1Izaya Orihara Wall

Next Previous

ウォールのエントリー全1-10件中29 件を表示中

phantomgrey27 発言しました …
Izaya kakoi!!! 投稿されました 1年以上前
tongue
IllusionDolls 発言しました …
I think that Izaya is like cynical people's god... 投稿されました 1年以上前
candylover246 コメントしました…
Basically he is! :P 1年以上前
smile
Soul_Dragneel 発言しました …
Cool` Got a medal for Izaya :) 投稿されました 1年以上前
GDragon612 コメントしました…
Jippee=3 1年以上前
candylover246 コメントしました…
Lucky... :v 1年以上前
heart
CandyforniaGurl 発言しました …
Happy Birthday Izaya! <3 I almost forgot his B-day, I only remembered my mom's birthday. XD 投稿されました 1年以上前
EmoSasuSaku 発言しました …
Happy Birthday Iza-chaan~ 投稿されました 1年以上前
cake
Soul_Dragneel 発言しました …
Happy Birthday to Izaya-kun~!! ^^ 投稿されました 1年以上前
big smile
Soul_Dragneel 発言しました …
Hiya fellow ファン of Izaya-san~!! 投稿されました 1年以上前
EmoSasuSaku コメントしました…
Hi 1年以上前
candylover246 コメントしました…
Hello! 👋 1年以上前
worried
CandyforniaGurl 発言しました …
I know this sounds weird, but my mom's personality reminds me of Izaya. xD Of course she's not sinister like he is, but she likes "trolling" people in person. She sets up situations just to see their reactions, and says she likes to "torture" my dad that way, who's really strong and breaks stuff when he's angry. I'm not a huge やおい ファン but doesn't this sound familiar..? 投稿されました 1年以上前
HoodedKiller コメントしました…
OMG. Your parents are like a real life Shizaya! XD Except…your mom is female. xD 1年以上前
CandyforniaGurl コメントしました…
lol IKR? XD My mom is even a Taurus since she was born in May. (Though the zodiac doesn't really matter.) 1年以上前
Alchemistlover コメントしました…
Wow lol awesome....well kinda XD 1年以上前
candylover246 コメントしました…
Woah, あなた have awesome parents! 1年以上前
EmoSasuSaku 発言しました …
YES!
I GOT A MEDAL HERE TOO~~
IZA-CHAN :3
Thanks to all who fanned ~~ 投稿されました 1年以上前
CandyforniaGurl コメントしました…
Congratulations!~ ^_^ 1年以上前
EmoSasuSaku コメントしました…
Thank yooouu~~ 1年以上前
hmmm
Fitch 発言しました …
Why does the spot name have a 1 in it? 投稿されました 1年以上前
EmoSasuSaku コメントしました…
I was told that it was meant so that あなた understood that it was the first club for Izaya 1年以上前
Fitch コメントしました…
Seems kind of unnecessary 1年以上前
EmoJigokuAi コメントしました…
^ Yes. 1年以上前
candylover246 コメントしました…
I think it's fitting... :/ 1年以上前
blush
EmoSasuSaku 発言しました …
Vroom~ Vroom~!! 投稿されました 1年以上前
cool
Shiizuo 発言しました …
My spot has もっと見る fans.. I came によって to say that, IZAYA!! Just being around here makes me angry though, so I'm heading off. *Leaves the Izaya spot.* 投稿されました 1年以上前
EmoSasuSaku コメントしました…
Yup~ plus there are multiple クラブ for the both of あなた too :3 1年以上前
Shiizuo コメントしました…
I guess we're fairly famous.. 1年以上前
EmoSasuSaku コメントしました…
Well of course~ even if the アニメ is over people still 愛 あなた guys~ あなた guys are the best~ ☆〜(ゝ。∂) 1年以上前
mischievous
Alchemistlover 発言しました …
"HAHAHAHAHAAHAHAHA!!!!!".....................okay now i'm bored XD oh Izaya あなた are so much win. 投稿されました 1年以上前
heart
ravissa 発言しました …
Izaya <33333
best Durarara guy ever !!! 投稿されました 1年以上前
kiss
missracoon 発言しました …
Izaya was my favourite character in Durarara. 投稿されました 1年以上前
cake
simpleplan 発言しました …
Happy Birthday Izaya <33 投稿されました 1年以上前
lumforever 発言しました …
Happy Birthday Izaya~♥

5/4~ 投稿されました 1年以上前
vivanalove 発言しました …
i fuckin 愛 him
投稿されました 1年以上前
EmoSasuSaku コメントしました…
Me too.. 1年以上前
vivanalove コメントしました…
who doesn't his soooo hot!!!!!!!!!!!!!!!!! 1年以上前
big smile
madening_mahem 発言しました …
even thought he's a cocky bastard, I still 愛 him like hell! XD 投稿されました 1年以上前
EmoSasuSaku コメントしました…
Yup~ 1年以上前
EmoSasuSaku 発言しました …
Why is there a 1 in the club name ..? 投稿されました 1年以上前
Shiki_Star コメントしました…
I think the '1' is there probably for preventing a duplicate club, since at some cases very likeable characters have もっと見る than 2 fandom clubs. Since two are not needed the creator put the '1' probably for people to know that this is the first Izaya Orihara spot. 1年以上前
EmoSasuSaku コメントしました…
Oooo! Cuz there was another club of Izaya and it doesn't have a lot of members :l 1年以上前
HirotoFan 発言しました …
Though I have a dislike for him...overall he's cool in a way that he's so effin smart!!! I 愛 the way he says "HITO LOVE!!" 投稿されました 1年以上前
Lolly4me2 発言しました …
あなた all look so beautiful, being humans and all. 投稿されました 1年以上前
Saki_and_Tsuki 発言しました …
Izaya:I don't believe in god. There's no proof he exists. In a world where there isn't even proof of the future, the past exists. Even if it's tainted with misunderstandings and delusions, if the people themselves believe in it, the past is the truth to them. And, if あなた base your actions または your life around it, in a way, it's a type of god itself.

Izaya: Sushi love. I like fatty tuna... 投稿されました 1年以上前
LovingHollow 発言しました …
Ah あなた gotta 愛 his twisted nature. 投稿されました 1年以上前
Rikou 発言しました …
Haha Izaya is amazing~ 投稿されました 1年以上前
ravengothgirl 発言しました …
i 愛 izaya he is amazing and so intriguing they say every one hates his guts but i don't 投稿されました 1年以上前
yaoiluver1234 コメントしました…
i agree he's one of my お気に入り characters form DRRRR!! 1年以上前
Saki_and_Tsuki コメントしました…
agree 1年以上前
PinkAngelFire13 コメントしました…
I agree, he's such an amazing and interesting guy. I 愛 him soo much. :D 1年以上前
hiphop427 発言しました …
Izaya is a pretty cool guy but watch out for Shizuo he might kick Izaya's 尻, お尻 in just a snap 投稿されました 1年以上前
Latrans コメントしました…
he might, but he hasn't been albe to so far :3 1年以上前
shivers1231 発言しました …
IZAYA IS MY HERO 投稿されました 1年以上前
miriao 発言しました …
Someone has an old telephone to crush? 投稿されました 1年以上前
Mailcarrer コメントしました…
Yes,i have one.Wanna cursh it? 1年以上前
darkmintoutau コメントしました…
I do! but I already crushed it -_- ,when I was cosplaying izaya x3 1年以上前
love_2ne1 コメントしました…
what the heck 1年以上前
Saki_and_Tsuki コメントしました…
....I have one あなた can have 1年以上前