Regular 表示する Wall

Previous

ウォールのエントリー全1-10件中613 件を表示中

csinathens96 発言しました …
Owowwwiww 投稿されました ·4 か月前
cartoonwithrock 発言しました …
年 2021 and I still 愛 this cartoon 投稿されました 1年以上前
SombraLyf 発言しました …
FREE CAKE. 投稿されました 1年以上前
ben15delas 発言しました …
Wow this place is dead. 投稿されました 1年以上前
sad
BorutoUzumaki 発言しました …
こんにちは guys I don't mean to intrude but I was wondering if any of あなた might be interested into joining my club Regular 表示する XXL I understand if あなた don't but thanks any way. 投稿されました 1年以上前
purplevampire 発言しました …
the finale was awesome it sad that it ended but i 愛 the ending that everyone is happy 投稿されました 1年以上前
RegularShowLuvr 発言しました …
The 表示する has finally come to an end. It was a great 表示する from begining to end, I will never forget it, watching it made me a better person, and I made a good friend; Missdada15. I hope I never grow out of enjoying it. 投稿されました 1年以上前
jadensmith21249 発言しました …
Regular Show's series fianle was just today! and now it's no longer to be on tv anymore just let あなた regular 表示する ファン know this. 投稿されました 1年以上前
CokeBoy97 発言しました …
I just joined the club here... 投稿されました 1年以上前
CloudCatcher 発言しました …
Hi I'm new and I'm stopping によって a few fanclubs to see if I can get a reply 投稿されました 1年以上前
laugh
HipsterMinor 発言しました …
I am starting an AT club Adventure Time Experience and would 愛 if anyone of あなた would join. It is nothing much yet but I hope to make it into something with the help of あなた all 投稿されました 1年以上前
purplevampire 発言しました …
It sucks that Cj and Mordecai broke up they had a lot in common and Mordecai look もっと見る interested in her もっと見る than he did with Margaret. 投稿されました 1年以上前
DerpThatHerp 発言しました …
Recently started watching again xD. Loving the developing story. 投稿されました 1年以上前
emerald_32 コメントしました…
RLY WHY BREAK UP MORDECAI AND CJ MARGARET WAS A SLUT 1年以上前
IsabellaFanboy コメントしました…
nuuuuu u ruined it 4 me ; - ; 1年以上前
emerald_32 コメントしました…
^ THEY WERE SO PERFECT FOR EACH OTHER. CJ GENUINELY LIKED MORDECAI. 1年以上前
Simon9990 発言しました …
Margret is back in town in the newest episode(Eileen flat screen).I wonder what will mordecai's reaction be.I am sure it will be intresting 投稿されました 1年以上前
angelic
emugrocks231 発言しました …
こんにちは u guys should go to www.gaschoolstore.com and enter my ID 235F2NS TO support my beta club and I promise there a lot of stuff to buy and use will be delivered to your door によって the company (i have never broke a promise) 投稿されました 1年以上前
big smile
emugrocks231 発言しました …
New episode on now 投稿されました 1年以上前
tyreunia 発言しました …
Will rigby ever get an girl friend? 投稿されました 1年以上前
RubyTuesday632 コメントしました…
No. He's not that type of guy. Plus its もっと見る entertaining with him without him. 1年以上前
RubyTuesday632 コメントしました…
i meant without a girlfriend. i was thinking about something else. whoops. 1年以上前
morin9 発言しました …
5    38    September 2, 2013    October 6, 2014 投稿されました 1年以上前
heart
missdada15 発言しました …
プレビュー for Skips' Story!

:

link 投稿されました 1年以上前
CreativePr0cess 発言しました …
Sooooo the people who madeThe Misadventures of Flapjack スプリット, 分割 up and made Regular Show, Adventure time, and Gravity Falls. Go figure, three of the best カートゥーン currently out. 投稿されました 1年以上前
SteamPunkOtaku コメントしました…
i know rite? 1年以上前
RegularShowLuvr 発言しました …
Has regular 表示する changed a lot in season 4 and 5, and if it has, was it for better または for worse 投稿されました 1年以上前
CF_the_Kid2 コメントしました…
Personally, I think it has. Maybe it's just me, but I just feel like the plots aren't as interesting as in the first couple seasons. Especially the ones that focus around Muscle Man. He was pretty funny at first, but now...eh. So that kinda brings down the 表示する for me. However, I did enjoy the Thanksgiving ep & the ones with CJ. But overall, it's kinda gone downhill. I still watch it though in hopes that it'll improve. Idk, just my two cents. 1年以上前
missdada15 コメントしました…
It has changed a bit. But that doesn't have to be a bad thing. They're digging もっと見る into the past, the characters are gaining something, and there's a lot of depth. It's also getting the best prof. reviews now in season 5. It's just some ファン who can't stop complaining. The kind of people who believe all change is bad, i suppose. 1年以上前
cool
SvenPlaysBlaze 発言しました …
Hi guys i am new at this Club nice to meet あなた all 投稿されました 1年以上前
SvenPlaysBlaze コメントしました…
I am to Lazy To work 1年以上前
CF_the_Kid コメントしました…
hiya 1年以上前
SteamPunkOtaku コメントしました…
hi! 1年以上前
sniartekili コメントしました…
watupz 1年以上前
smile
tiny-penguin 発言しました …
I 愛 Rigby! Best character on the 表示する xD 投稿されました 1年以上前
missdada15 コメントしました…
Agree! 1年以上前
iamjayden23 コメントしました…
Rigby is the best character on regular 表示する 1年以上前
Justcolor 発言しました …
Okay, so it is now a well known and agreed upon fact that Regular 表示する is the best, funniest, most amazing 表示する that has ever been, and ever will be... 投稿されました 1年以上前
paidi 発言しました …
norgle 投稿されました 1年以上前
meh
Hellowittykitty 発言しました …
Mordecai is sooo never gonna get Margaret. P.S. all あなた Mordecai x Margaret fans, she moved. YOLO. 投稿されました 1年以上前
unknownguy222 コメントしました…
YEAH WE KNOW SHE MOVED, THAT WAS CLARRIFIED LIKE 20+ EPISODES 前 THANK あなた VERY MUCH, WHY DONT あなた GO BACK TO HELLO KITTY CLUB OH YEAH P.S. MORDECAI ALREADY GOT MARGARET, THEY WERE LIKE BF AND GF FOR LIKE A FEW EPISODES, SHE BROKE IT TO HIM IN STAKE ME AMADAEUS.....):( 1年以上前
UTookEnchilada コメントしました…
Yeah, we also know that あなた need to stop putting all バッジ on everything. Its annoying. -.- 1年以上前
unknownguy222 コメントしました…
srry lol 1年以上前
CF_the_Kid 発言しました …
Last night's Thanksgiving special was awesome. ^^ It was nice to finally see their parents. 投稿されました 1年以上前
unknownguy222 コメントしました…
I KNOW...IVE BEEN WAITING FOR THAT FOR LIKE EVER...... 1年以上前
big smile
missdada15 発言しました …
Wow....almost 4,000 fans! :D awesome! 投稿されました 1年以上前
unknownguy222 コメントしました…
YEAH EVERYONE LOVES REGULAR SHOW.... 1年以上前
smile
StarFox13 発言しました …
干し草, 乾草 guys if u like steven universe (another great cartoon network show) 登録する the new club : steven universe 投稿されました 1年以上前
missdada15 コメントしました…
Eh...I watched one episode with my friend and It was just...not our cup of tea... 1年以上前
unknownguy222 コメントしました…
愛 STEVEN UNIVERSE GONNA 登録する IT NOW SEE YA THERE.... 1年以上前
winxoxoclub 発言しました …
That 表示する is freeky and wierd. I had a nightmare and woke up saying it was really not scary! 投稿されました 1年以上前
ColinSkywalker コメントしました…
i hat a nigthmare it was scary 1年以上前
101musastella コメントしました…
Lol, I've had one about Skips xD 1年以上前
big smile
kirbymaniac1 発言しました …
New episode right now! 投稿されました 1年以上前
RobotoMonoto 発言しました …
Regular 表示する is one of my お気に入り cartoons.
Don't get me wrong and all but.. it's gotten too regular.
( don't get me started on muscle man. Theres like a bunch of muscle man episodes already jeez ) 投稿されました 1年以上前
unknownguy222 コメントしました…
dont worry there will be もっと見る awesomeness later on, just keep beeing a regular 表示する fan..... 1年以上前
hmmm
PuppiesXD 発言しました …
I got confused last night, Why did Uncle Grandpa play instead of Regular Show? I got SO confused 投稿されました 1年以上前
CF_the_Kid コメントしました…
Cuz there was no new episode scheduled to air. Why they showed UG instead of RS reruns idk, but the 次 new ep is on the 14th. 1年以上前
PuppiesXD コメントしました…
ok 1年以上前
tongue
swampfox31 発言しました …
Rigby used to be cool, but then he turned into kind of a jerk and an idiot. 投稿されました 1年以上前
unknownguy222 コメントしました…
ehh it's debateable 1年以上前
LocalArtistist 発言しました …
AMAZING WORLD OF GUMBALL IS STILL BETTER!!! The regular 表示する SUCKS MONKEY COCKAKA!! 投稿されました 1年以上前
ultradbzman13 コメントしました…
... あなた did not have to say that 1年以上前
emerald_32 コメントしました…
I may not be a big Regular 表示する ファン (HUGE Adventure Time ファン over here!) but seriously, did あなた really need to come here to bash RS. INSECURITY is what youre showing. あなた have no respect at all. 1年以上前
unknownguy222 コメントしました…
i was gonna say some stuff but now that i know it's a dare, your fine just dont do it again.......ever.... 1年以上前
spongebobfan111 発言しました …
Regular 表示する has new episodes in england (came out a few days ago) 投稿されました 1年以上前
unknownguy222 コメントしました…
ENJOY :3 1年以上前
smile
spongebobfan111 発言しました …
3,889 ファン 投稿されました 1年以上前
wink
pipiqueen 発言しました …
i 愛 regular 表示する and im new to this club! 投稿されました 1年以上前
unknownguy222 コメントしました…
WELCOME....HAVE FUN AND ENJOY REGULAR 表示する AS MUCH AS POSSIBLE!!!!!! HAVE FUN :3 1年以上前
lemoon 発言しました …
i 愛 rigby and muscle man lol 投稿されました 1年以上前
unknownguy222 発言しました …
コメント UNDERNEATH IF THEY SHOULD MAKE AN EILEEN AND RIGBY EPISODE!!!!! 投稿されました 1年以上前
RobotoMonoto コメントしました…
Yes!! omg <3 1年以上前
missdada15 コメントしました…
FUCK YEAH! 1年以上前
smile
ben15delas 発言しました …
こんにちは guys:) 投稿されました 1年以上前
unknownguy222 コメントしました…
HEY!!!!! 1年以上前
skylovezme 発言しました …
I 愛 this 表示する 投稿されました 1年以上前
unknownguy222 コメントしました…
WELL, ALL OF US DO 1年以上前
tailslover9 発言しました …
Did they 表示する Terrors of the Park III yet? 投稿されました 1年以上前
RegularShowLuvr コメントしました…
not yet, im guessing they will 表示する that around holloween 1年以上前
unknownguy222 コメントしました…
YEAH 次 ハロウィン 1年以上前
RegularShowLuvr 発言しました …
Does anyone think that mordecai and margaret are over 投稿されました 1年以上前
kirbymaniac1 コメントしました…
Maybe, but who knows? 1年以上前
unknownguy222 コメントしました…
AH HECK NO!!!!!! 1年以上前
awesomezoroark コメントしました…
i think that they are over 1年以上前
big smile
kirbymaniac1 発言しました …
New Regular 表示する episode right now! 投稿されました 1年以上前
kirbymaniac1 コメントしました…
And another one! 1年以上前
RegularShowLuvr 発言しました …
Double episode for the begining of season 5, the episodes are; laundry woes, and silver dude. The new season starts on the 2nd of september 投稿されました 1年以上前
nagato821 コメントしました…
I can't wait for the date!XD: New season in Regular Show, New episode (I'm exited for) in Adventure Time 1年以上前
unknownguy222 コメントしました…
OM MY CRAPPPPPPPPPPPPPPPP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 1年以上前
smile
BLONDY43 発言しました …
WONDER IF ILLINE WILL ASK OUT RIGBY OUT????? 投稿されました 1年以上前
BLONDY43 コメントしました…
SHE HAS TO 1年以上前
tailslover9 コメントしました…
Dude, バッジ lock. XDD 1年以上前
unknownguy222 コメントしました…
OF COURSE BUT THE THING IS I THINK RIGBY IS A LITTLE SHY TOO, BUT RIGBY WILL AS OUT EILENE, EVERYONE KNOWS IT..... 1年以上前
unknownguy222 コメントしました…
ASK OUT NO AS OUT 1年以上前
unknownguy222 発言しました …
SPOILER ALERT: MARGERET'S GONE OFF TO COLLEGE, SO WHAT IS MORDECAI GOING TO DO NOW, LEAVE コメント BELOW, ANY WILL DO.... 投稿されました 1年以上前
BLONDY43 コメントしました…
HE MIGHT VISIT HER または HE MIGHT GO TO THE SAME COLLEGE または SOMETHING LIKE THAT 1年以上前
RegularShowLuvr コメントしました…
i have a feeling that mordecai will go visit her, first episode of the season 1年以上前
nagato821 コメントしました…
Ugh! Spoilers... 1年以上前
unknownguy222 コメントしました…
SORRY NAGATO821 MY BAD :(((( 1年以上前
zzz
BLONDY43 発言しました …
ANYONE 投稿されました 1年以上前
RegularShowLuvr コメントしました…
dude, your going to learn that very few people actually コメント here, its a sad truth, it use to be much もっと見る active, but after myself and a few other people stopped posting comments, it just died here. 1年以上前
BLONDY43 コメントしました…
I ONLY JUST STARTED YESTERDAYSO IM NOT THATSURE YET 1年以上前
unknownguy222 コメントしました…
yeah, it really dosen't happen here anymore, school started back so everyone's back to school soo yeah............ 1年以上前
BLONDY43 コメントしました…
I HATE SCHOOL AND DEFEINTLY MY TEACHER 1年以上前
laugh
BLONDY43 発言しました …
yo peps any one on 投稿されました 1年以上前
unknownguy222 コメントしました…
IM HERE 1年以上前
tongue
BLONDY43 発言しました …
I DONT LIKE THE BEST BURGER IN THE WORLD ONE 投稿されました 1年以上前
unknownguy222 コメントしました…
WHATTTTTTTT!!!!! :O BEST BURGER IN THE WORLD EPISODE WAS AWESOME, :) WHO EVER DOSENT LIKE THAT EPISODE IS A CHUMP (QUOTES REGULAR SHOW!!!!) 1年以上前
BLONDY43 発言しました …
WHO WOULD LIKE TO BE MY FIRST MSG ON MY WALL?? 投稿されました 1年以上前
unknownguy222 コメントしました…
I'M HERE TO PARTY 1年以上前
BLONDY43 コメントしました…
lol ME TO 1年以上前
BLONDY43 発言しました …
IM WATCHING PARTY PETE ITS AWESOME!!!! lol 投稿されました 1年以上前
unknownguy222 コメントしました…
OF COURSE BUT DIDNT IT COME OUT LIKE FOREVER 前 BUT IS IT THE CLONING EPISODE???? 1年以上前
cool
nagato821 発言しました …
*Rappin* Baby let's just party Toni-i-ight 投稿されました 1年以上前
BLONDY43 発言しました …
CANT WAIT TILL SEASON 5 SO EXCITED YAY 投稿されました 1年以上前
RegularShowLuvr 発言しました …
Season 5 will begin on september 2nd, with mordecai going to margaret, to return a sweater of hers 投稿されました 1年以上前
RegularShowLuvr 発言しました …
Looks like we're going to have to wait for season 5 now, if anyone has an idea as to when it will start, can あなた コメント 投稿されました 1年以上前
awesomezoroark コメントしました…
i dont know but i hope it is a season 5 and will mordercai will get a new girlfriend sice marget had to leave on ステーキ me amadeus 1年以上前
RegularShowLuvr コメントしました…
She will be back 1年以上前
sad
ben15delas 発言しました …
I was upset at the end of last Night's Episode. 投稿されました 1年以上前
RegularShowLuvr コメントしました…
i think we can all say we were upset 1年以上前
ben15delas コメントしました…
It was sad poor Mordecai he didn't get the girl of his dreams:( 1年以上前
awesomezoroark コメントしました…
yeah i agree i saw it not today but it was sad 1年以上前
sad
WynterK16 発言しました …
I was extremely let down によって the new episode. 投稿されました 1年以上前
RegularShowLuvr コメントしました…
i was also upset at the end, but i have to admit, it was a great episode 1年以上前
WynterK16 コメントしました…
Yes, I agree. I actually cried a little. Sad ending. 1年以上前
vianney11 コメントしました…
:( poor modecai 1年以上前
unknownguy222 発言しました …
こんにちは EVERYBODY, コメント UNDERNEATH ABOUT SOME EPISODES THAT J.G. QUINTEL SHOULD DO, コメント BELOW......ANY コメント WILL DO........ 投稿されました 1年以上前
RegularShowLuvr コメントしました…
i want a high five ghost episode. 1年以上前
unknownguy222 コメントしました…
what about an episode that mordecai and rigby finaly meet there parents for the first time 1年以上前
unknownguy222 コメントしました…
WAIT THAT ALREADY HAPPENED........THANKSGIVING EPISODE 1年以上前
unknownguy222 発言しました …
こんにちは can I get some コメント on the new episode on 8/12/13,i think the name of the episode is ステーキ me amadaeus?? 投稿されました 1年以上前
RegularShowLuvr コメントしました…
all i know about that episode, is that mordecai is going to ask margaret to be his girl friend, and that it might possibly be the last episode of the season 1年以上前
unknownguy222 コメントしました…
yes, and yes i looked it up on wikipiedia!! 1年以上前
RegularShowLuvr 発言しました …
Am i the only one that was a little let down によって the newest episode 投稿されました 1年以上前
Seanthehedgehog コメントしました…
What happened? I didn't see it yet. 1年以上前
unknownguy222 コメントしました…
Well was it the party re-pete??? 1年以上前
RegularShowLuvr コメントしました…
yeah, it was that episode 1年以上前
RegularShowLuvr 発言しました …
Looks like we might only have a couple もっと見る regular 表示する before the season finishes, im not entirely sure, but after the 次 new episode "party re-pete" i think there may only be one もっと見る "steak me Amadeus" 投稿されました 1年以上前
Samaria368 発言しました …
If あなた like crazy funny things go check out this new club called crazy funny 動画 a one of a kind club go their check it out and become a fan. 投稿されました 1年以上前
BLONDY43 コメントしました…
YEAH I HAVE SEEN IT BUT I HAVEN'T JOINED IT 1年以上前
big smile
kirbymaniac1 発言しました …
New Regular 表示する right now! 投稿されました 1年以上前
unknownguy222 コメントしました…
which one!!!! 1年以上前
meh
StarFox13 発言しました …
like it 投稿されました 1年以上前
RegularShowLuvr コメントしました…
like what? 1年以上前
unknownguy222 コメントしました…
yeah i agree with RegularShowLuvr like what????? 1年以上前
StarFox13 コメントしました…
ya 1年以上前
hmmm
True-Finn-Fan 発言しました …
i'm probably not the first person to point this out but... your guy's ファン club left corner pic has Rigby smoking a joint... high as fuck... if あなた don't believe me then look up the picture and get it full size. 投稿されました 1年以上前
RegularShowLuvr コメントしました…
あなた know what, ive been on this one ファン club for, idk, close to a year, and ive checked it nearly everyday, and ive seen that image a million times. but due to the poor quality of the image, ive never actually noticed that rigby was holding a joint 1年以上前
unknownguy222 コメントしました…
WTF he is smoking a joint WTF!?!?!?!?!?!?!?!? 1年以上前
unknownguy222 コメントしました…
actually, i looked it's actually his brown hands going to his mouth going ohhhhhhhhhhh and mordecai is saying dude sooo yeah 1年以上前
True-Finn-Fan コメントしました…
^there's a version of this pic that has him smoking a joint... i thought it was this one... my bad... 1年以上前
big smile
kirbymaniac1 発言しました …
YAY!. This club reached 3,000! 投稿されました 1年以上前
Dragonfruit44 コメントしました…
Awesome!! Lets celebrate with a party!! Wooo!! 1年以上前
unknownguy222 コメントしました…
Dragonfruit44 i agree let's throw a party...... 1年以上前
unknownguy222 コメントしました…
WE GONNA PARTY, GOT SOME CHIPS GOT SOME DIP, SOME CALL ME CHEAP BIT OF A FREE LOADER, BUT I GOT CUPS FOR DAT OLD SCHOOL SODA, I DON'T MEAN TO BRAG, I DON'T MEAN TO BOAST BUT I GOT HUMUS FOR THESE MINI TOAST, HUMUS , HUMUSS , HUMMMMMUUUUSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!! 1年以上前
unknownguy222 コメントしました…
actually 3,738 so 738 もっと見る members have joined 1年以上前
unknownguy222 発言しました …
swampfox31 i totally agree i hate how they do that if they wouldnt do that i think cartoon network would be much もっと見る enjoyable 投稿されました 1年以上前
swampfox31 発言しました …
I hate how Cartoon Network is going back and censoring their older episodes because they think it's too inappropriate for them to say "piss". 投稿されました 1年以上前
swampfox31 コメントしました…
Same thing with TDI, they are cutting out entire scenes of things they deemed too inappropriate to show. 1年以上前
nad2 コメントしました…
yup 1年以上前
ben14delas コメントしました…
true it makes it less funny. 1年以上前
smirk
AMELOVESAT24 発言しました …
Rigby is fave 投稿されました 1年以上前
smile
ben14delas 発言しました …
What's your お気に入り Episode? 投稿されました 1年以上前
nagato821 コメントしました…
I don't really know the names of the episodes that much 1年以上前
unknownguy222 コメントしました…
well considering the fact that ive seen every episode and a frekin huge ファン litteraly posters cds and all that jazz well fav. episodes are eittyher grilled cheese deluxe, just set up the chairs, death punchies, death punchies, brain eraser, prank callers, karaoke video, house rules, stick hockey, but i have receiet i 愛 all these episodes regular 表示する lover peace!! 1年以上前
True-Finn-Fan コメントしました…
^ i have seen all of those episodes. :3 1年以上前
unknownguy222 コメントしました…
OH that's cool i 愛 regular 表示する i just got the best dvd in the world (at this moment in time), regular 表示する party pack, and the regular 表示する slack pack, soooo yeah regular 表示する ファン right here WOOP WOOP!!!!!!!!! 1年以上前
BenderIsGreat34 発言しました …
Summertime lovin. 投稿されました 1年以上前
RegularShowLuvr コメントしました…
lovin in the summer time 1年以上前
emerald_32 コメントしました…
RAY. YOU. BIG.TRAITOR. 1年以上前
True-Finn-Fan コメントしました…
^makes sense... 1年以上前
heart
missdada15 発言しました …
Anyone else excited about 'The Last Laserdisc' episode? All the Morderet was fun,sure, but we need some 'regular' eps now. 投稿されました 1年以上前
BenderIsGreat34 コメントしました…
On your side mate! The 愛 eps are all cool and necessary in my opinion.. but we need to get back to some Madness! 1年以上前
RegularShowLuvr コメントしました…
i read on tumblr that this ep is gonna be pushing the censorship a bit, so sweet. haha, im really looking フォワード, 前進, 楽しみにして to it 1年以上前
RegularShowLuvr コメントしました…
Thanks for that info again, missdada15 1年以上前
unknownguy222 コメントしました…
yes i do agree with all of あなた there should be some もっと見る heavy action in regular 表示する margeret and mordecai were ment for each other number one there both birds so yeah and they have already kissed twice, meteor moves and picking up margeret soo yeahhhhhh......... 1年以上前
RegularShowLuvr 発言しました …
For those, who have seen the episode, metero moves, what did everyone think of it? 投稿されました 1年以上前
RegularShowLuvr コメントしました…
come on people, this was a huge episode, how can no one have an opion about it 1年以上前
boskiyj コメントしました…
finally, i watched it. well, the plot wasn't impressing, but finally Mordecai and Margaret became a couple! that's why it's my favourite ep ever, even if it's not ideal! 1年以上前
unknownguy222 コメントしました…
i thought it was awesome mordecai actually was forced によって the guardian of the friend-zone but mordecai actually grew a pair of balls and kissed margeret so way to go mordo, 2nd base boyyyeeeeee!!!!!!!! 1年以上前
RegularShowLuvr 発言しました …
Ok, for those who havnt seen the ep 'meteor moves' stop what ever あなた are doing and watch that episode 投稿されました 1年以上前
RegularShowLuvr コメントしました…
here is a link for the episode (no membership needed, and its free)link 1年以上前
nagato821 コメントしました…
I also know that website 1年以上前
husky545 コメントしました…
こんにちは peeps yeah mordeci is awesome and is MINE 1年以上前
unknownguy222 コメントしました…
RegularShowluvr is right STOP TROLLING, SPAMING AND WHATEVER DUMB CRAP YOUR DOING AND WATCH METEOR MOVES!!!!!!!!!!!!! 1年以上前
RegularShowLuvr 発言しました …
I know everyone is a bit bummed out that there wasnt an ep this week, but 次 monday weve got another mordecai and margaret episode 投稿されました 1年以上前
boskiyj コメントしました…
can't wait! ^^ 1年以上前
unknownguy222 コメントしました…
OH MY GLOB WTF SERIOUSLY OH S*** I CANT WAIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 1年以上前
awesomesonic 発言しました …
OOOOOOOOHHHHHHHHH! 投稿されました 1年以上前
boskiyj 発言しました …
Hello! :D So, what's up everyone? 投稿されました 1年以上前
boskiyj コメントしました…
and yeah, it's me, atomic_mushroom :) 1年以上前
RegularShowLuvr コメントしました…
yeah, あなた saying あなた atomic_mushroom, means nothing to me, but its still god to see another face on regularshow fanpop. its sucks to say this but not much happens here anymore, it use to be もっと見る active, but its just scraping によって now, but a range of debates may be coming soon, revolving around regular show. anyone can be a part of it. 1年以上前
boskiyj コメントしました…
the debates are great idea! 1年以上前
unknownguy222 コメントしました…
i agree with regular 表示する luvr and boskiyj debates are what keep this earth spinning i'm going to be part of it.... 1年以上前
big smile
alinah_09 発言しました …
Whoaaaaaaaa!!!! (\(^o^)/) 投稿されました 1年以上前
codyfan77 発言しました …
A ディベート eg. Team Rigby または Mordecai, Is Benson doing the right thing によって yelling, または maybe if Thomas is any use to the 表示する または not. ^-^ Just some examples 投稿されました 1年以上前
RegularShowLuvr コメントしました…
thats a good idea, but we should wait to see if anyone else comes up with any other ideas 1年以上前
unknownguy222 コメントしました…
what about j.g. quintel making a regular 表示する movie the movie involves every living character that has existed on the 表示する all the park members all the good guys and all the bad guys and everyone in between how about that for a ディベート 1年以上前
RegularShowLuvr 発言しました …
Thi is for when the newest episode of regular 表示する (trailer trash) is up, for those who have watched it, please tell us what あなた thought about it, it doesnt matter if あなた liked it または didnt like it 投稿されました 1年以上前
unknownguy222 コメントしました…
i loved that episode muscle man's a f****** genius i did'nt see it coming 1年以上前
RegularShowLuvr 発言しました …
干し草, 乾草 where is everone, we need to think of something to do, to try and get people もっと見る active on this fanclub, if anyone thinks of something, it doesnt even need to be a good idea, just put it up on the wall. I could be a game, または competition, または what ever, just something that anyone who likes regular 表示する can interact with, regularly. 投稿されました 1年以上前
unknownguy222 コメントしました…
well what about if we all get together and throw the biggest regular 表示する party ever i live in the united states where does everyone else live so i can make a 一覧 if everyones game for the idea so leave your country name under 1年以上前
emerald_32 コメントしました…
This club has less people...unlike the Adventure Time club, which is LOADED. 1年以上前
wolfcat343 発言しました …
こんにちは people watch this link please!!!!! 投稿されました 1年以上前
RegularShowLuvr コメントしました…
dood, thats was painfully lame 1年以上前
RegularShowLuvr コメントしました…
and why are あなた bring that up on a regular 表示する ファン club? 1年以上前
wolfcat343 コメントしました…
hahaha, I just needed a place to share my laughs with someone but sadly, rigby and mordecai didn't laugh with me so I say sorry for posting it on the regular 表示する site 1年以上前
RegularShowLuvr 発言しました …
Ok, ive got some good news, and ive got some bad news

Good news, for those who dont know, there will be a regular 表示する game coming out fall (nothern hemisphere), spring (southern hemisphere), and it is called regular 表示する - mordecai and rigby in 8-bit land

Bad news: it will only be on the 任天堂 3DS 投稿されました 1年以上前
unknownguy222 コメントしました…
ahhhh come on man WTFFFFFFFF!!!!!!! 1年以上前
RegularShowLuvr 発言しました …
Who found the newest episode a little creepy 投稿されました 1年以上前
codyfan77 コメントしました…
あなた mean Skips stress? Yeah, kind of. The only thing that was creepy though were those weird black things. I'm surprised Pops even has stress. 1年以上前
unknownguy222 コメントしました…
pops is so chill he's so layed back so i don't think pops has any stress maybe benson but not pops 1年以上前
RegularShowLuvr 発言しました …
For those who saw the new ep, what did あなた think about it.

I liked it, it was a classic style of regular show, and mordecai and rigby were so lame at the end haha, it was great 投稿されました 1年以上前
RegularShowLuvr コメントしました…
really? no one has any opinions they want to share on the ep carter and briggs 1年以上前
codyfan77 コメントしました…
I know of Carter and Briggs! That is so cool! But, Mordecai and Rigby aren't good actors, I'll give あなた that ^-^. Never ment to be on (their worlds) TV :D 1年以上前
opper6 コメントしました…
Carter and Briggs is an awsome funny 表示する 1年以上前
unknownguy222 コメントしました…
loved that episode ドーナッツ foeverrrrrrrrrrrrrr 1年以上前
codyfan77 発言しました …
FINALLY! Haven't had internet access in 10 days! Well, sup? 投稿されました 1年以上前
STOPTALKING コメントしました…
Nothing much. Waiting for the episode in a few minutes. 1年以上前
STOPTALKING 発言しました …
Anyone have any idea if the new episode will be any good. All I know is that it involves that cops 表示する and muscle man smacking the coffees out of Mordecai and Rigby's hands. 投稿されました 1年以上前
MadManMordo コメントしました…
I bet itsgonna be real cool! :D 1年以上前
STOPTALKING コメントしました…
I think it's going to be another funny episode :). I 愛 funny episodes but I'm dying to know what's going to happen between Mordecai and Margaret. 1年以上前
codyfan77 コメントしました…
Most episodes are good! Well.. so far the only bad episodes are "My Mom" and "Quips"(he ruined his own episode with those jokes) 1年以上前
codyfan77 コメントしました…
I saw that. It's actually pretty cool. 1年以上前
RegularShowLuvr 発言しました …
Im curious, how many of あなた ARE actually buying the comic that comes out in like 2 weeks または so 投稿されました 1年以上前
STOPTALKING コメントしました…
I would but I'm broke. When I get some money I'll buy it. 1年以上前
MadManMordo コメントしました…
lol I hope it don't cost much, I didnt get enough birthday money :/ 1年以上前
unknownguy222 コメントしました…
i live in the united states i havent heard anything about it......but lucky あなた my friend 1年以上前
RegularShowLuvr 発言しました …
Sorry to say this, but i dont beleive there will be an new ep 次 week 投稿されました 1年以上前
STOPTALKING コメントしました…
What?????? I needs my Regular 表示する every week to keep sane. 1年以上前
Dragonfruit44 コメントしました…
*wimper* 1年以上前
unknownguy222 コメントしました…
awww what the hell!?!?!?!?!?!?!?! 1年以上前
RegularShowLuvr 発言しました …
What did everyone think bout the new ep, i liked it, i never knew MM could play the ギター so well, and i really didnt expect to see the the DJ at the end 投稿されました 1年以上前
STOPTALKING コメントしました…
I thought it was sort of cute but it was mostly funny. The DJ just randomly pops up I was like "WTF?" 1年以上前
MadManMordo コメントしました…
I loved the ending!!! 1年以上前
unknownguy222 コメントしました…
i loved the ending that was like a movie または something :3, plus muscle man is awesome on ギター did'nt know he could play 1年以上前
STOPTALKING 発言しました …
あなた guys I finished the first chapter of my FanFic. I just need to go over it and make a few minor improvements. If あなた would like to read it right now an maybe help me just コメント your gmail on this. 投稿されました 1年以上前
STOPTALKING コメントしました…
I 投稿されました it on FanFic so あなた can read it there または あなた can read it on 記事 if I can アップロード it. The story is called Too Far and I'm open to changing the タイトル and I'm open to suggestions. 1年以上前
STOPTALKING コメントしました…
Here あなた go: link 1年以上前
MadManMordo コメントしました…
I read your story! I liked it! :) 1年以上前
STOPTALKING コメントしました…
Yay I'm glad :) 1年以上前
EmoDragon 発言しました …
Not be obvious, but... there's probably a reason HFG is shown much. * giddily bounces for his epic episode, that will probably contain epic secrets about his epic past * 投稿されました 1年以上前
EmoDragon コメントしました…
*isn't 1年以上前
RegularShowLuvr コメントしました…
even though we know just as much about HFG as we do about thomas, HFG 1年以上前
RegularShowLuvr コメントしました…
....is still awesome, high fives for everyone. im looking フォワード, 前進, 楽しみにして for the ep, but who knows when there gonna put it on 1年以上前
RegularShowLuvr 発言しました …
Looks like were getting another muscle man ep 次 wek, 'K.I.L.I.T radio' im not complaing, but i would liketo see a benson episode again, the last one we had was 150 piece kit, i think thats what its called, but im still looking フォワード, 前進, 楽しみにして to the HFG episode that J.G.Quintel 発言しました they wre gonna do. Does anyone have any ideas on how the situation is gonna go horribly wrong for MM in the 次 ep. 投稿されました 1年以上前
STOPTALKING コメントしました…
I told あなた what I think is gonna happen :) 1年以上前
RegularShowLuvr コメントしました…
when did we talk about the ep, KILIT radio? 1年以上前
RegularShowLuvr 発言しました …
Ok people, try not to freak out, i know i will, but just over a week 前 it was confirmed that regular 表示する will be making a video game. Im a gamer, and i lover regular show, so this is probably some of the greatest news about regular 表示する that ive found out. Also for those interested, dont forget to preorder the regular 表示する comic,issue one comes out 次 月 投稿されました 1年以上前
RegularShowLuvr コメントしました…
for those who want to preorder the comics -link 1年以上前
RegularShowLuvr コメントしました…
for those who care about tne fact tnats theres gonna be a regular 表示する video game, i did some digging, and i found close to zero information about it, all thats know is that it will be developed によって D3 publishers, and that on the IGN website they claim that the game will be release with in 2013, but i can easily be changed into a much later 日付 1年以上前
RegularShowLuvr コメントしました…
i would buy the DS just so i could play the game 1年以上前
RegularShowLuvr 発言しました …
Has anyone noticed that we havent seen MM または HFG for a while now (especially HFG) 投稿されました 1年以上前
atomic_mushroom コメントしました…
I noticed but It's good to me :D Muscle Man annoys me so much! But, I miss HFG a bit :/ 1年以上前
STOPTALKING コメントしました…
Oh yeah I forgot to mention that play tube is the new free app for iPod that let's あなた cache YouTube 動画 that's what I have the キッス on. 1年以上前
unknownguy222 コメントしました…
that is so weird when are they going to bring HFG back im scared 1年以上前
smile
atomic_mushroom 発言しました …
Just saw the latest episode. And yes! It's the best episode ever! Totally 愛 it! 投稿されました 1年以上前
STOPTALKING コメントしました…
I have the last 分 of the episode downloaded onto my iPod and I have watched it over and over 1年以上前
RegularShowLuvr コメントしました…
its to late to do it now, but if あなた download the app 'play tube' あなた can download the eps from YouTube 1年以上前
atomic_mushroom コメントしました…
I don't like to download things from Internet (bad memories...) so I'm watching RS online only. That's safier I think... 1年以上前
MadManMordo コメントしました…
BEST EPISODE EVER!!! 1年以上前
RegularShowLuvr 発言しました …
Ok, i really suck with computers, does anyone know how to download RS eps for free 投稿されました 1年以上前
RegularShowLuvr コメントしました…
dont worry, i figured it out 1年以上前
STOPTALKING 発言しました …
I jumped up and down just like Mordecai did I was freaking out because I was soooooooooo happy. 投稿されました 1年以上前
RegularShowLuvr コメントしました…
same here, i was アナと雪の女王 for like 2 minutes, literally 1年以上前
RegularShowLuvr コメントしました…
completely surprised, my brain could handle how excited i was 1年以上前
STOPTALKING コメントしました…
I'm 17 but I will still tell anyone I watch regular 表示する but some people are too ashamed または something. 1年以上前