My Wall

Previous
big smile
SammylovesGina がについて私にリスペクトを送りました my links
Voting for the Klaus/Stefan club banner is now open!If you're in the club then go voting!!!xo 投稿されました 1年以上前
big smile
el0508 がについて私にリスペクトを送りました my links
haha, yea i 愛 it too!!
and あなた have a nice name!! i am ella!!
thanks!!! 愛 your bonnie icon!!!
yessss!!!! i 愛 spn!!! you?? 投稿されました 1年以上前
crazyjuliet がについて私にリスペクトを送りました my images
Thank あなた =) I found most on LiveJournal 投稿されました 1年以上前
Beriwan 発言しました …
Bonnnie rocks!!! I 愛 her!! and tyler is really hot! omg he is amazing! look his body! SO SEXY! so..your name is Sarah=)?? mine is Bêriwan;D
nice to meet you=) 投稿されました 1年以上前
FlightofFantasy 発言しました …
Yay Bamon! <3
愛 your icon, によって the way. Bonnie rules. 投稿されました 1年以上前
smile
Maximumridefan がについて私にリスペクトを送りました my images
Thanks for adding me! Glad to meet another Bamonator :) BTW like your icon. 投稿されました 1年以上前
aceg 発言しました …
Now she spam our spot with DE アイコン lol. 投稿されました 1年以上前
TVD_Whore について発言しました Bamon vs Delena
What's the point of this? This spot is only going to add もっと見る fuel to the 火災, 火 and we do not need another shippers war! For christ sake あなた guys grow the hell up!
投稿されました 1年以上前
DamonsLilBird コメントしました…
Amen mate I dont bloody get it why should they または who make a spot like this? An then too add もっと見る fuel to the flippin 火災, 火 there's nothing but DE ブル frog stuff in here. 1年以上前
20cosmogirl コメントしました…
agree 1年以上前
aceg 発言しました …
Yeah, just saw it on the ウォール "sign". I thought everyone could relax a bit after the TVD drama is over... Whatever issues they have hopfully they will calm down a bit and leave the ウォール in peace. 投稿されました 1年以上前
TVD_Whore について発言しました Ian and Kat
Wow we reached over 200 fans! Kian is awesome!
BTW I'm the 205th ファン :) 投稿されました 1年以上前
aceg コメントしました…
206!!! 1年以上前