Brucas(ブルック&ルーカス) Brucas(ブルック&ルーカス) ファン Girls and a Guy xD

livelovelaugh posted on Jun 12, 2008 at 06:42PM
For the fans of the Ultimate amazing Couple. Introduce yourself and start talking =)

Ok so heres the deal if you dont come on in a long time the chances are i will delete you from the list so people dont get cofused.

If you belong to the group of medal whores (you all know who you are) you will also get removed from the list we dont acept people like that on fanpop at all never mind on our forum! sorry to be a bitch but its something that shouldnt happen and it does so if you are part of the medal whores you should eb ashamed of yourself!

so basically this forum is to come and talk to BL fans. You can talk about what ever you want seriously anything at all. if you wanna vent about something then do it thats what this is here for.

im gonna make a list here of the regular users and there real names so if your new you can see who everyone is.

Livelovelaugh - Dawn 240
Brattynemz - Nem 201
Dermer4ever - Terra 170
Sophialover - Mary 224
1treehillfan - Alice 111
Brucas4ever - Hannah 281
Cas_Cat2 - Cat or Catia 116
Janni - Janni 335
Broody_4_Cheery - meikei 88
Mollyx365 - Molly or lou 92
TSOYPRA - Vicky 32
Chlarkfan - Jellena 16
jennifer_02 - Jen 2
OMGitsBrooke - Leyla
SOPHILCHAD - Suzan
Isabellaaa - Bella
xoheartinohioxo - Holly
MONlovesBRUCAS - Mon

(i know ive forgot some jus let me know lol)


 For the ファン of the Ultimate amazing Couple. Introduce yourself and start talking =) Ok so heres the
last edited on Sep 16, 2009 at 07:02PM

Brucas(ブルック&ルーカス) 116057 返信

Click here to write a response...

Showing Replies 39101-39150 of 116057

1年以上前 brattynemz said…
eyesexage!
1年以上前 brattynemz said…
GAH. I'M BORED. School's starting soon :[
1年以上前 dermer4ever said…
that sucks Nem i can finally see all the stuff on here
1年以上前 brattynemz said…
I know, at least they should change the font color or something..
1年以上前 dermer4ever said…
they should the background is getting on my nerves and i have a new monitor so i am able to actually see stuff with out having to highlight crap
1年以上前 brucas4ever said…
anyone around?
1年以上前 brucas4ever said…
anyone around?
1年以上前 Janni said…
HANNAH!<33
1年以上前 brucas4ever said…
janni!
1年以上前 brucas4ever said…
janni!
1年以上前 Janni said…
How are you? and how is the place you are at?
1年以上前 Janni said…
you know what is coming up?:P
1年以上前 brucas4ever said…
what is up hun:)??
1年以上前 brucas4ever said…
omg no what??
1年以上前 brucas4ever said…
me good.,. the place awesome!!!! the mountains are beautiful!
1年以上前 brucas4ever said…
me good.,. the place awesome!!!! the mountains are beautiful!
1年以上前 Janni said…
the 40 000th comment is coming xP btw.. it's MINE ;P
1年以上前 Janni said…
lucky girl^^

What have i been up too? hmm..
Yester day two of my frinds from my old school came over, so that was fun^^ and today me and my family went to Sweded.. bought a LOT of candy xD
1年以上前 Cas_Cat_2 said…
heart
HI MY LOVES! <33
1年以上前 Janni said…
i gtg to hun=(
talk to you later?

LY<33
1年以上前 Janni said…
LOOOOSER<33

You are coming on when I'm leaving =(
1年以上前 brucas4ever said…
lol
1年以上前 Cas_Cat_2 said…
heart
Awww Janni. =(

I still have my other cheater Hannah tho. xD <333
1年以上前 brucas4ever said…
bacback offf hun you know that it;s gonna be mine:0000
1年以上前 Cas_Cat_2 said…
hmmm
I don't like the black fanpop. lol
1年以上前 Janni said…
i
m not going=D
1年以上前 brucas4ever said…
bye janni..loves<33

Cat! i haven;t talked to you in forecer! whats new with you hun??

yes black fnapop sucks
1年以上前 Janni said…
EYESEXAGE ** <3 *0
1年以上前 Cas_Cat_2 said…
big smile
You're not? YEYY! xD

I've missed you Hannah! <33
And nothing much hun, i'm on my vacations now! =D And with you, is everything alright? =)
1年以上前 Janni said…
your fanpop is black too? i thought that it was just me .. HATE IT!
i hope it's something wrong with the site though, cause i this it's some wrong thingy
1年以上前 Janni said…
VAca here too! xD
1年以上前 brucas4ever said…
mits for the hills!!!!!! hahah i hate that show!

im on my cacation now too!
whjere are you??
1年以上前 Nine00 said…
God, what is up with black fanpop???? I thought something was wrong with my computer. I want them to change it baaackk
1年以上前 Cas_Cat_2 said…
I've got to go dinner now, brb. =)
1年以上前 Cas_Cat_2 said…
I've got to go dinner now, brb. =)
1年以上前 Janni said…
Hey Nine00, what is your name btw?

and wth did that mean hannah? xD
1年以上前 Janni said…
noo LOOSEE!!
1年以上前 brucas4ever said…
my blackness is for the hills! i hate that show!

nine00 in hannah whats your name/
1年以上前 brucas4ever said…
bye cat!

janni where are y0ou for your vaca?
1年以上前 Janni said…
I'm home^^
but i wanted to stay home for a change.. where were you again?
1年以上前 Janni said…
I bought a jacket today though=D
1年以上前 brucas4ever said…
Our hopes and expectations
Black holes and revelations
Our hopes and expectations
Black holes and revelations

1年以上前 Janni said…
lol!
1年以上前 brucas4ever said…
im in the mountains of georiga and kinda TN in the us..
1年以上前 Janni said…
Ok;D
blank though :P

Anything new? how are the ball playing? i think i have asked you this before, but your favorite internationa scocer team is...?
1年以上前 Janni said…
and how is Liz? Haven't talked to her in ages
1年以上前 Nine00 said…
Sry, i didn't see. My name is JD, Hannah.
1年以上前 Janni said…
JD stands for?
1年以上前 Janni said…
kiss
gtg..

Xoxo(K)
<3<3
1年以上前 dermer4ever said…
Hey


bye Janni