ポール・ウェズレイ Wall

Previous

ウォールのエントリー全1-10件中208 件を表示中

mwilcox 発言しました …
paul is the best person in the world 投稿されました 1年以上前
heart
ImranTunio 発言しました …
I 愛 あなた And I Like So Much your so stylish this is my number please contact me please please 03048910764 投稿されました 1年以上前
heart
mariahmote 発言しました …
plz be my ファン あなた are awesome and goos at what あなた do im a ファン of あなた 投稿されました 1年以上前
heart
flowerdrop 発言しました …
(¯`v´¯)
`*.¸.*´
¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`•.♥ ~ღ.Happy Birthday ღ Paul ♥
投稿されました 1年以上前
kiss
MariLena16 発言しました …
Happy Birthday to the 1 & only #sexywesley ♥ 投稿されました 1年以上前
emilzemarrero 発言しました …
I 愛 paul wesley he's the best of the best!!! sooooo talented!!! 投稿されました 1年以上前
hmmm
erikafong 発言しました …
I Like Paul But I 愛 Ian もっと見る Than Him and I Don't Know Why 投稿されました 1年以上前
Roya-J コメントしました…
Then あなた should say that on Ian's spot, not here :/ 1年以上前
misty11 発言しました …
paul and torrey スプリット, 分割 afther 2 years off marriage 投稿されました 1年以上前
ILovePaulWesley コメントしました…
I hope it's not true :( 1年以上前
klausyxcarebear コメントしました…
it is... 1年以上前
Stelena4ever14 コメントしました…
I 愛 PAUL WELSEY SO MUCH HE IS SUCH AN AMAZING ACTOR HE SHOULD WIN A PCA!!!!!! 1年以上前
cake
thisthat12 発言しました …
Happy Birthday Paul Wesley!!! 投稿されました 1年以上前
brittneyknappek 発言しました …
こんにちは ur so hott omg i 愛 vampire diaries my mom got into it:) 投稿されました 1年以上前
matiih1126 発言しました …
こんにちは paul i'm a big ファン of ur work....and i have a big crush on u hehe but how dosen't 投稿されました 1年以上前
smile
nyaboo12 発言しました …
I 愛 Paul Wesley hes my BABYYYYYY:):):::):):):) im glad him and elena broke up in the vampire diaries lol!!!!YAYYYYYY 投稿されました 1年以上前
ILovePaulWesley 発言しました …
:) :) :) he makes me melt because i have 500 pictures of him on my ウォール 投稿されました 1年以上前
iandamon2558 発言しました …
VOTE PAUL WESLEY FOR PCA!!! HE DESERVES TO WIN!!!

link 投稿されました 1年以上前
Jenna210 コメントしました…
i wilol 1年以上前
dinu12 コメントしました…
I did 1年以上前
heart
salmiealdon 発言しました …
i soo 愛 あなた 投稿されました 1年以上前
Jenna210 コメントしました…
oh shut up hes mine 1年以上前
salmiealdon コメントしました…
haha! no p!! 1年以上前
kiss
Jenna210 発言しました …
あなた are bringing sexy back 投稿されました 1年以上前
Jenna210 発言しました …
あなた are the hottest guy on earth 投稿されました 1年以上前
wink
Jenna210 発言しました …
paul あなた are cute in vampire diaries and your other 表示する 狼, オオカミ lake 投稿されました 1年以上前
smile
ilovestefan 発言しました …
Voted for Paul 20 times today for Choice Drama Actor- People's Choice Awards 投稿されました 1年以上前
dacastinson コメントしました…
DON'T STOP! KEEP GOING. WE'RE GOING TO GET HIM THAT AWARD THIS YEAR! <3 1年以上前
ggdelena コメントしました…
vote 1年以上前
heart
dacastinson 発言しました …
Dedicated ファン over here! :D
I just 愛 this man <3 投稿されました 1年以上前
ggdelena コメントしました…
nice 1年以上前
jess111699 発言しました …
It must be hard when nina is dating Ian and she has to キッス Paul in the vampire diaries

Sorry Paul 投稿されました 1年以上前
AngelusB コメントしました…
How so? It's called 芝居 for a reason and if it were me. Hello, no complains. Ian and Paul? Yes please. 1年以上前
ggdelena コメントしました…
it's a job 1年以上前
ggdelena 発言しました …
@PaulWesleyFans Reminder!! When I hit 50K,Giving away 1 of these to a lucky follower anywhere in the world. Signed によって Paul Wesley. Rt.. link 投稿されました 1年以上前
jama104 発言しました …
happy bday paul big ファン of yours 投稿されました 1年以上前
stelenaobsessed 発言しました …
link

vote for paul!!! 投稿されました 1年以上前
heart
MrsDepp1995 発言しました …
Paul may didn't win the "actor fantasy/sci-fi" award but i am still proud of him <3 i am proud of him in everything he does <3 投稿されました 1年以上前
ggdelena コメントしました…
awesome 1年以上前
jess111699 コメントしました…
Ya u should I think we all r prod of him 1年以上前
sad
faithalia 発言しました …
I really wish that Paul could of won that TCA award :( 投稿されました 1年以上前
cake
diannaagron34 発言しました …
Happy Birthday Paul!!!!!!!!!!!!
We 愛 あなた 投稿されました 1年以上前
Glambert2 コメントしました…
Paul/Stefan ファン または Ian/Damon ファン ? 1年以上前
diannaagron34 コメントしました…
Idk i 愛 both 1年以上前
jess111699 コメントしました…
Happy b- 1年以上前
jess111699 コメントしました…
Happy b-day Paul 1年以上前
kiss
pilarkath 発言しました …
Happy Birtday!! Paul W, i 愛 あなた <3 投稿されました 1年以上前
heart
TotallyHannah 発言しました …
HAPPY B-DAY PAUL WESLEY ♥ 投稿されました 1年以上前
ded99 発言しました …
Happy Birthday!!!! 投稿されました 1年以上前
cake
stelenaobsessed 発言しました …
Happy Birthday Paul!! <3 投稿されました 1年以上前
cake
katie_ketusia 発言しました …
Happy Birthday Paul! Wish あなた all the best and the bless of heavens! 投稿されました 1年以上前
cake
shruti111 発言しました …
Happy Birthday paul wesley!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 投稿されました 1年以上前
cake
Warrior-Petrova 発言しました …
Happy Birthday Paul投稿されました 1年以上前
cake
HHR08 発言しました …
Today is Paul's birthday...

Even though I doubt he will ever see this, happy birthday to one of my お気に入り actors! :) 投稿されました 1年以上前
kiss
tessalol9 発言しました …
U are the hottest ggggggguuuuuuuuuyyyyyyyy in the wwwwwwwwwoooooooooorrrrrrrrllllllllllllldddddddddd 投稿されました 1年以上前
shruti111 コメントしました…
true!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 1年以上前
heart
shruti111 発言しました …
i hope soooooooo tooooooooo cuz i 愛 him sooooo muchhhhhh!!!!!!!!!!!!!! 投稿されました 1年以上前
big smile
faithalia 発言しました …
I really hope Paul wins an award at the TCA's! Keep voting for Paul everybody!!! 投稿されました 1年以上前
HHR08 コメントしました…
I probably want this もっと見る for him than he does for himself... :D haha But really every keep voting!! He deserves to win this for once!! <3 1年以上前
shruti111 発言しました …
paul is the HOTTEST guy on earth!!!!!!!!! thumbs up if u agree!!!!!!! 投稿されました 1年以上前
angelpriya15 コメントしました…
i dontttt 1年以上前
shruti111 コメントしました…
lyk i care!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! as long as i 愛 him!!!!!!!! 1年以上前
ILovePaulWesley コメントしました…
Yhuur Welcome 1年以上前
shruti111 発言しました …
I just LoVe paul n i guessss m crazy bout him!!!!!!!!!!! 投稿されました 1年以上前
blush
ilovepaulw 発言しました …
well あなた dint acually meet me 投稿されました 1年以上前
smile
ilovepaulw 発言しました …
hi im ilovepaulw its nice to meet あなた 投稿されました 1年以上前
big smile
Beriwan 発言しました …
I'VE GOT MY DIE-HARD MEEEEEEEEEEEEEEEDAAAL!!!
YAAAAAAAAAAAAAYYY:DD ::DD ::DDD ::DDD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 投稿されました 1年以上前
aNNalovechuck コメントしました…
OMFG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Yay!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!<3333333333333 1年以上前
Beriwan コメントしました…
OMFGGG!! AAAHH!!! THAAAAAANKKKS!!!!:))<<33 1年以上前
Beriwan コメントしました…
THAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANKS! 1年以上前
heart
buffyl0v3r44 発言しました …
I just just met Paul & Torrey today!! oh my gosh I 愛 them, they are both so sweet!! :) 投稿されました 1年以上前
Albiee コメントしました…
LUCKY! :) 1年以上前
Ieva0311 コメントしました…
あなた are so lucky I wish I could met them too 1年以上前
smile
Keyzxx 発言しました …
Paul,
If あなた ever get to read this in your life (or eternity I don't mind) then I'd be SOOOO HAPPY! I mean your current roll is Stefan Salvatore....Who's ハート, 心 is set on this one girl.....Elena Gilbert.....Who looks like his Ex.....His brother also loves her.....Then もっと見る secrets are unleashed into Mystic Falls and ヴァンパイア are practically the protecters of the town!!!

I 愛 Stefan and I think personally HE deserves Elena!!! Not Damon....Damons too unsafe..... Xxx 投稿されました 1年以上前
Keyzxx コメントしました…
ROLL ON THE 次 SERIES OF V.D...... IS ELENA REALLY A VAMPIRE.....DOES SHE GET BACK WITH STEFAN.....WHAT WILL HAPPEN AS TIME MOVES ON? 1年以上前
ggdelena コメントしました…
tweet to his twitter 1年以上前
Keyzxx コメントしました…
Huh?! Thats akward I'm unsure what u mean 1年以上前
Albiee コメントしました…
She Means Tweet Him What あなた Just 発言しました :) 1年以上前
fansfunsz 発言しました …
he is not paul weasley but he is stefan salvatore 投稿されました 1年以上前
sierra72100 発言しました …
I JUST 愛 U SO MUCH CNT WAIT FOR 次 SEASON OF VAMPIRE DIARIES
投稿されました 1年以上前
ggdelena コメントしました…
me too 1年以上前
sierra72100 コメントしました…
ikr 1年以上前
heart
Warrior-Petrova 発言しました …
Paul's new photoshoot is just amazing 投稿されました 1年以上前
TiBiscuit コメントしました…
alkjakldjfsdjhfs YES IT IS <33. It should totes be our 次 spot look! :D 1年以上前
ggdelena コメントしました…
agree 1年以上前
ggdelena 発言しました …
     "Stefan looking down on her with the most heartbroken, angry face. He realizes that he's screwed up. He looks completely tragic. I would watch Paul Wesley sit on a スツール and emote in an empty room for an hour. " 投稿されました 1年以上前
crying
Keyzxx 発言しました …
I 愛 あなた true,
It will always be you.
Now you've moved on,
Our memories together are gone.

あなた now 愛 Elena,
And Im stuck in this chamber.
Ill never be in your ハート, 心 again,
And i'll never forget the pain!

When Kathrine is stuck in the tomb answering 質問 wanting stefan to set her free! 投稿されました 1年以上前
Keyzxx コメントしました…
Just 読書 this make's me feel sorry for her! 愛 U KATERINA 1年以上前
Keyzxx 発言しました …
Katia Im coping your idea -- Except Vampire Diaries STYLE XXX 投稿されました 1年以上前
Keyzxx コメントしました…
Poetic (is that a word?) 1年以上前
cool
Keyzxx 発言しました …
Cześć, kocham cię tak bardzo jestem twoim największym fanem. Kocham you'r pracy i postawy you'r do życia! Kocham Cię, mogę mówić angielskim i polskim hehe xx 投稿されました 1年以上前
heart
Keyzxx 発言しました …
Heyy, Paul. Its amazing to be able to acctually post on UR WALL!! I 愛 もっと見る than posssible and I couldn't live if the killed あなた off of Vampire Diaries!!! As I have already told u like 9 million gazillion trillion times- I 愛 U XXXXXXXXXXXXXXXXXX 投稿されました 1年以上前
ILovePaulWesley コメントしました…
O__________o 1年以上前
Keyzxx コメントしました…
Who even are u? I suggest あなた stop being so rude! BECAUSE ITS TRUE! XX 1年以上前
CocoxxCoralxx 発言しました …
OMG i am one of ur biggestfans i 愛 u!!!!! I watch u every week on Vampire Diaries it is the hilight of my week. 愛 あなた XXX 投稿されました 1年以上前
katialautnerxx コメントしました…
<3<3<3<3<3 ur prof pic soooooooo much!!!!! eeeeeekkkkk its beautiful!; 1年以上前
Keyzxx コメントしました…
I 愛 HIM もっと見る I MADE THAT CLEAR MISSI!! XX 1年以上前
CocoxxCoralxx コメントしました…
we agreed that あなた like kathriene もっと見る so i am elenas (ninas) biggest ファン so stefan (paul) is mine so あなた can get used to it 1年以上前
kiss
Keyzxx 発言しました …
Hello, to all of あなた Paul Wesley ファン out there. People will say that they 愛 Paul もっと見る but just to make sure everyone gets the picture... I adore Paul Wesly (P.W) and Torrey DiVito is a very lucky women! I think that Paul would want あなた all to speak up especially if he could see this, then i'd b like omg i cant belive it *faint*! I kno theres people out there that 愛 him as much as i do so plz get in contact with me! Thkzzz 投稿されました 1年以上前
Keyzxx 発言しました …
As bonnie says/txts 2 elena Hawte starin @ u omg i'd be super in 愛 if he was xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx 投稿されました 1年以上前
Keyzxx コメントしました…
True true! I only speak the truth 2 u! No offence 2 u all that luv him but seriously! Look i can't say he's mine coz he is married to Torrey DiVito (JELOUS) but Paul Wesley inspired me to b me! In Law and Order SVU and also obviously VAMPIRE DIARIES! That's why i believe in paranormal activite 1年以上前
Keyzxx コメントしました…
If u like my words come 2 my ウォール and c all i have 発言しました (I only joined a few days ago)!!! 1年以上前
Keyzxx 発言しました …
Out of all of the people i love. U R NUMBER 1! HEHE :) Nobody can コメント saying u make me sick n stuff if it makes u sick, why r u 読書 it!???? ANYWAY PAUL IM UR NO 1 ファン EVA XXX 愛 U!!!!!!!!!!!!! 投稿されました 1年以上前
Keyzxx 発言しました …
Paul Wesley is an Idol! 愛 him to peices and the highlight of my week is sitting watching him in Vampire Diaries! I 愛 him and Nina Dobrev their both absouloutely fantastic at what they do! 愛 U! XX 投稿されました 1年以上前
doppelganger125 発言しました …
He is such an amazing actor:) I 愛 him!!!! 投稿されました 1年以上前
aniolek842 発言しました …
link vote for STELENA 投稿されました 1年以上前
laugh
DSalvatoreLuv 発言しました …
Anyone else thinking the モットー should be changed to: "Ring Power!"
No? Just me then, haha xD 投稿されました 1年以上前
Courtneyox コメントしました…
i think it should xD 1年以上前
heart
chelle11 発言しました …
Paul looked amazing last night @ Paley Fest! 投稿されました 1年以上前
big smile
mariatsaltaki7 発言しました …
Die-hard here :) 投稿されました 1年以上前
maribou コメントしました…
Congrats!!! 1年以上前
heart
maryam1311 発言しました …
I just got my Fanatic.♥ 投稿されました 1年以上前
vidvida コメントしました…
Wow! Congrats! 1年以上前
mrsalexrybak コメントしました…
Congrats on the medal <3 1年以上前
maryam1311 コメントしました…
Thanks. <3 1年以上前
heart
iloveericsaade 発言しました …
愛 あなた paul!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 投稿されました 1年以上前
thebeaver0909 発言しました …
AHHHH HAWTTTIE ALERT!!! I 愛 youuuu!!!!!!!! 投稿されました 1年以上前
mistrz922 発言しました …
Paweł Wasilewski !!:) 投稿されました 1年以上前
hmmm
angleheart1 発言しました …
i wonder if paul and nina ever had a chance? they made a great couple 投稿されました 1年以上前
estah コメントしました…
i 愛 paul!!!!!!!! 1年以上前
heart
twilightlover73 発言しました …
AAH!
Spot look! Spot look! Spot look! *dies from hotness* 投稿されました 1年以上前
heart
Erika-Wesley 発言しました …
I loved the new banner!! Paul is so handsome, hot, amazing, flawless, magnificent and incredible!! :D :D

PAUL WESLEY FOREVER!! :D :D 投稿されました 1年以上前
Beriwan コメントしました…
AGREEE! THE NEW BANNER IS THE BEEEEEEEEEST!!!!! 1年以上前
laugh
pariapink 発言しました …
THE SPOT LOOK IS AWESOME!<33 投稿されました 1年以上前
vidvida コメントしました…
Agree! 1年以上前
pariapink コメントしました…
lol 1年以上前
angleheart1 コメントしました…
lol again 1年以上前
heart
vidvida 発言しました …
Spot Looks Amazing! Incredible! HOT! 投稿されました 1年以上前
Ieva0311 コメントしました…
Agree!!! 1年以上前
heart
maribou 発言しました …
Love the new spot look!
投稿されました 1年以上前
pariapink コメントしました…
me too! 1年以上前
maribou コメントしました…
IKR Sis! 1年以上前
kiss
Zukania99 発言しました …
OMG! 愛 THE NEW SPOT LOOK!!! <3 投稿されました 1年以上前
heart
Selena_Justin 発言しました …
OMG!The New Spot Look Is Incredible... 投稿されました 1年以上前
heart
MutantRainbow37 発言しました …
OMG. 愛 the new spot look, why is he so flawless? *-* 投稿されました 1年以上前
surprise
ILovePaulWesley 発言しました …
can we have the banner changed ? 投稿されました 1年以上前
ILovePaulWesley コメントしました…
NEVER MIND !!! 1年以上前
kiss
Sara92 発言しました …
Got my dedicated medal!!!!YEAH!!! 投稿されました 1年以上前
aNNalovechuck コメントしました…
OMG! 1年以上前
Sara92 コメントしました…
:D 1年以上前
Beriwan コメントしました…
AAAAAAAAH!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!! AAAAAAAH! GO SARA GO SARA!! CONGRATS SWEETY PUH! 1年以上前
heart
Erika-Wesley 発言しました …
I got so angry with this PCA... Paul wasn't even nominated!! :( :( He really deserved to be among the indicated!!

Paul really deserved to be recognized for his enormous talent, he's an excellent and brilliant actor!! :D

At least I could see him there presenting a category, but it wasn't enough!! Paul you'll always be the best in the world for me!! :D

PAUL WESLEY, THE ONE AND ONLY IN MY HEART!! :D :D 投稿されました 1年以上前
georgia6773 コメントしました…
tot 1年以上前
heart
Erika-Wesley 発言しました …
Paul, you're my dream, my wish, you're one of the best things in my life!! I wish あなた could say Happy Birthday to me tomorrow :D

I wish あなた could be here in Brazil for Mystic Moon this year!! ;) I 愛 あなた forever Paul!! :D 投稿されました 1年以上前
Snowflake1991 発言しました …
Paul あなた are an amazing actor. あなた rock this world!!! 投稿されました 1年以上前
heart
Zukania99 発言しました …
link

VOTee!!!!! 投稿されました 1年以上前
heart
Zukania99 発言しました …
i think we need a banner change... 投稿されました 1年以上前
ILovePaulWesley コメントしました…
i agree 1年以上前
ILovePaulWesley 発言しました …
I WANT HIM TO MARRY ME!! :D lol 投稿されました 1年以上前
ILovePaulWesley コメントしました…
also can't wait for his new movie! 1年以上前
richard_angel2 コメントしました…
LOL! Haha! We all feel the same! :)) 1年以上前
ILovePaulWesley コメントしました…
:) Same To U For Ian 1年以上前
heart
Erika-Wesley 発言しました …
Paul will always be the best for me. He's an excelent and very talented actor and he's so sweet, awesome, lovely, magnificent and of course extremely handsome, hot!! I'll never get tired of being Paul's ファン and I can't get enough of him because he is PERFECT!! :D I 愛 あなた FOREVER PAUL!! :D 投稿されました 1年以上前
Sara92 コメントしました…
I 愛 Paul Wesley too!!!Really gorgeous and good actor too!!! 1年以上前
JulienBangel コメントしました…
I will always choose Paul <3 <3 1年以上前
Snowflake1991 コメントしました…
Very True About Him. 1年以上前
heart
JulienBangel 発言しました …
Paul stop obsessing me with your perfection ! 投稿されました 1年以上前
kiss
Sara92 発言しました …
I 愛 PAUL WESLEY!!!!!♥ 投稿されました 1年以上前
Beriwan コメントしました…
me too dear! HE IS AWSOME! 1年以上前
Snowflake1991 コメントしました…
I 愛 Paul Wesley as well. {: 1年以上前
CrazyFruittt 発言しました …
Once again Paul didn't get any recognition for his amazing talent. I know PCA are crap,but it bugs me that Nina and Ian got nominated but Paul didn't because,let's face it,he carries this season. He will always be the best in m eyes. :) 投稿されました 1年以上前
Sara92 コメントしました…
you're so right 1年以上前
JulienBangel コメントしました…
He carries the whole show, without him it'd lose half of its greatness, he deserves ALL THE AWARDS and not because he's hot, he's a great actor, one of the best around, if not the best of the new generation. That's all I'll say. 1年以上前
CBnSE 発言しました …
I freaking 愛 Paul Wesley ♥ 投稿されました 1年以上前
ILovePaulWesley コメントしました…
SAME! 1年以上前
Prettygirl2556 コメントしました…
ME TO!! 1年以上前
ILovePaulWesley コメントしました…
:) 1年以上前
ILovePaulWesley コメントしました…
samee 1年以上前
laugh
ILovePaulWesley 発言しました …
watch it dick! (LOL) 投稿されました 1年以上前
heathledger 発言しました …
Nominate Paul in the People's Choice Awards!!!

link 投稿されました 1年以上前
Henrita 発言しました …
MY ハート, 心 BELONGS TO PAUL<333 投稿されました 1年以上前
smile
Ds_Redbird23 発言しました …
愛 あなた Paul, lol. He is amazing :) 投稿されました 1年以上前
el0508 コメントしました…
^^agree! <33 1年以上前
heart
JulienBangel 発言しました …
I'm having too much dreams about him! this.is.insane. 投稿されました 1年以上前
sahour95 コメントしました…
LOL! So do I!!! 1年以上前
ILovePaulWesley コメントしました…
i 愛 him! he is our hero 1年以上前
ILovePaulWesley コメントしました…
u guys agree? 1年以上前
tina-kiss コメントしました…
lol, yeah. paul is amazing! <3 1年以上前
ILovePaulWesley 発言しました …
what is his mom's name? 投稿されました 1年以上前
SammylovesGina 発言しました …
pauls 芝居 in TVD 3x01 was just fucking awesome!i'm still speechless... 投稿されました 1年以上前
maribou コメントしました…
Same<3 1年以上前
TiBiscuit コメントしました…
Exactly what I came here to say... He is amazing. <3 1年以上前
traceypharm コメントしました…
He is an awesome actor. 1年以上前
StarrieNites 発言しました …
It's funny how people wtill ship Paul with Nina when he's married X) 投稿されました 1年以上前
bussykussi コメントしました…
lol i know! 1年以上前
CrazyFruittt コメントしました…
haha same here :D 1年以上前
JulienBangel コメントしました…
I can't help it xD dobsley is flawless anyway 1年以上前
heart
SammylovesGina 発言しました …
Just watched Paul in Killer Movie.He was great and hot as always but I always notice how much weight he lossed in his time in TVD.Anyway, Paul I 愛 YOU!!:D 投稿されました 1年以上前
bussykussi コメントしました…
<333 1年以上前
StarrieNites コメントしました…
Which movie? 1年以上前
SammylovesGina コメントしました…
KILLER MOVIE<-it's the name of the film:) 1年以上前
Givemeachance コメントしました…
PAUL!!! :) <333 1年以上前
mischievous
bussykussi 発言しました …
I want Paul wesley as Bad Stefan NOW!!! 投稿されました 1年以上前
az0965022 コメントしました…
me 2 1年以上前
Givemeachance コメントしました…
MUHAHAHAHA ME TOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!! :D 1年以上前
SammylovesGina コメントしました…
i just can't wait anymore!!!!Paul get on my damn screen!!! 1年以上前
cool
bussykussi 発言しました …
PAUL WESLEY IS HAWT!!!! 投稿されました 1年以上前
SammylovesGina コメントしました…
agree!!:D 1年以上前
TiBiscuit コメントしました…
YES HE IS *____* 1年以上前
Givemeachance コメントしました…
HOTTEST MAN ALIVE :D 1年以上前