Brucas(ブルック&ルーカス) Brucas(ブルック&ルーカス) ファン Girls and a Guy xD

livelovelaugh posted on Jun 12, 2008 at 06:42PM
For the fans of the Ultimate amazing Couple. Introduce yourself and start talking =)

Ok so heres the deal if you dont come on in a long time the chances are i will delete you from the list so people dont get cofused.

If you belong to the group of medal whores (you all know who you are) you will also get removed from the list we dont acept people like that on fanpop at all never mind on our forum! sorry to be a bitch but its something that shouldnt happen and it does so if you are part of the medal whores you should eb ashamed of yourself!

so basically this forum is to come and talk to BL fans. You can talk about what ever you want seriously anything at all. if you wanna vent about something then do it thats what this is here for.

im gonna make a list here of the regular users and there real names so if your new you can see who everyone is.

Livelovelaugh - Dawn 240
Brattynemz - Nem 201
Dermer4ever - Terra 170
Sophialover - Mary 224
1treehillfan - Alice 111
Brucas4ever - Hannah 281
Cas_Cat2 - Cat or Catia 116
Janni - Janni 335
Broody_4_Cheery - meikei 88
Mollyx365 - Molly or lou 92
TSOYPRA - Vicky 32
Chlarkfan - Jellena 16
jennifer_02 - Jen 2
OMGitsBrooke - Leyla
SOPHILCHAD - Suzan
Isabellaaa - Bella
xoheartinohioxo - Holly
MONlovesBRUCAS - Mon

(i know ive forgot some jus let me know lol)


 For the ファン of the Ultimate amazing Couple. Introduce yourself and start talking =) Ok so heres the
last edited on Sep 16, 2009 at 07:02PM

Brucas(ブルック&ルーカス) 116057 返信

Click here to write a response...

Showing Replies 21901-21950 of 116057

1年以上前 mollyx365 said…
I watch it on tv!
1年以上前 brucas4ever said…
^i know! lucas is an ass! i mean wtf he gets engaged like 1week after she leaves him! poor girl!
1年以上前 brucas4ever said…
alice you got 21900!
1年以上前 brucas4ever said…
lalalala
1年以上前 mollyx365 said…
OMFG I KNOW.
Like you were so upset about Lindsey and they OH OKAY all done let's call Peyton.
WTFWTFWTFWTF.
1年以上前 brucas4ever said…
MOLLY YOU GIVE MARK VIEWS!!*falls over and dies*
1年以上前 1treehillfan said…
YAY! 21900!! Woop! LOL I didn't even notice it XD

And OMFG Molly nooooo don't watch it on TV don't give Mark any more views!!! Watch it on the comp thats what I do :)
Plus, you get to avoid leyton scenes which make me want to cry whenever I watch them.
OOOOH and ummm there are some weird noises coming from my dad's bedroom I hope he isn't like dying of a raccoon attack or something lol
1年以上前 1treehillfan said…
heart
LOL Molly and Hannah!
I KNOW!
I was soooo sad for her :(
Poor Linds!!!
1年以上前 mcewen_girl said…
LMFAO Hannah
Hey why didn't u message me back?
last edited 1年以上前
1年以上前 brucas4ever said…
^AGREED!
HOW STRANGE
1年以上前 mollyx365 said…
well i record it. does that give him views? lol.

I actually reallly liked Lincus.
1年以上前 brucas4ever said…
i need! i told you all about lost!
1年以上前 brucas4ever said…
i used to record it! until like half way through season 5
1年以上前 mcewen_girl said…
Yea u need to...right now..lol
1年以上前 1treehillfan said…
LOL I know Molly I really did like lincas. And, if it were an average adult situation, he would have stayed with Lindsey and had been happy and not gone back to his highschool sweetheart.
But no this isn't normal.
This is One Tree Hill.
1年以上前 mollyx365 said…
Yeah why would she even want to get back with him?
1年以上前 brucas4ever said…
heart
i loved lindsey! i even have a medal for that spot! i thought they were really cute!
1年以上前 1treehillfan said…
I know! They just are so NOT right together.
Peyton that is.
Lindsey and Lucas are right for eachother.
Not as much a brucas, but an okay substitution.
last edited 1年以上前
1年以上前 brucas4ever said…
wink
so true alice! btw are any of you guys off from school tom?
1年以上前 mollyx365 said…
I wish I knew a Leyton fan that liked them/her. Because a lot of crew members said Lindsay was supposed to be an insanely likeable character.
last edited 1年以上前
1年以上前 1treehillfan said…
LOL Hannah only if I fake sick. Which won't work ;D
But anyways I gotta go. Sorry ladies!
Love ya!
Bye
1年以上前 brucas4ever said…
bye alice:[[

1年以上前 brucas4ever said…
ugh you guys are soooooooooooooooo slow! i want my comment!
1年以上前 mcewen_girl said…
Bye Alice and nope I got school tomorrow.its a bitch
1年以上前 brucas4ever said…
that sucks cause finals i don't have any!
today was such a waste i did nothing! besides change seats like 16846 times!
1年以上前 mcewen_girl said…
hmmm
Aww that sucks
1年以上前 mollyx365 said…
Bye Alice.

I have school :P
1年以上前 mcewen_girl said…
Molly I freakin LOVE ur icon!!
1年以上前 brucas4ever said…
it's really cute mollY!
1年以上前 mollyx365 said…
Thanksss :)
1年以上前 brucas4ever said…
you guys are slow~!
1年以上前 brucas4ever said…
your gonna make me start cheating!
1年以上前 brucas4ever said…
dran!
1年以上前 brucas4ever said…
wow!
1年以上前 brucas4ever said…
i love talking to myself!
1年以上前 mollyx365 said…
ggaah no
1年以上前 mollyx365 said…
no cheating
1年以上前 brucas4ever said…
im trying but you have to talk to me!
1年以上前 Broody_4_Cheery said…
failing the 12 step program i see
1年以上前 mollyx365 said…
she always is :)
1年以上前 Broody_4_Cheery said…
hey hannah, molly. hows life?

hey hann, are u by chance gonna update the name game anytime soon? :)
1年以上前 mcewen_girl said…
Now Hannah what did we talk about cheating gets u kicked out, not that its working on u anyways
1年以上前 mollyx365 said…
Oooh I need to guess again!
1年以上前 brucas4ever said…
mickei!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ohh sry ill do that now! yeah ive been really busy! im also working on the blfothm pick
1年以上前 brucas4ever said…
im trying you left me all alone kelsie!
1年以上前 Broody_4_Cheery said…
that time of the month again eh. lol kelsie, theres no getting rid of hannah, besides the spot wouldnt be the same without our little cheater.
1年以上前 mollyx365 said…
that is so true^
1年以上前 mcewen_girl said…
Yea it is true,we love our little cheater
1年以上前 brucas4ever said…
right! thank you mickei! what would you guys do with out me!
you'd be soooooo bored!
1年以上前 brucas4ever said…
i was jsut wondering who has fanatics for this spot lets make a list it's

Mary
Kristen
Karen
Hannah
Kelsie
Dawn
Janni
Jen

anyone else?