Brucas(ブルック&ルーカス) Brucas(ブルック&ルーカス) ファン Girls and a Guy xD

livelovelaugh posted on Jun 12, 2008 at 06:42PM
For the fans of the Ultimate amazing Couple. Introduce yourself and start talking =)

Ok so heres the deal if you dont come on in a long time the chances are i will delete you from the list so people dont get cofused.

If you belong to the group of medal whores (you all know who you are) you will also get removed from the list we dont acept people like that on fanpop at all never mind on our forum! sorry to be a bitch but its something that shouldnt happen and it does so if you are part of the medal whores you should eb ashamed of yourself!

so basically this forum is to come and talk to BL fans. You can talk about what ever you want seriously anything at all. if you wanna vent about something then do it thats what this is here for.

im gonna make a list here of the regular users and there real names so if your new you can see who everyone is.

Livelovelaugh - Dawn 240
Brattynemz - Nem 201
Dermer4ever - Terra 170
Sophialover - Mary 224
1treehillfan - Alice 111
Brucas4ever - Hannah 281
Cas_Cat2 - Cat or Catia 116
Janni - Janni 335
Broody_4_Cheery - meikei 88
Mollyx365 - Molly or lou 92
TSOYPRA - Vicky 32
Chlarkfan - Jellena 16
jennifer_02 - Jen 2
OMGitsBrooke - Leyla
SOPHILCHAD - Suzan
Isabellaaa - Bella
xoheartinohioxo - Holly
MONlovesBRUCAS - Mon

(i know ive forgot some jus let me know lol)


 For the ファン of the Ultimate amazing Couple. Introduce yourself and start talking =) Ok so heres the
last edited on Sep 16, 2009 at 07:02PM

Brucas(ブルック&ルーカス) 116057 返信

Click here to write a response...

Showing Replies 54451-54500 of 116057

1年以上前 livelovelaugh said…
i think it was just someone messing around tho
1年以上前 Janni said…
I can't see that happening.. not with chuck in the picture
1年以上前 Chlarkfan said…
EYESEXAGE<3!
 EYESEXAGE<3!
1年以上前 1treehillfan said…
-sighs-
If only.
(the BL/JP stuff)
1年以上前 Chlarkfan said…
Yeah, i really can't. I mean she's MADLY in love with Chuck! <3.
1年以上前 dermer4ever said…
i bet its going to be crack
1年以上前 Cas_Cat_2 said…
Aww, i love that "family" icon Pooh, so adorable. <33


And Dawn.. I did not see that coming. xD
1年以上前 1treehillfan said…
Eww?
Seriously?
Serena/Blair= NASTY.
They are friends not lovers.
BLAHH.
 Eww? Seriously? Serena/Blair= NASTY. They are フレンズ not lovers. BLAHH.
1年以上前 dermer4ever said…
i bet it is a foiler are spoilers even out yet for shows.
1年以上前 1treehillfan said…
Aww thanks, me too<3
1年以上前 Chlarkfan said…
heart
I knoww! It just doesnt workk!
Serena/Nate && Chuck/Blair are lovee<3333.
1年以上前 mollyx365 said…
Heyy!
1年以上前 Chlarkfan said…
Mollyy! (:
1年以上前 Janni said…
Molly<33
1年以上前 Cas_Cat_2 said…
heart
Lou! <333
I love your icon. ;D
1年以上前 1treehillfan said…
I'm brucas deprived.
I feel dizzy.
 I'm Brucas(ブルック&ルーカス) deprived. I feel dizzy.
1年以上前 livelovelaugh said…
i gtg now girls rather sleep =) talk later
xxxx
1年以上前 Chlarkfan said…
heart
I gotta go hunss,<3333.
loveya<33.
1年以上前 mollyx365 said…
Thanks!! I gotall your props XD
1年以上前 Janni said…
Awww<3
We can only dream
 Awww<3 We can only dream
1年以上前 dermer4ever said…
bye Dawn


after i finish the stuff i am doing i am going to make Brucas stuff
1年以上前 1treehillfan said…
Bye Blush and Dawn<3
1年以上前 Janni said…
ByeBye Dawn&BLush<3
1年以上前 Cas_Cat_2 said…
Byeee Dawn! <333

Yea Lou, i was lucky. xD
My computer is being good for prop-spams today. LOL


And that manip looks good. xP
1年以上前 Cas_Cat_2 said…
big smile
Eyesexage!!
 Eyesexage!!
1年以上前 Janni said…
both leaving!? wtf!?
link
1年以上前 Cas_Cat_2 said…
kiss
Ohh, bye Blush! <33
1年以上前 dermer4ever said…
that is old news no one knows for sure
1年以上前 Cas_Cat_2 said…
sick
OMG, they are leaving??
That SUCKS!
1年以上前 mollyx365 said…
Bye girls!<33

They might not both be.
last edited 1年以上前
1年以上前 Janni said…
i thought that it was old news too, only T.R is more true or smt =/
1年以上前 dermer4ever said…
well abc ceo said they are both signed on for next season the truth is we will not know until season 6 airs
1年以上前 Cas_Cat_2 said…
Maybe T.R. is leaving.. And they are bringing a new actor to play George. Maybe Mark will operate him and he will be a "new person" with a new face so.. It would be very weird tho.
1年以上前 Janni said…
this is nervwrecking! Grrr!

i love stoned meredith xD
1年以上前 Janni said…
i really don't want another person playing George!
1年以上前 dermer4ever said…
Cat that is what i heard and with the news of Dominic coming on to the show i think he will play him. Even though George irks me the only one who can play him is tr.
1年以上前 mollyx365 said…
I think that sounds werid though they do that on some shows but it wouldn`t work on GA really
1年以上前 Janni said…
agreed terra;D
1年以上前 Cas_Cat_2 said…
Me neither. =S
I don't want Dominic. =/

I love George. =[
1年以上前 Janni said…
george irritates me, not much now as before.. but i defenetly don't wanna have someone else playing him
1年以上前 Janni said…
i might dissapearing since my net ususally go cokoo when it's late
1年以上前 Cas_Cat_2 said…
laugh
Lol, your net goes cokoo. xP
1年以上前 Janni said…
my net goes cokoo xD
1年以上前 Cas_Cat_2 said…
Cokoo reminds me of "cocó". And that means poop in portuguese. XD XD
1年以上前 Cas_Cat_2 said…
Your net goes poop! XD
1年以上前 dermer4ever said…
ok Janni


George is fine now but i do not like him when he is all whiny oh Janni i forgot to ask what do you think of the Meredith George thing in season 2
1年以上前 mollyx365 said…
Your net goes pooop!
1年以上前 Janni said…
LOL! well then my net goes poop xD
1年以上前 Janni said…
Annoyed the CRAP, well POOP out of me!!!
and then the george/izzie thing too! It's all POOOOOOP!!!!

but i don't want george going away like this, it's tooo sad!
1年以上前 Cas_Cat_2 said…
LMAO, Meredith/George thing was hilarious xD

I have to blame it on Meredith though. Who the hell starts CRYING? :O C'mon, he can't be that bad! LOL
It was really embarassing. =S