アダム・サンドラー Wall

Previous

ウォールのエントリー全1-10件中118 件を表示中

SRingel1127 発言しました …
I am one of his biggest ファン along with my fiancé he’s coming to Detroit on his birthday and I would 愛 nothing もっと見る than to be able to get tickets 投稿されました ·7 か月前
debk1 発言しました …
anyone know the Westbury ファン club presale code? 投稿されました 1年以上前
Sarakhart 発言しました …
Ok....so I just recently became a fan.i 愛 how in all your 映画 あなた include the best people in your life.i would have to say that my ultimate お気に入り movie is just go with it.i would 愛 to see something else with her.you both clicked.no pun intended on your movie click.i just felt the whole movie.keep up the great work!I I'm very proud I'm able to watch あなた all the time and will continue to do so. 投稿されました 1年以上前
monkey
muddbogger81 発言しました …
ur cute funny and a really good parent 投稿されました 1年以上前
Jradam01 コメントしました…
i like adam sandler he's an excellent actor and funny 1年以上前
Jradam01 コメントしました…
i 愛 adam sandler and all of his 映画 inspecialy anger management 1年以上前
Jradam01 コメントしました…
happy birthday adam sandler 😉 あなた are my お気に入り actor im your biggest ファン 😃 1年以上前
heart
rebecaleia 発言しました …
great banner!!! 投稿されました 1年以上前
maryrose79 発言しました …
Sei nel mio cuore...ti penso sempre.... 投稿されました 1年以上前
smile
pedalpunk57 発言しました …
he is so funny! 投稿されました 1年以上前
cherryprincess 発言しました …
Adam is funny in every movie iv'e seen him in 投稿されました 1年以上前
heart
secretlife98 発言しました …
Adam Sandler I 愛 あなた and your awesome! Your best movie was Grown Ups 1 and 2 投稿されました 1年以上前
wink
allysin13 発言しました …
i loved grown ups 2 especially with cameron boyce and china anne mcclain but あなた were so awesome and funny and i loved あなた in jack and jill omg that was so funny 投稿されました 1年以上前
jordanb 発言しました …
I cant wait 4 Grown Ups 2 I'm soooooooooooooo excited!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 投稿されました 1年以上前
lizet1256 コメントしました…
i saw it in school 1年以上前
lizet1256 コメントしました…
i know its weird but my fifth grade teacher is awesome!she got 林檎, アップル tv and for being good we got to pick any movie and that one was the one 1年以上前
jordanb コメントしました…
is it good または bad? 1年以上前
smile
teamminaj12 発言しました …
add me as ur ファン 投稿されました 1年以上前
bonniecabell56 発言しました …
As a teacher and fellow New Yorker, I would 愛 to see him 星, つ星 in a movie about college バスケットボール, バスケット ボール in the state of Kentucky. We are the 2012 and the 2013 NCAA Champs and he could turn it into the most hilarious movie ever! Two best フレンズ on opposing teams and turn it into a comedy. I could see Adam as a player because he has the talent in バスケットボール, バスケット ボール to pull it off! I 愛 to see this on film! A Big ファン in the Bluegrass! 投稿されました 1年以上前
wink
mrs_boyce22456 発言しました …
hi! 投稿されました 1年以上前
brendasirengo 発言しました …
lov your 映画 投稿されました 1年以上前
rileywright1949 コメントしました…
im gonna be just klike him 1年以上前
19987 発言しました …
Amazing Actor♥ 投稿されました 1年以上前
Goobiebear 発言しました …
He's like the ideal man. 投稿されました 1年以上前
nicki888 発言しました …
me and my bff mcknna wathed happy gilmore great movie 投稿されました 1年以上前
surprise
liveevil 発言しました …
did あなた guys know Adam Slander was attacked によって a cheetah? >.< 投稿されました 1年以上前
abbylynch 発言しました …
My bff my friend my happiness he is every thing to me he is funny 投稿されました 1年以上前
big smile
RachelPemberton 発言しました …
My fave actor and always will be :) 投稿されました 1年以上前
squirrels22 発言しました …
adam sandler あなた are amazing!!!! i have practally seen all your 映画 that your my お気に入り is groun ups and i cant wait for grown ups 2 its ganna be amazing XD 投稿されました 1年以上前
vashappeningluv 発言しました …
Hi あなた are hilarious 投稿されました 1年以上前
latviaitalybbff 発言しました …
i 愛 the movie Grown Ups:D I cant wait to see #2 XD 投稿されました 1年以上前
crying
LALA2002 発言しました …
i think the saddest movie ever that he made is click 投稿されました 1年以上前
03mcckay01 コメントしました…
totally xx 1年以上前
laugh
LALA2002 発言しました …
he is soooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
fffuuunnnnnnyyy 投稿されました 1年以上前
alexstyles 発言しました …
GROWN UP TWO IS GOING TO BE AWESOME♥♥♥♥ 投稿されました 1年以上前
03mcckay01 コメントしました…
whens that out ?? xxx 1年以上前
alexstyles コメントしました…
idk 1年以上前
nandosyum 発言しました …
Hiyaaa ur amazing i 愛 ur films i first new about u in the film happy gilmore and have watched every other film uve made like 50 first dates made me cry and i 愛 just go with it loved ur big honker lol and i cant wait for grown ups 2 plz replie when u get this message 愛 ya 投稿されました 1年以上前
03mcckay01 コメントしました…
i watched Jack and Jill last night totes amazeballs !!! xxx 1年以上前
rockandroll555 発言しました …
Who thinks grown ups two is gonna be awesome I do 投稿されました 1年以上前
MJ_Fan_4Life007 コメントしました…
me!! =D 1年以上前
zuko_me コメントしました…
me too! ((: 1年以上前
smile
ablequa 発言しました …
I think Adam Sandler is a cool person, and extremely good at what he does. I also think that his team-ups with Drew Barrymore were and still are exceptional, and with Jennifer Anniston also(He is actually pretty natural with any female co-star that he has worked with, but that is a big up to the females also). 投稿されました 1年以上前
veronicagirl2k コメントしました…
Totes! 1年以上前
vampire2000 発言しました …
what woupd adam sandler be like as a vampire ? lol! seriously, what would he be like 投稿されました 1年以上前
starenna 発言しました …
What do あなた all think of the kickstarter, Finding Sandler campaign? I want this kid to make the movie. 投稿されました 1年以上前
Laith-1995_ コメントしました…
adam am a huge ファン of あなた 1年以上前
mischievous
Africa21 発言しました …
Eight Crazy Nights was an awsome movie and so was Anger Managment though my real お気に入り was Little Nicky. 投稿されました 1年以上前
kiss
papa607 発言しました …
your awesome 投稿されました 1年以上前
jamie4140 コメントしました…
yes i am 1年以上前
smile
prettyhannah 発言しました …
Adam can u plese be my friend.I dont have any friend. 投稿されました 1年以上前
papa607 コメントしました…
i will be your friend 1年以上前
jamie4140 コメントしました…
i will be your friend 1年以上前
03mcckay01 コメントしました…
i will be ur friend !!! x 1年以上前
big smile
madisonkbruce 発言しました …
こんにちは YALL IF UR IN ADAM SANDLER'S CLUB WELL LISTEN UP. U R GONNA LUV THIS POST THE MOST HOTTEST MOST CUTEST PIC OF HIM AN GET リスペクト OK AN WHO EVER GETS THE MOST WINS ULL GET A SHOWCASE IF U WIN SO LOOK OUT HERE COMES ADAM. 投稿されました 1年以上前
katnip123 発言しました …
im sorry that ave is supposed to say have 投稿されました 1年以上前
cool
katnip123 発言しました …
こんにちは Adam, my name is Kathryan and im 13 and a half and i ave one thing to say 'You can do it!!!" 投稿されました 1年以上前
laugh
cally_freshman1 発言しました …
u were awesome in Grown ups!!!!!! my fav movie eva 投稿されました 1年以上前
glidedj 発言しました …
Can he be in a vampire movie being attacked によって hundreds of werewolves? Gotta be done 投稿されました 1年以上前
Selenasfan2345 発言しました …
こんにちは adam your so hilarious <3 投稿されました 1年以上前
big smile
MJ_Fan_4Life007 発言しました …
I AM THE SMARTEST MAN ALIVE! lol

I GOT THE DIE-HARD MEDAL IN THE ADAM SANDLER CLUB! YES! :D 投稿されました 1年以上前
tayza333 発言しました …
So funny 投稿されました 1年以上前
cake
MJ_Fan_4Life007 発言しました …
Happy Birthday Adam! <3 投稿されました 1年以上前
LionKingGirl1 コメントしました…
Yes! Happy Birthday 1年以上前
tayza333 コメントしました…
happpy b 日 1年以上前
RosieH 発言しました …
I 愛 him so much, i could watch his films over and over again, he's like my idol!<3 投稿されました 1年以上前
largecashloans 発言しました …
I ロスト my DVD copy of Big Daddy and terribly miss it now that I am on the ファン club. Some weekend I'm gonna hold an Adam Sandler marathon with Big Daddy, Water Boy, and Happy Gilmore on blu-ray. 投稿されました 1年以上前
cool
Benjamin22 発言しました …
i really like him i mean he is are great actor like from jack and Jill and grown up's plus Happy gilmore,Big daddy,water boy,little nicky,just go with was pretty good and all the other 映画 but i forgot them all 投稿されました 1年以上前
JeanetteMiller2 発言しました …
I 愛 The Click! 投稿されました 1年以上前
03mcckay01 コメントしました…
me tooo xxxx 1年以上前
cool
arianasboy 発言しました …
he is like that 投稿されました 1年以上前
carganfan15 発言しました …
he is one of my お気に入り actors!!!!!!!!!!!!!! 投稿されました 1年以上前
monkeysrock189 発言しました …
i 愛 him hes funny!!! 投稿されました 1年以上前
cool
melody1243 発言しました …
your 映画 are so funny あなた a awesome actor 投稿されました 1年以上前
big smile
maddie1146 発言しました …
i luv all your 映画 あなた r so funny 投稿されました 1年以上前
melody1243 コメントしました…
yeah they are i 愛 his moives dont あなた 1年以上前
cool
mrs-boyce 発言しました …
funnnyyyyyyyyyyy 投稿されました 1年以上前
sgswagg 発言しました …
this is ファン 12,971 and 50 first dates and bedtime stories was awesome
投稿されました 1年以上前
1DF 発言しました …
i 愛 jack and jill that he played in lol 投稿されました 1年以上前
directioner0550 コメントしました…
ikr sooooooo funny! 1年以上前
sgswagg コメントしました…
ikr 1年以上前
helloyellow25 発言しました …
adam rocks he wins all the time i 愛 grown ups 投稿されました 1年以上前
kate_humphrey23 コメントしました…
Haha, yeah that's an awesome movie! 1年以上前
jadexxx 発言しました …
hi adam あなた are the best 投稿されました 1年以上前
ALM27 発言しました …
O.M.G best actor eva!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 投稿されました 1年以上前
PACKERSRULE2 発言しました …
i 愛 grown ups and just go with it... even my brother watches it and hes 4 the bad thing is he repeats allll the words word for word lol kindergarden is gonna b tough lol 投稿されました 1年以上前
big smile
xvivian99x 発言しました …
adam あなた roooooooooooooooooooooocccccccccccccckkkkkkkkkkkkkkkk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 投稿されました 1年以上前
amybieberboyce 発言しました …
i lurrrrvee grown ups- Coss it has adam sandler,cameron boyce<3, china ann mcclain and the amazingg fat brown grandmother!!! <- not being mean to people with differant skin colour, its just i cant remember who plays her!!! P.S i swear im cameron boyce's BIGGEST EVER FANN!! i lurrrvee him SOOOOOOOOOOOOOOOOOOO MUCHH!! <3 xx 投稿されました 1年以上前
smirk
Maddog11 発言しました …
Jack and Jill is hillarious!! 投稿されました 1年以上前
mischievous
Vladimir-Tod905 発言しました …
Why exactly would your character in "Big Daddy" teach his フレンズ kid to pee on the wall, despite revenge.....LOL 投稿されました 1年以上前
SimpsonsLuver37 発言しました …
JUST GO WITH IT!!! BEST MOVIE EVER 投稿されました 1年以上前
NewGirl14 コメントしました…
I know rite its so funny 1年以上前
bobrien コメントしました…
I toatally agree 1年以上前
helloyellow25 コメントしました…
its my 秒 i 愛 犬夜叉 1年以上前
coolkase 発言しました …
i like his 映画 like just go with it and click and big daddy and the longest yard 投稿されました 1年以上前
victoria321 コメントしました…
omg big daddy is so funny how he teches that little boy how to pee on a ウォール 1年以上前
dogboy456 発言しました …
i like them to 投稿されました 1年以上前
trueshadowwolf 発言しました …
i 愛 his movies.
1. BIG DADDY
2. OLD DOGS.
3. CLICK 投稿されました 1年以上前
heart
Brenda11 発言しました …
I 愛 the movie grown ups cuz of adam handler
投稿されました 1年以上前
smirk
smkidd 発言しました …
worlds funiest adam sandler 投稿されました 1年以上前
coolkase コメントしました…
he is so cool his 映画 rock 1年以上前
coolkase コメントしました…
he is so cool his 映画 rock 1年以上前
andrew23f 発言しました …
hi guys, have あなた seen this video? amazing!
link 投稿されました 1年以上前
jamesluva 発言しました …
i luv u soooo much im always watching billy madison luv ya plz write back
投稿されました 1年以上前
hanselmanbd コメントしました…
how would adam sandler write back 2 u??? 1年以上前
coolkase コメントしました…
he will say こんにちは what are u doing 1年以上前
Vladimir-Tod905 コメントしました…
People really scare me at points....even the ones that say "write back!" so scary O.O 1年以上前
laugh
TotallyHannah 発言しました …
I 愛 this guy he is so funny! 投稿されました 1年以上前
surprise
bellayazybff 発言しました …
こんにちは guys does anyone know that Adam Sandler is in Florida right now!!!! He flew in yesterday!!! NO JOKE!!!!!!!!! 投稿されました 1年以上前
bellayazybff コメントしました…
こんにちは guys!!!!!!!!!!!!!!! I 愛 シマウマ, ゼブラ paterns!!!!!!!!!! Who am I kiding, everyone loves シマウマ, ゼブラ paterns!!!!!!!!!!!!!!! 1年以上前
gyasmine コメントしました…
He really did! 1年以上前
coolkase コメントしました…
really i wish i could meet him right now 1年以上前
Kenny756 発言しました …
I like Big daddy and 50 first dates. 投稿されました 1年以上前
coolkase コメントしました…
i 愛 that movie too i 愛 him 1年以上前
coolkase コメントしました…
i 愛 that movie too i 愛 him 1年以上前
kiss
thecoatster 発言しました …
I LUV U!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 投稿されました 1年以上前
aubreymay 発言しました …
adam is cool! i luved just go with it, big daddy,billy madison, click, water boy,and happy gilmore! lol! so he's purty cool! lol 投稿されました 1年以上前
143alldaycody コメントしました…
Aren't those like all of his shows/movies!? :D 1年以上前
smile
nidoqueen 発言しました …
he has the same last name as my grandma 投稿されました 1年以上前
nidoqueen コメントしました…
si i might be related to him. 1年以上前
LaraP 発言しました …
Jack and Jill looks funny! Not sure if this interests anyone, but I found some decent 名言・格言 from the movie here: link 投稿されました 1年以上前
thecoatster コメントしました…
OMG i saw jack and jill it was soo funny!!! got to see it 1年以上前
cool
puloobestreet 発言しました …
the trailer for that jack&jill lol. he will never cease to amaze me 投稿されました 1年以上前
babygirl516 発言しました …
i 愛 ur movies. i think u r ssssoooo cute and handsome 投稿されました 1年以上前
Lili-chan コメントしました…
me too! 1年以上前
babygirl516 コメントしました…
i like the funny 映画 with him in it. i live that one movie wen he is 芝居 gay 1年以上前
Lili-chan コメントしました…
me too,what movie? Is comedy? 1年以上前
TheNona982 発言しました …
Hilarious guy 愛 He's 映画 !! :D 投稿されました 1年以上前
annie14425 発言しました …
omg im only 15 i shuld hav a celeberty crush on jb my フレンズ say but i luv adam sandler i think hes cute and funny
投稿されました 1年以上前
igotadog98 コメントしました…
umm wutt? 1年以上前
annie14425 コメントしました…
he fuggin hawt 1年以上前
143alldaycody コメントしました…
Uhhh ok..? 1年以上前
mammasgurl 発言しました …
adam is so funny1he makes me lmfao everywere! 投稿されました 1年以上前
laugh
lollipop8 発言しました …
he so funny 投稿されました 1年以上前
kiss
lovebirds 発言しました …
He's one of my お気に入り male actors ever , so talented!!! 投稿されました 1年以上前
popzi-angel14 発言しました …
how come he is in nomore 映画 he should be maybe hes getting old 投稿されました 1年以上前
SandlerLover 発言しました …
<3 投稿されました 1年以上前
heart
youngsav 発言しました …
I 愛 HIM!! no i aint no creep. 投稿されました 1年以上前
cool
eminem77 発言しました …
Adam sandler is Awsome and cool 投稿されました 1年以上前
heart
candy7496 発言しました …
i 愛 あなた 投稿されました 1年以上前
candy7496 発言しました …
all that is adam sandler 投稿されました 1年以上前
laugh
sonicfanAG 発言しました …
This guy is LOL! 投稿されました 1年以上前
big smile
megan_farrell 発言しました …
heya im megan and i 愛 the film grown up i hope adam sandler makes another 1 plzzz 投稿されました 1年以上前
hunterluvsadam 発言しました …
"Its clean. Its cold. Now thats what i call high quality h2o." ;)
-Adam Sandler (waterboy) 投稿されました 1年以上前
Symone1 発言しました …
こんにちは so funny in the movie Big Daddy with the kids from zack and cody wen they were like 3 yrs old they looked just the same mostly like cody LOL!!!! 投稿されました 1年以上前
megan1359 発言しました …
i 愛 ur movie grown ups, happy gilmore, and anger managment
投稿されました 1年以上前
megan_farrell コメントしました…
i 愛 the movie grown ups 2 1年以上前
megan1359 コメントしました…
cool isnt it amazing 1年以上前
shela17 コメントしました…
he's amaxingly funny lol 1年以上前
laugh
hawaiiangirl17 発言しました …
he's so funny xD
i just got done watching anger management lol :D 投稿されました 1年以上前
shrok コメントしました…
sorry, i hate him!!! 1年以上前
hawaiiangirl17 コメントしました…
ohh howcome 1年以上前
hunterluvsadam コメントしました…
wtf how can u hate him?! 1年以上前
GogleyEyedQueen 発言しました …
Is it so wrong to 愛 this guy? 投稿されました 1年以上前
candygal1 コメントしました…
yes 1 he is married and 2 he has children 1年以上前
hunterluvsadam コメントしました…
haha nice candygal 1年以上前
Gillian-Bieber 発言しました …
he's so funny, sound out guy :-) 投稿されました 1年以上前