Brucas(ブルック&ルーカス) Brucas(ブルック&ルーカス) ファン Girls and a Guy xD

livelovelaugh posted on Jun 12, 2008 at 06:42PM
For the fans of the Ultimate amazing Couple. Introduce yourself and start talking =)

Ok so heres the deal if you dont come on in a long time the chances are i will delete you from the list so people dont get cofused.

If you belong to the group of medal whores (you all know who you are) you will also get removed from the list we dont acept people like that on fanpop at all never mind on our forum! sorry to be a bitch but its something that shouldnt happen and it does so if you are part of the medal whores you should eb ashamed of yourself!

so basically this forum is to come and talk to BL fans. You can talk about what ever you want seriously anything at all. if you wanna vent about something then do it thats what this is here for.

im gonna make a list here of the regular users and there real names so if your new you can see who everyone is.

Livelovelaugh - Dawn 240
Brattynemz - Nem 201
Dermer4ever - Terra 170
Sophialover - Mary 224
1treehillfan - Alice 111
Brucas4ever - Hannah 281
Cas_Cat2 - Cat or Catia 116
Janni - Janni 335
Broody_4_Cheery - meikei 88
Mollyx365 - Molly or lou 92
TSOYPRA - Vicky 32
Chlarkfan - Jellena 16
jennifer_02 - Jen 2
OMGitsBrooke - Leyla
SOPHILCHAD - Suzan
Isabellaaa - Bella
xoheartinohioxo - Holly
MONlovesBRUCAS - Mon

(i know ive forgot some jus let me know lol)


 For the ファン of the Ultimate amazing Couple. Introduce yourself and start talking =) Ok so heres the
last edited on Sep 16, 2009 at 07:02PM
save

Brucas(ブルック&ルーカス) 116057 返信

Click here to write a response...

Showing Replies 30701-30750 of 116057

1年以上前 Janni said…
YOU TOOK MINE 100TH TERRRA!!!
1年以上前 Janni said…
EYESEXAGE!!!
1年以上前 dermer4ever said…
Sorry didn't mean to
1年以上前 Janni said…
I don't belive you... your like Molly. just sneeks in and take the comment xP
1年以上前 dermer4ever said…
hey i resent that and if i wanted to i would cheat.
1年以上前 Cas_Cat_2 said…
GO TERRA! Take her comment away! xD

I am going.. xD <33
1年以上前 Janni said…
LOL xD
1年以上前 Janni said…
mischievous
GO Brooke your self LOOOOSER<3
1年以上前 dermer4ever said…
thanks Cat and Bye
1年以上前 Cas_Cat_2 said…
heart
Love <33
1年以上前 Janni said…
LOOOOVE<3
1年以上前 dermer4ever said…
so you are just gonna post random stuff just so you can get those comments.
1年以上前 Janni said…
Hell Yeh!;D
1年以上前 dermer4ever said…
thats what i thought
1年以上前 Janni said…
LMAO xP
Don't hate me for it?(A)
1年以上前 dermer4ever said…
smile
i would never hate you for that all the cheaters do that so not that surprising.
1年以上前 Janni said…
Awww<3
1年以上前 brattynemz said…
hgfjgyktyes
1年以上前 1treehillfan said…
GIRLS! MY GIRLS! AWWW I MISSED YA<3
1年以上前 mollyx365 said…
hdksjg;kdhg; to you too nem :)
1年以上前 mollyx365 said…
Oh.
1年以上前 mollyx365 said…
hii
1年以上前 mollyx365 said…
Alice
1年以上前 Janni said…
NEM!!! ALICE & MOLLY!!!! WOHOOOO!!
1年以上前 mollyx365 said…
how
1年以上前 mollyx365 said…
cool
are
1年以上前 mollyx365 said…
you
1年以上前 Janni said…
ksdlfksdlø
1年以上前 Janni said…
MOLLY!?
1年以上前 1treehillfan said…
YAY JANNI!!
And oooh thanks molly. I can really see the enthusiasm at my arrival(sarcasm) ;D
1年以上前 mollyx365 said…
eyesexage yessss
1年以上前 Janni said…
GUESS WHAT????


I'm 16 now!!! xD (SELFSENTERED)
1年以上前 Janni said…
ALIIIIICEEEEE!!!
I'm so gonna see Slumdog Millionair!!!

"I hear birds"
"Answer the question Brooke"
I LOVE HER!!!
1年以上前 1treehillfan said…
MOLLY YOU BIG FAT CHEATER!
WHAT JANNI?! Dammit I wanted you to be 15 with me :(
Fine.
HAPPY BIRTHDAY, THOUGH!
Crap, now I need to do yet another bday video lol XD
Ahh well.
Anything for you!!! (BL reference ;D)
1年以上前 brattynemz said…
Alice!!!
1年以上前 1treehillfan said…
YES JANNI! I've seen it 13 times it is SOOOOOOOOOO amazing. I promise you, you'll end up liking Jamal and Latika more than brucas.
I like them more than Jalice!!!
1年以上前 Janni said…
AWWW<33

When are you turning 16 hun?
1年以上前 mollyx365 said…
YAY SIXTEEN :D
OMG WHEN WAS YOUR BDAY?!
I have to make you something awesome.
1年以上前 1treehillfan said…
NEM! XD
1年以上前 brattynemz said…
damn you guys comment a lot! sorry I was eating breakfast! lol

Happy Birthday Janni babes!♥
1年以上前 Janni said…
MORE THEN JALICE!!! I thought that would NEVER HAPPEND?:O

Nem what time is it there?
1年以上前 1treehillfan said…
Uhhh october. LOL XD
1年以上前 Janni said…
It's today (18th)
It's 00.29 here xD

"I could sufficate in here" LOVE BROOKE!!
1年以上前 1treehillfan said…
LOL I thought it would never happen either (then again I also thought I would never like anyone more than naley... =/)! But it did happen. They are just MADE of awesome.
1年以上前 brattynemz said…
7:35 AM :)
1年以上前 Janni said…
OMG!!! Me whole fam wanna see it cause it's a Bollywood / hollywood people! + it's Rahman or something (song man) who has done the songs and they LOVE him!
But I can't waiTTT!
1年以上前 brattynemz said…
WHAT ARE WE TALKING ABOUT? WITH ALL THE BROOKE REFERENCES? :)
1年以上前 dermer4ever said…
Hey Molly, Nem and Alice
1年以上前 brattynemz said…
Hi Terra :)
1年以上前 Janni said…
I'm watching episode 6 from season 1 and Brooke is AWESOME!!!