ランダム Wall

ウォールのエントリー全1991-2000件中28182 件を表示中

Tamar20 発言しました …
What's up with all the pregnant women pictures! 投稿されました 1年以上前
soffi コメントしました…
I 発言しました that too ...O_o 1年以上前
mistymaydawngo コメントしました…
XD 1年以上前
Tamar20 コメントしました…
@BatCountry9000: For あなた it's worse, I'm not a ファン of Hetalia, but at least I don't find the pics disturbing as much as the pregnant women. 1年以上前
Me_Iz_Here 発言しました …
I just got stabbed によって Prussia.

.__. 投稿されました 1年以上前
Heartisalone コメントしました…
Ha. 1年以上前
AzulFire 発言しました …
That awkward moment when your Father finds your stash of yaoi....
>_____> FML 投稿されました 1年以上前
16falloutboy 発言しました …
The Party, The Stage, The Lights, The DJ, The Journey, The Feeling, The 音楽 in You, The Music, The Record, The Label, The Radio, The Voice, The Vibe, The 音楽 in あなた - 音楽 in あなた (A Hardstyle Song) Sylenth & Glitch 投稿されました 1年以上前
Nite_owl 発言しました …
14 年 old- Santa's not real!
7 年 old- Niether is Edward Cullen!
Guess which one ran away crying..... xD 投稿されました 1年以上前
kitmolly123 コメントしました…
XD 1年以上前
Me_Iz_Here 発言しました …
I just noticed the spelling error in the club motto.

Must...not...go...all...spelling...nazi... 投稿されました 1年以上前
mistymaydawngo コメントしました…
........*looks at motto* DX 1年以上前
RainbowOtakuX3 コメントしました…
*looks to motto*... *eye twitch* 1年以上前
HousesCane コメントしました…
NOOOO!!!!! 1年以上前
meh
BlindBandit92 発言しました …
Jeez. Why can't we all just get along? (Pertaining to people period not to anyone specifically) 投稿されました 1年以上前
dracofan001 コメントしました…
cause we humanz 1年以上前
Me_Iz_Here コメントしました…
Because of reasons. 1年以上前
TwinCherrieVee コメントしました…
Because of Soviet Russia <myanswertoalltheworldsprobelms> 1年以上前
XNerdNinjaX 発言しました …
1 reason why i shouldn't eat my hand :P 投稿されました 1年以上前
mistymaydawngo コメントしました…
..... i dont have one XD 1年以上前
DxCFan01Baby コメントしました…
umm cuz it wont grow back? xD 1年以上前
tokidoki123 コメントしました…
Because....u know what just eat it 1年以上前
heart
DxCFan01Baby 発言しました …
TDI's Duncan and Courtney are my ハート, 心 and soul. 投稿されました 1年以上前
dracofan001 コメントしました…
DUNCAN AND GWEN 4 EVERRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!! 1年以上前
DxCFan01Baby コメントしました…
umm okay then. xD 1年以上前
tokidoki123 コメントしました…
^catfight 1年以上前
ultrasonic34 発言しました …
I just remembered...Russia's birthday is tomorrow. Dun, dun, dunnnn! 投稿されました 1年以上前
mistymaydawngo コメントしました…
=D 1年以上前
someone_save_me コメントしました…
Haha, my sister's anniversary is tomorrow too! That'll be weird... 1年以上前
AzulFire コメントしました…
:> ... 1年以上前
zzz
dracofan001 発言しました …
god my イヌ are soooooo lazy... all they do is sleep...wanna know wat theyre doin now? sleepin. tonite? sleepin. tommorrow? sleepin. febuary 7th? sleepin. christmas? sleepin. June 3rd? sleepin. June 5th? sleepin... god theyre soooooo lazy!!!!!!!!! 投稿されました 1年以上前
dracofan001 コメントしました…
HA!!!!!!! I JUST YELLED "BOOOOOOO!" AND THEY BOTH ABOUT HAAD A ハート, 心 ATTACK!!!!!!!!!!!!!!!!! THATS WAT YA GET LAZY BUTTS!!!!!!!! 1年以上前
wolfcat866 発言しました …
to much *gasp* bordem *gasp* need something *gasp* to do *gasp* *dies of bordem* 投稿されました 1年以上前
dracofan001 コメントしました…
R.I.P. wolfcat866 1年以上前
mischievous
dracofan001 発言しました …
UGH...home alone with so many chores to do...i dont think ill do em hehe... 投稿されました 1年以上前
carsfan コメントしました…
lol... I do that too... >:D 1年以上前
dracofan001 コメントしました…
yay no chores!!!!!>:D 1年以上前
XxXLolaXxX 発言しました …
I am being chased によって a gaint dog who wants my ranch and fries. -_- Great. 投稿されました 1年以上前
HousesCane コメントしました…
Damn, I hate when that happens... 1年以上前
XxXLolaXxX コメントしました…
xD... =~= Ima kill it. 1年以上前
XxXLolaXxX コメントしました…
*they 1年以上前
worried
wolfcat866 発言しました …
Liquid Nitrogen is very dangerus...i almost killed my フレンズ brother with it.....scarry 投稿されました 1年以上前
heart
DxCFan01Baby 発言しました …
I like クッキー =D 投稿されました 1年以上前
sonicgamergirl1 コメントしました…
OMG so do I!!!!!!!!!!!!!!!!!! 1年以上前
Ryuzakiluver18 コメントしました…
so does L. Lawliet :D 1年以上前
JemiLvr 発言しました …
All The Other Kids With The Pumped Up Kicks. Better Run, Better Run, Outrun My Gun, All The Other Kids With The Pumped Up Kicks Better Run, Better Run, Faster Than My Bullet 投稿されました 1年以上前
dracofan001 コメントしました…
愛 THAT SONG!!!!!! 1年以上前
JemiLvr コメントしました…
Me Too ^.^ Mark Foster Is A Cutie :D 1年以上前
JemiLvr コメントしました…
@Ryuzakiluver18 It's A Song Called Pumped Up Kicks, And It's によって Foster The People 1年以上前
big smile
knuxlvr2222 発言しました …
こんにちは out there all あなた ランダム people! Have あなた ever heard of Oswald the lucky rabbit? If あなた have, I'm sure あなた 愛 him! 登録する the " Oswald the lucky rabbit" ファン club here on fanpop. If あなた havn't, he is awesome and あなた can learn some about him there! Become a ファン today!!!!!! 投稿されました 1年以上前
someone_save_me コメントしました…
Who? And lolno. 1年以上前
Shadowmarioking コメントしました…
nope.avi 1年以上前
BlindBandit92 コメントしました…
@Knux Seriously? That show? That 表示する is for preschoolers why in the world would あなた make a club for that? "smh" 1年以上前
knuxlvr2222 コメントしました…
Well sorry あなた guys feel that way... I believe if あなた played epic mickey あなた would understand my enjoyment 1年以上前
zzz
LUV_4_BIEBER 発言しました …
コーラ cans litter my room, and loud german 音楽 blares through my stereo.

Evidence of a TinyChat All-Nighter. 投稿されました 1年以上前
wolfcat866 発言しました …
Damn あなた Fuckin Micro Rider 投稿されました 1年以上前
wolfcat866 コメントしました…
>:( 1年以上前
meh
wolfcat866 発言しました …
yesterday i was so board i was trying to see how many sticky darts would fit on my window. today im so board im trying to see how many sticky darts will fit on my wall. 投稿されました 1年以上前
laugh
spongefan612 発言しました …
I saw Rebecca Black interviewed on the Today 表示する and at one moment it looked like she was derping. xD 投稿されました 1年以上前
IloveDxC コメントしました…
L(デスノート) O L(デスノート) can あなた post the video? 1年以上前
spongefan612 コメントしました…
This was JUST on the today 表示する its not on YouTube yet. 1年以上前
monkey
xAyumuEndless 発言しました …
Omg..
I just uploaded a pic from my フレンズ blog but i didnt know it was so..big.
Sorry fanpop. ._. 投稿されました 1年以上前
monkey
xAyumuEndless 発言しました …
Mom: Come down for dinner!
Me: Ok.
-Five 分 later-
Mom: I 発言しました COME DOWN FOR DINNER! NOBODY EVER FÚCKING LISTENS TO ME IN THIS HOUSE! あなた GUYS DON'T APPRECIATE ANYTHING!
Me: Ok. *Goes to the kitchen* Where's the food?
Mom: Oh, it's not done yet.

--
Normal day. 投稿されました 1年以上前
JemiLvr コメントしました…
Woooowwww... That Would SOOO Be My Mom 1年以上前
AzulFire コメントしました…
Pffft..Mothers >__> 1年以上前
1dbzfan コメントしました…
Oh wow T.T 1年以上前
flinn123jacko 発言しました …
あなた see, theres a new kid in my class he's a dude. and guess whats his name, its DICK. and when he says his name, suddenly i scream "what the hell, theres a guy named dick". and my whole classmate were looking at me like im a crazy person, cause they dont know what dick means ( i live in indonesia, not lot of people know english very well)

and because of that he ended up sitting 次 to me, and then he ask me " whats the matter with my name" so i say " just Google it, you'll found out"
投稿されました 1年以上前
NikkiLovesMJ コメントしました…
LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL XD 1年以上前
xAyumuEndless コメントしました…
Poor guy.. ._. 1年以上前
dodo_isgreetfan コメントしました…
lolzz 1年以上前
tokidoki123 コメントしました…
i'd like to see the look on his face 1年以上前
adaug 発言しました …
I'm eating もっと見る Jell-O 投稿されました 1年以上前
adaug 発言しました …
a while ago....I chugged a thing of Jell-O.........It was lime....And green 投稿されました 1年以上前
adaug コメントしました…
did it again!! 1年以上前
Musiquelover 発言しました …
I'm starting to talk crazy and laugh at everything so that means its my BEDTIME 投稿されました 1年以上前
VictorVonDoom 発言しました …
Is it weird for a fifteen 年 old girl to have a crush on Henry Winkler? 投稿されました 1年以上前
someone_save_me コメントしました…
Nope. 1年以上前
VictorVonDoom コメントしました…
Well, I guess its a good thing that its not weird because I totally 愛 Henry Winkler!!!!!!!!! He is the coolest guy ever!!!!!!!! 1年以上前
sick
Musiquelover 発言しました …
Great news!! I ロスト my Taylor Lautner addiction. Bad news, I definitely found my sweeny Todd addiction. Cause he is just SO DAMN EPIC. O_o 投稿されました 1年以上前
ILuvSweeneyTodd コメントしました…
Hurrah! あなた have come to your senses. Bahahaha! XD 1年以上前
Musiquelover コメントしました…
^ikr 1年以上前
tokidoki123 コメントしました…
YAY! 1年以上前
SymmaGirl2 発言しました …
I was on omegle with someone using the spy mode thing. The 質問 that showed up was: "Is there anything もっと見る awesome than Prussia?"
HELL YES. 投稿されました 1年以上前
Elizabeta_H コメントしました…
Prussia awesome? My ass. 1年以上前
SymmaGirl2 コメントしました…
I know, right? I personally don't like him that much... The reason I 発言しました hell yes is because somebody on omegle is a ヘタリア fan~! 1年以上前
Heartisalone コメントしました…
Psha, Prussia is the awesomest ever. ._. 1年以上前
mistymaydawngo コメントしました…
@Heart trueness 1年以上前
SymmaGirl2 発言しました …
Let's see if anyone gets this...
こんにちは Mr. Douchebag, why your ego so massive?
It's two a.m. and dark outside
あなた don't need those su-su-sunglasses! 投稿されました 1年以上前
someone_save_me コメントしました…
Your お気に入り martian, amirite? X) 1年以上前
JaseKS 発言しました …
Okay, so me and my friend Alana just conducted another seance, but we used inhanced audio, and a voice, very clearly, 発言しました "Brooklyn and Alana". My name is Brooklyn によって the way.
Then we did another seance, and another voice 発言しました "You idiot." and then five 秒 later "Guess."

I'm buggin out right now. That was the most "intellegent" responce we've ever gotten. 投稿されました 1年以上前
Lolly4me2 発言しました …
I hate it when you're with someone cuter than あなた and everyone's giving them compliments and you're just sitting there going "I like trains :I" 投稿されました 1年以上前
RainbowOtakuX3 コメントしました…
Fucking. Same. :| 1年以上前
DxCFan01Baby 発言しました …
My mom just blamed me for her bf getting mad....just wow -_- 投稿されました 1年以上前
someone_save_me コメントしました…
Oh wow.... 1年以上前
DxCFan01Baby コメントしました…
I know right...shes all pissed at me now, what did I ever do -_- 1年以上前
Me_Iz_Here 発言しました …
I hate it when あなた need to do something but あなた have no idea what to do for it.

And then when you're busy, inspiration hits あなた like a ton of bricks. 投稿されました 1年以上前
someone_save_me コメントしました…
Ikr.... 1年以上前
mistymaydawngo 発言しました …
My two 年 old sister just punched me in the nose and made me bleed -_- wow 投稿されました 1年以上前
Me_Iz_Here コメントしました…
When my brother was teething and I was six, he but my finger and there was blood. EVERYWHERE. 1年以上前
XxXLolaXxX コメントしました…
... OUCH. xc 1年以上前
adaug コメントしました…
WHY!!!! 1年以上前
mistymaydawngo コメントしました…
DX @Me_Iz_Here o mai painfull! @Lola YUUUP @adaug not fluffin idea XD 1年以上前
big smile
ccsheen13 発言しました …
sprinkles-on-cupcakes.tumblr.com/
投稿されました 1年以上前
trainofdoom82 コメントしました…
*looks down* WE KNOW 1年以上前
cool
JaseKS 発言しました …
Sittin' here, eating cookie dough and watching Final Destination 5 with my best friend. Life is so fucking sweat. 投稿されました 1年以上前
JaseKS コメントしました…
Um... sweet.... I can't believe I 発言しました life was sweat... XD 1年以上前
tokidoki123 コメントしました…
LOL''sweat'' 1年以上前
monkey
ccsheen13 発言しました …
link
This is a ranom tumblr I found. 投稿されました 1年以上前
adaug 発言しました …
everyone know what OMG means,right?
But does the MY GOD part me your a Christan? 投稿されました 1年以上前
trainofdoom82 コメントしました…
*mean *you're 1年以上前
adaug コメントしました…
I D C! 1年以上前
sad
wolfcat866 発言しました …
im so board im seeing how many sticky darts can fit on my window. 投稿されました 1年以上前
dodo_isgreetfan コメントしました…
omg looks like ur realy bored 1年以上前
wolfcat866 コメントしました…
yep 1年以上前
tokidoki123 コメントしました…
sorry thats always what i say 1年以上前
Ryuzakiluver18 発言しました …
Light Yagami "I'll solve equations with my right hand and write names with my left. I'll take a potato chip and EAT IT! Just watch me L." 投稿されました 1年以上前
trainofdoom82 コメントしました…
Crazy bastard XD 1年以上前
PartyOrange コメントしました…
Did あなた ever see the parody of that? "I'll solve equations with my right potato chip and write names with my left potato chip. I'll take my right hand.... AND EAT IT! *nom*" 1年以上前
nevenkastar コメントしました…
lol 1年以上前
AniMarshall 発言しました …
Go on Fanpop. See a million fangirls trying to steal your boyfriend.

Wat. 投稿されました 1年以上前
Me_Iz_Here コメントしました…
Ani, あなた are a fictional OC. 1年以上前
AniMarshall コメントしました…
I dont care. 1年以上前
BlindBandit92 コメントしました…
XDDDDDD 1年以上前
Ryuzakiluver18 発言しました …
wtf lol 投稿されました 1年以上前
Me_Iz_Here 発言しました …
Imagine Prussia.
And Russia.
And America.
As doctors.
Who do surgery.
With male nurses.
In miniskirts.
Which includes Italy.
And Romano.
With Belarus.
Who has lots of knives.
Running a hospital.
All with funny names.
With leather ベッド restraints.
And insane patients.
And a weird hospital name.
Which translates to “No Escape.”
Scared yet?
Now imagine being a patient there. 投稿されました 1年以上前
Heartisalone コメントしました…
Scared?? That sounds like heaven. ;A; 1年以上前
mistymaydawngo コメントしました…
Not sure if i should be terrified dor very excited XD 1年以上前
Me_Iz_Here コメントしました…
Just Google Neinescape.... 1年以上前
BatCountry9000 発言しました …
*cans.wav* 投稿されました 1年以上前
BatCountry9000 発言しました …
I heard Ghost from True Capitalist Radio might do a 表示する today at 4:00

link

If あなた want to troll him a little, then copy-and-paste that sexy Hetalia-free link onto your URL bar (you know what I'm talking about) and GO NUTS FOR CHRIST'S SAKE! 投稿されました 1年以上前
trainofdoom82 コメントしました…
lol Open bash. PASTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA 1年以上前
BatCountry9000 コメントしました…
^ "GIMME THE MIC! GIMME THE GODDAMN MIC!!! *cans.wav* 1年以上前
BlindBandit92 コメントしました…
^Ok but still that was pretty funny though. 1年以上前
Elizabeta_H 発言しました …
Elizaveta has arrived!

Who here wants a taste of my fryingpan?
Hmm. Prussia? 投稿されました 1年以上前
AniMarshall コメントしました…
I think I drove Prussia off. He's scared of girls または something. 1年以上前
Elizabeta_H コメントしました…
^HA! 1年以上前
tokidoki123 発言しました …
I...AM...HUNGARY!!!!!!! 投稿されました 1年以上前
Elizabeta_H コメントしました…
No あなた are not. I'm Hungary 1年以上前
Me_Iz_Here コメントしました…
xD 1年以上前
marthatsal コメントしました…
And i am HUNGRY! 1年以上前
wolfcat866 発言しました …
oo
U 投稿されました 1年以上前
wolfcat866 コメントしました…
this is a face. in case あなた havent found out. 1年以上前
heart
dodo_isgreetfan 発言しました …
-----(░)
-----██
----███
--(░░░░)
//( ◔‿ ◔ )\\
_.(°_♥_°)_--HAVE A DREAMY NEW YEAR!♥

投稿されました 1年以上前
carsfan コメントしました…
:D 1年以上前
worried
Musiquelover 発言しました …
SWEENEY TODD ADICTION!!!!!!!!!!!! O_o 投稿されました 1年以上前
deathroman13 コメントしました…
Awesome :D 1年以上前
tokidoki123 コメントしました…
ikr 1年以上前
smile
dracofan001 発言しました …
im gonna eat 食 for lunch...k? 投稿されました 1年以上前
DxCFan01Baby 発言しました …
Hi ランダム people I don't know xD 投稿されました 1年以上前
Heroine999 コメントしました…
Yo what's up,bro? 1年以上前
DxCFan01Baby コメントしました…
nothing much just being random, and thats sis to あなた xD 1年以上前
tokidoki123 コメントしました…
^lmao 1年以上前
Fireheartisgood 発言しました …
Does anyone want to 登録する IceClan?
(all one word) 投稿されました 1年以上前
wolfcat866 コメントしました…
ME!!! Iwould 愛 to 登録する IceClan! 1年以上前
big smile
selenamaslow 発言しました …
2days my bday!!! :D I got wut I wanted!!!....BTR lol 投稿されました 1年以上前
katzneko コメントしました…
AHahaha, Me too if can. xD 1年以上前
selenamaslow コメントしました…
lol I got btr 2 say happy bday n I got a btr cake!! BOOM lol 1年以上前
selenamaslow コメントしました…
Thk u :D 1年以上前
AzulFire 発言しました …
Wth...Its 6 in the morning, and my mother is in my closet pretending to be a demon によって scratching at the door and growling in an attempt to scare me....
What the fu-
Sometimes I worry about her...sometimes...>____> 投稿されました 1年以上前
Alaa1999 コメントしました…
lol 1年以上前
flinn123jacko コメントしました…
wow... 1年以上前
tokidoki123 コメントしました…
ooohh 1年以上前
catgirl140 発言しました …
Eating chocolate. Be jealous. d(-_-)b 投稿されました 1年以上前
anubis210 コメントしました…
why your little face look like price Charles ?lol big ears....*i think?* 1年以上前
hmmm
LUV_4_BIEBER 発言しました …
Kinda don't want to go to sleep now that it's 5am. 投稿されました 1年以上前
AniMarshall 発言しました …
Stay up until 3 AM playing Guardian of Light. I regret nothing. 投稿されました 1年以上前
big smile
hetaliaitaly 発言しました …
pastaaaaaaaaaaaaaaaaaa 投稿されました 1年以上前
smile
emoboy44 発言しました …
hi 投稿されました 1年以上前
catgirl140 コメントしました…
hi. :) 1年以上前
crying
hetaliaitaly 発言しました …
im really un happy 投稿されました 1年以上前
emoboy44 コメントしました…
why r u unhappy 1年以上前
emoboy44 コメントしました…
is some thing wrong 1年以上前
adaug 発言しました …
bored....as.......crap 投稿されました 1年以上前
big smile
adaug 発言しました …
lol!I'm watching "Jimmy Kimmel"and this one kid was at comic-con and he 発言しました there was a kid that saw his and went like."MOM 発言しました HE IS FROM MODERN FAMILY!I 愛 THIS KID!!!"
Lol!
God...Now hes talking about Lego Land! 投稿されました 1年以上前
JaseKS 発言しました …
So I just conducted a seance with my friend alana_alexandra and after she called the "spirit" a f-ing pussy, we heard this hissing noise 0_0. 投稿されました 1年以上前
Albina21 コメントしました…
O_O I hope that あなた don't live near me I don't want to be haunted. 1年以上前
soffi 発言しました …
today IT'S MY BIRTHDAY!!!!!!!! 投稿されました 1年以上前
someone_save_me コメントしました…
Happy derpday. 1年以上前
dracofan001 コメントしました…
happy bday 1年以上前
9sara9 コメントしました…
Happy Birthday!! 1年以上前
adultswimperson 発言しました …
YES!!!
Finally that user jordan9894 is banned.:D
*Goes prancing in a meadow of flowers* 投稿されました 1年以上前
someone_save_me コメントしました…
Seriously? :D 1年以上前
adultswimperson コメントしました…
^Yep. It must've been that 質問 that was asked earlier about that person who asked us to レポート her. 1年以上前
BlindBandit92 コメントしました…
@Adult "prancing in a meadow of flowers"? XDDDD @Heart We will see if that's her now won't we? 1年以上前
tongue
selenamaslow 発言しました …
Every 1 in my house is eating bananas....-chews banana- 投稿されました 1年以上前
Albina21 コメントしました…
I hate bananas. They make me throw up. 1年以上前
selenamaslow コメントしました…
.....I'm sorry 1年以上前
tokidoki123 コメントしました…
bananas make my tounge hurt 1年以上前
selenamaslow コメントしました…
.....should I ask y.....? 1年以上前
sad
JaseKS 発言しました …
So... I just watched Grave Encounters. It seemed pretty fake, but I'm still scared out of my skin. Horror 映画 don't usually scare me, but my ハート, 心 is spazzing out and i'm shaking and giggling (I giggle when I'm freaked out) like some psycho. 投稿されました 1年以上前
xAyumuEndless 発言しました …
The trolls are after me.

..seriously, what the hell.. -____- 投稿されました 1年以上前
Kenny756 コメントしました…
HAHAAHA! 1年以上前
Albina21 コメントしました…
I'll burn them. Me and my friend go troll hunting often. I have a super cute hunting outfit, but meh partner won't put his on. 1年以上前
xAyumuEndless コメントしました…
^ I must try that. 1年以上前
crying
dracofan001 発言しました …
OHHHHHHHHHHH GOD!!!!!! MY MOTHER GAVE ME HORSE だいこん, 大根 CHEESE!!!!!!!!!!!! EW EW EW EWWIE!!!!!!!!!! ITS ON MY TONGUE!!!!! *vomits* EWWWWWWWWW* *cries* 投稿されました 1年以上前
DxCFan01Baby コメントしました…
ewwww!!! D: 1年以上前
Albina21 コメントしました…
*scrubs your tongue out with soap* That must taste better! 1年以上前
starfy925 発言しました …
I new to I dont know what to do 投稿されました 1年以上前
Strawberrydino4 発言しました …
I'm new here give アドバイス pwease 0w0 投稿されました 1年以上前
dracofan001 コメントしました…
be random... but don't be ランダム in a wrong way like some peeps...that is all 1年以上前
Albina21 コメントしました…
Pretty much. But dracofan001 missed one thing. HAVE ランダム FUN!!!!!!!!!!!!! 1年以上前
mistymaydawngo 発言しました …
Well apparently I orded a グアバ and some alpacka fecies ^_^ I was gonna order a ピクルス to but they 発言しました it costed 5 dollas.......I'm broke the グアバ and alpaka fecies was free ^_^ 投稿されました 1年以上前
Me_Iz_Here コメントしました…
I don't know what fecies are, but it's hilariously similar to "feces." xDDD 1年以上前
mistymaydawngo コメントしました…
XD im laughing to hard to spell correctly 1年以上前
Albina21 コメントしました…
Where did あなた buy a グアバ and alpaca feces? I WANT SOME!!!!!!!!!!!! 1年以上前
o_OULookWeird 発言しました …
12,888 fans... So many 8s :P 投稿されました 1年以上前
TwinCherrieVee コメントしました…
Problem? 1年以上前
o_OULookWeird コメントしました…
No o_o 1年以上前
Albina21 コメントしました…
NO あなた LOOK WEIRD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 1年以上前
o_OULookWeird コメントしました…
Sure. 1年以上前
Abrina 発言しました …
Just rained like crazy then the power went out when i was 読書 my Bible. Now just waiting for the laptop to die. 投稿されました 1年以上前
Albina21 コメントしました…
Why were あなた 読書 the Bible? I mean, I'm Christian, but I don't read the Bible on ランダム days. 1年以上前
Abrina コメントしました…
It was calling me ^_^ jk i felt like it 1年以上前
Heartisalone 発言しました …
Am I the only one that's sick and tired of the:
"OMIGOD, WHO THE HELL CARES?" video?
Anyone else? Anyone? 投稿されました 1年以上前
AzulFire コメントしました…
Nope, you're not alone. 8| 1年以上前
BlindBandit92 コメントしました…
Yes I'm so sick of those 動画 it's unreal. 1年以上前
kitmolly123 コメントしました…
I'm tired of it as well. 1年以上前
dracofan001 発言しました …
can't believe im sayin this but... i wish the trolls were here...im really bored :/ 投稿されました 1年以上前
Kittylexy コメントしました…
Me too! 1年以上前
Albina21 コメントしました…
I'll be a troll if あなた asked me! 1年以上前
cake
spongefan612 発言しました …
I just tried smoked cheddar cheese. Yum! 投稿されました 1年以上前
worried
spongefan612 発言しました …
I had a physical today. YECCCH. DX 投稿されました 1年以上前
crying
dracofan001 発言しました …
The Dark Lord took my cookie... *flashback to 5 分 ago*...

Me:*eating cookie*
Dark Lord: "Dammit Kelsey, death eaters don't eat cookies!!!!"
Me: *with 食 in my mouth* " Buh ih 'astes 'ooooh good!!!"
Dark Lord: "No cookie for you!!!" *takes cookie*
Me: *cries*
Dark Lord: * walks off and eats my cookie*

and thus i have no cookie anymore... i is sad 投稿されました 1年以上前
spongefan612 コメントしました…
Sincerely I am so sorry for あなた that the dark lord ate your cookie. 1年以上前
girpandababies コメントしました…
D: i giv u cupcake! 1年以上前
Albina21 コメントしました…
B-b-but, I thought that the dark side was supposed to have cookies! *cries* Wait... *gives あなた cookie* There. 1年以上前
cool
JaseKS 発言しました …
I'm watching Ghost Adventures.
Why am I telling あなた this?
No clue. 投稿されました 1年以上前
ShotDeadFrankie コメントしました…
I 愛 that show!!! 1年以上前
JaseKS コメントしました…
Yea *highfives* 1年以上前
1Peeux1 発言しました …
hy y did my account go i was trying 2 get on nd it 発言しました my account wuz rmoved but i didnt remove it plz help me i want to have フレンズ nd maybe a bf (my old 1 broke up w/ me cuz he was jealous of all the pepole who liked me 4 my looks) but dats not hoo i am i am speacial and kewl no matter wat u guys say 2 me 投稿されました 1年以上前
JaseKS コメントしました…
It got removed because everyone thinks you're a jackass. 1年以上前
o_OULookWeird コメントしました…
What the hell dude 1年以上前
tokidoki123 コメントしました…
probably reported too many times 1年以上前
angry
dracofan001 発言しました …
i think i cut my lip... CURSE THIS WORLD!!!!!! 投稿されました 1年以上前
-Yusha- コメントしました…
ouchh :o ! 1年以上前
Albina21 コメントしました…
CURSE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 1年以上前
kaboomgirl 発言しました …
Germany, Germany, Germany is a really, really, nice place
Even though I'm your prisoner, あなた give me 食 and it doesn't suck like English food
Sausages with cheeses always taste so good!
It'd be heaven for a dog; yeah, that's Germany.
Tell me, how is it あなた Germans are so robust?
You're crushing me with your intimidation.

Finish this! :D 投稿されました 1年以上前
Ryuzakiluver18 発言しました …
bored lol 投稿されました 1年以上前
dracofan001 発言しました …
watched planet of the apes last night...i wish i didn't... TOM FELTON DIES IN IT!!!!!! T.T I CRIED THE WHOLE NIGHT!!!!!!!!! I MEAN TOM FELTON IS DRACO AND I 愛 DRACO THEREFORE I CRIED!!!!!!!!!!!!!!! IT WAS SOOOOOOOOO SAD!!!!!!!!! ToT 投稿されました 1年以上前
kaboomgirl コメントしました…
HE DID?!?! OHMYGOSH I HAVN'T WATCHED IT YET!!! I DIDN'T KNOW TOM'S CHARACTER DIED!!! D: 1年以上前
dracofan001 コメントしました…
ITS SOOOOOOOOOO SAD!!!!!!!!!! ToT 1年以上前
HousesCane コメントしました…
I was sad from the movie because John Lithgow's character died... But no one probably knows who he is :( 1年以上前
Albina21 コメントしました…
あなた have an issue with Draco Malfoy child. 1年以上前
55xxx55 発言しました …
Vous avez juste perdu le jeu. 投稿されました 1年以上前
someone_save_me コメントしました…
SHE'S SPEAKING IN FANCY 1年以上前
Me_Iz_Here コメントしました…
^That made me crack up. xD 1年以上前
55xxx55 コメントしました…
No one translated this, did they? XD 1年以上前
IceyTheGlaceon 発言しました …
looladdododo*crashes into a woll*oww*puts my pointer finger up*ow 投稿されました 1年以上前
kaboomgirl 発言しました …
Hey, my friend and I are looking for people to 登録する our Roleplay, and it would be AWESOME if any of あなた would join. Thanks!
-Abby & Remi

link 投稿されました 1年以上前
Shadowmarioking コメントしました…
Do we have to create a character. I'm not big on having OC's... 1年以上前
kaboomgirl コメントしました…
^ Well, Remi could make one for you... 1年以上前
Shadowmarioking コメントしました…
^No, I would prefer not having others make OC's for me, I just prefer playing real characters from video games and whatever else is all. 1年以上前
Albina21 コメントしました…
I shall join. *looks determined* 1年以上前
-Yusha- 発言しました …
I'm hidden in my eyes, the tears and pain living inside of me .. Without letting あなた know .. Helping あなた and my ハート, 心 is hurt .. If you're fine with my torment and you're coming to have me back, baby the pain of the old torment is still hurting me .. If あなた noticed that I'm not crying, have あなた left any tears? And if あなた noticed that I'm not complaining, do あなた think that I'm not hurt? .. 投稿されました 1年以上前
mischievous
jbiebgirl100 発言しました …
Mom: Your daddy's weird

Me: I know

Daddy: D:< 投稿されました 1年以上前
kaboomgirl コメントしました…
Happens all too often in my house.. xD 1年以上前
jbiebgirl100 コメントしました…
lol 1年以上前
cool
SymmaGirl2 発言しました …
Dispatcher: 911, what is your emergency?
Caller: Yeah, I'm having trouble breathing. I'm all out of breath. Darn, I think I'm going to pass out.
Dispatcher: Sir, where are あなた calling from?
Caller: I'm at a pay phone. North and Foster.
Dispatcher: Sir, an 救急車 is on the way. Are あなた an asthmatic?
Caller: No
Dispatcher: What were あなた doing before あなた started having trouble breathing?
Caller: Running from the Police.

LIKE A BOSS. 投稿されました 1年以上前
tokidoki123 コメントしました…
lol 1年以上前
Heroine999 コメントしました…
LOL.FUnny. 1年以上前
xAyumuEndless コメントしました…
OMG. 1年以上前
crying
Robssesed 発言しました …
My ear popped!!! :-( :-( :-( its sore!!!!! 投稿されました 1年以上前
tokidoki123 コメントしました…
I've done that sorry it really hurts 1年以上前
Heroine999 コメントしました…
Yeah..It happens to me too... 1年以上前
Robssesed コメントしました…
cry...... lol 1年以上前
monkey
xAyumuEndless 発言しました …
Okay, its like 26 december and THISi is the weather in sweden. :c
link <- screenshot.

is it winter または spring here? 投稿されました 1年以上前
xAyumuEndless コメントしました…
*this, typos. >—< 1年以上前
Heartisalone コメントしました…
Haha... Sweden... //shot 1年以上前
xAyumuEndless コメントしました…
:c Its never winter here. 1年以上前
Me_Iz_Here 発言しました …
Today was a historical 日 for ランダム Spot history. We will tell it to our children who will tell the tale to their children, and so on and so forth, so that they may remember their ancestors and the heroic things they did on the Internet on this day, December 26, 2011.

......The fuck did I just type? 投稿されました 1年以上前
BlindBandit92 コメントしました…
XD 1年以上前
xAyumuEndless コメントしました…
wtf. xD 1年以上前
tokidoki123 コメントしました…
^Dude... 1年以上前
trainofdoom82 発言しました …
This 日 has been weird as hell XD 投稿されました 1年以上前
someone_save_me コメントしました…
I fuckin' know right. XD 1年以上前
BlindBandit92 コメントしました…
Fo sho' XD 1年以上前
tokidoki123 コメントしました…
Heh-tru dat' 1年以上前
XNerdNinjaX 発言しました …
Doess anyonee here wear elite socks,snapbacks,and camo shorts

#swagg101 投稿されました 1年以上前