ランダム Wall

ウォールのエントリー全921-930件中28181 件を表示中

laugh
chloe703 発言しました …
All クラブ on ファンポップ there are idiots they will mit be drunk lol but they could be just plain crazy lol または just being normal (idiot i mean as normal) 投稿されました 1年以上前
chloe703 コメントしました…
diffrent people have diffrent likes and dislikes and hates 1年以上前
Eazy-Efan コメントしました…
Says the kid 1年以上前
egyptprincess7 コメントしました…
He must live the thug life. 1年以上前
egyptprincess7 コメントしました…
I mean't she. >.> 1年以上前
BlindBandit92 発言しました …
I think I literally hate 80% of the people on ファンポップ period. Just in every club there are always so many idiots. >.> 投稿されました 1年以上前
101musastella コメントしました…
I hate newbies >.> 1年以上前
Sonic4Realz コメントしました…
Either they're idiots または people who others have no idea what they're saying. I dunno. Maybe we're all idiots despite our progress in school and college. I dunno, just bored. 1年以上前
BlindBandit92 コメントしました…
^Obviously. But reporting may be better considering she's not even supposed to be here in the first place あなた know? 1年以上前
Eazy-Efan 発言しました …
I´m gonna go jacking it in San Diego 投稿されました 1年以上前
chloe703 コメントしました…
what they heck 1年以上前
egyptprincess7 コメントしました…
Make sure あなた can ask them for some heck of a time. 1年以上前
egyptprincess7 発言しました …
あなた know what makes me want to throw my controller at the screen?
....The game over sign. *eye twitches* 投稿されました 1年以上前
True-Finn-Fan コメントしました…
YES! every single time X3 1年以上前
egyptprincess7 コメントしました…
And it was at the final boss battle too! ;-; *Goes off to eat ice-cream* 1年以上前
egyptprincess7 コメントしました…
It's not annoying. It's frustrating. 1年以上前
misscrazel 発言しました …
I can't wait until my 18th birthday! 投稿されました 1年以上前
chloe703 コメントしました…
happy birthday on ur b'day 1年以上前
wantadog 発言しました …
This sucks. Nobody ever gives creative 回答 to questions. it's always annoyingly simple. T_T 投稿されました 1年以上前
TARDIS-Granger コメントしました…
あなた ask one then 1年以上前
wantadog コメントしました…
Psh. Over the last few days I've 与えられた あなた all tons of opportunities to post creative answers. 1年以上前
metrolight コメントしました…
Yeah there needs to be もっと見る activity here... 1年以上前
legend_of_roxas 発言しました …
It's Libra season! XO 投稿されました 1年以上前
egyptprincess7 発言しました …
What did I dream of being?
あなた want to be a hero? (LOL)
I say my wish out loud
But too bad, there’s no cure for the stupid.~
投稿されました 1年以上前
metrolight 発言しました …
IT'S SPHERICAL!!! 投稿されました 1年以上前
meh
Marcileonna7 発言しました …
That feeling あなた get when a certain baby または person is tired and when they see you, they start whining really loud. 投稿されました 1年以上前
BlindBandit92 発言しました …
"Tell me where it hurts..." 投稿されました 1年以上前
prophet69 コメントしました…
It hurts in my butt, man! :D 1年以上前
BlindBandit92 コメントしました…
lol 1年以上前
BlindBandit92 発言しました …
"Side affects may include nausea, headaches, and DEATH." 投稿されました 1年以上前
BlindBandit92 発言しました …
"The head bone is connected to the arm bone...for now. " 投稿されました 1年以上前
x-Yumi-x3 発言しました …
Creepy Fanpopers you're just my style, blood, red fingernails あなた don't smile.
Falling ファンポップ to your fantasy, damn I 愛 it that you're so creepy. 投稿されました 1年以上前
Eazy-Efan 発言しました …
Today my GTA V copy is taken away because i already finished the game so i did the toture mission and my parents saw me do the mission and they took it away 投稿されました 1年以上前
wolverineZ コメントしました…
lol 1年以上前
rileyferguson コメントしました…
Don't think I should do that mission then 1年以上前
egyptprincess7 発言しました …
Wow. If あなた really like a song and put it on repeat あなた just might repeat it 20 times! What I was listening to was an OST from Dangan Ronpa. e.e
I don't understand how it got 20 times repeated. 投稿されました 1年以上前
egyptprincess7 発言しました …
Naegi's "You're wrong." または "that's wrong!" is almost like the "OBJECTION!" from the Phoenix Wright games. 投稿されました 1年以上前
egyptprincess7 コメントしました…
*you've got that wrong! 1年以上前
laugh
StarWarrior 発言しました …
Look at what I found in a word 検索 today:
XD
DX
CX
XP 投稿されました 1年以上前
legend_of_roxas 発言しました …
Why are my cousins so frustrating? e___e 投稿されました 1年以上前
rileyferguson コメントしました…
Because they can be quite bossy around the house 1年以上前
BlindBandit92 発言しました …
Man if there's one type of person I generally dislike. It's a prude. If a prude keeps their opinions to themselves I could be okay with them but I really can't stand the ones who constantly think and blatantly point out if あなた watch something they think is perverted. あなた are a 40 年 old virgin,12 年 old child,pedophile and other ILLOGICAL things. Here's the thing if あなた don't like something don't watch it and don't rip on people who do watch it. 投稿されました 1年以上前
rileyferguson コメントしました…
I agree 1年以上前
BlindBandit92 コメントしました…
Let me rephrase something: I hate prudes and there a few prudes I can decently get along with. 1年以上前
egyptprincess7 発言しました …
If あなた see somebody with totally black eyes,you should probably run または throw holy water at them instead of moving closer to them. .-. 投稿されました 1年以上前
rileyferguson コメントしました…
If あなた go to them, it results in death! *dramatic theme* 1年以上前
egyptprincess7 コメントしました…
Death または your body being possessed. After all,you don't want to mess with demons. 1年以上前
egyptprincess7 コメントしました…
Yep または it can help あなた take them out without having to get thrown into a ウォール または a car window. 1年以上前
delalalala 発言しました …
Oh.my.god. Becky, look at her butt. It is soooo big. 投稿されました 1年以上前
metrolight コメントしました…
I do fancy myself some rather large rear posteriors of women and I cannot くま, クマ false witness. 1年以上前
smile
sango16 発言しました …
So im loving the new tv 表示する cosplay on the syfy channel think i might go to the comic con and thinking about competing epp o.o =^^= lol . kinda scared tho lol i got great competition 投稿されました 1年以上前
heart
Annoula_S 発言しました …
PLZ あなた have to vote(here's the link)link あなた very much!!!! 投稿されました 1年以上前
Annoula_S コメントしました…
and of course 登録する the club if あなた aren't a member!:) 1年以上前
angelic
101trx 発言しました …
in loving memory of tyler A. collins...
1/30/1996-9/24/2012.
today's the first 年 he's been gone.
i miss u bro... 投稿されました 1年以上前
egyptprincess7 発言しました …
*sneezes* Sometimes I wish tha- *sneezes again* that I- *sneezes again* .... *sneezes once more* Oh that's it! I give u- *sneezes* I'm done. 投稿されました 1年以上前
meh
Marcileonna7 発言しました …
Gosh, I start becoming so happy whenever I look at this icon. And あなた know what? The video where Kuroha (guy in icon) was from was replayed 231 によって me. I counted!! 投稿されました 1年以上前
Marcileonna7 コメントしました…
Leo:If it makes あなた happy, I suggest あなた keep it. 1年以上前
big smile
Marcileonna7 発言しました …
GOTTVERDAMMT I 愛 THIS TIME OF YEAR. ALL KF あなた AWESOME PEOPLE GET ACTIVE AGAIN! 投稿されました 1年以上前
egyptprincess7 発言しました …
“Upupu… This heart-thumping feeling of distress… It’s just as if サーモン suddenly started assaulting people…” 投稿されました 1年以上前
Eazy-Efan 発言しました …
A male octopus removes one of his tentacles,puts it inside a female octopus to mate, and then swims off to die.
That escalated quickly.... 投稿されました 1年以上前
True-Finn-Fan コメントしました…
XD 1年以上前
Marcileonna7 コメントしました…
I know that! From ASAPScience. >.€ 1年以上前
LocalArtistist 発言しました …
I just learned my mother was going to abort me, till she had a lucid dream of what I grew up to become and decided not to.

It makes あなた think. 投稿されました 1年以上前
metrolight コメントしました…
That's just....damn 1年以上前
True-Finn-Fan コメントしました…
is this a reference? 1年以上前
XxLalasaysxX コメントしました…
fucked up. 1年以上前
Eazy-Efan 発言しました …
あなた always like gasoline Trevor! 投稿されました 1年以上前
metrolight コメントしました…
Not as much as how he liked killing Johnny, whoops 1年以上前
Eazy-Efan コメントしました…
Poor cowboy he became a meth head 1年以上前
AzulFire 発言しました …
yall hold up yall hold up now こんにちは now こんにちは now 投稿されました 1年以上前
tongue
Nostariel510 発言しました …
Its amazing to me that some people deny または don't own up to their past mistakes, big and small... 投稿されました 1年以上前
True-Finn-Fan コメントしました…
i turn mine into jokes... at least i can laugh about it that way... 1年以上前
metrolight 発言しました …
こんにちは Atheists, if God doesn't exist then how come the 狐, フォックス says RING-DING-DING-DING-DING?

Atheist: $*&
Christians: Zimbabwe
spoderman: 53
Walter White: meth
GTA V: Game of the Year
Bioshock Infinite: 11/10 投稿されました 1年以上前
metrolight 発言しました …
That's my secret Cap', my jimmies are always rustled. 投稿されました 1年以上前
heart
vivalasadie 発言しました …
www.fanpop.com/clubs/true-writers pleasepleasepleaseeeee become part of this wonderful club. 投稿されました 1年以上前
deathding 発言しました …
Like video games? then 登録する this club to find out how to play this awesome game! リンク here. link 投稿されました 1年以上前
smile
misscrazel 発言しました …
link 投稿されました 1年以上前
egyptprincess7 発言しました …
Only I can live. Forever... 投稿されました 1年以上前
heart
KohakuJSMA 発言しました …
HAPPY 18th BIRTHDAY, Kouta Tsuchiya!!!!!!!!!!!!!!!!!! <3 投稿されました 1年以上前
heart
xayeishax 発言しました …
If yhuu are a ファン of Lily Collins, then do 登録する my contest<3
link
1-open


Good luck!! :*
投稿されました 1年以上前
heart
Annoula_S 発言しました …
If あなた are TMI ファン あなた can 登録する the rapounzel's97 AMAZING club!!!!!!!!!!!!!Here's the link:link sure you'll 愛 it!!!!!!!!!!!!! 投稿されました 1年以上前
Annoula_S コメントしました…
If あなた want 登録する this club too(for tmi ファン too)linkya like it!!!!!!!! 1年以上前
kiss
Wotch-ya 発言しました …
バラ are red, violets are blue, I have lots of 愛 and all of it is for you. 投稿されました 1年以上前
radcliffeismine コメントしました…
Niceeee.... XD 1年以上前
ultradbzman13 コメントしました…
1 word+1word holy shit 1年以上前
metrolight 発言しました …
Maybe we're just sleepwalking~ 投稿されました 1年以上前
sini12 コメントしました…
lollll 1年以上前
Eazy-Efan コメントしました…
愛 the song 1年以上前
wantadog 発言しました …
I just saw a トカゲ dive off of my dresser and catch a bug in its mouth in midair before being chased away によって my dogs. O_O 投稿されました 1年以上前
nmdis コメントしました…
o_O 1年以上前
Laxus_Dreyar 発言しました …
I SAW THE MOST DISTURBING AD EEY 投稿されました 1年以上前
Laxus_Dreyar コメントしました…
Ever* LAWL 1年以上前
_InsertUserName 発言しました …
投稿されました 1年以上前
_InsertUserName コメントしました…
Oh,no one remembers me. 1年以上前
nmdis コメントしました…
I don't even know あなた xD 1年以上前
_InsertUserName コメントしました…
? 1年以上前
metrolight 発言しました …
"The world is smart enough to know something is wrong with it, but not smart enough to do something about it." 投稿されました 1年以上前
nmdis コメントしました…
Nice quote. 1年以上前
Eazy-Efan 発言しました …
Parenting groups are in outrage over the mission in GTA V where あなた torture somebody

I'm in an outrage that parents are letting their CHILDREN play GTA V.
I mean... how horrible of a parent do あなた have to be? They have a rating system for a reason あなた dumb asses. 投稿されました 1年以上前
metrolight コメントしました…
Really the only reason these kids are being violent is because of improper parenting. Don't blame video games または other forms of media for あなた sucking at being a parent, be responsible. 1年以上前
True-Finn-Fan コメントしました…
Moms and dads not living in the same house doesn't help... neither does having three different kids each with a different father... 1年以上前
monkey
Sir_Kiwi 発言しました …
Lol, I got lint on my hand and I almost shat my pants because I thought it was a クモ, スパイダー for a second. xD 投稿されました 1年以上前
True-Finn-Fan コメントしました…
it happens XD 1年以上前
meh
Marcileonna7 発言しました …
I'm back from 書く my stories that creep the hell outa everyone...... Psychotic children neglected によって adults, a man who kills those who he finds to be hideous existence.....Yep 投稿されました 1年以上前
legend_of_roxas コメントしました…
Some people just don't understand the kind of art あなた make it seems v3v 1年以上前
Marcileonna7 コメントしました…
>.> guess so 1年以上前
legend_of_roxas 発言しました …
STOP BREATHING MY AIR!!! 投稿されました 1年以上前
egyptprincess7 コメントしました…
No. 1年以上前
legend_of_roxas コメントしました…
^...yeah o3o 1年以上前
RickRolla コメントしました…
fuck the police *inhales* 1年以上前
teentop449 発言しました …
I live in...................... EXO PLANET 投稿されました 1年以上前
Eazy-Efan 発言しました …
The 年 is 2048.

Twerking has become a sport.

The seas are now made of starbucks.

Ugg boots are required によって law 投稿されました 1年以上前
True-Finn-Fan コメントしました…
^what planet do あなた come from... cause i'm on earth and it's 2013 XD 1年以上前
JaseKS コメントしました…
This. This is the 次 Great Prophecy. 1年以上前
metrolight コメントしました…
omg my sides 1年以上前
Eazy-Efan 発言しました …
There was a Eastern-European guy making moves on Liberty City.......nah he went quiet. 投稿されました 1年以上前
egyptprincess7 発言しました …
My dad's car was "broken into" today. I mean some person decided to cut open the glass and get a broken machine out of the car. If I was that person I would have stolen the ファン または the GPS and not some broken machine for cleaning. e.e 投稿されました 1年以上前
xXxJDloverxXx コメントしました…
That happened to my dad once, someone smashed his car window, inside there was a car radio and a box of cigarettes... they only took the cigarettes. O_o 1年以上前
legend_of_roxas コメントしました…
My dad's car was broken into once...the person got his laptop e.e 1年以上前
rileyferguson コメントしました…
My dad's car got broken into too. Nothing was stolen, but it resulted in a smashed window 1年以上前
BlindBandit92 発言しました …
I am done with the human race. People are generally stupid and they will never get better. Why was I even in this civilization? I could have been born in an alien civilization where living beings were actually intelligent. >.> I am just completely done. 投稿されました 1年以上前
hetalianstella コメントしました…
“Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.” ~ Albert Einstein 1年以上前
BlindBandit92 コメントしました…
^I already stated above. My family and other aspects of life that I like to call people. And virtually it's just a chain of events and stress tis all 1年以上前
True-Finn-Fan コメントしました…
^well, we all have those 日 i suppose... *action justified* 1年以上前
egyptprincess7 発言しました …
"Your ハート, 心 really is made out of stone, I hope your body at least gets some good minerals out of it." 投稿されました 1年以上前
LiveLoveMusic 発言しました …
I have 投稿されました on the ランダム ウォール XD makes me laugh everytime I post here. 投稿されました 1年以上前
RickRolla 発言しました …
Just imagine, 50 years into the future teenagers be like "I was born in the wrong generation" as they stare towards their One Direction and Miley Cyrus posters and they cry as they listen to Nicki Minaj on their iPolygon and whisper "the 2010's were the best generation in music". 投稿されました 1年以上前
BlindBandit92 コメントしました…
Yes that would be quite ironic wouldn't it? 1年以上前
_voldy コメントしました…
That would be so sad. The 90's era had one of the best music! 1年以上前
chromemomo 発言しました …
It's ironic how I feel unfazed によって being able to mow down innocent civilians in GTA 5 but horrified at the idea of someone trying to kill the ingame pet dog. 投稿されました 1年以上前
RickRolla コメントしました…
I'm fine with mowing down civis but によって God if anyone tries to hurt Chop the dog.... 1年以上前
rileyferguson コメントしました…
If they hurt the Dog, I will return the favor to the killer 1年以上前
legend_of_roxas 発言しました …
People forget that light can blind a person just as well as darkness 投稿されました 1年以上前
legend_of_roxas 発言しました …
There's a fight I'm having with this chair~
Can't seem to 移動する my bum from here to over there~ 投稿されました 1年以上前
BlindBandit92 コメントしました…
lol 1年以上前
legend_of_roxas 発言しました …
My eye keeps twitching >~< 投稿されました 1年以上前
prophet69 コメントしました…
Whoa, for reals? 1年以上前
legend_of_roxas コメントしました…
Yeah, it's getting really annoying 1年以上前
legend_of_roxas コメントしました…
OW! Don't poke my eye! DX 1年以上前
meh
Sir_Kiwi 発言しました …
あなた know, sometimes I wonder why I have so much unnecessary tabs open... ಠ_ಠ 投稿されました 1年以上前
legend_of_roxas コメントしました…
I know that feeling v.v 1年以上前
hetalianstella 発言しました …
Hello darkness my old friend...~ 投稿されました 1年以上前
prophet69 コメントしました…
Welcome to the dark side. We got cookies. 1年以上前
Dreamtime コメントしました…
I've come to talk with あなた again.. ~ 1年以上前
hetalianstella コメントしました…
Because a vision softly creeping, Left its seeds while I was sleeping... 1年以上前
katy55 発言しました …
Come with me
And you'll be
In a world of
Pure imagination
Take a look
And you'll see
Into your imagination

We'll begin
With a spin
Traveling in
The world of my creation
What we'll see
Will defy
Explanation

If あなた want to view paradise
Simply look around and view it
Anything あなた want to, do it
Wanta change the world?
There's nothing
To it

There is no
Life I know
To compare with
Pure imagination
Living there
You'll be free
If あなた truly wish to be... 投稿されました 1年以上前
BlindBandit92 コメントしました…
Willy Wonka huh? I haven't heard that song in ages. 1年以上前
hetalianstella コメントしました…
This movie <333 1年以上前
katy55 コメントしました…
@Blind ^-^ One of my favourite movies. 1年以上前
BlindBandit92 発言しました …
"Did あなた know every time あなた sigh, a little bit of happiness escapes?" 投稿されました 1年以上前
prophet69 コメントしました…
Nope. 1年以上前
BlindBandit92 コメントしました…
^lol 1年以上前
BlindBandit92 発言しました …
"Different conclusions are reached when one fact is viewed from two separate points of view. When that happens, there is no immediate way to judge which point of view is the correct one. There is no way to conclude one's own conclusion is the correct one. But for that exact reason, it is also premature to decide one's own conclusion is wrong." 投稿されました 1年以上前
legend_of_roxas 発言しました …
If the world was normal, it would be boring 投稿されました 1年以上前
rileyferguson コメントしました…
But with new technology, this world will be fun! 1年以上前
chromemomo 発言しました …
and he prays 投稿されました 1年以上前
legend_of_roxas コメントしました…
OH MY GOD do I pray~ 1年以上前
springely コメントしました…
I pray every single day. NYAH! 1年以上前
rileyferguson コメントしました…
I never Pray. 1年以上前
smile
Sir_Kiwi 発言しました …
I just 愛 読書 the ランダム wall. ^_^ It's so interesting to read. Lol. 投稿されました 1年以上前
rileyferguson コメントしました…
Same here. That is why this club is Random! :3 1年以上前
monkey
hetalianstella 発言しました …
Does anyone else see this ad in their sidebar?

"Are あなた ready to strip down...?"
*shows shirtless woman*

Me: Dude, this isn't a site for por-

*in pops up a bunch of food*
"To all natural ingredients!"

....What the hell? ಠ_ಠ 投稿されました 1年以上前
Dreamtime コメントしました…
wtf ...use adblock 1年以上前
prophet69 コメントしました…
LOL. These advertisements are really annoying. 1年以上前
OtakuFandom コメントしました…
lol, i see ads for Ask.fm.... Very fitting XD 1年以上前
rileyferguson コメントしました…
Yeah. It's not like all the other adds I see. I even put some on ファンポップ Fail. 1年以上前
SeeUV3 発言しました …
I think I ate too much today I had 3 クッキー 1 granola bar 2 soft shelled tacos 2 cupcakes..... yep im a pig 投稿されました 1年以上前
rileyferguson コメントしました…
Ninstar, it does not really matter what あなた eat. But don't eat too much because あなた might get sick 1年以上前
SeeUV3 コメントしました…
im trying to eat way less 1年以上前
MapleCanada 発言しました …
I've returned, after all these weeks. What overly dramatic crazy shit did I miss? 投稿されました 1年以上前
Dreamtime コメントしました…
absolutely nothing 1年以上前
MapleCanada コメントしました…
good, I guess. 1年以上前
Dreamtime 発言しました …
hold on to your hat, hold on to your heart
ready, get set to tear this place apart 投稿されました 1年以上前
smile
misscrazel 発言しました …
link 投稿されました 1年以上前
rileyferguson コメントしました…
Riley will check it out :3 1年以上前
Laxus_Dreyar 発言しました …
I bet あなた ten bucks,this コメント won't have a reply nor like. 投稿されました 1年以上前
gabbalee コメントしました…
Hand over the money 1年以上前
legend_of_roxas コメントしました…
@Gabbalee Who 発言しました あなた get the money? >3> 1年以上前
rileyferguson コメントしました…
I have a LOT of Money >:3 1年以上前
hmmm
xayeishax 発言しました …
Does anyone here know how to make banners? For clubs?
If any of yhuu know how to make banners, like really good ones, please tell me! i need a updated banners made for my クラブ .. 投稿されました 1年以上前
LaDispute コメントしました…
go ask fanfly 1年以上前
xayeishax コメントしました…
okay then ^-^ thanks xx 1年以上前
sad
kirbymaniac1 発言しました …
Am i the only one who knows about Bomberman Jetterz? 投稿されました 1年以上前
True-Finn-Fan コメントしました…
no... but i don't... 1年以上前
gabbalee 発言しました …
What's that I hear, Up in the attic? It is an elephan, Riding in a tricycle. It is an elephant. So sheak and elegan. With one トランク here. And one tail there. 投稿されました 1年以上前
LiveLoveMusic コメントしました…
No 1年以上前
egyptprincess7 発言しました …
Game over.
Try again?
Yes/No 投稿されました 1年以上前
gabbalee コメントしました…
Eenie meenie minie mo. Catch a tiger によって the toe. If he hollers let him go. Red white and blue I choose you. YES 1年以上前
SeeUV3 発言しました …
I am honestly to stressed out to leave my room at all today....this is honestly a first.. 投稿されました 1年以上前
karolinak1999 コメントしました…
why?! What's up?! :D 1年以上前
rileyferguson コメントしました…
What's wrong Ninstar? 1年以上前
tongue
gabbalee 発言しました …
*dead* 投稿されました 1年以上前
True-Finn-Fan コメントしました…
NOOOOOO!!!! 1年以上前
LiveLoveMusic コメントしました…
I don't think your dead. Unless... 1年以上前
gabbalee コメントしました…
*cries* 1年以上前
chromemomo 発言しました …
Hop aboard the funvee 投稿されました 1年以上前
BlindBandit92 発言しました …
She lives in a fairy tale
Somewhere too far for us to find
Forgotten the taste and smell
Of the world that she's left behind
It's all about the exposure the lens I told her
The angles were all wrong now
She's ripping wings off of butterflies
Keep your feet on the ground
When your head's in the clouds
Well go get your shovel
And we'll dig a deep hole
To bury the castle, bury the castle
Go get your shovel
And we'll dig a deep hole
To bury the castle, bury the 城 投稿されました 1年以上前
prophet69 コメントしました…
*clap* 1年以上前
katy55 コメントしました…
So one day, he found her crying Coiled up on the dirty ground Her prince finally came to save her And the rest she can figure out But it was a trick And the clock struck twelve Well make sure To build your ホーム brick によって boring brick または the wolf's gonna blow it down Keep your feet on the ground When your head's in the clouds Well go get your shovel And we'll dig a deep hole To bury the castle, bury the 城 Go get your shovel And we'll dig a deep hole We'll bury the castle, bury the castle. 1年以上前
Laxus_Dreyar 発言しました …
*has like ten thousand cuts,bruises,and other shit on her*
*rubs swollen eye*.........*sigh*I 愛 あなた life,but why so much cuts? 投稿されました 1年以上前
KohakuJSMA コメントしました…
:'< 1年以上前
chromemomo 発言しました …
"It hurt itself in its confu-"

*throws game towards wall* 投稿されました 1年以上前
SeeUV3 発言しました …
My health is dropping so fast Dx fuck this rapid weight gain 投稿されました 1年以上前
chromemomo コメントしました…
Rapid weight loss is not good for the health either. 1年以上前
True-Finn-Fan コメントしました…
^i can't keep the pounds on me... i ロスト weight over the summer... and i did zero work and ate tons of 食 and just layed around all day... 1年以上前
LocalArtistist 発言しました …
After working a hard 日 I came ホーム to see my boyfriend cradling our child. I didn’t know which was もっと見る frightening, seeing my dead boyfriend and stillborn child, または knowing that someone broke into my house to place them there. 投稿されました 1年以上前
True-Finn-Fan コメントしました…
sounds like a reference to something... 1年以上前
LocalArtistist コメントしました…
Nope two sentence creepy story challenge. 1年以上前
LiveLoveMusic 発言しました …
I'm nacho friend. 投稿されました 1年以上前
LiveLoveMusic 発言しました …
Die. In. A. Hole. JUST KIDDING. または AM I 投稿されました 1年以上前
gabbalee コメントしました…
I don't think あなた know me 1年以上前
gabbalee 発言しました …
あなた are made of fail 投稿されました 1年以上前
gabbalee 発言しました …
I finally got my friend to 登録する fanpop. She is @LiveLoveMusic 投稿されました 1年以上前
rileyferguson コメントしました…
I'll check her out 1年以上前
-Obsessive- 発言しました …
!!! Please 登録する my club: [i]link !!!

It's a new horror movie rated R, 2013© 投稿されました 1年以上前
big smile
-Obsessive- 発言しました …
ALL EYES ON US. ALL EYES ON US. ALL EYES ON US. 投稿されました 1年以上前
LocalArtistist 発言しました …
Life is good. Just me, my jar and an endless amount of paper and pencils. 投稿されました 1年以上前
egyptprincess7 コメントしました…
Is the jar filled with dirt? 1年以上前
LocalArtistist コメントしました…
Not just dirt 1年以上前
True-Finn-Fan コメントしました…
^Dirty joke! XD (it works on both levels) X3 1年以上前
egyptprincess7 発言しました …
The hunger for revenge gives me strength to stand. 投稿されました 1年以上前
rileyferguson コメントしました…
Better hope the Revenge is not against me 1年以上前
chromemomo コメントしました…
The "^" wouldn't be necessary if there was only one person in particular who commented. riley stopped commenting but あなた kept replying so technically you're the only one replying to egypt. 1年以上前
rileyferguson コメントしました…
Agreed 1年以上前
E-rock 発言しました …
Anyone wanna like, talk? So bored -_- 投稿されました 1年以上前
rileyferguson コメントしました…
Sure 1年以上前
neonstars コメントしました…
Yus. 1年以上前