ハリーポッターvsトワイライト 1000 Reasons Why Harry Potter Is Better Than Twilight

lauracullen66 posted on Aug 27, 2009 at 01:29PM
just start at one and see if you can get 1000

ハリーポッターvsトワイライト 54807 返信

Click here to write a response...

Showing Replies 6701-6750 of 54807

1年以上前 boolander25 said…
Niceee.
1年以上前 lucius_malloy said…
haha sorry boo, you just don't smell as good as we do... must have something to do with the Slytherclaw thing.
1年以上前 RavenclawPride said…
big smile
:DDDD
1年以上前 harrypotterbest said…
hello potterites!
1年以上前 boolander25 said…
I don't know, I don't think I want to be nommed by Eddykins. I think it's better to be a Slytherpuff, spared from the torture of being loved by Cullen.

Hey best!
last edited 1年以上前
1年以上前 lucius_malloy said…
hey best! FF PLEASE :)

boo, as if I'd let Eddiekinz actually touch me... it's just nice to be wanted :D
1年以上前 boolander25 said…
lol that's true, even if it is by a pedophile 106 year old virgin.... well, maybe not so much.
1年以上前 lucius_malloy said…
point.
1年以上前 harrypotterbest said…
link

my ff is done! yay!!!
1年以上前 RavenclawPride said…
big smile
Wooohhoooooo!!! That was totally awesome!!!
1年以上前 harrypotterbest said…
please leave a comment :)
1年以上前 harrypotterbest said…
big smile
going to Horse Riding! :D :P :D
1年以上前 RavenclawPride said…
:D:D:D
You know what we need against NataliaLidia?
This.
 :D:D:D あなた know what we need against NataliaLidia? This.
1年以上前 harrypotterbest said…
lol ^
1年以上前 boolander25 said…
I want that button. I need it like one of those easy buttons.
1年以上前 RavenclawPride said…
smile
Me too :)
1年以上前 lucius_malloy said…
best, I love you.
and I NEED that key! gimme now!
1年以上前 harrypotterbest said…
^ what?
1年以上前 lucius_malloy said…
key = button.
keyboard...?
1年以上前 TheQuibbler said…
I am a HUGE fan of Maximum Ride and was planning on going to the midnight premiere and wearing an 'I support Avian-Americans' tee-shirt until I heard about the director and possible cast. If she does that I am not seeing it in theaters. She'll be lucky if I RENT it. I dont know WHO she is if she thinks Kristen's bland acting and Rob's hoboness are good enough for Max and Fang. I cant even take their "romance" in one movie. Plus she's not a good director if she's using two people over and over again to put in as the romantic leads. GAHH! it makes me so mad!!!
1年以上前 lucius_malloy said…
We know, Quibb, we know. *soothes*
btw: link
1年以上前 harrypotterbest said…
lol nice! potato is happy
1年以上前 harrypotterbest said…
link
must not displease potato :D
1年以上前 harrypotterbest said…
1年以上前 harrypotterbest said…
1年以上前 lucius_malloy said…
best, I love the titles :)
but I'm gonna hit the sack now, it's 2am here... night all!
1年以上前 harrypotterbest said…
1年以上前 boolander25 said…
Wow, you finally went to bed Malloy? and sorry best, my brother took the computer and I was watching America's Next Top Model.
1年以上前 harrypotterbest said…
no prob :)
1年以上前 TheQuibbler said…
laugh
I was just at Costco and I saw a bunch of copies of the new book Buffy the vampire slayer. Guess who's books I covered with those?
1年以上前 venvargie said…
big smile
^ Twilight? xD
1年以上前 harrypotterbest said…
new boredom - i mean moon?
eclost - i mean eclipse?
breaking down - i mean dawn?
1年以上前 TheQuibbler said…
big smile
Yeah, and The short second life of Bree something. The best part was when a Twitard walked by. I was inconspicuously reading The Hunger Games while I watched people's reactions. One girl, (wearing a Team Edward shirt) came by. She looked so freakin mad, I almost burst out laughing. She shoved all the Buffy books to the side and left in a huff. I moved them back.
1年以上前 lucius_malloy said…
haha boo yep :D because my iPod battery pretty much died on me... and now I'm back.
Quibb - awesome. *high fives*
1年以上前 venvargie said…
mischievous
Yeah, and The short second life of Bree something. The best part was when a Twitard walked by. I was inconspicuously reading The Hunger Games while I watched people's reactions. One girl, (wearing a Team Edward shirt) came by. She looked so freakin mad, I almost burst out laughing. She shoved all the Buffy books to the side and left in a huff. I moved them back.




Good for you! xD
1年以上前 FredWRules said…
*joins in highfive somehow*
1年以上前 venvargie said…
^ *same*
1年以上前 lucius_malloy said…
I feel accomplished now... a button fell off my dress and I sewed it back on with fishing line :D
1年以上前 harrypotterbest said…
really? Good for you Quib, I do that often... but no Twitard came when I was doing it... oh, well XD
1年以上前 harrypotterbest said…
laugh
link

XD XD XD XD XD XD XD
1年以上前 harrypotterbest said…
1年以上前 harrypotterbest said…
anyone here *here, here, here echoes*
1年以上前 FredWRules said…
yeah, but I'm reading ff, so I might not reply. :)
1年以上前 harrypotterbest said…
ok :)
1年以上前 harrypotterbest said…
laugh
link XD XD XD XD XD XD
Although both born and dying in Greyfriars Parish, Edinburgh he is almost solely linked to Dundee. He was born to Irish parents in Edinburgh.
Joanne lives in Edinburgh too :D
1年以上前 harrypotterbest said…
imagine... Minerva McGonagall!
1年以上前 FredWRules said…
I think my one of my grandmothers' maiden name was Prewett... and I THINK there's someone with the same last name at Hogwarts somewhere... *thoughtful face*

I'll ask dad tomorrow.
1年以上前 harrypotterbest said…
Fabion and Giddion Prewett were the two wizards who went down fighting the Death Eaters in the first Order of The Phoenix.
They were also Molly Weasley's brothers. Mentioned & confirmed in Order of The Phoenix, and Deathly Hallows.
last edited 1年以上前
1年以上前 FredWRules said…
... you mean, I might be related to... THE WEASLEYS!!!!!!!!!!
1年以上前 harrypotterbest said…
lucky!!!