アドベンチャー・タイム Wall

Previous

ウォールのエントリー全1-10件中2256 件を表示中

DerpThatHerp 発言しました …
AY GANG I JOINED THIS SITE TODAY 5 YEARS 前 HELL YEA 投稿されました 1年以上前
RTS2000 コメントしました…
congrats old friend :) ·12 か月前
DerpThatHerp コメントしました…
who are あなた lmao ·11 か月前
DerpThatHerp コメントしました…
doesnt ring a ベル dude ·9 か月前
big smile
YanaFigi 発言しました …
Wow...this place still alive...I can't believe I used tobe here everyday five years 前 and now the 表示する ended and I'm here again.....still can't belive the 表示する ended and it has been five years....Thank あなた guys for making my childhood a better shit 投稿されました 1年以上前
DerpThatHerp コメントしました…
Hell yea boys 1年以上前
makemesmile1000 発言しました …
Damn, this brings back memories. I thought this place is dead for real, but I see a few valiant individuals are still trying to keep it alive. Anyway, I 発言しました that I'd come back when Adventure Time ends, so here we are. Honestly found the finale quite underwhelming, but that's just me. 投稿されました 1年以上前
makemesmile1000 コメントしました…
I apologize for not joining あなた guys on Skype または whatever social site あなた use nowadays. I'm bad at managing things, and terrible at communication. The thought of having to actually talk to people scares me to death. 1年以上前
IsabellaFanboy コメントしました…
hi hi! its me, the one and only... come 登録する us on discord! we are active daily there! 1年以上前
DerpThatHerp コメントしました…
hells yea 1年以上前
DerpThatHerp 発言しました …
@redpanda we out here missing あなた 投稿されました 1年以上前
NanoWhatever 発言しました …
Will happen...
Happening, happened...
投稿されました 1年以上前
pbadventure18 発言しました …
SUUUUUUUUP!

I'm back, after a 年 または so 😅😅
Ya'll still alive over here? 投稿されました 1年以上前
pbadventure18 コメントしました…
Oh and I just turned five on this site haha 1年以上前
DerpThatHerp コメントしました…
Fuck あなた still exist Lia 1年以上前
smile
YT-Tomboy89 発言しました …
im happy as hell 投稿されました 1年以上前
DerpThatHerp コメントしました…
This man happy as hell what is this 1年以上前
emerald_32 発言しました …
y'all i finally set up the shitty discord server sooo https://discord.gg/5VAXtce 投稿されました 1年以上前
emerald_32 コメントしました…
please 登録する me i am so alone 1年以上前
DerpThatHerp コメントしました…
i did and the first message was about あなた being gay 1年以上前
IsabellaFanboy コメントしました…
everybody is offline except derp n me smh 1年以上前
IsabellaFanboy コメントしました…
90% of the time 1年以上前
DerpThatHerp 発言しました …
Just because this place is dead and i can say this

I joined this site today 4 years ago. Bow down peasants.

(except like half of this place) 投稿されました 1年以上前
IsabellaFanboy コメントしました…
hello 1年以上前
IsabellaFanboy コメントしました…
ive been here for 6 years hbt? newb 1年以上前
DerpThatHerp コメントしました…
Wtf smh 1年以上前
dadadas 発言しました …
Is ファンポップ dying as a page too? Such a shame. ファン pop used to be a place even before people joining Social Networks like FB... 投稿されました 1年以上前
emerald_32 コメントしました…
yeah, heh. fanpop's fucking ancient shit, man. 1年以上前
DerpThatHerp コメントしました…
prehistoric tbh 1年以上前
True-Finn-Fan コメントしました…
indeed 1年以上前
dadadas 発言しました …
dadadas コメントしました…
ファン pop still hasn't fixed it lol 1年以上前
True-Finn-Fan コメントしました…
yeah, i've been watching the news on that. and doing minor research. 1年以上前
True-Finn-Fan コメントしました…
crazy shit man. 1年以上前
YanaFigi 発言しました …
Can anyone tell me where I can download adventure time from season 6 onward 投稿されました 1年以上前
True-Finn-Fan コメントしました…
...well, i can tell あなた where あなた can watch it online, but downloading it, at least for free as i'm assuming, may not be legal. 1年以上前
dadadas 発言しました …
I remember how deluded FP's madmen were conspiring against me for exposing the only & ugly truth of a flame devil with no morals. 投稿されました 1年以上前
dadadas コメントしました…
Now I'll ask: DO あなた LIKE THAT??? DO あなた LIKE THAT??? DO あなた LIKE THAT??? 1年以上前
True-Finn-Fan コメントしました…
Calm down there bro. 1年以上前
emerald_32 コメントしました…
that breaking benjamin song was actually pretty nice imo 1年以上前
DerpThatHerp コメントしました…
^Yeah it was pretty good tbh 1年以上前
cool
True-Finn-Fan 発言しました …
so watch the new miniseries "elements" online... There's some good shit. don't want to spoil anything, but there's some stuff that's worth seeing. And the ending literally adds, like, 10 もっと見る plot devices that are all unrelated によって nature. 投稿されました 1年以上前
dadadas 発言しました …
Holy shit!!! What happened to this club? NOT EVEN A POST IN A WHOLE MONTH??? 投稿されました 1年以上前
dadadas コメントしました…
Anyway, this inactivity also proves that NOTHING LASTS FOREVER. The word "forever" is the most DELUSIONAL WORD EVERR 1年以上前
True-Finn-Fan コメントしました…
^very valid point 1年以上前
dadadas コメントしました…
@True-Finn-Fan why didn't i type fuck instead of fk? Because FUCK THAT XD 1年以上前
cloudy
True-Finn-Fan 発言しました …
every time i come back here and see something i 投稿されました from years 前 it makes me feel old.
the nostalgia is real. 投稿されました 1年以上前
DerpThatHerp コメントしました…
Ikr, I still remember pissing em off the first time I joined. Because I 発言しました idk what the fuck any of this jap shit means.... She proceeded to call e a 1年以上前
DerpThatHerp コメントしました…
Me a pussy* 1年以上前
sunny
True-Finn-Fan 発言しました …
This goes out there to anyone who hasn't seen the miniseries "islands." watch it. it's good. 10/10 投稿されました 1年以上前
DerpThatHerp コメントしました…
Could it be? Someone 投稿されました on the wall?!?!? 1年以上前
True-Finn-Fan コメントしました…
yes it could be. 1年以上前
True-Finn-Fan コメントしました…
major yes 1年以上前
DerpThatHerp 発言しました …
Proposition to ban Jurgen from the club because of Nazi Propaganda? 投稿されました 1年以上前
True-Finn-Fan コメントしました…
あなた know, i never thought i'd hear a sentence like that on this clu... actually.... 1年以上前
makemesmile1000 発言しました …
Happy New 年 from Vietnam, guys. May 2017 take あなた on a fantastic adventure. 投稿されました 1年以上前
True-Finn-Fan コメントしました…
Happy new 年 from America! I wish the same too あなた 1年以上前
PsychoPanda666 発言しました …
Would anyone like to do a Adventure Time roleplay with me? I m going to be my OC, and I would appreciate it if someone was Marshall Lee, but I don't mind being the roleplay being my OC X Marshall and your OC X *insert a character here*

If あなた are interested please feel free to コメント below and then we can talk about the characters and stuff. 投稿されました 1年以上前
DerpThatHerp コメントしました…
I'd be up for it 1年以上前
True-Finn-Fan コメントしました…
ah...more ships... 1年以上前
astigpinoy 発言しました …
blokes gimme some rest from real life

are y'all still kicking here または something

let's organize some kind of virtual meetup 投稿されました 1年以上前
DerpThatHerp コメントしました…
Sure Astig, whatever あなた want 1年以上前
True-Finn-Fan コメントしました…
that's kinda why we're all on skype. 1年以上前
True-Finn-Fan コメントしました…
^nice 1年以上前
DerpThatHerp 発言しました …
クリスマス is around the corner. によって corner a mean a fucking brick wall.

Despite that in commemoration. We should tally all the people who left this site. Those still here my paycheck came in. Ill buy ya ピザ :D 投稿されました 1年以上前
True-Finn-Fan コメントしました…
ピザ for days. XD 1年以上前
DerpThatHerp コメントしました…
1 amazing bloke is still here, i cri, but he get pizza, he no cri 1年以上前
True-Finn-Fan コメントしました…
^may they rest in peace 1年以上前
DerpThatHerp 発言しました …
DEATH IS NOT FUN GUYS, DO NOT DIE. 投稿されました 1年以上前
makemesmile1000 コメントしました…
*meekly* I'm not dead! 1年以上前
DerpThatHerp コメントしました…
^Then fix what あなた did, that's a windows update error. 1年以上前
True-Finn-Fan コメントしました…
^i know. XD your update still has errors 1年以上前
DerpThatHerp 発言しました …
I am actually so bored, no one's on so I have nothing to do here 投稿されました 1年以上前
True-Finn-Fan コメントしました…
well that's sad... 1年以上前
rainy
True-Finn-Fan 発言しました …
Adventure time's last season will be season 9. It was announced here link
it will be ending in 2018. 投稿されました 1年以上前
emerald_32 コメントしました…
time 2 catch up 1年以上前
emerald_32 コメントしました…
maybe we could all watch it together on skype ?? idk how it works but my フレンズ do it 1年以上前
True-Finn-Fan コメントしました…
^that would be super cool. Great idea. 1年以上前
dadadas 発言しました …
Where have all the "SMOWZOW" または "MATHEMATICAL" GONE??? :((. 投稿されました 1年以上前
True-Finn-Fan コメントしました…
Into history 1年以上前
DerpThatHerp コメントしました…
into the 12 年 old finn xD 1年以上前
dadadas 発言しました …
So how old are u guys now? :P 投稿されました 1年以上前
dadadas コメントしました…
I mean "fans that lied about their age", are u old enough for ファンポップ yet? 1年以上前
True-Finn-Fan コメントしました…
i'm 19 1年以上前
makemesmile1000 コメントしました…
I'm 15. 1年以上前
dadadas 発言しました …
Club is on life support, contributed only によって cancer patients :P 投稿されました 1年以上前
True-Finn-Fan コメントしました…
that's one way to think about it. 1年以上前
emerald_32 発言しました …
emerald_32 コメントしました…
on my クラブ 一覧 it 発言しました that this club hasnt been updated in 12 days but then the アップデート on the club page says that someone just contributed an answer so ??? whats the truth 1年以上前
emerald_32 コメントしました…
this club may be dying but we're just here shitposting on the ウォール 1年以上前
True-Finn-Fan コメントしました…
^nice 1年以上前
DerpThatHerp 発言しました …
HUEHEUEHUEHEUHEUHEUUEHUEHEUHEUEHUEHUHEUUEHEHH IFB LEFT THE SKYPE CHAT BECAUSE WE DENIED A DEALY...HUHEUHEUHEUHeuheUHEUEUHefuhfeiyvasewlkf 投稿されました 1年以上前
emerald_32 コメントしました…
we are not moving to discord 1年以上前
True-Finn-Fan コメントしました…
I still find that funny 1年以上前
smile
Lulili_Hearts 発言しました …
hi i like adventure time :) 投稿されました 1年以上前
True-Finn-Fan コメントしました…
Nice. Welcome to our quaint little ghost town. 1年以上前
DerpThatHerp コメントしました…
yep :) 1年以上前
True-Finn-Fan コメントしました…
^^it's funny how long we've been saying that yet we still are waiting for it to die. 1年以上前
redpanda 発言しました …
こんにちは guys, yeah it's me I just felt like I needed to give a proper goodbye since I probably won't 表示する up anymore
あなた all have gave me confidence in myself that I could never find, あなた were also my first internet friends, my weird awesome フレンズ that I could say anything to, haha. I just wanted to say thanks for the memories and laughs, I'll never forget any of あなた and have a blessed life. - Mindy 投稿されました 1年以上前
True-Finn-Fan コメントしました…
i can't believe i just got back on today to get a message saying someone was leaving. Farewell and have a good life. 1年以上前
makemesmile1000 コメントしました…
*salutes* 1年以上前
pbadventure18 コメントしました…
Wtfffff RED Huhuhuhu 😭😭 I hope あなた have a good one 😍😖 1年以上前
heart
IsabellaFanboy 発言しました …
こんにちは skypers I left a nice little present for you!

took me an 時 to make it, so go watch it pls o3o 投稿されました 1年以上前
DerpThatHerp コメントしました…
WHAT?!?!? 1年以上前
True-Finn-Fan コメントしました…
hmm... 1年以上前
marcelinerocker 発言しました …
Hi 投稿されました 1年以上前
DerpThatHerp コメントしました…
YOURE ALIVE HOLYHUBSUFS 1年以上前
astigpinoy コメントしました…
こんにちは gurl 1年以上前
True-Finn-Fan コメントしました…
hello 1年以上前
makemesmile1000 発言しました …
So, everybody's on Skype. Which is great, because you're keeping in contact with each other. But even if I do 登録する you, I may not 表示する up very frequently, since I'm terrible at this maintaining-your-online-relationships thing. What I want to say is, あなた might not see me around for a long time. A very long time. Possibly forever. I also have other things to attend to, projects to finish, y'know. Well, it was a very nice honor to meet あなた all, and perhaps I'll be there for the demise of this club. 投稿されました 1年以上前
DerpThatHerp コメントしました…
That sums A lot right there god damn :P 1年以上前
astigpinoy コメントしました…
*big boss salute* 1年以上前
True-Finn-Fan コメントしました…
Well, kingdoms come and kingdoms fall 1年以上前
astigpinoy 発言しました …
skype

huh

add the Troubled Young Man // trbyngmn__

see if im alive xdddddddddddddddddddddddddddddddddd 投稿されました 1年以上前
DerpThatHerp コメントしました…
Yeyeyeyeyeyeyeyeyeyeyeyeyeyeyey 1年以上前
True-Finn-Fan コメントしました…
okay 1年以上前
dadadas 発言しました …
Also does anyone here play "Town of Salem" ? 投稿されました 1年以上前
DerpThatHerp コメントしました…
Never heard of it 1年以上前
True-Finn-Fan コメントしました…
nope... 1年以上前
dadadas 発言しました …
Remember the time I called FP's ファン FP's madmen and 投稿されました a trolling pic? XD 投稿されました 1年以上前
dadadas コメントしました…
And all my other phrases like: "Lets end this", "Bring it on". It was so fun 1年以上前
makemesmile1000 コメントしました…
Yah. Someone got really mad. 1年以上前
True-Finn-Fan コメントしました…
^^XD 1年以上前
makemesmile1000 発言しました …
Hi guys! Sorry I didn't pop up as much as usual last month. I was too busy studying for this big high school entrance exam. Everything's wrapped up now, so I'm back! :D Please tell me something happened in the club when I was gone. 投稿されました 1年以上前
emerald_32 コメントしました…
geT THE FUCK ON SKYPE 1年以上前
makemesmile1000 コメントしました…
I DON'T WANNA GET A SKYPE 1年以上前
True-Finn-Fan コメントしました…
^^XD 1年以上前
DerpThatHerp 発言しました …
I guess あなた can say someone clubbed this place too death.

Ill let myself out :D 投稿されました 1年以上前
makemesmile1000 コメントしました…
You're terrible. 1年以上前
emerald_32 コメントしました…
thats it youre not my son anymore 1年以上前
DerpThatHerp コメントしました…
^^We're all terrible 1年以上前
True-Finn-Fan コメントしました…
at least あなた went out with a pun 1年以上前
emarld-archer 発言しました …
The a new news in the news about something new.....the news reporterthe news "I'm back with new updates" によって emarld-archer 投稿されました 1年以上前
DerpThatHerp コメントしました…
yeyeyeyeyeyeyeyeyeyeyey 1年以上前
IsabellaFanboy コメントしました…
wat 1年以上前
emarld-archer コメントしました…
And hello to あなた guys too 1年以上前
smile
Earfull2 発言しました …
Remember me guys?

Sorry if I gone inactive XD

I actually broke my arm last 月 that it didn't even let me use my computer because its damn hard to type something on the keyboard its like killing poisonous ants with your fingers lol

I was living under the rock for quite of time,but I will still cope up with the future and present episodes of Adventure Time

PS: Did the club grew? 投稿されました 1年以上前
IsabellaFanboy コメントしました…
no this club is dead, like my ancestor.. so please enjoy the company of the sole surviving member of AT 1年以上前
IsabellaFanboy コメントしました…
P.S: there are some native nomads around but idk them 1年以上前
DerpThatHerp コメントしました…
^Im pretty sure peoplw are here, they just cant be bothered updating 1年以上前
monkey
dadadas 発言しました …
Pardon my ignorance & inactivity but what is this chat thingy? How do i see and use it on the site? 投稿されました 1年以上前
dadadas コメントしました…
And its not like i's been inactive, just too lazy to コメント 1年以上前
DerpThatHerp コメントしました…
^It should just be there, if あなた want to chat too someone, it shows the online contacts, and if あなた want to make a room it should be there also. 1年以上前
True-Finn-Fan コメントしました…
i've been without internet for a while, and it'll probably be like that for some time もっと見る too. 1年以上前
crying
redpanda 発言しました …
3 fucking years
...
Holy shit 投稿されました 1年以上前
DerpThatHerp コメントしました…
Skype (/ˈskaɪp/) is an application that provides video chat and voice call services. Users may exchange such digital documents as images, text, video and any others, and may transmit both text and video messages. Skype allows the creation of video conference calls. 1年以上前
redpanda コメントしました…
^ School (/' scholē/) is a place were あなた spend first 18 years of life taking it up the ass. 1年以上前
True-Finn-Fan コメントしました…
I swear, check on this site everyday and nothing happens for months, miss a week または two and suddenly i'm missing stuff. 1年以上前
makemesmile1000 発言しました …
So, for あなた Finnamers out there... Finn and Phoebe are... totally cool now? And あなた guys can stop hating on Cinnamon Bun? Just watch the new episode. 投稿されました 1年以上前
redpanda コメントしました…
I'm glad they're cool, CB can fall in a black hole for all I care. 1年以上前
emerald_32 コメントしました…
im not updated shit 1年以上前
True-Finn-Fan コメントしました…
they're cool in a weird way... at least they can talk to each other now. 1年以上前
sunny
Skittygirl 発言しました …
//rises from the grave

...Hey how's everyone from here? //waves// :D

It's been too long, LOL. I remember the good old days in this club. :'D It's also amazing to see some of them still here like wow. :D

//rolls back 投稿されました 1年以上前
emerald_32 コメントしました…
skitty no D: come backk 1年以上前
emerald_32 コメントしました…
dont leave me here like newb did huhu 1年以上前
True-Finn-Fan コメントしました…
it's nice to see some old users pop back up though. 1年以上前
astigpinoy 発言しました …
oh, on related note

there's this old-timey thing i use called "internet relay chat"
i made a room (and its always up just in case)

rizon.net
room: #at-fanpop
register a nick if あなた don't want others to impersonate you
besides that, enjoy being idle 投稿されました 1年以上前
DerpThatHerp コメントしました…
I 愛 idle 1年以上前
DerpThatHerp コメントしました…
its a fun time 1年以上前
True-Finn-Fan コメントしました…
Cool. 1年以上前
astigpinoy 発言しました …
A new room has been created

the room name is "adventure-time"
yes, lowercase and dash included

try to idle (do nothing) if あなた can 投稿されました 1年以上前
True-Finn-Fan コメントしました…
it sucks that we can't just have club related chat rooms. 1年以上前
DerpThatHerp コメントしました…
yeah it sucks 1年以上前
big smile
IsabellaFanboy 発言しました …
go look at my プロフィール pic, its so majestic 投稿されました 1年以上前
True-Finn-Fan コメントしました…
I won't lie. That is both clever and legit. 1年以上前
DerpThatHerp コメントしました…
あなた legend 1年以上前
True-Finn-Fan コメントしました…
^^i'm glad あなた chose what あなた chose. 1年以上前
DerpThatHerp 発言しました …
Just because the chat system on this site is shite,
just make a chat room if anyone is on and just make it "Adventure time." 投稿されました 1年以上前
makemesmile1000 コメントしました…
My chat box is in French for some reason. 1年以上前
True-Finn-Fan コメントしました…
^XD 1年以上前
True-Finn-Fan コメントしました…
^of course. 1年以上前
worried
IsabellaFanboy 発言しました …
I clicked the 'X' button on the chat, then it disappeared...

not gonna lie, I panicked a bit til I found it later on the other side 投稿されました 1年以上前
IsabellaFanboy コメントしました…
@fanpop designer ~ あなた know what... I will place the minimized chat on the other side cuz i can!!! 1年以上前
DerpThatHerp コメントしました…
SHITTEEE 1年以上前
DerpThatHerp コメントしました…
REBEL 1年以上前
True-Finn-Fan コメントしました…
^any way they can 1年以上前
emerald_32 発言しました …
emerald_32 コメントしました…
bringing this back 1年以上前
DerpThatHerp コメントしました…
They fixed it xD 1年以上前
IsabellaFanboy コメントしました…
^ cant 上, ページのトップへ this o3o 1年以上前
astigpinoy 発言しました …
heeeeeeeeey chat is back

also memes 投稿されました 1年以上前
emerald_32 コメントしました…
yeeeeee which memes are あなた talking about 1年以上前
True-Finn-Fan コメントしました…
^the dank ones. 1年以上前
DerpThatHerp コメントしました…
^True. 1年以上前
emerald_32 発言しました …
there's a chat on ファンポップ now this is great 投稿されました 1年以上前
True-Finn-Fan コメントしました…
Whoa... ファンポップ making some progress. 1年以上前
dadadas 発言しました …
Does anyone here feel the bern??? XD Wish that i could vote for him... Why did people vote for Hilary even when she is obviously a hawkish and pro establishment politician :((( 投稿されました 1年以上前
True-Finn-Fan コメントしました…
similar reasons as picking trump over cruz. both are the もっと見る radical leaders. 1年以上前
dadadas コメントしました…
Trump is the most unfavourable candidate. Bernie is the most favourable candidate. I don't think they are similar 1年以上前
emerald_32 コメントしました…
^^ how the fuck does american politics work anyway wtf 1年以上前
monkey
IsabellaFanboy 発言しました …
Look at me, I'm the captain now 投稿されました 1年以上前
IsabellaFanboy コメントしました…
btw when did the at club got this background >.> 1年以上前
DerpThatHerp コメントしました…
A fuckin while 前 Captain. 1年以上前
True-Finn-Fan コメントしました…
well, now it does 1年以上前
DerpThatHerp 発言しました …
HOW DO I SPEND FP ゴールド ジーザス CHRIST. 投稿されました 1年以上前
IsabellaFanboy コメントしました…
how much do あなた have? 1年以上前
True-Finn-Fan コメントしました…
now i have 243 gold... magic 1年以上前
makemesmile1000 コメントしました…
^^^Oh my XD 1年以上前
IsabellaFanboy 発言しました …
me: aww that girl is so cute!!
her: im voting for donald trump
me: oh no! '~'
me: its retarded... 投稿されました 1年以上前
True-Finn-Fan コメントしました…
...this reasoning is literally just as bad as her reasoning behind voting for Trump. 1年以上前
IsabellaFanboy コメントしました…
^ who u voting for? 1年以上前
IsabellaFanboy コメントしました…
ok デン o3o 1年以上前
IsabellaFanboy 発言しました …
こんにちは wanna hear something interesting? 投稿されました 1年以上前
DerpThatHerp コメントしました…
I can already tell this is a new prank 1年以上前
IsabellaFanboy コメントしました…
^ and also im german vegan engineer who only eat glutton free 食 and drink diet cola 1年以上前
DerpThatHerp コメントしました…
^alright makes sense. 1年以上前
heart
IsabellaFanboy 発言しました …
OMG GUYS LOOK LOOK LOOK::
ITS CONFIRMED!!
https://www.youtube.com/watch?v=dQw4w9WgXcQ 投稿されました 1年以上前
DerpThatHerp コメントしました…
I put this link in and saw it was used not that while ago. 1年以上前
True-Finn-Fan コメントしました…
i'm gonna go out on a limb here and guess it's probably a joke video coming from IF. 1年以上前
True-Finn-Fan コメントしました…
^indeed 1年以上前
dadadas 発言しました …
Its so sad for me to say the club is dying even when i'm too lazy to post anything on this club but look on the bright sight, we've surely had a lot of fun in this club for a long time. I just can't say how much emotional i would feel when adventure time comes to its end and the club won't even have anyone here anymore. No one can save this club but while we're here, we can still make the best of it. 投稿されました 1年以上前
DerpThatHerp コメントしました…
Fine によって me. Lets do this then. 1年以上前
makemesmile1000 コメントしました…
あなた guys are my first (and only) Internet friends. 1年以上前
True-Finn-Fan コメントしました…
^indeed 1年以上前
IsabellaFanboy 発言しました …
yo yo yo! ifb is busy dating a body 枕 so im stepping in to say happy valentine to y'all

even though u mostly have no valentine cuz u all nuub scrubs, i wil 420 yesscope u 投稿されました 1年以上前
IsabellaFanboy コメントしました…
wtf trixy 1年以上前
DerpThatHerp コメントしました…
How could あなた say that too us Trixy 1年以上前
True-Finn-Fan コメントしました…
^first あなた go to 写真 on あなた main プロフィール page, then あなた click "Upload new photo" (colored in blue) at the 上, ページのトップへ right of the box. アップロード the image あなた desire for your プロフィール pic, then after あなた アップロード it in your gallery, there should be a little person アイコン underneath it right 次 to the pencil and x icons. click it to change your プロフィール picture to the desired pic. 1年以上前
DerpThatHerp 発言しました …
Even when one of them seems to be and impostor version of あなた xD. 投稿されました 1年以上前
True-Finn-Fan コメントしました…
all this treachery 1年以上前
IsabellaFanboy 発言しました …
あなた know this club is boring, when I have 3 post in a row on the ウォール >.> 投稿されました 1年以上前
makemesmile1000 コメントしました…
It's dying. Dying. Dying. 1年以上前
True-Finn-Fan コメントしました…
^yep, slowly but surely 1年以上前
monkey
IsabellaFanboy 発言しました …
yo yo yo! ifb is busy downloading pirated games so im stepping in to say... wait....

defaq?

this isn't skype! 投稿されました 1年以上前
DerpThatHerp コメントしました…
あなた are always high あなた radio host 1年以上前
True-Finn-Fan コメントしました…
^and you're not? 1年以上前
True-Finn-Fan コメントしました…
^i'm not sick. 1年以上前
IsabellaFanboy 発言しました …
*static* llo?. . ..... hello??
can anyone he...... me?
i have no int......eb connecti........ here
so i wo.... be on skoope,
also I ....
*static* 投稿されました 1年以上前
DerpThatHerp コメントしました…
WHy :( 1年以上前
IsabellaFanboy コメントしました…
wat does that meaan??? 1年以上前
True-Finn-Fan コメントしました…
^^^? 1年以上前
pbadventure18 発言しました …
blaga blaga blaga.............

yo! 投稿されました 1年以上前
DerpThatHerp コメントしました…
あなた cant even blaga u skrub 1年以上前
True-Finn-Fan コメントしました…
^that means there's another skrub in your club of skrubs. 1年以上前
makemesmile1000 発言しました …
Anyone seen the new episode? "Crossover"? I've always wanted the idea in it to happen and now I wanna hear opinion from あなた guys. 投稿されました 1年以上前
DerpThatHerp コメントしました…
I havent even heard of it xD 1年以上前
True-Finn-Fan コメントしました…
that episode was sick. 1年以上前
CloudCatcher 発言しました …
Hi I'm new and I'm stopping によって a few fanclubs to see if I can get a reply 投稿されました 1年以上前
DerpThatHerp コメントしました…
mint m8 1年以上前
True-Finn-Fan コメントしました…
hello 1年以上前
IsabellaFanboy コメントしました…
^^ they say shit like that? xD 1年以上前
emerald_32 発言しました …
ye

the club is dying

sad 投稿されました 1年以上前
DerpThatHerp コメントしました…
When we tried our best and we didn't succeed 1年以上前
emerald_32 コメントしました…
^ true 1年以上前
True-Finn-Fan コメントしました…
the new episodes are good at least 1年以上前
DerpThatHerp コメントしました…
Yeh 1年以上前
DerpThatHerp 発言しました …
Still trying to find out that time I called out fp and CB

I cant find it

Someone help me :P

Pls 投稿されました 1年以上前
True-Finn-Fan コメントしました…
what do あなた mean あなた called out "FP and CB"? do あなた mean あなた called it shit または predicted it or...? 1年以上前
DerpThatHerp コメントしました…
Predicted it :P. I remember we were joking around and I 発言しました it. 1年以上前
DerpThatHerp コメントしました…
^Yeah Its what I have been doing. 1年以上前
True-Finn-Fan 発言しました …
any of あなた guys still watching AT? they got new episodes out. 投稿されました 1年以上前
DerpThatHerp コメントしました…
Well Im catching up. My friend 発言しました the latest one was awesome. 1年以上前
True-Finn-Fan コメントしました…
the blank eyed girl one? 1年以上前
True-Finn-Fan コメントしました…
^that part was so weird X3 1年以上前
MitchTheP3ngu1n 発言しました …
https://www.youtube.com/watch?v=7TwC3vC-jh4&feature=youtu.be 投稿されました 1年以上前
MitchTheP3ngu1n コメントしました…
New leaked info about Adventure Time movie!!!! :o 1年以上前
MitchTheP3ngu1n コメントしました…
link 1年以上前
makemesmile1000 コメントしました…
Whaaaaaaa? 1年以上前
True-Finn-Fan 発言しました …
just watched the new 星, つ星 wars movie... it was great. 投稿されました 1年以上前
DerpThatHerp コメントしました…
YEY no astig spoilers. 1年以上前
emerald_32 コメントしました…
sort of episode iv 2.0 but it was great 1年以上前
True-Finn-Fan コメントしました…
^it wasn't that ランダム 1年以上前
Tiger_gaming 発言しました …
Happy late new 年 [and very very late Christmas] 投稿されました 1年以上前
DerpThatHerp コメントしました…
no problem :D 1年以上前
makemesmile1000 コメントしました…
あなた too :) 1年以上前
IsabellaFanboy コメントしました…
hello newborn! i wish あなた a great new year!! 1年以上前
True-Finn-Fan コメントしました…
happy new 年 1年以上前
DerpThatHerp 発言しました …
FINAL CALL FOR ALL SKYPE LADS

GET THE FUCK ON ALREADY ITS BEEN A SHIT TONNE OF TIME,

skype:stickers4321.

hurry the fuck up.

pls. 投稿されました 1年以上前
emerald_32 コメントしました…
really fucking harsh 1年以上前
emerald_32 コメントしました…
do this in memory of red 1年以上前
True-Finn-Fan コメントしました…
^murphy's law 1年以上前
emerald_32 発言しました …
how is it already 2016 im not ready

anyway happy new year:)

new 年 same me because i never learn 投稿されました 1年以上前
DerpThatHerp コメントしました…
xD 1年以上前
makemesmile1000 コメントしました…
Happy New Years :) 1年以上前
True-Finn-Fan コメントしました…
^tis a goal for the new 年 1年以上前
DerpThatHerp 発言しました …
Merry クリスマス guys :D

Thats right, I pulled a Miss Universe on you.

*gets corrected*

HAPPY NEW YEARS 投稿されました 1年以上前
IsabellaFanboy コメントしました…
Happy New Year!! to all of my beloved friends!!!! o3o 1年以上前
DerpThatHerp コメントしました…
Merry クリスマス to あなた too man :D 1年以上前
True-Finn-Fan コメントしました…
happy new years 1年以上前
makemesmile1000 コメントしました…
Happy New Years! :D 1年以上前
astigpinoy 発言しました …
jake, it's me! i'm here to get あなた out.
no もっと見る use for me, huh? 投稿されました 1年以上前
makemesmile1000 コメントしました…
Which episode is that from? 1年以上前
True-Finn-Fan コメントしました…
is that from "everything's jake"? 1年以上前
pbadventure18 コメントしました…
Uhhhhh? Stretchy stretchy stretch? XD 1年以上前
IsabellaFanboy 発言しました …
when i log out some new post disappear,

like im in the past... the older post 表示する up younger

do u get me? :D 投稿されました 1年以上前
DerpThatHerp コメントしました…
Yes Benjamin Button. 1年以上前
IsabellaFanboy コメントしました…
lol 1年以上前
pbadventure18 コメントしました…
What'S Benjamin buttons? 1年以上前
purplevampire 発言しました …
Hey, hope everyone is having a better merry クリスマス than I am. 投稿されました 1年以上前
DerpThatHerp コメントしました…
why is your クリスマス bad? 1年以上前
pbadventure18 コメントしました…
^agreed..but my tests are coming 次 年 sooooo yeah 1年以上前
True-Finn-Fan コメントしました…
i get a 月 break for winter in college. 1年以上前
emerald_32 発言しました …
hahhah its prob dec 26 in other places but anyway merry クリスマス guys uwu 投稿されました 1年以上前
pbadventure18 コメントしました…
Merry Christmas!! ;3 1年以上前
True-Finn-Fan コメントしました…
Merry クリスマス 1年以上前
DerpThatHerp コメントしました…
Yep. Still doesnt feel like クリスマス was yesterday. 1年以上前
IsabellaFanboy コメントしました…
hope あなた had a great クリスマス em! c: 1年以上前
pbadventure18 発言しました …
こんにちは peeps! Merry Christmas!! あなた guys are the best! ;) *wink wink*

Soo.. Just caught up with ze and episodes.. Not all but I did finish the STAKES Series..
One word:
SUPERAWESOMENASEOUSEXPLODATIOUSCOOLASLITIOS!
Best episodes ever! Best best best!!!! 愛 the team action and Marcy's backstory! Dat plot though! Pb action! Yus!, at least most can say she ain't mean now! ;3

Anyway God Bless and Happy Holidays! 投稿されました 1年以上前
IsabellaFanboy コメントしました…
merry late クリスマス o3o 1年以上前
DerpThatHerp コメントしました…
^Agreed 1年以上前
True-Finn-Fan コメントしました…
^^ditto 1年以上前
big smile
IsabellaFanboy 発言しました …
こんにちは how about this...

for this クリスマス let's all have santa on our プロフィール pics! :D

(female ones count too xD)

pls? 投稿されました 1年以上前
IsabellaFanboy コメントしました…
and merry クリスマス to the person 読書 this コメント o3o 1年以上前
IsabellaFanboy コメントしました…
also happy new 年 to the person 読書 this one too o3o 1年以上前
IsabellaFanboy コメントしました…
^ur my best bro, bro! 1年以上前
DerpThatHerp 発言しました …
Oh yeah. I forgot.

MERRY クリスマス GUYS I MADE AN AWESOME ASCII ART FOR あなた GUYS BUT OF COURSE IT DOESNT WORK BECAUSE FANPOP

BUT ENJOY

Since it will be different time for us all.
Have fun :D
~Derp 投稿されました 1年以上前
IsabellaFanboy コメントしました…
merry クリスマス to あなた too! o3o 1年以上前
IsabellaFanboy コメントしました…
*about the ascii art* pics または it didnt happen 1年以上前
makemesmile1000 コメントしました…
Merry Christmas! :D 1年以上前
DerpThatHerp 発言しました …
Meh. Most people left the site and I didnt even get their skypes XD 投稿されました 1年以上前
True-Finn-Fan コメントしました…
i'm in a place with crappy internet so... 1年以上前
True-Finn-Fan コメントしました…
well, for the holidays. 1年以上前
pbadventure18 発言しました …
Boo,did i scare you? XD just kidding..hello! 投稿されました 1年以上前
True-Finn-Fan コメントしました…
ハロウィン was a while back, it's クリスマス time now. 1年以上前
DerpThatHerp コメントしました…
I so scared. 1年以上前
IsabellaFanboy コメントしました…
ok. :p 1年以上前
pbadventure18 コメントしました…
Hehehe ;) was up? What's the drugs? 1年以上前
hmmm
IsabellaFanboy 発言しました …
wait... uh.... wasn't the world supposed to end 3 years 前 on this day? 投稿されました 1年以上前
DerpThatHerp コメントしました…
Still waiting on it. 1年以上前
True-Finn-Fan コメントしました…
^just a delayed reaction eh? 1年以上前
DerpThatHerp コメントしました…
^yep. 1年以上前
astigpinoy 発言しました …
tfw han solo dies

(advanced) merry クリスマス 投稿されました 1年以上前
DerpThatHerp コメントしました…
Im tempted to look up if this is a spoiler または not, because Im seeing it tomorrow. 1年以上前
True-Finn-Fan コメントしました…
really bro? 1年以上前
astigpinoy コメントしました…
^ rip 1年以上前
HipsterMinor 発言しました …
Wouldn't あなた say that あなた enjoy the fact that Adventure Time is going もっと見る in depth with the lives of the a Characters and exploring elements of the past. I actually enjoy but for some reason some people, I know don't. They say they enjoy the もっと見る light hearted stuff at the beginning. What do あなた all think? 投稿されました 1年以上前
IsabellaFanboy コメントしました…
umm... i dont..... actually .... watch anymore >.> 1年以上前
DerpThatHerp コメントしました…
#WaitingOnTheTFF 1年以上前
makemesmile1000 コメントしました…
^Yeah, it's been a while... 1年以上前
wink
IsabellaFanboy 発言しました …
do あなた know that there is a hidden message in my username?

Is a ベル a fanboy? :DD 投稿されました 1年以上前
IsabellaFanboy コメントしました…
it also makes sense, so it's cool n shit xD 1年以上前
True-Finn-Fan コメントしました…
^^in Washington, home. 1年以上前
HipsterMinor コメントしました…
Amazing 1年以上前
emerald_32 発言しました …
ok so my school invited a bunch of people for a symposium to talk abt their jobs and one of them was a former animator for adventure time and gravity falls so i just??? ??????? i didnt even get to talk to him smh but i did get his tumblr acc and he's actually really cute wow 投稿されました 1年以上前
DerpThatHerp コメントしました…
10/10 1年以上前
IsabellaFanboy コメントしました…
i r8 8/8 m8. d8 him and dunt h8,, im L8 so im goin 2 de g8, running out of 8's m8 1年以上前
pbadventure18 コメントしました…
Lucky bastard gets all the goods -_- gimme ze account! 1年以上前
Earfull2 発言しました …
Hello guys im new here
NOPE I HAVE GONE BACK GUYS WHO HERE STILL REMEMBERS ME?

IM GLAD IM BACK,SORRY IF I DIDNT LOG IN FOR MAYBE A YEAR,I GOT DEPRESSED BECAUSE I ロスト MY PREV. ACCT,NOW I STARTED NEW ONE.

hehehe newbies will think im a stranger. 投稿されました 1年以上前
Earfull2 コメントしました…
Wait,did the ファン decreased または increased when I Hibernated from this acct? 1年以上前
redpanda コメントしました…
Probably forgot me XD 1年以上前
Earfull2 コメントしました…
NOPE. 1年以上前
dadadas 発言しました …
Another delusional anime: Chuunibyou demo Koi ga Shitai. XD 投稿されました 1年以上前
DerpThatHerp コメントしました…
Hold the bus. Chuunibyou if awesome m8, but then again. The タイトル is translated into Love, Chunibyo & Other Delusions, so touché my good man. 1年以上前
True-Finn-Fan コメントしました…
^X3 1年以上前
IsabellaFanboy コメントしました…
that one has a very good アニメーション n shet c: 1年以上前
True-Finn-Fan コメントしました…
^but that n shet though. 1年以上前
cool
miniladd123456 発言しました …
Hi 投稿されました 1年以上前
True-Finn-Fan コメントしました…
hello 1年以上前
Newbiehere13 コメントしました…
HELLO FROM THE OTHER SIIIIIIIDE 1年以上前
DerpThatHerp コメントしました…
^Hey newb :D 1年以上前
astigpinoy 発言しました …
give me a text based social thingy または give me death 投稿されました 1年以上前
DerpThatHerp コメントしました…
skype. 1年以上前
True-Finn-Fan コメントしました…
both are unavailable at the moment, press 3 for もっと見る options 1年以上前
True-Finn-Fan コメントしました…
^damn right. 1年以上前
DerpThatHerp 発言しました …
I 愛 how everyone is active, but no-one posts. Fucking hilarious xD~D 投稿されました 1年以上前
IsabellaFanboy コメントしました…
kekeke... no one likes to post but... but everyone likes to talk :) 1年以上前
True-Finn-Fan コメントしました…
^sweet 1年以上前
HipsterMinor コメントしました…
Awesome 1年以上前
True-Finn-Fan 発言しました …
My only criticism of the miniseries Stakes is that no resounding change has occurred. everything ended as it started only with a slight change of ハート, 心 in one character. that's all... not that dynamic または impacting, it literally doesn't affect the rest of the series at all since it went so in a loop. I kinda wish that she remained mortal though, that would have really surprised me. But everything went as expected. 投稿されました 1年以上前
DerpThatHerp コメントしました…
#StillHaventWatched 1年以上前
DerpThatHerp コメントしました…
^No kys. 1年以上前
HipsterMinor コメントしました…
True 1年以上前
laugh
pbadventure18 発言しました …
Heyo!

I'm back..well not really..I haven't seen any new episodes at all. Like at all. Anything after the キャンディー kingdom got taken over によって a druglord..yeah nada XD Just finished exams and have a few hours until science camp. XD

So what's new? 投稿されました 1年以上前
DerpThatHerp コメントしました…
I didnt study for exams xD. Havent got a interview with the teacher. Im all g xD.~D 1年以上前
True-Finn-Fan コメントしました…
^Winging it. 1年以上前
DerpThatHerp コメントしました…
^Exactly. 1年以上前
makemesmile1000 発言しました …
Guys, I'll have to say that I really like the direction "Stakes" is taking. Very well done. Now I'm hoping to see other characters' backstories done in a similar fashion.
Also, the antagonists in the miniseries have a Tarot card motif. I can't be happier. 投稿されました 1年以上前
IsabellaFanboy コメントしました…
*no idea of what u said* :DD 1年以上前
DerpThatHerp コメントしました…
^*me either* :D 1年以上前
makemesmile1000 コメントしました…
^^^The gnome. His name is literally The Fool. 1年以上前