この質問に回答する

ランダム 質問

Aye >:(

dont interrrupt when im talking.....RUDE!!!!!!


care to explain why あなた interrupted????
 TeamSongz4eva posted 1年以上前
next question »

ランダム 回答

xXSweeneyXx said:
I thought あなた were Taylor Swift, my bad.
select as best answer
posted 1年以上前 
*
Kanye jokes... ftw.
LinaHarrow posted 1年以上前
*
damn lol
TeamSongz4eva posted 1年以上前
samuraibond005 said:
Hai...watashi wa eigo o hanashimasen. soshite nihongo o hanashiasu.
select as best answer
posted 1年以上前 
*
damn damn damn onlee word i understood was hi
TeamSongz4eva posted 1年以上前
*
i mean yes
TeamSongz4eva posted 1年以上前
*
Nani?
samuraibond005 posted 1年以上前
E_M_LoVeRFaN said:
*looks around, head down*
it wasn't me....
You: Yes it was, I was talking, and あなた just told me a story about あなた toe.
Me: My toe told me to...
You: Yeah, cause toes can talk
Me: NO REALLY!!! He did!
You: ANYWAY! I think あなた owe me an apology!
Me: I-
My Toe: Do I owe あなた an apology, または do I TOE あなた an pology *toe starts cracking up*
Me: *closes あなた mouth that is hanging wide open* *nods my head* See? He does talk. And he's got a good sense of humor.
You: Unlike あなた *cracks up*
My Toe: *bitch-slaps you* Don't be mean to the chick I'm stuck to!
You: Okay!! SORRY *runs away screaming "MOMMY"*
select as best answer
posted 1年以上前 
*
damn lol
TeamSongz4eva posted 1年以上前
*
haha <3
E_M_LoVeRFaN posted 1年以上前
friendsfan101 said:
*shrugs*

I felt like it. Now stop yelling at me and let me Rest In Peace!

*randomly bursts into song*
select as best answer
posted 1年以上前 
Duncan-superfan said:
Because あなた were being rude. :P
select as best answer
posted 1年以上前 
*
how
TeamSongz4eva posted 1年以上前
*
I have no idea. :D
Duncan-superfan posted 1年以上前
*
lol
TeamSongz4eva posted 1年以上前
goodfeelings777 said:
cuz u interrupted me?
select as best answer
posted 1年以上前 
*
hopw
TeamSongz4eva posted 1年以上前
*
U should know...........
goodfeelings777 posted 1年以上前
*
<_<
TeamSongz4eva posted 1年以上前
Lawli-gagger said:
My foot itches...
select as best answer
posted 1年以上前 
*
lol:)
sweetandhot98 posted 1年以上前
*
mhmm
TeamSongz4eva posted 1年以上前
ShiningsTar542 said:
Woe!!
select as best answer
posted 1年以上前 
*
huh
TeamSongz4eva posted 1年以上前
*
Don't ask questions! XD
ShiningsTar542 posted 1年以上前
*
lol
TeamSongz4eva posted 1年以上前
LinaHarrow said:
...You were talking?

Sorry. Speak up there!
select as best answer
posted 1年以上前 
*
lol UGGHHH I SAIDF..wtf i forgot
TeamSongz4eva posted 1年以上前
*
Haha, okay then.... Well, see あなた around. *goes off to eat a taco*
LinaHarrow posted 1年以上前
*
HAHAH HAHAHA ^
E_M_LoVeRFaN posted 1年以上前
*
WTF COME BAAACCCKKK
TeamSongz4eva posted 1年以上前
next question »