トム・ウェリング Wall

Next Previous

ウォールのエントリー全1-10件中20 件を表示中

heart
geneene 発言しました …
So glad 'Lucifer' ended. If テレビ is ever decent again like it was in the 50's maybe Tom will be on a new 表示する I DO want to watch. Unfortunately, I think it's asking too much in this generation. Worst era for entertainment EVER! 投稿されました 1か月前
weber24 発言しました …
Hope to see あなた in a new movie soon 投稿されました 1年以上前
weber24 発言しました …
Tom, I am very impressed によって the way あなた made me believe in 愛 again. Thank あなた sooooo much! 投稿されました 1年以上前
weber24 発言しました …
あなた are the best actor! I 愛 you! 投稿されました 1年以上前
smile
hanhclubbl02 発言しました …
Hi all, i'm new member. Add ファン me ^^ 投稿されました 1年以上前
heart
Erika-Wesley 発言しました …
HAPPY BIRTHDAY TOM, MY ANGEL!!

I wish あなた all the happiness in the world and even もっと見る success... I hope あなた have an amazing 日 surrounded によって the people あなた 愛 the most!!

Continue to be this sweet, humble, honest and down to earth guy!!

I 愛 あなた soooooo much!! <3 <3 投稿されました 1年以上前
karentinoco22 発言しました …
Wow, his so hot!! And I can't wait to see the new movie "Parkland" with Tom Welling. 投稿されました 1年以上前
heart
nainen28 発言しました …
omg,tom is so sexy ヤング・スーパーマン tv-series 投稿されました 1年以上前
heart
moviequeen 発言しました …
Tom can be my スーパーマン 投稿されました 1年以上前
dingo97 発言しました …
yer his banner so doesnt suit his awesomeness
投稿されました 1年以上前
near_ty1222 発言しました …
TOM NEEDS A BANNER. 投稿されました 1年以上前
heart
near_ty1222 発言しました …
I 愛 HIM HES SOOO HOT 愛 U TOM!!!!! 投稿されました 1年以上前
olamide127 発言しました …
i <3 ヤング・スーパーマン 投稿されました 1年以上前
tomlover11 発言しました …
i 愛 watching smallvile あなた are a awesome actor!!!!! 投稿されました 1年以上前
0Geo_Guy0 発言しました …
All i can say is gorgeous xD 投稿されました 1年以上前
DrumsNBassBaby コメントしました…
wow, am I the ONLY LEX ファン in the world??? lol Michael Rosenbaum is HAWT!! 1年以上前
0Geo_Guy0 コメントしました…
:D Lmao he es a sexy スーパーマン 1年以上前
tomlover11 コメントしました…
he is soooo hot 1年以上前
0Geo_Guy0 コメントしました…
ジーザス help me! lol 1年以上前
Ezi 発言しました …
I 愛 Tom! He is so cool! 投稿されました 1年以上前
Kross29349 発言しました …
He should be in action movies
投稿されました 1年以上前
tomlover11 コメントしました…
agreed! 1年以上前
sizuuu 発言しました …
i 愛 あなた 投稿されました 1年以上前
ziyanakhan コメントしました…
seriosly.....give me break...... 1年以上前
sizuuu コメントしました…
FO 1年以上前
sizuuu コメントしました…
ohh plizzzzz wat u know abt 愛 anyway gurl 1年以上前
tomlover11 コメントしました…
こんにちは i lvoe him too :) 1年以上前
sizuuu 発言しました …
tom!omg.......u my 1st 愛 when i was just 10....seeing u in smallville.wow,u look sooooooo cute and handsome. 投稿されました 1年以上前
cake
Diane1 発言しました …
happy birthday 投稿されました 1年以上前