この質問に回答する

マイケル・ジャクソン 質問

maybe this is weird but i rly want ur opinion

last night i was thinking of the intro of IJCSLY and i made a little ファンタジー :P i want u 2 pretend that MJ is saying this 2 u:
'i just wanna lay 次 2 u 4 a while' *walks up 2 u and lies 次 2 u*
'u look so beautiful 2night' *caresses ur face*
'ur eyes are so lovely, ur mouth is so sweet' *looks u deep in ur eyes and kisses ur lips softly*
'alot of people misunderstand me, thats because they don't know me at all' *holds u tight*
'i just wanna touch u, and hold u. i need u, god i need u, i 愛 u so much' *kisses u passionately*


so tell me pls what u think of it :)
 maybe this is weird but i rly want ur opinion
*
It short and veeerrryy sweet :D <3<3 I 愛 it ; )
ilove_mj posted 1年以上前
*
i 愛 it
tahlia777 posted 1年以上前
 97Angels posted 1年以上前
next question »

マイケル・ジャクソン 回答

lucaslover528 said:
...sigh
What a beautiful fantasy... :)
select as best answer
posted 1年以上前 
*
thanx :D
97Angels posted 1年以上前
MJ_My_Love said:
awww <3 for a moment there I actually imagined how it'll be like :)
select as best answer
posted 1年以上前 
wolfgirl985 said:
Aww thats sweet :)
select as best answer
posted 1年以上前 
brunomarsfan123 said:
my opinion : that was the randomest thing ive ever saw
select as best answer
posted 1年以上前 
*
it was 3:30 AM when i was thinking of this so thats why it's ランダム :P
97Angels posted 1年以上前
*
LOL!
paloma97ppb posted 1年以上前
*
hahaha
brunomarsfan123 posted 1年以上前
*
awww
tahlia777 posted 1年以上前
paloma97ppb said:
cute
select as best answer
posted 1年以上前 
koolkat-1104 said:
god i wish i could hug him
select as best answer
 god i wish i could hug him
posted 1年以上前 
*
hell yeah! i know what u mean it's like my life time ever dream!!
MJlover121Z posted 1年以上前
*
myne to
koolkat-1104 posted 1年以上前
*
we'll never be able to hug him now
koolkat-1104 posted 1年以上前
cookiehead101 said:
dat would b a perfect moment so sweet n romantic :)i luv ya mike n always will!!!!!
select as best answer
 dat would b a perfect moment so sweet n romantic :)i luv ya mike n always will!!!!!
posted 1年以上前 
*
I have a シャツ with this pic on it :) but oh yea the ファンタジー is great:)
GigiChante18 posted 1年以上前
MJlover121Z said:
damn this is so cooll gurl!! u have such cool imagination my sis was like WOW she always fantasies about him too :D
i'd rather if u 発言しました ur lips r sweet rather than mouth ; it's kinda eh like mouth is sweet
LOL
great job hun
:D <333333333333333333333333333
select as best answer
posted 1年以上前 
*
thanx :D this kinda things just pop into my mind sometimes :P
97Angels posted 1年以上前
CristianaGomes said:
I can't believe ... I was thinking the same thing last night too.
select as best answer
 I can't believe ... I was thinking the same thing last night too.
posted 1年以上前 
*
lol
97Angels posted 1年以上前
caligurl16 said:
It's not weird at all.. every time I listen to the intro to IJCSLY that's exactly what goes through my head
select as best answer
posted 1年以上前 
next question »