アルファ&オメガ Wall

ウォールのエントリー全821-830件中21130 件を表示中

ben14delas 発言しました …
Dang it's dead as a cemetery here. 投稿されました 1年以上前
humpherywolf34 コメントしました…
*awakens from the grave* 1年以上前
Forever4ever コメントしました…
あなた guys are the ones who are going to die. Hiding in your rooms. They'd brake through the walls and windows and eat you. 1年以上前
nicker11500 コメントしました…
I'll be in a Walmart where I block the entrance 移動する all the shelves to the side except for the 食 and the 銃 and just make a 火災, 火 to keep me warm 1年以上前
wolfies 発言しました …
What happen it looks like a nuke happened an wiped out everyone in this club 投稿されました 1年以上前
Werewolf2013 コメントしました…
some are stil still here :} 1年以上前
humpherywolf34 コメントしました…
And I dont get where the hell the reinforcements come from. They shoot me up then Lanius Kicks my 尻, お尻 when Im using all of my turbo chems. 1年以上前
humpherywolf34 コメントしました…
または Psycho, Med-x. 1年以上前
AlexaAlpha_15 発言しました …
It is great to be back! Even though this club looks kind of dead judging によって the activity and ウォール posts, still great to be back guys! 投稿されました 1年以上前
ben14delas コメントしました…
Hello:) 1年以上前
AlexaAlpha_15 コメントしました…
Hiya! 1年以上前
AlexaAlpha_15 コメントしました…
I used to have a friend, she was a big hypocrite, so I told her, if she wasn't going to stop I wasn't going to speak to her anymore. Haven't spoken with her since 2010 1年以上前
Forever4ever 発言しました …
What's up dudes and dudets? 投稿されました 1年以上前
ShadowTheWolf14 コメントしました…
eeeh whats up doc? :P 1年以上前
Forever4ever コメントしました…
Lol, nutin but the ceiling and sky 1年以上前
humpherywolf34 発言しました …
I just want to know if あなた guys want me to post C12? =^ 投稿されました 1年以上前
LoneOmega コメントしました…
Well, if あなた feel like posting it, do it ! ^-^ 1年以上前
humpherywolf34 コメントしました…
=^ I might Im not sure thats why I asked. 1年以上前
humpherywolf34 発言しました …
What's up guys. 投稿されました 1年以上前
bbuchanan96 コメントしました…
こんにちは dude what's up:) 1年以上前
humpherywolf34 コメントしました…
same thing 1年以上前
Forever4ever コメントしました…
Nutin but the ceiling dude 1年以上前
usedtobe2 発言しました …
i wanna know this. who listens to H.I.M type o negative and feeding fingers from this board 投稿されました 1年以上前
humpherywolf34 コメントしました…
H.I.M? 1年以上前
ben14delas コメントしました…
Never heard of H.I.M 1年以上前
humpherywolf34 コメントしました…
Lol. 1年以上前
hmmm
LoneOmega 発言しました …
sundays are soooo boring....i just woke up and i feel like sleeping again... 投稿されました 1年以上前
Forever4ever コメントしました…
Bordem is a state of mind. 1年以上前
LoneOmega コメントしました…
I didn't know that... 1年以上前
thehumphrey コメントしました…
U were probably too bored XD 1年以上前
ben14delas 発言しました …
Dang all alone again:( 投稿されました 1年以上前
Forever4ever コメントしました…
I'm here at the moment 1年以上前
ben14delas コメントしました…
okay:) 1年以上前
humpherywolf34 発言しました …
[?] Who is awake alive または on? *lays back* 投稿されました 1年以上前
Neostorm コメントしました…
Niemand? 1年以上前
Forever4ever コメントしました…
I am now 1年以上前
meh
Forever4ever 発言しました …
*sigh* 投稿されました 1年以上前
DevilsWrath コメントしました…
What is the sigh for? 1年以上前
DevilsWrath コメントしました…
What is the sigh for? 1年以上前
thehumphrey コメントしました…
... 1年以上前
tongue
Forever4ever 発言しました …
. 投稿されました 1年以上前
ben14delas コメントしました…
? 1年以上前
Forever4ever コメントしました…
?./.?./.? 1年以上前
Forever4ever コメントしました…
okay 1年以上前
Isthistaken 発言しました …
Isthistaken コメントしました…
  1年以上前
Isthistaken コメントしました…
Humphrey, I use Chrome loll i'm not that stupid 1年以上前
Isthistaken コメントしました…
and I have 1Gbps, ファンポップ is the only site that takes occasionally 5-10 秒 to load a not so big page, like someone's profile, so i'm blaming the ファンポップ servers 1年以上前
humpherywolf34 発言しました …
Sup dudes :l Im kinda not happy. About me going to the Zoo for a 'Ice cream safari' when I got sick of Ice cream I went to see the wolves. I find the 狼, オオカミ exhibit and the Red オオカミ were asleep in their デン ALL day. I have a pamplet about them. . 投稿されました 1年以上前
ben14delas コメントしました…
cool:) 1年以上前
ben14delas 発言しました …
It's so quiet here. 投稿されました 1年以上前
usedtobe2 発言しました …
And goooooood morning from west pack plaza! I'm your host garth with the breaking news. Let's head over toward buchanan96 shall we with the weather? XD 投稿されました 1年以上前
bbuchanan96 コメントしました…
Thanks usedtobe:) The weather is great and good hunting weather, I see a couple omegas log そり滑り, そり racing, lets go back to usedtobe to see the log sledding. 1年以上前
OmegaLeader コメントしました…
lol 1年以上前
usedtobe2 コメントしました…
i need coffee... 1年以上前
smile
LoneWOLF2272 発言しました …
こんにちは guys. im a bit bored so im just gonna ask a 質問 and u guys コメント an answer lol. Now What fast 食 place do u mostly enjoy?
A. Mcdonalds
B. Burger King
C. Arby's
D. ピザ Hut
E. I hate fast food! DX 投稿されました 1年以上前
bbuchanan96 コメントしました…
None of those places, I don't really eat fast 食 that much, but if I go anywhere, I go to either subway または タコス Bell. 1年以上前
LillyVan コメントしました…
I don't like fast 食 >.< 1年以上前
JadTheWolf コメントしました…
McDonalds I 愛 it there, ピザ Hut is ok, Burger King I don't like, Arby's.... what the f*ck is that? we don't have that over here. 1年以上前
shadowwolf1 発言しました …
i have been thinking about some of the things あなた guys 発言しました yes some of those things are true and i am sorry, lets just make a new start and leave everything behind and i decided to rejoin 投稿されました 1年以上前
LoneOmega コメントしました…
Yay! thats great shadow! ^-^ 1年以上前
Forever4ever コメントしました…
Yay!!! That's Phizza Shadow! 1年以上前
thehumphrey 発言しました …
link 投稿されました 1年以上前
wolfies 発言しました …
wow that many people r on any もっと見る if ur still. here say alpha または omega what ever.
u r 投稿されました 1年以上前
smile
TheAlphaAngel 発言しました …
Hello im new to ファンポップ and wanted to make new friend :) 投稿されました 1年以上前
AlphaKate112 コメントしました…
Hi! Welcome to Fanpop! :) 1年以上前
Neostorm コメントしました…
Välkommen till デン pack. FTFY 1年以上前
TheAlphaAngel コメントしました…
-laughs- あなた all are funny, and cool! :) i can tell i'm going to like it here! 1年以上前
smile
humpherywolf34 発言しました …
Here is chapter 11 Bros. Fav songs for today. I recommened Krewella - Alive-. Calvin harris -need ur love-. and/or Imagine ドラゴン -radioactive-. 投稿されました 1年以上前
humpherywolf34 コメントしました…
Also Linkin park -iradesent- MKTO -thank you-. Have fun today and don't give up on your dreams from my new born lil bro. :D Congrats to my step mom Barbra aka バービー and my father Ben. For having my 4th sibling, William edward fisher. WELCOME to planet Earth lil dude :D 1年以上前
sick
humpherywolf34 発言しました …
Im dying. 投稿されました 1年以上前
humpherywolf34 コメントしました…
DYING!!!!!!!! 1年以上前
ben14delas コメントしました…
Why? 1年以上前
usedtobe2 コメントしました…
speaking of dead my hip popped out i felt the blood right there mostly warm n my body was pale n i saw glittery stuff....gawd it was sooo horrible 1年以上前
humpherywolf34 発言しました …
Hello... :l Im mad but bored and getting over it. I think. 投稿されました 1年以上前
humpherywolf34 コメントしました…
And a little sun burned. :l 1年以上前
ben14delas コメントしました…
Hey:) 1年以上前
humpherywolf34 コメントしました…
:l Bro. I want another eclare. :l 1年以上前
usedtobe2 発言しました …
Well I haven't seen my フレンズ n pack here for a very long while, gawd hows it been going guys? I've been through a frigging rollercoaster my life is doing great n not so great but mostly amaxing, I'm glad I could share it with a few オオカミ ik here who still lives on.. 投稿されました 1年以上前
ben14delas コメントしました…
こんにちは Buddy:) 1年以上前
usedtobe2 コメントしました…
*wags tail@n@walks up to ya with a smile* well at least theres a someone i remmeber a while back 前 hahah :D so hows everything been going? *wags tail* 1年以上前
Forever4ever コメントしました…
What up? 1年以上前
Forever4ever 発言しました …
I guess they're not taling about me, because that's not my name. lol burn blood suckas XD 投稿されました 1年以上前
Neostorm コメントしました…
Duh. What does "taling" even stand for? Just curious. As long as i (Or whoelse?) don't know the meaning, I'm frankly to say that i'm not taling about あなた または whatsoever. 1年以上前
Forever4ever コメントしました…
Talking* 1年以上前
ben14delas コメントしました…
K k 1年以上前
big smile
nicker11500 発言しました …
part 15 of my series is down and 投稿されました early I hope あなた guys enjoy it 投稿されました 1年以上前
wolfies コメントしました…
it was great 1年以上前
nicker11500 コメントしました…
thanks 1年以上前
ben14delas 発言しました …
Can あなた guys please 登録する my friend Dewsparkle's club she would really appreciate it if あなた did you'll get some リスペクト if あなた do. link 投稿されました 1年以上前
KATExLOVERx7822 発言しました …
I won't be getting on a lot due to Tikanni not being here :/ I really did like her 投稿されました 1年以上前
thealphaboyz コメントしました…
Same 1年以上前
ben14delas コメントしました…
k 1年以上前
thehumphrey コメントしました…
same here 1年以上前
smile
ChristinaOmega 発言しました …
こんにちは everyone! How is everybody today? Just got back from vacation so I'll be able to visit もっと見る often now! 投稿されました 1年以上前
ben14delas コメントしました…
Hello:) 1年以上前
Forever4ever コメントしました…
こんにちは 1年以上前
thehumphrey コメントしました…
hi how r u :D 1年以上前
laugh
OmegaLeader 発言しました …
I just fitted new artificial 草 today and my dog just goes crazy like shes never seen 草 before xD she just does the weirdest things. 投稿されました 1年以上前
CandyTheAlpha コメントしました…
Ha really? My フレンズ dog goes kind of crazy to. She just runs around circles and idk how to explain what else she does xD 1年以上前
PawsomeWolf コメントしました…
lol 1年以上前
OmegaLeader コメントしました…
Ha xD 1年以上前
big smile
Forever4ever 発言しました …
Wow a bunch of people joined my club today! I'm very thankful for it! Maybe I'll have life there! 投稿されました 1年以上前
big smile
nicker11500 発言しました …
the remake of part 14 of my series is done and posted, I added somethings I hope あなた guys enjoy the remake 投稿されました 1年以上前
PawsomeWolf コメントしました…
Im sure it will be just as good as the original 1年以上前
tongue
nicker11500 発言しました …
I am remaking part 14 since it got took down and it will be 投稿されました sometime tonight :P (double tongue face for the win) 投稿されました 1年以上前
nicker11500 コメントしました…
part 14 of my series* 1年以上前
smile
LillyVan 発言しました …
Is there any official chat rooms for A&O? I've seen a couple but nobody's ever in them...just wondering! :) 投稿されました 1年以上前
OmegaLeader コメントしました…
There aren't official ones but we got the one on here, there was one on AlphaandOmega4life, and one もっと見る but I forget :P but they are usually dead 1年以上前
Canada24 コメントしました…
What he 発言しました 1年以上前
LillyVan コメントしました…
Ohh alright, thanks! There should be a chatzy room for this. 1年以上前
LillyVan コメントしました…
link(Made one if anyone is interested) 1年以上前
humpherywolf34 発言しました …
I want a girl on my lap and a Jagerbomb. Im comin in Hot ya heard me. :l Wanna go to LA so bad. Yester 日 I reached Rank Field marshall on Reach. I haven't played it in so long. I think about 4 months ago. And I found the final teddy bear. I can check off 2 things for COD Zombies. Now I want to find the NAV chips haven't even found the first. :l 投稿されました 1年以上前
humpherywolf34 コメントしました…
COD BOPS 2* 1年以上前
Neostorm コメントしました…
もっと見る easier and common way to write would be CoD: BO2 または just BO2. Best regards 1年以上前
Forever4ever 発言しました …
....dessiP...... 投稿されました 1年以上前
Forever4ever コメントしました…
....m'I....dessiP.... 1年以上前
ben14delas コメントしました…
What? *tilts head* 1年以上前
Forever4ever コメントしました…
Becuase I felt like spelling it backwards. 1年以上前
smile
Canada24 発言しました …
I'm back 投稿されました 1年以上前
ben14delas コメントしました…
Were ya been friend? 1年以上前
nicker11500 コメントしました…
!* 1年以上前
thehumphrey コメントしました…
im just too lazy to log in everytime :D 1年以上前
Forever4ever 発言しました …
No one's really on so A&O so I'll be on chatzsy talkin to Alex, and listening to Girlfriend によって Avril Lavinge. 投稿されました 1年以上前
Forever4ever コメントしました…
Thanks. 1年以上前
Forever4ever 発言しました …
*Howls at the moon* 投稿されました 1年以上前
ben14delas コメントしました…
*sits and Howls with you* 1年以上前
hmmm
PawsomeWolf 発言しました …
あなた know I always wondered if the Alpha and Omega pack would be different if Hutch was the leader. Idk i just wanted to mention that. 投稿されました 1年以上前
Forever4ever コメントしました…
Hmmm..... True.. 1年以上前
ben14delas コメントしました…
Very true 1年以上前
OmegaLeader コメントしました…
That is a good question. 1年以上前
nicker11500 発言しました …
ook part 14 of my series is somehow gone 投稿されました 1年以上前
LoneOmega コメントしました…
what ? 1年以上前
PawsomeWolf コメントしました…
@Humphrey_13 ok あなた are right there. People like xAngelWolfx, VictoriaWolf, VenganceWolf (aka PrinceRaegar forgot name) did get banned for Sexual Articles. 1年以上前
Humphrey__13 コメントしました…
Nicker: I suppose no one reported them または didn't レポート them enough if they didn't get taken down. Pawesomewolf: Yup, those are a few of them. 1年以上前
smile
Frosty912 発言しました …
Heh I'm most like Kate

link 投稿されました 1年以上前
CandyTheAlpha コメントしました…
Ha I most like Lily! :) 1年以上前
OmegaLeader コメントしました…
I got Kate as well! <3 1年以上前
Forever4ever コメントしました…
I got Kate and Lily. 1年以上前
big smile
nicker11500 発言しました …
I made part 14 of my series is done and 投稿されました a little earlier then I usually do I hope あなた guys enjoy it 投稿されました 1年以上前
PawsomeWolf コメントしました…
Awesome going to read right now! 1年以上前
Humphrey__13 発言しました …
Why do all of あなた get excited about the ファン meter? Are あなた that dumb to realize it was not a real number for a while now? Perhaps I need to explain. That number does not go down, ever. So, when someone leaves this club, either によって choice または によって being banned, it doesn't unfan it for them. Another case, is double account situation. Now when I say double, I do not mean only 2, not mentioning names of members, but from a quick analysis last year, 1 specific member had 50+ accounts. 投稿されました 1年以上前
Humphrey__13 コメントしました…
So getting excited for having "so many" ファン is nothing really to be excited about because that number in reality is drastically lower. によって me guest to コメント hate below from being butt hurt because あなた know it's true. 1年以上前
Helvete コメントしました…
あなた were budapested 1年以上前
Forever4ever コメントしました…
Yes, it is. 1年以上前
smile
wolfies 発言しました …
Pablo is the 21 active person can i get a 22 if u fell the same way
Can i get a amen 投稿されました 1年以上前
Frosty912 コメントしました…
Amen 1年以上前
OmegaLeader コメントしました…
Amen but it would be so much better with an IM bar :/ 1年以上前
Werewolf2013 コメントしました…
'Hallelujah 'Hallelujah 'Hallelujah 'Hallelujah 1年以上前
pabloescaval 発言しました …
haven't been on for a while. how is everyone and do any of あなた have summer reading? 投稿されました 1年以上前
OmegaLeader コメントしました…
Hello Pablo, im doing good and you? No I dont 1年以上前
AlphaAlyssa コメントしました…
Hi Pablo, im good and you? 1年以上前
Forever4ever コメントしました…
Hey, I'm good, you? And of course! I'm a book worm lol 1年以上前
Nixy115 発言しました …
3800th fan! XD :D 投稿されました 1年以上前
Forever4ever コメントしました…
Yay! 1年以上前
Nixy115 コメントしました…
Lawlz 1年以上前
Nixy115 コメントしました…
Lawl thanks 1年以上前
smile
Fantasy123 発言しました …
3799th ファン lol! 投稿されました 1年以上前
OmegaLeader コメントしました…
lol now we need 201 もっと見る :P 1年以上前
ben14delas コメントしました…
Pawsome:) 1年以上前
wolfies コメントしました…
awsome 1年以上前
Frosty912 発言しました …
Just watched Alpha and Omega and I am in 愛 with it! I need to get dedicated O_o! 投稿されました 1年以上前
OmegaLeader コメントしました…
Glad あなた did it is a great movie 1年以上前
ben14delas コメントしました…
I hope あなた enjoyed it:) 1年以上前
Nixy115 コメントしました…
Its a good movie.. 1年以上前
wolfies コメントしました…
愛 the movie whatchen it right now 1年以上前
Humphrey__13 発言しました …
Join. ozzygraywolf.spruz.com 投稿されました 1年以上前
Frosty912 発言しました …
This movie looks interesting, does anyone now if its pretty good? 投稿されました 1年以上前
Forever4ever コメントしました…
It's an AWESOME MOVIE 1年以上前
OmegaLeader コメントしました…
Ya trust us its an amzing movie! 1年以上前
Frosty912 コメントしました…
Alright looks pretty cool! 1年以上前
nicker11500 コメントしました…
thats why I'm here lol :) 1年以上前
wolfies 発言しました …
Man this club only has like 25 people that actualy post または コメント now 投稿されました 1年以上前
thealphaboyz コメントしました…
I'm been here for like 2 - 3 years and the 2 年 was like hell 1年以上前
thealphaboyz コメントしました…
Same 1年以上前
wolfies コメントしました…
ive ben here sence june 1年以上前
big smile
nicker11500 発言しました …
part 13 of my series is done and 投稿されました I hope あなた guys enjoy it 投稿されました 1年以上前
wolfies 発言しました …
How is it their is like 4000 people in this club an only 15 people are on it all the time what happen to everyone else 投稿されました 1年以上前
thealphaboyz コメントしました…
Ikr I'm part of the 15 people 1年以上前
thealphaboyz コメントしました…
lol 1年以上前
wolfies コメントしました…
thanks 1年以上前
OmegaLeader 発言しました …
Damn, the club is really dead right now… 投稿されました 1年以上前
thealphaboyz コメントしました…
I'm still here lol 1年以上前
ben14delas コメントしました…
Me too. lol 1年以上前
Forever4ever コメントしました…
I'm here Forever! 1年以上前
LoneWOLF2272 発言しました …
Man....I wish the IM bar stayed cause now IDK whose on no more! i dont know who i should PM または send ウォール posts too! anyone know how i can see which フレンズ are online and which are offline? 投稿されました 1年以上前
OmegaLeader コメントしました…
I agree on the IM bar, they ahould find a new one. The only way to tell is によって looking at "My Fans" on your プロフィール page and it will 表示する the people who were recently on ファンポップ but they could still be offline. 1年以上前
wolfies コメントしました…
i agree with u guys 1年以上前
Ignas357 コメントしました…
あなた can send ウォール posts anytime lol, I'll read them eventually 1年以上前
hmmm
LoneOmega 発言しました …
こんにちは friends, Unfortunately I'm having some problems with my computer so I won't be around so often...I hope I can fix this fast... 投稿されました 1年以上前
wolfies コメントしました…
when is it going to get it fixed 1年以上前
LoneOmega コメントしました…
I don't know...I don't even know where to start ... 1年以上前
Humphrey__13 発言しました …
JOIN! link 投稿されました 1年以上前
wolfies コメントしました…
ill see if it will let me 1年以上前
Humphrey__13 コメントしました…
Your account has been approved. 1年以上前
laugh
ShadowTheWolf14 発言しました …
hey! XD Let me hear a amen if u 愛 alpha and omega and want there to be a alpha and omega 2!!!!! 投稿されました 1年以上前
LoneOmega コメントしました…
AMEN! !!!!!!! 1年以上前
ben14delas コメントしました…
Amen 1年以上前
OmegaLeader コメントしました…
amen! 1年以上前
Nixy115 発言しました …
Hiya guys Im new :) But I have kinda been hearing rumors bout fights in this club.. is that true?????????????? 投稿されました 1年以上前
Nixy115 コメントしました…
cuz i dont like fights.arguments,drama scenes And If u wanna know who i got this form take a good guess 1年以上前
Forever4ever コメントしました…
Hi! Welcome! 1年以上前
Nixy115 コメントしました…
thx 1年以上前
cake
nicker11500 発言しました …
countdown to 3,800 ファン :D 投稿されました 1年以上前
ben14delas コメントしました…
Yep:) 1年以上前
LoneOmega コメントしました…
Almost there! I remember when I joined...I'm the ファン number 3 384 if I remember well ! 1年以上前
Ignas357 コメントしました…
I remember counting it to 666 1年以上前
humpherywolf34 発言しました …
The part 3 0f 3 thing is the only time Ill be posting my 記事 in a row によって days. 投稿されました 1年以上前
Forever4ever 発言しました …
Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm 投稿されました 1年以上前
Forever4ever コメントしました…
Just hmmmm with me for no damn reason. DO IT! (jk) 1年以上前
LoneOmega コメントしました…
hmmmm , no thanks. 1年以上前
nicker11500 コメントしました…
I don't want to *thinks of something* hmmmmmmmmmmmm dammit oh well 1年以上前
Forever4ever コメントしました…
lol 1年以上前
wolfies 発言しました …
Aaayy if u guys like alpha and omega drawings look at my 写真 投稿されました 1年以上前
thehumphrey コメントしました…
pawsome art 1年以上前
wolfies コメントしました…
thanks im a ファン of u to 1年以上前
LoneOmega コメントしました…
Awesome art, wolfies ! 1年以上前
wolfies コメントしました…
thanks 1年以上前
Forever4ever 発言しました …
あなた know, I really miss Devilswrath, Tikanni, BBunchanan96, and Acrticwolf A lot 投稿されました 1年以上前
thehumphrey コメントしました…
what happened to them 1年以上前
Lexiomega コメントしました…
They left. 1年以上前
Forever4ever コメントしました…
I know, but あなた never really post anymore 1年以上前
Forever4ever 発言しました …
こんにちは people, hope あなた all had a great 4th 投稿されました 1年以上前
Ignas357 コメントしました…
Welp, as to a person living in Europe, it was a 日 no different from others :P 1年以上前
LoneOmega コメントしました…
Yeah, for me too, it was just an ordinary day... 1年以上前
Forever4ever コメントしました…
Thanks, it was Phizza 1年以上前
laugh
LoneOmega 発言しました …
Happy 1-day-after-the-4th-of-July ! xD 投稿されました 1年以上前
ben14delas コメントしました…
lol 1年以上前
wolfies コメントしました…
lol 1年以上前
nicker11500 コメントしました…
everyone is saying lol I guess I'll say it too, lol 1年以上前
Kingdom3 発言しました …
Chat, anyone? link 投稿されました 1年以上前
humpherywolf34 コメントしました…
:l bored bout to play forza horizon I got 42 cars in stock... At least I think? about 30 to 40 range. I have a bugatti 2 1 is a old school Bugatti EB110 and a super sport. 2 lamboghinis, 4 または ferrari's 3 bmw's a scion, 2 fords, a maserati, a ultamite Aero, saleen, mercadeez, and I can't think of what else. about 30 to 40 range :l 1年以上前
humpherywolf34 コメントしました…
:l 1年以上前
monkey
Kingdom3 発言しました …
Does anyone ever wonder if anyone has Reported あなた for something? または just because they don't like you? I feel like that all the time xD. 投稿されました 1年以上前
humpherywolf34 コメントしました…
Yes. :l 1年以上前
Neostorm コメントしました…
: < Yup... 1年以上前
Forever4ever コメントしました…
No, why would I? 1年以上前
humpherywolf34 発言しました …
Who wants C9 part 2 of 3 up? Its ready. 投稿されました 1年以上前
LoneOmega コメントしました…
I want! :D 1年以上前
humpherywolf34 コメントしました…
Do あなた really wants it :l 2 または 4 もっと見る peeps gotta say their opinion. :l 1年以上前
LoneOmega コメントしました…
Ok ^-^ 1年以上前
humpherywolf34 コメントしました…
Im gonna post it any way :P 1年以上前
ben14delas 発言しました …
あなた can't touch 音楽 but 音楽 can touch you. 投稿されました 1年以上前
LoneOmega コメントしました…
True....True. 1年以上前
humpherywolf34 コメントしました…
yup. I wanna go to LA where the B*cths are worth a d*mn 1年以上前
Ignas357 コメントしました…
あなた can touch speakers. And a piano. That's close enough to say あなた touched 音楽 xD 1年以上前
thehumphrey 発言しました …
Sorry guys if i havnt been on much, i have limited wifi now, hope あなた all are doing well, hope to chat son :D and interesting news lately 投稿されました 1年以上前
LoneOmega コメントしました…
Interesting news...what could it be ? x3 1年以上前
thehumphrey コメントしました…
World Peace :D 1年以上前
smile
OmegaLeader 発言しました …
Happy 4th of July everyone! 投稿されました 1年以上前
Forever4ever コメントしました…
Thanks! あなた too! 1年以上前
Neostorm コメントしました…
Well, it's happy 4th July to everyone American to be punctual. 1年以上前
runthewolf コメントしました…
Hope evryone had a good one/safe 1年以上前
smile
Kingdom3 発言しました …
OK, guys. How is everyone? :) 投稿されました 1年以上前
ben14delas コメントしました…
Heyo:) 1年以上前
Neostorm コメントしました…
Good, but tired... ~.~ 1年以上前
Kingdom3 コメントしました…
I am fine, but really tired as well. 1年以上前
sick
nicker11500 発言しました …
I hope あなた guys 4th was awesome, mine was short because we had a big 表示する couple of weeks 前 and that was when my sister and nephew came down, and also I hit my toe on a stone brick on accident. 投稿されました 1年以上前
Forever4ever コメントしました…
I had a Phizza one, I hope ya still had a good time though 1年以上前
nicker11500 コメントしました…
oh yeah it was nice 1年以上前
Canada24 発言しました …
I just saw all the scary 映画 films.. Their so unrated. Except the second, didn't like that one.. 投稿されました 1年以上前
LoneOmega コメントしました…
My お気に入り scary movie is the 3rd ! 1年以上前
Canada24 コメントしました…
Mine too.. But I recently started liking the first also. Mostly cause I 愛 Ghostface (scream) now. And it's such a perfect parody of him, I e 1年以上前
Canada24 コメントしました…
Actually 'all' of Ghostface's scenes.. I loved 1年以上前
nicker11500 発言しました …
I ロスト another tooth :D 投稿されました 1年以上前
LoneOmega コメントしました…
Is that good ? 1年以上前
Ignas357 コメントしました…
Uh. Wasnt that supposed to happen before 13 years old age?.. または are あなた younger? 1年以上前
nicker11500 コメントしました…
yeah I'm not looking フォワード, 前進, 楽しみにして to that :P 1年以上前
smile
ben14delas 発言しました …
Hello Everyone Happy 4th of July:) 投稿されました 1年以上前
LoneOmega コメントしました…
Happy 4th of july for あなた too ^-^ 1年以上前
Forever4ever コメントしました…
Happy 4th to あなた too! 1年以上前
nicker11500 コメントしました…
あなた too :) 1年以上前
smile
Forever4ever 発言しました …
Happy 4th Dudes and Dudets! : D
I had fun cliff diving last night, as あなた can see on my post before, lol
How are all of you? 投稿されました 1年以上前
LoneOmega コメントしました…
I'm fine ! あなた ? 1年以上前
Forever4ever コメントしました…
I'm great, thanks for askin 1年以上前
meh
MarvelousDeath 発言しました …
Meh... 投稿されました 1年以上前
ben14delas コメントしました…
...heM 1年以上前
smile
humpherywolf34 発言しました …
I need a female 狼, オオカミ name I have been 与えられた some names to chose from によって some of あなた guys and some of them are good dont get me wrong. Only 1 name for the omega female sparked and it was Delilah. (Question) I need 1 female 狼, オオカミ name she is an Alpha, daughter of Garth and Lilly her style is just go to the "1 should be alexis 2 should be lasandra" thing and read off their. I just need a name for the alpha female. their will be リスペクト in it. 投稿されました 1年以上前
humpherywolf34 コメントしました…
Their personality part and thats the 質問 I asked. :) please best 回答 only. 1年以上前
LoneOmega コメントしました…
Well, the only name I could think of is Ashley... 1年以上前
humphrey21 コメントしました…
omglob!!!! u liked my name Delilah YES!!!!!! 1年以上前
Forever4ever 発言しました …
*wqlks to the edge of cliff and howls* *then jumps off the cliff* 投稿されました 1年以上前
ben14delas コメントしました…
Well that's something あなた don't see every day. *pulls out my MP3 player and Listens to Summer Time lovin* 1年以上前
LoneOmega コメントしました…
Why would someone do that ?! 1年以上前
humpherywolf34 コメントしました…
For attention like this. * gets glock puts to head* * pulls trigger bang flag comes out* :3 like I 発言しました attension. 1年以上前
Forever4ever コメントしました…
What up people? lol 1年以上前
Forever4ever 発言しました …
Inreally had fun tonight, I got to talk to my フレンズ Jessy, Alex, Shadowwolf1, and DJMANIAX, It was Phizza (Awesomer than awesomeness can ever be) I confeesed something, we joked, we talked jiberish in all caps, and ate squirrels. It was the most fun I've ever had here. 投稿されました 1年以上前
Forever4ever コメントしました…
I really* confessed* 1年以上前
LoneOmega コメントしました…
Phizza...Never heard this before... 1年以上前
Forever4ever コメントしました…
Becuase I made it! :D XD 1年以上前
smile
nicker11500 発言しました …
i'm back from two in a half days with internet down what I miss? 投稿されました 1年以上前
ben14delas コメントしました…
Nothing much it sucks when the internet goes down. 1年以上前
LoneOmega コメントしました…
If the internet is down, あなた can be sure of one thing : I'm sleeping. 1年以上前
nicker11500 コメントしました…
yeah when it goes down it feels like the apocalypse has started 1年以上前
Forever4ever 発言しました …
link I just want to talk to someone 投稿されました 1年以上前
big smile
LoneOmega 発言しました …
こんにちは , how are あなた friends? :3 投稿されました 1年以上前
Forever4ever コメントしました…
Good, you? 1年以上前
LoneOmega コメントしました…
well as あなた can see, im not online very often becuase my pc is 表示中 up some errors...so i'm not doing very good... 1年以上前
Forever4ever 発言しました …
Okay! It's ランダム time! jk
SQUIRREL!!!!!!!!!!! lol jk
I just felt like doing that... 投稿されました 1年以上前
Ignas357 コメントしました…
link 1年以上前
Forever4ever コメントしました…
lol 1年以上前
Forever4ever 発言しました …
Damn, there is NO activity here anymore! I wish this place was as active as the ランダム club... 投稿されました 1年以上前
ben14delas コメントしました…
Ikr. 1年以上前
wolfies コメントしました…
ikr 1年以上前
Forever4ever 発言しました …
こんにちは people! How are all of your evenings going? (or mornings) 投稿されました 1年以上前
ben14delas コメントしました…
I'm Good you? 1年以上前
Forever4ever コメントしました…
Good. 1年以上前
wolfies コメントしました…
im good 1年以上前
Canada24 発言しました …
We celebrated netflix a few days ago.. It was awesome! 投稿されました 1年以上前
Canada24 コメントしました…
Wait why heck did I say Netflix.. I meant CanadaDay 1年以上前
Canada24 コメントしました…
Still.. It was awesome 1年以上前
sad
OmegaLeader 発言しました …
I was just about to watch A&O on netflix and I see they dont have it anymore :/ And the stream 映画 websites dont work on iPhone. 投稿されました 1年以上前
ben14delas コメントしました…
Same here Netflix removed it:( 1年以上前
LoneOmega コメントしました…
Lol, I'm i the only one who never used netflix ? 1年以上前
Ignas357 コメントしました…
^ Nope. Thought I do on iPod/iPad too, but I copy them from the PC still. 1年以上前
Forever4ever 発言しました …
こんにちは guys, here's a good saying: 愛 hurts, buy Ice Cream instead: ) 投稿されました 1年以上前
Canada24 コメントしました…
Nice :) 1年以上前
Isthistaken コメントしました…
nah, I think 愛 is better than anything else 1年以上前
Forever4ever コメントしました…
I'm still going to buy ice cream instead though 1年以上前
humphrey21 発言しました …
how about team karth (kate and garth togethr) 投稿されました 1年以上前
big smile
humphrey21 発言しました …
Whose on team krey!!!! (Its Humphrey and Kate together) 投稿されました 1年以上前
LoneOmega コメントしました…
Krey ! That's a nice combination xD 1年以上前
humphrey21 コメントしました…
aw thx!!!!! 1年以上前
Forever4ever 発言しました …
Two もっと見る days till the 4th!!!! YAY! 投稿されました 1年以上前
LoneOmega コメントしました…
I don't know if I should celebrate it... 1年以上前
Forever4ever コメントしました…
Why not? 1年以上前
Forever4ever コメントしました…
oH 1年以上前
dontforgetme 発言しました …
link
link

open both and be confused 投稿されました 1年以上前
Helvete コメントしました…
link 1年以上前
nicker11500 発言しました …
Is anyone going to get Walking dead 400 days? 投稿されました 1年以上前
Willersmunk コメントしました…
No 1年以上前
LoneOmega コメントしました…
What is this ? 1年以上前
LoneOmega コメントしました…
Oh I see, the DLC... I won't get it since I hate both Walking the game and the series :/ 1年以上前
Forever4ever コメントしました…
I 愛 the walking dead shows and like to watch zombieLady play the games, (my sister in law who is obsessed with zombies) but I don't know if she'll eve get it. 1年以上前
Forever4ever 発言しました …
こんにちは people!
I have a question: Would it be okay, if I 投稿されました a picture of one of my Forger Broken drawing? 投稿されました 1年以上前
dontforgetme コメントしました…
no 1年以上前
Forever4ever コメントしました…
Forever* 1年以上前
ben14delas コメントしました…
Yes 1年以上前
Litio 発言しました …
I realize now that it will take time, that the road ahead is long and shrouded in darkness. It is a road that will not always take me where I wish to go – and I doubt I will live to see it end. But I will travel down it nonetheless. 投稿されました 1年以上前
LoneOmega コメントしました…
Wow, that was deep... 1年以上前
dontforgetme コメントしました…
i didn't realize nonetheless was a word 1年以上前
Neostorm コメントしました…
I didn't realise Brits are slowly switching to American English 1年以上前
sanman7 コメントしました…
that sounded like a quote from the DLC lonesome road, for fallout new Vegas... I'm putting the pieces together... 1年以上前