EMOボーイ Wall

Previous

ウォールのエントリー全1-10件中124 件を表示中

JB54739 発言しました …
こんにちは im isabell and heres my account if あなた want to check me out link 投稿されました 1年以上前
Smart-e-ee 発言しました …
My style my atittude 投稿されました 1年以上前
GracieK_XD 発言しました …
Hello! I am in need of a relationship with any エモ boy at 13! I live in Pella, Iowa and I don't care if it's long relationship I 愛 エモ BOYS 投稿されました 1年以上前
normadavis コメントしました…
Hi I will be in あなた that ok too youok. ·8 か月前
Saadhussain 発言しました …
Nice one
カケス, ジェイ sky 投稿されました 1年以上前
JB54739 コメントしました…
こんにちは 1年以上前
54emilykwight 発言しました …
エモ guys re so dreamy because of there hair and there eyes 投稿されました 1年以上前
Kainana コメントしました…
I think the same, too bad im male and not allowed to be gay in my country 1年以上前
AshleyDawnX 発言しました …
Check out my page 投稿されました 1年以上前
Arslan_21 コメントしました…
:* 1年以上前
chubaid 発言しました …
EVERYTHING IS out class 投稿されました 1年以上前
pochup11 発言しました …
I hope all emo's will die in pain. Retarded gay motherfuckers. あなた look like a crap 投稿されました 1年以上前
JennaStone22 コメントしました…
That's so fucking rude!!! Emos are humans too u dumb idiot. 1年以上前
littlemixbrat54 コメントしました…
Ima beat your muddafukin 尻, お尻 1年以上前
JB54739 コメントしました…
あなた are the only person in this world that donald trump can relate to 1年以上前
kiss
Gerard_Guils123 発言しました …
:3 エモ is 愛 <3 投稿されました 1年以上前
Gerard_Guils123 コメントしました…
:* 1年以上前
sloaner 発言しました …
everthing is 愛 投稿されました 1年以上前
pochup11 コメントしました…
hahahahahaaha bullshit 1年以上前
kiss
jaxsky1 発言しました …
エモ is 愛 ♥ 投稿されました 1年以上前
pochup11 コメントしました…
あなた fuckin fuck 1年以上前
DustinDanger 発言しました …
My Instagram is: DarlingMoshWithMe
If あなた could try and post some of my pictures here, that would mean a lot. 投稿されました 1年以上前
12ilovesurfing コメントしました…
hes very cool looking in tht pic 1年以上前
sad
brokencyde16 発言しました …
need フレンズ that actually talk to me.. no one oh well 投稿されました 1年以上前
FLUFFYMUFFIN コメントしました…
...ILL BE YOUR FRIEND!!!!!!!!!!!!!! 1年以上前
brokencyde16 コメントしました…
thanks 1年以上前
pochup11 コメントしました…
あなた are so stupid. I wanna find u and kill u 1年以上前
mohammed_junaid 発言しました …
if ur intrested just add me https://www.facebook.com/junaidmickdagger 投稿されました 1年以上前
ibrahimkhalil 発言しました …
professional エモ link 投稿されました 1年以上前
nidalhashmi 発言しました …
登録する my club :) .... on fb too :D https://www.facebook.com/nidalhashmi 投稿されました 1年以上前
mohammed_junaid コメントしました…
no thanks 1年以上前
jehanzeb 発言しました …
登録する me Pakistani エモ Sad boy 投稿されました 1年以上前
pochup11 コメントしました…
エモ retarded boy hahahahahaha 1年以上前
kiss
skyelovesyouu 発言しました …
エモ Boys are so Sexy!!!:P 投稿されました 1年以上前
jaxsky1 コメントしました…
im an エモ ;) 1年以上前
pochup11 コメントしました…
Fuckin ugly エモ 1年以上前
jaxsky1 発言しました …
plzzz 登録する mah club ;) link 投稿されました 1年以上前
jaxsky1 発言しました …
link 投稿されました 1年以上前
CylinShinhoster 発言しました …
U know what u ppl need to chill out ya know.... Naw I'm kidding ignore CYLIN SHINHOSTER 投稿されました 1年以上前
heart
skullCRUSHER12 発言しました …
bored need a エモ bf! 投稿されました 1年以上前
KaterinaLover コメントしました…
just because you're bored? sorry but no one is a toy to entertain to when you're bored.. Guys are not toys. Gosh! 1年以上前
jaxsky1 コメントしました…
chk out mah プロフィール ;) 1年以上前
blue5299 発言しました …
*knock knock*anyone out there for me don't leave me here alone 投稿されました 1年以上前
pochup11 コメントしました…
Fuck あなた 1年以上前
NnyChichibuChan 発言しました …
こんにちは I was just wondering if there are any エモ boys who want to talk to me または friend me. Everything I like is on my プロフィール page. I 愛 the darkness night the color black 詩 stuff like that. 投稿されました 1年以上前
NnyChichibuChan コメントしました…
none of the boys at my school are any good. so flirt, chat, tell me if we are alike i dont care. i am lonely.:( 1年以上前
Mentalist100 コメントしました…
awww i dont want あなた to be lonely :( 1年以上前
NnyChichibuChan コメントしました…
Sigh.....well, if anyone cares, that is. Look, i'm not desparate for dirty stuff, i would just 愛 an emo-boy who thinks like me and understands my feelings. I'd do anything for that, and i really am different, so please if any boys could find it in their hearts to actually talk to me i will be eternally grateful. I promise ill do anything and be the best friend ever . So PLEASE. 1年以上前
JakeValentyne 発言しました …
bored~ :P 投稿されました 1年以上前
NnyChichibuChan コメントしました…
hey:) 1年以上前
pochup11 コメントしました…
Kill yourself,ugly motherfucker 1年以上前
smile
JakeValentyne 発言しました …
Hai~ me~ link 投稿されました 1年以上前
smile
brokencyde16 発言しました …
who wants to be my friend? 投稿されました 1年以上前
Pucca83 コメントしました…
MEEEE‼‼ I'll be your friend:3 1年以上前
smile
brokencyde16 発言しました …
エモ boys are sexxy I wish one will notice me 投稿されました 1年以上前
pochup11 コメントしました…
I will fuckin motherfucker 1年以上前
cheergirl167 発言しました …
エモ boys are sexy... :) 投稿されました 1年以上前
daytime-dreamer 発言しました …
エモ boys are so cuuute! 投稿されました 1年以上前
cheergirl167 コメントしました…
yep and sexy 1年以上前
pochup11 コメントしました…
Yeah,they are sexy like a truck -.- 1年以上前
20ilovetaylor 発言しました …
Omg I really 愛 エモ boys and エモ guys and I 愛 it when they have to ripp there shirts off and I wish I had a boyfriend that was エモ and yeah. 投稿されました 1年以上前
monkey
SHIRLEY890 発言しました …
add meh and ill add u !!!!!!!!!!!!!!!!!! :D 投稿されました 1年以上前
SHIRLEY890 コメントしました…
BOYS 1年以上前
cool
Fallen2Angel 発言しました …
I will make あなた a bet, if あなた add me ;) then I will add あなた back sweetie ^_^ 投稿されました 1年以上前
daytime-dreamer コメントしました…
can あなた add me :) please 1年以上前
stephencrisis 発言しました …
add meh. and i will add あなた back!! ^_^ 投稿されました 1年以上前
20ilovetaylor コメントしました…
こんにちは are あなた エモ and have hair like justin beiber yes and why and I'm emily wight and yeah and whats your name. 1年以上前
BlairWuzHere 発言しました …
Meh people add meh :P 投稿されました 1年以上前
JakeValentyne 発言しました …
Hai, guys take a look at my プロフィール and yea, talk to me and stuff... i dont bite ;) ... Bored... <333 投稿されました 1年以上前
Tatyana_evthing コメントしました…
well i added あなた so -) 1年以上前
pochup11 コメントしました…
Omg kill yourself fuckin エモ looser 1年以上前
corahx 発言しました …
I 愛 エモ boys <3x 投稿されました 1年以上前
smile
DarkStar96 発言しました …
Would anyone like to add me x i really like エモ boys x 投稿されました 1年以上前
Heart_Hacker 発言しました …
check out my pix's 投稿されました 1年以上前
sonusulman 発言しました …
hallooo,,,,,,,,friend,s .......plz chek my new pic...........my site sonu sulman.and vj sonu sulman 投稿されました 1年以上前
SirensVeil 発言しました …
Hello.. Im like new>.> add me? much love:3 <3 投稿されました 1年以上前
jehanzeb コメントしました…
hi 1年以上前
vkyzzz 発言しました …
Emohix boyxxx nd girlxx rockss 投稿されました 1年以上前
xeeshanbalouch 発言しました …
link like it guys nd share エモ page 投稿されました 1年以上前
rainy
_crona 発言しました …
did u know i have black blood i really do in life i am エモ as well 投稿されました 1年以上前
silver01783 コメントしました…
Mhhhhm. -_- 1年以上前
Ms_Swag 発言しました …
i WANT an エモ bf???????????????????????????#:D 投稿されました 1年以上前
Wild_One コメントしました…
me too 1年以上前
Hard_One コメントしました…
hmmmmm 1年以上前
vkyzzz コメントしました…
u wan him for 写真 scession または somefing else.......lol 1年以上前
1ilovewolfs 発言しました …
こんにちは あなた all エモ boys out there こんにちは listen um i really would like to 日付 you. 投稿されました 1年以上前
RowdyGirl コメントしました…
ikr their so hot 1年以上前
1ilovewolfs コメントしました…
yeah totally 1年以上前
20emilykwight コメントしました…
こんにちは guess what 1年以上前
347666 発言しました …
confused..!!! 投稿されました 1年以上前
aquariu5 発言しました …
look fiance
投稿されました 1年以上前
GayPrideQeen 発言しました …
I'm new, I have no idea what to do.... I feel like a ロスト 子犬 >.< 投稿されました 1年以上前
LindzyLovesYou コメントしました…
me 2 O_O 1年以上前
jaiijelovesmb コメントしました…
IKR LOL>.< 1年以上前
1iloveaustinm コメントしました…
whats up aquariu 1年以上前
justinlovesyuh 発言しました …
everyone if u want to add me goo a head
投稿されました 1年以上前
Lovemymancasey コメントしました…
こんにちは justin I'm emily wight and yeah and I'm very skinny and I'm single 1年以上前
justinlovesyuh 発言しました …
hi 投稿されました 1年以上前
bloodloveryum 発言しました …
エモ guys r sexy... there's nothing else to say 投稿されました 1年以上前
1iloveaustinm コメントしました…
あなた are very pretty and i like your hair 1年以上前
demonchild_ コメントしました…
i now yea 1年以上前
hmmm
Android_21 発言しました …
(No offense to all Asian people!) Are all of the guys asian? 投稿されました 1年以上前
emoluver107 発言しました …
Im not エモ myself but i 愛 エモ boys they r so adorable. 投稿されました 1年以上前
mischievous
Bellathorne64 発言しました …
I think they fun 2 talk to! lol 投稿されました 1年以上前
spongebob1998 発言しました …
hi im new here!! 投稿されました 1年以上前
gothicemoboy 発言しました …
need gf.. 投稿されました 1年以上前
kristonia 発言しました …
i need a friend.....or maybe two. または three.... 投稿されました 1年以上前
GayPrideQeen コメントしました…
So do I girl 1年以上前
AbsLuvLuke 発言しました …
Who will be my boyfriend!> Msg. Me!
投稿されました 1年以上前
Never_Dead4u 発言しました …
hello 投稿されました 1年以上前
trayseedoll 発言しました …
こんにちは guys , new here , add me <3 投稿されました 1年以上前
Nana13 発言しました …
I needz a エモ bf, my otherr bf broke up wiff me and he wasnt エモ so, yeah I needa エモ bf. Anyone avaliable? 投稿されました 1年以上前
Sexy_Red_Head コメントしました…
:) 1年以上前
hetaliaitaly 発言しました …
im エモ :) 投稿されました 1年以上前
Kenny756 コメントしました…
Ha. I can tell によって your pic. 1年以上前
hetaliaitaly コメントしました…
lol 1年以上前
1iloveaustinm コメントしました…
こんにちは i think your cute and hot are あなた a boy 1年以上前
emopunk666 発言しました …
I need an エモ bf? Anyone keen? Lolzie 投稿されました 1年以上前
laugh
Ambermccrackin1 発言しました …
hey. i am amber the real ambre and i am new on fp and i want u ppl to add me if u want +i need a bf. so yeah. 投稿されました 1年以上前
Ambermccrackin1 コメントしました…
i am AMBER MCCRACKIN! 1年以上前
cameronissexey コメントしました…
awww girl u need abf? 1年以上前
jodieebabee コメントしました…
I don't like fakers. :p js. 1年以上前
syedsultan5 発言しました …
wtf............. So Boring DAy Today ! 投稿されました 1年以上前
Ambermccrackin1 コメントしました…
yeah., 1年以上前
GayPrideQeen コメントしました…
All 日 everyday 1年以上前
cameronissexey 発言しました …
i need a bf. :( 投稿されました 1年以上前
rockEMOgirl コメントしました…
aw me 2 sis. 1年以上前
sexy_flirt コメントしました…
me 2!!!!!! 1年以上前
Ambermccrackin1 コメントしました…
bf:( 1年以上前
_Aphrodite_ 発言しました …
I got to tell me bf Leo about this club hehehe xD he エモ :) 投稿されました 1年以上前
_Leo_Fire_ コメントしました…
lmao I luv being エモ bae <3 1年以上前
raycoolcat 発言しました …
こんにちは GUys Add me XD!! ILOve uguys ^_^!! 投稿されました 1年以上前
cameronissexey 発言しました …
エモ boys so sexey 投稿されました 1年以上前
raycoolcat コメントしました…
I agree 1年以上前
_Aphrodite_ コメントしました…
<3 I again もっと見る lol 1年以上前
Nana13 コメントしました…
Agree :) 1年以上前
smile
cameronissexey 発言しました …
can u 登録する my club シェリー, シェリー酒 denni$ 4 me? 投稿されました 1年以上前
laugh
Kenny756 発言しました …
I DONT CARE IF I AM A GIRL,BUT IM FRICKING JOINING! :) 投稿されました 1年以上前
raycoolcat コメントしました…
HAha welcome 1年以上前
heart
jazzys-baby 発言しました …
You, gentlemen, are fuckin adorable <3 投稿されました 1年以上前
Kenny756 コメントしました…
i know right? 1年以上前
raycoolcat コメントしました…
totally agree 1年以上前
anilesenight 発言しました …
Im single lolz 投稿されました 1年以上前
heart
emogirl665 発言しました …
add me hotties, just sayin. 投稿されました 1年以上前
RiderOfTempest コメントしました…
lol 1年以上前
jodieebabee 発言しました …
all あなた エモ boys on here add me!!!<33 投稿されました 1年以上前
OctoberSnow コメントしました…
lol 1年以上前
serenaishot コメントしました…
xD 1年以上前
19987 コメントしました…
Added :) 1年以上前
xxxbrunomarsxxx 発言しました …
its funni how mi,mi bro, nd mi sis all エモ 投稿されました 1年以上前
heart
sexy_flirt 発言しました …
emo's add me!!! hehe 投稿されました 1年以上前
kaitlyn68 コメントしました…
and me 1年以上前
raycoolcat コメントしました…
me 2!! 1年以上前
laugh
1997_skillet-13 発言しました …
New here, so add me! XD 投稿されました 1年以上前
big smile
Dark_Gothic 発言しました …
エモ and gothic, both are awesome 投稿されました 1年以上前
raycoolcat コメントしました…
i totally agree 1年以上前
emo-chick---17 発言しました …
alot of エモ guys are gay....why? 投稿されました 1年以上前
secretmusician コメントしました…
idk,i kinda wish they weren't but i respect them :l 1年以上前
emo-chick---17 発言しました …
I wish I had a boyfriend... :( 投稿されました 1年以上前
xxxbrunomarsxxx コメントしました…
awwwwwwwwwwwwwwww a エモ 1 1年以上前
jodieebabee 発言しました …
エモ boys so hot just cant get enough of them!<3 投稿されました 1年以上前
emo-chick---17 コメントしました…
i know right! =D 1年以上前
jodieebabee コメントしました…
yepp 1年以上前
kaitlyn68 コメントしました…
me ether 1年以上前
jazzys-baby コメントしました…
pure fuckin SEXYNESS <3 1年以上前
kaitlyn68 発言しました …
i bet あなた are hot lol 投稿されました 1年以上前
ppzzzzaa 発言しました …
I´m emo.... and gay... and hot! 投稿されました 1年以上前
jodieebabee コメントしました…
arwww:') <3 1年以上前
emo_obsessed コメントしました…
awwhh :( i agree 1年以上前
cameronissexey コメントしました…
so is my sister. so cool. jazzys-baby. 1年以上前
heart
gaaralover101 発言しました …
I L.O.V.3. エモ BOYZ (JAKE) <3 投稿されました 1年以上前
eli143 発言しました …
piss off 投稿されました 1年以上前
emogirlluvsu コメントしました…
jealous much 1年以上前
holly-cow-noooo 発言しました …
retarded... 投稿されました 1年以上前
mischievous
Skater_Girl_1 発言しました …
★·.·´¯`·.·★
I ⓛⓞⓥⓔ U •*´¨`*•♥
(¯`♥´¯) (¯`♥´¯)
`*.¸(¯`♥´¯)¸.*
... . .`*.¸*´. . . ...' ♥
投稿されました 1年以上前
123meshe 発言しました …
i like エモ boys 投稿されました 1年以上前
Ariana_Baby 発言しました …
why so sexy why 投稿されました 1年以上前
MasonJohnson コメントしました…
u know who tht is 1年以上前
Ariana_Baby コメントしました…
none of ur フレンズ hes like the best site model ever 1年以上前
Ariana_Baby コメントしました…
ewwwwwwww really Jade hehe me too 1年以上前
cameronissexey 発言しました …
エモ boys r sh hot 投稿されました 1年以上前
blazecat14 発言しました …
愛 エモ boys. sooo hot! 投稿されました 1年以上前
cupcake4500 発言しました …
WHY DO THEY GOTTA BE SO DYUM SEXY XD 投稿されました 1年以上前
cutiecam コメントしました…
haha:):):):):) 1年以上前
Lovemymancasey コメントしました…
こんにちは cam I'm emily wight and I'm very skinny and I'm only 24 years old and will あなた go out with me 1年以上前
Unforgettable23 発言しました …
愛 エモ boys. They are so cute and I just 愛 their hair! Died black is sooo hot! 投稿されました 1年以上前
kiss
DaturaNemrac 発言しました …
I 愛 エモ boys not girls cause I AM a girl so that would be weird... lol 投稿されました 1年以上前
sarahpop3546 発言しました …
if u are a hot エモ boy add me!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 投稿されました 1年以上前
laugh
SoraRoxasLover 発言しました …
エモ boys are the best boys ever :D♥ 投稿されました 1年以上前
jbieberluver94 発言しました …
I 愛 エモ boys and girls! They're so freakin' hot =) 投稿されました 1年以上前
BLACKVEILBRIDE4 コメントしました…
I agree. 1年以上前
loveandhate-17 コメントしました…
me too. 1年以上前
Thirddevision 発言しました …
:P エモ boyz 投稿されました 1年以上前