ディズニープリンセス Wall

ウォールのエントリー全1331-1340件中13661 件を表示中

worried
madisonsavanna 発言しました …
I've been 読書 the book "Coraline," and it scared me out of my sleep last night. xD Probably the same tonight, it's so creepy. 投稿されました 1年以上前
dee389 コメントしました…
who wrote it?? Stephen King??? 1年以上前
firegirl1515 コメントしました…
^^It's によって Neal Gaiman. I've always wanted to read it since the movie was so creepy. 1年以上前
firegirl1515 コメントしました…
^^Well, Wybie was completely made up for the film 1年以上前
big smile
firegirl1515 発言しました …
Nominations for the ディズニー Princess ファン Lineup end in around 3 1/2 hours! Don't forget to check the フォーラ and make sure people that あなた want on the lineup are nominated! 投稿されました 1年以上前
ppv コメントしました…
And then... will we have the picks または what? 1年以上前
firegirl1515 コメントしました…
Yep. I explained it in the フォーラ =) 1年以上前
ppv コメントしました…
Oops sorry, I didn't notice ;) Thanks. 1年以上前
meh
kimmyvip 発言しました …
i guess so 投稿されました 1年以上前
firegirl1515 コメントしました…
Uh, あなた guess so about what? 1年以上前
Yuki_7 発言しました …
WOW!!!!!!6000 fans!YAY! 投稿されました 1年以上前
princesslullaby 発言しました …
6000 FANS!!!! 投稿されました 1年以上前
soxfan89 発言しました …
6000 Fans. Hallelujah! We Did It! 投稿されました 1年以上前
soxfan89 発言しました …
1 ファン Away From 6000. I Feel A Celebration Coming On! 投稿されました 1年以上前
big smile
JonnaSe 発言しました …
Operated my toe a few days ago, now I can´t even put a 靴下 on! And it is snow up to your head (almost, lol) here in Sweden, so not fun! And 次 week Im gonna preform in an play at 芝居 class, so im nervous as heck! But who cares becuse it´s December and that means that it´s christmas! I even bought a チョコレート calander with the DP´s on! I 愛 how they made nr 24 (which is the 日付 that we celeberate Xmas in Sweden) is Auroras boobs O_o And I just saw Tangle and it is AWSOME! 投稿されました 1年以上前
firegirl1515 コメントしました…
A DP ADVENT CALENDER?! Can I 移動する to your town in Sweden? 1年以上前
sweetie-94 コメントしました…
Lucky あなた who got that calender that I was looking for. I cant wait to see Tangeld. 1年以上前
ppgbelle4 発言しました …
I can't see 塔の上のラプンツェル until 次 Friday when exams end. Dammit! D: 投稿されました 1年以上前
princesslullaby コメントしました…
AND COMMENCE NO もっと見る CHATTING 1年以上前
ppgbelle4 コメントしました…
Not cool! D: 1年以上前
princesslullaby コメントしました…
XD jk... 1年以上前
princesslullaby 発言しました …
bill maher is the funniest fuck 投稿されました 1年以上前
fhghu コメントしました…
Haha, I 愛 him too. :D 1年以上前
chericherry 発言しました …
Must...see...Tangled!!! If I don't I'll get so annoyed every time I accidentally read a spoiler about it! =.= 投稿されました 1年以上前
soxfan89 発言しました …
9 ファン Away From 6000! 投稿されました 1年以上前
soxfan89 コメントしました…
2 To 1 ファン Away From 6000! 1年以上前
CuteDiana 発言しました …
I'm unlucky person, Bryan Adams in Syria for the very first time and i can't go ><, Y GOD Y ??!! ><
And 塔の上のラプンツェル not found in our theaters yet =~( 投稿されました 1年以上前
cromulanfav コメントしました…
BRYAN ADAMS!!! ♥ It's good thing that I can't see him. I would probably die. 1年以上前
princesslullaby コメントしました…
lol bryan adams XD 1年以上前
CuteDiana コメントしました…
^what あなた don't like Bryan Adams ? XD 1年以上前
smile
ppv 発言しました …
I decided to support my sweet Aurora and to make my user- アイコン with her... ♥ 投稿されました 1年以上前
ppgbelle4 発言しました …
I have exams all 次 week...BOOOOOOOOO. ): 投稿されました 1年以上前
ppv コメントしました…
I have exams THREE 次 weeks! GOOD LUCK! 1年以上前
ppgbelle4 コメントしました…
Thank you. あなた too, ppv! 1年以上前
ppv コメントしました…
Thanks ;) 1年以上前
justinfangrrl 発言しました …
It was my birthday on the 28th 投稿されました 1年以上前
justinfangrrl コメントしました…
I wish I could've been here... 1年以上前
firegirl1515 コメントしました…
HAPPY BELATED BIRTHDAYYYYY =) 1年以上前
GwenHeather コメントしました…
happy bday 1年以上前
lepetitsouris 発言しました …
this is completely ランダム but..... Today in History, we had a 質問 on a クイズ that asked, "What country in ヨーロッパ rhymes with train?" ... the guy 次 to me asked me if the answer was "Great Britain". -____- 投稿されました 1年以上前
princesslullaby コメントしました…
hahah what an idiot, the answer is serbia 1年以上前
firegirl1515 コメントしました…
Seriously? How did he not know that? The answer is Finland of course. FINLAND >< 1年以上前
ppv コメントしました…
lol 1年以上前
Gleek4ever 発言しました …
today in anatomy these girls mentioned something about "a parody of rapunzel" and i freaked out and screamed ARE あなた TALKING ABOUT TANGLED??? THAT IS THE BEST MOVIE EVER!!!! I HAVE SEEN IT THREE TIMES OMG IT'S SOOOO AMAZING!!!!!! they were a little scared and one girl 発言しました "but it's a cartoon" to which i responded "BUT IT'S DISNEY!!!!!!" and she ignored me. i pity them. they don't know what they're missing!!!! =DDD 投稿されました 1年以上前
firegirl1515 コメントしました…
*eyetwitch*..............THEY 発言しました WHAT ABOUT TANGLED?! LEMME AT EM AND SEE IF THEY'LL BE ABLE TO BADMOUTH ANYTHING ANYMORE D=< JK, but seriously, "but it's a cartoon"? That's like being racist with movie types. Hmm, is there a word for that? =/.....TO GOOGLE! 1年以上前
princesslullaby コメントしました…
they're going to hell 1年以上前
rainbow0242 コメントしました…
they're dumb i looove 塔の上のラプンツェル 1年以上前
Straggy 発言しました …
...I think Rapunzel might be my favourite princess. 投稿されました 1年以上前
firegirl1515 コメントしました…
WHA-WHA-WHA WHAT?!?!?! THE END OF DAYS IS UPON US *gathers apocolypse preperation supplies* 1年以上前
Straggy コメントしました…
WHAT'CHU TALKIN' BOUT? I'm like in complete muddles regarding my 上, ページのトップへ 3 now. D: 1年以上前
cuteasprincie コメントしました…
Wow,Rapunzel is my お気に入り princess too!! 1年以上前
heart
ppv 発言しました …
Can あなた imagine now how I loved 塔の上のラプンツェル - I made it as my user-icon!!! It is always connected with Pride and Prejudice. And only BATB was honoured in this way! Now, it's Tangled. ♡ 愛 it. 投稿されました 1年以上前
Gleek4ever コメントしました…
i wish there was a "like" option for posts 1年以上前
ppv コメントしました…
lol XD 1年以上前
firegirl1515 コメントしました…
Wow, I actually never noticed that. 塔の上のラプンツェル is amazing, you're right. I just switched my 壁紙 to Flynn <3 (it was Rapunzel before). 1年以上前
ppv コメントしました…
cool! I want to find または make some pretty 塔の上のラプンツェル 壁紙 too! 1年以上前
wink
fazy 発言しました …
please 登録する my new club:
ティンカーベル and the mysterious winter woods
link
thank あなた 投稿されました 1年以上前
princesslullaby 発言しました …
link

PLEASE VOTE!!! the tiebreaker is 引き分け! D: 投稿されました 1年以上前
surprise
ppv 発言しました …
o_O they used MY BANNER in the Internet!
link 投稿されました 1年以上前
princesslullaby コメントしました…
congrats! 1年以上前
ppv コメントしました…
I wasn't that glad honestly.. Because I began to like it much less than I made it... So it's a shock... 1年以上前
ppv コメントしました…
*than when I made... 1年以上前
Straggy 発言しました …
JUST SAW TANGLED. <3 Yes, yes, yes, loved it to pieces. It's only just behind HoND, that's how much I 愛 it! 投稿されました 1年以上前
firegirl1515 コメントしました…
YAY!!! I loved it too! Where does Rapunzel rank for you? 1年以上前
Straggy コメントしました…
3rd, she might 移動する up to 2nd though. I'm debating between her and Poca. 1年以上前
ppv コメントしました…
well, if she's your 2nd, then it'll be the only one we agree with each other, and it'll be boring. To be absolute opposites is much もっと見る interesting... :) lol 1年以上前
dee389 発言しました …
Hope that 塔の上のラプンツェル is better than Shrek!!! 投稿されました 1年以上前
princesslullaby 発言しました …
Seeing 塔の上のラプンツェル again tonight...hopefully I'll FINALLY decide Rapunzel's placement on my 一覧 and then I'll write my article. 投稿されました 1年以上前
firegirl1515 コメントしました…
Dammit- I have to wait until 次 weekend to see it again. I''ll satisfy myself with the wii game ^-^ 1年以上前
Gleek4ever コメントしました…
finals and college applications are coming up. i don't know when i'll see it 次 :((( this site is the only thing that gives me satisfaction. 愛 あなた guys!!! :) 1年以上前
princesslullaby コメントしました…
dude I won't finish it til tomorrow :D 1年以上前
cake
firegirl1515 発言しました …
GUESS WHO'S BACKKKKK????????? *happy dance* 投稿されました 1年以上前
firegirl1515 コメントしました…
あなた can still call me blaze though lol. I can't believe it took OVER 3 DAYS. I was beginning to loose hope. Glad that's over *wipes brow* 1年以上前
boolander25 コメントしました…
Well congrats on getting your account back. :)) And to copy what everyone else is saying, I'm still calling あなた Blaze. 1年以上前
madisonsavanna コメントしました…
Yay! 1年以上前
ppgbelle4 発言しました …
From Wikipedia:

Woods died on July 1, 2010, at age 81, from causes related to Alzheimer's disease at a nursing ホーム in Canoga Park. She did not recognize a lot of what was going on around her, but the nurses found that she was most comforted によって "A Dream is a Wish Your ハート, 心 Makes," so they played it for her as often as possible, her husband, Ed Shaughnessy, told the Los Angeles Times.

That is so cute yet sad... 投稿されました 1年以上前
lepetitsouris コメントしました…
Aww :( it's sad that she died but sweet that she listened to ディズニー 1年以上前
Gleek4ever コメントしました…
that's so beautiful :) 1年以上前
chericherry コメントしました…
*sad 1年以上前
laugh
lepetitsouris 発言しました …
I JUST SAW TANGLED. It was amazing! :) 投稿されました 1年以上前
ppv コメントしました…
YAY! 1年以上前
justinfangrrl コメントしました…
me too! It was awesome wasn't it?! 1年以上前
smile
soxfan89 発言しました …
I Saw 塔の上のラプンツェル On Friday And I Was So Glad I Did. My Grandparents Praised Me For Seeing It. They 発言しました I Made A Good Choice For A Movie! 投稿されました 1年以上前
madisonsavanna 発言しました …
Just saw Harry Potter :) 投稿されました 1年以上前
Duncan_Courtney コメントしました…
Oooo I saw that on Friday, It was great :) 1年以上前
madisonsavanna コメントしました…
Yeah it is :) 1年以上前
sweetie-94 コメントしました…
I also saw it on Friday and fought it was a great movie:) 1年以上前
hmmm
boolander25 発言しました …
Saw Tangled, like on Friday. It was pretty good, but I do have some complaints.. 投稿されました 1年以上前
Bieberobsessed コメントしました…
I've been wanting 2 c that movie! 1年以上前
aquablaze1515 コメントしました…
Complain away in the 塔の上のラプンツェル forum. I'd 愛 to hear what あなた have to say, but I don't want to spoil it for anyone... 1年以上前
boolander25 コメントしました…
Ok cool. I didn't want to like interuppt anyone's コメント または anything. 1年以上前
princesslullaby コメントしました…
me too! 1年以上前
disney_prince 発言しました …
Finally got around to seeing Tangled. Loved it! New favourite couple for sure. 投稿されました 1年以上前
smile
Wana-b-Bella 発言しました …
i 愛 ムーラン the most, i watched it ALL the time when i wz little 投稿されました 1年以上前
cromulanfav 発言しました …
So I watched Tangled. Very flawed and very cute movie. Ending made me cry 投稿されました 1年以上前
ppv コメントしました…
Yes I cried too. 1年以上前
Duncan_Courtney 発言しました …
Tangled: Simply fantastic <3 投稿されました 1年以上前
big smile
aquablaze1515 発言しました …
こんにちは guys! 登録する the Flynn Rider spot I just made: link 投稿されました 1年以上前
ppv コメントしました…
Sure! 1年以上前
chericherry 発言しました …
My little sister...watching BatB again :) 投稿されました 1年以上前
chericherry 発言しました …
I watched 魔法にかけられて last night (yeah yeah, she's not a ディズニー Princess)
Man...I prefer Edward w/ Giselle.
if only he'd came that night before Giselle "touched" Robert.
but that's just me... 投稿されました 1年以上前
justinfangrrl コメントしました…
I know! I'm not the only one who supports Gisedward! 1年以上前
crying
aquablaze1515 発言しました …
GAHHHH IT'S BEEN (about) 19 HOURS. ファンポップ WHEN AM I GETTING MY ACCOUNT BACK?!?!?! WHAT DID I DO TO DESERVE THIS? 投稿されました 1年以上前
heart
ppv 発言しました …
登録する the Flynn and Rapunzel spot made によって me! ♥
link 投稿されました 1年以上前
CuteDiana 発言しました …
WAIT WAIT WAIT, 塔の上のラプンツェル is out ????!!!!!!!!!!!!!!
but......but.....it's not in the box office, または in our theaters, y y y y ?!! :((((
and Harry Potter in the theaters right now and i'm not watching it :(((( 投稿されました 1年以上前
dee389 コメントしました…
y??? 1年以上前
CuteDiana コメントしました…
not watching HP ?! no money no time :( 1年以上前
dee389 発言しました …
Did あなた know that in Malaysia, 塔の上のラプンツェル goes under the name Rapunzel? Will probably watch it after Harry Potter! 投稿されました 1年以上前
ppv コメントしました…
In Russia its name is Rapunzel: a 塔の上のラプンツェル story... Something like that... 1年以上前
chericherry 発言しました …
YAY! I'm actually gonna see 塔の上のラプンツェル with my best friend!!! She wants to watch it, too!!! 投稿されました 1年以上前
ppv コメントしました…
I saw it with my best friend too ;) We both loved it! 1年以上前
aquablaze1515 発言しました …
Guys, this is firegirl1515. I've been temporarily suspended =/ 投稿されました 1年以上前
aquablaze1515 コメントしました…
If anyone has a clue as to why, I'd 愛 to know. 1年以上前
lepetitsouris コメントしました…
aw sorry to hear :( 1年以上前
aquablaze1515 コメントしました…
10 hours and counting . . . damn, what did I do wrong?! And I had been about to make the Rapunzel, Flynn, and Raflynnzel spots too . . . 1年以上前
heart
breebree446 発言しました …
Wow! I re-watched Beauty and the Beast on ABC family last night. I forgot what a pretty voice Belle had! 投稿されました 1年以上前
ppv コメントしました…
Yeah I agree. One of my faovurite voices! 1年以上前
TELDANNY2 コメントしました…
Yeah. 1年以上前
CRAZYCOW365 コメントしました…
omg! me to! 1年以上前
soxfan89 発言しました …
I Think For Decembe, We Should Devote That 月 to ディズニー Princess Couples. Who Agrees With Me? 投稿されました 1年以上前
boolander25 コメントしました…
I think it goes in a certain order, like, there's always 3 months that have to be dedicated to something non-princess because there are only 9 princesses (well now there are 10), but I'm pretty confident the 次 月 is a princess. 1年以上前
Gleek4ever コメントしました…
right that makes sense. 1年以上前
princesslullaby コメントしました…
It's not going to be Rapunzel, I can guarantee あなた that. It doesn't come out in some countries until February. 1年以上前
disney_prince 発言しました …
I want to see 塔の上のラプンツェル NOW!!! *Tantrum* 投稿されました 1年以上前
ppv コメントしました…
I want to see it again too! 1年以上前
big smile
madisonsavanna 発言しました …
Happy Thanksgiving! 投稿されました 1年以上前
kiraragirl200 コメントしました…
YAY!!! ^_^ My 2nd お気に入り holiday (Right after クリスマス :-D) 1年以上前
Gleek4ever コメントしました…
thanks!!! あなた too! 1年以上前
lepetitsouris コメントしました…
Happy Thanksgiving :) 1年以上前
chericherry 発言しました …
Finally bought 'Pocahontas' yesterday!
BatB, here I come!!! 投稿されました 1年以上前
heart
ppv 発言しました …
I SAW IT!!! I SAW!!!! I 愛 IT!!!!!!!!!
I mean Tangled. AWWW! 投稿されました 1年以上前
smile
firegirl1515 発言しました …
Hi everyone! If あなた want to talk about Tangled, please go to the フォーラ I created so that no one has anything spoiled for them: link 投稿されました 1年以上前
ppgbelle4 発言しました …
watching アラジン on ABC Family! <3 Then after that will be Beauty and the Beast! YAY! 投稿されました 1年以上前
chericherry コメントしました…
OMG! I did the same thing yesterday :D <3 1年以上前
lepetitsouris 発言しました …
THANKSGIVING BREAK :D 投稿されました 1年以上前
angry
justinfangrrl 発言しました …
UGH! I can't go see 塔の上のラプンツェル cuz i'm the babysitter for the week. I need to see 塔の上のラプンツェル for my article! Maybe I can squeeze it in....? 投稿されました 1年以上前
Gleek4ever 発言しました …
Just got back from the midnight premiere of Tangled!!! Fantastic movie!!! I think most people here will like it. Anyway I've come up with a name for Flynn and Rapunzel's couple name: Flynzel. What do あなた guys think? 投稿されました 1年以上前
pretty_angel92 コメントしました…
that was my idea from the very beginning lol 1年以上前
ppv コメントしました…
I ENVY YOU!!!!!! Okay, I have to wait about 15 hours and I will see it! YAY! 1年以上前
princesslullaby コメントしました…
Raflynnzel! 1年以上前
Gleek4ever コメントしました…
yeah i agree princesslullaby i actually like your name better now :) 1年以上前
hmmm
Elemental-Aura 発言しました …
I already know the ending of Tangled, but I don't care as long as I see the movie in cinemas.

But I made an image of a ディズニー Princess Line-Up, but it has a 塔の上のラプンツェル spoiler should I post it up now または later? 投稿されました 1年以上前
princesslullaby コメントしました…
LATER!! definitely 1年以上前
Elemental-Aura コメントしました…
Alright but I want to be the first that reveals the 塔の上のラプンツェル spoiler in the ディズニー Princess Line-Up. I've been working on this for the last week during study breaks of endless school work. 1年以上前
firegirl1515 コメントしました…
Also, あなた should post it in the フォーラ I made, so no one has to see it who doesn't want too. 1年以上前
princesslullaby コメントしました…
spoiler....yea, most of us already know about the spoiler and what happens to rapunzel. sorry. 1年以上前
cake
firegirl1515 発言しました …
**TANGLED IS NOW OFFICIALLY OUT!** If I leave the theatre after seeing it with at least one song stuck in my head, I'll be satisfied. 投稿されました 1年以上前
smile
ppv 発言しました …
A ファン who will be the 1st to see Tangled, please create a フォーラ to discuss the movie! So あなた won't spoil the details, and it will be a great pleasure to discuss it when we all see it! 投稿されました 1年以上前
princesslullaby 発言しました …
Heading back ホーム today for thanksgiving break! I'm so f**king relieved あなた have no idea. 投稿されました 1年以上前
chericherry 発言しました …
School

Monday: 1/2 日 (8-11 am)
Tuesday: 1/2 日 (8-11 am)
Wednesday: 1/2 日 (8-11 am)
Thursday: NO SCHOOL
Friday: NO SCHOOL

What to do, what to do? 投稿されました 1年以上前
firegirl1515 コメントしました…
WHAAAAA????? I HAVE FULL DAYS MONDAY & TUESDAY AND A 1/2 日 WEDNESDAY! Can I go to your school? 1年以上前
kiraragirl200 コメントしました…
^I meant for the 3 days we have school O_o 1年以上前
firegirl1515 コメントしました…
Oh. *facepalm* It's just that あなた 発言しました all week and ^-^". . . I sorta failed, didn't I? lol 1年以上前
chericherry 発言しました …
I hate it when I realize errors on an 記事 I just published :P 投稿されました 1年以上前
angelic
madisonsavanna 発言しました …
It's snowing where I live! ^_^ I don't think it's gonna stick, though. 投稿されました 1年以上前
madisonsavanna コメントしました…
Oh wait, I think it is sticking. :) 1年以上前
firegirl1515 コメントしました…
LUCKY! I wish it would snow where I live already. 1年以上前
lepetitsouris コメントしました…
lucky アヒル, 鴨 :D i 愛 snoww! 1年以上前
princesslullaby コメントしました…
hahaha sucks for you. i hate snow. 1年以上前
chericherry 発言しました …
I watched BatB yesterday and probably would do it again today. Its the only film besides Pocahontas that I would give tears to. For Pocahontas, its the ending. In Beauty and the Beast, its when Beast dies. 投稿されました 1年以上前
ppv コメントしました…
AWW I see! It's touching! 1年以上前
lepetitsouris コメントしました…
yeah i cry at that part everytime :D 1年以上前
fhghu コメントしました…
I cried at that part when I saw it in theaters. 1年以上前
princesslullaby コメントしました…
the BEAST DIES?! SPOILER ALERT 1年以上前
cuteasprincie 発言しました …
I'm on tour of Shanghai,China! ^^ 投稿されました 1年以上前
chericherry コメントしました…
COOL! On tour! 1年以上前
cuteasprincie コメントしました…
yeah.. 1年以上前
cuteasprincie コメントしました…
After five days I will go to India too..!! ^^ 1年以上前
chericherry 発言しました …
My little sister's watching Peter Pan :)
Aww, I 愛 that movie...and Peter. 投稿されました 1年以上前
princesslullaby コメントしました…
don't like peter pan, but I 愛 peter 1年以上前
chericherry コメントしました…
Cool. I never knew あなた liked him! 1年以上前
princesslullaby コメントしました…
yea, i do like him loads....i dont like the movie, i do like the sequel though. 1年以上前
princesslullaby 発言しました …
The girl who played Odette (Michelle Nicastro) died a couple of weeks ago. :( 投稿されました 1年以上前
firegirl1515 コメントしました…
Aww, I really dislike Odette, but that's still sad ='( 1年以上前
chericherry コメントしました…
Aww, she was only 50. 1年以上前
ppv コメントしました…
Oh it's so sad. 1年以上前
big smile
cromulanfav 発言しました …
Good about having twisted knee is that your legs looks awesome after it. I hade some extra weight, but I ロスト it for past few weeks. And I'm going to get money for the injury. What a great 日 投稿されました 1年以上前
ppv コメントしました…
lol, I ロスト a few kilos too when I broke a leg, so I know XD 1年以上前
justinfangrrl 発言しました …
wtf. Fanpop, epic fail. I 投稿されました ONE フォーラ ONCE and it 投稿されました about 10 of them. I'll fix it. X( 投稿されました 1年以上前
Straggy 発言しました …
JUST SAW THE NEW HARRY POTTER. <3
Waited to go into the screen and there was a huge floor-length 塔の上のラプンツェル poster where Rapunzel was lassoing Flynn (HIS FACE WAS SOOOO CUTE!) and I was like "We're going to see that?" and my mum gave me this look and I went "It's Rapunzel..." and she was like "Oh, why the gay name?" and I lol'd. 投稿されました 1年以上前
cromulanfav コメントしました…
God I wish we stayed in Zagreb. Premiere in Croatia was on November 18th. In Serbia it's 21st and it's going to take ages until the movie comes to my city 1年以上前
princesslullaby コメントしました…
あなた saw it after I did? 1年以上前
Straggy コメントしました…
^ Because I wanted it to go with mum and that was the earliest she could go. 1年以上前
percyandpotter コメントしました…
OMG I SAW IT SATURDAY. LOVE. 1年以上前
CuteDiana 発言しました …
i don't know what it is, i thought Phillip will have もっと見る lines to say, and the whole movie was quite slow, although it has a lot of Disney's magic and 愛 愛 love
still 愛 the movie, but 愛 the others もっと見る <3 投稿されました 1年以上前
princesslullaby コメントしました…
but...so....where does AURORA rank? 1年以上前
CuteDiana コメントしました…
She dropped from #4 to #8 on my faves 一覧 *_* 1年以上前
princesslullaby コメントしました…
YAAAAAY! 1年以上前
CuteDiana コメントしました…
XD 1年以上前
CuteDiana 発言しました …
i wanted to say why SB dropped to #8 in my pick but the cute computer of mine X( wont let me add it so here it goes..
Well, my first impression was "ARE あなた KIDDING ME ?? THIS LEVEL OF アニメーション IN 1959 ?!!!" it's really amazing.
but i almost fell a sleep, usually at the end of a DP movie i cry, または be touched, but in this one i just wanted to end.
I think "Once Upon A Dream" is one of the most beautiful songs i'll even hear, but still .... quite boring

投稿されました 1年以上前
CuteDiana 発言しました …
i can't add コメント in picks, dose anyone has the same problem ?!!! 投稿されました 1年以上前
angry
JonnaSe 発言しました …
I Hate Hate Hate Hatar Hate my stupid computer! Internet works ok but for some stupid reason Internet won´t let me go in on Fanpop! Im Internet is a bully! Lucky me who has two もっと見る computers to log in to ファンポップ ^^ 投稿されました 1年以上前
JonnaSe コメントしました…
*MY internet is... *in to ファンポップ WITH. My grammer has been bad this week for some weird reason, not only in english in swedish to O_o 1年以上前
princesslullaby 発言しました …
HARRY POTTER <3
At the theatre I'm near, they organized each of the theatre rooms as houses. I was in Ravenclaw >:( SLYTHERIN PRIDE! yes, I'm a slytherin in Dumbledore's Army. Bite me. 投稿されました 1年以上前
Straggy コメントしました…
I'm going to see it tomorrow with my mum. >:D 1年以上前
madisonsavanna コメントしました…
Hufflepuff FTW! 1年以上前
lepetitsouris コメントしました…
Ravenclaw <3 :D cool theater, mine doesn't do that type of stuff... even for the premiere. 1年以上前
soxfan89 発言しました …
Come Check Out The Newest Fanart 写真 I 投稿されました It's The ディズニー Princess In The Character Form From The Animated TV 表示する "6teen". 投稿されました 1年以上前
princesslullaby 発言しました …
HARRY POTTER IN 7 HOURS! 投稿されました 1年以上前
cromulanfav コメントしました…
YAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYYAYAYAYAYAYAYAYAYYAYAYAYAYAYAYAYAYYAYAYAYYA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 1年以上前
cromulanfav コメントしました…
Lol, my コメント goes to infinity 1年以上前
pretty_angel92 コメントしました…
i saw yesterday. in ヨーロッパ we have that privilege xD 1年以上前
sad
cromulanfav 発言しました …
I found two kitties on the street, they look really pretty, but I can't find them home. 投稿されました 1年以上前
Yuki_7 コメントしました…
That's sad!!! 1年以上前
firegirl1515 コメントしました…
Aw! Is there some sort of no kill shelter あなた can take them to? The poor sweeties )'= 1年以上前
ppv コメントしました…
ohh you're cruel XD 1年以上前
Straggy 発言しました …
There was a ディズニー songs round on Pointless today (game 表示する where あなた have to get the most obscure answers) and I got them all right. But here's the shocker - only ONE of 100 people knew I'll Make A Man Out Of あなた was from ムーラン and NO-ONE knew I Wonder was from Sleeping Beauty! 投稿されました 1年以上前
Duncan_Courtney コメントしました…
Wow really? That's like ディズニー 101 over here, surprising that no one knew I Wonder was from Sleeping Beauty. 1年以上前
firegirl1515 コメントしました…
I understand not knwing "I Wonder", but "I'll Make a Man Out of You"? Seriously? Everyone knows the lyrics to that. Maybe they just didn't know the name. 1年以上前
Straggy コメントしました…
^ What, to Pointless? Erm, it might be on youtube... I'll go look. 1年以上前
AllegroGiocoso 発言しました …
I had a lot of fun watching The Little Mermaid just recently! Ariel is such a fun character! I can now safely say that The Little Mermaid has my お気に入り cast from the princess 映画 (well, as a whole... this surely doesn't mean I prefer another princess over Snow!). 投稿されました 1年以上前
princesslullaby コメントしました…
HOORAY 1年以上前
big smile
soxfan89 発言しました …
We Have Now Reached 5900 Fans! Let's Party!!!!!!!!! 投稿されました 1年以上前
smile
soxfan89 発言しました …
1 もっと見る ファン And We've Reached 5900 Fans! 投稿されました 1年以上前
big smile
DreamyGal 発言しました …
Two もっと見る days of work and then I have 9 days off! Gotta 愛 Thanksgiving! 投稿されました 1年以上前
ppv コメントしました…
あなた won't be here then??? :( 1年以上前
princesslullaby 発言しました …
AHHH! The nostalgia critic did The 10 Commandments vs The Prince of Egypt!!! YAAAAAAAAAAAY! 投稿されました 1年以上前
firegirl1515 コメントしました…
OMG ARE あなた SERIOUS?! Watching that just took first priority on my 一覧 of things to do after school. 1年以上前
cromulanfav コメントしました…
Yay! I totally agree about the winner 1年以上前
princesslullaby コメントしました…
I do too, but I'm also biased. 1年以上前
smile
soxfan89 発言しました …
Countdown To 5900 Fans!!!!!! 投稿されました 1年以上前
ppgbelle4 発言しました …
Just saw a commercial for 塔の上のラプンツェル with...Miley, I think, 歌う "Girls Just Want To Have Fun". If it IS her 歌う it, I think I just got a little もっと見る sick then before. 投稿されました 1年以上前
firegirl1515 コメントしました…
That wasn't Miley- it's the same track from the original leaked trailer, and since it's clearer in that one, I can 確認 it's not her. 1年以上前
firegirl1515 コメントしました…
I went and listened to it again- it DOES sound a bit Miley-ish now,,,oh great, it's Hillary & Hayley Duff's Material Girl redo all over again *sigh* 1年以上前
ppgbelle4 コメントしました…
Oh no. >< 1年以上前
princesslullaby コメントしました…
um....i like miley cyrus.... 1年以上前
princesslullaby 発言しました …
I decided I'm not super excited for Rapunzel または Flynn. Rapunzel seems like an Ariel but w/o flaws....which I personally don't like...and Flynn's character is just really unoriginal. :(
I AM excited for Mother Gothel though. First female ディズニー villain in like 20 years!! :) 投稿されました 1年以上前
VGfan30 コメントしました…
Well, don't forget about Yzma from the Emperor's New Grove. 1年以上前
ppv コメントしました…
Ohhh :( 1年以上前
disney_prince コメントしました…
I can see where あなた are coming from but I'm still pretty excited. :) 1年以上前
cool
madisonsavanna 発言しました …
Wish me luck on my school picture tomorrow! It's a retake, so, this is the last chance I have of my picture not looking terrible. xD 投稿されました 1年以上前
DreamyGal コメントしました…
I used to HATE picture 日 at school! Good luck! 1年以上前
ppv コメントしました…
GOOD LUCK!!! I know how あなた feel! 1年以上前
crying
soxfan89 発言しました …
I've Been Under A State Of Depression Lately And Everything I Try Never Seems To Help. What Do あなた Think I Should Do? 投稿されました 1年以上前
ppgbelle4 コメントしました…
Aww, I'm sorry! Maybe あなた should go read a book または watch a movie...that'll take your mind off things for a while. 1年以上前
soxfan89 コメントしました…
OK. Good Plan! 1年以上前
soxfan89 コメントしました…
Well Anyway, Terrific Suggestions! 1年以上前
sick
ppgbelle4 発言しました …
I've been feeling under the weather ever since yesterday evening...boy, I would 愛 to have a bowl of Tiana's gumbo right now. 投稿されました 1年以上前
lepetitsouris コメントしました…
Aw :( feel better... I'm craving Tiana's gumbo also xP 1年以上前
princesslullaby コメントしました…
I want her beignets 1年以上前
DreamyGal コメントしました…
omg those sound sooooo good right now. 1年以上前
ppgbelle4 コメントしました…
All of that does...Thank あなた guys. :) 1年以上前
big smile
DreamyGal 発言しました …
Started a diet about 3 weeks ago...I've already ロスト 15 lbs! Woohoo :) 投稿されました 1年以上前
ppv コメントしました…
Congrats! lol, I envy you... ;) 1年以上前
DreamyGal コメントしました…
Don't envy me...I'm starving my butt off literally...j/k...it's not too bad. 1年以上前
lepetitsouris コメントしました…
15 lbs in 3 weeks? O.o impressive! 1年以上前
princesslullaby 発言しました …
9 DAYS UNTIL 塔の上のラプンツェル COMES OUT! 投稿されました 1年以上前
DreamyGal コメントしました…
Yay! Can't wait :) 1年以上前
ppv コメントしました…
Me too! 1年以上前
fhghu コメントしました…
I'm not so excited for the Harry Potter movie....the new HP 映画 aren't that good in my opinion. 1年以上前
hmmm
cromulanfav 発言しました …
What should I watch now? Hercules, Tarzan, Aladdin, Pride and Prejudice または Hunchback of Notre Dame? 投稿されました 1年以上前
Delilah_Scruggs コメントしました…
Hercules. 1年以上前
princesslullaby コメントしました…
HOND!!!!! または tarzan, または アラジン 1年以上前
cromulanfav コメントしました…
Hercules, lol. But I'll watch PnP 次 probably... 1年以上前
chericherry 発言しました …
Gonna 表示する my mom Pocahontas 2 -- 表示する her how awful it is! (don't hit me if you're a Rolfe fan, または if あなた like the sequel!) So yeah, and if we have time, we'll watch Pocahontas, and see how amazing it is. 投稿されました 1年以上前
princesslullaby コメントしました…
can't hit you, it's the internet 1年以上前
fhghu コメントしました…
LOL! 1年以上前
princesslullaby コメントしました…
hahah its funny because あなた used my insult....how creative. 1年以上前
soxfan89 発言しました …
I Don't Know About You, But I'm All Psyched For The Release Of "Tangled"! 投稿されました 1年以上前
CourtneyFan17 コメントしました…
I know! I'm waiting for it to come on the big screen :)! 1年以上前
soxfan89 コメントしました…
I Am As Well. 1年以上前
soxfan89 コメントしました…
Good Way To Put It. 1年以上前
disney_prince 発言しました …
Princess and the Frog has actually grown on me. :D 投稿されました 1年以上前
princesslullaby コメントしました…
what #time is it seeing it? When I saw it for the 4th time I was like..."yeah, its good!" and then when I watched it again...>:( 1年以上前
disney_prince コメントしました…
It was my fourth time watching it, haha. 1年以上前
princesslullaby コメントしました…
yea, just wait til nex time 1年以上前
cromulanfav コメントしました…
I watched it twice, I can't force myself to do it again for like 次 year. And I really liked it first time 1年以上前
hmmm
firegirl1515 発言しました …
ファンポップ keeps randomly signing me out >< Anyone else having this issue? 投稿されました 1年以上前
AllegroGiocoso コメントしました…
I'm having it too. And it doesn't let me put 画像 into anything either :( 1年以上前
chericherry コメントしました…
same here. 1年以上前
fhghu コメントしました…
Yea, it did that a couple times. >< 1年以上前
chericherry 発言しました …
At School, in Computer class, we've learning how to use Photoshop. I'm doing great, mostly because I'm paying attention. It would be swell if I had Photoshop at ホーム -- so I can make もっと見る advanced アイコン for this site. 投稿されました 1年以上前
chericherry コメントしました…
*we're 1年以上前
chericherry 発言しました …
I know he's not ディズニー material nor prince, but, oh, Dimitri :)
(from "Anastasia") 投稿されました 1年以上前
mischievous
madisonsavanna 発言しました …
Took a horror movie クイズ and found out I'd be the main victim, and live long enough to be in the sequel. :D 投稿されました 1年以上前