Damon & Elena damon & elena ファン フォーラ chat

lailalove posted on Feb 25, 2010 at 08:59PM
ok this is the list of the last people who have been here last month *crying face* i will put more names as u tell me
i love all of u who has been here & who hasn't *love u all*




angiii7|| Angi
Teamdamon33|| Julia
laurik2007|| Laura
lailalove|| Lai
tvdlover|| fatemeh
katie15|| Katie
mariafan|| maria
tvdlover|| fatemeh
maryam1311|| maryam
Delenalove88|| Svetlana
last edited on Feb 19, 2011 at 12:07AM

Damon & Elena 14056 返信

Click here to write a response...

Showing Replies 7001-7050 of 14056

1年以上前 Isabellaaa said…
yeah i knew about fanpop a long time before i became a member.. i jused it to find tv show episode links :)
1年以上前 xIXIxRSBxIXIx said…
Has anyone been on the TVD couples or the BamEfan spot recently?
1年以上前 Isabellaaa said…
MIA = missing in action (i think)
1年以上前 Isabellaaa said…
n the TVD couples spot earlier to make some picks and just to tell them that the spot is seriously named wrong :P
1年以上前 laurik2007 said…
missing in action:)
1年以上前 epicdelena4ever said…
that spot is horribe...bashing 24/7
1年以上前 laurik2007 said…
nope....whats up with the bamon fans an spot....all so quite lately its weird...like they are preparing something big and top secret:)))
1年以上前 katie15 said…
Season 2 spoiler I found: "Our big new addition is Mason Lockwood, the mayor’s much younger and cooler brother, who has been estranged from the family,” says executive producer Julie Plec. “His return introduces a lot of questions about what is so special about that creepy Lockwood family."
1年以上前 Isabellaaa said…
nope....whats up with the bamon fans an spot....all so quite lately its weird...like they are preparing something big and top secret:)))
--------
lmfao :p i hate shipping "wars" becouse honestly a person can be nice even if they ship what you hate!
1年以上前 katie15 said…
laugh
Bella: No comment rofl
1年以上前 laurik2007 said…
yaya more Tyler Lockwood....so we can safely assume the mayor is dead?
1年以上前 Isabellaaa said…
HAHAHA xD but like honestly most of my internet friends hate at least one of my OTP's and love at least one couple i hate but why sould i care about that when the person is so nice <3
1年以上前 xIXIxRSBxIXIx said…
Can't wait to see Mason Lockwood, he's probaly a werewolf too.

I thought the BamEfan spot might've died down. People should've seen how gay that spot is.
1年以上前 laurik2007 said…
Mason...lol it has been long since i heard that name...childhood i guess.....

Bella: No comment rofl :))you said it Katie...
i try to be peaceful but when they piss me off i do evil things
last edited 1年以上前
1年以上前 katie15 said…
Bella I agree. I mean, they are all fictional couples. I don't really care whether people like or hate Delena unless it affects Delena's chances of happening.
1年以上前 katie15 said…
Guys vote for Tonnie! Tonnie vs Jyler!

link
1年以上前 katie15 said…
big smile
I agree with Lau! XD
1年以上前 xIXIxRSBxIXIx said…
Do people want Jeremy and Tyler to become a couple? That is seriously disturbing and kinda scarring.
1年以上前 katie15 said…
laugh
I know right. A gay werewolf? Ewww.
1年以上前 Isabellaaa said…
well yes of course if people are mean and only bash the couple you love i get into fights too :P specially when it comes to DS/NJ vs. NS becouse they made mean comments on our private spot (not the NS spot) but when they do nothing i like to keep it at peace :P i mean like you said katie it's fiction!
1年以上前 xIXIxRSBxIXIx said…
Tyler's too hot to be gay. Same goes gor Jeremy.

Then again some gay guys are hot. Katie, Christian in EE, he's cute!
1年以上前 laurik2007 said…
big smile
Tyler and Jeremy only as friends!
1年以上前 xIXIxRSBxIXIx said…
I wouldn't mind them as rivals the werewolf vs (if he survives) the vampire!
1年以上前 katie15 said…
Oops I think I am stepping on about to have an argument on that pick. Check it out.
1年以上前 xIXIxRSBxIXIx said…
OMG!!! Theres a Bamon video on the BamEfan spot using All I need! *Gasp* Thats Delena's Track!!!
1年以上前 laurik2007 said…
i'm google-ing lupus right non lol:))

why who made the pick btw
1年以上前 katie15 said…
laugh
A Bamon fan. Omg it's hilarious. Lau check the pick out now and the comments.
1年以上前 Isabellaaa said…
katie do you have to be signed up for deviantart ?
1年以上前 Isabellaaa said…
forget it.. i just saw that you hadn't xD
1年以上前 katie15 said…
No. Just type in what you're looking for and it's all there XD Although I have to click on the person's profile to copy and paste where I got the picture from..
1年以上前 xIXIxRSBxIXIx said…
The whole Jyler thing is getting funny!
1年以上前 Isabellaaa said…
yeah thanks :)
1年以上前 katie15 said…
laugh
Apparently we are prejudice because we ship Tonnie and racist because we ship Delena rofl. We can't win.
1年以上前 xIXIxRSBxIXIx said…
I swear this is so funny...
1年以上前 Isabellaaa said…
what? lol i need to check out that pick again :P
1年以上前 laurik2007 said…
i saw it....its the same person who created the stupid tvd couples spot and said its only for Stelena and Bamon lol
1年以上前 katie15 said…
laugh
Now she is bringing my flipping screen name into it LMAO
1年以上前 xIXIxRSBxIXIx said…
laugh
I swear this girl gets so worked up...
1年以上前 Isabellaaa said…
it's very funny btw :P who knew delena vs. bamon were so serious :P
1年以上前 laurik2007 said…
don't bother please....
1年以上前 xIXIxRSBxIXIx said…
Bella...its too serious. No kidding
1年以上前 laurik2007 said…
oh Bella you didn't see anything yet....you waren't here for the big picks and wars:))
1年以上前 katie15 said…
laugh
You didn't see the TVD couples spot that only Stelena and Bamon fans are allowed in lmaooo
1年以上前 xIXIxRSBxIXIx said…
hahahaha...that was bloody fantastic!!!
1年以上前 xIXIxRSBxIXIx said…
I kinda miss the raging wars...
1年以上前 Isabellaaa said…
haha :p well im here for back-up xD
but only if they start it lol.
i never start childish wars but i defend when needed lmao.

haha i saw that :P
1年以上前 katie15 said…
laugh
Delena and Tonnie FTW! XD
1年以上前 katie15 said…
big smile
That's what I was doing, defending myself XD
1年以上前 xIXIxRSBxIXIx said…
Guya...do my pick on the Tyler Lockwood spot!
1年以上前 katie15 said…
kiss
Done Resha :D

Anyway guys, g2g, cyahhh XD