Brucas(ブルック&ルーカス) Brucas(ブルック&ルーカス) ファン Girls and a Guy xD

livelovelaugh posted on Jun 12, 2008 at 06:42PM
For the fans of the Ultimate amazing Couple. Introduce yourself and start talking =)

Ok so heres the deal if you dont come on in a long time the chances are i will delete you from the list so people dont get cofused.

If you belong to the group of medal whores (you all know who you are) you will also get removed from the list we dont acept people like that on fanpop at all never mind on our forum! sorry to be a bitch but its something that shouldnt happen and it does so if you are part of the medal whores you should eb ashamed of yourself!

so basically this forum is to come and talk to BL fans. You can talk about what ever you want seriously anything at all. if you wanna vent about something then do it thats what this is here for.

im gonna make a list here of the regular users and there real names so if your new you can see who everyone is.

Livelovelaugh - Dawn 240
Brattynemz - Nem 201
Dermer4ever - Terra 170
Sophialover - Mary 224
1treehillfan - Alice 111
Brucas4ever - Hannah 281
Cas_Cat2 - Cat or Catia 116
Janni - Janni 335
Broody_4_Cheery - meikei 88
Mollyx365 - Molly or lou 92
TSOYPRA - Vicky 32
Chlarkfan - Jellena 16
jennifer_02 - Jen 2
OMGitsBrooke - Leyla
SOPHILCHAD - Suzan
Isabellaaa - Bella
xoheartinohioxo - Holly
MONlovesBRUCAS - Mon

(i know ive forgot some jus let me know lol)


 For the ファン of the Ultimate amazing Couple. Introduce yourself and start talking =) Ok so heres the
last edited on Sep 16, 2009 at 07:02PM

Brucas(ブルック&ルーカス) 116057 返信

Click here to write a response...

Showing Replies 53401-53450 of 116057

1年以上前 SophiaBrookefan said…
hmmm
Np!
& Yes i mailed him too 4 changing Name of one spot!
He wasn't answer! He is busy i guess!
1年以上前 Chlarkfan said…
heart
Mar Bear, i go june 27th, till september 1st to Europe, Croatia, (: (: (:

But, i gotta go hunss! <333.
Shopping spree!!! I'll talk to you laterr.

Mar Bear, you're gonna KICK ASS at icons, you arleady do,(:

Byeeee<33333333.
1年以上前 Janni said…
I didn't know that T! And what a stupid ASS!! OMG! She sucks BALLS!!
1年以上前 sophialover said…
crying
You're fucking kidding me? You'll be away for ALL the summer?
1年以上前 SophiaBrookefan said…
Ow that Suck!
My test's are over!
my school ends 4 about 4 days!
xD
1年以上前 Cas_Cat_2 said…
heart
Okay, bye hun! <333
Talk to you later. =]
LY!
 Okay, bye hun! <333 Talk to あなた later. =] LY!
1年以上前 Janni said…
BB Jelena<33 i too went shopping today^^
Have i told you guys how obsessed i'm with headband? xD
1年以上前 sophialover said…
the name of the spot? huh?
And yeah. I hate Kate so i really really hope she doesn't win. LOL.
1年以上前 sophialover said…
cool
I hate headbands...lol...xD
I only like them on Blair.
1年以上前 Janni said…
LOL at the icon!! xD

and It isn't possible to change the spot name
1年以上前 dermer4ever said…
i know Chad entered two ans those two will not go anywhere but four of the ladies from greys will get nominated.
1年以上前 Cas_Cat_2 said…
LOL, she won't even make the final list Mary, don't worry. xP
And nobody would be crazy to vote for Kate, she's not even an actress. -.-
1年以上前 sophialover said…
cool
Either Evangeline Lily or Ellen Pompeo deserve it this year.
1年以上前 Cas_Cat_2 said…
big smile
Eyesexage! <33 ** *0
 Eyesexage! <33 ** *0
1年以上前 sophialover said…
Yeah...she's not THAT talented anyway.
1年以上前 Cas_Cat_2 said…
It's possible Janni.
Have you noticed the new Peyton spot name? It's Peyton Scott now. -.-
1年以上前 dermer4ever said…
nope not really Ellen should win it she deserves it this was her best season
1年以上前 Janni said…
Really? i didn't know
1年以上前 sophialover said…
Evie was absolutely great too T. Do you watch Lost?
She fucking kicked ass this season.
1年以上前 dermer4ever said…
they enter their names than the Emmy commetties narrows down the list until they get five no cw shows will get their
1年以上前 Cas_Cat_2 said…
Yea. lol
They changed it in the last two weeks or something.
1年以上前 SophiaBrookefan said…
meh
Yes!
It's Peyton Scott!
=(
So i think it can be changed!
1年以上前 Janni said…
no cw shows? why?

and privileged is entered, and that's a CW show =/
last edited 1年以上前
1年以上前 SophiaBrookefan said…
kiss
Anyway got 2 go Girls!
Just stop by to see whats up!
So..Bye
xxx
1年以上前 Janni said…
BB<33
1年以上前 sophialover said…
Peyton Scott...blahh...*vomits*
1年以上前 dermer4ever said…
no mary i do not watch Lost so i would know and i think Ellen is great actress but she is outshined and overlooked by the others and Katherine higel entered her name again
1年以上前 Janni said…
angry
OMG! wait! It's changed into Peyton Scott!!??
NO WAY!
1年以上前 Cas_Cat_2 said…
Bye hun! <33

Yea it did Janni xD
But whataver.. I'm not even at the spot, so i don't care. xP
1年以上前 sophialover said…
heart
Awww Katherine<33
Then it's either between Ellen or Katherine for me.
[have started liking Katherine way too much lately. I don't get why she gets so much hate...really. I watched some interviews and vids on youtube and she doesn't act AT ALL like a diva. She seemed totally down to earth to me]
1年以上前 sophialover said…
I'm not even a MEMBER of that spot so..hello? WHO CARES?
I think they changed it on purpose though to remind us Pucas are endgame...mwahaha.
[YES. They ARE evil. In their place i'd have liked to change Brooke's name too so i'm not really blaming them but anyways...haha]
1年以上前 Cas_Cat_2 said…
LOL Mary. xP
I honestly wouldn't like to change Brooke's name either, if it was Brucas instead of LP. Peyton was Peyton Scott for like two episodes.
It's not like Haley, who has been Scott since season 1.
1年以上前 Cas_Cat_2 said…
But i really don't care. lol xP
1年以上前 sophialover said…
tongue
guys i'm in such a pathetic rating mood.
Wanna give me some links?
1年以上前 Janni said…
You could rate my studd at the brennifer spot? xP
1年以上前 Cas_Cat_2 said…
laugh
Lol Mary. xP
What do you prefer, icons or videos?
1年以上前 Cas_Cat_2 said…
Lol Mary. xP
What do you prefer, icons or videos?
1年以上前 Cas_Cat_2 said…
heart
Eyesexage! <33
 Eyesexage! <33
1年以上前 sophialover said…
cool
Vids.
1年以上前 sophialover said…
mwahahahahahahahahahaha baby.
I can rate your stuff at ANY spot but the Brennifer one.
last edited 1年以上前
1年以上前 Janni said…
laugh
LMAO xD
1年以上前 dermer4ever said…
link


the way it should have been
1年以上前 Janni said…
i gtg^^
LY<33
1年以上前 Cas_Cat_2 said…
Okay Mary, you can rate these if you want. xD
link

I should have a fanatic on that spot. LOL xD
1年以上前 sophialover said…
kiss
lol ok.
bb babby<3
1年以上前 Cas_Cat_2 said…
kiss
Byee hun!
LY two <33
1年以上前 dermer4ever said…
bye Janni
1年以上前 sophialover said…
hmmm
huh?
only 2 pages?
1年以上前 Cas_Cat_2 said…
Only two pages? Search on the next ones hun, if you don't mind.
1年以上前 sophialover said…
wink
Ok.