JayJay <3 Alex Club
登録する
Fanpop
New Post
Explore Fanpop
posted by spunkyonyx
June 2, 2011



So it started with me and my dad in our ホーム and he woke me up i looked at the clock it 発言しました 9:30 and i 発言しました "oh come on daddy just another 30 分 plz"! he was holding the phone to his ear and he was grinning, I know that grin he's up to something i thought to myself, and plopped my head back down onto the 枕 and sighed in sweet relieve cuz he left the room and slowly started to drift back to sleep, and he walked right back in this time without the phone! and 発言しました "Come on Jammi Jessica get with the program. I need to get u some where" i sighed and got up! "you can sleep...
continue reading...
MmmmmMMMmmmmMMM ohohohoh yeah yeah, yeah yeah yeahehyeah

Thinkin back, to the feelin that I had when I first saw your face, I knew that it was you,
Some time has passed, and the feelings that I had before still are the sameee, cause あなた never changed, nooo

Even though I dont 表示する it girl, I just want あなた to know, that even if we fight a million times over little things,
We can still make it better I meant what I 発言しました when I gave あなた that promise ring, that imma 愛 あなた forever,
I fall for あなた deeper everyday, feel it now girl もっと見る than ever, but with our type of love, forever aint enough

I've been...
continue reading...
Maybe one 日 we can go

Hand in hand down a golden road

And if I get there before あなた go

I'll be waiting at your door

In the future hopefully

We'll be together あなた and me

Don't あなた worry baby please, because honestly...



If I could rewind

Both the hands of time

Still I would never find

A lovelier design

Than you



Nothing's lovelier than you

Nothing's lovelier than you

Nothing's lovelier than you

Nothing's lovelier than you



Maybe one 日 girl I pray

We could float off to space

Hold my hand, I'll lead the way

I won't let go または fall astray

Ain't no ifs, buts and maybes

Your my baby, my lady

Don't あなた worry baby please,...
continue reading...
I met my alex on here on October 22, 2010 at 3:54 (went through my imbox for that info) something just fasinated me about him i was pulled to him like a magnet! and we talked for 6 days before we became a couple! but like the 2nd または 3rd 日 we were talking i started to fall in 愛 with him! tho i didnt know if he felt the same way! we talk constently those 6 days before hand! lolz from when he got ホーム til the time he had to go to bed! learning about each other もっと見る and もっと見る and my フレンズ they were like "What is he like ur boyfriend または something cuz u seem to be spending alot of him with...
continue reading...
video
video
video
added by TeamSongz4eva
added by peterslover
Source: photobucket
added by Takuya
posted by TeamSongz4eva
I think this is the best thing that has ever happened before my eyes...i dont remember how it happened i just remember that Spunky カケス, ジェイ was like running to me sayn "i got a man i got a man!!" または something like that...lol あなた do remember Spunky Jay? well im so glad Alex came into the picture and im glad he can belong to such a wonderful person as my lil sis , JAY! I have to admit out of all the couples i have seen in my life..you guys are the best and i aint fakin<3 i 愛 both of yall sooo much and あなた guys take care of eachother and bring eachother up and be eachothers super heros:) i cant...
continue reading...
lyrics to I Stay In 愛 / Mariah Carey

Oh baby
Baby, I stay in 愛 with you

Dying inside 'cause I can't stand it
Make または break up
Can't take this madness
We don't even really know why
All I know is baby
I try and try so hard
To keep our 愛 alive

If あなた don't know me at this point
Then I highly doubt あなた ever will
I really need あなた to give me
That unconditional 愛 I used to feel
It's a mistake if we just erase it
From our hearts and minds and I know

We 発言しました let go
But I kept on hanging on
Inside I know it's over
You're really gone
It's killing me
'cause there ain't nothing
That I can do
Baby, I stay in love...
continue reading...
lyrics to One 愛 / Trey Songz

You know I have to be honest
It's like for the first time in my life,
My pride is not a problem
I'm not afraid
I'm not afraid to tell あなた girl,
That I 愛 you
Believe that
And if I cant have you,
I don't know what ima do
Listen to me

So many people never find the one
That's why I really wanna tell あなた somethin'
I really think this is it for me
I really think you're the one I need
Cause baby I done had 'em all
I don't want nobody but you
Yeh, Oh darlin'

Baby let me break it down
See, we livin' in a lonely world
Aint あなた tired of the runnin' 'round?
Don't あなた wanna be my only girl?...
continue reading...
posted by spunkyonyx
Dream I had......on may 23, 2011


So it started out with me and my big sister's Bee and チェリー and auntie Susan sitting in my parents house and we were talking about some 音楽 and them I feel my phone vibrate in my pocket and I grabbed it and Bee 発言しました “Who is it Spunky Jay?” and I smiled at my phone and looked over at チェリー and Susan, they smiled back and チェリー looked at Bee and 発言しました “It's her Alex”! Susan looked at me with a smile and 発言しました “Well go on Hun answer it before it goes to voice mail”! I smiled もっと見る big then clicked the send button and 発言しました “Hey honey, How are u?”,...
continue reading...
added by peterslover
Source: photobucket
added by spunkyonyx
video
added by spunkyonyx
video
video