can pull off both Katherine (Human, Bulgarian speaking, English accent, vampire) and Elena! She was awesome. Rose and Damon opinions? At first I was like, "Oh no, here it is." But watching the scene with them at the end, they kinda looked like they were just having a good time to me ;). And I 愛 him trying to pursuade Elena not to end her life in the promo! 投稿されました 1年以上前
tamamakururu コメントしました…
Great episode but Damon and Rose scene kinda makes me feel sad =( but lets keep positive about Delena ^_^ 1年以上前
JerseyGirlBritt コメントしました…
Exactly! 1年以上前
Amina05 発言しました …
Can someone please tell me what Damon says in the video promo of the episode 10 ???? 投稿されました 1年以上前
JerseyGirlBritt コメントしました…
Ok, I watched it again. He says to Elena at the end, "Get your 尻, お尻 out the door before I throw あなた over my shoulder and carry あなた out myself." 1年以上前
Amina05 コメントしました…
ok thank あなた :) !!! 1年以上前
Amina05 コメントしました…
do あなた have an idea why he says that ??? 1年以上前
Bnstinsley93 発言しました …
Omg! Have あなた heard guys ? We have to wait 3 WEEKS for the new episode I don't even wait 1 時 and it's 3 Weeks i really hopes it's just a rumor. Any of them know anything about it ? 投稿されました 1年以上前
Stelena101 コメントしました…
no it isn't a rumor at all...next episode airs December 2nd 1年以上前
tina-kiss コメントしました…
I feel your pain :( 1年以上前
JerseyGirlBritt コメントしました…
When I saw December 2nd, I flipped. Lol! 1年以上前
laurik2007 コメントしました…
I'm already dieing here!!! 1年以上前
Anna_JH 発言しました …
Did anyone freak out with the Damon/Rose scene?

I thought I would, but I was pretty okay with it. I think it's because Elena was his underlying thought and feeling in the scene and there wasn't any real connection (other than lust) between Damon and Rose. They just clearly wanted sexy-time, mehehehe.

Does anyone think they'll hook up again in future episodes?

(oh... and Nina was AMAZING! First scenes broke my ハート, 心 :-( ) 投稿されました 1年以上前
katie15 コメントしました…
I didn't mind it either, although I do think they have zero chemistry. I liked the fact that Damon slept with her for comfort, and because he wanted to forget about his 愛 for Elena. Aww. 1年以上前
lizzie_jo5 コメントしました…
i don't think there such lust in that scene either they just happened to be at the same place at the same time nothing もっと見る and totally zero chemistry between those two 1年以上前
delenasalvatore コメントしました…
I was dreading the hook-up scene, but when I saw it, I was OK with it. Our boy still loves Elena, and yeah, I agree that he and Rose don't set the screen alight. 1年以上前
merzycullen コメントしました…
they r starting to grow on me..but then i saw the delena in the promo i was team delena again..but i like rose/damon! 1年以上前
inuyashagirl82 発言しました …
ew... what if klaus was the father of Katerina's baby. sorry weird ランダム thought. 投稿されました 1年以上前
Stelena101 コメントしました…
that isn't possible because a) he is a vampire and b) she had that baby before she even met Klaus...so no worries! 1年以上前
katie15 コメントしました…
That would be a shocking twist lol. 1年以上前
Madelayna コメントしました…
ヴァンパイア can't have children... 1年以上前
inuyashagirl82 コメントしました…
yea vamps cant have children but vamps aren't supposed to compel other vamps. so im not sure. 1年以上前
inuyashagirl82 発言しました …
WTF was wrong with stefan? Damon was out activly tring to find a way to protect Elena. what the H was Stefan doing? oh elena maybe he's not real. dont listen to kat she's a liar. thats absolutly not helping. geez. he was at his most annoying and useless ever. i like stefan but he's droppin the ball all over the place. Damon is doing thing alot もっと見る selfless then him. he was being so niave. i didnt like that side of him at all! 投稿されました 1年以上前
tamamakururu コメントしました…
Yes. i guess Stefan didnt take this Klaus thing very serious.. 1年以上前
inuyashagirl82 コメントしました…
omg it was so annoying to me. its sorta like stefan's character is standing still and Damon is growing as a person. 1年以上前
Anna_JH コメントしました…
he wants to believe everything is going to be alright, when it simply isn't going to be. Why can't he step up to the responsibility, pull his finger out of his arse and get to work? C'MON STEFAN! WAKE UP AND SMELL THE BAMBI BLOOD! 1年以上前
Stelena101 発言しました …
I am thinking temperance adds should use Damon and Rose as an example. あなた drink lots of whiskey あなた sleep with people not Elena.

Being a SE shipper I don't mind DR (I like them) but I know あなた guys do...thought I would share this "commercial" idea with あなた guys :D 投稿されました 1年以上前
Anna_JH コメントしました…
haha I agree with you. I'm not bothered about Damon/Rose at all. But it's still great comfort knowing he had the old emotions switched off, hehehe. 1年以上前
lizzie_jo5 コメントしました…
me neither i liked it actually and he didn;t have his emotions switched off didn;t rose say あなた cannot do that... besides he was probably thinking about Elena the entire time;) 1年以上前
Anna_JH コメントしました…
really? I was busy at the time and didn't catch the full scene... but I thought ヴァンパイア could switch it off? 1年以上前
Stelena101 コメントしました…
Damon may still be able to switch it off, I don't know but Rose can't. She 発言しました that switch only works on newborns...the older あなた get あなた just have to pretend 1年以上前
tvfan5 発言しました …
Sooo....in the promo for 次 episode...is that supposed to mean that Elena is going to try to kill herself または something? To prevent her loved ones from getting killed? 投稿されました 1年以上前
tellymaster コメントしました…
I don't know, but if that's the case, I don't think Damon's going to stand for it. ;) 1年以上前
tvfan5 コメントしました…
または something along these lines...? 1年以上前
brokenheartlove コメントしました…
Yeah thats the difference between her and Katherine. Elena is selfless! :) 1年以上前
INLOVEWITHDAMON 発言しました …
I have absolutely no problem with Rose&Damon. Do あなた know how lonely he is? How much he's hurting? Why shouldn't he be around somebody who can sympathize with him and understand him? And let's not forget that they're just フレンズ who have sex...he's not falling in 愛 with her. I just don't want to see him hurt, and if Rose can help with that then so be it. 投稿されました 1年以上前
lizzie_jo5 コメントしました…
i agree 1年以上前
tvfan5 コメントしました…
AGREEEDDD! I was excited that he finally wasn't so lonely. She knows that he loves Elena, which is good. I'm hoping they'll get closer too. I want to see jealous Elena so badly haha :P 1年以上前
Anna_JH コメントしました…
^ and the amount of time he'll have been around the block when he was in 愛 with Katherine for 145 years? Sex is just sex for Damon... and I don't blame him, haha! 1年以上前
kiss
lizzie_jo5 発言しました …
And how about a dying Rose telling elena that Damon loves her and would do anything for her? Aaaaawwww wouldn't that be sweet:) 投稿されました 1年以上前
DelenaLover コメントしました…
awww that would be sooo sweeet! 1年以上前
Rana1693 コメントしました…
awwwwwww that would be sweet, i want to see that :) 1年以上前
worried
lizzie_jo5 発言しました …
OMG!!! i just hope Elena is not going to hate Damon もっと見る for interfering with her master plan 投稿されました 1年以上前
Rana1693 発言しました …
OMG!!!!! I want to see a shut up キッス & a Hate sex in the 次 episode.... 投稿されました 1年以上前
lizzie_jo5 コメントしました…
heheheh not gonna happen but i would sell my soul for it to happen*kidding または am I*:) 1年以上前
Rana1693 コメントしました…
I Know but i only can dream :( 1年以上前
Stelena101 コメントしました…
Crossroad demon might grant あなた that ;)...well it worked in スーパーナチュラル anyways ;) 1年以上前
lizzie_jo5 発言しました …
OMG! Am i the only one who would want to see Damon throw Elena against the ウォール and キッス her furiously in the 次 episode??!!!
A girl can dream*sigh*...... 投稿されました 1年以上前
Rana1693 コメントしました…
No you're not the only one!!!! 1年以上前
DianaSalvatore コメントしました…
It's not gonna happen but.. HELL YES !!! I'D LOOOOVE TO SEE THAT. I'd be the ed of me. *____* 1年以上前
xoxoangie96 発言しました …
Even though I highly doubt anything big is going to happen with Rose and Damon, i want her dead and buried under a pile of rocks 次 to a Tomb vampire's body. Great monologue/dialogue between Katherine and Elena. What I don get, is why she changed her name from Katerina Petrova to Katherine Pierce. Me = confused! Help? 投稿されました 1年以上前
Stelena101 コメントしました…
Katerina Petrova is a Bulgarian name...she was disowned so she went to England she had to a) change her name and b) make it English so no one would suspect her. If anyone found out about her baby and wedlock she would have been shunned. 1年以上前
inuyashagirl82 コメントしました…
also itd be alot easier for klause to find her with her original name. 1年以上前
xoxoangie96 コメントしました…
Thank あなた :D I don't think Katherine is that bad, she was just trying not to get killed. Idk if i would kill all those people though . . . 1年以上前
lizzie_jo5 発言しました …
OMG!!!!! sorry for dominating the ウォール and making this into a monologue but I loved Elena!!!! how can u not 愛 her after the opening scene:) 投稿されました 1年以上前
Stelena101 コメントしました…
And Nina Dobrev wasn't nominated for a People's Choice Award but blake Lively was. Excuse me while I bang my head repeatedly against the wall. 1年以上前
lizzie_jo5 コメントしました…
WTF!!!! Blake Lively??? what a joke... 1年以上前
Stelena101 コメントしました…
yah and I really bad bad bad bad bad joke at that!! 1年以上前
lizzie_jo5 発言しました …
And about the Rose chick! chill out people:) she'll be dead before we notice it, but now I gotta say im liking her:) 投稿されました 1年以上前
Rana1693 コメントしました…
Yeah I agree & I don't even care about her または whatever happens between her & Damon 1年以上前
big smile
lizzie_jo5 発言しました …
and i totally ship Jonnie または whatever the heck they are called. Bamon doesn;t even exist for me!!!! haha 投稿されました 1年以上前
Rana1693 コメントしました…
Yeah Beremy Are cute :) 1年以上前
Stelena101 コメントしました…
Ben and Jeremy are soooo adorable!!! 1年以上前
Stelena101 コメントしました…
sorry I meant Ben and Jerry 1年以上前
big smile
lizzie_jo5 発言しました …
Where is everyone? i know ya all are in shock but... 投稿されました 1年以上前
Stelena101 コメントしました…
I was wondering the same thing... I have had no one to talk to!!! 1年以上前
Stelena101 コメントしました…
not here または the Se ウォール 1年以上前
lizzie_jo5 発言しました …
can i say i officialy died after watching the promo for December 2!!! 投稿されました 1年以上前
Delena4ever-DE コメントしました…
OMG! Me Too! Can't Wait ... 1年以上前
Rana1693 コメントしました…
OMFG.......Can't Wait......I need DE now!!!!! 1年以上前
Stelena101 コメントしました…
I died...then watched it again and died...and died...and died (get the point?) 1年以上前
hmmm
lizzie_jo5 発言しました …
what's up with Delena these days? Stelena is gaining もっと見る ファン than we are:( I'm gonna be depressed:( 投稿されました 1年以上前
Stelena101 コメントしました…
quality not quantity my friend. I don't the whole ファン thing personally...for me the couple I ship, I will ship if I am the only one who ships it. 1年以上前
heart
xoxoangie96 発言しました …
Who wants to bet that Damon's going to be the hero this episode? :D DELENA ファン <3 投稿されました 1年以上前
lizzie_jo5 コメントしました…
hopefully:D 1年以上前
Delena4ever-DE 発言しました …
Who's Watching The Vampire Diaries Now ?? 投稿されました 1年以上前
brightestside コメントしました…
isnt it kinda early? 1年以上前
lizzie_jo5 コメントしました…
not yet but soon:) 1年以上前
DelenaLover コメントしました…
I just finished watching it. 1年以上前
big smile
serenate_lover 発言しました …
Almost 3600 fans!! :D 投稿されました 1年以上前
INLOVEWITHDAMON コメントしました…
lol not yet =P I was hoping we'd reach that によって tonight but we probably won't 1年以上前
Delena4ever-DE コメントしました…
i think we will :) Only 8 moree! 1年以上前
delenafrenchfan コメントしました…
yeah =D 1年以上前
gracery 発言しました …
"I think that Damon compelling Elena to forget [that he 発言しました 'I 愛 you'] was the true hero moment. It wasn’t saying, ‘I don’t deserve you, my brother does.’ It was saying, I don’t even want あなた to know this because I don’t even want あなた to think about it. I don’t want it to even be out on the 表, テーブル as an option または a possibility. I just need to get it off my chest. I need to have 発言しました it once, and then we’ll both go on like it never happened.” - Julie Plec (Source: EW) 投稿されました 1年以上前
tvdabst コメントしました…
With Julie Plec I never know if she says it likes it's a good thing または not but I'm thinking this is 1年以上前
lizzie_jo5 コメントしました…
:( are they dropping it then??? 1年以上前
gracery コメントしました…
She's just explaining why Damon did what he did and calling him "the true hero". It's definitely a good thing! 1年以上前
katie15 コメントしました…
<33 1年以上前
Stelena101 発言しました …
I am torn. I am so excited for tonights episode, but I also know it is the last one for three weeks. Bleh 投稿されました 1年以上前
lizzie_jo5 コメントしました…
Ikr!!!!! it's horrible i don;t knwo how i'll manage that long without Damon:) 1年以上前
tvdabst コメントしました…
*bursts into tears* AWH :( 1年以上前
Sharon27 コメントしました…
I hate not having an episode to look フォワード, 前進, 楽しみにして to for a few weeks, but at the same time it's kind of nice to have the season spaced out. Wouldn't it suck to have all the episodes at once and then a HUGE break in between? 1年以上前
worried
lizzie_jo5 発言しました …
aaaawww we've just ロスト a fan. It was 3592 now its 3591:( 投稿されました 1年以上前
Stelena101 コメントしました…
that happened at the SE spot, except 45 min later we gained one back 1年以上前
Anna_JH コメントしました…
we got it back, hehehe. yaaaaaay! 1年以上前
lizzie_jo5 コメントしました…
hehe but it would've been 3593 i soooo greedy 1年以上前
lizzie_jo5 発言しました …
Ian's twitter:
"Damon has a bit of a busy episode tonight on TVD. It's worth checking out. Having 発言しました that- I think Damon is naked in it...
OMG!!!!!!!!!! 投稿されました 1年以上前
givememore_ コメントしました…
OMG!! with Rose? :S 1年以上前
lizzie_jo5 コメントしました…
who knows, but probably... 1年以上前
Stelena101 コメントしました…
I don't care who it is with...I just care that he doesn't have a シャツ on YUM!!! Is it tonight yet?! 1年以上前
sad
lizzie_jo5 発言しました …
i just realized how horrible it would have felt for Damon on the ride ホーム after they had rescued Elena. With Stefan hugging Elena all the time in the back seat, maybe even キス and Damon as their driver:(
I am glad they didn't 表示する it in the show. It would have made me feel even worse for him... 投稿されました 1年以上前
iceprincess7492 コメントしました…
eek!!! thank god they didn't 表示する that.... i would have needed a gigantic box of tissues.... 1年以上前
Stelena101 コメントしました…
I have spent a lot of time pondering that ride home. That would have been so awkward. 1年以上前
90210ggtvd コメントしました…
if that really happened they would 表示する uss dahh, the whole point of shows are to 表示する us the emotional scenes of a perso life derr.. 1年以上前
smile
katie15 発言しました …
I hope あなた have all seen one of my Internet BFFs Jen's article. It's amazing:

link 投稿されました 1年以上前
epicdelena4ever コメントしました…
AWESOMNESS!!!!! 1年以上前
jendelena 発言しました …
Go vote for Damon and Elena nowwwww xd
link 投稿されました 1年以上前
heart
INLOVEWITHDAMON 発言しました …
link
how many times have あなた guys watched this? I would say I've probably watched it about 30 times...crazy right? lol 投稿されました 1年以上前
stuffsdb コメントしました…
あなた asked I came!! Finally figured it out 1年以上前
big smile
lizzie_jo5 発言しました …
hopefully we'll get 3600 ファン before tonight's epidose:D 投稿されました 1年以上前
_Chryso_ コメントしました…
we need 10 もっと見る fans!! 1年以上前
lizzie_jo5 コメントしました…
only 9:D 1年以上前
heart
lizzie_jo5 発言しました …
does it make me a bad person if i want to see elena cry over her feelings for Damon and her inability to end things with Stefan?
What a teen drama*sigh*:) 投稿されました 1年以上前
tinkerbell_cate 発言しました …
OMG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! as I am still watching TVD via internet, I only just saw damon tell elena he loves her!!!! that was sooooooooo sad!!! ok I am done having a massive freak out lol 投稿されました 1年以上前
Anna_JH コメントしました…
I'm STILL freaking out over that scene! It was a-maz-ing! 1年以上前
DelenaLover 発言しました …
Got my dedicated medal! Soo happy =) 投稿されました 1年以上前
INLOVEWITHDAMON コメントしました…
congrats =D 1年以上前
lizzie_jo5 コメントしました…
congrats:) 1年以上前
CullenSisters-X コメントしました…
Congratulations! ♥ 1年以上前
90210ggtvd 発言しました …
あなた know what ive noticed, after damon told her he loves her, and after he kissed on the forehead, and after he held her face , she didnt 移動する または even say anything, instead she was about to cry, thats what happens when a guy tells あなた he loves and あなた 愛 them back , あなた cant 移動する または talk at all and want to start crying. 投稿されました 1年以上前
90210ggtvd コメントしました…
and if she didnt want to hear that she would have made him stop right after he 発言しました he loved her. 1年以上前
lizzie_jo5 コメントしました…
not really あなた do that when yo udon;t feel the same for the guy but あなた don;t wanna break his ハート, 心 1年以上前
epicdelena4ever コメントしました…
^ true hahah 1年以上前
heart
smile19 発言しました …
I 愛 THEM, THEIR AMAZING!!!!! 投稿されました 1年以上前
epicdelena4ever コメントしました…
THEY SURE ARE :) 1年以上前
laurik2007 コメントしました…
Youre not the only oneღ 1年以上前
bibbii_ 発言しました …
I think I'll be seriously disappointed if there aren't at least a few DE scenes tomorrow.. can't wait!! Delena FTW <3 投稿されました 1年以上前
tina-kiss コメントしました…
I agree, I really want to see how Damon is going to act around Elena now ;] 1年以上前
Anna_JH コメントしました…
I'm not going to get my hopes up on thinking they'll be a FEW, but i'd like at least one. I think (obviously) a lot of the focus will be on Katherine/Elena rather than any couples 1年以上前
bibbii_ コメントしました…
but I need at least one.. that would already be enough for me! :) 1年以上前
lizzie_jo5 発言しました …
Also wondering, i know we all want Damon and Elena 2 get together right???:)
but can we seriously imagine Stefan on his own? he's not Damon.
he won't simply take it as a man (or maybe he will, who knows:)).
Right now there is no alternative for Stefan and there may not b 4 a looooong time there4, until there is an alternitive 4 Stefan, Damon and Elena may not get together. Same way in the books...
I was curious what would u do with Stefan so that Elena and Damon could start dating?:) 投稿されました 1年以上前
Anna_JH コメントしました…
I often wonder that, because I seriously can't imagine Stefan being on his own. I think he'd be suicidal lol 1年以上前
inuyashagirl82 コメントしました…
I liked Caroline and stefan actually. they were having fun bgether. 1年以上前
BihterVeBehlul コメントしました…
I always wonder that and it was hard for me to imagine, but !! go check EP 4 Memory Lane & uill get wt am trying to say that it could be done & Stefan could go for Katherine I actually ship them <3 1年以上前
big smile
lizzie_jo5 発言しました …
Greetings all of あなた fabulous DELENA fans:)
how is the morale going??
I wanted to wish all of あなた a good 日 または a good evening depending on where in the world あなた are:) 投稿されました 1年以上前
Mannefik コメントしました…
Thanks and I wish あなた a good 日 too :) 1年以上前
DelenaLover コメントしました…
Thanks :) have a good 日 too. 1年以上前
ceraluv01 発言しました …
On L.J's homepage, it says

"ATTENTION:
Real life emergency in progress.
Please keep checking this page"

What's wrong? either it's something terrible または maybe someone hacked her site? what do あなた guys think? either way, I'm worried for sure.

link

投稿されました 1年以上前
lapka55 発言しました …
please vote

link
投稿されました 1年以上前
inuyashagirl82 発言しました …
Bihterbehlul has 投稿されました an image of Delena's Wedding here on ファンポップ and DIDn't credit Me the creator of the image! plz do not fav または support this image. want some proof? My original image was 投稿されました on Devaintart on Oct 25 theirs on Oct 26.

here is the link for the stolen ファンポップ image link

here is my deviantart image!
link 投稿されました 1年以上前
smile
serenate_lover 発言しました …
FINALLY the webclip is out:D link But it was nothing special though.. 投稿されました 1年以上前
brokenheartlove コメントしました…
Of course! They want to surprise us! :D 1年以上前
brokenheartlove コメントしました…
Awww Beremy <3 1年以上前
lizzie_jo5 コメントしました…
aaaw Boremy:) but seems like Jeremy might get his ハート, 心 broken again 1年以上前
brokenheartlove 発言しました …
Okay so I sent an e-mail to L.J.! She is soooo nice!! She asked me what I wanted to happen between Delena and I answered her that I wanted them to be forbidden love! :D I wanna know if あなた e-mail L.J. (which あなた really should!) what would あなた write? :) 投稿されました 1年以上前
INLOVEWITHDAMON コメントしました…
omg! can あなた post the whole thing somewhere on this page? 1年以上前
pacman22091 コメントしました…
Did あなた get an answer back from her?? 1年以上前
ceraluv01 コメントしました…
I sent a very 'heartfelt' Eメール saying how much I 愛 DE and all that jazz, I'm gonna try to send her an Eメール full of Delena/ Damon 愛 every other week. 1年以上前
epicdelena4ever コメントしました…
cool! i hope she 回答 back! 1年以上前
Amina05 発言しました …
Hi ! Do あなた think that Elena is gonna become a vampire on this season ??? 投稿されました 1年以上前
Madelayna コメントしました…
definitely not. 1年以上前
INLOVEWITHDAMON コメントしました…
I think maybe season finale 1年以上前
DelenaLover コメントしました…
I think this season would be too soon. I like her as a human. 1年以上前
big smile
serenate_lover 発言しました …
Come on everyone, VOTE: link :D 投稿されました 1年以上前
smile
av94 発言しました …
The Vampire Diaries Nominated for People's Choice Awards:

お気に入り TV Drama – The Vampire Diaries
お気に入り TV Drama Actor – Ian Somerhalder
お気に入り SCI-FI/Fantasy 表示する – The Vampire Diaries

www.peopleschoice.com/

Vote! :)
投稿されました 1年以上前
Stelena101 発言しました …
Notice a pattern here? CW used to release 2, two 分 clips of the upcoming episodes with 30 秒 promos, then it released 1, two 分 clip with 50-1:30 秒 promos. Then it released one, fifty 秒 clip with 50 秒 promo. No it released a 50 秒 promo with no clip! All I have to say to that is w...t...f!!!! 投稿されました 1年以上前
Anna_JH コメントしました…
wow, you're quite the analyst to notice that, lol! I see what あなた mean though. Soon they'll be forgetting to air actual episodes on time!!! I want a clip soooooooo bad!!! 1年以上前
Stelena101 コメントしました…
See what happens when CW doesn't release a clip?! I over analyze everything!! Bad things happen!! Oh boy if they forget to air an episode? Somebody (me) is going to hunt those idiots down and DO SOMETHING!! 1年以上前
serenate_lover コメントしました…
Yeah, I want to see a webclip NOOOW!! 1年以上前
DelenaLover コメントしました…
I miss the days wen we woudl get 2 webclips. I check everyday to see if theres a webclip and nothing. It sucks. 1年以上前
serenate_lover 発言しました …
Stelena-fans, stay in your spot and bash DE how much あなた want to. Just don't do it here. Thanks. 投稿されました 1年以上前
Stelena101 コメントしました…
very well said... 1年以上前
Anna_JH コメントしました…
They just can't resist bashing can they? As soon as a DE scene threatens them, they have to bash and exhaust the hell out of it because it's upset them. One word to sum up quite a few Stelena ファン right now = selfish. Kinda ironic... to say the scene they're complaining about was completely selfless ;-) 1年以上前
Stelena101 コメントしました…
^ :) thanks and I will! 1年以上前
secret_star_44 発言しました …
totally agree... if DE won't be real that I don't want it to happen at all... 投稿されました 1年以上前
inuyashagirl82 発言しました …
youtuber コメントしました "Damon should have compelled her to 愛 him too." nooooooo! that woulda ruined everything hes gone through with her! 投稿されました 1年以上前
Stelena101 コメントしました…
it would have been 1864 alll over again!! That would have been terrible! 1年以上前
inuyashagirl82 発言しました …
i luv that Damon was the one who thought to get Elena's ネックレス not Stefan. Looks like Stefan dropped the ball here. I bet alot of SEers didn't think they would see the 日 when Damon is もっと見る thoughtful then Stefan. 投稿されました 1年以上前
tamamakururu コメントしました…
Agree ^_^ 1年以上前
Anna_JH コメントしました…
But maybe Stefan gave her some vervain before Damon arrived and "compelled" her.... then I'd actually 愛 Stefan a tiny bit lol! 1年以上前
lizzie_jo5 コメントしました…
maybe maybe but i douibt it besides iwant elena to develop feelings for Damon on her own she doesn't need to knw he told her he loves her 1年以上前
lizzie_jo5 発言しました …
Someone asked Kristin this:
Franklin: Will Bonnie and Damon be getting it on soon on Vampire Diaries?
Bonnie will be cozying up to the guy we have a 写真 of right here: Bryton James, who is playing a new 愛 interest for her, によって the name of Luka. He knows all about her powers and isn't afraid of them, because his history-professor father told him all about the Salem witches.

Seriously? are we even watching the same show? WTF! 投稿されました 1年以上前
INLOVEWITHDAMON コメントしました…
i'm lost...what are あなた pissed about? Someone asked if Bamon would happen and she 発言しました no there is going to be anew guy for Bonnie 1年以上前
DaniKatZ コメントしました…
I know right! Are we even watching the same show?? lol :P 1年以上前
lizzie_jo5 コメントしました…
hehe i was laughitn lol 1年以上前