The Backstreet Boys Wall

Next Previous

ウォールのエントリー全1-10件中96 件を表示中

Mommasan 発言しました …
I would like to begin によって saying our whole family were ファン of the group when we heard them on the radio. Both of our daughters informed me that they wanted tickets to your Edmonton コンサート which occurs in the 月 between both of their birthdays. At a 2018 クリスマス event I requested the DJ play a BSB's song and both daughters were asked to dance, which they did to get tickets to the concert. With the economic downturn and ロスト jobs and bad luck, I will still be getting them affordable tickets 投稿されました ·3 か月前
lizmic 発言しました …
I have got to find a way to get 4 tickets for my daughter as her wedding present. I want to give them to her for her bridesmaids & her can go together in Pittsburgh! This is the 1 group we both agree on! lol 投稿されました ·6 か月前
hedley12 発言しました …
I 愛 the backstreet boys but mostly Nick Carter 投稿されました 1年以上前
tesia_89 発言しました …
こんにちは guys i am huge of BSB since i was a lil girl and
I still 愛 the songs and music's that y'all made. I
want to say thank あなた for the 音楽 and i am 26
yearold.... I got alot of y'all songs on my phone
when i was a lil girl i get bully によって other kids and
when i get ホーム from school i always put in my bsb
cd cause y'all 音楽 keep me calm
I 愛 BSB

愛 tesia 投稿されました 1年以上前
toniwalsh 発言しました …
Hi nick , I'm toni walsh and I'm from new Zealand and I'm 26 years old and its nice to meet あなた and my grandmother Allison passed away 投稿されました 1年以上前
kmc01 発言しました …
Nick Carter and Jordan Knight got together and have a new album. Saw them in コンサート last year. Amazing... 投稿されました 1年以上前
heart
FanFic_Girl_26 発言しました …
I've been a ファン of the Backstreet Boys ever since I was in middle school. Of course, I see them as one of my 書く muses too (as I like to write fanfiction, and the Backstreet Boys are no exception there). :) 投稿されました 1年以上前
rymoney 発言しました …
Luv 投稿されました 1年以上前
bonemommie 発言しました …
Ive been a bsb ファン since 1998 omg now im 30, do the math, I just want to say i 愛 them always. I cant wait til they come back to Orlando and do a concert. I 愛 あなた AJ!!!!!! 投稿されました 1年以上前
CF_the_Kid2 発言しました …
my gosh, I 愛 BB so much <3 投稿されました 1年以上前
laurarmk 発言しました …
Heey so I am a huge backstreet boys ファン and for a college project I am basing a radio documentary on them, so was wondering if there is any ファン in IRELAND that would like to contribute for an interview ? I am obviously going to the コンサート April 1st so if anyone is and is interested let me know :) 投稿されました 1年以上前
emelyzapata 発言しました …
My お気に入り song 表示する 'Em (What You're Made Of) 投稿されました 1年以上前
NothingButNerd 発言しました …
I like there song "I want it that way" <3 投稿されました 1年以上前
Thresher55 コメントしました…
i remember that song xD 1年以上前
NothingButNerd コメントしました…
I have it on my iPod 1年以上前
brauer83 発言しました …
I just got the new album, I'm listening to it right now! 投稿されました 1年以上前
AlOoOosh コメントしました…
It's really amazing , isn't it ? 1年以上前
brauer83 コメントしました…
I don't know, I'm not gay または anything! 1年以上前
fouadfo2sh 発言しました …
Guys There's a new song called "In A World Like This" and it was shot and now it's on vevo , and the new Album "In A World Like This" will be released after 2 days 投稿されました 1年以上前
AlOoOosh コメントしました…
Yeah !! and the new album sounds really amazing <33 1年以上前
big smile
AlOoOosh 発言しました …
The song " this is us " is really amazing <333 投稿されました 1年以上前
sini12 コメントしました…
i'll also listen it then:D!!! 1年以上前
AlOoOosh コメントしました…
Yes please do it :) 1年以上前
sini12 コメントしました…
♥~! 1年以上前
AlOoOosh 発言しました …
I'm here with my confession
Got nothing to hide no more
I don't know where to start
But to 表示する あなた the shape of my heart.. 投稿されました 1年以上前
heart
AlOoOosh 発言しました …
I 愛 the song : in a world like this <3 投稿されました 1年以上前
angry
AlOoOosh 発言しました …
Now I'm climbing the walls cuz I miss あなた ..... 投稿されました 1年以上前
mne 発言しました …
I lobe their songs 投稿されました 1年以上前
luvhoranhugs 発言しました …
Backstreet boys should make a come back 投稿されました 1年以上前
AlOoOosh 発言しました …
Tell me why
Ain't nothin' but a heartache
Tell me why
Ain't nothin' but a mistake
Tell me why
I never wanna hear あなた say
I want it that way 投稿されました 1年以上前
AlOoOosh 発言しました …
I can't imagine it any other way
A world without あなた is only wasted space
You're gone and I'll always wonder
Why it can't be any other way
Any other way

Since あなた drained all the color out of the sky
How am I supposed to feel?
It's like I'm livin' in somebody else's life
Tell me it's not real. 投稿されました 1年以上前
kiss
AlOoOosh 発言しました …
link 投稿されました 1年以上前
heart
AlOoOosh 発言しました …
I can't imagine life without your love.
And even forever don't seem like long enough.

'Cause every time I breathe I take あなた in,
And my ハート, 心 beats again
Baby I can't help it.
あなた keep me drowning in your love.

And every time I try to rise above,
I'm swept away によって love.
Baby I can't help it,
あなた keep me drowning in your love. 投稿されました 1年以上前
Winterose 発言しました …
All Boys were in their teens Kevin is the oldest he was 19, Brian was 17 または 18 he graduated high school, Aj was 15 I'm not sure about Howie how old he was joined the group but last but not least Nick Carter he was 13 years old and he is my お気に入り backstreet member 投稿されました 1年以上前
big smile
animega 発言しました …
aw godds... i 愛 BSB!! 投稿されました 1年以上前
babygirl413 発言しました …
backstreet boyz rock 投稿されました 1年以上前
heart
AlOoOosh 発言しました …
The things we did...
The things we said..
Keep coming back to me and make me smile again :) 投稿されました 1年以上前
heart
mikejackson 発言しました …
It's gotta be youuuuu!!!
<33333 投稿されました 1年以上前
jakkilovedog1 発言しました …
I 愛 there song I'll never brake your ハート, 心
投稿されました 1年以上前
heart
hannah444 発言しました …
I 愛 BSB...
SPICIALY NICK.. 投稿されました 1年以上前
babiegirl21 発言しました …
yall are so awsome! i 愛 yalls 音楽 so much that every time i listen to yalls 音楽 it make me feel like i am enlove with ever single one of yall.

愛 ya xxxxxx 投稿されました 1年以上前
heart
purobi97 発言しました …
But my 愛 is all,I have to give.
Without your songs,I don't think I can live.
I wish I could give the world to you.
But 愛 & respect are all I have to give to あなた !

あなた guys are the best ! ! ! ! I 愛 your songs very much ! ! ! 投稿されました 1年以上前
parulamusicstar 発言しました …
u'r the only whose each n every song touch ma heart,,,,,,,,,,,,,,,,i 愛 your all song all songs means all songs........ 投稿されました 1年以上前
parulamusicstar 発言しました …
こんにちは hi i m very big ファン of yours n i've come here so that i can connect to u.......we'll meet soooon.....
byeeeeeeeeee........
take..care....... 投稿されました 1年以上前
jlmackey 発言しました …
My 13 年 old son, Jason's, お気に入り songs are "Everybody (Backstreet's Back)" and "Larger Than Life". 投稿されました 1年以上前
ebonyhammond 発言しました …
i 愛 あなた and my favourte songs r every body and larger than life 投稿されました 1年以上前
smile
christina-lou 発言しました …
just found their songs are great! 愛 The BaCkStreet BoyS ! 投稿されました 1年以上前
simpleplan1234 コメントしました…
I 愛 the backstreet bpoy too nick carter is the best 1年以上前
simpleplan1234 発言しました …
I 愛 the backstreet boys nick carter is the best 投稿されました 1年以上前
surbhi-sm10 発言しました …
i luv their songs "incomplete" and "i want it that way"
believe me,i heard them in 2011! 投稿されました 1年以上前
pinkmare コメントしました…
こんにちは i 愛 those songs hi the name's valeria and yours? 1年以上前
surbhi-sm10 コメントしました…
hi! i'm surbhi mahajan from india,everything fine? 1年以上前
Tomsgirl2012 コメントしました…
IKR! There song's rock... 1年以上前
simpleplan1234 コメントしました…
I 愛 the backstreet boys I went to see them live last summer at rogers arena 1年以上前
bsb4ever93 発言しました …
i would just like to say that first of i have loved this band since i was 2 and still like them now and i am darn proud of that fact . i would like to also wish my nicky a happy happy 32nd birthday i wuv him so much !!! hes my fracky and hes just awesome and i hope all his wishes come true ! he deserves it !! <3 <3 投稿されました 1年以上前
bratski2192 発言しました …
I 愛 this band always. Been a ファン of them since I was 6-7 (almost 20). I don't care what anyone says: Backstreet Boys are the best! I'll 愛 them no matter what. My ultimate お気に入り band period. =D 投稿されました 1年以上前
DSLady コメントしました…
I'm not ashamed of loving of our boys either :D 1年以上前
cake
lorita 発言しました …
A.J McLean,happy birthday.I 愛 you.I wish あなた all the best of the world.
投稿されました 1年以上前
lorita 発言しました …
Backstreet Boys,Happy New 年 and I wish あなた all the best of the world.You are my ヒーローズ that あなた protect me all of time. 投稿されました 1年以上前
big smile
nutsy 発言しました …
Happy New 年 Everyone ;D!!!! KTBPA 投稿されました 1年以上前
surbhi-sm10 発言しました …
i luvv the backstreet boys!
the most awesome band!!!!!!!
all of their songs are great but my お気に入り are "as long as あなた 愛 me" and "incomplete" and "show me the meaning of being lonely" 投稿されました 1年以上前
wink
lorita 発言しました …
I'm a Backstreet Girl.<3<3<3<3<3. 投稿されました 1年以上前
heart
ded99 発言しました …
I adore their song "Incomplete" 投稿されました 1年以上前
MelodyLaurel コメントしました…
Me too :) I adore all their songs lol. 1年以上前
cool
Haley-Lautner 発言しました …
YEAH! I GOT MY YELLOW MEDAL
YAHOOOOOOOOO!!!!!!! 投稿されました 1年以上前
050801090907 コメントしました…
Congratz! =] 1年以上前
Haley-Lautner コメントしました…
thx 1年以上前
surbhi-sm10 コメントしました…
congrats!,well done! 1年以上前
cake
lorita 発言しました …
Happy birthday,Kevin.Please,come back to Backstreet Boys.We 愛 あなた sooooooo much.Kevin,I miss you. :(:(:(:(:(. 投稿されました 1年以上前
heart
lorita 発言しました …
Backstreet Boys are Unbreakable.I 愛 youuuuuuuuuuuuuuu.I will never forget you. 投稿されました 1年以上前
candygirl2011 コメントしました…
luv them too:D..GOOO BSB^_^ 1年以上前
heart
lorita 発言しました …
I 愛 youuuuuuuuuuuuuuuu.You are my life.Keeping the Backstreet Pride Alive!<3<3<3<3<3.
投稿されました 1年以上前
cake
lorita 発言しました …
Happy Birthday Howie.We 愛 あなた sooooooooooooo much.Good Luck for あなた and for Kevin,Brian,A.J and Nick.We 愛 you.You will be FOREVER THE BEST SINGERS AND BOY BAND in the WORLD.<3<3<3<3<3<3<3<3<3.You are LEGEND.Kevin,pleaseeeeeeeeeeeeeeeeeeee come back to Backstreet Boys.We miss あなた sooooooooooooooooooooooooooooooooooooo much. 投稿されました 1年以上前
cake
lorita 発言しました …
Happy Birthday Howie.I 愛 あなた soooooo much. 投稿されました 1年以上前
pariapink コメントしました…
happy b-day!! 1年以上前
Spn7 発言しました …
OMG I got to meet all the BSB guys when I went to the NKOTBSB コンサート in Kansas City July 16...got autographs, pics with them, & hugs...Brian was the sweetest he came over to us ファン によって buses like 5 times...Nick was so cute & nice too...it was a DREAM COME TRUE... 投稿されました 1年以上前
MelodyLaurel コメントしました…
あなた are so lucky! I wish I was there... 1年以上前
rosaliefan43 発言しました …
I 愛 them sooooo much!!!!! I have all there CDs. I listen to them all the time. I can't get enough of Backstreet Boys 投稿されました 1年以上前
aznpwincess コメントしました…
Same with me :D 1年以上前
MelodyLaurel コメントしました…
Me too <3 1年以上前
Passion_5 発言しました …
https://www.facebook.com/home.php?sk=group_202961016408949&ap=1
please 登録する my group on face book its all about 愛 & エモ ..!! 投稿されました 1年以上前
Spn7 発言しました …
I am seeing BSB along with NKOTB July 16th & cant wait...keep hearing everyone talk about seeing them in コンサート makes me want to rush to the 日付 i see them...super excited 投稿されました 1年以上前
MelodyLaurel コメントしました…
Great! Have fun! 1年以上前
superstar_kk 発言しました …
Omg I saw them last night. Shook Nick & Brian's hand when they walked through the crowd during Shape Of My Heart. I think my life is complete now! :D 投稿されました 1年以上前
MelodyLaurel コメントしました…
あなた make one Backstreet ファン very jealous! You're so lucky! 1年以上前
FatimaBSBLover コメントしました…
WOW!!!! 1年以上前
TayTayBieber コメントしました…
Aww lucky. :) 1年以上前
smile
Haley-Lautner 発言しました …
cool アイコン and banner i like it :) 投稿されました 1年以上前
MelodyLaurel コメントしました…
I 愛 the new spot look too! 1年以上前
elmi コメントしました…
I 愛 the new spot look too!! 1年以上前
heart
MelodyLaurel 発言しました …
I remember the time when our ファン club was stalking the Boys at the Hilton hotel. After 3 days, my フレンズ caught Nick and AJ walking out of the elevator:) Nick looked like he just got out of ベッド lol. Took some pics, asked for autographs, then parted ways with them. AJ's words to a staff kept reverberating in my mind: "I told you. They're gonna be here." 愛 you, Boys... 投稿されました 1年以上前
heart
Nsyncfan619 発言しました …
I wasnt really a big backstreet boys fan. i was もっと見る a nysunc fan. but after i started to listen to their songs. i was becoming a もっと見る bigger ファン of backstreet boys. I mostly 愛 kevin and aj and nick 投稿されました 1年以上前
smile
Haley-Lautner 発言しました …
OMG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
I GOT MY Dedicated MEDAL :)
I'M SO HAPPY YAHOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 投稿されました 1年以上前
Mrs-Gyllenhaal コメントしました…
こんにちは i think that recently ya have heard アッシャー oh my god 1年以上前
Haley-Lautner コメントしました…
yeah! 1年以上前
Haley-Lautner コメントしました…
thx 1年以上前
crying
lorita 発言しました …
Kevin-I miss you.Pleaseeeeeeee come back to Backstreet Boys :(:(:( 投稿されました 1年以上前
Nsyncfan619 コメントしました…
YEAAAAAA PLZ KEVIN 1年以上前
MelodyLaurel コメントしました…
I miss him too:( 1年以上前
heart
lorita 発言しました …
I've heard their songs when I was 7 years old.the first song of them was 'we have got goin on' and I just liked listening more. continue to be a crazy ファン of them and so will always be. I want もっと見る them and will be forever the best band. 投稿されました 1年以上前
smile
superstar_kk 発言しました …
The Backstreet boys and NKOTB are going to be on the today 表示する on June 3rd ! :) 投稿されました 1年以上前
MelodyLaurel コメントしました…
Really? Awesome! 1年以上前
DSLady コメントしました…
Sweet :) 1年以上前
sahour95 発言しました …
Do they have any new album coming out soon?? 投稿されました 1年以上前
FatimaBSBLover コメントしました…
Yes! :)On 25th may with NKOTB... 1年以上前
sahour95 コメントしました…
YAYY! COOL! Thanx for telling me :D 1年以上前
FatimaBSBLover 発言しました …
I pledge my undying loyalty to The Backstreet Boys!!! link

I 愛 u guys!!!!!!! 投稿されました 1年以上前
MelodyLaurel コメントしました…
Keep the Backstreet Pride alive, my dear fellow Backstreet fans:) 1年以上前
FatimaBSBLover コメントしました…
*agrees* We will!!! :):) 1年以上前
heart
lorita 発言しました …
I WILL 愛 あなた FOREVER,BACKSTREET BOYS.YOU ARE MY LIFE.I 愛 YOUUUUUUUUUUUUUUUUUUU.FOREVER IN MY LIFE. 投稿されました 1年以上前
puppycute コメントしました…
=)) me 2! 愛 BSB, 愛 life! 1年以上前
crying
MelodyLaurel 発言しました …
This spot is getting quiet lately... Doesn't anyone care about the BSB anymore? 投稿されました 1年以上前
shosho2014 コメントしました…
ofcourse not I do care 4 them 1年以上前
BaxterHaze コメントしました…
i do 2.....alot..... 1年以上前
jesse_hulm コメントしました…
This spot is getting quietly laid. Doesn't anyone hate the BSB anymore? 1年以上前
cena-fan 発言しました …
I GOT FANATIC MEDAL!!!!!
投稿されました 1年以上前
BaxterHaze コメントしました…
congrats on dat..... 1年以上前
MelodyLaurel 発言しました …
I'm going to a BSB コンサート in 3 weeks:) So excited! 投稿されました 1年以上前
BaxterHaze コメントしました…
u a so lucky...wish dey wud cum to fiji.....!!! 1年以上前
lorita 発言しました …
HAPPY BIRTHDAY BRIAN.I WISH あなた PEACE,LOVE AND もっと見る LUCKY IN YOUR LIFE.I 愛 あなた SO MUCH あなた AND BACKSTREET BOYS WITH KEVIN,NICK,A.J MCLEAN,HOWIE ALSO YOU.YOU WILL BE FOREVER THE BEST BAND IN THE WORLD. 投稿されました 1年以上前
superstar_kk 発言しました …
omg got my fanatic medal! :D 投稿されました 1年以上前
book_lover777 発言しました …
Omg, I've recently fallen in 愛 with them all over again! I <3 the bsb!!! 投稿されました 1年以上前
heart
lorita 発言しました …
BACKSTREET BOYS,I 愛 あなた SOOO MUCH.YOU ARE MY LIFE.I'M A CRAZY ファン FOR YOU.I 愛 YOU,I 愛 YOU,I 愛 あなた MY BACKSTREET BOYS. 投稿されました 1年以上前
MelodyLaurel コメントしました…
It's okay to 表示する your 愛 for them, though. 1年以上前
CuteDiana 発言しました …
i've just watched WE'VE GOT IT GOING ON, god such a great memories, their very first song <3 投稿されました 1年以上前
Delilah_Scruggs 発言しました …
How many of あなた watched NKOTBSB on Dick Clark's New Years Rockin' Eve on ABC New Years Eve????

I DID!!!!! And it was awesome!!! 投稿されました 1年以上前
superstar_kk 発言しました …
NKOTBSB performing tonight on Dick Clarks New Years Rockin Eve On ABC! 投稿されました 1年以上前
cena-fan 発言しました …
╔╦╗────────╔═╗─────╔╦╗──────╔═╦═╦═╦═╗
║╩╠═╦═╦═╦╦╗║║╠═╦╦╦╗║║╠═╦═╦╦╗╠═║║╠╗╠╗║
║╦║╬║╬║╬║║║║║║╩╣║║║╠╗║╩╣╬║╔╝║═╣║║║║║║
╚╩╩╩╣╔╣╔╬╗║╚╩╩═╩══╝╚═╩═╩╩╩╝─╚═╩═╝╚╝╚╝
────╚╝╚╝╚═

投稿されました 1年以上前
heart
lorita 発言しました …
BACKSTREET BOYS-I 愛 あなた SOOO MUCH.YOU ARE AND WILL BE FOREVER THE BEST IN THE WORLD.YOU ARE MY LIFE 投稿されました 1年以上前
lorita 発言しました …
BACKSTREET BOYS,i 愛 あなた sooooooo much,you are and will be the best band in the world.BSB FOREVER. 投稿されました 1年以上前
superstar_kk 発言しました …
Its official. BSB & NKOTB are going on a joint tour starting the summer of 次 year! 投稿されました 1年以上前
JBfan516 コメントしました…
!!! :) <3 1年以上前
superstar_kk 発言しました …
Backstreet Boys are going to be on Oprah November, 4!
Dont miss it 投稿されました 1年以上前
Delilah_Scruggs 発言しました …
I was prettty young when they were really popular, so I didn't really listen to them. Now that I do listen to their songs, I'm so mad at myself for not listening to them sooner! I 愛 them!!!! 投稿されました 1年以上前
teamjacob247 発言しました …
my absolute fav song has 2 b i want it that way...i was so mad when the broke up 投稿されました 1年以上前
superstar_kk コメントしました…
They didnt break up, they just finished a world tour 1年以上前
CassiLuvsBrndon コメントしました…
lol i never rlly liked them but one 日 i heard 'i want it that way' and i loved it!! 1年以上前
PigRabitt 発言しました …
my FAV BoyBand..... really 愛 them..... 投稿されました 1年以上前
superstar_kk 発言しました …
Vote for Bsb for Glee!

link 投稿されました 1年以上前
CuteDiana 発言しました …
My FAV band EVER !!!!!!!!!!!! 投稿されました 1年以上前
cena-fan 発言しました …
OMG!!!!!!!!!!!
I GOT DIE HARD ON BSB SPOT!!!!!!!!!
YAHOOOOOO!!!!!!!!!! 投稿されました 1年以上前
superstar_kk コメントしました…
Congrats ! I got my die hard 2 days 前 :) 1年以上前
cool
vergil-vergil 発言しました …
BSB!!!!!
ONE OF MY お気に入り BAND! 投稿されました 1年以上前
Yoli_Carter 発言しました …
i 愛 bsb 投稿されました 1年以上前
bera コメントしました…
me toooooooo,who doesnt!!!!!!! 1年以上前
Isbe コメントしました…
;) 1年以上前
superstar_kk 発言しました …
KTBSPA
<3 投稿されました 1年以上前
Isbe コメントしました…
;) ;) 1年以上前
Anchy85 発言しました …
they have a good songs ;)
投稿されました 1年以上前
bera コメントしました…
yah!!!!! 1年以上前
bera 発言しました …
BSB ROCK MY WORLD!!!!!!!!!!!<3<3<3<3<3<3<3 投稿されました 1年以上前
superstar_kk コメントしました…
totally agree! 1年以上前