この質問に回答する

ランダム 質問

Justin Bieber flips out and Swears at paparazzi in London!! *Video*

あなた have to watch this!!
*
I 愛 that song.Wait what?!?!!?!?
cloudstrifefan posted 1年以上前
*
????
x-menobsessed26 posted 1年以上前
*
not going to watch the video...i don't wanna get rick-rolled again^^
moonwalker64 posted 1年以上前
 LUV_4_BIEBER posted 1年以上前
next question »

ランダム 回答

Victoria121212 said:
AAAAAAHAHAHA!


MOMMY, THE EIGHTIES IS STALKING ME AGAIN!!!!!!!!!!!
select as best answer
posted 1年以上前 
*
LOLLLLLERRSSSS XDDD
Goldilottes posted 1年以上前
cloudstrifefan said:
?
Maybe it's just me,but I did NOT get Justin Bieber.
select as best answer
posted 1年以上前 
*
Shhh!
LUV_4_BIEBER posted 1年以上前
*
lol okay;D
cloudstrifefan posted 1年以上前
*
i feel the same
MySweetChris posted 1年以上前
*
same here
Ajita18 posted 1年以上前
xxAjulietxx said:
I hate that song
select as best answer
posted 1年以上前 
LunaShay said:
JEEZ,Justin Bieber has some bad language!O-O-wink wink-
select as best answer
posted 1年以上前 
cupcakejj said:
What is this?? lol
select as best answer
posted 1年以上前 
EmzLovesCheryl said:
Not that song again...:/
select as best answer
posted 1年以上前 
boolander25 said:
Damn it.




But that song is amazing.
select as best answer
posted 1年以上前 
PaisleyPark said:
WHY DO I ALWAYS FALL FOR THAT?!
select as best answer
posted 1年以上前 
*
IKR!
x-menobsessed26 posted 1年以上前
zombiestars said:
Thats my song right thereXD

select as best answer
posted 1年以上前 
*
AHHHH RICKED ROLLED AGAIN!!!!
invader4life posted 1年以上前
peterslover said:
UGH Rick rolled hahahahahaha :D
select as best answer
posted 1年以上前 
demonthief said:
i wanted 2 C him flip out, but that song is sorta good :/ JK yall! Im all about the metal :D
select as best answer
posted 1年以上前 
tellymaster said:
Rick Astley, please get out of my life!
select as best answer
posted 1年以上前 
iamagagamonster said:
shame :I
select as best answer
posted 1年以上前 
zanesaaomgfan said:
*middle finger*
select as best answer
posted 1年以上前 
Puppetmaster111 said:
Lol, I todally called that! XD I just wanted to listen to the song! XD
select as best answer
posted 1年以上前 
-Alohomora- said:
DARN IT.

That was sneaky. :D
select as best answer
posted 1年以上前 
LinaHarrow said:
I think of Saved によって The Bell when I watch this video.
select as best answer
posted 1年以上前 
drunksheep said:
Damn I got Rickroll'd :/
select as best answer
posted 1年以上前 
JadeEyes said:
動画 are down on my pc;)
select as best answer
 動画 are down on my pc;)
posted 1年以上前 
piperleoforever said:
OMG i 愛 this song! :D
select as best answer
posted 1年以上前 
next question »