この質問に回答する

ランダム 質問

Whats あなた お気に入り DIRTY word?

lol please dontflag this! Im just trying to mabey getalot of answers!
Mine is a word Shane Dawson made up,
Clitterdi*k.
Loli have no clye what it means, i just think its funny!!!
 LUV_4_BIEBER posted 1年以上前
next question »

ランダム  ベストアンサー

LunaShay said:
Mud.It's very dirty,I know.
select as best answer
posted 1年以上前 
*
Omg! あなた shoudnt have 発言しました that! Ur gonna get flagged!
LUV_4_BIEBER posted 1年以上前
*
I was about to say that. XD
Lolly4me2 posted 1年以上前
*
Classic xD
CourtneyFan17 posted 1年以上前
*
* best answer *
XxEmolovexX posted 1年以上前
next question »

回答

taismo723 said:
Jizz. Here's the definition: link
select as best answer
posted 1年以上前 
*
Thats disturbing on so many levels. リスペクト 4 YOU!!
LUV_4_BIEBER posted 1年以上前
*
for some reason, i 愛 that word XD
LadyL68 posted 1年以上前
*
Yuck :S
CourtneyFan17 posted 1年以上前
Jammy5195 said:
Moist...*shudders* oh gawd...when people say moist Dx
select as best answer
posted 1年以上前 
*
Oh eww it is weird...
LUV_4_BIEBER posted 1年以上前
*
Moist Moist Moist Moist Moist Moist Moist Moist Moist Moist Moist Moist Moist Moist Moist Moist Moist Moist Moist Moist Moist Moist Moist Moist Moist Moist Moist Moist Moist Moist Moist Moist Moist Moist Moist Moist Moist Moist Moist Moist Moist Moist Moist Moist Moist Moist Moist Moist Moist Moist
XxEmolovexX posted 1年以上前
*
Oh....Gagaboi...havent talked to him in awhile lmao
Jammy5195 posted 1年以上前
Adriana777 said:
screw that
select as best answer
posted 1年以上前 
LadyL68 said:
Goblin piss.
select as best answer
posted 1年以上前 
*
Haha!
LUV_4_BIEBER posted 1年以上前
GaGaBoi said:
Knob jockey.



(a person who literally 'jockeys' knobs/penises/cocks/dicks. ie they ride dick all 日 long. this person can be male または female.)

select as best answer
posted 1年以上前 
*
Well thats something we needed to know... lol
LUV_4_BIEBER posted 1年以上前
*
THATS SO AMAZING.
Lolly4me2 posted 1年以上前
*
あなた would say that...xD
Jammy5195 posted 1年以上前
*
あなた know me so well.
GaGaBoi posted 1年以上前
emilyroxx said:
Shit. If あなた dared me to go a 日 without saying it, I would fail instantly.
select as best answer
posted 1年以上前 
*
lol same here
LadyL68 posted 1年以上前
CourtneyFan17 said:
I don't have one. Does 尻, お尻 count XP ?
select as best answer
posted 1年以上前 
*
I guess...
LUV_4_BIEBER posted 1年以上前
*
Then ya that's my 'dirty' word :P
CourtneyFan17 posted 1年以上前
sapherequeen said:
チェリー :)
The real one I can't say here right now... xD
select as best answer
posted 1年以上前 
*
Oh i get it:)
LUV_4_BIEBER posted 1年以上前
Lolly4me2 said:
Orgasm is one.
I like to make lots of different words out of it, preferably ones that subtract that "Or" from the "gasm" and add in a different word; usually one of that belonging to a character of a person あなた like. Like my personal favorite, "fangasm": the pleasure felt when あなた see something totally fucking amazing referring to an interest of yours of something あなた are a ファン of.


lolwut. 83
select as best answer
posted 1年以上前 
Winxlove said:
WTF

select as best answer
posted 1年以上前 
*
i know isn't that dirty :P
Winxlove posted 1年以上前
*
または maybe "bitch" XD
Winxlove posted 1年以上前
selenagomezfan7 said:
Sex!
select as best answer
posted 1年以上前 
HarperIslandFan said:
Lesbian sex.

^ hot stuff.
select as best answer
posted 1年以上前 
*
and 雌犬 :)
HarperIslandFan posted 1年以上前
*
Fuck yeah.
r-pattz posted 1年以上前
*
=)
HarperIslandFan posted 1年以上前
bakuargirl729 said:
wanker = a british slug word for some one that materbates there - self
select as best answer
posted 1年以上前 
MasterOfFear said:
To me, no words are dirty.
Words considered inappropriate are only vilified because people give them that sort of power によって making them that way.
It's very immature when people have to turn completely ordinary words into such derogatory dribble.
select as best answer
posted 1年以上前 
next question »