Damon & Elena damon & elena ファン フォーラ chat

lailalove posted on Feb 25, 2010 at 08:59PM
ok this is the list of the last people who have been here last month *crying face* i will put more names as u tell me
i love all of u who has been here & who hasn't *love u all*




angiii7|| Angi
Teamdamon33|| Julia
laurik2007|| Laura
lailalove|| Lai
tvdlover|| fatemeh
katie15|| Katie
mariafan|| maria
tvdlover|| fatemeh
maryam1311|| maryam
Delenalove88|| Svetlana
last edited on Feb 19, 2011 at 12:07AM

Damon & Elena 14056 返信

Click here to write a response...

Showing Replies 13351-13400 of 14056

1年以上前 maryam1311 said…
heart
same here, omg the vampire diaries tonight can`t wait!!!
1年以上前 Teamdamon33 said…
I know right!! Can't wait either! Hope there'll be DE scenes!
1年以上前 maryam1311 said…
heart
same here
1年以上前 tvdlover said…
smirk
anyone?
1年以上前 Teamdamon33 said…
I'm still here!
1年以上前 tvdlover said…
heart
how are u?(:
1年以上前 Teamdamon33 said…
I'm great! You?
1年以上前 tvdlover said…
kiss
im fine thx!! tvd tonight!♥
1年以上前 Teamdamon33 said…
I know! So excited! What do you think's gonna happen?
1年以上前 tvdlover said…
heart
well, i think Elijah is going to tell elena about katherine and kluas!!!♥ and u?
1年以上前 tvdlover said…
smile
sorry g2g (:
1年以上前 Teamdamon33 said…
Anyone?
1年以上前 tvdlover said…
heart
hello:D
1年以上前 Teamdamon33 said…
Hey! How are you ?

Did you see?
 Hey! How are あなた ? Did あなた see?
1年以上前 tvdlover said…
im fine thx what about you? no i didnt see that!!!
1年以上前 Teamdamon33 said…
big smile
I'm great! Happier now I know season 3 was renewed!
1年以上前 tvdlover said…
heart
same here!!!:D
1年以上前 Teamdamon33 said…
So, what's up?
1年以上前 laurik2007 said…
kiss
Yay let's party!

Season 3 is officially A Go!

What's new gilrs
1年以上前 tvdlover said…
heart
@Julia not much and u?


hey Laura
1年以上前 laurik2007 said…
hey ! I thought you were here yesterday. the updates are really screwed up *cries*

are you still here
1年以上前 Teamdamon33 said…
Anyone?
1年以上前 laurik2007 said…
big smile
me Julia:)
1年以上前 maryam1311 said…
hey!!
1年以上前 laurik2007 said…
big smile
Hi maryam
1年以上前 Teamdamon33 said…
big smile
Laaau!! Maryam! How are you guys?
1年以上前 maryam1311 said…
heart
i`m fine and you?
last edited 1年以上前
1年以上前 laurik2007 said…
crying
I'm great. just got back from a party and now I'm searching for some icons

but I'm so worried for Damon *cries*
1年以上前 maryam1311 said…
same here, i`m worry too but damon wont die,!!!
1年以上前 Teamdamon33 said…
I'm great!

Me too! Be he won't die! Relax! Kevin and Julie aren't THAT stupid.
1年以上前 maryam1311 said…
heart
I can`t lose you.... you wont
1年以上前 laurik2007 said…
big smile
I know but still, this episode was epic lol, i don't know how the season finale is gonna top that, really

1年以上前 Teamdamon33 said…
heart
This was so cute! She could have said "I'm not yours to lose" or something like that, but no! She said " You won't". I loved that!
1年以上前 laurik2007 said…
surprise
the DE scenes killed me...
When Damon forced Elena to drink his blood??? I understood him but he acted wrong...don't know if Elena is gonna forgive him.He's gonna have to do something really brave in the next episode to be forgiven...
last edited 1年以上前
1年以上前 Teamdamon33 said…
I know! There are some stuff Damon does that are really crazy! LOL But I think she'll forgive him because she'll think he'll die.
1年以上前 laurik2007 said…
crying
I read some spoilers by mistake *darn it!!!*

I don't want Elena to forgive him only because he's dieing!!!
Where is the epicness in that???
I want for her to understand his reasons and to care enough to forgive him...
last edited 1年以上前
1年以上前 Teamdamon33 said…
Well, I read lots of spoilers! One of them said Damon was going to be bitten, I didn't believe it. And it happened! So I started to believe in all the others!
1年以上前 laurik2007 said…
crying
Yeah me too, like they are gonna kiss and Elena won't reject him because he's dieing! what a load of crap! I don't want this for their 1st real kiss , not a pity kiss , I mean we deserve something more don't we?
1年以上前 Teamdamon33 said…
We do! The first kiss has to be epic!
1年以上前 laurik2007 said…
crying
I'm scared Julia , scared the writers will f things up for us..that SE fans will laugh at us...
I'm also scared for Chuck and Blair and Tyler/Caroline and not to mention House/Cuddy *cries*
1年以上前 Teamdamon33 said…
Don't be scared Lau! Everything will be ok! Don't forget it's a love triangle and DE WILL happen, no matter what!

And why are you scared for CB? I watched TVD live and in the commercial I watched the GG promo, it seemed to have lots of CB
1年以上前 laurik2007 said…
smile
I'm scared because some spoilers are saying that Chuck will hit Blair, can you imagine that? I don't think it's true but these stupid writers! they have to end up together...

thanks for that! i need someone to calm me down ....I don't want for it to just happen , I want to be done right[Glee reference lol]
1年以上前 Teamdamon33 said…
OMG! It's a lie. IT HAS TO BE. Chuck would never do that!
1年以上前 laurik2007 said…
crying
It can't be right? the writers wouldn't go that far...i mean if this happens it's over for CB
1年以上前 Teamdamon33 said…
crying
CB can't be over! They have to get married and have babies! lol
1年以上前 laurik2007 said…
big smile
A lot of evil and scheming babies:)
1年以上前 Teamdamon33 said…
LOL they'd be so badass.
1年以上前 laurik2007 said…
cool
what are your thoughts on Dair?
1年以上前 Teamdamon33 said…
tongue
Well, I'm still in season 3, but of course, my friends who are in season 4, told me about them. It's just ew.
1年以上前 laurik2007 said…
Season 3 huh, what episode?

I just can't take the wars anymore, the GG spot is ruled by DB fans, it's awful....