ワン・ダイレクション Wall

ウォールのエントリー全541-550件中6364 件を表示中

big smile
sammi_rgoodwin 発言しました …
harry Sexy Styles!<3 投稿されました 1年以上前
1Dx コメントしました…
true 1年以上前
xXSarah3Xx コメントしました…
<3 1年以上前
sammi_rgoodwin コメントしました…
;) 1年以上前
xxayeishaxx コメントしました…
i soo agree (: 1年以上前
heart
lois4 発言しました …
OMG LOUIS WAS INCREDIBLE ON THE HITS RADIO!! HIS ACCENT, IM DYING!! 投稿されました 1年以上前
lorz99 コメントしました…
Ano I 愛 Louis Soooooo Much !!!!!!!! xxxx 1年以上前
heart
sophieleason 発言しました …
こんにちは loiis 4
投稿されました 1年以上前
lois4 コメントしました…
um hey!.x 1年以上前
sophieleason コメントしました…
こんにちは 1年以上前
tamilnna コメントしました…
i just 愛 あなた 1年以上前
hmmm
lois4 発言しました …
1D party: Amy Whinehouse died. WMYB: 9/11. GBY: Remembrance day. One Thing Video: Friday 13th. One Thing Released: Whitney Houston died. 投稿されました 1年以上前
dancergirl78 コメントしました…
ikr :( so sad. 1年以上前
kiss
sophieleason 発言しました …
ma sister like's liam she think's your the best one out of the band luv ya'ssssss 44444444444
投稿されました 1年以上前
Louisxx 発言しました …
こんにちは All あなた Directioners! Just joined Fanpop, and i was wondering if あなた could add me please!! i 愛 youuu all! wait, dont forget about 1D..... <3 <3 <3 xxxxxxxxxxxx 投稿されました 1年以上前
smile
1Dx 発言しました …
Plz add me and I will add u back ! X 投稿されました 1年以上前
Louisxx コメントしました…
Sureee, if あなた add mee! 1年以上前
sophieleason コメントしました…
ADD ME AND THEN I'LL U BCK 1年以上前
big smile
lois4 発言しました …
C'MON DOWNLOAD ONE THING DIRECTIONERS!!! 投稿されました 1年以上前
mina27 コメントしました…
i already did.. long time 前 ! x :') 1年以上前
CullenSisters-X コメントしました…
It's on my ipodの, ipod right now :D 1年以上前
Sunny171 コメントしました…
already had it:) 1年以上前
big smile
Selena_Justin 発言しました …
Does Any Directioners Have Twitter Here?
I Just Made It...:)) 投稿されました 1年以上前
lois4 コメントしました…
ya @LouisTLove :) wats urs??x 1年以上前
Hannah_Filbert コメントしました…
Mine Hannah_Filbert 1年以上前
Selena_Justin コメントしました…
I Followed あなた All...:)) 1年以上前
chloestrong 発言しました …
my name is chloe hordan chloe ミルク 投稿されました 1年以上前
chloestrong コメントしました…
愛 yyyyaa 1年以上前
misscourtney57 コメントしました…
chloe 愛 one direction so much 1年以上前
Harry-styles18 発言しました …
one direction are the best pleaseeeeeeeeeeeeee come to mansfield!!! :-) 投稿されました 1年以上前
heart
Selena_Justin 発言しました …
Rakastan Sinua One Direction...♥
Seviyorum One Direction...♥
Jag älskar One Direction...♥
Szeretem One Direction...♥
я люблю One Direction...♥
Ich Liebe One Direction...♥
Ja Volim One Direction...♥
Te Amo One Direction...♥
αγαπώ One Direction...♥
J'aime One Direction...♥
сакам One Direction...♥

I 愛 ONE DIRECTION!!!♥ 投稿されました 1年以上前
mina27 コメントしました…
ME TOOO !!!!!!! XX ♥ & I ALWAYS WILL ! X :) ♥♥♥ 1年以上前
highsky 発言しました …
harry is sooo cute i am gonna send him a valentine 投稿されました 1年以上前
heart
BrilLiam 発言しました …
They’re amaZAYN. あなた must be in deNIALL if あなた don’t like 1D. So, stop being a PAYNE, and HARRY up and 愛 them. または else, you’ll just look RidicuLOUIS. 投稿されました 1年以上前
Selena_Justin コメントしました…
Agree...<3 1年以上前
CullenSisters-X コメントしました…
Very true! :D 1年以上前
Sunny171 コメントしました…
absolutely true:) 1年以上前
heart
BrilLiam 発言しました …
OMG! I JUST GOT MY DEDICATED MEDAL FOR THIS CLUB!!!!!!!! :D 投稿されました 1年以上前
rusher29 コメントしました…
congrats!!!! 1年以上前
BrilLiam コメントしました…
Thank あなた sweety <3333 1年以上前
mina27 コメントしました…
welcome Mira ! x ♥ 1年以上前
SoRandomz 発言しました …
OMG I 愛 LOUIS SOOOOO MUCH HOW COULD HANNAH WALKER DUMP HIM POOR THING (BUT DONT WORRY I AM FREE) 投稿されました 1年以上前
dancergirl78 コメントしました…
um they broke up a long time ago... and hannah didnt dump him 1年以上前
xMrsNiallHoranx コメントしました…
it was a mutual decision:) They're still best フレンズ <3 1年以上前
Harry-styles18 発言しました …
o.............m..............g........... watch this soooooooooo upsetting if あなた don't feel the same way then あなた are not a directioner!! link 投稿されました 1年以上前
Sunny171 コメントしました…
aww so sad bless him he doesn't deserve to be hated, hes like every other teenanger boy who has emotions, so people should stop chatting crap, aww hazza we 愛 あなた no matter what. we never want to see those tears ever again. <3 People can be such jerks they can get ロスト <3 1年以上前
Selena_Justin コメントしました…
@Sunny171 I Totally Agree With You... 1年以上前
mina27 コメントしました…
yuh me too :( it's too upseting ! 1年以上前
1Dx 発言しました …
Harry styles is smexy sexy fit gorgeous peng cute hansom beatiful perfect ... 投稿されました 1年以上前
sunny
Wwefa1 発言しました …
directioners plz vote for the boys for a brit! :D link <<<<<this link plz vote come on あなた can do hurry up 投稿されました 1年以上前
mina27 コメントしました…
i've already voted 4 dem..like a 月 前 または i think' ! xx <3 hope they'll win the brit awrds..ohh como'n they deserves to win it..n they REALLY SHOULD !!! x :) if they don't de i'm gonna hit my self wif オレンジ sticks ! D: 1年以上前
Sunny171 コメントしました…
voted many times and made so many accounts to vote for them they really deserve it:) and im sure they willl win the directioners won't let them down:) によって saying that hope the do win:)lol 1年以上前
Hannah_Filbert コメントしました…
haha! Same to me! 1年以上前
heart
mina27 発言しました …
best best R.E.S.T take of R n put B instead :D I SHOULD'VE KISSED あなた !!! xx luv that song ! x <3 ♥ 投稿されました 1年以上前
mina27 コメントしました…
Zayn zAYN ZAYN ZaYn I'M IN 愛 WIF U..DEEPLY i 愛 u sooo much, zayn totally own dis song ! x <3 1年以上前
lois4 発言しました …
I SHOULD'VE KISSED あなた SRCEGKFHJDGVHGDHHFGJJGHJSDRETUPHVBVX 投稿されました 1年以上前
smile
Selena_Justin 発言しました …
Choose New Spot Look In Harry Styles Club:
Icon:
link
Banner:
link
Motto:
link 投稿されました 1年以上前
smile
Selena_Justin 発言しました …
Directioners See Something In These Boys What Other People Don't...:)) 投稿されました 1年以上前
1Dx コメントしました…
yeh that's true 1年以上前
Selena_Justin コメントしました…
:) 1年以上前
Selena_Justin コメントしました…
;) 1年以上前
1Dx 発言しました …
Plz add me as a friend and I will add u back x thnx x 投稿されました 1年以上前
eRmZ コメントしました…
ok..^^, 1年以上前
1Dx コメントしました…
thnx. 1年以上前
meme115 コメントしました…
hi 1年以上前
laugh
BrilLiam 発言しました …
*Saw a Pegion

Me:KEVIN!!!!

My parents:WTF??? 投稿されました 1年以上前
mina27 コメントしました…
LWL ! xD 1年以上前
JinelleS コメントしました…
HAHA me too i saw a pigeon today and i was like omg its kevin my フレンズ just looked at me like wtf!!! 1年以上前
Selena_Justin コメントしました…
Lol...xD 1年以上前
vanessahearts14 発言しました …
I think we should all thank the x factor. they created one direction. without theme thair would be no direction. THANK あなた X FACTOR!!! 投稿されました 1年以上前
dancergirl78 コメントしました…
and simon cowell :D 1年以上前
smile
1Dx 発言しました …
One direction are smexy sexy fit gorgeous cute ... 投稿されました 1年以上前
iluvharrysomuch コメントしました…
yeah buddy!! 1年以上前
dancergirl78 コメントしました…
shoosh yeah 1年以上前
mina27 コメントしました…
ahahahah true ! ;D 1年以上前
1Dx コメントしました…
I know right 1年以上前
big smile
vanessahearts14 発言しました …
I 愛 HARRY!!!! 投稿されました 1年以上前
iluvPrinceMJ213 コメントしました…
Don't we all 1年以上前
Selena_Justin コメントしました…
Harry Is Not Ugly!!! 1年以上前
mina27 コメントしました…
precisely !! 1年以上前
xMrsNiallHoranx 発言しました …
NIALL WHY DONT あなた JUST STAB ME WITH A FUCKING KINFE. I HATE あなた SO MUCH あなた PERFECT HUMAN BEING. 投稿されました 1年以上前
lois4 コメントしました…
NIALL AND LOUIS' SOLOS WERE JUST OUTSTANDING!!!!! 1年以上前
dferrer17 コメントしました…
niall is so cute <3 1年以上前
xMrsNiallHoranx コメントしました…
i know, hehe:') <3 1年以上前
heart
lois4 発言しました …
OH MY GOD. LOUIS' SOLO. CAN'T BREATH. LOUIS ARE あなた TRYING TO KILL ME?!?!?!??!?! 投稿されました 1年以上前
iluvPrinceMJ213 コメントしました…
God it was just perfect 1年以上前
lois4 コメントしました…
ah ik <3 1年以上前
iluvPrinceMJ213 コメントしました…
:) 1年以上前
heart
lois4 発言しました …
my ハート, 心 still melts everytime i listen to 'Look after you' によって lou 投稿されました 1年以上前
dancergirl78 コメントしました…
ikr it was amazing<3 1年以上前
sweetlogan 発言しました …
I 愛 1D their all so hot 投稿されました 1年以上前
sweetpie256 発言しました …
i so 愛 1 direction there my ヒーローズ 投稿されました 1年以上前
1Dx 発言しました …
Have u seen one direction on dancing on ice ? X 投稿されました 1年以上前
CullenSisters-X コメントしました…
Yep, and they're on again later! ;D 1年以上前
mina27 コメントしました…
yuh it waZ awsum ! <3 loved everybit of it ! xx ♥ 1年以上前
1Dx コメントしました…
same 1年以上前
laugh
Sunny171 発言しました …
One Direction is my drug. - Payne Pills, Styles Steroids, Tomlinson Tobacco, Horan Heroin and Malik Marijuana:) hahaaa;) 投稿されました 1年以上前
Selena_Justin コメントしました…
Haha...xD 1年以上前
dancergirl78 コメントしました…
I'm addicted too :D haha 1年以上前
mina27 コメントしました…
wow.. (in a gud way) ! xx 1年以上前
laugh
Selena_Justin 発言しました …
バラ Are Red,
Violets Are Blue,
If 1D Doesn't Win The Brits,
Jimmy,
あなた Know What To Do!!! 投稿されました 1年以上前
mina27 コメントしました…
Bwahaha Lola but I agree with it coz it's the truth tho 1年以上前
CullenSisters-X コメントしました…
Ahaha, I 愛 it! 1年以上前
BrilLiam コメントしました…
LOL! :D 1年以上前
1Dx 発言しました …
who is the smexiest from 1D?x 投稿されました 1年以上前
mina27 コメントしました…
ZAYN MALIK !!! XX <3 1年以上前
xmrsmalikxx コメントしました…
ZAYN MALIK XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 1年以上前
BrilLiam コメントしました…
Liam <3 <3 1年以上前
paloma97ppb 発言しました …
Zouis and Ziam are my お気に入り bromances. :)xx 投稿されました 1年以上前
mina27 コメントしました…
Ziam & Ziall r ma FAVS ! xx ♥ ;) 1年以上前
dancergirl78 コメントしました…
I like Larry haha 1年以上前
Mojo8096 発言しました …
I 愛 Liam and Harry. They sing amazingly! 投稿されました 1年以上前
wink
mina27 発言しました …
こんにちは peeps, today is ma b-day , yay 1'm 15 yrs now ! :) 投稿されました 1年以上前
Sunny171 コメントしました…
Happy 15th Birthday babe:) hope あなた have a good time and may all your wishes come true:) especially the one to go and see 1D <3 1年以上前
BrilLiam コメントしました…
Happy Birthday Mina <3 <3 <3 sorry I late to wishing you! 1年以上前
mina27 コメントしました…
it's np babe..n thank あなた ! x ;) 1年以上前
heart
1Dx 発言しました …
Who is ur favourite from 1D ? X 投稿されました 1年以上前
Selena_Justin コメントしました…
I 愛 All Of Them,But My Fav Is Harry...♥ 1年以上前
Sunny171 コメントしました…
Zayn<3 1年以上前
BrilLiam コメントしました…
Liam! 1年以上前
laugh
lois4 発言しました …
Louis moaning on replay, yeah on replay. Harry got the ベッド to shake, the ベッド to shake. Larry going all the way, yeah all the way ;)
投稿されました 1年以上前
dancergirl78 コメントしました…
xD 1年以上前
Andressa_Weld コメントしました…
愛 it, Best thing ever!! 1年以上前
mina27 コメントしました…
hehehh lol 1年以上前
heart
1Dx 発言しました …
One direction performing one thing on dancing on ice tomorrow ! X 投稿されました 1年以上前
BuffyTyson コメントしました…
really 1年以上前
1Dx コメントしました…
yeh 1年以上前
1Dx コメントしました…
I know right 1年以上前
1Dx 発言しました …
One direction are fit as ! But which member is the most ? X 投稿されました 1年以上前
mina27 コメントしました…
ma bradford boi ofc, ! xx (Zayn) :) 1年以上前
1Dx コメントしました…
my smexy boy Harry styles xoxoxox 1年以上前
Sunny171 コメントしました…
Ma babe Zayn:) 1年以上前
livvyrox209 発言しました …
harry styles u are mine don't ever go anywhere cuz im marrying u <3
a shoutout to one direction, i 愛 u best band ever <3 xoxo 投稿されました 1年以上前
markyu 発言しました …
I 愛 THEM~!!! ....THE'RE AWESOME~!!!!! 投稿されました 1年以上前
heart
lois4 発言しました …
ahh they were so awsome on Friday Download!! :D 投稿されました 1年以上前
CullenSisters-X コメントしました…
Haha, yep! With the 'hot または not?' Trust Niall to be the only one liking sweets for breakfast ;D 1年以上前
iluvPrinceMJ213 コメントしました…
lol true very true I was like of course Niall 1年以上前
lois4 コメントしました…
haha ya trust niall ;) 1年以上前
katiestyles2002 発言しました …
i don't think so 1Dloverharlin i 愛 harry but i can't have him and i am only nine 投稿されました 1年以上前
1Dx 発言しました …
Any 1D ファン plz 登録する these clubs;
Harry styles vs. Zayn malik
Harry styles vs. Aston merrygold
Harry styles vs. Niall horan
One direction vs. Jls
Louis tomlinson vs. Zayn malik
Louis tomlinson vs. Harry styles
Zayn malik vs. Liam Payne
Thanx so much x 投稿されました 1年以上前
smalling12 コメントしました…
liam payne is the best 1年以上前
big smile
witkowaa 発言しました …
I 愛 them so much 投稿されました 1年以上前
mina27 コメントしました…
Yuh me too Alot 1年以上前
1Dx コメントしました…
same 1年以上前
heart
mina27 発言しました …
I 愛 the new song of 1D (I should've kissed you) xx <3
It's AmaZAYN,BriLIAM,PhenomiNIALL,ExtrdonHARRY,FabLOUIS !!! :) 投稿されました 1年以上前
1directionfan27 コメントしました…
ye its awsom!! 1年以上前
mina27 コメントしました…
and 1Derful ! xx <3 1年以上前
heart
1Dx 発言しました …
One direction are smexy ! But who do u think is the most? X 投稿されました 1年以上前
dancergirl78 コメントしました…
Louis :) 1年以上前
mina27 コメントしました…
ZAYN !! xx ;) 1年以上前
1Dx コメントしました…
Harry 1年以上前
heart
TayTayBieber 発言しました …
Liam '& Louis. ♥ I 愛 あなた !♥ 投稿されました 1年以上前
1D_UpAllNight_ 発言しました …
cant wait 2 met 1D again in March :D hopefully they remember me and if not ara sure, ill remind them agen :D 投稿されました 1年以上前
Sunny171 コメントしました…
your soo lucky:) 1年以上前
dancergirl78 コメントしました…
aww lucky 1年以上前
mina27 コメントしました…
ur soo lucky ! 1年以上前
BrilLiam コメントしました…
lucky! 1年以上前
1D_UpAllNight_ 発言しました …
I cant wait 2 see them on iCarly :') 投稿されました 1年以上前
mina27 コメントしました…
ya me too ! xx <3 1年以上前
1D_UpAllNight_ コメントしました…
its gona be awful funny :D 1年以上前
xMrsNiallHoranx 発言しました …
I Never Thought I Would Want To Be A Bird Called Kevin... But One Direction Changed That. 投稿されました 1年以上前
CullenSisters-X コメントしました…
Lol, my thoughts exactly! ;D 1年以上前
xMrsNiallHoranx コメントしました…
;) 1年以上前
dferrer17 コメントしました…
omg niall is so cute and so nice i 愛 あなた niall <3 1年以上前
jennylovesharry 発言しました …
i 愛 harry styles soooooooooooooooooooooooooo much !!!!!!!! 投稿されました 1年以上前
heart
Selena_Justin 発言しました …
I 愛 Kevin The Pigeon...<33 投稿されました 1年以上前
BrilLiam コメントしました…
Me too! 1年以上前
heart
BrilLiam 発言しました …
FOOD

F=Fans

O=Of

O=One

D=Direction 投稿されました 1年以上前
mina27 コメントしました…
Xx I luv it think it's PERFECT 1年以上前
BrilLiam コメントしました…
<3 1年以上前
witkowaa コメントしました…
YAY 1年以上前
wink
mina27 発言しました …
OMG Harry's gOt a new Tattoo done in LA ! :O 投稿されました 1年以上前
1directionfan27 コメントしました…
suprised in a good way though 1年以上前
Progatozona コメントしました…
also Zayn!!! 1年以上前
mina27 コメントしました…
ya me too, don't exactly no wat it stands 4? :S 1年以上前
big smile
mina27 発言しました …
*biggest smile* Can't wait to see the i-Carly episode 'iGot Jungle Worms' I never watched this TV 表示する b4..but i'll be watching it soon, coz of 1D starring as the guest stars ! ;D

投稿されました 1年以上前
BrilLiam コメントしました…
CAN'T WAIT! 1年以上前
shinblaq 発言しました …
happy birthday to my beloved harry styles!!! we 愛 あなた so much... 投稿されました 1年以上前
michellen619 発言しました …
Happy birthday harry
あなた are finally legal 投稿されました 1年以上前
Wwefa1 発言しました …
Happy 18th birthday hazza mccurly man 投稿されました 1年以上前
cake
dancergirl78 発言しました …
happy birthday harry:) I 愛 you! 投稿されました 1年以上前
iluvPrinceMJ213 発言しました …
Happy Birthday Harry 愛 ya 投稿されました 1年以上前
heart
charmed_phoebe 発言しました …
Happy Birthday Hazza! <3 投稿されました 1年以上前
cake
maribou 発言しました …
Happy 18th Birthday Harry!
I 愛 ya so much!
Wish ya all the best! 投稿されました 1年以上前
cake
modrockz 発言しました …
Happy 18th birthday Harry!!!! Can't believe ur already 18 :D now all of 1D r adults <3 luv ya so much :) 投稿されました 1年以上前
1DFashionMakeup 発言しました …
Happy Birthday Hazza, I 愛 あなた so much. Hope あなた have the most extrodinHARRY birthday out in LA and a fabLOUIS night, #HarderLouisProtested. I remember watching your audition and hearing あなた say 'I'm Harry Styles, I'm 16 I'm from Holmes Chapel' and I just thought, that あなた were just another ordinary boy to come out of the X Factor, but I was wrong. It's weird to think 18 years 前 your mother had to あなた and never expected her baby to be this successful. DIRECTIONERS 愛 あなた AND ALWAYS WILL! 投稿されました 1年以上前
1DFashionMakeup 発言しました …
Happy Birthday Hazza, I 愛 あなた so much. Hope あなた have the most extrodinHARRY birthday out in LA and a fabLOUIS 投稿されました 1年以上前
heart
Selena_Justin 発言しました …
Happy B-Day Hazza!!!<333
愛 Ya So Much...Hope You'll Get Amazing B-Day...♥♥♥
投稿されました 1年以上前
heart
RnBStar13 発言しました …
Happy 18th Birthday Harry! :D I 愛 YOU! <3 投稿されました 1年以上前
georgia6773 コメントしました…
happy b 日 愛 u lots 1年以上前
cake
BrilLiam 発言しました …
Happy Birthday to Harry!!! Just so あなた know...You fucking perfect!! 投稿されました 1年以上前
BrilLiam コメントしました…
Sorry about my language! 1年以上前
carina12345 コメントしました…
happy birthday harry 愛 ya as a friend 1年以上前
cake
Niall_Horan13 発言しました …
Happy Birthday Harry, Hope あなた have もっと見る Birthdays to come and I hope also あなた have a great 日 everyday and good health ..
God Bless あなた Harry and your family and フレンズ ..
May God guide あなた everywhere, I 愛 あなた so much Harry ♥♥ 投稿されました 1年以上前
heart
JesssxZ 発言しました …
Happy Birthday Harry! Hope あなた have an amazing 日 :) 愛 あなた ♥ xx 投稿されました 1年以上前
cake
lois4 発言しました …
HAPPY BIRTHDAY あなた BEAUTIFUL CURLY BOY <3 <3 投稿されました 1年以上前
cake
CullenSisters-X 発言しました …
Happy 18th Birthday Harry, woohoo!
I really hope he has the best day, and then the best year, ever, because he deserves it! ♥ 投稿されました 1年以上前
FallenLove 発言しました …
Happy 18th Birthday Harry! <3 投稿されました 1年以上前
cake
Sunny171 発言しました …
Happy 18th Birthday Hazza :) hope あなた have a gud time and, hope あなた and all the band best wishes in the coming future<3 投稿されました 1年以上前
paloma97ppb 発言しました …
I can't stand people how say they 愛 1D except Niall. He is fucking perfect, those people are idiots. 投稿されました 1年以上前
Selena_Justin コメントしました…
Agree... 1年以上前
xMrsNiallHoranx コメントしました…
WHO DARE SAY THAT ABOUT MY NIALLER 1年以上前
paloma97ppb コメントしました…
link 1年以上前
laugh
Isabella_tran 発言しました …
Happy 18th birthday harry. U can drink today! lol 投稿されました 1年以上前
cake
rusher29 発言しました …
Happy Birthday Hazza! 投稿されました 1年以上前
heart
Andressa_Weld 発言しました …
Happy Birthday Hazza ♥ 投稿されました 1年以上前
heart
crazypegesus980 発言しました …
kinda feel weird being here being a guy and all but cant help it i 愛 there songs 投稿されました 1年以上前
heart
Hannah_Filbert 発言しました …
Hazza, today u turn 18! 愛 u so much! Wish u the best of luck and happiness! Directioners always support u! :P 投稿されました 1年以上前
heart
iluvmusic_rnb 発言しました …
i <3 one direction songs esp. "what makes あなた beautiful" and "one thing" . . .they are so cool :D 投稿されました 1年以上前
cake
mina27 発言しました …
yayi babiei, Harry Styles've turned 18 today... Happy b-Day Hazza ! x :) 投稿されました 1年以上前
xMrsNiallHoranx 発言しました …
Harold Edwards Styles. 1st February 1994. Our Boy Will Become A Man Tomorrow When He Turns 18 Years Young. He Is My True Inspiration <333 .Xx 投稿されました 1年以上前
NvrShoutNvr4evr 発言しました …
HARRY IS SO SEXYYY <3 投稿されました 1年以上前
1Dx コメントしました…
I know right x 1年以上前
heart
Sunny171 発言しました …
Hi directioners I heard that in the iCarly(アイ・カーリー) episode liam runs away from spencers spoon hat,(lol:D) also Nialler eats alot of of 食 with sam:)
can't wait its gonna be hilarious:) 投稿されました 1年以上前
mina27 コメントしました…
hahaha me too ! ;) i bet it'll be awsum ! :) x 1年以上前
dancergirl78 コメントしました…
yep:) 1年以上前
heart
RnBStar13 発言しました …
Harry's 18 tomorrow! he's growing up! :p 投稿されました 1年以上前
kiss
CullenSisters-X 発言しました …
I got my fanatic medal, for One Direction! Ahhhhhhhhhhhhh, I am indescribably ecstatic right now!! ♥ I 愛 these guys so much :D 投稿されました 1年以上前
Sunny171 コメントしました…
congratulatios :) 1年以上前
maribou コメントしました…
Congrats! 1年以上前
CullenSisters-X コメントしました…
Thank あなた :) 1年以上前
laugh
Sunny171 発言しました …
Guys have あなた heard that One direction will be performing on Dancing on ice - WMYB and One thing its gonna be awesome cant wait another surprise:)<3 Aparrentely they gonna be on it this Sunday 投稿されました 1年以上前
CullenSisters-X コメントしました…
Woohoo! Sunday can't come quick enough. Haha :D ♥ 1年以上前
Sunny171 コメントしました…
yeh I know cant wait:)<3 1年以上前
mina27 コメントしました…
hahha me too lol can't wait either ! xx :)) 1年以上前
Lea-Martinussen 発言しました …
im really 愛 あなた all :-* please came to denmark! 投稿されました 1年以上前
wink
Progatozona 発言しました …
yayyyyyy!!!!!!!!!! i just got my die hard ファン medal!!!!!! 投稿されました 1年以上前
Selena_Justin コメントしました…
Congratz..:) 1年以上前
Progatozona コメントしました…
thnk u sweety!!!!!!! 1年以上前
Progatozona コメントしました…
i luuuuuuuuuv u guys!!!!!!!!!!!!!! 1年以上前
heart
maribou 発言しました …
I want Harry Right Now!! 投稿されました 1年以上前
Selena_Justin コメントしました…
Hehe...Me,Too...xD 1年以上前
laugh
lois4 発言しました …
Niall won't stop laughing on the iCarly set so they have to keep doing retakes. NIALL HORAN あなた LEDGEND :P 投稿されました 1年以上前
mina27 コメントしました…
hehe ! ;D 1年以上前
JinelleS コメントしました…
when the epsiode gonna air?????? :) cant wait 1年以上前
Sunny171 コメントしました…
lol:) probably his first time 芝居 1年以上前
Selena_Justin コメントしました…
Haha...Niall...♥ 1年以上前
big smile
lois4 発言しました …
The tour DVD comes out on May 14th :D 投稿されました 1年以上前
mina27 コメントしました…
omg can't wait ! x ♥ :) 1年以上前
Selena_Justin コメントしました…
:D 1年以上前
CullenSisters-X コメントしました…
Yay! :D 1年以上前
heart
TayTayBieber 発言しました …
Comment! If your an American 1D ファン ♥
愛 you, Liam ♥ 投稿されました 1年以上前
vidvida コメントしました…
Not American! but a fan! 1年以上前
TayTayBieber コメントしました…
thats ok. (: こんにちは girl, i miss you. 1年以上前
maribou コメントしました…
Not AmericanI 愛 1D! 1年以上前