ハリーポッターvsトワイライト 1000 Reasons Why Harry Potter Is Better Than Twilight

lauracullen66 posted on Aug 27, 2009 at 01:29PM
just start at one and see if you can get 1000

ハリーポッターvsトワイライト 54807 返信

Click here to write a response...

Showing Replies 8001-8050 of 54807

1年以上前 LoveDraco123 said…
^^ Really? HannahTwilight was just plain weird- I thought she was a bit... cuckoo after a while. But yeah, TwForever was at least sane. Well done, Lemon. xD
1年以上前 potterrox said…
i don't know, but i hope for humanity's sake that she was
1年以上前 boolander25 said…
School is for winners, that's what school is for. And whores like me.
1年以上前 FredWRules said…
big smile
lolwut???
1年以上前 potterrox said…
fred- I got Mockingjay too! I finished it already :) I won't spoil it, but I was crying like the whole time that I read it. Collins was more brutal than jkr in the 7th book :(
1年以上前 lemony44 said…
UUh ok Boo. And also, every time you say something weird it doesn't bother me because of your pic of...Eddie?
last edited 1年以上前
1年以上前 boolander25 said…
I'm confused now.
1年以上前 potterrox said…
its edd right?
1年以上前 boolander25 said…
Double D. It says his name on the side.... Oh and I call myself a whore because I have a HUGE crush on my teacher. But what else was weird?
last edited 1年以上前
1年以上前 potterrox said…
I think it was your whore comment?
1年以上前 LoveDraco123 said…
:O ^^ Haha- don't call yourself a whore. You're not. :)
1年以上前 boolander25 said…
Well you don't know me, but yeah, I guess I'm not TOTALLY a whore, but still.
1年以上前 potterrox said…
^ I think everyone crushes on completely unattainable older ment at least once. I know I have, but it doesn't make us whores
1年以上前 LoveDraco123 said…
Well- you don't SOUND like a whore. XD I'm sure you're not..
1年以上前 LoveDraco123 said…
^^ Potterrox, yeah, you're right. I had a crush on my neighbor- who was 23 at the time. D: And I was 12. LOL.
1年以上前 FredWRules said…
do some male starkids or James Phelps count?
coz I'm in love with like, all of them.
1年以上前 boolander25 said…
Whores can be literate, like look at Miley Cyrus. She wrote a book. It might not have been good, but she did.
1年以上前 boolander25 said…
James Phelps isn't like 21 years older than you. And liking celebrities don't count, I mean, you don't see them everyday and interact with them. It's different when the guy you like is in the same building as you everyday.
1年以上前 potterrox said…
haha! xD WHen I was 12 I had a huge crush on my friends 17 year old brother... Now I laugh at myself :)
1年以上前 boolander25 said…
Everyone I've ever liked has either been older than em or a cartoon. It kinda sucks. xDD
1年以上前 LoveDraco123 said…
^^ Same. I like older boys.. my boyfriend is umm 3 years older than me, I think. No, 2 years and a few months.
1年以上前 lemony44 said…
I've liked a 16 year old...
1年以上前 FredWRules said…
most of the people I've liked have been my age...
1年以上前 boolander25 said…
My sort of boyfriend is only like a few months older than me though, so it's weird.
1年以上前 LoveDraco123 said…
It's actually pretty cool having a boyfriend a couple of years older than me. He taught my Physics for my finals and I pretty much aced it. x) Plus, he can drive and all- the only DOWNER is that his parents don't really keep a check on him, so he occasionally does marijuana and smokes. >.<
1年以上前 FredWRules said…
ok this conversation is slightly depressing for me, since I've never had a boyfriend, and whenever someone found out I liked them, they usually said ew.
but they guys at my school are dicks.
1年以上前 boolander25 said…
Ew I hate mary-jane.
1年以上前 LoveDraco123 said…
Fred, who needs a guy? :) Trust me- life is sorta better single, you don't have a care in the world. Well, that's sorta my opinion.
Boo, Mary-Jane? From Spiderman? I'm confused.
1年以上前 boolander25 said…
Aw I'm sorry. Most guys at my school are weirdos and douchebags.
1年以上前 FredWRules said…
yeah... thanks. :)
1年以上前 boolander25 said…
No, it's the slang name for Marijuana.

Ooh, vote for Fanpopper on the Month! It's on the random spot: link
1年以上前 LoveDraco123 said…
Boo, oh, I feel dumb. :/
I hate marijuana too. Gah. D:
1年以上前 boolander25 said…
Yeah my sort of boyfriend used to do it, but I got him off, because it really scared me how lax he was with smoking it.
1年以上前 LoveDraco123 said…
BOO, I voted for you. X)
1年以上前 FredWRules said…
yeah, my sister (the annoying stupid fluffyheaded git) used to hang out with those sorts of people last year.
1年以上前 boolander25 said…
@LD aw thanks!

@Fred, yeah, a lot of people at my school do and I don't know why. I mean, we're the nerdy school, so I don't get why the nerdy people do it.
last edited 1年以上前
1年以上前 LoveDraco123 said…
Every single senior in my school does it. At least the guys. My boyfriend used to do it a LOT before me- like twice a week or something. But, then, when I came, I made him cut down to once a week- then once in two weeks, so on... he's much better now. :)
1年以上前 boolander25 said…
tongue
Drugs are just plain gross. Bleh.
1年以上前 boolander25 said…
Does anyone else find this picture to be totally hilarious?
 Does anyone else find this picture to be totally hilarious?
1年以上前 FredWRules said…
LOLWUT!?!?!?!?
1年以上前 QuibblerQuoter said…
hmmm
What the...?
1年以上前 QuibblerQuoter said…
That isn't weird AT ALL.
1年以上前 boolander25 said…
I know right? StarKid has the weirdest models for their shirts.
1年以上前 lucius_malloy said…
No, it's simply hilarious :D
a lot of kids at my school smoke pot too... I don't get it.
and the *cough* only *cough guy I've ever liked is in my class... awkward
1年以上前 boolander25 said…
You should see a doctor about that cough.
1年以上前 lucius_malloy said…
*cough cough cough* maybe I should... it's been going on for two years now.
1年以上前 boolander25 said…
Sounds like it's getting worse :\
1年以上前 lucius_malloy said…
*cough cough* no, this is nothing. you should have heard me last night...
1年以上前 potterrox said…
I've had a boyfriend, but we had an awkward breakup and now its weird :(
I know people who do drugs, but I've never touched them. gross
last edited 1年以上前
1年以上前 potterrox said…
page 323, all for me!