ペンギンズ FROM マダガスカル Conversation in POM Quotes.

krazy4kowalski posted on Aug 27, 2010 at 01:59AM
We are going to have a conversation. Who wants to hear the catch? All we can say is POM quotes (and they can't follow an episode, we can't just be quoting Jiggles!)

Example: Fan: Is it...dangerous?

Other fan: Sure it is...guv'nor!

ペンギンズ FROM マダガスカル 10701 返信

Click here to write a response...

Showing Replies 9401-9450 of 10701

1年以上前 peacebaby7 said…
laugh
Unless something just happens to drop out of the sky— *key drops into cup*

(His face. XD)
 Unless something just happens to drop out of the sky— *key drops into cup* (His face. XD)
27Kowalski commented…
Looks like he's yawning. XD 1年以上前
peacebaby7 commented…
Yeah. XD 1年以上前
1年以上前 27Kowalski said…
laugh
"Oh yeah! Up high!" :D
 "Oh yeah! Up high!" :D
peacebaby7 commented…
lol XD 1年以上前
chaos-ice commented…
XDD 1年以上前
1年以上前 chaos-ice said…
Dance Kowalski! DANCE! Dance on your hideously misshapen feet!
 Dance Kowalski! DANCE! Dance on your hideously misshapen feet!
peacebaby7 commented…
Well, that's mean. XD 1年以上前
1年以上前 SaturdaySurpris said…
big smile
Everyone loves a penguin, right?
 Everyone loves a penguin, right?
27Kowalski commented…
He's adorable here. X3 1年以上前
peacebaby7 commented…
Yeah. X3 1年以上前
1年以上前 27Kowalski said…
laugh
"NOOO!"
 "NOOO!"
1年以上前 SaturdaySurpris said…
smile
No pressure.

(sorry didn´t feel like searching for the picture. It was Kowalski though. xP9
1年以上前 27Kowalski said…
laugh
KJ: "Can I have my generalissimo hat back now?"
R: *kicks hat into water* "Noooo ..."

(XD I loved this part so much. XD)
 KJ: "Can I have my generalissimo hat back now?" R: *kicks hat into water* "Noooo ..." (XD I loved
peacebaby7 commented…
XDDD 1年以上前
1年以上前 SaturdaySurpris said…
big smile
I do not know these words...but I know when I am insulted!
last edited 1年以上前
 I do not know these words...but I know when I am insulted!
peacebaby7 commented…
Yeah, yeah, yeah ... Whatever. :P XDD 1年以上前
Bitt3rman commented…
Such drama クイーン XD 1年以上前
1年以上前 27Kowalski said…
laugh
"TV on. You off."
 "TV on. あなた off."
peacebaby7 commented…
XDDD 1年以上前
27Kowalski commented…
XD 1年以上前
1年以上前 SaturdaySurpris said…
We have a zoo?
 We have a zoo?
27Kowalski commented…
*Facepalm* XD 1年以上前
1年以上前 27Kowalski said…
laugh
*sigh* "Yes, clearly reason is wasted on the reason-less."
 *sigh* "Yes, clearly reason is wasted on the reason-less."
chaos-ice commented…
Fits so well XDD 1年以上前
SaturdaySurpris commented…
I agree! XD 1年以上前
peacebaby7 commented…
Me, too. XD 1年以上前
27Kowalski commented…
Thanks guys. XD 1年以上前
1年以上前 peacebaby7 said…
laugh
Then we are agreeing.
 Then we are agreeing.
1年以上前 chaos-ice said…
He's lying!
 He's lying!
1年以上前 27Kowalski said…
laugh
"It makes me angry. I wish to beat him!"
 "It makes me angry. I wish to beat him!"
peacebaby7 commented…
LOL, nice fit. XD 1年以上前
27Kowalski commented…
Thanks. XD 1年以上前
1年以上前 Sassl said…
laugh
*laughs*
 *laughs*
SaturdaySurpris commented…
Lol, Private that ´s not funny. xP 1年以上前
peacebaby7 commented…
I'd be Private in that scene. XD 1年以上前
1年以上前 SaturdaySurpris said…
big smile
(falcon doesnt like to get laughed at)
 (falcon doesnt like to get laughed at)
1年以上前 Sassl said…
laugh
:OOO O_O
 :OOO O_O
1年以上前 27Kowalski said…
laugh
(XD)
 (XD)
1年以上前 Sassl said…
laugh
....
(:DD)
last edited 1年以上前
 .... (:DD)
SaturdaySurpris commented…
Perfect fit! XP 1年以上前
Sassl commented…
Thanks :D 1年以上前
27Kowalski commented…
LOL! XD 1年以上前
1年以上前 SaturdaySurpris said…
big smile
(slaps them all)
 (slaps them all)
peacebaby7 commented…
I 愛 it when he does that. XD 1年以上前
1年以上前 27Kowalski said…
laugh
"Skipper!" >:( (XD)
 "Skipper!" >:( (XD)
1年以上前 chaos-ice said…
.....
 .....
27Kowalski commented…
*snickers* It fits so well. XD 1年以上前
peacebaby7 commented…
*snickers as well* XDD 1年以上前
1年以上前 Sassl said…
laugh
-___-
 -___-
27Kowalski commented…
XD 1年以上前
peacebaby7 commented…
Skipper's going to get the ball thrown at his face. XDD 1年以上前
1年以上前 27Kowalski said…
laugh
*snicker* XD
 *snicker* XD
Sassl commented…
perfect fit :D 1年以上前
27Kowalski commented…
Thanks. XD 1年以上前
peacebaby7 commented…
Ha. XD 1年以上前
1年以上前 Sassl said…
laugh
What? is there something on my beak?
 What? is there something on my beak?
27Kowalski commented…
XD 1年以上前
peacebaby7 commented…
lol XD 1年以上前
1年以上前 27Kowalski said…
laugh
"Hard to tell when you can't read."
 "Hard to tell when あなた can't read."
peacebaby7 commented…
Pft. What does that have to do with reading? XDDD 1年以上前
27Kowalski commented…
*shrugs* XDD 1年以上前
1年以上前 peacebaby7 said…
laugh
Yes ... and NO!!
 Yes ... and NO!!
1年以上前 SaturdaySurpris said…
big smile
(faceflipper)
 (faceflipper)
peacebaby7 commented…
XD 1年以上前
1年以上前 peacebaby7 said…
laugh
What? Too much finger mustache?
 What? Too much finger mustache?
27Kowalski commented…
LOL. X 1年以上前
27Kowalski commented…
XD* 1年以上前
1年以上前 27Kowalski said…
laugh
"Wow, we are really good looking. Mmm-hm!" ,':)
 "Wow, we are really good looking. Mmm-hm!" ,':)
peacebaby7 commented…
*shakes head* Oi. XD 1年以上前
1年以上前 peacebaby7 said…
laugh
Then we are agreeing.

(I had to. XD)
 Then we are agreeing. (I had to. XD)
27Kowalski commented…
LOL! Perfect fit! XD 1年以上前
peacebaby7 commented…
Thanks. XD 1年以上前
1年以上前 27Kowalski said…
laugh
"... Who wants snowcones?" :D
 "... Who wants snowcones?" :D
peacebaby7 commented…
LOL, Skipper's gonna slap him. XD 1年以上前
27Kowalski commented…
^Yup! XD 1年以上前
1年以上前 peacebaby7 said…
laugh
I hope you saved room for a fortune cookie! :D
 I hope あなた saved room for a fortune cookie! :D
27Kowalski commented…
X3 1年以上前
1年以上前 27Kowalski said…
laugh
"... Scanning." (XD)
 "... Scanning." (XD)
peacebaby7 commented…
Pft. XD 1年以上前
1年以上前 peacebaby7 said…
laugh
T__T
 T__T
27Kowalski commented…
M: T_T (5 分 later) S/M: *making out against a wall* (XDDD) 1年以上前
peacebaby7 commented…
XDDD That's how every argument's gonna end. XD 1年以上前
27Kowalski commented…
^Yeah. XD 1年以上前
1年以上前 27Kowalski said…
laugh
S: *wraps flipper around Marlene* ;)
 S: *wraps flipper around Marlene* ;)
peacebaby7 commented…
Playing hard to get, Marlene? XD LOL, Kowalski's face. XD 1年以上前
1年以上前 peacebaby7 said…
laugh
(I'm sorry, I had to. XD)
 (I'm sorry, I had to. XD)
27Kowalski commented…
I freakin' 愛 this picture. It's perfect. XDD 1年以上前
peacebaby7 commented…
Yeah. XD 1年以上前
1年以上前 27Kowalski said…
laugh
*random argument* (XD)
 *random argument* (XD)
peacebaby7 commented…
They look like a married couple. XD 1年以上前
27Kowalski commented…
Yeah, they do. XD But あなた already know how this argument's going to end. XD 1年以上前
peacebaby7 commented…
Yep. ;) XD 1年以上前
1年以上前 peacebaby7 said…
laugh
Maybe I help ... but maybe not!!
 Maybe I help ... but maybe not!!
27Kowalski commented…
*facepalm* XD 1年以上前
1年以上前 27Kowalski said…
laugh
I was just gonna saw off my foot, but you might be onto something, Private."
 I was just gonna saw off my foot, but あなた might be onto something, Private."
peacebaby7 commented…
That would not have ended well ... o.o 1年以上前
27Kowalski commented…
Nope. O.o (Thank God it's PG7 XD) 1年以上前
peacebaby7 commented…
LOL, yeah. XD 1年以上前
Bitt3rman commented…
I think that moment was a reference to "Saw" horror movie when Dr. Gordon cuts his own foot with a rusty saw because he cannot cut the chain in his foot. 1年以上前
1年以上前 peacebaby7 said…
laugh
,':/
 ,':/
27Kowalski commented…
XD That face! XD 1年以上前
peacebaby7 commented…
I know! XD 1年以上前
1年以上前 27Kowalski said…
laugh
"Now, now that won't happen."
 "Now, now that won't happen."
peacebaby7 commented…
Aw. X3 1年以上前
27Kowalski commented…
I know. X3 It's so cute. 1年以上前
peacebaby7 commented…
Yeah. :3 1年以上前
1年以上前 peacebaby7 said…
laugh
*slaps Private*
 *slaps Private*
27Kowalski commented…
Well, that was random! XDD 1年以上前
peacebaby7 commented…
's my middle name. Well, not really, but あなた know. XD 1年以上前
27Kowalski commented…
XD 1年以上前
1年以上前 27Kowalski said…
laugh
*hypercute*
 *hypercute*
peacebaby7 commented…
Poor guy. e.o 1年以上前
1年以上前 peacebaby7 said…
laugh
*licks Private's foot*
 *licks Private's foot*
27Kowalski commented…
*falls off chair* XDDD 1年以上前
1年以上前 27Kowalski said…
laugh
"Good thing I didn't do that."

(Hey sorry, but I gotta go now. :P See ya tomorrow! ^^ G'night!)
last edited 1年以上前
 "Good thing I didn't do that." (Hey sorry, but I gotta go now. :P See ya tomorrow! ^^ G'night!)
1年以上前 peacebaby7 said…
laugh
*laughs hysterically*
 *laughs hysterically*
Bitt3rman commented…
" insert officer X´s butt jokes here" XD 1年以上前
1年以上前 27Kowalski said…
laugh
"Bananas indeed, right?"
 "Bananas indeed, right?"
peacebaby7 commented…
lol XD 1年以上前
1年以上前 peacebaby7 said…
laugh
Me? ;) *growls* (XD)
last edited 1年以上前
 Me? ;) *growls* (XD)
27Kowalski commented…
*snickers* X3 1年以上前
1年以上前 27Kowalski said…
laugh
... (XD)
 ... (XD)
peacebaby7 commented…
HA! XDDDD Perfect fit! XDXD 1年以上前
27Kowalski commented…
LOL, thanks. XD 1年以上前
Bitt3rman commented…
he is like "The Fu$% are あなた say?" :D 1年以上前