ランダム Wall

ウォールのエントリー全1561-1570件中28191 件を表示中

zoey010 発言しました …
I must add my フレンズ to messenger...I'll do it later X) 投稿されました 1年以上前
Ready4TheSet 発言しました …
im bored... any1 want 2 chat?
投稿されました 1年以上前
Ready4TheSet 発言しました …
As some of あなた know, I am a singer and lyricist. I now have a ファンポップ page.
If あなた like to become a ファン of me, My stage name is Mazu Sakura. 投稿されました 1年以上前
mischievous
Sorrows 発言しました …
PAPER hahaha who uses paper now COMPUTERS FTW 投稿されました 1年以上前
Ready4TheSet コメントしました…
lol 1年以上前
zoey010 コメントしました…
teachers use because they're boring 1年以上前
Sorrows コメントしました…
nope 1年以上前
Ready4TheSet 発言しました …
Hello!!!!
Anyone Here 愛 Music???? 投稿されました 1年以上前
kiss
PandaGirl95 発言しました …
wow havent been on here in quite a while XD so hi again peeps. Kim xxx 投稿されました 1年以上前
belle0416 発言しました …
Lol. In social studies yesterday, conversation between a boy in our class and teacher:
boy: "Ms. Macdonald, how do あなた spell Damascus?"
Social studies teacher: "It's spelled how it's sounded. Sound it out. Dam-as-cus."
Say that out loud.
boy: "Where exactly is Damascus?"
me: "Far, far away. On a land, past Uranus."
Uranus?
LOL! 投稿されました 1年以上前
Ready4TheSet コメントしました…
lol 1年以上前
flabaloobalah コメントしました…
lol 1年以上前
rosehedgehog222 発言しました …
█▀█ ▀█▀ █▀█ █▄▀ █♫█
█▄█♫ █ ♫█▀█ █▀▄ █▄█ 投稿されました 1年以上前
Ready4TheSet コメントしました…
yo thats cool 1年以上前
XxKeithHarkinxX 発言しました …
It seems people don't like me, yet they seek me out for comfort.... 投稿されました 1年以上前
XxKeithHarkinxX 発言しました …
I care, and worry about people too much ._. 投稿されました 1年以上前
Ready4TheSet コメントしました…
me too. 1年以上前
SymmaGirl2 発言しました …
Hey.
No edge. 投稿されました 1年以上前
POPclogger216 コメントしました…
Dude, no edge... 1年以上前
cubsrule 発言しました …
Go on YouTube and look up "Oakton cougars highlights 2011". I'm the quarterback and ランダム kid. Hope あなた recognize me 投稿されました 1年以上前
cubsrule コメントしました…
i'm number 56 1年以上前
XxKeithHarkinxX 発言しました …
Google is the reason i act like a smartass. 投稿されました 1年以上前
DarkCEpitome コメントしました…
..How so? =/ 1年以上前
XxKeithHarkinxX コメントしました…
^Google, copy, paste. 1年以上前
Ready4TheSet コメントしました…
lol 1年以上前
Panda-Hero 発言しました …
the awkward moment when あなた find that song あなた find the song you've been searching for forever and the lyrics are very very wrong.

link 投稿されました 1年以上前
Lady_Rebel コメントしました…
True that. 1年以上前
Happy_Aura39 コメントしました…
preach 1年以上前
Ready4TheSet コメントしました…
yep... 1年以上前
ocarinaman7 発言しました …
MEAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! >:D 投稿されました 1年以上前
dragonsmemory 発言しました …
English class. We're 読書 The Road, によって Cormac McCarthy. There's a part in the book where the characters find a Coke. WELL, our teacher gave us 質問 for that section, asking what they found and what they did with it. Scott wrote that they found a ham and drank it. A couple of girls asked for the answer and he gave them the ham answer. Only later did he find out that the correct answer was Coke, not ham. We still haven't let him forget. 投稿されました 1年以上前
smirk
amzel 発言しました …
Does anyone else feel like we're a community here?!?!!?!??!!? :D
Wait I just realized this should be a question!!!!!!!!! 投稿されました 1年以上前
Shadowmarioking コメントしました…
I prefer to think that we're all a family, and at times we appear to be dysfunctional. 1年以上前
wantadog 発言しました …
Someone asked me to cover for them and I went through the 5 stages of grief trying to avoid working.... 投稿されました 1年以上前
XxKeithHarkinxX 発言しました …
The funniest thing just happened,

I'm chatting to my derp, and my great friend.

my great friend asked me to ask my derp if she was still mad at her.

my derp 発言しました "No...

I'm not one to hold grudges."

So I told my great friend that she wasn't mad and she said

"Oh really. あなた sure? She seems like the type to hold grudge but then again I don't know her that well!"

And I laughed so hard.... 投稿されました 1年以上前
amzel コメントしました…
:O Why? :'( 1年以上前
Panda-Hero コメントしました…
Hmm. I believe I do know who your derp is. But. Your great friend isn't... hmm. ._. 1年以上前
jnrm コメントしました…
How is that funny? that dosent evenmake sense... 1年以上前
XxKeithHarkinxX コメントしました…
contradiction m'loves 1年以上前
wantadog 発言しました …
I'm not sure what I just ate....But it was awesome..... 投稿されました 1年以上前
TheDirector 発言しました …
Yes, I'm Japanese. But just because I'm Japanese doesn't mean I'm a boss at DDR! >_O

No way... e_e

Stereotypes. 投稿されました 1年以上前
BlindBandit92 コメントしました…
lol I am a boss at DDR and I am Black. xD 1年以上前
TheDirector コメントしました…
Haha. xD I don't want to be a boss at DDR because then people would be like, "Pfft. Typical Jap." 8D I will not succumb to the stereotype! xD Noooo... e_e 1年以上前
BlindBandit92 コメントしました…
The only reason I am good at DDR is that I follow the steps but I look like an idiot while doing it. Plus without it I can't do those moves in the first place. xD So によって definition I cannot dance. 1年以上前
wantadog 発言しました …
What the...a medal in this club as well....awesome......meh....back to anime..... 投稿されました 1年以上前
TheDirector コメントしました…
Congrats! 1年以上前
wantadog コメントしました…
Too bad they don't actually do anything...... 1年以上前
BlindBandit92 コメントしました…
Congrats. 1年以上前
TheDirector コメントしました…
Yes, that is too bad... and リスペクト don't really do anything either. xD 1年以上前
laugh
BeastBoyCahill 発言しました …
"Folks, there is some sort of electrical disturbance in the stands. Metalbender cops are dropping like bumbleflies! There appear to be masked members of the audience wielding strange devices on their hands. One of them is in the booth with me right now, folks. He is leveling one of those グローブ devices at me now and I believe he is about to electrocute me. I am currently wetting my pants." 投稿されました 1年以上前
BlindBandit92 コメントしました…
LMAO!! 1年以上前
BeastBoyCahill コメントしました…
^Yeah, Legend of Korra! Did あなた see that part yet? 1年以上前
TheDirector コメントしました…
Ah, I see. Well, that's sort of a negative and positive thing. Change is a good thing, but differences between the shows tend to make us miss the original now and again. Whatever the case, I'm sure I'll like it judging によって what あなた 発言しました above... xD 1年以上前
Ready4TheSet 発言しました …
I Need Music!
投稿されました 1年以上前
seeuvocaloid3 コメントしました…
musc? ok then. link 1年以上前
Ready4TheSet 発言しました …
Please look at my forum!
投稿されました 1年以上前
mischievous
CoreyNiles123 発言しました …
It's just a jump to the left;
And a step to the right.
Put your hands on your hips;
And bring your knees in tight!
And it's the pelvic thrust,
That really drives them insane...!
Let's do the Time Warp again!
Let's do the Time Warp again!! 投稿されました 1年以上前
mischievous
BeastBoyCahill 発言しました …
Hello. We are the Grammar Nazis.
We do not forgive.
We do not forget.
If あなた think that あなた can 登録する us just because あなた corrected somebody's speech, あなた are mistaken. Unless あなた make a true commitment to perfect または at least near perfect grammar, spelling and punctuation, we will chew あなた up and spit あなた out.
We are the Grammar Nazis.
We are coming. Prepare to be corrected. 投稿されました 1年以上前
scalesandtails1 コメントしました…
I suck at being a Grammar Nazi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 1年以上前
Dogtier コメントしました…
Well, not really dumb, just incredibly self-centered? How do あなた know I hate them for my own reasons- oh, あなた do not. But of course assuming it's about あなた is correct! I hate that paranoid mentality. Stop it. :') 1年以上前
MissChicky97 コメントしました…
^ Is the fighting really necessary? 1年以上前
hetaliaitaly 発言しました …
ランダム fact............................................I cannot スケート board -___- 投稿されました 1年以上前
victoria7011 コメントしました…
Same! 1年以上前
BeastBoyCahill コメントしました…
Same. 1年以上前
8202 コメントしました…
cant either 1年以上前
meh
Bond_Of_Fury 発言しました …
Dora: "Say Backpack!"
Me: "I'm not gonna... no, I swear I won't say it."
Boots: "Say Backpack! Say Backpack!!"
Me: "Shut up あなた little cr@p, I'm not saying sh!t." 投稿されました 1年以上前
hetaliaitaly コメントしました…
lol 1年以上前
BeastBoyCahill コメントしました…
xD 1年以上前
simpleplan コメントしました…
XDD 1年以上前
XxKeithHarkinxX 発言しました …
Okay i answered a question, i friggin poured my ハート, 心 into my answer, and the 質問 dies ._.

I always answer 質問 that die ._.

i mean seriously ._. 投稿されました 1年以上前
missracoon コメントしました…
Its a sad 日 isn't it... 1年以上前
hetaliaitaly コメントしました…
I hate when people do that -___- 1年以上前
Ready4TheSet コメントしました…
agreed 1年以上前
Panda-Hero 発言しました …
ランダム FACT:

The voice actor of L(デスノート) Lawliet, Alessandro Julianni,

played in バービー movies 投稿されました 1年以上前
lumforever コメントしました…
O_o Why...? xD 1年以上前
Panda-Hero コメントしました…
Oh, everyone knows L(デスノート) is Prince freakin' Charming. 1年以上前
hetaliaitaly コメントしました…
WA!!!!!!!!!!!!!!! NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!OOOOOOOOOOO! 1年以上前
akatsuki_lover9 発言しました …
does any one here know shadowamv? 投稿されました 1年以上前
adultswimperson 発言しました …
Looks like the administrators heard my calling yesterday and decided to put up our プロフィール info back up.:D
I was worried we were only going to be adding リンク from now on. 投稿されました 1年以上前
akatsuki_lover9 コメントしました…
are あなた joking または are あなた serious? if your the one that got our profiles back then thank you. 1年以上前
Bond_Of_Fury コメントしました…
I swear, everyone was asking for it. I'm glad they put it back up. 1年以上前
blazeandarose コメントしました…
OMG, I noticed. THANK あなた FANPOP. 1年以上前
Tamar20 発言しました …
I can't help it that no matter what I do I'm a sadistic bitch.

It’s just natural. :]
投稿されました 1年以上前
DarkCEpitome 発言しました …
.....I still hate this new layout. -_- 投稿されました 1年以上前
TheDirector コメントしました…
Agreed! 1年以上前
Tamar20 コメントしました…
Why? 1年以上前
hetaliaitaly コメントしました…
Agree^^ 1年以上前
sexi_emo_girl 発言しました …
Weird moment when your teacher says "who write i kill あなた on the board?"
Then everyone looks at you! O.o 投稿されました 1年以上前
nooon コメントしました…
LOl 1年以上前
mrsspencereid コメントしました…
Happens all the time. 1年以上前
catgirl140 コメントしました…
:L 1年以上前
hetaliaitaly コメントしました…
o.o 1年以上前
wantadog 発言しました …
Bought a Redwall book.....to think they would put it in the 4 dollar book section..... 投稿されました 1年以上前
katniss311 発言しました …
こんにちは i didn't know where to ask this, but since it is random...
...what happened to the chat room? it used to be on the homepage but i went to chat and it was gone D: somehow i missed it! 投稿されました 1年以上前
Shadowmarioking コメントしました…
It's been gone for months. 1年以上前
katniss311 コメントしました…
i kind of realized that 1年以上前
katniss311 コメントしました…
oh. 1年以上前
tongue
Kelsey353 発言しました …
Yesterday i was laughing hysterically bout lettuce. im such a nerd! 投稿されました 1年以上前
akatsuki_lover9 コメントしました…
i've seen nerdyer. 1年以上前
Kelsey353 コメントしました…
oh good! 1年以上前
iluvmykitty コメントしました…
PICKLES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 1年以上前
wantadog 発言しました …
あなた know what.....I wish that we could use HP spells against trolls...

Intelligencio!!! 投稿されました 1年以上前
monkey
sexiestcateva 発言しました …
I 愛 CHIPS LOL
投稿されました 1年以上前
laugh
Chaann94 発言しました …
Hey, test week's coming....
and it is crazy....
I should start によって now...

But I'm too lazy XD 投稿されました 1年以上前
akatsuki_lover9 コメントしました…
lol. but あなた really should start または its gonna be hell when the tests pile up and あなた start them at the last minute. 1年以上前
Chaann94 コメントしました…
i know hahah i did start... i read what chapters i have to study... now that's something i've never done 2 weeks before test week XD 1年以上前
alismouha 発言しました …
I kind of, sort of, got this account back. To whom it may concern. 投稿されました 1年以上前
Shadowmarioking コメントしました…
*throws confetti* Congrats, I guess. 1年以上前
BlindBandit92 コメントしました…
Congrats. 1年以上前
Dogtier コメントしました…
Whoa welcome back. 1年以上前
Usui--takumi コメントしました…
あなた are baaack :D YAY! I requested to the f4 a long time 前 and they have finally read my message I guess :] 1年以上前
smile
Bella_Dhampir 発言しました …
フレンズ are a lot like flowers. If あなた eat them, they'll die. 投稿されました 1年以上前
blazeandarose 発言しました …
I was practicing my 3 mile run this morning because on friday I have Black ベルト Qualification Exams coming up. And they want あなた to run 3 miles in 30 分 または less.
Holy shit, I ran it 29 分 6 seconds! It's good enough to qualify! I feel so glad right now, I actually might qualify to go through Black ベルト Prep! :D 投稿されました 1年以上前
Shadowmarioking コメントしました…
Congrats sis~. 1年以上前
BlindBandit92 コメントしました…
Congrats 1年以上前
akatsuki_lover9 コメントしました…
okay 1年以上前
XxKeithHarkinxX 発言しました …
Okay, I stayed at my sisters last night, just as we were falling asleep, the downstairs neighbours "got it on", and loud too..... e_e 投稿されました 1年以上前
akatsuki_lover9 コメントしました…
lol! X3 1年以上前
catgirl140 コメントしました…
Oh.... 1年以上前
crying
wantadog 発言しました …
*facepalm*....ugh.....I really cannot wait until my sister is 6.....I just saw my mom dressing her up in a frog suit.....When the kid turns six, the real 'education' begins!!! Give me a week and the she'll be a ファン of DBZ and Yu-Gi-Oh!!!! 投稿されました 1年以上前
Shadowmarioking コメントしました…
Good luck with that. 1年以上前
angry
Mac-kenzie 発言しました …
I hate dublin bus so much!!!!! I can't believe that stupid rude driver drove right によって the bus stop and didn't bother stopping!!!!!!! Doesn't he realise that part of the job 説明 of being a bus driver entails stopping at the bus stops to pick up passengers!!!!! 投稿されました 1年以上前
clarksonbrooks コメントしました…
Yeah I hate Dublin Bus too!! I mean Buses that don't stop where they're supposed to, timetables that the buses don't follow and that stop at the end of my road without a bus sheltar whats to like? 1年以上前
Mac-kenzie コメントしました…
dublin bus sucks!!!!!!!! 1年以上前
YoYoLover4Ever 発言しました …
Lady Starlight
Help me tonight
Help me to find
My love

<3

The damn song my brother won't stop listening to 投稿されました 1年以上前
YoYoLover4Ever コメントしました…
Go Scorpions :3 1年以上前
Dreamtime コメントしました…
hell yeah Scorpions :D 1年以上前
dragonzord1993 発言しました …
What did I say?
Tell me, what'd I say?
It's alright!
We can be stupid, alright!
Come on, 登録する the crowd!
Shout it out loud!
I can't hear you!
Okay, I can hear あなた now! 投稿されました 1年以上前
YoYoLover4Ever コメントしました…
DARE TO BE STUPID!!!!!!!! OMG あなた 投稿されました MY FAVE WEIRD AL SONG; I 愛 YOU!!!!!!! xD 1年以上前
kitmolly123 発言しました …
|D akatsuki_fan is gone for now.
Now there won't be any annoying wallposts for a while. 投稿されました 1年以上前
akatsuki_lover9 コメントしました…
暁(NARUTO) was deleted from fanpop, thank あなた very much! 1年以上前
BlindBandit92 コメントしました…
@Kit Damn あなた jinxed it. e.e xD @Aka Man あなた are like a roach. あなた keep coming back for me. 1年以上前
kitmolly123 コメントしました…
^ Yes, it does matter because あなた can't be someone's twin if あなた are two years older than them. 1年以上前
mrsspencereid 発言しました …
"You know あなた had a good night when あなた have to put on sunglasses to open the fridge." 投稿されました 1年以上前
catgirl140 コメントしました…
Ahahaha. XD I wore sunglasses and opened the fridge once and my parents gave me weird looks. :P I just said, "Haters gonna hate." C: 1年以上前
Twilight_Dream 発言しました …
Had a terrible day. Had myself a good long cry and now I'm watching a really cute Japanese drama. Feeling better. :) 投稿されました 1年以上前
simpleplan 発言しました …
I have been on this spot for about 2 years where is the pie :P 投稿されました 1年以上前
Dreamtime コメントしました…
:D wow 2 years ..ice cream is better :) *gives あなた one* 1年以上前
simpleplan コメントしました…
yay your right ice cream is better X3 1年以上前
zanhar1 コメントしました…
Pft, I ate the pie. 1年以上前
simpleplan コメントしました…
Zanny your are evil xDD 1年以上前
poniesaremybffs 発言しました …
Dear lord. I just opened a book that my teacher borrowed and found plane tickets. THAT WERE'NT USED! :O idk what to do! 投稿されました 1年以上前
Deadheart3 コメントしました…
well, return them. it's the right thing to do. and :p to あなた too プロフィール pic. 1年以上前
EvilPineapple コメントしました…
use them ;) 1年以上前
YoYoLover4Ever コメントしました…
I was thinking use them myself! xD 1年以上前
DeathTheKid1234 コメントしました…
use them 1年以上前
laugh
BeastBoyCahill 発言しました …
I was just on a 'The Dollars' website and this was part of the よくある質問 (and I'm paraphrasing によって just cutting out the main details of focus):

"Rule of thumb when あなた post on the main board. Ask yourself:
Is this really important - to everyone and not just me?
Is this something that everyone can discuss intelligently?
If the answer to either of those 質問 is "no," post it in 'random.'"

I was reminded of ファンポップ so much when I read that. 投稿されました 1年以上前
BeastBoyCahill コメントしました…
Hmmm... Okay. I was just on a 'The Dollars' website and this was part of the よくある質問 (and I'm paraphrasing によって just cutting out the main details of focus): "Rule of thumb when あなた post on the main board. Ask yourself: Is this really important - to everyone and not just me? Is this something that everyone can discuss intelligently? If the answer to either of those 質問 is "no," post it in 'random.'" I was reminded of ファンポップ so much when I read that. 1年以上前
simpleplan コメントしました…
I joined The Dollars website to X3 1年以上前
BeastBoyCahill コメントしました…
Well, I just started watching デュラララ!! a bit of time ago! So 'scuse moi! 1年以上前
adultswimperson 発言しました …
It's stupid how the administrators took off our プロフィール info and only left us to put our links, state and name after they updated the website last Friday.>_>
Why must they screw up the website like this.-_- 投稿されました 1年以上前
BeastBoyCahill コメントしました…
I agree... 1年以上前
adultswimperson コメントしました…
@BeastBoyCahill, They could have put our ウォール to the right of our profiles and we still could have our info, but they just HAD to ruin it. 1年以上前
Twilight_Dream コメントしました…
I hates it. 1年以上前
BrokenBlood 発言しました …
こんにちは guys... do あなた remember me または am I like officially dead? ._. 投稿されました 1年以上前
Dogtier コメントしました…
I remember u babbu 1年以上前
BrokenBlood コメントしました…
Oh great! :D Well then again あなた saw me spamming your dash with MCR... xD 1年以上前
BlindBandit92 コメントしました…
@BrokenBlood I remember you. C: 1年以上前
big smile
BeastBoyCahill 発言しました …
WOOHOO! My best friend at school says that he's thinking about joining ファンポップ too!
If he does, that'll be really cool! We're really good フレンズ and if he comes here too, that'll be... well, あなた know, really cool.
I just hope for his sake that he can handle all the... odness of this place when/if he does. 投稿されました 1年以上前
Dogtier コメントしました…
*oddness uwu 1年以上前
BeastBoyCahill コメントしました…
AAAAAH! What... what... what... 1年以上前
catgirl140 コメントしました…
My フレンズ use フェイスブック WAY too much... 1年以上前
monkey
kasueji1216 発言しました …
I told some girl at the マンガ isle in the bookstore that Bleach sucked so she slapped me and started cussing me out in Japanese. 投稿されました 1年以上前
Shadowmarioking コメントしました…
I find Bleach highly overrated. 1年以上前
Deadheart3 コメントしました…
japanese dosen't have curse words. at least I read that. 1年以上前
kasueji1216 コメントしました…
@Deadheart3 If you've ever watched uncensored アニメ I'm sure you'd see that they do. 1年以上前
Deadheart3 発言しました …
When I grow up up up. I wanna own a アヒル, 鴨 アヒル, 鴨 duck. I'll name him gus gus gus. He'll bite your butt butt butt. and he'll be so cute cute cute. I wanna own a アヒル, 鴨 アヒル, 鴨 duck. 投稿されました 1年以上前
simpleplan 発言しました …
My little brother just but ice-cubes in his underwear. xDD 投稿されました 1年以上前
creeperslyth コメントしました…
stream it 0_o 1年以上前
kasueji1216 コメントしました…
what was his reaction lol 1年以上前
simpleplan コメントしました…
He was hot XD 1年以上前
surprise
Renesmee_08 発言しました …
That awkward moment when your dad finds out あなた have a フェイスブック and sends あなた a friend request. O_o 投稿されました 1年以上前
kasueji1216 コメントしました…
...and then コメント on all あなた and your フレンズ postsO_O 1年以上前
Renesmee_08 コメントしました…
True! O_o 1年以上前
YoYoLover4Ever 発言しました …
I'm watching a video of my ネコ beat each other. My cat literally punched my kitten in the face! xD 投稿されました 1年以上前
laugh
shadowamv 発言しました …
shadow fell....AND THEN THE TANK STARTED TO CHARGE!!!!! 投稿されました 1年以上前
sonamy10504 コメントしました…
FUNNY:3 1年以上前
sophiebridgers 発言しました …
did any one watch that animal planet 表示する mermaid last night i didn't get to but i looked up a video on YouTube and at the end it 発言しました go to this web site i did and it was taking down によって homeland security that scared me like a lot!!!! (o___o) believinmermaids.com 投稿されました 1年以上前
Deadheart3 コメントしました…
THAT CAME OUT ALREADY?! GOSH, NOW I'M GONNA WALK AROUND MY HOUSE SAYING I HATE MY LIFE. 1年以上前
sophiebridgers コメントしました…
i'm wating for it to be on YouTube :3 1年以上前
Sen_Kagemiya 発言しました …
anyone else here in some storms? 投稿されました 1年以上前
crying
wantadog 発言しました …
That awesome moment when あなた say to your mother "Cool story bro, tell it again..."!

That awful moment when あなた realize she heard you! X_X 投稿されました 1年以上前
Dreamtime コメントしました…
:D 1年以上前
shadowamv コメントしました…
cool story bro,tell it again:D 1年以上前
wantadog コメントしました…
Well okay if あなた insist...: That awesome moment when あなた say to your mother "Cool story bro, tell it again..."! That awful moment when あなた realize she heard you! X_X 1年以上前
crying
seeuvocaloid3 発言しました …
i hate the way i look 投稿されました 1年以上前
trainofdoom82 コメントしました…
:U 1年以上前
seeuvocaloid3 コメントしました…
:( im soo fat and ugly AHHHHRRRGGGG 1年以上前
Deadheart3 コメントしました…
pimples doesn't matter. that's just a sign of puberty. Also, beuty's on the inside not the out. 1年以上前
hAyLeY12547 発言しました …
My 6 years old sister watching Madagascar 2: "Are sharks able to breathe without water???"
"Nope"
"That's weird fairy tale..."
I hate the 質問 like this xD 投稿されました 1年以上前
carsfan コメントしました…
Oh yeah... I remember that part! XD Poor Mort... XD 1年以上前
hAyLeY12547 コメントしました…
haha :DD he's sooo adorable!!! I've always loved him xD 1年以上前
XxKeithHarkinxX 発言しました …
Nobody understands me like my imaginary boyfriend... 投稿されました 1年以上前
hAyLeY12547 コメントしました…
oh really??? how does he look like??? 1年以上前
XxKeithHarkinxX コメントしました…
Google Keith Harkin, all あなた need to know. 1年以上前
hAyLeY12547 コメントしました…
okz... xD 1年以上前
hmmm
coriann 発言しました …
O.O im confused 投稿されました 1年以上前
coriann コメントしました…
-_- life is confusing 1年以上前
4422 コメントしました…
my life sucks pretty bad 1年以上前
sad
coriann 発言しました …
im all alone on fanpop, nbored, nobody talking 2 me -_- 投稿されました 1年以上前
XxKeithHarkinxX コメントしました…
this is what i go through everyday. 1年以上前
coriann コメントしました…
lmao 1年以上前
coriann コメントしました…
totally man, it's nice to meet あなた and i think we will be awesome フレンズ B) 1年以上前
mischievous
BeastBoyCahill 発言しました …
"Dumbass.
Anyone who calls あなた a dumbass is a bigger dumbass. But since I already know I'm a dumbass, I'll say it. Dumbass!" - Shizuo Heiwajima. 投稿されました 1年以上前
BlindBandit92 コメントしました…
lol That reminds me of another character who 発言しました if あなた call someone an idiot then your the bigger idiot. Seems legit. xD 1年以上前
Heroine999 コメントしました…
Lol. 1年以上前
BeastBoyCahill コメントしました…
@Dogtier: Oooh... Very interesting... 1年以上前
seeuvocaloid3 発言しました …
link 投稿されました 1年以上前
seeuvocaloid3 コメントしました…
IT IS AWSOME 1年以上前
BeastBoyCahill コメントしました…
When a Vocaloid sings a song that was already sang によって an American artist, that song gets at least 3 times better. 1年以上前
seeuvocaloid3 コメントしました…
true story bro 1年以上前
cool
Bond_Of_Fury 発言しました …
In his way to the ring, Trrrrrrrrrripleeeeeeee H!
On the left side.... from Parts Unknown... Justiiiiiiiiin Bieberrrrrrrr!

Twig is going down. 投稿されました 1年以上前
monkey
LikeTotally 発言しました …
Ooh goof with the donkey biscuits 投稿されました 1年以上前
sexi_emo_girl 発言しました …
I am all your undertaker!!!!!!! Im "The Undertaker" 投稿されました 1年以上前
BeastBoyCahill コメントしました…
And I'm Sebastian Michaelis. I have a bigger role than あなた do. I win. :D 1年以上前
bruno_mars コメントしました…
OMG! undertaker the demon from death valley he's un-defeated 1年以上前
izzyhowl 発言しました …
PURPLE. 投稿されました 1年以上前
izzyhowl コメントしました…
... Why did I HAVE to say that? 1年以上前
XxKeithHarkinxX コメントしました…
Jb ruined that colour for me. 1年以上前
switchfootified コメントしました…
XD @keith 1年以上前
tongue
coriann 発言しました …
i hate bein in a family -_- 投稿されました 1年以上前
XxKeithHarkinxX コメントしました…
But it's the only family あなた have, so enjoy then while it lasts. 1年以上前
coriann コメントしました…
:\ thanks? 1年以上前
coriann コメントしました…
lol! i like meh little sis (sometimes) :\ 1年以上前
bruno_mars 発言しました …
jenni:RUN FOREST RUN!!!!!!!!!!!
Forest: *runs with no emotion but fast*

xD gotta 愛 that Forest Gump 投稿されました 1年以上前
XxKeithHarkinxX コメントしました…
Yup ^0^ 1年以上前
bruno_mars コメントしました…
that was movie was epic 1年以上前
XxKeithHarkinxX 発言しました …
I 愛 how my older sisters always makes me clean her house, room または car, and claims it to be "bonding time"

When she still lived with us, i always cleaned her room, when she moved out, she invited me over to her house, to clean it, and later today she will hijack me so i can clean her car .3. 投稿されました 1年以上前
bruno_mars コメントしました…
xD well just clean it but clean it terible then she won't ask あなた anymore 1年以上前
XxKeithHarkinxX コメントしました…
XD lol i should. 1年以上前
coriann コメントしました…
lmao, see what i mean about family being (coughs) awesome ^ ^ 1年以上前
LoveDraco123 発言しました …
I come on ThePop after a month, and ohwow, wtf happened? O.o 投稿されました 1年以上前
ultrasonic34 コメントしました…
Change happened. CHAAAAAAANGE. *shot* 1年以上前
LoveDraco123 コメントしました…
Can't find my way around this shit anymore. D: 1年以上前
kitmolly123 発言しました …
Theeeeeess userrrrs.
They irk me so much.
Why. 投稿されました 1年以上前
tongue
LikeTotally 発言しました …
Ooh goof with the hamloaf 投稿されました 1年以上前
smirk
IloveRouge18 発言しました …
Slippy 投稿されました 1年以上前
crying
cuteypuffgirl 発言しました …
They fixed the 'club motto' thing though now it's separate from the banner... It just seems weird in my opinion.

Am I the only one who misses the old club layout? Not to mention how inactive Fanpop's gone... :( 投稿されました 1年以上前
Deadheart3 発言しました …
Hello, deadheart3 here. just wanted to say hi, make some friends, and then ditch 'em. okay, just kidding, i keep my フレンズ (F.O.R.E.V.E.R.). so yeah, do あなた guys know anyway to get famous over the internet? That's my goal for...probrably the rest of my life. 投稿されました 1年以上前
IloveRouge18 コメントしました…
YouTube is your best choice. Try making funny 動画 and commenting on a load of vids. Make your channel stand out and try making cartoon vids :) 1年以上前
Deadheart3 コメントしました…
cool. thanks. 1年以上前
zzz
Lani27 発言しました …
Why is ファンポップ so unactive now? I was here 7 hours 前 and I still have one of the same 質問 in my updates. 投稿されました 1年以上前
seeuvocaloid3 発言しました …
I LIKE 魚 投稿されました 1年以上前
Deadheart3 コメントしました…
that was random. i like randomness. i'm a girl and like cartoon character boys. 1年以上前
seeuvocaloid3 コメントしました…
im a girl i like cartoon character girls 1年以上前
Deadheart3 コメントしました…
like, what type of like. i mean "like" cartoon character boys. 1年以上前
seeuvocaloid3 コメントしました…
i also mean LIKE LKE 1年以上前
simpleplan 発言しました …
I just noticed that I am a background character cool I guess that means I can get away with so much もっと見る :P 投稿されました 1年以上前
Deadheart3 コメントしました…
i dunno, most viewers pay attention to the background characters. 1年以上前
Mushii 発言しました …
A bird pooped on my window.

I don't know if I should be offended または not. 投稿されました 1年以上前
BlindBandit92 コメントしました…
A bird pooped on my head. Be grateful it didn't do that... 1年以上前
Mushii コメントしました…
Ah, that has happend too. Those damned birds and their poop. 1年以上前
Deadheart3 コメントしました…
that's funny. wanna be my friend? 1年以上前
XxKeithHarkinxX 発言しました …
People take what I say way to seriously. I'm usually being sarcastic または exaggerating.

I mean my god people ._. 投稿されました 1年以上前
simpleplan コメントしました…
あなた called :P I do not take much seriously heck joke around もっと見る then I am no XD 1年以上前
Chewfjkd コメントしました…
It's the internet rule #1 of being on the Internet don't get offended so easily .3. 1年以上前
XxKeithHarkinxX コメントしました…
^exactyly. 1年以上前
Dimarufan 発言しました …
Hello I need some friendsssssss I'm new here. 投稿されました 1年以上前
Quirnechia コメントしました…
I will be your friend. :)) 1年以上前
Natalia_So_Hott コメントしました…
Rule #1 : Never Ask For ファン 1年以上前
Deadheart3 コメントしました…
oh my gosh. what a coincidence. i just signed up approximatley 15 分 ago. i need some friends. i will be your friend. 1年以上前
Tamar20 発言しました …
Hey! Let's all kill ourselves. :D 投稿されました 1年以上前
Dogtier コメントしました…
I'm way ahead of you. *puts on hipster glasses* I killed myself back in the 1700s, BEFORE it was cool. 8I Y'all kids nowadays... 1年以上前
Tamar20 コメントしました…
@Quirnechia, Tyler47, Deadheart3: I was half joking, I don't really let people get to me, I fuck their brains out, and I'm not really suicidal. @KillingIzGood: Yes! XD 1年以上前
Deadheart3 コメントしました…
oh hehe sorry 1年以上前
Quirnechia 発言しました …
I had a pet rock, it ran away

FOREVER ALONE 投稿されました 1年以上前
Deadheart3 コメントしました…
HaHa. I find that preety funny. wanna be my friend. 1年以上前
Quirnechia コメントしました…
SURE!! lol ;D 1年以上前
mrsspencereid 発言しました …
Just logged on... Do I even want to click on all the stupid 質問 that are flooding my アップデート box? -_- 投稿されました 1年以上前
mrsspencereid コメントしました…
Didn't think so. 1年以上前
Natalia_So_Hott コメントしました…
Its just a dumb troll 1年以上前
Deadheart3 コメントしました…
sorry. i just need some friends, want to be famous oover the internet, and stuff. so, could あなた please, please, pleeeeeeeeeeaaaaaaaasssssseeeeee. be my friend? 1年以上前
monkey
Natalia_So_Hott 発言しました …
Granny G says...

WEST SIDE BITCHES 投稿されました 1年以上前
mrsspencereid コメントしました…
lol Shane Dawson 1年以上前
heart
Natalia_So_Hott 発言しました …
I WATCH PORN!!!!! 投稿されました 1年以上前
viktoriya773 コメントしました…
-___________- seriously why do u have to announce it? 1年以上前
fansfunsz コメントしました…
idem 1年以上前
Natalia_So_Hott コメントしました…
BGC 1年以上前
bruno_mars 発言しました …
The best curve on a woman's body is her smile. C: 投稿されました 1年以上前
BRIDGET14 コメントしました…
lol so true i smile all the time and my フレンズ wonder y-h8ters gonna h8t <3 1年以上前
Natalia_So_Hott コメントしました…
Our First time!!!! (sexy song) 1年以上前
BRIDGET14 コメントしました…
lol-h8ters gonna h8t <3 hooligan forever 1年以上前