ハリーポッターvsトワイライト 1000 Reasons Why Harry Potter Is Better Than Twilight

lauracullen66 posted on Aug 27, 2009 at 01:29PM
just start at one and see if you can get 1000

ハリーポッターvsトワイライト 54807 返信

Click here to write a response...

Showing Replies 14201-14250 of 54807

1年以上前 harrypotterbest said…
Marauders are awesome yes, but these 3...
 Marauders are awesome yes, but these 3...
1年以上前 LifesGoodx3 said…
I like the Marauders better, and you already used that picture!
1年以上前 GemonkDruid said…
sick
Hey guys. I'm sick.
1年以上前 harrypotterbest said…
Aww! (hug)
1年以上前 LifesGoodx3 said…
Feel better!
1年以上前 PotterForever said…
Sorry Gemonk! *Gives crate of potatoes with a get well card.*
1年以上前 FredWRules said…
*gives Spike with a get well card*
1年以上前 GemonkDruid said…
smile
Yay, thanx.
1年以上前 iLyTL said…
wink
om gosh im new so any help... (B.T.W. harry potter compared to The Twilight Saga sucks......... P.s The only reason i said tht is cuz im in 2 twilight... P.s.s. Im also into Taylor LAUTNER.)my reasons 1-10 1.Taylor Lautner, 2. I love Wolfs n vampires in an enemy mixture, 3.Taylor Lautner, 4-7. Taylor Lautner, 8.It makes me read non-stop,9.Robbert Patison wuz in harry potter, 10.I LOVE TAYLOR LAUTNER!!!!!!
1年以上前 GemonkDruid said…
sad
Go away, I'm sick and I don't need obsessiveness bringing me down. -_-
1年以上前 PotterForever said…
ugh. You trolls are really annoying. Say something intelligent or gtfo.
1年以上前 FredWRules said…
that had no valid reasons at all.
1年以上前 gurl_guhguh13 said…
@thatstupidtwlighterughs Because Malloy isn't here: here's a hole, I hope you already know how to use it. hehehe, job done.
last edited 1年以上前
1年以上前 gurl_guhguh13 said…
big smile
just something random I thought would freak out Voldy fans (if there are :P)
 just something ランダム I thought would freak out Voldy ファン (if there are :P)
1年以上前 FredWRules said…
big smile
nah, I'm more of a Tom Riddle fan :D
 nah, I'm もっと見る of a Tom Riddle ファン :D
1年以上前 gurl_guhguh13 said…
big smile
agreed! Tom Riddle FTW!
1年以上前 FredWRules said…
mischievous
I CALL DIBS!!!
1年以上前 gurl_guhguh13 said…
lalalala, oh, we're only about 30 pages away from 600? wow... ah well, spam.
1年以上前 FredWRules said…
SPAM TIME!
 SPAM TIME!
1年以上前 lucius_malloy said…
Hey guys :D
gurl, thanks for filling my role when I was otherwise occupied (read: asleep) :)
GD, hope you feel better soon :)
1年以上前 gurl_guhguh13 said…
@malloy the pleasure's all mine :)
1年以上前 PotterForever said…
voldy FTW

 voldy FTW
1年以上前 gurl_guhguh13 said…
big smile
VOLDY FTW!!!!!!!
1年以上前 FredWRules said…
big smile
sup yo?
 sup yo?
1年以上前 Accio_Pandorica said…
smile
Heyy Girlfriends...howss yooozz.?
Okay, important question:
Team Nerd
Team Stache
Team Mystical Beast?
Which one should I pick :o? x
1年以上前 gurl_guhguh13 said…
surprise
I just found on wikipedia about midnight sun, that Stephenie Meyer won't continue to write it if EVERYBODY is still talking about it... okay, strange....
1年以上前 FredWRules said…
Team Nerdy Mystical Beast :D
1年以上前 GemonkDruid said…
sick
I dunno!
1年以上前 Accio_Pandorica said…
smile
I need to pick. :S
I've just got my supernote over 40seconds, so I'm going to film it and then put it up. But I can't decide between Team Nerd, Team Mystical Beast and Team Stache :D x
1年以上前 mooimafish17 said…
Team Mystical Beast

and get well soon GD :)
1年以上前 FredWRules said…
big smile
NERD

anyone who hasn't seen season 3 of Doctor Who won't get this:
 NERD anyone who hasn't seen season 3 of Doctor Who won't get this:
1年以上前 mooimafish17 said…
angelic
awwwwwwwwwwwwwww poor DT
 awwwwwwwwwwwwwww poor DT
1年以上前 gurl_guhguh13 said…
surprise
NEW PAGE?!?
1年以上前 FredWRules said…
those freckles kill me. every single time I see them.

so does his arse.
mmm...
 those freckles kill me. every single time I see them. so does his arse. mmm...
1年以上前 mooimafish17 said…
....yeah....
 ....yeah....
1年以上前 FredWRules said…
big smile
YAY HUGS FROM DARREN CRISS FOR ME :)
 YAY HUGS FROM DARREN CRISS FOR ME :)
1年以上前 gurl_guhguh13 said…
big smile
Hugs to all: hugs to ME too!
1年以上前 mooimafish17 said…
big smile
and meeeeeeeee
1年以上前 lucius_malloy said…
and meeeeeeee!
1年以上前 FredWRules said…
ME FIRST!
1年以上前 GemonkDruid said…
Hello guys. I'm slowly getting better- at least I dont have a fever anymore.
1年以上前 mooimafish17 said…
^ have a gift:

chocolate or potato
1年以上前 GemonkDruid said…
Potato
1年以上前 mooimafish17 said…
*gives gift*
1年以上前 FredWRules said…
*gives Spike... again*
1年以上前 gurl_guhguh13 said…
meh
shyah... I'm bored...
1年以上前 gurl_guhguh13 said…
"Yesterday, my friend and I were hanging out in the hallway while waiting for dance rehersal to start. She asked if she could see my phone for a second. Thinking she was just going to flip through it and play with it, I handed it to her. Instead, what I got was her sprinting away screaming, "MASTER HAS GIVEN DOBBY PHONE!!! DOBBY....IS....FREE!!!!!!!!!!!" I think we will be friends for a very long time.MLIA"
1年以上前 gurl_guhguh13 said…
crying
nobody here? okay, imma leave now.
1年以上前 lucius_malloy said…
Hey guyyyyyyyyys :D
1年以上前 mooimafish17 said…
hi malloy