ランダム Wall

ウォールのエントリー全231-240件中28197 件を表示中

THaSlimJim 発言しました …
my bf will not stop playin cher 投稿されました 1年以上前
THaSlimJim コメントしました…
do u beliEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEeeeeeeeeeeeeeeeeeeev in LIFE aftr LLLLLLLLLLLLLLLLLLLLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOV 1年以上前
THaSlimJim コメントしました…
hes not lettin me play my 音楽 he jus keeps playin cher nd when i ask him pls hes like NO THIS IS GAY CULTUR omg 1年以上前
THaSlimJim コメントしました…
omg i shld thnk them 1年以上前
sick
2ntyOnePilots 発言しました …
I’m sick, and the dark gray sky is pouring with rain. Storms during October in Texas are like ice. I 愛 rain and I’d probably be out if I wasn’t housebound によって my mother. It’s not like she could do anything about it (if I was feeling good enough to get up and 移動する around). Still an old time mindset that I’m going to somehow catch pneumonia. Eh. It’s alright. I have my cat + dog. 投稿されました 1年以上前
1012jackson コメントしました…
You're in Texas? So am I. It's storming like crazy, it is. This rain ruined my original birthday plans. I was so mad when it got cancelled because of this dreary weather 1年以上前
2ntyOnePilots コメントしました…
SICK! あなた live in the オーブン as well? That’s kinda weird. If it’s storming near you, it’s possible be aren’t too far away. That’s sooo weird, my irl always seems far away from everyone. Dude. I could have even met you, and not known it. Wow 1年以上前
BlindBandit92 コメントしました…
^ 1年以上前
Mauserfan1910 発言しました …
Oh, I guess あなた can drink coffee while breastfeeding as long as it isn't much. Shit, I'm getting my Caucasian 尻, お尻 to スターバックス for the fall season 投稿されました 1年以上前
2ntyOnePilots コメントしました…
XD 1年以上前
THaSlimJim コメントしました…
u must drink green お茶, 紅茶 w ご飯, 米 rike honorabre japanese baka gaijin 1年以上前
sunny
whatsupbugs 発言しました …
I hope that あなた have a wonderful weekend. 投稿されました 1年以上前
GDragon612 コメントしました…
do あなた had a great one too bat? 1年以上前
GDragon612 コメントしました…
and happy monday<3 1年以上前
2ntyOnePilots 発言しました …
I feel like if I say that I’d die for someone, I’d be in a way setting a low プロフィール of how much they mean to me. At what point is there not enough to give? In a way, when all I have to give doesn’t mean everything to me, than is it still sacrifice? If my life is held at such a low worth, than is giving it up for someone still as meaningful? I’d jump at the chance to die for someone, but what does that say about me, when my life doesn’t mean much to me anymore? 投稿されました 1年以上前
2ntyOnePilots コメントしました…
What もっと見る do I have to give. I can’t find anything but dying for someone, and even that seems in a way selfish (?). If I was ever to tell someone that I’d die for them, I would feel a sense of discomfort at the thought of that not being hard. I’d die for you. What’s next? What would be harder for me 1年以上前
2ntyOnePilots コメントしました…
I have no idea where this crazy rant is going 1年以上前
2ntyOnePilots コメントしました…
^so what あなた are saying is, instead of dying for someone, to live for someone? That makes sense. It would be meaningful but harder 1年以上前
8theGreat 発言しました …
Yeah human contact is cool and all but have あなた ever head booped a cat? 投稿されました 1年以上前
Riku114 コメントしました…
^ 1年以上前
2ntyOnePilots コメントしました…
I RELATE TO THIS ON AN UNEARTHLY LEVEL! 1年以上前
Rihanna312 コメントしました…
Yesss!!! Whoever hasn`t experienced this, can`t say that they have lived to the fullest 1年以上前
legend_of_roxas 発言しました …
I lied to あなた all. Today there is no meeting. It is actually a picnic. Everyone gets a picnic basket. 投稿されました 1年以上前
1012jackson コメントしました…
I'll bring some of my cake! 1年以上前
2ntyOnePilots コメントしました…
Yes! I 愛 pinicis with my お気に入り fanpopers! Best picnic ever. (My outfit matches the ground I’m sitting on because outsider wildchilds like me don’t sit on cloth we just get extra layers of dirt protection and boost our immune systems) 1年以上前
zanhar1 コメントしました…
O shit everyone came back 1年以上前
CokeTheUmbreon 発言しました …
I'm looking フォワード, 前進, 楽しみにして to The Chainsmokers' 次 album in December, especially their collab with Aazar! 投稿されました 1年以上前
2ntyOnePilots コメントしました…
Oh here come the 最近 TØP/ Chainsmokers memes that no one else will get... (me just thinking about their new album ‘wrench’ featuring the songs ‘swimsuit’, ‘floating’, ‘your blood’, and ‘Rico and the miners’) 1年以上前
CokeTheUmbreon コメントしました…
Yup. 1年以上前
heart
SwordofIzanami 発言しました …
This year's December is going to be the best December of my life!

1. Super Smash Bros. Ultimate
2. Voltron's Season Finale
3. I'm going to 日本 for vacation! 投稿されました 1年以上前
TheLefteris24 コメントしました…
Lucky you. Very nice, man. Hope あなた enjoy yourself to the utmost and have a great Vacation as well !!!! 1年以上前
zanhar1 コメントしました…
Oh lord that sounds fun! I'm looking フォワード, 前進, 楽しみにして to December myself between Voltron and new Within Temptation music. 1年以上前
SilentForce コメントしました…
December is going to be great for me as well because thats when the "Saint Seiya Episode Zero" sequel which will be about Gemini Saga and the "Saint Seiya: Saintia Sho" アニメ will be released. 1年以上前
2ntyOnePilots コメントしました…
Have fun, kid 1年以上前
sadleech 発言しました …
everyone here is a ghost inhabitating a graveyard. this website died years ago. ⚰️⚰️⚰️ 投稿されました 1年以上前
SilentForce コメントしました…
We're restless ghosts that haunt ファンポップ because we refuse to accept that this website has died a long time ago. 1年以上前
zanhar1 コメントしました…
That's true. We have nowhere else to go tho. 1年以上前
ben15delas コメントしました…
Go to Reddit または MeWe.com 1年以上前
cake
1012jackson 発言しました …
Whoo! Now it's my turn. Now today is my birthday. Finally I'm 25! Well technically it depends on what time is was born. But whatever. My sister's not done with that cake yet. She wants the decor to be a surprise. I don't even now what I'm gonna do today. The only bad luck I have is that it's raining here today. Dammit! 投稿されました 1年以上前
BlindBandit92 コメントしました…
Happy Birthday. May あなた make the most of it. 1年以上前
2ntyOnePilots コメントしました…
*INHALES* HAPPY BIRTHDAY TO あなた HAPPY BIRTHDAY TO YOU, HAPPY BIRTHDAY DEAR JACKS, HAPPY BIRTHDAY TO YOU! 1年以上前
1012jackson コメントしました…
Thanks again! : ) 1年以上前
smile
whatsupbugs 発言しました …
Happy Friday. I hope that あなた have a great 日 and a wonderful weekend. 投稿されました 1年以上前
zanhar1 コメントしました…
Thanks! あなた too. Hopefully your weekend isn't as cold as mine lol. 1年以上前
whatsupbugs コメントしました…
Thank you. I hope あなた have a great weekend Zanhar1. 1年以上前
legend_of_roxas 発言しました …
I declare we have a meeting! 投稿されました 1年以上前
SilentForce コメントしました…
Sure Mr.Fox.On what time will it be? 1年以上前
legend_of_roxas コメントしました…
It will be at 5 o'clock. 1年以上前
Mauserfan1910 コメントしました…
I gotta work the rescheduled time too 1年以上前
Mauserfan1910 発言しました …
Yeah I breastfeed in public, fite me, I don't care. Yeah that's right people, fucking stare, someone using their titties for what we evolved to have them for, wow, never seen that shit before 投稿されました 1年以上前
2ntyOnePilots コメントしました…
IKR! That’s what supposed to happen, people. Get over it! 1年以上前
zanhar1 コメントしました…
TBH people need to stop screeching when women breastfeed. Like it's okay guys; that's part of what tiddies are for 1年以上前
TheLefteris24 コメントしました…
^ !!!! 1年以上前
heart
GDragon612 発言しました …
note!!!!
SPOOKY weekend witches and skeletons ,vampires and burning Souls

bloodylicious greetings from the Vampire Kyara
neeedsssssss a bloody drink =3 投稿されました 1年以上前
2ntyOnePilots コメントしました…
🦇🍁🕷🕸🍂 hmm can’t find blood emoji. :( 1年以上前
wantadog 発言しました …
Still gotta work on not slurring my words. 投稿されました 1年以上前
2ntyOnePilots コメントしました…
Sllluuurrinngg woorrrdddsss? 1年以上前
zanhar1 発言しました …
Ummm why tf is my weather man telling me it's gonna snow???

No. Get that white shit outta here.
pls, mercy. 投稿されました 1年以上前
TheLefteris24 コメントしました…
Wanna trade with my Weather? It's Moderate. TOO Moderate in fact. I am usually just fine with that but it has been dragging on too much these past days. Some change of pace would be good !!!! 1年以上前
2ntyOnePilots コメントしました…
*jack skelington comes out of nowhere* the f*ck? The f*ck? There's white sh*t everywhere! 1年以上前
zanhar1 コメントしました…
@Left Yes pls @2ntyOne *Is Jack Skelington* 1年以上前
2ntyOnePilots コメントしました…
Oh plz, call me カケス, ジェイ :) 1年以上前
JetBlack__ 発言しました …
I feel like cracking every joint in my body.. 投稿されました 1年以上前
GDragon612 コメントしました…
welcome jet same here 1年以上前
TheLefteris24 コメントしました…
Same here as well honestly !!!! 1年以上前
cake
1012jackson 発言しました …
My sister in the キッチン busy making my birthday cake for tomorrow. The icing is pretty good. I don't think I'm done being 24 yet. But today's my last 日 for that age 投稿されました 1年以上前
2ntyOnePilots 発言しました …
Happy coming out 日 to anyone who cares about that stuff. 投稿されました 1年以上前
smile
whatsupbugs 発言しました …
Happy Thursday everybody. 投稿されました 1年以上前
RTS2000 コメントしました…
indeed 1年以上前
Mauserfan1910 発言しました …
Enjoying this fall weather. Pretty soon it'll be cold enough for scarves and midday coffee. Excite 投稿されました 1年以上前
Mauserfan1910 コメントしました…
Hopefully soon I'll stop breastfeeding and I can drink coffee 1年以上前
2ntyOnePilots コメントしました…
I 愛 cold weather too! 1年以上前
JetBlack__ 発言しました …
Because of time zone and shit

ITS MY BIRTHDAY 😽29

29 teardrops lol 投稿されました 1年以上前
2ntyOnePilots コメントしました…
HAPPY BIRTHDAY TO あなた HAPPY BIRTHDAY TO あなた HAPPY BIRTHDAY DEAR JET, HAPPY BIRTHDAY TO YOU!!! Hope あなた 日 is awesome, my dude! ❤️🎉 1年以上前
1012jackson コメントしました…
Pardon me "reply" 1年以上前
JetBlack__ コメントしました…
^ Its alright^^ Thank あなた :) 1年以上前
wantadog 発言しました …
There we go. Finished first ever Twitch Stream. What I learned...is that I forgot to tell Twitch to save my broadcasts. #Progress 投稿されました 1年以上前
2ntyOnePilots コメントしました…
XD. 1年以上前
sadleech コメントしました…
What do u stream 1年以上前
wantadog コメントしました…
It'll mostly be gaming. Knowing my tastes, likely action adventure games and RPGs. Today I streamed NieR: Automata. Sometime along the week I'm planning for Bloodborne. 1年以上前
wantadog コメントしました…
For me tho, what I'm streaming hardly matters. Twitch is just an excellent way to challenge myself to be less anti-social. 1年以上前
smile
whatsupbugs 発言しました …
Happy Wednesday. 投稿されました 1年以上前
2ntyOnePilots コメントしました…
ITS WEDNESDAY MY DOODS! 1年以上前
wink
2ntyOnePilots 発言しました …
Have a nice 日 people! 投稿されました 1年以上前
PureHeroine 発言しました …
I was ホーム alone and in my room yesterday, and suddenly a man I don't know openend my door and looked at me, then closed it and walked out of the house.
wtf
This was scary. 投稿されました 1年以上前
SilentForce コメントしました…
Thats really scary 0_O 1年以上前
PureHeroine コメントしました…
Thank あなた guys! ♥ 1年以上前
PureHeroine コメントしました…
@Sword Yeah, I hope so. 1年以上前
2ntyOnePilots 発言しました …
Oh. It’s late and I can’t sleep...as usual. Got a busy 日 tomorrow as usual. I don’t want to wake up tomorrow as usual. I’m so f*ckin sleep deprived it’s not even funny. Ive got to a point where I almost fear shutting down. That means giving my mind complete control. It’s scary y’all. I can’t spend another night staring at my ceiling. I don’t that’s humanly safe? Sh*t sry if I ruined ur day. Advice? 投稿されました 1年以上前
Riku114 コメントしました…
Perhaps try meditating または seeing a doctor for it so あなた could get prescribed medication for insomnia? 1年以上前
Riku114 コメントしました…
Long term thing that helped me with insomnia was that when I moved to a new place, phones were NEVER allowed to be used in my ベッド otehr than setting alarms and turning them off. It sounds like something silly but it has helped immensely. It might be too late to start that since your brain might be wired to associate your ベッド with thinkign and activity, but perhaps if あなた 移動する your ベッド location then apply it it might help 1年以上前
Riku114 コメントしました…
Good luck! 1年以上前
sadleech 発言しました …
heyyyy had an account here years 前 but just remade! what's going on? anyone wanna chat / be friends? 投稿されました 1年以上前
BlindBandit92 コメントしました…
こんにちは how's it going? I don't mind being フレンズ but Idk if we have enough in common judging によって the クラブ we have in common but I don't mind talking. 1年以上前
smile
whatsupbugs 発言しました …
Happy Tuesday everybody. 投稿されました 1年以上前
meh
twinklestar11 発言しました …
so weird....
someone added me.... went to add them back and their プロフィール was gone.
strange 投稿されました 1年以上前
TheLefteris24 コメントしました…
link 1年以上前
2ntyOnePilots コメントしました…
LMAO!!! Lefty that’s such a あなた thing to do! *tears up with laughter* 1年以上前
TheLefteris24 コメントしました…
^ I wouldn't pass such a chance. Thank あなた very much lol !!!! 1年以上前
smirk
2ntyOnePilots 発言しました …
Riku’s new overused (common) word “Lowkey” 投稿されました 1年以上前
Riku114 コメントしました…
Ive been using Lowkey for ageeeesss XD 1年以上前
Riku114 コメントしました…
Its my "I dont want to let people know but lowke- .... but kinda do thats why Im posting this" XD I almost used lowkey in the definition of lowkey XD 1年以上前
2ntyOnePilots コメントしました…
XD 1年以上前
Riku114 発言しました …
Lowkey 愛 8theGreat and our discussion as of late. 投稿されました 1年以上前
Riku114 コメントしました…
Shes great to work with and discuss with XD 1年以上前
Riku114 コメントしました…
Sorry Mauser Im claiming her as my platonic business waifu 1年以上前
2ntyOnePilots コメントしました…
Same^ 1年以上前
8theGreat 発言しました …
I fekkin' hate it when あなた get tired of an アイコン and want to change it but that also winds up being a horrible idea cause what are あなた even going to change it to all your choices are frustrating AF and あなた dont want any of them 投稿されました 1年以上前
Rihanna312 コメントしました…
#mood 1年以上前
Mauserfan1910 コメントしました…
Just turn the face upside down 1年以上前
2ntyOnePilots コメントしました…
Same! 1年以上前
meh
2ntyOnePilots 発言しました …
Missing the god ol’ days when ランダム and all of ファンポップ was buzzing with activity. 投稿されました 1年以上前
zanhar1 コメントしました…
I too miss the God days of ファンポップ when sexy armpits were not welcome in this sacred place. 1年以上前
8theGreat コメントしました…
I miss the days on ファンポップ when あなた had to constantly be reloading to keep up with what was being 投稿されました and half the 質問 were people asking if they were pretty but the picture they 投稿されました was one they found によって googling "scene girls", and the other half were people arguing about justin bieber and twilight. 1年以上前
zanhar1 コメントしました…
@8theGreat fuk man, those were some good times. 1年以上前
2ntyOnePilots 発言しました …
What happened to the Ban game guys? :( 投稿されました 1年以上前
springely コメントしました…
Lmfao. 1年以上前
2ntyOnePilots コメントしました…
What happened? Did あなた remove it, my dude? 1年以上前
JetBlack__ コメントしました…
link 1年以上前
TheLefteris24 コメントしました…
And here I thought that the Ban Game was... Banned !!!! 1年以上前
8theGreat 発言しました …
こんにちは guys its 8theGreat's birthday so あなた should wish her a happy birthday 投稿されました 1年以上前
8theGreat コメントしました…
Happy birthday 8theGreat 1年以上前
8theGreat コメントしました…
Thanks again people XD I really appreciate it! 1年以上前
Shukuya コメントしました…
Happy birthday!! 1年以上前
smile
whatsupbugs 発言しました …
Happy Monday. 投稿されました 1年以上前
2ntyOnePilots コメントしました…
あなた too, bud, 1年以上前
2ntyOnePilots 発言しました …
So I’m back from inactivity hell. Well hell in general... anyway my band dropped an album and- ITS FRICKIN SICK, MAN, SICK!!, 投稿されました 1年以上前
CokeTheUmbreon 発言しました …
Announcement: bout to restart my Yu-Gi-Oh card collection as of today. 投稿されました 1年以上前
TheLefteris24 コメントしました…
Yu-Gi-Oh Card Collection... The Nostalgia is pretty strong in here. Have been gathering them ever since I was 4. A bunch has been ロスト over the years but I still possess a good amount of them !!!! 1年以上前
CokeTheUmbreon コメントしました…
I have 2 sets of the 3 Egyptian God cards. 1年以上前
TheLefteris24 コメントしました…
I see. Nice. I really like them all but my お気に入り has always been The Winged Dragon of Ra !!!! 1年以上前
smile
whatsupbugs 発言しました …
Happy Sunday to all. 投稿されました 1年以上前
TheLefteris24 コメントしました…
A Happy Sunday to あなた as well !!!! 1年以上前
whatsupbugs コメントしました…
Thank you. 1年以上前
TheLefteris24 発言しました …
''Learn the form, but seek the formless. Hear the soundless. Learn it all, then forget it all. Learn The Way, then find your own way.''

- The Silent Monk (The Forbidden Kingdom) !!!! 投稿されました 1年以上前
CokeTheUmbreon 発言しました …
I watched Underfist. What else should I watch this month? 🤔 投稿されました 1年以上前
wantadog 発言しました …
“If Im not instantly gratified によって something, chances are I wont bother with it in the future”

I know some people like that. 投稿されました 1年以上前
1012jackson 発言しました …
Whew! Finally got a new charger for one of my iPads and got it turned back on. There has been some changes in the Avakin Life game I play. Well it's not technically a game game per se. It's literally kinda like a 秒 life 投稿されました 1年以上前
smile
whatsupbugs 発言しました …
Happy weekend. I hope あなた all have lots of happiness and fun. 投稿されました 1年以上前
Sparklefairy375 コメントしました…
Happy weekend for you, too! 1年以上前
CokeTheUmbreon 発言しました …
I'm cancelling and redoing my Pokémon: Aura Warriors story. Nobody liked the fact that I wrote in descriptive form. Oh well. *puts on shades* I got this. 投稿されました 1年以上前
smile
whatsupbugs 発言しました …
Happy Friday. I hope that あなた have a wonderful weekend. 投稿されました 1年以上前
GDragon612 コメントしました…
same to あなた bat, enjoy yours too<3 1年以上前
sunny
ShadowFan100 発言しました …
I've been binge-watching Sailor Moon Crystal for the past week, and I'm up to Act 17. It's certainly a lot different from the original, mostly because I grew up with the butchered English dub. Not in a bad way, though, I actually like it... SOME of it. One issue I have with Crystal is the アニメーション style. It works in some places, like the environment and all that. But I can't get past the way the Inner Senshi are drawn. Like, I know it's もっと見る detailed, but also cringy to look at. 投稿されました 1年以上前
ShadowFan100 コメントしました…
What really looks off is how Luna and Artemis are drawn. Like, the bodies are OK, but their eyes are just too huge, IMHO. I understand it's an anime/cartoon, but still. And the Inner Senshi's face's (mostly the eyes) honestly took me a bit to adjust to. The only one's look decent is the Outer Senshi. I have no problems with their design, and I ESPECIALLY 愛 Sailor Saturn's design. I'm not just saying this because I 愛 her, but I honestly think she looks the best out of all of them. I seriously mean that. 1年以上前
ShadowFan100 コメントしました…
And my 次 is issue with Crystal is how rushed the first part of the series was. Like, the main battle happened at about Ep. 13 または so, and usually it takes a lot longer to get to that part of a story. I mean, I guess that's simply how they wanted it to go. But I DID like how クイーン Beryl got some bit of character depth. She probably also did in the original 90's version, but again, I grew up with America's heavily butchered dub. The English dub cut out a shit-ton of things, to make it もっと見る kid-friendly. I honestly hate how America tries to dumb down アニメ "for the kids". 1年以上前
ShadowFan100 コメントしました…
Also, the henshin sequences take forever. Well, mostly Sailor Moon's, but it's worse when they all transform at once. OK, sure, there were a few occasions where the sequences were trimmed down, but it still bothers me a bit. 1年以上前
cloudy
1012jackson 発言しました …
Be a reflection of what you'd like to receive. If あなた want love, give love. If あなた want the truth, be truthful (or be honest). If あなた want respect, give respect. What あなた give out will return to you. 投稿されました 1年以上前
2ntyOnePilots コメントしました…
Nicely said. あなた seem like a genuine, wise person. 1年以上前
whatsupbugs コメントしました…
Really good post. 1年以上前
1012jackson コメントしました…
^ yes i see your notes 1年以上前
teamrocket コメントしました…
Can あなた reply back to me on them? 1年以上前
CokeTheUmbreon 発言しました …
I'm on a Skrillex binge <3 投稿されました 1年以上前
Riku114 発言しました …
Fuck Significant Digits for real XD

I get their purpose but I do wish in science we could jsut stick to math without the additional weird rounding rules and crap XD 投稿されました 1年以上前
2ntyOnePilots コメントしました…
I know right! Sometimes I feel we have to study things we will never use just because someone out there wants us to suffer. Or... waste our youth because they did. lol 1年以上前
wantadog 発言しました …
Oh boi oh boi. Its one of those days where I just really dont wanna 移動する around. Gotta force myself to consciously take each step.

But I gotta do it. No playing hookie from work for me 投稿されました 1年以上前
2ntyOnePilots コメントしました…
Good job on self motivation! Good luck with your day! 1年以上前
legend_of_roxas 発言しました …
I'm on a マリーナ and the Diamonds 音楽 binge~ 投稿されました 1年以上前
smile
whatsupbugs 発言しました …
Happy Thursday. I hope that あなた have a great day. 投稿されました 1年以上前
2ntyOnePilots コメントしました…
あなた too! 1年以上前
whatsupbugs コメントしました…
Thank you. 1年以上前
2ntyOnePilots 発言しました …
Got a migraine. Gtg get some もっと見る pills 投稿されました 1年以上前
1012jackson コメントしました…
Like some Ibuprofen? 1年以上前
TheLefteris24 コメントしました…
Hope あなた get better !!!! 1年以上前
BlindBandit92 コメントしました…
^ 1年以上前
2ntyOnePilots コメントしました…
Thx y’all! I’m doing better. 1年以上前
smile
whatsupbugs 発言しました …
Happy Wednesday. I hope that あなた have a nice afternoon/night. 投稿されました 1年以上前
2ntyOnePilots コメントしました…
It’s Wednesday My Doods!!! 1年以上前
GDragon612 コメントしました…
same goes to あなた bat`<3 1年以上前
wantadog 発言しました …
UGHH! FINALLY I CAN SIT! TODAY HAS HAD SO MUCH BULLSHIT AND WHINING FROM THE PEOPLE AROUND ME THAT I NOW PRAISE MY OPPORTUNITY TO QUIETLY WORK ON MY STUFFFFF 投稿されました 1年以上前
8theGreat 発言しました …
My legend begins in the 12th century. 投稿されました 1年以上前
TheLefteris24 コメントしました…
Boiii... It is indeed like the 12th Century all over again !!!! 1年以上前
8theGreat コメントしました…
^ XD It is! 1年以上前
Mauserfan1910 発言しました …
A friend was giving me a ride into town in her little 尻, お尻 Toyota truck. Well my fucking baby decided that when we were all cramped in the キャビン for an 時 was the best time to shit herself 投稿されました 1年以上前
Mauserfan1910 コメントしました…
Not gonna lie I had my friend pull over, but Melody on the tailgate, and wiped her 尻, お尻 clean on the roadside 1年以上前
legend_of_roxas コメントしました…
When あなた have to go あなた have to go. 1年以上前
springely コメントしました…
>Toyota. Nothing of value was ロスト then kek. 1年以上前
Mauserfan1910 コメントしました…
I know but that's what she gets for being poor 1年以上前
sunny
1012jackson 発言しました …
Difficult roads often lead to beautiful destinations 投稿されました 1年以上前
wantadog 発言しました …
Oops. Dropped and shattered my ocarina while moving everything around. RIP that.

Not too sad tho. Only bought it for one purpose and that purpose no longer exists so #HoardingAvoided 投稿されました 1年以上前
egyptprincess7 発言しました …
I forgot I had an account here-
Joke!
Hiya folks. How are あなた all? 投稿されました 1年以上前
BlindBandit92 コメントしました…
こんにちは egypt long time no see. ^^ Everything is fine. Finally Fall is coming and I am super happy for it. 1年以上前
2ntyOnePilots コメントしました…
Nice to meet あなた egypt! I’m Jay. 1年以上前
TheLefteris24 コメントしました…
Welcome back, Princess of Egypt. Doing just fine myself. Missing Summer for the most part but still have things to look フォワード, 前進, 楽しみにして to lol. How about you? 1年以上前
2ntyOnePilots 発言しました …
I just opened up like 10+ フォーラム again to give people something to do 投稿されました 1年以上前
TheLefteris24 コメントしました…
^ あなた deserve a Metal !!!! 1年以上前
TheLefteris24 コメントしました…
10+ of them actually !!!! 1年以上前
TheLefteris24 コメントしました…
A ゴールド 星, つ星 too !!!! 1年以上前
2ntyOnePilots コメントしました…
I like Metal! Yay! And Rock too? Many Punk Rock? 1年以上前
2ntyOnePilots 発言しました …
K so.......... the new Twenty Øne Piløts album “Trench” comes out October 5th and I’m SO excited. Yep, that’s all I have to say. It’s gonna be SICK 投稿されました 1年以上前
TheLefteris24 コメントしました…
That is certainly pretty cool to know. Looking フォワード, 前進, 楽しみにして to it !!!! 1年以上前
cake
SilentForce 発言しました …
Its my birthday today 投稿されました 1年以上前
2ntyOnePilots コメントしました…
HAPPY BIRTHDAY!,!!!!!! 🎉🎊🎁❤️ 1年以上前
SilentForce コメントしました…
^Thanks 1年以上前
GDragon612 コメントしました…
happy belated bday adelina hope あなた had a fantastic day<3 1年以上前
2ntyOnePilots 発言しました …
ITS SOOKY SEASON BOOOIIIISSSSSS!!!
whoa sry I’m excited 投稿されました 1年以上前
smile
whatsupbugs 発言しました …
Hi ファンポップ friends. I hope that あなた have a wonderful week. 投稿されました 1年以上前
2ntyOnePilots コメントしました…
あなた too Bugs. Take care of yourselves, y’all. ❤️ 1年以上前
whatsupbugs コメントしました…
Thank you. 1年以上前
heart
GDragon612 発言しました …
かぼちゃ, カボチャ song
歌う tonight
かぼちゃ, カボチャ dance
Ghost and goblins out now
Midnight 時 fun
ハロウィン fun all night 投稿されました 1年以上前
2ntyOnePilots コメントしました…
Happy 1 October 1年以上前
smile
GDragon612 発言しました …
ハロウィン ~~~~~~
jack-o-lantern's
radical lobotomy
scary かぼちゃ, カボチャ pie 投稿されました 1年以上前
laugh
GDragon612 発言しました …
IT IS TIME TO SAY HAPPY MONDAY !!!!!!!!!!!!!!
WOHOOOOOOOOOOOOOOOOO XD 投稿されました 1年以上前
whatsupbugs コメントしました…
Happy Monday. 1年以上前
2ntyOnePilots コメントしました…
Yay life. 1年以上前
8theGreat 発言しました …
The spook is upon us...
It's closing in.
No one is safe. 投稿されました 1年以上前
8theGreat コメントしました…
My apartment is almost fully decorated for the spook. Just wanna carve some pumpkins and then it'll be good. 1年以上前
8theGreat コメントしました…
Tomorrow is the first 日 of Halloween. 1年以上前
2ntyOnePilots コメントしました…
Ohhhh I’m a black cat 1年以上前
TheLefteris24 発言しました …
October is coming up tomorrow and I already miss Summer lol !!!! 投稿されました 1年以上前
legend_of_roxas コメントしました…
But think of the colored leaves and かぼちゃ, カボチャ pie. 1年以上前
TheLefteris24 コメントしました…
Honestly, in my case, it is not about the kind of weather as I'm fine with both myself. Rather, it is about my schedule. Not as much Free Time as before and regret that I didn't get to enjoy a few particular things as much as I would like to during the course of Summer. Plus, I'll be continuing with my 次 年 at 大学 soon which puts even もっと見る stressing on me :P !!!! 1年以上前
TheLefteris24 コメントしました…
Good points though. From all of you. There are still things to look フォワード, 前進, 楽しみにして to !!!! 1年以上前
smile
whatsupbugs 発言しました …
Happy Sunday. 投稿されました 1年以上前
legend_of_roxas 発言しました …
Ugh this sucks. My dryer is broken so I have to air dry all my clothes. 投稿されました 1年以上前
1012jackson コメントしました…
My washing machine is busted. I temborarely have to relie on a laundry mate. Which also kinsa sucks for me. Always gotta try and find some quarters and I hardly ever have any 1年以上前
1012jackson コメントしました…
pardon me "kinda" 1年以上前
unicornqueenfl6 コメントしました…
il do that to 1年以上前
heart
1012jackson 発言しました …
When あなた have a moment where あなた can't think with your brain, just think with your ハート, 心 instead. Sometimes the best ideas to come up with can easily come from will/love. Not always from thought. によって the heart. Not just the head. If あなた can think with your heart, then あなた are a genius 投稿されました 1年以上前
wantadog 発言しました …
One of those days where you're looking for someone to vent to. 投稿されました 1年以上前
CokeTheUmbreon 発言しました …
I'm so having fun with my new Powersaves pro :D 投稿されました 1年以上前
smile
whatsupbugs 発言しました …
I hope that you're all having a wonderful weekend. Thank あなた for being kind, supportive friends. 投稿されました 1年以上前
Karoii-chan コメントしました…
I, for one, haven't done much for you... but you're welcome anyway! xD 1年以上前
whatsupbugs コメントしました…
Your nice コメント have meant a lot to me Karoii-chan. Thank you. 1年以上前
zanhar1 コメントしました…
あなた too, man, have a nice weekend! 1年以上前
whatsupbugs コメントしました…
Thank you. 1年以上前
luvneopets 発言しました …
Happy Saturday to あなた all.. what's every1 doing this weekend? 投稿されました 1年以上前
Karoii-chan コメントしました…
^ Same to you, God-willing! Nothing much... just lazing around, ignoring homework, making polls. What about you? 1年以上前
luvneopets コメントしました…
Probably just stay in the house all the day, and stay on my laptop... on Fanpop. Saturdays are like one of those days where u want to be lazy all 日 doing absolutely nothing. 1年以上前
BlindBandit92 コメントしました…
Watching football and nothing much else. 1年以上前
sunny
twinklestar11 発言しました …
omg sun where have あなた been!?!? It was like weeks since i saw あなた last! All that rain for weeks! and now your back! 投稿されました 1年以上前
twinklestar11 コメントしました…
yep i hate rain 1年以上前
Riku114 発言しました …
Its my birthday I guess XD I dont really have any plans tho other than my normal school schedule and a band event. 投稿されました 1年以上前
SilentForce コメントしました…
Happy birthday,dudette 1年以上前
Rihanna312 コメントしました…
Happy birthday! ^_^ 1年以上前
whatsupbugs コメントしました…
Happy birthday. 1年以上前
smile
whatsupbugs 発言しました …
Happy Friday to my ファンポップ friends. I hope that あなた have a wonderful weekend. 投稿されました 1年以上前
Karoii-chan コメントしました…
Thank あなた and same to あなた as well, God-willing. =) 1年以上前
8theGreat 発言しました …
ファンポップ had automatically signed me out for whatever reason. When I went to sign back in, it didnt take my パスワード and also 発言しました there was no account with my Eメール address when I clicked "forgot password". It did finally take my パスワード and this account is still with my Eメール so I'm not sure what happened.

I thought I would just say something in case it happened to anyone else. 投稿されました 1年以上前
8theGreat コメントしました…
I'm on mobile data while I'm usually on desktop so I'm not sure if that has something to do with it. 1年以上前
legend_of_roxas コメントしました…
Sometimes ファンポップ signs me out when I'm on mobile as well, but I never had a problem with my password. 1年以上前
TheLefteris24 コメントしました…
^ Same for me when I am on my Laptop but I never had a problem so far either !!!! 1年以上前
CokeTheUmbreon コメントしました…
The admins and mods are really letting this site crumble, I guess. 1年以上前
cool
ShadowFan100 発言しました …
I guess it's true when people say, "3rd times the charm", because guess who just got himself a job at Goodwill? Me. All I have to do now is wait on the assistant manager to get back with me on my orientation thingy that I need to go to. Afterwards, I'll be working part-time on Monday's, Wednesday's, Friday's and the 1st Saturday of each month. And I'm honestly really hyped for this, guys. After 3 interviews, I FINALLY have a job! Yay! 投稿されました 1年以上前
legend_of_roxas コメントしました…
Congratulations! Sounds like an awesome job. I hope I get a job soon as well. 1年以上前
8theGreat コメントしました…
Great! 1年以上前
TheLefteris24 コメントしました…
That is really great to know. Congratulations !!!! 1年以上前
ShadowFan100 コメントしました…
Thanks, guys! And I just got confirmation on my work hours. I'll be working 9AM-5PM. And it seems like I'll be working a higher position than I thought, but I'm not sure what yet. I'll let あなた know once I get もっと見る info. 1年以上前
JetBlack__ 発言しました …
A tension headache is a bitch. 投稿されました 1年以上前
1012jackson コメントしました…
Yea I know what あなた mean. I once had a headache so bad it actually made me hurl. They're the worse 1年以上前
legend_of_roxas コメントしました…
This past weekend I had a toothache and an earache which caused the right side of my face to constantly tense up in pain and it caused a headache... 1年以上前
1012jackson コメントしました…
Same here. Thats part of why I just had a surgery 1年以上前
BlindBandit92 発言しました …
"Try as I might,
I just can't handle this
I ロスト myself inside a drunken kiss
And I, all that I wanted was to walk あなた home
Save a sad song for the sing-along
Oh my God, I just can't handle this
I ロスト myself inside a drunken kiss
And I, all that I wanted was to walk あなた home
Save a sad song for the sing-along

And she thinks she'll be my tourniquet
As the record on my stereo
Plays her お気に入り song for two whole days
And the drag stretched out for miles and miles 投稿されました 1年以上前
BlindBandit92 コメントしました…
And what she'd give for one もっと見る smile And how she hoped he missed her 'Cause, God, she missed how he would キッス her So why'd あなた have to go? Is there something I could say to make あなた turn around? 'Cause nights like these I wish I'd 発言しました don't go Is there anybody there? Can anybody help to get me out of here? 'Cause you're walking down a road that I can't go" 1年以上前
JetBlack__ コメントしました…
^Good song. 1年以上前
BlindBandit92 コメントしました…
^Right 1年以上前
2ntyOnePilots コメントしました…
Wonderful! Who is it by? 1年以上前
Riku114 発言しました …
Moo 投稿されました 1年以上前
Mauserfan1910 コメントしました…
Moooo 1年以上前
JetBlack__ コメントしました…
Mewo 1年以上前
zanhar1 コメントしました…
link 1年以上前
luvneopets 発言しました …
Hello all, how's everyone doing today? 投稿されました 1年以上前
1012jackson コメントしました…
Oh just fine 1年以上前
BlindBandit92 コメントしました…
Not doing too bad. 1年以上前
smile
whatsupbugs 発言しました …
Happy Thursday. I'm wishing a wonderful 日 for all of you. 投稿されました 1年以上前
GDragon612 コメントしました…
same to あなた bat<3 1年以上前
sunny
1012jackson 発言しました …
Pretending you're ok is sometimes easier than having to explain to people why you're not 投稿されました 1年以上前
TheLefteris24 コメントしました…
^ !!!! 1年以上前
CokeTheUmbreon 発言しました …
Chicken nuggets. 投稿されました 1年以上前
JetBlack__ コメントしました…
フライドチキン, フライド チキン 1年以上前
CokeTheUmbreon コメントしました…
Chicken strips. 1年以上前
CokeTheUmbreon コメントしました…
Fried cheese. 1年以上前
smile
whatsupbugs 発言しました …
Happy Wednesday. I hope that あなた all have a great day. 投稿されました 1年以上前
Rihanna312 コメントしました…
Thanks, my 日 has been really great! I wish あなた the same! 1年以上前
wantadog 発言しました …
"I'll teareth the shit out of thee"

Definitely my お気に入り line from Shakespeare. 投稿されました 1年以上前
Mauserfan1910 発言しました …
ホーム mostly alone, just me and Melody. I'm pretty ロスト in thought, wondering about what her life is going to be like 投稿されました 1年以上前
CokeTheUmbreon 発言しました …
Damn, my story hit an all time low on Wattpad. 投稿されました 1年以上前
Riku114 コメントしました…
I need a link 1年以上前
angelic
SwordofIzanami 発言しました …
It's very sad that a certain man passed away at the very young age (and he was in the same age as me). But at the same time, it's a miracle that people granted his dying wish to come true. (R.I.P. the 21-year old man.) 投稿されました 1年以上前
1012jackson コメントしました…
Who is he? What was his wish? And what happened to him? 1年以上前
sunny
1012jackson 発言しました …
Beauty is what あなた feel about yourself. Not about what あなた see in the mirror. Anybody who feels great about themselves または has a great ハート, 心 inside them, that's the real thing that makes あなた beautiful. Not always what あなた look like. That's what I meant. But あなた know what they say. "Beauty is in the eye of the beholder". What exactly do あなた see when あなた look at yourself? 投稿されました 1年以上前
whatsupbugs コメントしました…
I agree with your post. 1年以上前
smile
whatsupbugs 発言しました …
Happy Tuesday. Thank あなた for all the friendships and supporting words, comments, and props. 投稿されました 1年以上前
8theGreat 発言しました …
Alright so if あなた care 0% about me and/or my Soul Eater obsession from 2011-2012 then feel free to ignore this post

I'm revisiting the series for the first time in a couple of years now and I'm taking notes of some of my thoughts/opinions from seeing it as an adult. If anyone is interested in that sort of thing または just likes this sort of long form content its on my club.
No pressure to check it out if あなた don't want, I'm doing it to reflect so it won't hurt me if no one cares. 投稿されました 1年以上前
8theGreat コメントしました…
link 1年以上前
8theGreat コメントしました…
Just bringing it up 'cause I will probably reference it at one point または another. And who knows someone might be interested in it. I myself like dumb, long, esoteric essays about complete stranger's personal experiences with media I've never seen, so maybe someone who's as insane as I am could enjoy it. 1年以上前
BlindBandit92 コメントしました…
I'll check it out when I have time ^^ 1年以上前