Brucas(ブルック&ルーカス) Brucas(ブルック&ルーカス) ファン Girls and a Guy xD

livelovelaugh posted on Jun 12, 2008 at 06:42PM
For the fans of the Ultimate amazing Couple. Introduce yourself and start talking =)

Ok so heres the deal if you dont come on in a long time the chances are i will delete you from the list so people dont get cofused.

If you belong to the group of medal whores (you all know who you are) you will also get removed from the list we dont acept people like that on fanpop at all never mind on our forum! sorry to be a bitch but its something that shouldnt happen and it does so if you are part of the medal whores you should eb ashamed of yourself!

so basically this forum is to come and talk to BL fans. You can talk about what ever you want seriously anything at all. if you wanna vent about something then do it thats what this is here for.

im gonna make a list here of the regular users and there real names so if your new you can see who everyone is.

Livelovelaugh - Dawn 240
Brattynemz - Nem 201
Dermer4ever - Terra 170
Sophialover - Mary 224
1treehillfan - Alice 111
Brucas4ever - Hannah 281
Cas_Cat2 - Cat or Catia 116
Janni - Janni 335
Broody_4_Cheery - meikei 88
Mollyx365 - Molly or lou 92
TSOYPRA - Vicky 32
Chlarkfan - Jellena 16
jennifer_02 - Jen 2
OMGitsBrooke - Leyla
SOPHILCHAD - Suzan
Isabellaaa - Bella
xoheartinohioxo - Holly
MONlovesBRUCAS - Mon

(i know ive forgot some jus let me know lol)


 For the ファン of the Ultimate amazing Couple. Introduce yourself and start talking =) Ok so heres the
last edited on Sep 16, 2009 at 07:02PM

Brucas(ブルック&ルーカス) 116057 返信

Click here to write a response...

Showing Replies 17951-18000 of 116057

1年以上前 brucas4ever said…
um it's for cheating im trying to over come it
1年以上前 mcewen_girl said…
Yes and I must say her progress is astounding I'm verrry proud her *claps*
1年以上前 brattynemz said…
lol Kels can you help me then, Brucas is my addiction!

Alice, I have no idea. I like lol!
1年以上前 brucas4ever said…
omg omg omg less than 50 more comments!

omg kelsie you need btfg powers!
1年以上前 mcewen_girl said…
Yes of course Nem,everyone is welcome at the addiction clinic thing I have here, you've already done the first step,admitting you have an addiction and admitting you need help,that' the hardest part!
last edited 1年以上前
1年以上前 brucas4ever said…
i really haven't cheated in a while.. who got 17900?
1年以上前 mcewen_girl said…
IDK Hannah
1年以上前 brattynemz said…
What's next, then, Kels? lol
1年以上前 brattynemz said…
I think you did, Hannah
1年以上前 brucas4ever said…
really but i haven't been here
1年以上前 1treehillfan said…
Nem- I KNOW I LOVE IT TOO!! I LOVE THAT WORD SO MUCH I LOVE IT MORE THAN ALL CURSE WORDS COMBINED! I LOVE IT MORE THAN DAMN! AND I LOOOVEEE DAMN! DAMN IS LIKE MY FAVORITE WORD!!! OHHH ITS KILLING ME NOT SAYING IT!!! YOU HAVE NO IDEA!
And LMAO Kelsie *claps for Hannah*. And ahahaha it seems we all have an addiction. Hannah's is cheating, mine is speaking the unallowed word and yours, Nem, is brucas:D (but I guess that is all of our addiction lmao)
1年以上前 brucas4ever said…
omg when i left! i didn't even notice! wow lmfao yah! seee thanks for the help Kelsie.... jeez you guys are slow at commenting when im not here.. you only had like 30comments while i was gone!
1年以上前 brucas4ever said…
lol.. Alice..lol
1年以上前 mcewen_girl said…
Well ummm you know what this is a fairly new program we have here so I guess the 2nd step should be to set a goal of how long you can go without talking about Brucas,a day should be long enough for the first goal,maybe that's reaching,how about 5 hours,dude you can get that done in ur sleep unless you dream about them and sleeptalk in which case you'd never know so it wouldn't count...lmfao I'm rambling
1年以上前 brattynemz said…
Alice fine I'll find another addiction! Something unique! Blah I don't think I have one! LMAO
1年以上前 brucas4ever said…
I NEED HELP WITH MY CHEATING!
1年以上前 brucas4ever said…
CRAP MY CAPS LOCK IS STUCK AGAIN!
1年以上前 brattynemz said…
Not talk about Brucas. Hmm. I guess I should avoid going to the OTH spot then. I know nothing but Brucas! lol
1年以上前 1treehillfan said…
LMFAO kelsie yeah you are rambling.
1年以上前 1treehillfan said…
But its okay cuz i love you anyways :)
1年以上前 brucas4ever said…
LFMAO KELSIE YOUR SO CUTE
1年以上前 brucas4ever said…
*I WILL NOT CHEAT*
1年以上前 1treehillfan said…
Oooh guys 30 comments away from the 1900 and LMAO Nem its okay you don't need a more unique addiction ;) And LMAO nem I know its so hard but its okay. I'll try to avoid talking about brucas infront of you, if you try to avoid saying the unspoken word infront of me (atleast for tonight... 2 more hours and 17 minutes to go!!)
1年以上前 brattynemz said…
Okay Alice, no problem. ahahahaha :D
1年以上前 brucas4ever said…
NEM HAVE YOU SEEN THE MOVIE STICK IT?
1年以上前 mcewen_girl said…
Yeah I tend to do that and I talk really fast which u guys wouldn't know cause I never talk to you, I just write to you but yea sometimes I talk so fast NO ONE understands me they are all like HUH and I'm like how did you not hear me,oopps there with the rambling again,I have a talkingfast/rambling problem!!
I need a sponsor I can't be my own,at least I don't think I can that would be really weird like having a one sided convo
Kelsie 1-so how have you handled things today
Kelsie-2-pretty well I think,I've talked really slowly today and hardly rambled at all
Kelsie1-aww I'm soo proud
Kelsie2-*smiles huge*thanks
1年以上前 brattynemz said…
no, is it good?
1年以上前 mcewen_girl said…
OMFG Nem it's soo good and it has Kellan in it!!<3
1年以上前 brucas4ever said…
LMAO KELS!

NEM THAT'S THE MOVIE THAT MADE ME LOVE KELLAN!
1年以上前 brattynemz said…
next page!
1年以上前 mcewen_girl said…
Yeh me too Hannah,he was so adorable in the mall and when he told that girl she was a bitch she's like excuse me and he's all "you heard me miss bossy booty I don't like how u act" I almost died!
1年以上前 brattynemz said…
I first saw him in Prom Night!!!

They didn't show the movie here, so I have to download it!!! What is it about?
1年以上前 brucas4ever said…
LMFAO! IKR KELSIE

AND I LOVED HIM IN PROM NIGHT
1年以上前 mcewen_girl said…
Lmfao I LOVED him in Prom Night he was lookin all kinds of fine in that tux!!
last edited 1年以上前
1年以上前 1treehillfan said…
LMFAO nem.
And wait was Kellan in prom night???
and LMFAO Kelsie ahahahaha you are so hilarioous when you ramble :-D
1年以上前 brattynemz said…
OMG this 100th comment thingy excites me!! Where's my teammate when I need her the most?!
1年以上前 brucas4ever said…
LALALA*I WLL NOT CHEAT*
1年以上前 1treehillfan said…
And LMAO I saw Kellan in Stick it as well, he was hilarious!
1年以上前 brucas4ever said…
I KNOW NEM ME TO! IT MAKES ME NERVOUS!
1年以上前 1treehillfan said…
Whos your teammate, nem??
1年以上前 brattynemz said…
dammit I have to run upstairs and get my wallet I think I'll miss it!!
1年以上前 brucas4ever said…
OMG
1年以上前 1treehillfan said…
LMAO hannah me too! IDK WHY!!!
10 more to go...
1年以上前 brucas4ever said…
HAHAH LMFAO NEM
1年以上前 brucas4ever said…
IM SCARED MOLLY IS TOTALLY GONNA POP UP!
1年以上前 brucas4ever said…
LDK
1年以上前 mcewen_girl said…
Bahah u guys are making me all tense
1年以上前 brucas4ever said…
OMG
1年以上前 1treehillfan said…
LMAO Nem hurry, hurry!
Oh wait, don't hurry... I want to win LMAO
AHHH there I go again resisting the forbidden word temptation... aggghhh its so hard.
1年以上前 brucas4ever said…
OMG