この質問に回答する

トワイライト・シリーズ 質問

does anyone here agree with me?:i think the twilight seires should turn into a tv serial??

also does any one thik robbert pattison soooooo hot??
 does anyone here agree with me?:i think the twilight seires should turn into a tv serial??
*
thanx u guy for ansewerin mi like ur opinions oh によって the way dark エンジェル rob is sooo hot and a good actor!!!
edwardcullen666 posted 1年以上前
 edwardcullen666 posted 1年以上前
next question »

トワイライト・シリーズ 回答

sheepprncss3 said:
It's hard to say. Obviously a series of 映画 will make もっと見る money, but I think for these 本 a tv series (or at leats a mini series) would have been a better way to go. I thought the movie turned out okay. Th benefit of a tv spot is that less scene would be left out and less of the book would end up re-written. If it had become this instead of a movie franchize I deffinately would have beenan avid viewer.
select as best answer
posted 1年以上前 
renesmee13 said:
YES NO DOUT BOUT IT !!!
AND OH YAH HE IS HOTT!!!
select as best answer
posted 1年以上前 
ash-lou said:
No it would ruin it! A tv series would never be as good, and would have to have different story lines because other wise it would be just the same as the films and the tv series would have a different cast.
select as best answer
posted 1年以上前 
*
exactly people no what is going to happen and i dont no if i would like them at all and if あなた think about it they would only be able to film for a short amount of tim because everyone gets older and ya he is the SEXIEST MAN/ VAMPIRE ALIVE!!!!
teamedward0901 posted 1年以上前
*
i agree. あなた can't make the 'already' best movie/series into a frigin tv show. it would ruin the whole story line. and i agree with teamedward0901's comment! 愛 Rob! <3
catherinexoxo6 posted 1年以上前
*
agreed
imXdarkangel posted 1年以上前
Edwardluvr said:
I don't think that it should turn into a series, because so many people know what's going to happen that they might not get the ratings that it should. Also, the 映画 are good because only a few have to be good for the others to get to come out. Plus, the series would last forever if it did get enough ratings.
select as best answer
posted 1年以上前 
shellycane said:
I can only agree to the last two people, i 愛 Twilight way too much to make it ordinary. Its something special, and doing it on Tely would definatley ruin it. The way it is its perfect, leaves much 宇宙 for fantasie just the way it should be.
select as best answer
posted 1年以上前 
edwardlvr372 said:
I think that they should definitely turn it into a tv series! but i don't know how they would shift from book to book, and yes i tottaly think that robert patterson is SOOOOOO hot!
edwardlvr372
select as best answer
 I think that they should definitely turn it into a tv series! but i don't know how they would shift from book to book, and yes i tottaly think that robert patterson is SOOOOOO hot! edwardlvr372
posted 1年以上前 
*
Dont we all 愛 him :D
shellycane posted 1年以上前
*
yeah i agree
h2orikki17 posted 1年以上前
*
so hotttt and it should be on tv
h2orikki17 posted 1年以上前
*
idk guys. it wouldn't be right. not the same as it is now with the movies.
catherinexoxo6 posted 1年以上前
paramore1234 said:
nnnnnnnnnnnnoooooooooooooo hes not hot but i think that they should go onto tv

select as best answer
posted 1年以上前 
h2orikki17 said:
yes and OH YES TOTALLY HOT !
select as best answer
posted 1年以上前 
sasie_katje88 said:
yep, it should definitely be a tv show, so than they can play every part from the books, instead of cutting the good pieces out of the movies. But they should leave the actors the same, unless they can find a hotter guy than Robert Pattinson and no not Jensen ackles =)LOL
select as best answer
 yep, it should definitely be a tv show, so than they can play every part from the books, instead of cutting the good pieces out of the movies. But they should leave the actors the same, unless they can find a hotter guy than Robert Pattinson and no not Jensen ackles =)LOL
posted 1年以上前 
catherinexoxo6 said:
I don't think that it should be a show. It would totally amazing but, it wouldn't be right. There'd be something werid and wrong with it. I don't know it's hard to explain. Even though we have to wait for the 映画 it's worth it. And ofcourse Rob's hot! When I just see pictures of him I start sweating. I want him on weekends and Taylor Lautner during the week. Lmao! :)
select as best answer
 I don't think that it should be a show. It would totally amazing but, it wouldn't be right. There'd be something werid and wrong with it. I don't know it's hard to explain. Even though we have to wait for the 映画 it's worth it. And ofcourse Rob's hot! When I just see pictures of him I start sweating. I want him on weekends and Taylor Lautner during the week. Lmao! :)
posted 1年以上前 
*
Quote: 'I want him on weekends and Taylor Lautner during the week'. lol XD loved this
HerMelody posted 1年以上前
Earthgirl13 said:
No. There's only so much あなた can write about the same group of ヴァンパイア before it starts to get weird.
select as best answer
posted 1年以上前 
imXdarkangel said:
i dont think he's hot i think he's really freaking ugly and he's a TERRIBLE actor.
select as best answer
posted 1年以上前 
Princess_ said:
of course
select as best answer
posted 1年以上前 
jakedward_love said:
yes i do think the twilight series SHOULD become into a tv serial. i want to see so much もっと見る taylor lautner and robert pattinson!
select as best answer
posted 1年以上前 
HerMelody said:
I can only speak for myself of course, but I think seeing the 本 come to life on the TV every week would be really exciting. They could do the 本 proper justice then, not leaving things out. I think I'd 愛 it - I'd actually sit down in front of the box for once.
select as best answer
posted 1年以上前 
next question »