ワン・ダイレクション Wall

ウォールのエントリー全241-250件中6364 件を表示中

heart
sophie175 発言しました …
I luv one direction! My お気に入り one direction member is niall though. 投稿されました 1年以上前
Icecreampony101 コメントしました…
OMG i 愛 1D too Niall is so cute but my fav is Harry 1年以上前
Huge_Styles_fan 発言しました …
こんにちは Directioners! I'm going to offically leave ファンポップ too! But don't worry! I'm just ending this account! I'll let あなた know when I've created the other account so all my ファン can ファン me, AGAIN!! 投稿されました 1年以上前
BooBear104 コメントしました…
こんにちは Directioners! This is my new account! If あなた were my fan, please be it again! 1年以上前
BooBear104 コメントしました…
I haven't deleted my Huge_Styles_fan account yet because あなた might want to say goodbye 1年以上前
smile
ONEDIRECTION721 発言しました …
everyone loves 1d 投稿されました 1年以上前
crying
directioner0550 発言しました …
こんにちは あなた guys I just anted to say sorry for not being able to go on much I have lots of work to do so I might officially leave ファンポップ but first I would like to get my Fanatic Medal to 表示する あなた all how much I care :) thank あなた to everyone who is a ファン of me and to all those that supported me all the way through. Good Bye for now ♥ 投稿されました 1年以上前
1d_is_cool コメントしました…
Nooooo don't leave! 😭😭 1年以上前
directioner0550 コメントしました…
Sorry Darling I have to :( 1年以上前
1D_Lover125 発言しました …
Hi Everyone

I'm new to ファンポップ and dont have many ファン so far i also have no idea what to write my first 記事 about if あなた have any ideas please ファン me than send me a message, post on my ウォール または コメント below

Thanks
1D_Lover125 投稿されました 1年以上前
smile
talia_bieber 発言しました …
if u know someone who is a directionator tell me cuz i would be もっと見る then happy to help them become directioners 投稿されました 1年以上前
ONEDIRECTION721 コメントしました…
they did not break up....... they just got in a fight over what movie they were going to see, thats all and papparatzi got a pic of it. jessh. 1年以上前
sophie175 コメントしました…
im a one directioner well i could become a serious one directioner 1年以上前
1Dlawyer33 発言しました …
こんにちは guys! There is another directioner in need! Her name is 1D_Lover125. She's really sweet, funny, fun to be around and always is happy, why don't あなた ファン her and make me and her happy forever! If あなた devote you're life to 1D, why don't あなた help a fellow directioner? Here's her プロフィール → link 投稿されました 1年以上前
heart
Alaa1999 発言しました …
The track 一覧 for their new album "Take Me Home" is Out!!
Please go check it out =) ♥

link 投稿されました 1年以上前
kiss
ikamyers 発言しました …
they r very talented 投稿されました 1年以上前
1Dlawyer33 発言しました …
こんにちは Directioners! There is a directioner in need! Her name is Cleo55146, she only has 35 ファン but I don't think that would do! She really funny, a good friend, nice and always there when あなた need her, come on directioners! Help a fellow directioner, によって making her 日 and mine great, によって becoming her ファン thanks! P.S Here's her プロフィール → link 投稿されました 1年以上前
sugarfairee コメントしました…
wow this is the first shoutout I see on ファンポップ :D :D do あなた have twitter?? 1年以上前
heart
Snoopy_Sophie 発言しました …
I found that my "what make I 愛 1D" game is to hard
so I changed the rules and thought it'd be easier XD
he he
link
hope あなた guys like it :)
投稿されました 1年以上前
smile
LOVESLOUISMORE 発言しました …
LOLZ I 愛 ONE DIRECTION RIGTH NOW I AM LISTENING TO LWWY AND 読書 ARTICLES!
I NEED SOMTHING TO DO!
WHO WANTS TO CHAT?! 投稿されました 1年以上前
1d_is_cool コメントしました…
Pick me!!! 1年以上前
XZ3 コメントしました…
I do! 1年以上前
1Dinfection0829 コメントしました…
Im up 4 it i LUVVVVV Louis 1年以上前
heart
edwardrobertcul 発言しました …
What can I say??? 1D is amaZAYN, phenomeNIALL, extraoridiHARRY, fabuLOUIS, and brilLIAM!!!!<3333 投稿されました 1年以上前
sad
Zaynlover14 発言しました …
omg i 愛 あなた so much i know im not old enought to 日付 あなた zayn but 愛 あなた 投稿されました 1年以上前
britt12345 発言しました …
If あなた live in the US または Canada あなた can buy LWWY it's #2 投稿されました 1年以上前
mypbunny コメントしました…
I only read half the sentence before going to wallmart to try and go get the new album even though I knew it wasn't out yet........ I just don't learn *sigh* 1年以上前
heart
Alaa1999 発言しました …
A dream? Meeting One Direction.
A fear? That they break up.
A disease? One Direction Infection.
A passion? Being Directioner. <3 投稿されました 1年以上前
mypbunny コメントしました…
I 秒 that 1年以上前
Candyfreak コメントしました…
Haha lol ;) 1年以上前
heart
Bril-Liam 発言しました …
愛 zayn! 投稿されました 1年以上前
big smile
MeganLovey 発言しました …
I 愛 ONE DIRECTION 投稿されました 1年以上前
cpuppy45656 発言しました …
LWWY is now available on itunes!! it's only 99 cents go get it now!! 投稿されました 1年以上前
1Dmalik コメントしました…
got it before it came to itunes 1年以上前
worried
Snoopy_Sophie 発言しました …
OMG!!!!!!! guys!!!!!!!
many sources reported that Liam and Leona Lewis are Dating
OMG!!!!
but I think Liam wouldn't 移動する on that quick.
Danielle was his 2 years girlfriend
she is so sweet!
and Liam really loved Danielle
he wouldn't go out with a girl 3 days after he broke up with Danielle,

OMG!!!!!
this is serious guys!!!!!
what do あなた think about it???
投稿されました 1年以上前
lunaginny コメントしました…
WHAT HE BROKE UP WITH DANIELLE 1年以上前
big smile
kirahm22 発言しました …
I 愛 the song live while we're young 投稿されました 1年以上前
lunaginny コメントしました…
me too 1年以上前
Commanchee 発言しました …
i 愛 the songs i want and same mistakes 投稿されました 1年以上前
lunaginny コメントしました…
me too but live while we're young 1年以上前
britt12345 発言しました …
LWWY my お気に入り song 投稿されました 1年以上前
heart
kirahm22 発言しました …
LWWY WMYB 1T [1 thing live while were young what makes あなた beautfuil] 投稿されました 1年以上前
heart
1DnoFan 発言しました …
I 愛 One Direction's new 音楽 video Live While We're Young best song ever:) 投稿されました 1年以上前
cau578 コメントしました…
omg i know i 愛 louis lol hahahaha 1年以上前
cau578 コメントしました…
i 愛 how louis and harry are on the big bananna i cant stop 歌う it at school 1年以上前
1DnoFan コメントしました…
same:) 1年以上前
crying
Alaa1999 発言しました …
Seems like it's official :( , Payzer is over :'(

link 投稿されました 1年以上前
1Dlawyer33 発言しました …
Want fans? Go here and follow the tips! link 投稿されました 1年以上前
big smile
Snoopy_Sophie 発言しました …
OMG!!!!!!
my teacher's listening to a lot of 1D's songs ... One Thing, WMYB, etc and also all the WMYB covers
TURING ON THE RADIO LOUDLY
OMG!!!!!
1D can even rule my teacher's mind
I know right??
1D rules the world XD
yeah!!!!!!!
投稿されました 1年以上前
sad
Snoopy_Sophie 発言しました …
Liam's shaved his head.. :(
even Liam looks perfect with whichever hair he's got, but I hope he still has his old hair anyway 投稿されました 1年以上前
alexisXlovesyou コメントしました…
aww thats so sweet!!but dont あなた worrie girls!!..it always grows back(; 1年以上前
smile
mehparty3 発言しました …
liam shaved his head..... but it was for cancer awareness, so i forgive him. :) 投稿されました 1年以上前
DIB_O 発言しました …
this...... "one direction"...... who are they? i like them. ANOTHER!!!!! 投稿されました 1年以上前
koolaz コメントしました…
They are a band, they are really good! あなた should listen to some of their songs(: 1年以上前
nugget14 コメントしました…
Listen to ALL their songs ^^^ 1年以上前
girsmurf22 コメントしました…
dib discovers one direction.......never saw this coming.... 1年以上前
iluvinvaderzim コメントしました…
there a british boy band one of them (niall the blonde one) is irish 1年以上前
OneDirection_44 発言しました …
Who knows this " Let's go crazy crazy crazy till we see the sun"?? コメント and like if u know it! DIRECTIONERS, ONE FOR ALL!!! 投稿されました 1年以上前
cpuppy45656 コメントしました…
LWWY!! Directioners ftw!! 1年以上前
koolaz コメントしました…
OMG I 愛 THAT SONG SO MUCH❤ 1年以上前
OneDirection_44 コメントしました…
I know!!!! their album comes out like in November または something like that..... I think its November 3rd 1年以上前
JackieA 発言しました …
Hi! I just started to be a One Directin fan! Can any of あなた reccomend any of their songs? 投稿されました 1年以上前
Andressa_Weld コメントしました…
Listen to their new song Live While We Are Young, I want, I wish, What Makes あなた Beautiful is a classic, One Thing, Moments, Save あなた Tonight, these are my favorites... 1年以上前
JackieA コメントしました…
Thanks! The only ones I know are One Thing and What Makes あなた Beautiful. The thing is that I tried to find their songs on YouTube but they won't specify which songs are which. 1年以上前
JackieA コメントしました…
Thanks! I'll look up the ones あなた guys told me! :D 1年以上前
1Dinfection0829 発言しました …
ATTENTION ALL DIRECTIONERS, look up Oppa Ganganm One Direction on YouTube 投稿されました 1年以上前
alexisXlovesyou 発言しました …
Aah! Loving one Directions new song LIVE WHILE WERE YOUNG!!(:.whos with me!?!? 投稿されました 1年以上前
Ashleigh23 コメントしました…
absolutely yeaah!!! 1年以上前
Dutch1DFan10 コメントしました…
That song is awesome :D 1年以上前
heart
Amazyn 発言しました …
愛 LWWY 投稿されました 1年以上前
sle0215 発言しました …
THATS EXACTLY RIGHT!!!!!!! <3 投稿されました 1年以上前
sunny
superyaoiluver 発言しました …
音楽 inspires us, and they were enspired によって us to make music. Everyone is happy! :) 投稿されました 1年以上前
coolchic8 コメントしました…
Me too 1年以上前
kiss
LucyStyless 発言しました …
I lovvvee Youuu <3 投稿されました 1年以上前
heart
Reema11 発言しました …
I finally got a Die-hard !!! yay 投稿されました 1年以上前
harry_ginny33 コメントしました…
Congrats! 1年以上前
Reema11 コメントしました…
thnxxx :! 1年以上前
coolchic8 コメントしました…
Awesome 1年以上前
Reema11 コメントしました…
:) thnx 1年以上前
heart
MaddyPayne 発言しました …
I was away for one week without any 1D news, and now that I'm back I know :

2 Good News =
ONE DIRECTION COME IN FRANCE 11 OCTOBER !!
EMMA WATSON FOLLOWS HARRY STYLES AND TWEETED WITH HIM

2 Bad News =
I CAN'T GO SEE THEM IN PARIS :(
DANIELLE AND LIAM BROKE UP :( !!!! (I'm so sad about it!!!!)

OMG, So Much Can Happen In 1 Week !!!!
投稿されました 1年以上前
harry_ginny33 コメントしました…
EMMA FOLLOWED HARRY???!!! NOT HER TOO!! OMH!! 1年以上前
harry_ginny33 コメントしました…
How did あなた know, Maddy? 1年以上前
MaddyPayne コメントしました…
IKR.... 1年以上前
rainy
iamagagamonster 発言しました …
am i the only one sad about the payzer break up :'( the were my otp of the 1d gf's. 投稿されました 1年以上前
liene11 コメントしました…
soo sad poor Liam 1年以上前
livvieluv1D コメントしました…
omg i feel so bad 4 him 1年以上前
NiallandHarryx 発言しました …
link 投稿されました 1年以上前
heart
Moira_04 発言しました …
I really 愛 Zayn Malik ;)) 投稿されました 1年以上前
Alaa1999 コメントしました…
Who doesn't ? ;) 1年以上前
Moira_04 コメントしました…
i think none :D 1年以上前
iamagagamonster コメントしました…
If anyone says they don't like zayn, they are lying to themselves.! 1年以上前
heart
PrincessMae29 発言しました …
Please read my story Everything About あなた a One Direction 愛 Story thank あなた 投稿されました 1年以上前
zoeylu コメントしました…
THAT IS NOT YOUR STORY!!!! THAT STORY IS MINE!!! 1年以上前
Huge_Styles_fan 発言しました …
thank あなた to everyone who faned me, I really appredheat it! I know, spellings horrible, 投稿されました 1年以上前
Huge_Styles_fan 発言しました …
Did Danielle break up with Liam? 投稿されました 1年以上前
MaddyMalik 発言しました …
Snoopy_Sophie: liam didn't break up with her. danielle did because she 発言しました that liam was too busy for her. b****. i hate her now. 投稿されました 1年以上前
mehparty3 発言しました …
WHAT?!?! liam and danielle broke up? WHY?!?! not sure if super happy または super sad... :( 投稿されました 1年以上前
Snoopy_Sophie コメントしました…
I'm so SaD...... why Liam.. WHY???? 1年以上前
fernyloves1D コメントしました…
i cried when i saw that they broke up :( 1年以上前
LimeSplash 発言しました …
i (love) one direction they are so cute 投稿されました 1年以上前
heart
MattyBrocks123 発言しました …
i am your ファン
harry styles is hot 投稿されました 1年以上前
MaddyMalik コメントしました…
aww... ♥ u boo bear! 1年以上前
RENS_LUVR コメントしました…
i am your ファン louis 1年以上前
MattyBrocks123 コメントしました…
did u call me boo bare 1年以上前
big smile
MaddyMalik 発言しました …
Will あなた guys please be my fan? 投稿されました 1年以上前
BridgieB24 発言しました …
Harry will あなた marry me?? 投稿されました 1年以上前
MattyBrocks123 コメントしました…
NOOOOO HE IS MINE BACK OFF 1年以上前
MaddyMalik コメントしました…
Harry is MINE!!!!!!! DISTANCE PLEASE... VIP'S COMIN TRUE HERE: THE NEW ROMANTIC FACE OF ENGLAND!!!! 1年以上前
liam_payne15 発言しました …
OMFG LWWY IS THE BEST SONG EVER!!!! DON'T あなた THINK!?!?!?!? <3 投稿されました 1年以上前
Vamp_Fan_25 コメントしました…
Yes 100%!! あなた 発言しました it babe...! <33 1年以上前
MaddyMalik コメントしました…
OMG, YES YES YES YES YES YES YES YES YES!!!!!!!!!!!!!!!! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥ 1年以上前
liam_payne15 コメントしました…
:) 1年以上前
Huge_Styles_fan コメントしました…
あなた are so right!! 1年以上前
Huge_Styles_fan 発言しました …
LWWY IS THE BEST SONG EVER!!! 投稿されました 1年以上前
Huge_Styles_fan コメントしました…
Listening to it on repeat! 1年以上前
MattyBrocks123 コメントしました…
OMG ME 2 1年以上前
MattyBrocks123 コメントしました…
OMG ME 2 1年以上前
heart
kirahm22 発言しました …
Zayn!!!!!!!!!!!!!! 投稿されました 1年以上前
MaddyMalik コメントしました…
I 愛 HIM SOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO MUCH, I CAN'T EVEN... 1年以上前
MattyBrocks123 コメントしました…
THEN STAND UP FOR HIM 1年以上前
MattyBrocks123 コメントしました…
SAY HE IS T\YOURS AND GET HIM LIKE I DID HARRY 1年以上前
emmiesarah1 発言しました …
Who do u 愛 the best !💌 投稿されました 1年以上前
HaiHai コメントしました…
i 愛 all of them equally 1年以上前
cjohns06 コメントしました…
Harry!!!!!!!!!! 1年以上前
MaddyMalik コメントしました…
EVERYONE!!!! ♥♥♥♥ 1年以上前
MattyBrocks123 コメントしました…
HARRY IS MINE 1年以上前
Alaa1999 発言しました …
Is it true that Liam and Danielle broke up? :'( 投稿されました 1年以上前
HaiHai コメントしました…
o no did they time to get on google. 1年以上前
britt12345 コメントしました…
it's true they broke up:( 1年以上前
Alaa1999 コメントしました…
@MattyBrocks123 , i'm not talking about one direction -_- , i'm talking about Danielle & Liam . あなた think if the band broke up i would still be alive? xD 1年以上前
heart
ShannySweet33 発言しました …
Love the new icon:X 投稿されました 1年以上前
cool
ikamyers 発言しました …
they rock 投稿されました 1年以上前
LittleSONE19 発言しました …
愛 the new icon! :) x 投稿されました 1年以上前
Huge_Styles_fan 発言しました …
please one, JUST ONE! Person be my fan! I'm on 159 ファン and want 160! Then all of あなた can be my fan!! 投稿されました 1年以上前
heart
nugget14 発言しました …
愛 the new Motto!!!! :) <3 投稿されました 1年以上前
Snoopy_Sophie コメントしました…
IKR :) 1年以上前
crying
LOVESLOUISMORE 発言しました …
HELP ME MY SISTER IS A DIRECTIONATER! WHAT DO I DO? PLZ HELP! 投稿されました 1年以上前
nugget14 コメントしました…
:( What things does she get wrong?? 1年以上前
LOVESLOUISMORE コメントしました…
EVERYTHING! 1年以上前
MaddyMalik コメントしました…
just ignore her and her hatred and know that ONE DIRECTION loves あなた sooooooo much もっと見る 1年以上前
heart
LeoNicoCrazaiii 発言しました …
i'm in 愛 with live while we're young !!!!!!!!
zyan's looks hawter 投稿されました 1年以上前
MaddyMalik コメントしました…
ain't that the truth 1年以上前
heart
directioner468 発言しました …
hello 投稿されました 1年以上前
big smile
241098 発言しました …
New icon!
New motto!
Yay! 投稿されました 1年以上前
heart
vidvida 発言しました …
Nice new Icon! i 愛 it <3 投稿されました 1年以上前
aNNalovechuck コメントしました…
<33 1年以上前
Gigi_1D コメントしました…
it's cute! 1年以上前
S8rah コメントしました…
<33 1年以上前
hibaz2308 発言しました …
i just wish that i cud meet 1D and and have there autograph 投稿されました 1年以上前
1d_is_cool 発言しました …
Finish this!!

こんにちは girl I'm waiting on ya, I'm waiting on ya, come on and let me sneak あなた out.. 投稿されました 1年以上前
Alaa1999 コメントしました…
.... And have a celebration , a celebration , The 音楽 Up the windows down ... :) 1年以上前
Gigi_1D コメントしました…
Yeah just doing what we do pretending that we're cool so tonight...(: xX 1年以上前
Huge_Styles_fan コメントしました…
o woah oah oah oah oah oah oah woah oah oah oah oah oah oah and live while we're young oah oah oah oah oah oah oah tonight lets get some, and live while we're young! 1年以上前
laugh
MattyBrocks123 発言しました …
plz add me 投稿されました 1年以上前
heart
050801090907 発言しました …
The icon! xDD
I 愛 it! :) <3 投稿されました 1年以上前
big smile
cpuppy45656 発言しました …
it's my birthday and i can listen to 1D 音楽 all 日 if i want to!! 投稿されました 1年以上前
Snoopy_Sophie コメントしました…
happy birthday :) I hpoe あなた can enjoy your 日 with all 1D songs :) 1年以上前
cpuppy45656 コメントしました…
thx!! & i will!! 1年以上前
lexi_bieber_7 コメントしました…
happy bday 1年以上前
heart
Supergirl9374 発言しました …
OMFG!!!!
Fantastic Spot Look !!!!!! x
I Just Adore It <3
投稿されました 1年以上前
harry_ginny33 コメントしました…
Me too! I just 愛 the new icon! but it doesn't suit the banner..Anyway its still perfect! <3 xx 1年以上前
lexi_bieber_7 コメントしました…
i luv it sooo perfect add me 1年以上前
kiss
Vamp_Fan_25 発言しました …
OMG!!
Gorgeous new アイコン xx
投稿されました 1年以上前
heart
Snoopy_Sophie 発言しました …
OMG!!!!!!!!!!!!!!!!!
new look!!!!!!!!!!!!!!!!!!
投稿されました 1年以上前
thaiithaii15 発言しました …
does anyone has a instagram?
follow me:thaiithaii150 投稿されました 1年以上前
iamawesome7887 発言しました …
The house 次 to Zayn's is for sale.... Let the games begin, and may the odds be ever in your favor.

BYE GUYS. GOING TO ENGLAND. 投稿されました 1年以上前
GabbyRaptor コメントしました…
TO BAD I ALREADY BOUGHT IT... XD 1年以上前
randomgirl3000 発言しました …
The house 次 to Zayns house is on sale............. 投稿されました 1年以上前
fernyloves1D コメントしました…
u have to be kidding 1年以上前
fernyloves1D コメントしました…
Me: mom we're moving!!!!! 1年以上前
lexi_bieber_7 コメントしました…
when i heard this yesterday i told my mom こんにちは wer moving here no 質問 lets pack it didnt work out as planed:( 1年以上前
cool
GabbyRaptor 発言しました …
I just noticed that 1 D is just like my tea! :3 Hot and British XD 投稿されました 1年以上前
heart
Beliebergirl105 発言しました …
i 愛 one direction!!! 投稿されました 1年以上前
Huge_Styles_fan コメントしました…
I think everyone does! 1年以上前
mjonesy0523 コメントしました…
Well duuhh everyone likes one direction! 1年以上前
lexi_bieber_7 コメントしました…
ok one everyone likes 1D and two if they dont we r goin to have some problems 1年以上前
Beliebergirl105 コメントしました…
lol kk what evs:) 1年以上前
kirahm22 発言しました …
How do u get that?! 投稿されました 1年以上前
kirahm22 発言しました …
Ow do u get that?!!?! 投稿されました 1年以上前
heart
Miraaa 発言しました …
Got My Dedicated medal for this spot <33 投稿されました 1年以上前
Snoopy_Sophie コメントしました…
congrats.. あなた totally derseve it babe :) 1年以上前
MattyBrocks123 コメントしました…
will u add me plz 1年以上前
Miraaa コメントしました…
Thank あなた guys♥ 1年以上前
heart
MaddyMalik 発言しました …
i 愛 あなた guys sooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo much, words can't even explain how much i 愛 you. i 愛 ur new song btw.. soooo insipiring!!!!!!!! 投稿されました 1年以上前
MattyBrocks123 コメントしました…
WILL U ADD ME PLZ 1年以上前
MaddyMalik コメントしました…
i did hehe(: 1年以上前
kirahm22 発言しました …
did u know the actually boys are on here 投稿されました 1年以上前
harry_ginny33 コメントしました…
That's a fake account! the only accounts they have on the internet are their Twitter account and Instegram accounts..Those are jsut fakers! ファンポップ is for posting stuff and the boys don't have time for that! Don't believe everything..Fanpop is filled with fakers >:( 1年以上前
MattyBrocks123 コメントしました…
あなた ARE RIGHT こんにちは if u r still on will u add me 1年以上前
kirahm22 コメントしました…
If say so I don't care a crap all of the people who say that so if u 発言しました that don't talk to me at all または it?! 1年以上前
kirahm22 コメントしました…
I ment to say got 1年以上前
big smile
Padfoot6501 発言しました …
i 愛 One Direction
_____ 投稿されました 1年以上前
CuteJenny95 発言しました …
Ok people, stop it with saying that 1D suck and that they cant sing well. They can! and when they sing my ハート, 心 flies cus their songs are just awesome! Idc if u say that beatles または rolling stones または who u want are better cos I DONT CARE!!! 1d are even better and if u dont agree then fuck up and let us, direction lover, 愛 them and listen to them in peace! thanks. 投稿されました 1年以上前
CuteJenny95 発言しました …
I 愛 them!!!! *3* 投稿されました 1年以上前
ZoeyMalik28 発言しました …
I'm serious when I say this...the Directioners,even if you're a Directionator,you need to calm the swag down! Louis and Harry can't even look at each other,hug each other,high five each other without Directioners making a big deal out of it. Please,calm down with all these bromances. Liam is perfectly happy with Danielle,Lou with El,Zayn with Perrie. Harry & Niall are still looking for the perfect princesses<3 Calm down,please. 投稿されました 1年以上前
NickelodeonLove コメントしました…
well 発言しました 1年以上前
ZoeyMalik28 コメントしました…
Thanks 1年以上前
kirahm22 発言しました …
愛 u zayn and all the boys<333333 投稿されました 1年以上前
smile
AmyOneDirection 発言しました …
Follow me on Twitter @Love4Tommo. I'll follow あなた back! 投稿されました 1年以上前
NiallandHarryx コメントしました…
i followed あなた follow me back 1年以上前
angry
NiallandHarryx 発言しました …
If あなた hate Niall then あなた suck 投稿されました 1年以上前
sle0215 コメントしました…
yup niall is so adorable along with evry other one of the boyz:) 1年以上前
NiallandHarryx コメントしました…
but i jut 愛 harry xxx 1年以上前
joelarkins 発言しました …
link excellent book! 投稿されました 1年以上前
kiss
undesirableno1 発言しました …
1D rocks 投稿されました 1年以上前
Gmillsap02 発言しました …
If あなた 愛 one diection then juin (Ilove one direction) <----------------PLZ!!!!! 投稿されました 1年以上前
cpuppy45656 コメントしました…
ok i did 1年以上前
Gmillsap02 コメントしました…
thx あなた very much an dcan あなた 登録する everybody edits and gymnastics<3 plz 1年以上前
Mikaela-Styles 発言しました …
こんにちは can someone fill me in on 1D news? I haven't been on in ages and i missed some stuff! Please Help a sister out! :) 投稿されました 1年以上前
thaiithaii15 コメントしました…
what do あなた need? 1年以上前
alisonfaith297 コメントしました…
if あなた mean what has happened recently: they released LWWY 4 days early caused it leaked and they played at the itunes festival and now they are getting ready for their album release. 1年以上前
Gigi_1D コメントしました…
and they're in germany now 1年以上前
Huge_Styles_fan コメントしました…
And the album is released on November 9th 1年以上前
diana8 発言しました …
i 愛 u guys.... 投稿されました 1年以上前
laugh
mylea 発言しました …
I luv u Harry but I luv the hole group 投稿されました 1年以上前
kirahm22 発言しました …
I've gotten 質問 why don't I like lwwy because it's ok but not as gpod as the others got any もっと見る 質問 write on my ウォール Please and I'll answer them here on this ウォール -your friend kirah;) 投稿されました 1年以上前