Therese ♬

·March 2011年からファンポップを利用

  • Female, 20 years old
  • アメリカ合衆国
  • Favorite TV Show: Friends, Suite Life of Zack and Cody, Hannah Montana, Wizards of Waverly Place, iCarly
    Favorite Movie: 星, つ星 Wars series, The Avengers, Hunger Games series, Pitch Perfect, Divergent, Insurgent, and The Fault in Our Stars
    Favorite Musician: One Direction, 5SOS, Ed Sheeran, Pentatonix, Troye Sivan
    Favorite Book or Author: The Percy Jackson Series,The Hunger Games Series, The Summer I turned Pretty Series, The Fault in Our Stars
モザイク 一覧

私のクラブ

私のウォール

sarabeara がについて私にリスペクトを送りました my answers
Things could be better, but that's life I guess. ~Enjoy the rollercoaster that is life~ lol. I think I've gone into a post-election depression tbh. Disgusted to call myself an American.
Yeah, I didn't like Harry's long hair. I kind of hate it now too tho since it's so short. My fav hair era was his mid-length hair when he wore wraps and bandanas and stuff <3 His look during 1D 日 was the best he's ever looked imo. 投稿されました 1年以上前
sarabeara がについて私にリスペクトを送りました my links
Don't worry about it, bb. Life is crazy for me too right now so I get it :) Hope your 年 is going well btw! My senior 年 was insanely stressful (trying to juggle classes + college applications) so I sympathize and wish あなた all the best!
I'm a Calum girl (despite having a Luke アイコン lol. I'm just insanely attracted to Luke, damn him). Ashton is adorable tho. His laugh literally cheers me up.
あなた saw them in July??! I'm so jealous! How were they? 投稿されました 1年以上前
sarabeara コメントしました…
Yeah, some of Zayn's songs are flops, but others are amazing. TiO is my jam. Oh gosh, I can't wait for Dunkirk. I'm so curious how his 芝居 will be. Plus I hated his long hair, so that movie has been a blessing for me! haha. And lol I get you, girl. Way too many fandoms. It's an actual problem when you're obsessed with multiple things all at the same time. 1年以上前
sarabeara がについて私にリスペクトを送りました my articles
I've lowkey been playing 5SOS' 音楽 all week and gdi I'm officially obsessed with them. They're just so talented and funny and hot and ugh. Who's your fav member? I'm having trouble deciding because I genuinely like all of them for different reasons.
Zayn's solo stuff has surprised me. I thought his solo 音楽 would suck but it's actually amazing. I'm happy for him, and I can't wait to see what the rest of the 1D boys do. Apparently Harry just got cast in a movie?? Weird. lol 投稿されました 1年以上前
sarabeara コメントしました…
My fav artist changes depending on the day, but I like Lana Del Rey, Ellie Goulding, Halsey, Ed Sheeran, Rihanna, etc. Basically anything pop haha. Who are your fav artists? 1年以上前